Μα γιατί να μαθαίνουμε πράματα που δεν θα μας χρησιμεύσουν ποτέ στη ζωή μας;

aggel A4 forever

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 251 μηνύματα.
Ρε Κρουκ επειδή εσύ δε πας τα αρχαία δεν σημαίνει ότι όλοι συμμερίζονται την ίδια άποψη



σωστη!!! εγω σεβομαι το ιδιο ολα τα μαθηματα ασχετα οτι εχω επιλεξει τον δρομο μου (ειναι σιγουρο για θετικα τωρα αμα αλλαξει μια προτιμηση μου π.χ αντι χημεια να αποφασισω βιολογια δεν ξερω)

θα παραδωσω την αξια του καθε μαθηματος και χωρις να υποστηριξω τα αρχαια που τα γουσταρω λογω καθηγητρια (δημοσιο):
1)Γλωσσα=γιατι πρεπει να ξερεις ορθογραφια,αναγνωση και εκφραση με καλο λεξιλογιο και κυριως εκθεση
2) Αρχαια:για την εξελιξη της γλωσσας και πολλοι απο τους λεξιλογικους πινακες εχουν καταλαβει γιατι π.χ το συγγραφεας γραφεται με 2 γ αλλα το λεμε συγραφεας και το συγγνωμη απο που προερχονται τα 2 γ και ετσι βελτιωνεσαι στα νεα κατα καποιο τροπο,γιατι μπορεις να λαβεις κοινωνικα μηνυματα π.χ ειχαμε ενα κειμενο που ελεγε η ομορφια δεν ειναι το παν και στις επεσε πιο μηνυμα παιρνουμε απο αυτο το κειμενο ή και αλλα πολλα η γραμματικη και το συντακτικο δεν καταλαβαινω τον λογο που διδασκονται αλλα οντως μια λογικη εχουν και αυτα .
(τωρα θα λετε βρε σκτο τι πειρα εχει και μιλα)
3)Κειμενα,Αρχαια απο μεταφραση κ.τ.λ:εμπλουτισμος λεξιλογιου,καλλιεργεια πνευματικη και ιδεολογικη


αυτα θα ερθουν και αλλα δυο μερη για τα θετικα μαθηματα και για τα κοινωνικοθρησκευτικοπολιτικα μαθηματα

για να μην σας κουραζω διοτι μεχρι να διαβασω ολη την συζητηση βασιλικης και αλεξανδρου μου βγηκε η πιστη αλλα με ενδιεφεραι αυτη η κουβεντα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Ρε Κρουκ επειδή εσύ δε πας τα αρχαία δεν σημαίνει ότι όλοι συμμερίζονται την ίδια άποψη

Μα δεν είπα να μην κάνει τα αρχαία αναλυτικά όποιος θέλει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

A propos

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,664 μηνύματα.
Άμα τα καθαρευουσιάνικα είναι άχρηστα τότε πόσο μάλλον τ'αρχαία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Μα τα καθαρευουσιάνικα σου έμαθαν τη λέξη μαλάκας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

constantinekots

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 281 μηνύματα.
Μα δεν είπα να μην κάνει τα αρχαία αναλυτικά όποιος θέλει.

Σε ολες τις αλλες χωρες μπορει και πρεπει να ειναι μαθημα επιλογής. Εδω μονο υποχρεωτικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Ρε παιδιά θα με τρελάνετε?
Οι ρίζες της Νεοελληνικής και δεν θα διδάσκεται σε ΕΛΛΗΝΙΚΑ σχολεία μόνο και μόνο γιατί βαριέστε?
Μην αρχίσετε πάλι την καραμέλα με την παπαγαλία γιατί είναι κουραστική. Όποιος θέλει διαβάζει,όποιος σκυλοβαριέται παπαγαλίζει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

constantinekots

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 281 μηνύματα.
Εδω που τα λεμε δεν ειναι σωστος ο τροπος διδασκαλιας στο ακέραιο (δεν θα φτασω στην ανιστορητη ακροτητα που τεθηκε, να διδασκονται ΜΟΝΟ απο μεταφραση), αλλα αυτο δεν μπορει να φτανει σε σημειο να μιλαμε για μετατροπη σε προαιρετικο μαθημα, ελεος. Θα γελανε κι οι κοτες ρε, προσεξτε λιγο. Ειπαμε, η Ελλαδα θα ειναι η τελευταια χωρα στην οποια το μαθημα θα γινει προαιρετικο ή θα καταργηθει. Δοξα το θεο υπαρχει σε παμπολλες χωρες και μπαινει συνεχως σε περισσοτερες, προσφατως στην Κινα και στη Νοτια Κορεα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Ρε παιδιά θα με τρελάνετε?
Οι ρίζες της Νεοελληνικής και δεν θα διδάσκεται σε ΕΛΛΗΝΙΚΑ σχολεία μόνο και μόνο γιατί βαριέστε?
Μην αρχίσετε πάλι την καραμέλα με την παπαγαλία γιατί είναι κουραστική. Όποιος θέλει διαβάζει,όποιος σκυλοβαριέται παπαγαλίζει.

Γιατί σε ενοχλεί όμως η καραμέλα; Μήπως γιατί ακόμα κι εσύ που στηρίζεις το μάθημα ξέρεις πως είναι η αλήθεια; Γιατί, όπως και να το κάνουμε, η επιλογή του ''διαβάσματος'' όπως λες δυστυχώς δεν είναι στα χέρια μου. Το μάθημα όπως διδάσκεται στα ελληνικά σχολεία προωθεί την παπαγαλία μιας και αυτή αποτελεί βασικό στοιχείο της μελέτης του. Απλά πράγματα.

Εδω που τα λεμε δεν ειναι σωστος ο τροπος διδασκαλιας στο ακέραιο (δεν θα φτασω στην ανιστορητη ακροτητα που τεθηκε, να διδασκονται ΜΟΝΟ απο μεταφραση), αλλα αυτο δεν μπορει να φτανει σε σημειο να μιλαμε για μετατροπη σε προαιρετικο μαθημα, ελεος. Θα γελανε κι οι κοτες ρε, προσεξτε λιγο. Ειπαμε, η Ελλαδα θα ειναι η τελευταια χωρα στην οποια το μαθημα θα γινει προαιρετικο ή θα καταργηθει. Δοξα το θεο υπαρχει σε παμπολλες χωρες και μπαινει συνεχως σε περισσοτερες, προσφατως στην Κινα και στη Νοτια Κορεα.

Ήδη γελάνε μαζί μας οι κότες, σε πληροφορώ. Και όχι γιατί το μάθημα δε διδάσκεται αλλά ακριβώς για τον αντίθετο λόγο: επειδή διδάσκεται έτσι όπως διδάσκεται και οι μαθητές καταντούν να το μισούν παρά να το αγαπούν. Κακά τα ψέματα δε μιλούν και όλοι με τα καλύτερα λόγια για τον τρόπο εκμάθησης των Αρχαίων. Μάλιστα υπάρχουν λίγοι ευσυνείδητοι, αυτοί που δε βαριούνται και που πραγματικά θα ήθελαν να λάβουν την Αρχαία ελληνική παιδεία. Αλλά απλά δεν την λαμβάνουν όπως θα έπρεπε - για την ακρίβεια δεν την λαμβάνουν καν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

TheClash

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 375 μηνύματα.
Γιατί σε ενοχλεί όμως η καραμέλα; Μήπως γιατί ακόμα κι εσύ που στηρίζεις το μάθημα ξέρεις πως είναι η αλήθεια; Γιατί, όπως και να το κάνουμε, η επιλογή του ''διαβάσματος'' όπως λες δυστυχώς δεν είναι στα χέρια μου. Το μάθημα όπως διδάσκεται στα ελληνικά σχολεία προωθεί την παπαγαλία μιας και αυτή αποτελεί βασικό στοιχείο της μελέτης του. Απλά πράγματα.



Ήδη γελάνε μαζί μας οι κότες, σε πληροφορώ. Και όχι γιατί το μάθημα δε διδάσκεται αλλά ακριβώς για τον αντίθετο λόγο: επειδή διδάσκεται έτσι όπως διδάσκεται και οι μαθητές καταντούν να το μισούν παρά να το αγαπούν. Κακά τα ψέματα δε μιλούν και όλοι με τα καλύτερα λόγια για τον τρόπο εκμάθησης των Αρχαίων. Μάλιστα υπάρχουν λίγοι ευσυνείδητοι, αυτοί που δε βαριούνται και που πραγματικά θα ήθελαν να λάβουν την Αρχαία ελληνική παιδεία. Αλλά απλά δεν την λαμβάνουν όπως θα έπρεπε - για την ακρίβεια δεν την λαμβάνουν καν.
Πολύ σωστά!
Αν και αυτό,δεν γίνεται μόνο με τα Αρχαία,δυστυχώς...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimiper

Νεοφερμένος

Η dimiper αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 92 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω πως ένας άνθρωπος δεν μπορεί να λέγεται καλλιεργημένος αν δεν έχει ποικίλες γνώσεις. Είναι άθλιο νομίζω να βλέπεις καθηγητές μαθηματικών να κάνουν ορθογραφικά λάθη ή φιλολόγους να μην ξέρουν την προπαίδεια.
Σχετικά με τα αρχαία: νομίζω ότι πρέπει να διδάσκονται κυρίως από μετάφραση, έτσι ώστε να έρχονται όλοι οι μαθητές σε επαφή με τις ιδέες και τις αξίες του αρχαιοελληνικού πολιτισμού. Πολλές φορές προσπαθούν οι μαθητές να μάθουν απλώς τη μετάφραση ενός κειμένου, με αποτέλεσμα να μην προσέχουν τα υψηλά νοήματα που αυτό εκφράζει. Επισής, νομίζω πως πρέπει να διδάσκονται οι μαθητές την ετυμολογία κάποιων λέξεων.
Οι μαθητές όμως της θεωρητικής κατεύθυνσης πρέπει να διδάσκονται γραμματική και συντακτικό και να έρχονται σε επαφή με τον αρχαίο λόγο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Και επαναφέρω το θεμα στην επιφάνεια!
Γιατί λοιπόν μαθαίνουμε πράγματα που δε θα μας χρησιμεύσουν ποτέ στη ζωή μας;
Ή μήπως όλα μας χρησιμεύουν; :hmm:
Τι έχετε να πείτε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
Και επαναφέρω το θεμα στην επιφάνεια!
Γιατί λοιπόν μαθαίνουμε πράγματα που δε θα μας χρησιμεύσουν ποτέ στη ζωή μας;
Ή μήπως όλα μας χρησιμεύουν; :hmm:
Τι έχετε να πείτε;

Δεν μας χρησιμευουν ολα
πχ η γεωμετρια γιατι να την μαθεις?
Οξυνεται ο νους σου λενε ολοι.ΔΙΑΦΩΝΩ
Οσο οξυνεται ο νους σου απο να την παιξεις (και για να κρατησω το επιπεδο) ή να διαβασεις μαι εφημεριδα

Καταναλωνουμε μεγαλες ποσοτητες ωρων ασκοπα ενω θα μπορουσαμε αν διαβαζαμε ενα βιβλιο ή οτιδιποτε θα αμς προσφερε οποιουδήποτε ειδους ικανοποιηση των αναγκων μας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Όλα τα μαθήματα σε κάτι χρησιμεύουν. Αναπτύσσεις τους διάφορους τομείς της νοημοσύνης και αποκτάς γνώσεις κάποιες από τις οποίες θα χρειαστείς και ως άνθρωπος και ως φοιτητής.
Με την Γεωμετρία, που ανέφερες, οξύνεις την χωρική σου νοημοσύνη και αυτό είναι κάτι που έχει φανεί μέσα από μελέτες παγκοσμίως. Αν εσύ δεν θέλεις να το κάνεις, τότε κάνε αυτό που επίσης είπες, παίξε την, αλλά να ξέρεις ότι έτσι θα οξύνεις άλλο είδος νοημοσύνης, την σωματική νοημοσύνη.

Είδη νοημοσύνης: https://www.proseggisi.gr/?p=692
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
Όλα τα μαθήματα σε κάτι χρησιμεύουν. Αναπτύσσεις τους διάφορους τομείς της νοημοσύνης και αποκτάς γνώσεις κάποιες από τις οποίες θα χρειαστείς και ως άνθρωπος και ως φοιτητής.
Με την Γεωμετρία, που ανέφερες, οξύνεις την χωρική σου νοημοσύνη και αυτό είναι κάτι που έχει φανεί μέσα από μελέτες παγκοσμίως. Αν εσύ δεν θέλεις να το κάνεις, τότε κάνε αυτό που επίσης είπες, παίξε την, αλλά να ξέρεις ότι έτσι θα οξύνεις άλλο είδος νοημοσύνης, την σεξουαλική νοημοσύνη.

Είδη νοημοσύνης: https://www.proseggisi.gr/?p=692

Πιστευω οτι η νοημοσυνη οπως και ολα τα πραγματα στη ζωη του ανθρωπου ειναι αμεσα εμπλεκομενα με την ικανοποίηση των αναγκων
Δεν θελω να ειμαι πανεξυπνος και δυστυχισμενος,
μαθημτα οπωςη η γεωμετρια μου καταστρεφουν τη ζωη
Δεν μ αφηνουν ν αναπτυχθω σε κατι αλλο που μου αρεσει και μ κανει χαρουμενο


Αυτα που πραγματι μαθαινεις και σου χρησιμευουν στη ζωη σου ειναι αυτα που ΔΕΝ σου επιβαλονται..
viva η αποστηθηση στο εκπαιδευτικο συστημα και στους ορισμους:pfff:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Καμία σχέση δεν έχει η ικανοποίηση των αναγκών με τη νοημοσύνη. Ανάγκες έχει και ένα ζώο. Νοημοσύνη, όμως, ελάχιστη.

Εμένα πάλι μου άρεσαν πάρα πολύ όλα τα θετικά μαθήματα, ενώ απεχθανόμουν όλα τα θεωρητικά. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν κέρδισα και κάτι από τα θεωρητικά μαθήματα.
Αν διδασκόμασταν στο σχολείο μόνο ό,τι μας άρεσε τότε δε θα ήμαστε πλήρεις άνθρωποι. Άντε, εγώ θα μάθαινα μόνο μαθηματικά, φυσική, χημεία και βιολογία, και δε θα ήξερα να μιλάω, να μπορώ να διαβάσω ένα ποίημα, την ιστορία του τόπου μου κ.α., ενώ ο άλλος θα έκανε μόνο θεωρητικά με αποτέλεσμα να μην ξέρει την επικινδυνότητα του ηλεκτρισμού, των ΣΜΝ (σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα), το ότι είναι επικίνδυνο να καθαρίσεις το σπίτι σου με διάλυμα άκουα-φόρτε και χλωρίνης, γιατί θα ελευθερωθεί αέριο χλώριο (αέριο της μουστάρδας), να μην ξέρει να υπολογίσει την επιφάνεια του σπιτιού του κ.α...

ΥΓ: Σχετικά με τη γεωμετρία, όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να δουν το παρακάτω: https://www.inf.unideb.hu/~aszalos/dn/pub/how.pdf ή να ψάξουν στο google ή στο google scholar το λήμμα "geometry and spatial intelligence".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
Καμία σχέση δεν έχει η ικανοποίηση των αναγκών με τη νοημοσύνη. Ανάγκες έχει και ένα ζώο. Νοημοσύνη, όμως, ελάχιστη.

Εμένα πάλι μου άρεσαν πάρα πολύ όλα τα θετικά μαθήματα, ενώ απεχθανόμουν όλα τα θεωρητικά. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν κέρδισα και κάτι από τα θεωρητικά μαθήματα.
Αν διδασκόμασταν στο σχολείο μόνο ό,τι μας άρεσε τότε δε θα ήμαστε πλήρεις άνθρωποι. Άντε, εγώ θα μάθαινα μόνο μαθηματικά, φυσική, χημεία και βιολογία, και δε θα ήξερα να μιλάω, να μπορώ να διαβάσω ένα ποίημα, την ιστορία του τόπου μου κ.α., ενώ ο άλλος θα έκανε μόνο θεωρητικά με αποτέλεσμα να μην ξέρει την επικινδυνότητα του ηλεκτρισμού, των ΣΜΝ (σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα), το ότι είναι επικίνδυνο να καθαρίσεις το σπίτι σου με διάλυμα άκουα-φόρτε και χλωρίνης, γιατί θα ελευθερωθεί αέριο χλώριο (αέριο της μουστάρδας), να μην ξέρει να υπολογίσει την επιφάνεια του σπιτιού του κ.α...

ΥΓ: Σχετικά με τη γεωμετρία, όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να δουν το παρακάτω: https://www.inf.unideb.hu/~aszalos/dn/pub/how.pdf ή να ψάξουν στο google ή στο google scholar το λήμμα "geometry and spatial intelligence".


Δεν με πειθει η ερευνα soz εχω και ΔΙΚΗ ΜΟΥ γνωμη στο θεμα...
Αυτα δλδ στα μαθαινει το σχολειο?
ΔΕν χρειαζεται να σ επιβαλουν γενικα,ορισμενα μαθηματα τοσες ωρες
Και οσο αναφορα τη γεωμετρια που κυριως σ αυτη αναφέρομε και ενίσταμαι

Τι λες ρ φιλε εισαι καλα συγκρινεις τα οφελη του Π.Θ με τ να διαβασεις ενα κειμενο?
Το θεμα δεν ειναι οτι κανεις λιγο και απο ολα αλλα πολυ και απο ολα σχεδον
Η γεωμετρια ειναι ενα πανελλαδικα εξεταζομενο μαθημα ?οχι διοτι δεν σου προσφερει τπτ hello!!!
αν θελεις αν οξυνθεί ο νους σου κανεις αλγεβρα και οχι αυτο το συνονθύλευμα....

Μερικα μαθηματα δεν επρεπε να υπαρχουν, πλατιες γνωσεις και μλκς δεν θελω να ακουω οτι σου παρεχονται απο αυτα τα μαθηματα...
Δεν εισαι ρεαλιστής αλλα ουτοπιστής
πχ
Αχ ναι εκανα χημεια αρα ξερω τι σαμπουαν αν αγοράσω τωρα που εμαθα το καταλληλότερο ph??? lol:mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Δεν μας χρησιμευουν ολα
πχ η γεωμετρια γιατι να την μαθεις?
Οξυνεται ο νους σου λενε ολοι.ΔΙΑΦΩΝΩ
Οσο οξυνεται ο νους σου απο να την παιξεις (και για να κρατησω το επιπεδο) ή να διαβασεις μαι εφημεριδα

Διαφωνείς; Κι εγώ διαφωνώ μαζί σου, μόνο που όπως ανέφερε και ο ecx, υπάρχουν μελέτες που υποστηρίζουν τη δική μου άποψη.
Με το να "διαφωνείς" ξερά δε μου λες κάτι. Πες μου ΓΙΑΤΙ διαφωνείς, και τι σε κάνει να υποστηρίζεις ότι η γεωμετρία είναι τόσο "άχρηστη".
(BTW το να διαβάσεις και όχι απλά να αναγνώσεις μια εφημερίδα συμβάλλει στην ανάπτυξη της νοημοσύνης σου)

Καταναλωνουμε μεγαλες ποσοτητες ωρων ασκοπα ενω θα μπορουσαμε αν διαβαζαμε ενα βιβλιο ή οτιδιποτε θα αμς προσφερε οποιουδήποτε ειδους ικανοποιηση των αναγκων μας

Μπορείς να διαβάσεις όσα βιβλία θες. Παρ' όλ' αυτά ελάχιστα άτομα που ξέρω, στα 17 τους είχαν διαβάσει περισσότερα από 5-6 βιβλία εκτός από χάρρυ πόττερ και τα συναφή...

Πιστευω οτι η νοημοσυνη οπως και ολα τα πραγματα στη ζωη του ανθρωπου ειναι αμεσα εμπλεκομενα με την ικανοποίηση των αναγκων
Δεν θελω να ειμαι πανεξυπνος και δυστυχισμενος,
μαθημτα οπωςη η γεωμετρια μου καταστρεφουν τη ζωη
Δεν μ αφηνουν ν αναπτυχθω σε κατι αλλο που μου αρεσει και μ κανει χαρουμενο

α. Η νοημοσύνη δεν είναι άμεσα εμπλεκόμενη με την ικανοποίηση αναγκών. Ο Einstein δεν είχε καμμία ανάγκη να σκεφτεί και να εκφράσει τη θεωρία της σχετικότητας.
β. Το να παρακολουθείς τα μαθήματα του σχολείου όπως η γεωμετρία ΔΕΝ πρόκειται να σε κάνει από μόνο του πανέξυπνο.
γ. Το να είσαι πανέξυπνος δε συνεπάγεται να είσαι και δυστυχισμένος
δ. Πράγματι υπάρχουν προβλήματα καταπίεσης της προσωπικότητας στο εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά δεν νομίζω πως ένα από αυτά είναι η γεωμετρία ή απλά τα μαθήματα που δεν πας εσύ. ;)

Αυτα που πραγματι μαθαινεις και σου χρησιμευουν στη ζωη σου ειναι αυτα που ΔΕΝ σου επιβαλονται..
viva η αποστηθηση στο εκπαιδευτικο συστημα και στους ορισμους:pfff:

Πες μου μόνο πόσοι άνθρωποι στα 15 τους θα κάθονταν από μόνοι τους να μάθουν βασικά μαθηματικά. (και τα μαθηματικά δεν απαιτούν αποστήθιση)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Δεν με πειθει η ερευνα soz εχω και ΔΙΚΗ ΜΟΥ γνωμη στο θεμα...

Αμφιβάλλω αν διάβασες καν παρακάτω από τον τίτλο και πρόλαβες να απαντήσεις κιόλας.
Άντε που "δε σε πείθει" κιόλας.:sly:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Το ότι έχεις και δική σου άποψη, δε σημαίνει ότι αυτή είναι και σωστή.
Σε όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα του κόσμου επιβάλλονται συγκεκριμένες ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων, θέλεις να διαφέρει η Ελλάδα;
Ναι, και βέβαια συγκρίνω τα οφέλη του Π.Θ. με το να διαβάσω ένα κείμενο. Και τα δύο σου προσφέρουν κάτι.
Η γεωμετρία ήταν κάποτε εξεταζόμενο μάθημα: https://www.ypepth.gr/themata/them_geo_gen_b_hmer_no_0602.pdf. Απλώς καταργήθηκαν οι πανελλαδικές στη β' λυκείου.
Στην άλγεβρα, στο επίπεδο του λυκείου, ακολουθείς έναν συγκεκριμένο αλγόριθμο, δε σκέφτεσαι και πολλά, ενώ στην γεωμετρία πρέπει να σκεφτείς. Και μάλιστα πολύ, ειδικά όταν πρόκειται για αποδεικτική άσκηση.
Μλκ είσαι εσύ και όχι αυτοί που έκριναν σωστό να σου βάλουν να διδαχθείς τα συγκεκριμένα μαθήματα. Είμαι ρεαλιστής, εσύ απλώς δεν έχεις και δε θέλεις να αποκτήσεις διευρυμένο πεδίο γνώσεων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Αυτα δλδ στα μαθαινει το σχολειο?
ΔΕν χρειαζεται να σ επιβαλουν γενικα,ορισμενα μαθηματα τοσες ωρες
Και οσο αναφορα τη γεωμετρια που κυριως σ αυτη αναφέρομε και ενίσταμαι

Τι λες ρ φιλε εισαι καλα συγκρινεις τα οφελη του Π.Θ με τ να διαβασεις ενα κειμενο?
Το θεμα δεν ειναι οτι κανεις λιγο και απο ολα αλλα πολυ και απο ολα σχεδον
Η γεωμετρια ειναι ενα πανελλαδικα εξεταζομενο μαθημα ?οχι διοτι δεν σου προσφερει τπτ hello!!!
αν θελεις αν οξυνθεί ο νους σου κανεις αλγεβρα και οχι αυτο το συνονθύλευμα....

Από πότε συγκρίνεται η αξία μαθηματικών θεωρημάτων με κείμενα; Με ποιο κριτήριο;
Πίστεψέ με, κάνεις ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ από όλα, κι αυτά δεν τα παρακολουθείς κιόλας πολλές φορές.

Απόδειξέ μου ότι δεν εξετάζεται γεωμετρία στις πανελλαδικές. Μιγαδικούς έχουμε ακουστά;

Σόρρυ, αλλά προτιμώ να ακούσω τη γνώμη μερικών χιλιάδων μαθηματικών ανά τον κόσμο και όχι τη δική σου σε ότι αφορά το αν η γεωμετρία είναι ή όχι συνονθύλευμα...:whistle:

PS. Και ξαναλέω, πες μου μόνο πόσοι άνθρωποι στα 15 τους θα κάθονταν από μόνοι τους να μάθουν βασικά μαθηματικά.
Για να μη μιλήσω για μικρότερες ηλικίες.

Μερικα μαθηματα δεν επρεπε να υπαρχουν, πλατιες γνωσεις και μλκς δεν θελω να ακουω οτι σου παρεχονται απο αυτα τα μαθηματα...
Δεν εισαι ρεαλιστής αλλα ουτοπιστής
πχ
Αχ ναι εκανα χημεια αρα ξερω τι σαμπουαν αν αγοράσω τωρα που εμαθα το καταλληλότερο ph??? lol:mad:

Εν τοιαύτη περιπτώσει δε (θα) δικαιούσαι να λέγεσαι ακαδημαϊκός πολίτης αν δεν αναγνωρίζεις την αξία της... :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top