Μείωση της ύλης τρίτης λυκείου για τους γεννηθέντες το 1993 και μετά

Θανάσης Χανιά

Νεοφερμένος

Ο Θανάσης Χανιά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Γιατί σε αυτήν την χώρα πρέπει να κατεβάζουμε τον πήχη όλο και πιο κάτω ?!? Θα αφαιρέσουν Del'Hospital και αόριστο ολοκλήρωμα τώρα (πιθανώς λέμε), και μεθαύριο κάτι άλλο. Στο τέλος ένας απόφοιτος Λυκείου εδώ δεν θα ξέρει τίποτα σε σχέση με αντίστοιχο απόφοιτο του εξωτερικού.. :warn:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Γιατί σε αυτήν την χώρα πρέπει να κατεβάζουμε τον πήχη όλο και πιο κάτω ?!? Θα αφαιρέσουν Del'Hospital και αόριστο ολοκλήρωμα τώρα (πιθανώς λέμε), και μεθαύριο κάτι άλλο. Στο τέλος ένας απόφοιτος Λυκείου εδώ δεν θα ξέρει τίποτα σε σχέση με αντίστοιχο απόφοιτο του εξωτερικού.. :warn:
κι εμεις δεν ξερουμε τιποτα σε σχεση με τους αποφοιτους των δεσμων,μη νομιζεις,απο κει και περα μετρα το ποσο θα ψαχτει κανεις μονος του στο Πανεπιστημιο.Οσον αφορα για τους αποφοιτους του εξωτερικου πιστεψε με,εν εχουν δει ολοκληρωμα ποτε στη ζωη τους,η υλη της Ελλαδας δεν ειναι κι απο τις μικροτερες,ασχετα αν η ποιοτητα σπουδων αλλου ειναι πολυ καλυτερη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Morelo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Morelo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 1,475 μηνύματα.
Και περσυ λεγανε θα εβγαιναν οι μιγαδικοι και θα εβαζαν πινακες και δεν εγινε τιποτα... καθε χρονο ολο σεναρια φτιαχνουν μερικοι μερικοι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SuXu-MuXu

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SuXu-MuXu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Στην νέα ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας, δεν υπάρχει καμία ανακοίνωση.

Ναι αυτό το Link που έδωσες δεν είναι κάτι επίσημο και εκεί λένε πως απλά άκουσαν πως θα βγούν δηλαδή.

Τεσπα απλά μέχρι την τελική ανακοίνωση,κανείς δεν μπορεί να ξέρει.

Έχει βγει επίσημη ανακοίνωση που λέει ότι θα μειωθεί η ύλη κατά 8%, απλά ακόμα δεν έχει δημοσιοποιηθεί επίσημα τι θα είναι αυτό που θα βγει. Τα δημοσιεύματα που υποστηρίζουν την παραπάνω άποψη ναι μες δεν είναι επίσημα όμως όπως λένε και στο φόρουμ, κρίνοντας και από προηγούμενες ανάλογες περιπτώσεις, σχεδόν ποτέ δεν πέφτουν έξω. Πρέπει βέβαια να κρατάμε επιφυλάξεις απλά πιστεύω ότι αυτό το σενάριο είναι πιθανότερο να αληθεύει από το να βγουν έξω όλοι οι μιγαδικοί, πράγμα που έχει και αυτό ακουστεί.

Γιατί σε αυτήν την χώρα πρέπει να κατεβάζουμε τον πήχη όλο και πιο κάτω ?!? Θα αφαιρέσουν Del'Hospital και αόριστο ολοκλήρωμα τώρα (πιθανώς λέμε), και μεθαύριο κάτι άλλο. Στο τέλος ένας απόφοιτος Λυκείου εδώ δεν θα ξέρει τίποτα σε σχέση με αντίστοιχο απόφοιτο του εξωτερικού.. :warn:

Δεν ξέρω τον λόγο που γίνονται οι περικοπές όμως δεν πιστεύω ότι με μια αναδιαμόρφωση της ύλης κατεβαίνει αυτομάτως ο πήχης. Σαφώς δεν είμαι ο κατάλληλος να εκφέρω γνώμη καθώς ακόμα δεν έχω διδαχθεί την παραπάνω ύλη, όμως με την περίπτωση των κανόνων Del'Hospital δεν πιστεύω ότι μειώνεται η δυσκολία του μαθήματος, απεναντίας θα τα βρούμε περισσότερο σκούρα καθώς αφενός σε μια τέτοια περίπτωση θα πρέπει να υπολογίζουμε τα όριο με διαφορετικούς, και πιθανών δυσκολότερους τρόπους (κριτήριο παρεμβολής; ), και αφετέρου θα έχουμε βοηθήματα τα οποία στηρίζονται κατα κόρον στο παραπάνω θεώρημα που διευκολύνει την έυρεση ορίων για κάθε λογής ασκήση και εμέις δεν θα έχουμε την δυνατότητα να το χρησημοποιήσουμε. Όλα αυτά βέβαια είναι γενικεύσης και ίσως αοριστολογίες αφου δεν έχουμε στα χέρια μας κάτι απτο και επίσημο. Δεν θα συμφωνήσω όμως με την μηδενιστική άποψη ότι θα συνεχίσουν να μειώνουν την ύλη και έτσι ο απόφοιτος λυκείου δεν θα ξέρει τίποτα σε σχέση με τον απόφοιτο του εξωτερικού.

Απαραδεκτο τα ολοκληρωματα μια χαρα ειναι που σε πανε διαβαθμησμενα απο τα δυσκολα στα ευκολα (αοριστο--->ορισμενο).
Δηλαδη δεν θα ξερουν οι μαθητες τι ειναι αρχικη παραγουσα η υπολογισμος ολοκληρωματος με κλασματα και τετοια?
Η 3,2 ειναι αδυνατον να βγει γιατι εκει μαθαινεις υπολογισμο εκτος και αφαιρεσουν ολη την εννοια του εμβαδου και απλα σας κανουν μια νυξη για το τι ειναι ''ολοκληρωμα''...
Αμα αφαιρεσουν και παραγουσες τοτε οκ τι να πω εγω φταιω που ελυσα ολο τον Γκαστον φετος...

Πάλι απ' ότι έχω ακούσει θα γίνεται μια εισαγωγή στην έννοια του ολοκληρώματος ξεκινώντας με το αόριστο και επειτα τα εργαλεία για τον υπολογισμό των ορισμένων ολοκληρωμάτων θα μαθαίνονται μετέπειτα. Η διαφορά δηλαδή θα είναι πολύ μικρή, απλά δεν θα διδαχθούμε καθολου ασκήσεις που περιλαμβάνουν αόριστα ολοκληρώματα.

*Ποιό είναι το βιβλίο του "Γκαστόν" που λες. Δεν το έχω ακούσει ποτέ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MurdereSs

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Martha αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Αρχικά! Ναι εννοώ προφανώς ότι συμπεριλαμβάνονται όλοι οι άνθρωποι που δίνουν πανελλήνιες.. Είτε γεννήθηκαν το 1950 είτε το 1992 είτε το 1993... Επιπλέον ναι! Έχει ανακοινωθεί ότι θα υπάρξει κάποια αλλαγή στις ύλες.. Δεν ξέρω με σιγουριά τι θα είναι αυτό που θα αφαιρεθεί αλλά είναι σίγουρο.. Τώρα, στην Ελλάδα ζούμε.. Τι να σας πω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
1) Καθηγητής μου έχει πει ότι για δημιουργία εντυπώσεων ανακοινώσανε μειώσεις ύλης σε όλες τις τάξεις χωρίς απολύτως καμιά μελέτη και μάλιστα και ποσοστά. Και τώρα ψάχνουν να βρουν τι μπορούν να κόψουν στα ποσοστά αυτά. (Έλεος!!!!!).
2) Οι μειώσεις είναι όλες στα θετικά μαθήματα μόνον. Δηλαδή σε όλο τον κόσμο αυξάνουν τα θετικά μαθήματα και εμείς τα κόβουμε. (Έλεος ξανά!!!!).
3) Στη Γ λυκείου η μόνη μείωση που είπανε είναι στα μαθηματικά κατεύθυνσης 8%. Από ότι έχει γραφεί οι μιγαδικοί μένουν. Να τι λένε ότι θα κόψουν:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

13diagoras

Δραστήριο μέλος

Ο 13diagoras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 550 μηνύματα.
Και για τους απόφοιτους του '92 και άλλων χρόνων θα εννοεί...
Οκ,αυτο γινεται σαφως ,για να μην παει αδικο το διαβασμα αυτων που ξαναδινουν δευτερη η λοιπη φορα...


Παντως ,οταν συζητησαμε το θεμα με τον καθηγητη μαθηματικων μας ειπε πως οι συζητησεις και θεωρησεις περι περικοπης - αναμορφωσης της υλης γινονται καθε χρονο εδω και χρονια,χωρις ομως να υπαρχει καποια αλλαγη στην υλη.Αλλα απο την στιγμη που υπαρχει σχετικη ανακοινωση απο το υπουργειο,τα πραγματα αλλαζουν.
Τελος,ολοι οι ισχυρισμοι που θεωρουν την υλη μεγαλη και υπερβολικη προσωπικα δεν ισχυουν,ποσο μαλλον αν θυμηθουμε τους υποφηφιους που δινανε δεσμες.Οπως αναφερθηκε,μεγαλυτερη υλη=ευκολοτερα και απλομενα θεματα,μικροτερη=φαγμενα και δυσκολοτερα
Οποτε δεν ειναι και απαραιτητο να χαιρομαστε με οποια αλλαγη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MurdereSs

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Martha αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Εν τω μεταξύ το αόριστο ολοκλήρωμα είναι το πιο εύκολο και κατανοητό... Αντί να βγάλουν τίποτα από το ορισμένο που είναι παλούκι.. Τι να πω! Επιπλέον κάθε χρόνο γίνεται κάποια αλλαγή.. Τώρα που έδινα εγώ πχ είχε αλλαγές στη βιολογία γενικής και κατεύθυνσης και μάλιστα σημαντικές, στη φυσική κ.α. Φέτος ειδικά που προσπαθούν να δείξουν ότι θα φτιάξουν ένα καλύτερο σχολείο πιο προσιτό κλπ κλπ πιστεύω κάτι θα κάνουν, δεν μπορεί! :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,794 μηνύματα.
Kαλύτερα να αφαιρέσουν όλο τον διαφορικό λογισμό από την 3η λυκείου και να ενισχύσουν το λύκειο με πλούσια άλγεβρα ώστε ο μαθητής να έχει χτίσει σωστά, σε θεμελιακές γνώσεις μαθηματικών τελειώνοντας το σχολείο. Έτσι γίνεται από όσο ξέρω σε αρκετές χώρες του δυτικού εξωτερικού. Ο διαφορικός λογισμός, για να διδαχθεί όπως πρέπει, χρειάζεται άψογη οικειότητα με βασική άλγεβρα που πολλοί μαθητές αλλά και μετέπειτα φοιτητές (μιας και κυριαρχεί η παπαγαλία των μαθηματικών) υστερούν. :/: Τι να το κάνω να ξέρω de l' Hospital και να μην θυμάμαι διαίρεση πολυωνύμων ή τις παγιδοϊδιότητες των λογαρίθμων (που πολλοί ακόμη και φοιτητές τις κάνουν λάθος). Ας αφήσουμε και κάτι στο Πανεπιστήμιο...Μην κατεβάζουμε σε κακέκτυπη έκδοση (επιδερμική παρουσίαση) το Πανεπιστήμιο στο λύκειο "καταστρέφοντας" τον φορμαλισμό των μαθηματικών για τις ανάγκες των πανελληνίων και της μπίζνα των φροντιστηρίων...Παρόμοια και για την φυσική, χημεία,..κτλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
...Μην κατεβάζουμε σε κακέκτυπη έκδοση (επιδερμική παρουσίαση) το Πανεπιστήμιο στο λύκειο "καταστρέφοντας" τον φορμαλισμό των μαθηματικών για τις ανάγκες των πανελληνίων και της μπίζνα των φροντιστηρίων...Παρόμοια και για την φυσική, χημεία,..κτλ.
Έχω ακούσει και την αντίθετη άποψη (που κατά τη γνώμη μου θεωρώ πιο σωστή):
Στο λύκειο να διδάσκονται επιδερμικά όσο το δυνατόν περισσότερα για να έχει ο αυριανός φοιτητής την πρώτη επαφη και τη γενική γνώση. Το βάθος να δοθεί στο πανεπιστήμιο. Νομίζω ακόμα ότι η μπίζνα των φροντιστηρίων που λες οφελείται περισσότερο με τη δική σου πρόταση.
(Μπάη δε γουέη: άρχισα τώρα να ασχολούμαι με το αόριστο ολοκλήρωμα. Το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον και ευχάριστο. Θάναι κρίμα να το βγάλουν.)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,794 μηνύματα.
Dias έλα δες επιδόσεις φοιτητών που να μην θυμούνται βασική άλγεβρα αλλά να ξέρουν να υπολογίζουν αόριστο ολοκλήρωμα αλλά να μην θυμούνται παραγοντική ολοκλήρωση...και έλα μίλα μου μετά, για την γενική γνώση. Δεν θεωρώ μαθηματικά το να λύνω μηχανικά ασκήσεις με μεθόδους ξερά. Ας πούμε η παράγωγος ή τα όρια διδάσκονται πολύ ξεκάρφωτα στο λύκειο. Απλά είπα τι γίνεται στον κόσμο. Τώρα αν εμείς θέλουμε όλα και τίποτα ή να πουλάμε μούρη "μαθηματικής" γνώσης, αλλάζει. Πάω πάσο...

Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω επειδή βλέπω κάποια πράγματα υπό άλλη σκοπιά, μέσα από την επιστήμη. Στο λύκειο, έλεγα τα ίδια με σένα...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστινα Θεσνικη

Νεοφερμένος

Η Χριστινα Θεσνικη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Θράκης (Αλεξανδρούπολη). Έχει γράψει 19 μηνύματα.
+φωνω με τον nPb....τα μαθηματικα δεν ειναι απλα μεθοδοι!οι μεθοδοι που μαθαινουμε ειναι απλα τα εργαλεια για να εμβαθυνουμε στη γλωσσα των μαθηματικων...κατα τη γνωμη μου,η υλη που υπαρχει μεχρι στιγμης στη Γ Λυκειου στα μαθηματικα δεν ειναι τεραστια σε ποσοτητα ουτε απαιτει υπερβολικα καλα μυαλα...χρειαζεται βεβαια καλη γνωση μαθηματικων απο τις προηγουμενες ταξεις,γεγονος που δεν επιτυγχανεται στην πληθωρα των μαθητων και που εχει ως αποτελεσμα την ανικανοτητα τους να αντεπεξελθουν στις απαιτησεις των πανελληνιων...η μειωση της υλης στα μαθηματικα μαλλον θα οδηγησει στην περαιτερω αδιαφορια των μαθητων στο συγκεκριμενο μαθημα για 2 κυριως λογους:
1)οι μαθητες θα αισθανθουν οτι δεν ειναι απαραιτητο να διαβασουν οσο διαβαζαν οι παλιοτεροι μαθητες,αφου εχουν φαινομενικα λιγοτερη υλη.Δεν θα μπορεσουν να αντιληφθουν οτι η εξασκηση ειναι απαραιτητη στο μαθημα αυτο ανεξαρτητα απο την ποσοτητα της υλης κι επομενως θα μαθαινουν λιγοτερα...Βεβαια το υπουργειο προφανως αποσκοπει στο ακριβως αντιθετο αποτελεσμα,ομως αυτο θα συνεβαινε σε καποια αλλη διασταση οπου η Ελλαδα θα ειχε φυσιολογικο εκπαιδευτικο συστημα κι οι καθηγητες θα ενθαρρυναν τα παιδια να μαθουν σωστα εστω και τη μια σελιδα που τους βαζουν...
2)Η δυσκολια των ασκησεων θα αυξηθει,αφου το θεμα πλεον δεν θα ειναι η γενικοτερη γνωση των μαθηματικων ή η δυνατοτητα εφαρμογης απλων μεθοδων...Θα χρειαζεται την αναπτυξη κριτικης σκεψης αφου η δυσκολια των ασκησεων θα στηριζεται αναγκαστικα επανω σε αυτην.Δυστυχως οι Ελληνες μαθητες δεν εχουν το προνομιο να αναπτυξουν την κριτικη τους σκεψη με τη βοηθεια του σχολειου,οποτε αναποφευκτα δεν θα μπορουν να ανταπεξελθουν στην νεα αυτη κατασταση...
Η μειωση της υλης λοιπον δεν θα αποφερει βελτιωση του επιπεδου των μαθητων,αφου συμφωνα με τα σημερινα δεδομενα στην εκπαιδευση οι μαθητες -αλλα και οι καθηγητες- δεν θα εχουν την ικανοτητα να τη διαχειριστουν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Ηθελες να πεις αλλαξτε τον βλακωδη τροπο που εξεταζεται η Βιολογια και μπερδευτηκες.

Και αυτό:P



Και για τους απόφοιτους του '92 και άλλων χρόνων θα εννοεί...


Btw εγώ έχω ακούσει ότι βγάζουν de L'Hospital από μαθηματικά κατεύθυνσης...Αλλά δεν είμαι σίγουρη.Θεωρώ πως το είπε έγκυρη πηγή.
Για μιγαδικούς ή ολοκληρώματα ε, κάτι θα ακουγόταν πιο νωρίς...Όλοι έχουν ήδη αρχίσει φροντιστήρια και τα διδάσκονται... =/ ειδικά μιγαδικούς...:worry:

Kαλά αμα γίνει κάτι τέτοιο έχω να ρίξω τρελά γέλια με τους δήθεν που την είδαν μαθηματικοί επειδή αρχίσαν την ύλη από τη β λυκείου ξέρω γω και πουλάν μούρη:D

Δηλαδή εμείς που έχουμε ξεκινήσει από τώρα την προετοιμασία με βάσει τα θέματα των προηγουμενων χρονων διαβάζουμε ότι να ναι.......! θα ναι άδικο πάντως αν αφήσουν το92 στην απ έχω τουλάχιστον να δεχτούν όσους ξανά δώσουν....!:hmm:γεια σε όλους είμαι καινούργια!​

Η ύλη βγαίνει τέλος σεπτέμβρη δε σε ανάγκασε κανείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Valandil

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 910 μηνύματα.
Κάτι είχε ακουστεί αλλά τίποτα το επίσημο.Να εύχεστε να μην ανήκετε στην φουρνιά των μεγάλων αλλαγών πάντως.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top