Μείωση της ύλης τρίτης λυκείου για τους γεννηθέντες το 1993 και μετά

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Λοιπον, συμφωνα με εγκυρες πληροφοριες που μου εδωσε προσωπικα το δεξι χερι της Διαμαντοπουλου, η υλη του χρονου θα γινει ως εξης:

Μαθηματικα Κατευθυνσης: Εξω οι μιγαδικοι, εξω τα ορια, εξω τα ολοκληρωματα.
Μαθηματικα Γενικης: Εξω οι παραγωγοι, εξω οι πιθανοτητες. Απο την στατιστικη μεσα θα ειναι μονο η μεση τιμη.
Φυσικη Κατευθυνσης: Εξω οι ταλαντωσεις, εξω τα κυματα, εξω οι κρουσεις.
ΑΕΠΠ: Εξω τα κεφαλαια 6 εως 10.
ΑΟΔΕ: Εξω το 2ο κεφαλαιο.
ΑΟΘ: Εξω το 3ο κεφαλαιο και εξω το 5ο.
Εκθεση: Θα αλλαξει ο τροπος εξετασης. Δεν θα γραφετε εκθεση, ουτε περιληψη. Οσες ασκησεις μεινουν θα ειναι κλειστου τυπου, δηλαδη Σ-Λ, πολλαπλης επιλογης και αντιστοιχισης.


[Ελεος πια με το ραδιο αρβυλα]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Morelo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Morelo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 1,475 μηνύματα.
Eμενα ο ανθρωπος που αλλαζει το ποτηρι με το νερο των βουλευτων στην βουλη οταν βγαζουν λογο μου ειπε οτι του χρονου τα παιδια δεν θα δωσουν καθολου πανελληνιες,ο καθενας θα περασει στη σχολη που επιθυμει χωρις να δωσουν εξετασεις............



:P... ετσι λεγανε ρε παιδια και περσυ το καλοκαιρι οτι θα βγαζανε μιγαδικους και θα βαζανε πινακες και εν εγινε τπτ...οτι και να λενε τωρα δεν ξερουμε τι θα γινει......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,053 μηνύματα.
Eμενα ο ανθρωπος που αλλαζει το ποτηρι με το νερο των βουλευτων στην βουλη οταν βγαζουν λογο μου ειπε οτι του χρονου τα παιδια δεν θα δωσουν καθολου πανελληνιες,ο καθενας θα περασει στη σχολη που επιθυμει χωρις να δωσουν εξετασεις............
Αυτό άστο. Το έχουν πει εδώ και πολλά χρόνια άλλοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,414 μηνύματα.
Είτε μειωθεί η ύλη είτε όχι, το σίγουρο είναι ότι και η δική μας γενιά θα έχει πάρα πολλούς πτυχιούχους, άριστα καταρτισμένους ανθρώπους αλλά ΑΝΕΡΓΟΥΣ...
και πέρα από το θέμα της ανεργίας θεωρώ οτι πρέπει να δώσουμε στην εκπαίδευση μία άλλη διάσταση...
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ
και δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν γίνεται.
Είμαι της άποψης οτι το σχολείο θα έπρεπε να προσπαθεί να βοηθά τον νέο στην αυτοολοκλήρωση. Πρέπει επίσης να τον βοηθά και με τα πρακτικά θέματα της καθημερινότητας...
Γιατί όταν μου καεί η λάμπα, δεν θα ψάχνω βολτόμετρα και αμπερόμετρα, ούτε θα προσπαθώ να υπολογίσω αντιστάσεις και τάσεις και πράσινα α- λογα...
Ούτε θα μου ζητήσει κανείς στα πλαίσια ενός διαλόγου τους αρχικούς χρόνους του έχω!!!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΟΤΕΡΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ.. ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Λοιπον, συμφωνα με εγκυρες πληροφοριες που μου εδωσε προσωπικα το δεξι χερι της Διαμαντοπουλου, η υλη του χρονου θα γινει ως εξης:

Μαθηματικα Κατευθυνσης: Εξω οι μιγαδικοι, εξω τα ορια, εξω τα ολοκληρωματα.
Μαθηματικα Γενικης: Εξω οι παραγωγοι, εξω οι πιθανοτητες. Απο την στατιστικη μεσα θα ειναι μονο η μεση τιμη.
Φυσικη Κατευθυνσης: Εξω οι ταλαντωσεις, εξω τα κυματα, εξω οι κρουσεις.
ΑΕΠΠ: Εξω τα κεφαλαια 6 εως 10.
ΑΟΔΕ: Εξω το 2ο κεφαλαιο.
ΑΟΘ: Εξω το 3ο κεφαλαιο και εξω το 5ο.
Εκθεση: Θα αλλαξει ο τροπος εξετασης. Δεν θα γραφετε εκθεση, ουτε περιληψη. Οσες ασκησεις μεινουν θα ειναι κλειστου τυπου, δηλαδη Σ-Λ, πολλαπλης επιλογης και αντιστοιχισης.


[Ελεος πια με το ραδιο αρβυλα]

Πιστεύω ότι θα είναι καταστροφικό για την εκπαίδευση να μειωθεί σε τέτοιο βαθμό η ύλη. Θα βγαίνεις από την δευτεροβάθμια κατεύθυνση από θετικοτεχνολογική κατεύθυνση και δεν θα ξέρεις να υπολογίζεις ούτε ένα ολοκλήρωμα. Οι μαθητές που θα εισάγονται σε θετικοπολυτεχνικές σχολές θα αντιμετωπίσουν μεγάλη δυσκολία προσαμογής και στην κυριολεξία θα χάσουν την μπάλα πριν καλά μπουν. Σε αυτό που συμφωνώ είναι να αλλάξει ο τρόπος εξέτασης στην έκθεση γιατί η βαθμολογία της είναι σε μεγάλο βαθμό υποκειμενική και παίζει καθοριστικό ρόλο για την είσοδο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Μην ακούτε τίποτα μέχρι να επισημοποιηθεί. Κλείνετε τα αυτιά σασ στις φήμες. Πιθανόν να γίνουν αλλαγές αλλά αυτό δε συνεπάγεται μείωση της ύλης. Μπορεί να βγουν οι μιγαδικοί και να μπουν οι πίνακες στα μαθηματικά κατεύθυνσης. Για να είστε σίγουροι όσοι κάνετε φροντιστήρια από το καλοκαίρι ξεκινήστε τα μαθήματά σας από τα κεφάλαια που θα είναι 100% μέσα όπως π.χ. οι παράγωγοι στα μαθηματικά κατεύθυνσης κλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Skotadismenos

Νεοφερμένος

Ο Στέλμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μύρινας (Λέσβος). Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Πιστεύω ότι θα είναι καταστροφικό για την εκπαίδευση να μειωθεί σε τέτοιο βαθμό η ύλη. Θα βγαίνεις από την δευτεροβάθμια κατεύθυνση από θετικοτεχνολογική κατεύθυνση και δεν θα ξέρεις να υπολογίζεις ούτε ένα ολοκλήρωμα. Οι μαθητές που θα εισάγονται σε θετικοπολυτεχνικές σχολές θα αντιμετωπίσουν μεγάλη δυσκολία προσαμογής και στην κυριολεξία θα χάσουν την μπάλα πριν καλά μπουν. Σε αυτό που συμφωνώ είναι να αλλάξει ο τρόπος εξέτασης στην έκθεση γιατί η βαθμολογία της είναι σε μεγάλο βαθμό υποκειμενική και παίζει καθοριστικό ρόλο για την είσοδο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Εχω την εντυπωση, και δεν ξερω κατα ποσο μπορεις να το δεις ρε συ, οτι ο κυριος καθηγητης κανει πλακα... Αν προσεξες στην εξεταστεα πανελλαδικως υλη αφησε 1 παραγραφο απο καθε βιβλιο και απο τα μαθηματικα κατευθυνσης ειδικα ουτε μια.
Δεν σε κατηγορω αλλα νομιζω πως ηταν λιγο προφανες... :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Joaquín

Διάσημο μέλος

Ο Joaquín αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,153 μηνύματα.
Για όσους δεν το γνωριζουν το υπουργείο ανακοινωσε την μειωση, η οποια δεν πεφτει κατω απο 8,5% σε κάθε μάθημα.επιφυλλασομαι για αυτα θα ψαξω λινκ με την ανακοινωση της υπουργου.

https://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7904:2010-05-27-12-31-30&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1079

Ιδού και τα επίσημα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Λοιπον, συμφωνα με εγκυρες πληροφοριες που μου εδωσε προσωπικα το δεξι χερι της Διαμαντοπουλου, η υλη του χρονου θα γινει ως εξης:

Μαθηματικα Κατευθυνσης: Εξω οι μιγαδικοι, εξω τα ορια, εξω τα ολοκληρωματα.
Μαθηματικα Γενικης: Εξω οι παραγωγοι, εξω οι πιθανοτητες. Απο την στατιστικη μεσα θα ειναι μονο η μεση τιμη.
Φυσικη Κατευθυνσης: Εξω οι ταλαντωσεις, εξω τα κυματα, εξω οι κρουσεις.
ΑΕΠΠ: Εξω τα κεφαλαια 6 εως 10.
ΑΟΔΕ: Εξω το 2ο κεφαλαιο.
ΑΟΘ: Εξω το 3ο κεφαλαιο και εξω το 5ο.
Εκθεση: Θα αλλαξει ο τροπος εξετασης. Δεν θα γραφετε εκθεση, ουτε περιληψη. Οσες ασκησεις μεινουν θα ειναι κλειστου τυπου, δηλαδη Σ-Λ, πολλαπλης επιλογης και αντιστοιχισης.


[Ελεος πια με το ραδιο αρβυλα]

πλάκα κανεις ετσι?αισχος...μη χαιρεστε οσοι θα τα δωσετε...ειναι εγκλημα η μειωση της υλης...θα μπειτε στο πανεπιστημιο,και μετα αντε πειτε δε μας τα καναν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Joaquín

Διάσημο μέλος

Ο Joaquín αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,153 μηνύματα.
πλακα κάνει ρε αλλά δες και το λινκ στο ποστ μου...

ΜΕΙΩΣΕΙΣ:
Mαθηματικά:
Βʼ Λυκείου (Γεωμετρία)
20%

Βʼ Λυκείου κατεύθυνση
20%

Γʼ Λυκείου κατεύθυνση
8%

Και ΦΥΣΙΚΗ ενδεικτικά:

Β΄Λυκείου Γεν. Παιδείας
28%

Β΄Λυκείου Θετ και Τεχν. Κατεύθ.
15%
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,053 μηνύματα.
πλάκα κανεις ετσι?αισχος...μη χαιρεστε οσοι θα τα δωσετε...ειναι εγκλημα η μειωση της υλης...θα μπειτε στο πανεπιστημιο,και μετα αντε πειτε δε μας τα καναν...
Είναι στάνταρ ότι ο Σ. κάνει πλάκα. Όμως έχεις δίκιο. Η μείωση ύλης είναι βλακεία. Και για αυτό που λες και για το ότι όσο πιο λίγη είναι η ύλη τόσο πιο δύσκεολεύουν τα θέματα. Μείωση ύλης βασικά ανακοινώθηκε μέχρι και Β λυκείου. Πάντως το Ελλαδιστάν είναι διεθνής πρωτοπορεία: παντού στρέφονται όλο και πιο πολύ στις θετικές επιστήμες και εμείς τις κόβουμε!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ntonebts

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ntonebts αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 178 μηνύματα.
Διαφωνω με τη μειωση της υλης ,ηδη δεν ειναι και ιδαιετερα μεγαλη.Ας αρχισει η εξειδικευση στα μαθηματα κατευθυνσης απο την Α' Λυκειου.Αρχικα πριν το λυκειο θα πρεπει να γινονται εξετασεις με στοχο να υπαρχει η μεγιστη ομοιγενεια στα τμηματα .Αν απο τις 6 ωρες των αρχαιων στην Α οι 4 αφιερωθουν σε επιπλεον μαθηματα στην κατευθυνση για τη θετικοτεχνολογικη και αντιστοιχα η αλγεβρα και η γεωμετριασ για τη θεωριτικη τοτε θα μειωθει η αναγκη για φροντιστηριο .Δεν ειναι αναγκη ολοι να μπουν στο πανεπειστημιο .Μια τολμηρη κινηση απο το υπουργειο παιδειας θα ηταν να υποδιπλασιασει τουλαχιστον τους εισακτεους σε καθε σχολη .Δεν εχουμε ποιοτητα οι επιστημονες που παραγει η χωρα ειναι ημιμαθεις και ανεργοι .Ας βαλουμε μυαλο οι θεσεις στο πανεπιστημιο πρεπει να ειναι αντιστοιχες με τις απαιτησεις της αγορας εργασιας .Πχ η Ελλαδα δεν εχει ανεπτυχμενη βιομηχανια οι μηχανικοι ειναι παρα πολλοι και αναγκαζονται να χρησιμοποιουν τα τυπικα τους προσοντα και να υπογραφουν αδειες για να ζησουν.Υπαρχει ενα πολυτεχνειο σε καθε πολη ,αυτο ειναι αδικο για αυτους που προσπαθουν και αξισζουν.Εξαλλου ειμαστε μια αγροτικη χωρα ας σπρωξουμε ατομα στη γη.
Αν μειωθει η υλη που ειναι ηδη μικρη πρωτα θα υποβαθμισει την ποιοτητα των γνωσεων του καθε μαθητη και στη συνεχεια θα αδικησει παλι αυτους που αξιζουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
ΌΤΙ ΝΑ'ΝΑΙ.

'Αλλα είναι τα προβλήματα σε αυτό το κωλοσύστημα και όχι η ύλη.

Γίνεται για ΜΙΑ φορά ρε γαμώτο να δω να γίνεται μια ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ αλλαγή σε αυτό που το κράτος ονομάζει "παιδεία"?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,414 μηνύματα.
Δυστυχώς οι αλλαγές που θέλουμε θα αργήσουν πολύ να γίνουν... Το θέμα είναι να είμαστε εμείς σωστοί απέναντι στον εαυτό μας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Τι λέτε ρε; Η ύλη στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα δεν θα μειωθεί, ίσως ελάχιστα. Μην περιμένετε μεγάλες αλλαγές γιατί θα απογοητευτείτε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cauchy

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Η ύλη θέλει σίγουρα αλλαγή, όχι στην έκταση, αλλά στον τρόπο που διδάσκεται. Ιδιαίτερα τα θετικά μαθήματα είναι τελείως τυποποιημένα. Μαθαίνεις δέκα τυφλοσούρτες του στυλ «αν η άσκηση λέει αυτό τότε κάνεις αυτό, αυτό και αυτό». Κανένα περιθώριο για δημιουργική σκέψη.
Ειδικά αν βγουν οι μιγαδικοί από τα μαθηματικά, βλέπω του πανεπιστημιακούς να βγάζουν καπνούς από τα αυτιά όταν θα μπουν να διδάξουνε στα αμφιθέατρα (ήδη είχε γίνει όταν είχε βγει η γραμμική άλγεβρα στο λύκειο).

Είτε μειωθεί η ύλη είτε όχι, το σίγουρο είναι ότι και η δική μας γενιά θα έχει πάρα πολλούς πτυχιούχους, άριστα καταρτισμένους ανθρώπους αλλά ΑΝΕΡΓΟΥΣ...
και πέρα από το θέμα της ανεργίας θεωρώ οτι πρέπει να δώσουμε στην εκπαίδευση μία άλλη διάσταση...
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ
και δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν γίνεται.
Είμαι της άποψης οτι το σχολείο θα έπρεπε να προσπαθεί να βοηθά τον νέο στην αυτοολοκλήρωση. Πρέπει επίσης να τον βοηθά και με τα πρακτικά θέματα της καθημερινότητας...
Γιατί όταν μου καεί η λάμπα, δεν θα ψάχνω βολτόμετρα και αμπερόμετρα, ούτε θα προσπαθώ να υπολογίσω αντιστάσεις και τάσεις και πράσινα α- λογα...
Ούτε θα μου ζητήσει κανείς στα πλαίσια ενός διαλόγου τους αρχικούς χρόνους του έχω!!!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΟΤΕΡΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ.. ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ.....

Σε κάποια από αυτά έχεις απόλυτο δίκιο. Το πρόβλημα με το σχολείο είναι ότι έχει συνδεθεί αποκλειστικά με την εισαγωγή στα τριτοβάθμια ιδρύματα. Σίγουρα για αυτό δεν φταίνε οι μαθητές. Φταίνε περισσότερο οι γονείς που σε κάθε περίπτωση θέλουν το παιδί τους να πάρει ένα πτυχίο, ακόμα και αν δεν έχει ουσιαστικό αντικείμενο και επαγγελματικά δικαιώματα.

Ήμουν κι εγώ πριν μερικά χρόνια στη θέση σου και ξέρω πως σκέφτεσαι. Να δεις όταν θα μπεις στο πανεπιστήμιο πόσο πιο πολύ θα απογοητευτείς... Όμως φταίνε και οι μαθητές σε έναν μεγάλο βαθμό. Όταν για παράδειγμα μέσα στο μάθημα της Αντιγόνης γίνει κάποια συζήτηση για το νόημα του έργου, πόσοι από τους συμμαθητές σου λες να συμμετέχουνε; Όταν έρθουν π.χ. από έναν οργανισμό να σας μιλήσουν για τα ναρκωτικά και πουν ότι μπορούν να μείνουν όσοι θέλουν, πόσοι θα κάτσουν και πόσοι θα προτιμήσουν να πάνε για καφέ;

Η διαδικασία της εκπαίδευσης και της μόρφωσης απαιτεί θυσίες. Είναι μια διαρκής προσπάθεια και από τις δυο πλευρές. Σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι το συστήματα είναι τέλειο, αλλά δεν δέχομαι την άποψη ότι όλοι οι καθηγητές βαριούνται και δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Υ.Γ. Σαφώς και όταν αλλάξεις μια λάμπα δεν θα κάτσεις να υπολογίσεις αντιστάσεις κτλ. και ούτε στα πλαίσια ενός διαλόγου θα σου ζητήσουν χρονική αντικατάσταση. Αλλά στα πλαίσια της παιδείας που λες, δεν θα πρέπει να ξέρεις τους βασικούς νόμους της φύσης, αλλά και τη γλώσσα σου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Evris7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Evris7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 815 μηνύματα.
Ρε παιδιά μη κλαίγεστε! Οι αλλαγές δε γίνονται μέσα σε ένα βράδυ. Η ύλη σε πολλά μαθήματα ήταν αρκετά μεγάλη. Καλά κάνουν και τη μειώνουν, γιατί ουκ ολίγες φορές χρειάστηκε να κάνουμε πράγματα γρήγορα, χωρίς να τα κατανοήσουμε απλά και μόνο για να βγει η ύλη. Οι αλλαγές γίνονται έτσι... σταδιακά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
Ρε παιδιά μη κλαίγεστε! Οι αλλαγές δε γίνονται μέσα σε ένα βράδυ. Η ύλη σε πολλά μαθήματα ήταν αρκετά μεγάλη. Καλά κάνουν και τη μειώνουν, γιατί ουκ ολίγες φορές χρειάστηκε να κάνουμε πράγματα γρήγορα, χωρίς να τα κατανοήσουμε απλά και μόνο για να βγει η ύλη. Οι αλλαγές γίνονται έτσι... σταδιακά.
Aλλαγές όπως αυτή της μείωσης της ύλης και της κατάργησης της βάσης του 10,συγγνώμη αλλά εμένα δεν μου λένε κάτι. :)

'Εχω την αίσθηση ότι κάνουν αυτές τις "αλλάγες" για να λένε ότι κάτι κάνουν ας πούμε,κάπως έτσι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Evris7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Evris7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 815 μηνύματα.
Aλλαγές όπως αυτή της μείωσης της ύλης και της κατάργησης της βάσης του 10,συγγνώμη αλλά εμένα δεν μου λένε κάτι. :)

'Εχω την αίσθηση ότι κάνουν αυτές τις "αλλάγες" για να λένε ότι κάτι κάνουν ας πούμε,κάπως έτσι.

1ον) Δε σχολίασα την κατάργηση της βασης του 10.
2ον)Δεν είπα ότι η αλλαγή αυτή είναι η πιο ουσιαστική.
3ον)Μείωση της ΥΛΗΣ έπρεπε να γινει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
1ον) Δε σχολίασα την κατάργηση της βασης του 10.
2ον)Δεν είπα ότι η αλλαγή αυτή είναι η πιο ουσιαστική.
3ον)Μείωση της ΥΛΗΣ έπρεπε να γινει.
Ως παράδειγμα το έφερα στα πλαίσια των γενικότερων "αλλαγών" που θέλει να κάνει το Υπουργείο "παιδείας".

Τίποτα παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top