Μαθηματικά - οι κανόνες παραγώγισης σαν απόδειξης είναι εντός;

fairyelly

Νεοφερμένος

Η fairyelly αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Οι κανόνες παραγωγισης σαν απόδειξης είναι εντός; Ή είναι σαν την ημχ και συνχ, που πρέπει να τα ξέρουμε αλλά όχι να τα αποδείξουμε; 😀
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Οι κανόνες παραγωγισης σαν απόδειξης είναι εντός; Ή είναι σαν την ημχ και συνχ, που πρέπει να τα ξέρουμε αλλά όχι να τα αποδείξουμε; 😀
ειναι μια χαρα, εχουν ζητηθει κιολας προσφατα.. αλλα ειναι ευκολες ολες.. μονο για την x^n αρκει να παπαγαλισεις λιγο την ταυτοτητα :P, ολες τις αλλες δες τες σαν ασκηση θα τις γραφεις ευκολα

1654442974132.png

επισης προσεξτε και τον συγκεκριμενο ορισμο..
 

fairyelly

Νεοφερμένος

Η fairyelly αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 20 μηνύματα.
ειναι μια χαρα, εχουν ζητηθει κιολας προσφατα.. αλλα ειναι ευκολες ολες.. μονο για την x^n αρκει να παπαγαλισεις λιγο την ταυτοτητα :P, ολες τις αλλες δες τες σαν ασκηση θα τις γραφεις ευκολα

View attachment 103500
επισης προσεξτε και τον συγκεκριμενο ορισμο..
Οο ευχαριστώ πολύυ για τις πληροφορίες :)) μου πήρε ώρα να καταλάβω ποιος ορισμός είναι
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.
Η απόδειξη του θεμελιώδους θεωρήματος ολοκληρωτικού λογισμού είναι μέσα ;
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,727 μηνύματα.
ειναι μια χαρα, εχουν ζητηθει κιολας προσφατα.. αλλα ειναι ευκολες ολες.. μονο για την x^n αρκει να παπαγαλισεις λιγο την ταυτοτητα :P, ολες τις αλλες δες τες σαν ασκηση θα τις γραφεις ευκολα

View attachment 103500
επισης προσεξτε και τον συγκεκριμενο ορισμο..
αυτος ο ορισμος θα καψει κοσμο πολυ ετσι και πεσει.ειναι μια βλακεια και μιση ανουσια
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.

Anta2004

Νεοφερμένος

Η Anta2004 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Γεια σας !!! Σας έχουν πει εσάς πιθανά θέματα ?? Τι λέτε να πέσει ???
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
ολοι καθε χρονο πιανουν τα θεματα, αλλα παντα την ημερα που βγαινουν
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,727 μηνύματα.
αμφιβαλλω αν θα πεσει , μιας και μπηκε το 20 (παλαιο)
δεν ειναι απιθανο να το ξαναβαλουν.ορισμους και αποδειξεις βαζουνε τα ιδια και τα ιδια.ειμαι σιγουρος και καλοι μαθητες θα γραφανε τον ορισμο της παραγωγου σε σημειο.θα καιγε κοσμο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Γεωμετρικη ερμηνεια θεωρηματων προσεχτε !
 
Τελευταία επεξεργασία:

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
δεν ειναι απιθανο να το ξαναβαλουν.ορισμους και αποδειξεις βαζουνε τα ιδια και τα ιδια.ειμαι σιγουρος και καλοι μαθητες θα γραφανε τον ορισμο της παραγωγου σε σημειο.θα καιγε κοσμο.
σαφως , απλως δεν συνηθιζουν να επαναλαμβανουν
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,809 μηνύματα.
Γεωμετρικη ερμηνεια θεωρηματων προσεχτε !

Αυτό πέρα από την πλάκα, παίζει κομβικό ρόλο ακόμη και στα Πανεπιστημιακά μαθηματικά αλλά και στην έρευνα όπου αρκετοί αδυνατούν να εκφράσουν την γεωμετρική εικόνα σε μια μαθηματική οντότητα. Σημασία δεν έχει τόσο ο ορισμός όσο ότι η γεωμετρική ερμηνεία δίνει μια εικόνα και αποτυπώνεται στο μυαλό για πάντα. Οι ορισμοί και τα θεωρήματα υπάρχουν στα βιβλία.
 

Alexandros28

Δραστήριο μέλος

Ο Alexandros28 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 631 μηνύματα.
Αυτό πέρα από την πλάκα, παίζει κομβικό ρόλο ακόμη και στα Πανεπιστημιακά μαθηματικά αλλά και στην έρευνα όπου αρκετοί αδυνατούν να εκφράσουν την γεωμετρική εικόνα σε μια μαθηματική οντότητα. Σημασία δεν έχει τόσο ο ορισμός όσο ότι η γεωμετρική ερμηνεία δίνει μια εικόνα και αποτυπώνεται στο μυαλό για πάντα. Οι ορισμοί και τα θεωρήματα υπάρχουν στα βιβλία.
Ποσό ωραία τα λες ρε νπβ
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,809 μηνύματα.
Ποσό ωραία τα λες ρε νπβ

Σε όλα τα ξενόγλωσσα βιβλία Λογισμού ή άλλων διεπιστημονικών ενοτήτων στα Μαθηματικά π.χ. Διαφορικές Εξισώσεις σε Προβλήματα Βιολογίας, πάντα ο συγγραφέας δίνει τη γεωμετρική ερμηνεία γιατί απλά χρησιμεύει στην ποιοτική εκτίμηση της λύσης του προβλήματος (δηλαδή, την γεωμετρική ετικέτα: ευθεία, καμπύλη, κωνική τομή, επιφάνεια κτλ) ή και στον προγραμματισμό καθώς εκεί από την γεωμετρική ερμηνεία εξάγεται η ποσοτική εικόνα της μεταβολής ενός φαινομένου. Φυσικά στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα όπου δεν παίζει μελέτη μαθηματικών μέσω προγραμματισμού ακόμη και σε πολλά Πανεπιστημιακά Τμήματα, οι περισσότεροι νέοι συνήθως κολλάνε στην γεωμετρική ερμηνεία όπως και στη φυσική ερμηνεία μιας μαθηματικής πρότασης. Έχουν μάθει να βλέπουν τα πράγματα ως ορισμός, παράδειγμα και μόνο αυτό για την εξέταση του μαθήματος. Πολλά μαθηματικά έχουν πρώτα μελετηθεί γεωμετρικά ή φυσικά και μετά διατυπώθηκαν με αυστηρή αξιωματική ανάλυση. Όταν λέω τη λέξη φυσική ερμηνεία δεν έχει σχέση αποκλειστικά με την Φυσική όσο με την φυσική του προβλήματος π.χ. βιολογική ερμηνεία, οικονομική ερμηνεία. Όλα ξεκινάνε από την γεωμετρική ερμηνεία όσο και αν ακούγεται παράξενο.
 

Alexandros28

Δραστήριο μέλος

Ο Alexandros28 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 631 μηνύματα.
Σε όλα τα ξενόγλωσσα βιβλία Λογισμού ή άλλων διεπιστημονικών ενοτήτων στα Μαθηματικά π.χ. Διαφορικές Εξισώσεις σε Προβλήματα Βιολογίας, πάντα ο συγγραφέας δίνει τη γεωμετρική ερμηνεία γιατί απλά χρησιμεύει στην ποιοτική εκτίμηση της λύσης του προβλήματος (δηλαδή, την γεωμετρική ετικέτα: ευθεία, καμπύλη, κωνική τομή, επιφάνεια κτλ) ή και στον προγραμματισμό καθώς εκεί από την γεωμετρική ερμηνεία εξάγεται η ποσοτική εικόνα της μεταβολής ενός φαινομένου. Φυσικά στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα όπου δεν παίζει μελέτη μαθηματικών μέσω προγραμματισμού ακόμη και σε πολλά Πανεπιστημιακά Τμήματα, οι περισσότεροι νέοι συνήθως κολλάνε στην γεωμετρική ερμηνεία όπως και στη φυσική ερμηνεία μιας μαθηματικής πρότασης. Έχουν μάθει να βλέπουν τα πράγματα ως ορισμός, παράδειγμα και μόνο αυτό για την εξέταση του μαθήματος. Πολλά μαθηματικά έχουν πρώτα μελετηθεί γεωμετρικά ή φυσικά και μετά διατυπώθηκαν με αυστηρή αξιωματική ανάλυση. Όταν λέω τη λέξη φυσική ερμηνεία δεν έχει σχέση αποκλειστικά με την Φυσική όσο με την φυσική του προβλήματος π.χ. βιολογική ερμηνεία, οικονομική ερμηνεία. Όλα ξεκινάνε από την γεωμετρική ερμηνεία όσο και αν ακούγεται παράξενο.
Σήμερα κεντάς. Τρελή έμπνευση ενόψει πανελλαδικών.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,809 μηνύματα.
Σήμερα κεντάς. Τρελή έμπνευση ενόψει πανελλαδικών.

Έμπνευση ίσως. Το πρόβλημα είναι ότι ο τρόπος που διδάσκονται αλλά και εξετάζονται τα Μαθηματικά αλλά και το πως ο διορθωτής καλείται με βάση την εγκύκλιο να δεχθεί ή όχι μια απάντηση ως σωστή, κάνουν αυτή την επιστήμη-μάθημα ως απλό μάθημα της σειράς χωρίς να υποβαθμίζω άλλα μαθήματα. Το ερώτημα θα ήταν γιατί απαιτείται από μαθητές να ασχολούνται με αποδείξεις κανόνων παραγώγισης και όχι με την ενασχόληση της παραγώγισης ως κομμάτι της κινηματικής φυσικής. Για παράδειγμα η εκθετική συνάρτηση έχει ωραία παραδείγματα όπου η παραγώγισή της παίζει ρόλο στη βιολογία, ή ακόμη και σε αντιδράσεις ραδιενεργών ουσιών. Σε πολύπλοκες μαθηματικές λύσεις πάντα ένα εκθετικό συνήθως χαλάει την λύση με αποτέλεσμα να απαιτείται ένας αλγόριθμος..αν το πεις αυτό σε καθηγητή μαθηματικών που ετοιμάζει μαθητές για πανελλαδικές εξετάσεις (λες και είναι αγώνες μαγειρικής) θα σου πει έλα μωρέ, να μπω στα χωράφια του συναδέλφου. Με τα χρόνια από φοιτητής ακόμη διαπίστωσα ότι η πλειονότητα των φοιτητών Μαθηματικού που είχαν ως στόχο το ιδιαιτεριλίκι, αντιπαθούσαν τις φυσικές επιστήμες και έτσι ο τρόπος που διάβαζαν τα μαθηματικά ήταν καθαρά ορισμός-θεώρημα-απόδειξη-sos ενώ δεν είχαν ούτε τη γεωμετρική ερμηνεία αλλά ούτε και την φυσική ερμηνεία για κάτι.

Πόσοι Μαθηματικοί για παράδειγμα γνωρίζουν ότι η μαθηματική σειρά θεωριών του Gauss αναπτύχθηκε πρώτα για την φυσική (γεωμετρική ερμηνεία ροής διανυσματικού πεδίου); Τα αντίστοιχα μαθηματικά διατυπώθηκαν πολύ αργότερα από την ρωσική σχολή στα μέσα του 20ου αιώνα.
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Σε όλα τα ξενόγλωσσα βιβλία Λογισμού ή άλλων διεπιστημονικών ενοτήτων στα Μαθηματικά π.χ. Διαφορικές Εξισώσεις σε Προβλήματα Βιολογίας, πάντα ο συγγραφέας δίνει τη γεωμετρική ερμηνεία γιατί απλά χρησιμεύει στην ποιοτική εκτίμηση της λύσης του προβλήματος (δηλαδή, την γεωμετρική ετικέτα: ευθεία, καμπύλη, κωνική τομή, επιφάνεια κτλ) ή και στον προγραμματισμό καθώς εκεί από την γεωμετρική ερμηνεία εξάγεται η ποσοτική εικόνα της μεταβολής ενός φαινομένου. Φυσικά στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα όπου δεν παίζει μελέτη μαθηματικών μέσω προγραμματισμού ακόμη και σε πολλά Πανεπιστημιακά Τμήματα, οι περισσότεροι νέοι συνήθως κολλάνε στην γεωμετρική ερμηνεία όπως και στη φυσική ερμηνεία μιας μαθηματικής πρότασης. Έχουν μάθει να βλέπουν τα πράγματα ως ορισμός, παράδειγμα και μόνο αυτό για την εξέταση του μαθήματος. Πολλά μαθηματικά έχουν πρώτα μελετηθεί γεωμετρικά ή φυσικά και μετά διατυπώθηκαν με αυστηρή αξιωματική ανάλυση. Όταν λέω τη λέξη φυσική ερμηνεία δεν έχει σχέση αποκλειστικά με την Φυσική όσο με την φυσική του προβλήματος π.χ. βιολογική ερμηνεία, οικονομική ερμηνεία. Όλα ξεκινάνε από την γεωμετρική ερμηνεία όσο και αν ακούγεται παράξενο.
index.jpeg
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,727 μηνύματα.
ωραια τα λες npb.αμα θελουν μπορουν να βαλουν καποια ασκηση να φανει αυτο που λες με εκθετικη συναρτηση και καποια βιολογικα φαινομενα.εσυ θες στα μαθηματικα να φαινεται η χρησιμοτητα τους στη καθημερινη ζωη.
αλλα μιλαμε για ενα συστημα που ακουνε ρυθμο μεταβολης οι μαθητες και παθαινουν δεν ξερω και γω τι.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top