[Μαθητές] Είστε υπέρ ή κατά των καταλήψεων;

Είστε υπέρ ή κατά των καταλήψεων;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 297)
  • Υπέρ

    Ψήφοι: 114 38.4%
  • Κατά

    Ψήφοι: 180 60.6%
  • Δεν έχω άποψη

    Ψήφοι: 3 1.0%

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Το ξέρω ότι το ποστς είναι σχετικά παλιό αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ στο να σχολιάσω τον ονειρικό κόσμο του μιβ.Έχεις ιδέα ότι υποστηρίζεις αυτό που θα έπρεπε να αντιπροσωπεύουν οι καταλήψεις και όχι αυτό που είναι?Υπερ των εξιδανικευμένων καταλήψεων μου φαίνεται ότι είσαι και όχι αυτές που κάνουνε οι μαθητές

Πίστεψέ με φιλαράκο, όταν η κατάληψη γίνεται σωστά, την υποστηρίζω. Όταν δεν γίνεται σωστά, την καταδικάζω (και μάλιστα από τους πρώτους). Έχω υποστηρίξει κι έχω καταδικάσει τόσες καταλήψεις που πλέον έχω πάρει το κολάι της κρίσης.
Όσο πρόβλημα είναι η εκμετάλλευση κάθε μορφής αγώνα από τα μαθητικά παρακλάδια των κομμάτων, άλλο τόσο είναι και ο τόσο εύκολος μηδενισμός των πάντων. ;)
By the way, όντως, δεν βρίσκω το λόγο να σχολιάζεις αρχαίες μου δηλώσεις, ούτε τον τρόπο με τον οποίο βγάζεις διάφορα άκυρα συμπεράσματα (και φυσικά ούτε το στόχο). Έχω αποδείξει ότι τις ισορροπίες ανάμεσα σε ιδεολογία και ρεαλισμό τις κρατάω καλά. Για το λόγο αυτό οι κενοί ιδεολόγοι πολλές φορές με αποκαλούν πραγματιστή, οι στυγνοί τεχνοκράτες πολλές φορές με αποκαλούν ονειροπόλο. Πρόβλημά τους.


Σύμφωνα με το άρθρο 334§3 του ποινικού κώδικα:
«Όποιος εισέρχεται παράνομα σε κατάστημα ή χώρο δημόσιας, δημοτικής ή κοινοτικής υπηρεσίας ή νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου ή επιχείρησης κοινής ωφέλειας ή παραμένει στους χώρους αυτούς παρά τη θέληση της υπηρεσίας που τους χρησιμοποιεί, της οποίας τη θέλησή του δηλώνει ο νόμιμος εκπρόσωπος ή ο υπάλληλός της και προκαλεί έτσι διακοπή ή διατάραξη της ομαλής διεξαγωγής της υπηρεσίας τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι μηνών.»
Άρα με την κατάληψη έχουμε την ακόλουθη σειρά ενεργειών που οδηγούν στην κατάγνωση του ως άνω αδικήματος:
1. Είσοδο σε χώρο νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου.
2. Παραμονή στο χώρο αυτό παρά τη θέληση της υπηρεσίας που τους χρησιμοποιεί.
3. Η θέληση αυτή δηλώνεται από το νόμιμο εκπρόσωπο της υπηρεσίας.
4. Η διακοπή ή η διατάραξη της ομαλής διεξαγωγής της υπηρεσίας, η οποία έρχεται ως αποτέλεσμα της παραμονής στους χώρους της υπηρεσίας κατά τρόπο αντίθετο προς τη βούλησή της.

Μήπως να τον καταργήσουμε και αυτόν? Αλλά μην στεναχωριέσαι ποτέ δεν θα εφαρμοστεί αφού όλα τα κόμματα οφελούνται για τους δικούς του λόγους το καθένα από την "νομιμοποίηση" μια καθαρά παράνομης πράξης! Οι καταλήψεις κάποτε "νομιμοποιήθηκαν" στα πανεπιστήμια, για πολλούς λόγους.... πέρασαν στην δευτεροβάθμια, με την ίδια λογική να αναμένουμε σε μερικά χρόνια και το δημοτικό? Μέχρι ποιου σημείου? Η κατλακύλα έχει και πάτο! Προσέξτε γιατί κάποιοι τους καταληψίες του έχουν σαν πιόνια στην πολιτική σκακιέρα. Απλά θήθελα να θέσω κάποιους προβληματισμούς...και από κει και πέρα ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του!


Η νομική ευθύνη για τις καταλήψεις, κατόπιν αυτών, ανήκει στο Υπουργείο Παιδείας, έτσι δεν είναι; Διαφορετικά εδώ και χρόνια θα υπήρχε κεντρική εντολή να εμποδίζονται οι καταλήψεις. Αφού, λοιπόν, ο νόμιμος εκπρόσωπος της υπηρεσίας δεν εκφράζει αντιρρήσεις, είναι ακριβώς το ίδιο με το να έρθω στο σπίτι σου, να μπω να κάτσω μέσα κι εσύ να μην ενδιαφερθείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panp27

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panp27 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 143 μηνύματα.
Διαφορετικά εδώ και χρόνια θα υπήρχε κεντρική εντολή να εμποδίζονται οι καταλήψεις. Αφού, λοιπόν, ο νόμιμος εκπρόσωπος της υπηρεσίας δεν εκφράζει αντιρρήσεις, είναι ακριβώς το ίδιο με το να έρθω στο σπίτι σου, να μπω να κάτσω μέσα κι εσύ να μην ενδιαφερθείς.

Όσο βλάκας θα είμαι γω τόσο θάναι και ο υπουργός αλλά δεν νομίζω ότι πρόκειται περί βλακείας αλλά σκοπιμότητας... εκτός και αν οι διευθύνσεις των υπουργείων παιδείας διαχρονικά είναι τόσο γενεόδωρες με τους μαθητές... Προβληματισμούς θέτω...:xixi:
Υ.Γ. Ξέρεις επίσης τι ωραίο είναι οι καθηγητές να πληρόνονταιθ ενώ κάνουν διακοπές... το ακλύτερο τους να σε σίγουρος. Γιαυτό και πλέον δύσκολα να βρείς καθηγητή που να φέρει αντίρρηση για όποιον λόγο και αν τίθεται θέμα κατάληψης. Χαζός είναι...?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

beautiful loser

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ---- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Πίστεψέ με φιλαράκο, όταν η κατάληψη γίνεται σωστά, την υποστηρίζω. Όταν δεν γίνεται σωστά, την καταδικάζω (και μάλιστα από τους πρώτους). Έχω υποστηρίξει κι έχω καταδικάσει τόσες καταλήψεις που πλέον έχω πάρει το κολάι της κρίσης.
Όσο πρόβλημα είναι η εκμετάλλευση κάθε μορφής αγώνα από τα μαθητικά παρακλάδια των κομμάτων, άλλο τόσο είναι και ο τόσο εύκολος μηδενισμός των πάντων. ;)
By the way, όντως, δεν βρίσκω το λόγο να σχολιάζεις αρχαίες μου δηλώσεις, ούτε τον τρόπο με τον οποίο βγάζεις διάφορα άκυρα συμπεράσματα (και φυσικά ούτε το στόχο). Έχω αποδείξει ότι τις ισορροπίες ανάμεσα σε ιδεολογία και ρεαλισμό τις κρατάω καλά. Για το λόγο αυτό οι κενοί ιδεολόγοι πολλές φορές με αποκαλούν πραγματιστή, οι στυγνοί τεχνοκράτες πολλές φορές με αποκαλούν ονειροπόλο. Πρόβλημά τους.
Επειδή εσύ δεν έχεις την ικανότητα όπως παραδέχεσαι για να συνδέσεις τις σκέψεις μου με τα συμπεράσματα δεν σημαίνει πως είναι άκυρα.Αυτές οι λεγόμενες "Σωστές" καταλήψεις λαμβάνουν χώρα μόνο στο μυαλό των ιδεαλιστών , οπότε έχω τις αμφιβολίες μου για τη ισορροπία που λες ότι κρατάς μεταξύ πραγματικότητας και του ονείρου.
Αυτό που εκμηδενίζω μιβ είναι πράγματι όλες οι καταλήψεις ως μια προσπάθεια να ξεφύγουν οι επαναστάτες χωρίς αιτία απ τη βαρεμάρα της καθημερινότητας.Το συμπέρασμα αυτό είναι απόρροια της πραγματικότητας και κοιτάω πολλές φορές να αποδείξω το αντίθετο , αλλά δεν βλέπω στοιχεία γύρω μου και ασφαλώς είσαι ευπρόσδεκτος να μου αποδείξεις το αντίθετο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Όσο βλάκας θα είμαι γω τόσο θάναι και ο υπουργός αλλά δεν νομίζω ότι πρόκειται περί βλακείας αλλά σκοπιμότητας... εκτός και αν οι διευθύνσεις των υπουργείων παιδείας διαχρονικά είναι τόσο γενεόδωρες με τους μαθητές... Προβληματισμούς θέτω...:xixi:
Υ.Γ. Ξέρεις επίσης τι ωραίο είναι οι καθηγητές να πληρόνονταιθ ενώ κάνουν διακοπές... το ακλύτερο τους να σε σίγουρος. Γιαυτό και πλέον δύσκολα να βρείς καθηγητή που να φέρει αντίρρηση για όποιον λόγο και αν τίθεται θέμα κατάληψης. Χαζός είναι...?

Ευθύνη του Υπουργού Παιδείας προσωπικά, λοιπόν, συμφωνούμε.

Επειδή εσύ δεν έχεις την ικανότητα όπως παραδέχεσαι για να συνδέσεις τις σκέψεις μου με τα συμπεράσματα δεν σημαίνει πως είναι άκυρα.Αυτές οι λεγόμενες "Σωστές" καταλήψεις λαμβάνουν χώρα μόνο στο μυαλό των ιδεαλιστών , οπότε έχω τις αμφιβολίες μου για τη ισορροπία που λες ότι κρατάς μεταξύ πραγματικότητας και του ονείρου.
Αυτό που εκμηδενίζω μιβ είναι πράγματι όλες οι καταλήψεις ως μια προσπάθεια να ξεφύγουν οι επαναστάτες χωρίς αιτία απ τη βαρεμάρα της καθημερινότητας.Το συμπέρασμα αυτό είναι απόρροια της πραγματικότητας και κοιτάω πολλές φορές να αποδείξω το αντίθετο , αλλά δεν βλέπω στοιχεία γύρω μου και ασφαλώς είσαι ευπρόσδεκτος να μου αποδείξεις το αντίθετο

Κανένα συμπέρασμα για το ποιόν μου δε δέχομαι από άτομα που δεν γνωρίζω και δε με γνωρίζουν και σ'αυτό θα με βρεις αμετακινητο. Δεν μπαίνω σε τέτοιο τρυπάκι προσωπικής αντιπαράθεσης, οπότε μην το συζητήσουμε άλλο.
Οι σωστές καταλήψεις, αν και μειοψηφία, υπάρχουν. Κι αν εσύ δεχτείς να τις δεις, θα τις δεις.
Πάντως ακόμη και το γεγονός (που δεν είναι πάντα έτσι) ότι ο άλλος κάνει μία κατάληψη για ξεφύγει από τη βαρεμάρα που το σύστημα του επιβάλλει, αποδεικνύει βαθύτερο πρόβλημα, δε νομίζεις; Δεν είναι υποχρεωτικό για τη νομιμοποίηση μιας κατάληψης να έχει μια λίστα σουπερ μάρκετ με αιτήματα. Και μόνο το γεγονός έχει τη σημασία του σε πάρα πολλές περιπτώσεις. Βέβαια αυτό όλοι κάποια στιγμή το βλέπουμε, δεν το γνωρίζουμε ανέκαθεν. Κι εγώ κάποια στιγμή το είδα, όπως θεωρώ ότι θα το δεις κι εσύ κάποια στιγμή, έστω κι ετεροχρονισμένα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

beautiful loser

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ---- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Κανένα συμπέρασμα για το ποιόν μου δε δέχομαι από άτομα που δεν γνωρίζω και δε με γνωρίζουν και σ'αυτό θα με βρεις αμετακινητο. Δεν μπαίνω σε τέτοιο τρυπάκι προσωπικής αντιπαράθεσης, οπότε μην το συζητήσουμε άλλο.
Εσύ ήσουνα αυτός στη αρχή της συζήτησης που πήρε το φτυάρι και έσκαψε το τρυπάκι
Οι σωστές καταλήψεις, αν και μειοψηφία, υπάρχουν. Κι αν εσύ δεχτείς να τις δεις, θα τις δεις.
Θυμάμαι να ζήτησα απ εσένα να μου τις δείξεις αν τις βλέπεις γιατί εμένα δεν τις έχει πάρει το μάτι μου .

Πάντως ακόμη και το γεγονός (που δεν είναι πάντα έτσι) ότι ο άλλος κάνει μία κατάληψη για ξεφύγει από τη βαρεμάρα που το σύστημα του επιβάλλει, αποδεικνύει βαθύτερο πρόβλημα, δε νομίζεις; Δεν είναι υποχρεωτικό για τη νομιμοποίηση μιας κατάληψης να έχει μια λίστα σουπερ μάρκετ με αιτήματα. Και μόνο το γεγονός έχει τη σημασία του σε πάρα πολλές περιπτώσεις. Βέβαια αυτό όλοι κάποια στιγμή το βλέπουμε, δεν το γνωρίζουμε ανέκαθεν.
Δεν αρνούμαι ότι αυτό αποκαλύπτει το δρόμο για ένα δυσειδές πρόβλημα αλλά καλύτερο θα ήτανε να περπατήσουμε αυτό το δρόμο πριν προχωρήσουμε σε καταλήψεις και επαναστάσεις ζητώντας αιτίες.Δεν θεωρώ την περιστασιακή δυσθυμία αιτία για επανάσταση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~kynthia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κύνθια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 359 μηνύματα.
Είμαι κατά της κατάληψης σε εκπαιδευτικά ιδρύματα, ειδικά όταν αυτή χάνει το νόημά της και μετά τις πρώτες μέρες γίνεται χαβαλές.
Είμαι υπέρ της αποχής, αντίστοιχα, όπου η μαγκιά θα 'ναι να ναι μαζική και να μην λειτουργήσει ουσιαστικά το σχολείο/πανεπιστήμιο, αλλά ταυτόχρονα αν κάποιος ΘΕΛΕΙ να κάνει μάθημα να μπορεί.

(Αν και εκείνος που θέλει να κάνει μάθημα θα 'πρεπε να είναι στην συνέλευση και να έχει ψηφίσει.
Επομένως και κατάληψη να γίνεται οφείλει ν' ακολουθήσει τη θέληση των πολλών - δημοκρατία.
Απλά έχουμε φτάσει σ' ένα σημείο που χαίρονται όλοι 'αχ κατάληψη, τι καλά, ας ψηφίσω ναι' χωρίς δεύτερη σκέψη.)

Γενικά το βρίσκω απογοητευτικό μέσο πλέον, έχουμε χρησιμοποιήσει τις καταλήψεις για ψύλλου πήδημα.
Για μένα διαμαρτυρία είναι για παράδειγμα η πορεία - να φανεί πόσος είναι ο κόσμος που πραγματικά στηρίζει κάτι και βγαίνει στους δρόμους γι' αυτό, όχι να ψηφίζουν κατάληψη 100 άτομα και τα 80 να μένουν σπίτι, αφήνοντας 20 ανθρώπους να κοιμούνται στο κτίριο.

Περισσότερο αποδεκτή βρίσκω την μαζική κατάληψη, για θέματα που απασχολούν όλη τη μαθητική και φοιτητική κοινότητα, όπως οι καταλήψεις που γίνονται τώρα.
Αλλά και πάλι θα προτιμούσα όλοι όσοι διαμαρτυρόμαστε να ξεχυθούμε στους δρόμους και να κάτσουμε εκεί, σε καθιστική διαμαρτυρία με βάρδιες, μπλοκάροντας για μέρες κίνηση, μετακινήσεις και προμήθειες.

Γι' αυτό θα άφηνα τη σχολή μου, και τα μαθήματά μου, και θα απείχα απ' το εξάμηνο - αλλά δεν χρειάζομαι 24 ώρες το 24ωρο κλειστό το τμήμα μου για να οργανώσω συντονιστικά και να πάρω μέρος σε πορείες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggf0t

Νεοφερμένος

Ο aggf0t αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
είναι απλό..αν υπάρχει κάποιος λόγος ή κάποιο αίτημα τότε ναι είμαι ύπερ.όμως όταν πρόκειτε για την βλάκωδη σκέψη του να μην γίνει μάθημα είμαι τελείως αντίθετος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alkmini

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Αλκμήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Πεύκα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 163 μηνύματα.
είναι απλό..αν υπάρχει κάποιος λόγος ή κάποιο αίτημα τότε ναι είμαι ύπερ.όμως όταν πρόκειτε για την βλάκωδη σκέψη του να μην γίνει μάθημα είμαι τελείως αντίθετος.


Θα συμφωνησω, εχει καταντησει σπαστικο πια. Και μετα γραφουμε 5 διαγωνισματα τη μερα, ή/και τρεχουμε στην υλη!! Όλα για το χαβαλέ γινονται πια...ακόμα και τα σοβαρα θεματα εκει οδηγουνται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Είμαι κατά της κατάληψης σε εκπαιδευτικά ιδρύματα, ειδικά όταν αυτή χάνει το νόημά της και μετά τις πρώτες μέρες γίνεται χαβαλές.
Είμαι υπέρ της αποχής, αντίστοιχα, όπου η μαγκιά θα 'ναι να ναι μαζική και να μην λειτουργήσει ουσιαστικά το σχολείο/πανεπιστήμιο, αλλά ταυτόχρονα αν κάποιος ΘΕΛΕΙ να κάνει μάθημα να μπορεί.

(Αν και εκείνος που θέλει να κάνει μάθημα θα 'πρεπε να είναι στην συνέλευση και να έχει ψηφίσει.
Επομένως και κατάληψη να γίνεται οφείλει ν' ακολουθήσει τη θέληση των πολλών - δημοκρατία.
Απλά έχουμε φτάσει σ' ένα σημείο που χαίρονται όλοι 'αχ κατάληψη, τι καλά, ας ψηφίσω ναι' χωρίς δεύτερη σκέψη.)

Γενικά το βρίσκω απογοητευτικό μέσο πλέον, έχουμε χρησιμοποιήσει τις καταλήψεις για ψύλλου πήδημα.
Για μένα διαμαρτυρία είναι για παράδειγμα η πορεία - να φανεί πόσος είναι ο κόσμος που πραγματικά στηρίζει κάτι και βγαίνει στους δρόμους γι' αυτό, όχι να ψηφίζουν κατάληψη 100 άτομα και τα 80 να μένουν σπίτι, αφήνοντας 20 ανθρώπους να κοιμούνται στο κτίριο.

Περισσότερο αποδεκτή βρίσκω την μαζική κατάληψη, για θέματα που απασχολούν όλη τη μαθητική και φοιτητική κοινότητα, όπως οι καταλήψεις που γίνονται τώρα.
Αλλά και πάλι θα προτιμούσα όλοι όσοι διαμαρτυρόμαστε να ξεχυθούμε στους δρόμους και να κάτσουμε εκεί, σε καθιστική διαμαρτυρία με βάρδιες, μπλοκάροντας για μέρες κίνηση, μετακινήσεις και προμήθειες.

Γι' αυτό θα άφηνα τη σχολή μου, και τα μαθήματά μου, και θα απείχα απ' το εξάμηνο - αλλά δεν χρειάζομαι 24 ώρες το 24ωρο κλειστό το τμήμα μου για να οργανώσω συντονιστικά και να πάρω μέρος σε πορείες.


Τι νοημα εχει η αποχη φοιτητων οταν τα μαθηματα δεν ειναι υποχρεωτικα ετσι κι αλλιως; Σε σχολεια στηριζω 100%, αλλα πραγματικα δε βλεπω νοημα σε φοιτητικη αποχή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~kynthia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κύνθια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 359 μηνύματα.
Τι νοημα εχει η αποχη φοιτητων οταν τα μαθηματα δεν ειναι υποχρεωτικα ετσι κι αλλιως; Σε σχολεια στηριζω 100%, αλλα πραγματικα δε βλεπω νοημα σε φοιτητικη αποχή.

Απλά έτσι θα εξαλειφθεί το πρόβλημα του να ψηφίζεται να κλείσει μια σχολή και μετά να υπάρχουν διαμαρτυρίες ότι αυτοί που ψήφισαν κατάληψη δεν την στηρίζουν, αλλά βρίσκουν ευκαιρία για διακοπές.
Αν ψηφιστεί σ' ένα σύλλογο κατάληψη, η κατάληψη αυτή ισχύει για όλους - ενώ η αποχή είναι ατομική, δηλαδή προτείνεται και ο καθένας την εφαρμόζει ανάλογα με τις ανάγκες/τα πιστεύω του.

Αναφέρομαι σε ζητήματα που θα οδηγήσουν σε μαζική αποχή βέβαια, να μη γίνεται ουσιαστικά μάθημα, απλά να παραμένει το εκπαιδευτικό ίδρυμα ανοιχτό.
Αν δεν κάνω λάθος, οι καθηγητές και το προσωπικό της σχολής πληρώνονται (λιγότερο, βέβαια) και κατά τη διάρκεια καταλήψεων, οπότε δεν έχει τρομερή διαφορά σαν μέτρο πίεσης.
Απλά δεν θα υπάρχουν τα 'την κατάληψη υποκινούν μια χούφτα άνθρωποι': θα λυθούν διάφορα ζητήματα στο εσωτερικό των φοιτητών αν η διαμαρτυρία γίνει πιο ατομικό ζήτημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Απλά έτσι θα εξαλειφθεί το πρόβλημα του να ψηφίζεται να κλείσει μια σχολή και μετά να υπάρχουν διαμαρτυρίες ότι αυτοί που ψήφισαν κατάληψη δεν την στηρίζουν, αλλά βρίσκουν ευκαιρία για διακοπές.
Αν ψηφιστεί σ' ένα σύλλογο κατάληψη, η κατάληψη αυτή ισχύει για όλους - ενώ η αποχή είναι ατομική, δηλαδή προτείνεται και ο καθένας την εφαρμόζει ανάλογα με τις ανάγκες/τα πιστεύω του.

Αναφέρομαι σε ζητήματα που θα οδηγήσουν σε μαζική αποχή βέβαια, να μη γίνεται ουσιαστικά μάθημα, απλά να παραμένει το εκπαιδευτικό ίδρυμα ανοιχτό.
Αν δεν κάνω λάθος, οι καθηγητές και το προσωπικό της σχολής πληρώνονται (λιγότερο, βέβαια) και κατά τη διάρκεια καταλήψεων, οπότε δεν έχει τρομερή διαφορά σαν μέτρο πίεσης.
Απλά δεν θα υπάρχουν τα 'την κατάληψη υποκινούν μια χούφτα άνθρωποι': θα λυθούν διάφορα ζητήματα στο εσωτερικό των φοιτητών αν η διαμαρτυρία γίνει πιο ατομικό ζήτημα.

Μα απο τη στιγμη που οι παρακολουθησεις ειναι προαιρετικες, ο καθενας μπορει να κανει αποχη οποτε θελει αφου ετσι κι αλλιως δεν ειναι υποχρεωμενος να πηγαινει στο μαθημα. Και 5 ατομα να πανε παλι θα κανει μαθημα ο καθηγητης, αλλα ξερεις αν γινει μαθημα, εστω και με 5 ατομα, τοτε ο καθηγητης θα εχει το δικαιωμα να βαλει στην εξεταστικη πραγματα που δεν εχει παραδωσει γιατι μπορει να θεωρησει οτι ειναι δεδομενα και δε θα μπορουν να διαμαρτυρηθουν οι υπολοιποι. Ετσι το βλεπω εγω. Εδω σε εμας εγινε μαθημα σε καταληψη με 5 ατομα στο γραφειο του καθηγητη ρε και επισης σε ενα αλλο μαθημα πηγαν μερικα ατομα και παρεδωσαν ασκησεις, πραγμα που μαλλον θα ειναι αρνητικο για ολους τους υπολοιπους αφου τωρα ο καθηγητης θα βαθμολογησει κανονικα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bill_1992

Περιβόητο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,713 μηνύματα.
Αμάν κάθε χρόνο με τις καταλήψεις.Ακόμα να καταλάβουν κάποιοι ότι με αυτό τον τρόπο υποβαθμίζεται η δημόσια παιδεία και ευνοείται η ιδιωτική?>
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Obscura

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Obscura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,515 μηνύματα.
Χαμένος είναι ο χρόνος μέσα στην τάξη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bill_1992

Περιβόητο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,713 μηνύματα.
Έτσι λένε όποιοι δε μπορούν να αποδώσουν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Resident Evil

Διακεκριμένο μέλος

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,959 μηνύματα.
Χαμένος είναι ο χρόνος μέσα στην τάξη.

Έτσι λένε όποιοι δε μπορούν να αποδώσουν...

Γενικεύετε.

και οι 2.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bill_1992

Περιβόητο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,713 μηνύματα.
Βασικά εγώ το λέω ειδικά.Obscura έχεις κάνα επιχείρημα ή λες μια πρόταση και φεύγεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Obscura

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Obscura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,515 μηνύματα.
Έτσι λένε όποιοι δε μπορούν να αποδώσουν...

Απέδιδα και πολύ καλά μάλιστα. Και ίσως στα 16 σκεφτόμουν όπως εσύ. Στα 21 μου πλέον έχω απομυθοποιήσει τόσο πολύ την έννοια της συμβατικής εκπαίδευσης που νοιώθω ενοχές για τη ζωή που έχασα προσπαθώντας να έχω τόσο καλή επίδοση. Η αληθινή γνώση ξεκινάει εκεί που τελειώνει το σχολείο. Αλλά έχει δίκαιο η Resident Evil, γενικεύω επηρεασμένη από τη δική μου κοσμοαντίληψη. Αν βρίσκεις νόημα στο σύστημα και αυτό σου δίνει δυνατότητες ανέλιξης, καλώς, είσαι από τους τυχερούς. Για μένα δε λειτουργεί, χωλαίνει από παντού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bill_1992

Περιβόητο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,713 μηνύματα.
Απέδιδα και πολύ καλά μάλιστα. Και ίσως στα 16 σκεφτόμουν όπως εσύ. Στα 21 μου πλέον έχω απομυθοποιήσει τόσο πολύ την έννοια της συμβατικής εκπαίδευσης που νοιώθω ενοχές για τη ζωή που έχασα προσπαθώντας να έχω τόσο καλή επίδοση. Η αληθινή γνώση ξεκινάει εκεί που τελειώνει το σχολείο. Αλλά έχει δίκαιο η Resident Evil, γενικεύω επηρεασμένη από τη δική μου κοσμοαντίληψη. Αν βρίσκεις νόημα στο σύστημα και αυτό σου δίνει δυνατότητες ανέλιξης, καλώς, είσαι από τους τυχερούς. Για μένα δε λειτουργεί, χωλαίνει από παντού.
Το σύστημα στην Ελλάδα δε μου δίνει δυνατότητες ανέλιξης,αλλά αν κάποιος είναι καλός μαθητής,με στόχους,με γνώσεις και ικανός μπορεί να πάει στο εξωτερικό και να φτιάξει τη ζωή του...γιατί στο εξωτερικό οι καλοί ανταμείβονται.
Για κάποιον ο οποίος δε μπορεί για κάποιους λόγους να αποδώσει στο σχολείο,το σύστημα στην Ελλάδα τον ανταμείβει υπερβολικά.Εδώ ανταμείβονται οι άχρηστοι και πολλές φορές το ίδιο με τους ''καλούς''.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Obscura

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Obscura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,515 μηνύματα.
...γιατί στο εξωτερικό οι καλοί ανταμείβονται.

Θα μπορούσα να γράψω ένα εκτενές κείμενο για τους λόγους που βρίσκω μία τέτοια δήλωση εξαιρετικά αφελή. Αλλά δε θα το κάνω. Με στεναχωρεί και με πληγώνει ακόμα όλη η ιστορία. Καλή τύχη απλώς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

WhiteDrum

Διάσημο μέλος

Η Κατίγκω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,786 μηνύματα.
Δεν βρίσκω κανένα νόημα στην παρατεταμένη κατάληψη της Ιατρικής ΑΠΘ για τους εξής λόγους :

1.Ναι, να γίνει κατάληψη τις ημέρες που γίνονταν μαζικές διαδηλώσεις.Αλλά αυτές οι μέρες ήταν συγκεκριμένες.

2.Λόγω της κατάληψης με πλειοψηφία παρισταμένων εξωσχολικών, έγινε κλοπή πολλών υπολογιστών από εργαστήρια. Πράγμα που σημαίνει καθυστερήσεις στην εκαπιδευτική διαδικασία και λεφτά των πολιτών για λάθη κλεφταμπουράδψν και ελλειπούς ασφάλειας της σχολής.

3.Δεν ακούστηκε ούτε ένας να πει "Δεν έχουμε βιβλία, δίνουμε προπεριόδους, χάνουμε τις εξετάσεις και τις τελευταίες φροντηστηριακές βοήθειες στην Ανατομία2, χάθηκαν πολλά εργαστήρια, ίσως χαθεί ακι το εξάμηνο".

4.από τη τιγμή που επικρατεί χάος στη σχολή, πραγματικά γελάμε με τα χάλια μας, γιατί να εντείνεται με αυτόν τον τρόπο;

Πέρασε τόσος καιρός και δεν έχουμε ούτε φυλλαδιάκι για δείγμα από αυτό το εξάμηνο... Και οι διαμαρτυρίες και οι πορείες ήταν συγκεκριμένες. Αν δηλαδή είμαστε τόσο αγωνιστές και δεν το ξέρω, γιατί δεν σπάσαμε τη συνέλευση της πολλαπλής βιβλιογραφίας όπως έκαναν στην ιατρική στην Αθήνα; Ναι ναι, ξέρω, για να μην έχουμε βιβλία εν καιρώ , άρα να τα ξύνουμε. Όταν είναι να ληφθούν υπεύθυνες αποφάσεις και να συσπειρωθούμε πάντα είμαστε τρεις και ο κούκος στο ανατομείο για συνέλευση. Αλλά όταν είναι να τεμπελιάσουμε με πρόφαση πορείες 2-3 ημερών κλείνουμε τη σχολή για 3 εβδομάδες.Έτσι βρ'αδερφέ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top