Μα γιατί να μαθαίνουμε πράματα που δεν θα μας χρησιμεύσουν ποτέ στη ζωή μας;

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Ο,τι μαθαινεις ποτε δεν παει χαμενο....εξαλλου η γνωση ποτε δεν εβλαψε κανεναν.

Μόνο εάν μαθαίνεται εις βάρος άλλης γνώσης.

Με αντιγράφεις...;)

1) Δε γράφουμε τεστ για να απαγορεύεται η αντιγραφή:P 2) Δεν αντέγραψα εσένα

Πάντως εγώ ακόμη θεωρώ τα αρχαία χάσιμο χρόνου. Γιατί δεν μαθαίνουμε τα ουσιώδη, τα οποία πολύ ωραία περιγράφονται εδώ:

στα αρχαία να μαθαίνεις το νόημα των λόγων των αρχαίων φιλοσόφων και να το κατανοείς ετσι ώστε να καταλάβεις ποιες αξίες και αρχές οδήγησαν τους αρχαίους εκεί που έφτασαν ή ποια ήταν η νοοτροπία τους
.

Γι' αυτό κι εγώ δεν τα αντέχω τα αρχαία. Επειδή, με τον τρόπο που διδάσκονται, καταντούν ένα άκρως αντιπαιδαγωγικό μάθημα που το μόνο που μας κάνει είναι να παπαγαλίζουμε. Και όταν το λέμε αυτό στον καθηγητή, λέει "μα έτσι είναι παιδιά ο κανονισμός από το υπουργείο". Τί, να πάμε να το πούμε στο υπουργείο; Να κάνουμε διαδήλωση για τα αρχαία; Ε όχι δα. Πιο καλά να παπαγαλίσουμε όσο χρειάζεται για να περάσουμε και από τα υπόλοιπα να μάθουμε όσα έχουν φιλοσοφική αξία. Λιγότερο χρόνο και κόπο θα μας πάρει.

Με συγχωρείτε αλλά εγώ αρχαία δεν πρόκειται να μάθω ποτέ για τον απλούστατο λόγο ότι δε τα διδάχτηκα ποτέ.

Ερώτηση: Τόσο ηλίθιο είναι το Υπουργείο και μας βάζει να κάνουμε το μάθημα αυτό δια παπαγαλισμού;

Απλά μερικές φορές κουράζει όσους βαριούνται, αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα.

Εσύ δηλ. την παπαγαλία δε τη βαριέσαι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Συνεχίζεις να μπλέκεις το καλό σχολείο, στο οποίο αναφέρομαι, με την προβληματική κατάσταση που υπάρχει σήμερα. Πότε είπα εγώ οτι δεν θα ήθελα να διδάσκονται σωστά τα Αρχαία και να κινούνται πρώτον, στον κύκλο των αξιών της αρχαίας φιλοσοφίας και δεύτερον ετυμολογικά, ώστε να βοηθούν στην πράξη την καλύτερη χρήση της Νέας; Με τη μόνη διαφορά οτι εγώ θέλω ν'αλλάξει αυτη η κατάσταση, να γίνει καλύτερο το μάθημα, ενώ εσύ με αφήνεις να καταλάβω οτι επιθυμείς την πλήρη κατάργηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Προαιρετική κατάργηση ενός οποιουδήποτε μαθήματος εκτός από τα μαθήματα κατεύθυνσης και από τη Νέα Ελληνική και τα βασικά Μαθηματικά για κάθε μαθητή. Πράγμα που το έχω αναφέρει και σε προηγούμενο ποστ μου. Έτσι ώστε αν υπάρχει κάποιο μάθημα που δε το αντέχει να το βάλει στην άκρη. Ένα τέτοιο σύστημα εφαρμοζόταν στο ευλογημένο το εκπαιδευτικό σύστημα στο οποίο έκανε μάθημα η μητέρα μου πριν τριάντα χρόνια κάπου 2100 km μακριά.

Αλλά αν τα αρχαία διδάσκονταν έτσι όπως μου περιγράφεις τώρα, πολύ πιθανόν να μην τα επέλεγα ως το μάθημα αυτό.

Συνεχίζεις να μπλέκεις το καλό σχολείο, στο οποίο αναφέρομαι, με την προβληματική κατάσταση που υπάρχει σήμερα.

Και θα συνεχίσω να το κάνω γιατί η σημερινή κατάσταση είναι αδικαιολόγητη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ο παράδεισος της ειδίκευσης...Συγγνώμη, δεν θα πάρω. Προτιμώ τη μόρφωση. ;)
Η Γαλλία έδειξε το δρόμο με τη γενική εκπαίδευση των baccalaureautes και των ενδοπανεπιστημιακών εισαγωγικών εξετάσεων κι αυτό είναι το πιο αποδοτικό και αξιοκρατικό σύστημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Luis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Luis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 329 μηνύματα.
Η εκπαίδευση πρέπει να είναι ανθρωπιστική. Το εκπαιδευτικό σύστημα οφείλει να μεταδίδει γενικότερες χρήσιμες γνώσεις. Πρέπει να μάθουμε να αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο πολυπρισματικά. Είναι απαραίτητο να μαθαίνουμε και θετικές επιστήμες και αρχαία. Οφείλουμε να τιμήσουμε και τους προγόνους μας και τις επιστήμες του μελλοντος. Παράλληλα, εξευγενίζεται το πνεύμα με τις εικαστικές τέχνες. Ας δίνουμε αφορμές για να γίνει χρησιμοθηρική η εκπαίδευση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~kynthia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κύνθια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 359 μηνύματα.
Ωραίο ακούγεται αυτό σαν θεωρία, Luis, αλλά νομίζω ότι στην Τρίτη Λυκείου έχεις αντιληφθεί πώς είναι η κατάσταση, και ότι όλα αυτά τα ουτοπικά όνειρα διαλύονται με τις λέξεις 'Πανελλήνιες', όπου όλοι εστιάζουν μόνο στα μαθήματα που δίνουν πανελλαδικά.
Επίσης, πραγματικά ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ στην τελευταία τάξη του Λυκείου να υποτίθεται ότι παρακολουθείς και άλλα μαθήματα που δεν παρακολουθεί κανείς αν δεν είναι η κατεύθυνσή του - μ' αρέσει η ιδέα του να σκέφτομαι κάτι διαφορετικό απ' τα συνηθισμένα της Τεχνολογικής όταν ασχολούμαι με λογοτεχνία στην ώρα των Κειμένων, αλλά στην πράξη γίνεται ένας ατελείωτος χαμός. Θα μπορούσαν βέβαια να υπάρχουν επιλογές μαθημάτων Γενικής Παιδείας, και να πρέπει να παρακολουθείς αυτά που επέλεξες, έτσι ώστε όσοι είναι στο μάθημα να ενδιαφέρονται -κάπως- γι' αυτό...

Το μοναδικό μάθημα που πραγματικά δεν πιστεύω ότι σου καλλιεργεί κάτι, είναι τα Θρησκευτικά, κι αν δεν κάνω λάθος έγιναν προαιρετικά - καλύτερο θα ήταν στη θέση τους να υπήρχε ένα μάθημα Φιλοσοφίας, που να κάλυπτε και θρησκειολογικές έννοιες. Χωρίς όμως να πρέπει να γράψεις διαγώνισμα για τα χερουβίμ και το πόσα φτερά έχουν -.-
Η 'Εκθεση, απ' την άλλη, είναι απαραίτητη σε κάθε τάξη, αναπτύσσει την λογική, την έκφραση, την καλύτερη επικοινωνία μας με τους άλλους.
Το μόνο πρόβλημά της είναι στις Πανελλήνιες, όπου είναι φύσει αδύνατο να μπορεί να διορθωθεί αντικειμενικά, με αποτέλεσμα να περιμένουν οι περισσότεροι διορθωτές συγκεκριμένο ύφος και συγκεκριμένα επιχειρήματα, καταστρέφοντας έτσι την ουσία του να γράφεις ελεύθερα.



Miv, Baccalauréats! :no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Κάθε μάθημα σου καλλιεργεί κάτι. Και σκέψου απλά ότι αν δεν υπήρχαν τα θρησκευτικά δεν θα είχε μπει κανείς στον κόπο να αμφισβητήσει, να μιλήσει, να διαφωνήσει περί του θέματος. Είμαι σίγουρος ότι γνωρίζεις τι αξία έχει όλη αυτή η διαδικασία για την ανάπτυξη του πνεύματός σου. Το ίδιο κάνει και η Ιστορία. Προσωπικά δεν λέω οτι ενδιαφέρομαι και τόσο πολύ για τα μαθήματα γενικής, αλλά σίγουρα όσο το δυνατόν περισσότερο φροντίζω στην ώρα τους να είμαι εκεί και να προσέχω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~kynthia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κύνθια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 359 μηνύματα.
Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου αλλά διαφωνώ όσο αφορά τα Θρησκευτικά - αλίμονο, αν οι συζητήσεις στο μάθημα των Θρησκευτικών ήταν το μόνο πράγμα που θα έβαζε ένα έφηβο σε σκέψεις σχετικά με την θρησκεία, την προέλευσή του ή την ύπαρξη του Θεού/μιάς ανώτερης δύναμης. Κάθε άλλο, συνήθως αυτά είναι θέματα που δεν συζητώνται ιδιαίτερα στην τάξη, γιατί υπάρχει ύλη που πρέπει να τελειώσει, και είναι σχετικά σπάνιο φαινόμενο ένας θεολόγος να ανοίξει συζήτηση σε τέτοιο θέμα με έναν (ή δέκα) εφήβους μέσα στο μάθημα, δεδομένου ότι ο ίδιος συνήθως είναι απόλυτα πεπεισμένος για την αλήθεια αυτών που διδάσκει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Μα δεν είναι μόνο η τάξη μέρος προβληματισμού. Από τα 45 λεπτά περιμέναμε να μορφωθούμε; Η τάξη σου δίνει ερεθίσματα. Από κει και πέρα εσύ θα το ψάξεις, εσύ θα το αμφισβητήσεις. Δε μίλησα για συζήτηση στην τάξη. Κι αυτό το πράγμα που κάνουμε εμείς εδώ τώρα ακριβώς γιατί τα Θρησκευτικά υπάρχουν και διδάσκονται, είναι μόρφωση. Όταν κάτι σου δίνει ερέθισμα να το αμφισβητήσεις και να προβληματιστείς, σε μορφώνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Το ερέθισμα μας δίνεται από την ίδια την κοινωνία, με την ύπαρξη της θρησκείας. Το σχολείο κάθε άλλο κάνει παρά σε ωθεί να προβληματιστείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Εσύ είσαι εδώ και το συζητάς επειδή δεν προβληματίζεσαι; Κάνεις λάθος. Αν έχεις το υπόβαθρο να προβληματίζεσαι, προβληματίζεται. Και χιτλερική προπαγάνδα να δίδασκαν σε άτομα άνω των 15 που προφανώς έχουν την ικανότητα να σκέφτονται και να κρίνουν, αυτό θα ήταν πνευματική καλλιέργεια. Δεν σε κάνει ν'αντιδράς η απλή ύπαρξη της θρησκείας. Το ότι κάποιος από όλο αυτό δεν μπαίνει στο τρυπάκι να προβληματιστεί, ν'αμφισβητήσει, να κρίνει, ν'ακούσει μαλακίες, ν'ακούσεις σοφίες κλπ. μάλλον σημαίνει ότι έχει περιορισμένες νοητικές ικανότητες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Ακριβώς, άνω των 15... Αλλά στην περίπτωσή μας, δε μιλάμε για άτομα άνω των 15...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rafa Nadal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Κιλκίς (Κιλκίς). Έχει γράψει 348 μηνύματα.
Το έχω ακούσει χιλιάδες φορές αυτό κ πραγματικά με αηδιάζει.Κρίμα που το παρόν εκπαιδευτικό σύστημα ποσφέρει αυτήν τη σκέψη.Ότι δηλαδή θα διαβάζω αυτά που μου χρειάζονται ενώ κάποια άλλα δε μου χρειάζονται.Ας πάρουμε χαμπάρι ότι οι γνώσεις γενική παιδείας θα είναι αυτές που θα μας βοηθήσουν να κάνουμε τη διαφορά.Γνωρίζετε ότι ακόμα κ σε πολλές εταιρίες ρωτάνε αν αυτός που κάνει αίτηση για δουλειά έχει γνώσεις ιστορίας της κλασικής εποχής?Κ πέρα από αυτό.Όπως είπε κ ο Μιχάλης ο φίλος μου σου δίνουν τη δυνατότητα να αποκτήσεις έναν πιο προχωρημένο τρόπο σκέψης.Σε βοηθάνε να αναπτυχθείς πνευματικά.Να μη βγεις αύριο μεθαύριο στην κοινωνία κ σε πιάσουν κορόιδο κ γίνεις έρμαιο πολλών επίδοξων τυχοδιωκτών...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ακριβώς, άνω των 15... Αλλά στην περίπτωσή μας, δε μιλάμε για άτομα άνω των 15...

Στα κάτω των 15 τους λένε διάφορα παραμυθάκια, όπως ακριβώς κάνουν και στην Ιστορία, τη Μουσική κλπ. Η διαφορά με τις άλλες χώρες είναι ότι εκεί τα παραμυθάκια τα γεμίζουν κάπως περισσότερο με εργασίες κολάζ, μελωδίες και audiovisual. Δεν μιλάω για κάτω των 15. Κάτω απ'τα 15 η εκπαίδευση είναι καθαρά παιδευτική και δεν τίθεται καν το θέμα "αυτό μου χρειάζεται, το άλλο δεν θα το χρειαστώ".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Τί ακριβώς σε αηδιάζει;

Συμφωνώ με αυτά που λέτε, τουλάχιστον τα περισσότερα, περί σφαιρικότητας των γνώσεων. Αλλά εφόσον το Λύκειο συνδέεται με την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο, θα πρέπει να αφήσει τη Γενική Παιδεία, ειδάλλως να συγκροτηθεί νέο σύστημα εισαγωγής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Τι εννοείς να αφήσει τη Γενική Παιδεία;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

halvas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 1,074 μηνύματα.
Τί ακριβώς σε αηδιάζει;

Συμφωνώ με αυτά που λέτε, τουλάχιστον τα περισσότερα, περί σφαιρικότητας των γνώσεων. Αλλά εφόσον το Λύκειο συνδέεται με την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο, θα πρέπει να αφήσει τη Γενική Παιδεία, ειδάλλως να συγκροτηθεί νέο σύστημα εισαγωγής.

Εγώ πιστεύω ότι το Λύκειο θα πρέπει να προσφέρει γενικές γνώσεις. Ίσως με εξαίρεση της τελευταίας τάξης και μόνο αυτής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Προσωπικά πιστεύω ότι ακριβώς η ηλικία της Γ' Λυκείου είναι το μεταίχμιο της ωριμότητας. Δεν ξέρω, αλλά έχω την αίσθηση ότι αν το σχολείο περιόριζε τη Γενική Παιδεία (όχι γενικές γνώσεις, το πλέον ασήμαντο από τα στοιχεία της Παιδείας είναι οι γνώσεις) πριν τα 17, αυτή θα πήγαινε χαμένη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rock_Sugar

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαριάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 176 μηνύματα.
Κατα τη γνώμη μου, θα έπρεπε οι Πανελλήνιες -ή τελος πάντων οποιοδήποτε άλλο σύστημα εισαγωγής στο πανεπιστήμιο- να γίνονται αφού τελειώσει το σχολείο. Έχει χαθεί ο γενικός χαρακτήρας της τρίτης λυκείου. Κανείς δεν διαβάζει τα μαθήματα γενικής, αλλά ακόμα και θέληση να υπάρχει, δεν υπάρχει χρόνος. Δίνουμε βάρος αποκλειστικά στα 6-7 μαθήματα.

Η γνώση της γραμματικής και του συντακτικού των αρχαίων είναι το μέσο προσέγγισης των αρχαίων κειμένων. Έτσι τουλάχιστον πρέπει να το βλέπουμε. Είναι πολύ ενδιαφέρον αλλά ταυτόχρονα και σημαντικό να γνωρίζουμε απο που προήλθε η γλώσσα μας. Η κακή της χρήση, η ανορθογραφία, έλλειψη λεξιλογίου, όλα αυτά απο εκεί προέρχονται.

Όσο για τα θρησκευτικά, πραγματικά τα θεωρώ άσκοπα. Ποτέ δεν περίμενα να προβληματιστώ απο κάτι που λέει το βιβλίο, ούτε πήγα να καταρρίψω καμιά θεωρία. Εξάλλου, πέρα απο το φετινό, τα βιβλία θρησκευτικών τόσα χρόνια τα έβρισκα βαρετά, αδιάφορα, ανούσια αφού έλεγαν συνέχεια τα ίδια πράγματα, κάθε χρόνο, χωρίς να τα τεκμηριώνουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Καλά όχι ότι όλα αυτά που λες απαλείφονται έτσι όπως διδάσκονται τ'αρχαία, αλλά τέλος πάντων. Ναι, απαλείφονται με τ'αρχαία, αλλά με εντελώς άλλο τρόπο προσέγγισης. Τόσα χρόνια στο σχολείο ποτέ δεν κάναμε ετυμολογική έρευνα. Μέσα από αυτή βασικά μαθαίνεις να συνδέεις τις λέξεις με τις πανάρχαιες ρίζες τους οπότε γράφεις κι εκφράζεσαι αρτιότερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top