Μαθηματικό ΑΠΘ vs Μαθηματικό Ιωαννίνων

pink_panther

Member

Ο Ζαφ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Θα ήθελα κυρίως οι απόφοιτοι/φοιτητές αυτών των τμημάτων να μου πείτε την εμπειρία σας. Αυτή τη στιγμή έχω περάσει σε μαθηματικό τμήμα και σκέφτομαι να πάρω μετεγγραφή είτε στη Θεσσαλονίκη είτε στα Γιάννενα, αν και μάλλον στα Γιάννενα θα γίνω δεκτός.

edit: ας μετακινήσει κάποιος admin το θέμα στην κατηγορία 'σύγκριση σχολών" γιατί κατά λάθος το ανέβασα χύμα
 

Ryuzaki

Well-known member

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 732 μηνύματα.
Νομίζω η σειρά δυσκολίας έχει ως εξής (από το δυσκολότερο στο ευκολότερο ως προς τα χρόνια απόκτησης πτυχίου)

1)Ιωαννίνων
2)Κρήτης
3)Πάτρα
4)Θεσσαλονίκη
5)Αθήνα

Χωρίς να σημαίνει ότι κάποιο είναι εύκολο
 

asdfqwerty

Active member

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 257 μηνύματα.
Νομίζω η σειρά δυσκολίας έχει ως εξής (από το δυσκολότερο στο ευκολότερο ως προς τα χρόνια απόκτησης πτυχίου)

1)Ιωαννίνων
2)Κρήτης
3)Πάτρα
4)Θεσσαλονίκη
5)Αθήνα

Χωρίς να σημαίνει ότι κάποιο είναι εύκολο
o ντουγιας στα ιωαννινα διδασκε αν θυμαμαι καλα?
 

γιαννης_00

Well-known member

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών . Έχει γράψει 933 μηνύματα.
Νομίζω η σειρά δυσκολίας έχει ως εξής (από το δυσκολότερο στο ευκολότερο ως προς τα χρόνια απόκτησης πτυχίου)

1)Ιωαννίνων
2)Κρήτης
3)Πάτρα
4)Θεσσαλονίκη
5)Αθήνα

Χωρίς να σημαίνει ότι κάποιο είναι εύκολο
Χμμ.. ενδιαφερουσα καταταξη και δυσκολευει την θεωρια μου, οπου οσο πιο επαρχια συντομοτερο πτυχιο.
Η Σαμος που βρισκεται?
 

kiyoshi

Well-known member

Ο kiyoshi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 208 μηνύματα.

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής σε MSc in Cognitive Systems, OUC και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,788 μηνύματα.
Νομίζω η σειρά δυσκολίας έχει ως εξής (από το δυσκολότερο στο ευκολότερο ως προς τα χρόνια απόκτησης πτυχίου)

1)Ιωαννίνων
2)Κρήτης
3)Πάτρα
4)Θεσσαλονίκη
5)Αθήνα

Χωρίς να σημαίνει ότι κάποιο είναι εύκολο

Πέρα από του ΕΚΠΑ και του ΑΠΘ που βρήκα σχετικά πρόσφατα δεδομένα, για τα άλλα τρία πού τα βρήκες - δε κατάφερα να βρω ούτε τις εκθέσεις αξιολόγησής τους.
 

Ryuzaki

Well-known member

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 732 μηνύματα.
@Μάρκος Βασίλης
Ακολουθήθηκε στο ακέραιο η επιστημονική μέθοδος.
Γνωρίζω 1 ρεμάλι που σπούδαζε γιάννενα. Κι ένα άλλο Πάτρα.
Και είδα ποιος πήρε γρηγορότερα πτυχίο xD xD

Σε πιο σοβαρό νοουτ, διδακτορικός στα γιάννενα με ταλέντο στα μαθηματικά, μου μετέφερε ακριβως αυτό. Ότι η σχολή δεν παλεύεται σε μέσες άκρες.

@γιαννης_00 Από το αναπόφευκτα προσωπικό μου δείγμα, σε μέσες άκρες αυτό έχω διαπιστώσει ότι ισχύει, στην πλειονότητα των σχολών: Οι επαρχιακές διέπονται από κόμπλεξ κατωτερότητας έναντι της Αθήνας (και Θεσσαονίκης) και ανεβάζουν κατακόρυφα τον πήχη.
 

pink_panther

Member

Ο Ζαφ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
@γιαννης_00 Από το αναπόφευκτα προσωπικό μου δείγμα, σε μέσες άκρες αυτό έχω διαπιστώσει ότι ισχύει, στην πλειονότητα των σχολών: Οι επαρχιακές διέπονται από κόμπλεξ κατωτερότητας έναντι της Αθήνας (και Θεσσαονίκης) και ανεβάζουν κατακόρυφα τον πήχη.
Δηλαδή ένας απόφοιτος π.χ. του 7 από επαρχία πλεονεκτεί σε γνώσεις έναντι κάποιου που τελείωσε με τον ίδιο βαθμό στην Αθήνα/Θεσσαλονίκη;
 

Ryuzaki

Well-known member

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 732 μηνύματα.
Δηλαδή ένας απόφοιτος π.χ. του 7 από επαρχία πλεονεκτεί σε γνώσεις έναντι κάποιου που τελείωσε με τον ίδιο βαθμό στην Αθήνα/Θεσσαλονίκη;
Τέτοιοι βαθμοί δεν αντικατοπτρίζουν τις γνώσεις που αποκόμισε ένας απόφοιτος.
Και γενικά ο βαθμός δεν είναι ασφαλές κριτήριο για σύγκριση διαφόρων σχολών.
Δεν μπορώ να σου απαντήσω μονοσήμαντα. Εξαρτάται.
 

tsiobieman

Well-known member

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής Ο.Π.Α. (Αθήνα) . Έχει γράψει 606 μηνύματα.
Δηλαδή ένας απόφοιτος π.χ. του 7 από επαρχία πλεονεκτεί σε γνώσεις έναντι κάποιου που τελείωσε με τον ίδιο βαθμό στην Αθήνα/Θεσσαλονίκη;

Όχι απαραίτητα. Το ότι ανεβάζουν τον πήχη δεν σημαίνει απαραίτητα ότι επειδή είναι πιο δύσκολο το μάθημα θα μάθεις περισσότερα. Συνήθως ανέβασμα πήχη συνεπάγεται με μαζικό κόψιμο φοιτητών / πιο δύσκολα από ότι χρειάζεται θέματα κλπ. Ο βαθμός δεν αντικατοπτρίζει πάντα τις ικανότητες ενός απόφοιτου :) .
 

pink_panther

Member

Ο Ζαφ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Όχι απαραίτητα. Το ότι ανεβάζουν τον πήχη δεν σημαίνει απαραίτητα ότι επειδή είναι πιο δύσκολο το μάθημα θα μάθεις περισσότερα. Συνήθως ανέβασμα πήχη συνεπάγεται με μαζικό κόψιμο φοιτητών / πιο δύσκολα από ότι χρειάζεται θέματα κλπ. Ο βαθμός δεν αντικατοπτρίζει πάντα τις ικανότητες ενός απόφοιτου :) .
Άρα τι σημαίνει να τελειώσεις μια δυσκολότερη σχολή;
 

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,332 μηνύματα.
Άρα τι σημαίνει να τελειώσεις μια δυσκολότερη σχολή;

Συνήθως δύο πράγματα :

1)Το γενικότερο επίπεδο είναι υψηλό οπότε οι καθηγητές βάζουν θέματα αυξημένης δυσκολίας ή...

2)Οτι σε κάποιους αρέσουν οι υπερβολές, και φτύνεις αίμα για να μάθεις κάτι που αλλού είναι απλή υπόθεση, χωρίς συγκεκριμένο λόγο.

Γενικά μεγαλύτερη δυσκολία δεν σημαίνει οτι βγαίνεις με περισσότερες γνώσεις ή ικανότητες.
Εδώ στο ίδια τμήμα,στο ίδιο πανεπιστήμιο,και στο ίδιο μάθημα κάποιοι που κάνουν με τον καθηγητή Α περνάνε τέλεια και άλλοι που έχουν τον Β(με κακή φήμη) δεινοπαθούν. Άρα η σύγκριση είναι ανούσια,σημασία έχει να ανταπεξέρχεσαι σε αυτά που απαιτούν οι δικοί σου καθηγητές.Απο εκεί και πέρα το εαν θα έχεις παραπάνω γνώσεις και δεξιότητες εξαρτάται απο εσένα και όχι την δυσκολία που επιλέγει ο διδάσκων .
 

pink_panther

Member

Ο Ζαφ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Συνήθως δύο πράγματα :

1)Το γενικότερο επίπεδο είναι υψηλό οπότε οι καθηγητές βάζουν θέματα αυξημένης δυσκολίας ή...

2)Οτι σε κάποιους αρέσουν οι υπερβολές, και φτύνεις αίμα για να μάθεις κάτι που αλλού είναι απλή υπόθεση, χωρίς συγκεκριμένο λόγο.

Γενικά μεγαλύτερη δυσκολία δεν σημαίνει οτι βγαίνεις με περισσότερες γνώσεις ή ικανότητες.
Εδώ στο ίδια τμήμα,στο ίδιο πανεπιστήμιο,και στο ίδιο μάθημα κάποιοι που κάνουν με τον καθηγητή Α περνάνε τέλεια και άλλοι που έχουν τον Β(με κακή φήμη) δεινοπαθούν. Άρα η σύγκριση είναι ανούσια,σημασία έχει να ανταπεξέρχεσαι σε αυτά που απαιτούν οι δικοί σου καθηγητές.Απο εκεί και πέρα το εαν θα έχεις παραπάνω γνώσεις και δεξιότητες εξαρτάται απο εσένα και όχι την δυσκολία που επιλέγει ο διδάσκων .
Ευχαριστώ πολύ
 

eukleidhs1821

Well-known member

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Μεγάλα Καλύβια (Τρίκαλα). Έχει γράψει 1,819 μηνύματα.
Παιρνω pop corn και αναμενω το μηνυμα του npb που θα διαφημισει το τμημα του και τους καθηγητες του τμηματος.Απο οτι γνωριζω στα γιαννενα λεγεται οτι ειναι το πιο δυσκολο.Βεβαια το ευκολο και δυσκολο ειναι εννοιες μη αντικειμενικες οταν η βαση της αθηνας ειναι στο 14 και η βαση της πατρας και των ιωαννινων ειναι στο 11 μιλαμε για επιπεδο φοιτητων ολων της πλακας.Αντικειμενικη γνωμη θα εχει ενας φοιτητης που μπηκε σε αυτες τις σχολες με κανονικη βαθμολογια και οχι ως λαθρεπιβατης επειδη δεν επιανε αλλου
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Χμμ.. ενδιαφερουσα καταταξη και δυσκολευει την θεωρια μου, οπου οσο πιο επαρχια συντομοτερο πτυχιο.
Η Σαμος που βρισκεται?
αχαχχα καμια σχεση μα καμια ομως.στα μαθηματικα μπορει να μην ισχυει με βεβαιοτητα αλλα ειδικα για ιατρικες θα φτυσεις αιμα απο επαρχια για να παρεις πτυχιο
 

pink_panther

Member

Ο Ζαφ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Παιρνω pop corn και αναμενω το μηνυμα του npb που θα διαφημισει το τμημα του και τους καθηγητες του τμηματος.Απο οτι γνωριζω στα γιαννενα λεγεται οτι ειναι το πιο δυσκολο.Βεβαια το ευκολο και δυσκολο ειναι εννοιες μη αντικειμενικες οταν η βαση της αθηνας ειναι στο 14 και η βαση της πατρας και των ιωαννινων ειναι στο 11 μιλαμε για επιπεδο φοιτητων ολων της πλακας.Αντικειμενικη γνωμη θα εχει ενας φοιτητης που μπηκε σε αυτες τις σχολες με κανονικη βαθμολογια και οχι ως λαθρεπιβατης επειδη δεν επιανε αλλου
Η επιτυχία στις πανελλήνιες είναι ζήτημα πολλών παραγόντων... δεν έχει νόημα να μπούμε σε αυτή τη συζήτηση. Για μένα όλες οι γνώμες των φοιτητών έχουν αξία εφόσον είναι ειλικρινείς.
 

eukleidhs1821

Well-known member

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Μεγάλα Καλύβια (Τρίκαλα). Έχει γράψει 1,819 μηνύματα.
Η επιτυχία στις πανελλήνιες είναι ζήτημα πολλών παραγόντων... δεν έχει νόημα να μπούμε σε αυτή τη συζήτηση. Για μένα όλες οι γνώμες των φοιτητών έχουν αξία εφόσον είναι ειλικρινείς.
κατα τη γνωμη μου εχει.ενας που γραφει 3 στα μαθηματικα και μπαινει μαθηματικο στα γιαννινα ποσο αξιοπιστο ειναι να σου πει θεωρω δυσκολο τον διαφορικο λογισμο??θα τον λαβεις στα σοβαρα??
 

pink_panther

Member

Ο Ζαφ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
κατα τη γνωμη μου εχει.ενας που γραφει 3 στα μαθηματικα και μπαινει μαθηματικο στα γιαννινα ποσο αξιοπιστο ειναι να σου πει θεωρω δυσκολο τον διαφορικο λογισμο??θα τον λαβεις στα σοβαρα??
Γιατί να με νοιάζει πόσο έγραψε στις πανελλήνιες; Στην τελική το διάβασμα για τις πανελλήνιες βασίζεται σε αλγόριθμους και μεθοδολογίες φροντιστηρίων σε πολύ μεγάλο βαθμό. Θέλω ότι ένα καλό αποτέλεσμα στις πανελλήνιες είναι περισσότερο δείκτης εργατικότητας, όχι πνευματικών δυνατοτήτων. Αν αυτός που έγραψε 3 αποδείξει ότι ασχολείται σοβαρά με αυτό που σπουδάζει τι σημασία έχει το παρελθόν;
 

Athena apo

Active member

Η Athena apo αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 149 μηνύματα.
Γιατί να με νοιάζει πόσο έγραψε στις πανελλήνιες; Στην τελική το διάβασμα για τις πανελλήνιες βασίζεται σε αλγόριθμους και μεθοδολογίες φροντιστηρίων σε πολύ μεγάλο βαθμό. Θέλω ότι ένα καλό αποτέλεσμα στις πανελλήνιες είναι περισσότερο δείκτης εργατικότητας, όχι πνευματικών δυνατοτήτων. Αν αυτός που έγραψε 3 αποδείξει ότι ασχολείται σοβαρά με αυτό που σπουδάζει τι σημασία έχει το παρελθόν;
Η άποψη του μέσου μαθητή που έγραψε 3 και βρίσκεται πρώτο δεύτερο έτος Ίσως να μην είναι βαρύνουσας σημασίας.
Όχι επειδή ο φοιτητής αυτος δεν έχει πνευματικές ικανότητες Αλλά επειδη έχει αντικειμενικά κενά. Ακόμα υπάρχει πιθανότητα να πέρασε τυχαία στη σχολή και να σπουδάζει χωρίς ενδιαφέρον.
Τώρα αν κάποιος βρίσκεται στα τελευταία έτη μιας Σχολής και ασχολείται συστηματικά με αυτή ο βαθμός των πανελληνίων
<< παραγράφεται>> αφού έχει ασχοληθει με σημαντικότερα πράγματα.
 

eukleidhs1821

Well-known member

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Μεγάλα Καλύβια (Τρίκαλα). Έχει γράψει 1,819 μηνύματα.
Γιατί να με νοιάζει πόσο έγραψε στις πανελλήνιες; Στην τελική το διάβασμα για τις πανελλήνιες βασίζεται σε αλγόριθμους και μεθοδολογίες φροντιστηρίων σε πολύ μεγάλο βαθμό. Θέλω ότι ένα καλό αποτέλεσμα στις πανελλήνιες είναι περισσότερο δείκτης εργατικότητας, όχι πνευματικών δυνατοτήτων. Αν αυτός που έγραψε 3 αποδείξει ότι ασχολείται σοβαρά με αυτό που σπουδάζει τι σημασία έχει το παρελθόν;
κανεις λαθος.αυτο μπορεις να το ισχυριστεις για σχολες στυλ ιατρικης που τα μαθηματα της δεν εχουνε καμια σχεση με πανελληνιες.στο μαθηματικο οταν μπαινεις εχεις ενα σημαντικο υποβαθρο απο πολλες γνωσεις στο λυκειο που θα σου χρειαστουν για να χτισεις πανω στα πανεπιστημιου μαθηματα.πχ οταν ξερεις καλα διαφορικο λογισμο θα κατανοησεις ευκολοτερα την πραγματικη αναλυση και αρα θα σαι καλος φοιτητης.οταν εχεις γραψει 3 σημαινει οτι εισαι αδιαφορος.δε δεχομαι οτι στα φετινα θεματα μαθηματικων ενας που σεβεται τον εαυτο του εγραψε κατω απο 12.κατω απο 12 σημαινει αδιαβασα και αδιαφορια ειναι τοσο απλο.δεν σου λεω για 15 πλας που ενας κανονικος μαθητης το γραφε για πλακα φετος σου λεω για το 12.
 

Giota2000

Well-known member

Η Giota2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 298 μηνύματα.
Θα ήθελα κυρίως οι απόφοιτοι/φοιτητές αυτών των τμημάτων να μου πείτε την εμπειρία σας. Αυτή τη στιγμή έχω περάσει σε μαθηματικό τμήμα και σκέφτομαι να πάρω μετεγγραφή είτε στη Θεσσαλονίκη είτε στα Γιάννενα, αν και μάλλον στα Γιάννενα θα γίνω δεκτός.

edit: ας μετακινήσει κάποιος admin το θέμα στην κατηγορία 'σύγκριση σχολών" γιατί κατά λάθος το ανέβασα χύμα
Χευ.Δεν είμαι μαθηματικό αλλά γνωρίζω κάποια παιδιά που είναι μαθηματικό Ιωαννίνων.Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι οτι είναι το πιο δύσκολο τμήμα της Ελλάδος ωστόσο οι καθηγητές πάνω κάτω είναι αξιόλογοι.Υπάρχουν και μερικοί δε που είναι λίγο στραβόξυλα.Γενικά ο μέσος όρος αποφοίτησης αγγίζει τα 6,5-7 χρόνια από όσο έχω ακούσει.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top