Μαθηματικό ΑΠΘ vs Μαθηματικό Ιωαννίνων

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,197 μηνύματα.
την παραγωγο την μελετανε και με το ρυθμο μεταβολης οποτε βλεπουν και το διαισθητικο κομματι απο πισω δεν ειναι μονο παρε μια συναρτηση και δωσε την παραγωγο.επιμενω το μαθηματικο συστημα στην ελλαδα ειναι μια χαρα.το προβλημα ειναι στο επιπεδο που εχει πεσει και σε κακους καθηγητες που ανθουν στις μερες μας.ολα τα αλλα ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε για λογικες συνδεσεις και θεωρητικες συζητησεις που προκαλουν βαρεμαρα και νυστα

Ευκλείδη το σύστημα δεν είναι μια χαρά. Όλοι το λένε και όλοι το βλέπουν, είναι γεγονός που είναι γνωστό χρόνια και αποδεικνύεται κάθε χρόνο απο τις χαμηλότατες βαθμολογίες. Επίσης μην απαντάς με βάσει το τι ξέρεις εσύ. Ελάχιστη έμφαση δίνεται σε προβλήματα ρυθμού μεταβολής & βελτιστοποίησης και το ξέρουμε επίσης καλά.

Ευκλείδη σόρρυ που στο λεω αλλά έχεις μάθει να λύνεις απλά ασκήσεις πάνω στην ύλη του λυκείου και φαίνεται γιατί κάποιες φορές γράφεις λες και στο μαθηματικό κάνουν 4 χρόνια λογισμό μόνο και μάλιστα ασκήσεις όπως του λυκείου. Δεν λεω σεβαστό, εφόσον την βρίσκεις κανένα πρόβλημα. Αλλά το να λες οτι οι λογικές συνδέσεις και οι θεωρητικές συζητήσεις που ανέφερε ο nPb προκαλούν βαρεμάρα και νύστα δεν μπορεί να αποτελεί την πραγματικότητα κανενός math oriented επιστήμονα και πόσο μάλλον ενός μαθηματικού. Μπορώ να σε πληροφορήσω οτι υπάρχουν τέτοια βαρετά θεωρητικά θέματα που οδήγησαν και συντηρούν ακόμα και σήμερα συστήματα ,που εαν κατέρρεαν, θα γυρνάγαμε άμεσα στον μεσαίωνα και τα μόνα πρακτικά skills που θα είχαν σημασία θα ήταν αυτά της επιβίωσης :) . Κάθε τι έχει την αξία του,εαν το ισοπεδώνουμε δεν είμαστε σοφοί. Επειδή δεν βλέπεις εσύ άμεσα και στο επάγγελμα σου τις πρακτικές εφαρμογές θεωρητικών ιδεών δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχουν. Που και αυτό σχετικό είναι καθώς όλη η ιατρική απεικόνιση απο τεχνολογικής άποψης στηρίζεται σε τέτοιες ιδέες και δεν θα υπήρχε ειδάλλως.

Τώρα εαν κάποιος δεν ενδιαφέρεται να εμβαθύνει ή να δει τι παίζει πραγματικά και να φτάσει στα origins,δεν πειράζει. Δεν είμαστε όλοι οι άνθρωποι το ίδιο, και ευτυχώς δηλαδή. Αλλά το να λες οτι δεν παίζουν ρόλο, είναι τουλάχιστον απο ιστορικής πλευράς λανθασμένο, ακόμα και εαν αγνοήσουμε το πρακτικό κομμάτι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
την παραγωγο την μελετανε και με το ρυθμο μεταβολης οποτε βλεπουν και το διαισθητικο κομματι απο πισω δεν ειναι μονο παρε μια συναρτηση και δωσε την παραγωγο.επιμενω το μαθηματικο συστημα στην ελλαδα ειναι μια χαρα.το προβλημα ειναι στο επιπεδο που εχει πεσει και σε κακους καθηγητες που ανθουν στις μερες μας.ολα τα αλλα ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε για λογικες συνδεσεις και θεωρητικες συζητησεις που προκαλουν βαρεμαρα και νυστα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


αν σε ενα γιατρο του ζητησεις να σου παρει την πιεση θα πεις δεν στην παιρνω γτ πας να με εξετασεις αν ξερω και για μουρη??ετσι αναλογα αν καποιος σου ζητησει καποια βοηθεια σημαινει οτι σε εξεταζει για να πουλησεις μουρη δειχνοντας αν ξερεις???δεν κολλανε αυτα που λες φιλε.

Ατυχές το παράδειγμα. Δεν είναι υποχρεωμένος κάποιος επιστήμονας να έχει απάντηση για κάθε επιστημονικό κλάδο->υποτομέα->κλάδο υποτομέα από τη στιγμή που δεν είναι στην περιοχή εργασίας του. Ένας που ασχολείται σαν Μαθηματικός με τον κλάδο της Στατιστικής επαγγελματικά δεν είναι λιγότερο επιστήμονας αν δεν έχει άποψη για την Άλγεβρα. Η γνώση χτίζεται με τα χρόνια και την επαγγελματική ενασχόληση εκτός Πανεπιστημίου.

Ζούμε σε μια εποχή όπου υπάρχει ο όρος Fachspezialität - Hauptfach - Schwerpunkt όπως πολύ σωστά λένε οι Γερμανοί: την θεματική εξειδίκευση, κύρια ειδίκευση - έμφαση σε κάτι. To διαχωρίζουν από το Nebenfach που μπορεί να είναι μια δεύτερη επιστήμη 5-12 μαθημάτων σαν εφαρμοσμένη γνώση στην κύρια θεματική εξειδίκευση. Επομένως στην Ελλάδα του πασαλείμματος και όλα και τίποτα στο τέλος, υπάρχει άγνοια για το πως θα μπορούσε να "ταιριάξει" η εφαρμοσμένη γνώση από μερικά μαθήματα σε μια εξειδίκευση δίνοντας μια σφαιρικότητα επί της ουσίας και όχι στα λόγια. Κάποιος Μαθηματικός που ασχολείται με την Γεωμετρία ή έδωσε εκεί κατεύθυνση στις σπουδές του, θα μπορούσε να ασχοληθεί και με τον κλάδο της Υπολογιστικής Γεωμετρίας - High Performance Computing ή Robotics - Sensoring έτσι ώστε να τελειοποιηθεί. Ακόμη θα μιλάμε για ασκησάκια με τρίγωνα και πόσες ασκήσεις του Μπάρλα έπεσαν στις πανελλήνιες;
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Ατυχές το παράδειγμα. Δεν είναι υποχρεωμένος κάποιος επιστήμονας να έχει απάντηση για κάθε επιστημονικό κλάδο->υποτομέα->κλάδο υποτομέα από τη στιγμή που δεν είναι στην περιοχή εργασίας του. Ένας που ασχολείται σαν Μαθηματικός με τον κλάδο της Στατιστικής επαγγελματικά δεν είναι λιγότερο επιστήμονας αν δεν έχει άποψη για την Άλγεβρα. Η γνώση χτίζεται με τα χρόνια και την επαγγελματική ενασχόληση εκτός Πανεπιστημίου.

Ζούμε σε μια εποχή όπου υπάρχει ο όρος Fachspezialität - Hauptfach - Schwerpunkt όπως πολύ σωστά λένε οι Γερμανοί: την θεματική εξειδίκευση, κύρια ειδίκευση - έμφαση σε κάτι. To διαχωρίζουν από το Nebenfach που μπορεί να είναι μια δεύτερη επιστήμη 5-12 μαθημάτων σαν εφαρμοσμένη γνώση στην κύρια θεματική εξειδίκευση. Επομένως στην Ελλάδα του πασαλείμματος και όλα και τίποτα στο τέλος, υπάρχει άγνοια για το πως θα μπορούσε να "ταιριάξει" η εφαρμοσμένη γνώση από μερικά μαθήματα σε μια εξειδίκευση δίνοντας μια σφαιρικότητα επί της ουσίας και όχι στα λόγια. Κάποιος Μαθηματικός που ασχολείται με την Γεωμετρία ή έδωσε εκεί κατεύθυνση στις σπουδές του, θα μπορούσε να ασχοληθεί και με τον κλάδο της Υπολογιστικής Γεωμετρίας - High Performance Computing ή Robotics - Sensoring έτσι ώστε να τελειοποιηθεί. Ακόμη θα μιλάμε για ασκησάκια με τρίγωνα και πόσες ασκήσεις του Μπάρλα έπεσαν στις πανελλήνιες;
μα δεν ανεφερα εννοιες εξειδικευμενες ειπα οτι καποια πραγματα με οτι τομεα και να ασχοληθεις των μαθηματικων σου μενουν και δεν τα ξεχνας.αυτο το απλο ειπα

μιλησα χτες με μια κοπελα που αποφοιτησε απο μαθηματικο στα γιαννινα και μου πε ασχημες εντυπωσεις.βαθμους εβγαζε καλους αλλα λεει ειχε ασχημες συπεριφορες ειδικα απο φοιτητες που το επιπεδο οπως τονισε ηταν αρκουντως χαμηλο
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Γιάννινα ή Γιάννενα; :loltooth:

Οι φοιτητές νομίζω παντού τα ίδια μπιπ είναι. Οι νέες γενιές συνήθως σε κάθε εποχή, είναι λίγο τακ-τικ-τοκ. :whatever: Εξάλλου ο φοιτητικός πληθυσμός δεν είναι μόνο από την περιοχή των Ιωαννίνων. Το δείγμα αντιπροσωπεύει την Ελλάδα. Το μέσο επίπεδο των φοιτητών στην Ελλάδα είναι σκέτη απογοήτευση σε επίπεδο νοητικής και κοινωνιολογικής συμπεριφοράς και οι εξαιρέσεις των ανθρώπων με κάποια συνειδησιακή συγκρότηση είναι είδος μουσειακό. Ζούμε σε μια εποχή γενικευμένης βλακείας και ότι όποιος δείχνει μια αθλιότητα είναι απλά αλάνι, ο μάγκας, ο έτσι και ο γιουβέτσι για παρέα, γκόμενες κτλ.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Εαν ρωτήσεις δηλαδή ένα παιδί να σου πει κάτι για την παραγώγιση, είναι πολύ πιθανό να πάρεις απαντήσεις του στυλ: "Εε δεν είναι αυτό που όταν είχες e^x έπαιρνες e^x ,και όταν είχες x^n έπαιρνες nx^(n-1)...". Το οποίο είναι τέλειο απο άποψη εκπαίδευσης, ότι ξέρω'γω "Ναι ξέρεις να κάνεις παραγώγιση"...

Καλά, το συγκεκριμένο παράδειγμα δεν είναι τέλειο, αλλά είναι όντως μία τυπική απάντηση - μαζί με το «παραγώγιση είναι όταν βάζεις τόνους».

Αυτά είναι τα μειονεκτήματα του να διδάσκεις μόνο διαδικασίες κ.λπ. όπως γίνεται συχνά στην Ελλάδα. Βέβαια, μπορείς να πεις ότι διδάσκεις μόνο τις διαδικασίες για να αφήσεις τα παιδιά ελεύθερα να κάνουν τις απαραίτητες αφαιρέσεις - αλλά μάλλον δε δουλεύει έτσι. :Ρ
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,197 μηνύματα.
Καλά, το συγκεκριμένο παράδειγμα δεν είναι τέλειο, αλλά είναι όντως μία τυπική απάντηση - μαζί με το «παραγώγιση είναι όταν βάζεις τόνους».

Αυτά είναι τα μειονεκτήματα του να διδάσκεις μόνο διαδικασίες κ.λπ. όπως γίνεται συχνά στην Ελλάδα. Βέβαια, μπορείς να πεις ότι διδάσκεις μόνο τις διαδικασίες για να αφήσεις τα παιδιά ελεύθερα να κάνουν τις απαραίτητες αφαιρέσεις - αλλά μάλλον δε δουλεύει έτσι. :Ρ

Ναι και αυτό είναι μια πολύ πιθανή απάντηση, αν όχι ακόμα πιο πιθανή.
Δεν ξέρω γιατί δεν λειτουργεί, ίσως δεν δίνεται και το κατάλληλο ερέθισμα αρκετές φορές.
Εγώ έκανα γενικεύσεις λόγου χάρη. Μην φανταστείς κάτι τρελό βέβαια που ξέφευγε απο το "πνεύμα" της ύλης. Ίσα ίσα να πάνε ένα βήμα παρακάτω κάποιοι ορισμοί. Αλλά τόσο στο σχολείο όσο και στο φροντιστήριο έπαιρνα αποθαρρυντική απάντηση του στυλ: "θα τα δεις στο πανεπιστήμιο μην σκέφτεσαι τώρα" ή "είσαι νέο παιδί γιατί θες να κουράζεις το μυαλό σου;" Οτιδήποτε ήταν ελάχιστα πιο πέρα απο τα όρια ακριβώς αυτών που έπρεπε να διδαχθούν έπρεπε να πεταχτεί στα σκουπίδια.

Δυστυχώς όταν έρθει στον δρόμο των παιδιών, σε κάποια φάση της εκπαίδευσης τους ,ένας καλός καθηγητής που παρακινεί τους μαθητές να σκεφτούν δημιουργικά, αφηρημένα και να δουν αυτό που λέμε την "μεγαλύτερη εικόνα", αδυνατούν να ανταποκριθούν. Ο λόγος είναι οτι έχουν περάσει χρόνια που επιβραβεύονταν για εφαρμογή διαδικασιών που έπαιρναν έτοιμες απο κάποιο βιβλίο ή καθηγητή, χωρίς να χρειάζεται να σκεφτούν ιδιαίτερα.

Νομίζω δεν θα διαφωνήσουμε οτι το πιο σημαντικό για την επίλυση οποιουδήποτε προβλήματος είναι η ανεπτυγμένη διαίσθηση για αυτό. Εαν αυτή λείπει λοιπόν γιατί η σκέψη έχει ατροφήσει, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα αργότερα. Διαίσθηση φυσικά αναπτύσσεις όπως είπες με ενασχόληση. Παίρνεις χαρτί και μολύβι και γράφεις. Εαν διαβάσεις οτι ισχύει το x το επιβεβαιώνεις. Κάνεις κάποια απλά παραδείγματα για να το χωνέψεις, και δεν το δέχεσαι εντελώς παθητικά.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top