akiroskirios
Δραστήριο μέλος


να μιλάς για τον εαυτό σου...αν θεωρείς αυτοματοποιημένη κίνηση να πάρεις Δ, τότε οκ...απλά ο κόσμος των μαθηματικών είναι απέραντος...στο σχολείο κάνουμε ελάχιστα πράγματα..παρ' όλα αυτά ακόμη και τα μαθηματικά του σχολείου απαιτούν πλήρη λογική...ΛΟΓΙΚΗ...τι ποιο λογικό από το να κοιτάξεις τα δεδομένα και να βρεις τη λύση?Όσο τρελή και να είναι η άσκηση οι κινήσεις μας είναι αυτοματοποιημένες.
ΥΓ: άλλο το να ξεζουμίζεις το μυαλό σου και να νοιώθεις ικανοποίηση όταν λύνεις μία δύσκολη άσκηση (που πήγε το μυαλό σας βρε

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος


Nα κοιτάζεις τη λύσητι ποιο λογικό από το να κοιτάξεις τα δεδομένα και να βρεις τη λύση?
και να ψάχνεις να βρείς
δεδομένα που την επαληθεύουν



Υγ. Σορρυ guyz δεν κρατήθηκα
ξέρω άτομα που πήραν διδακτορικά με αυτόν τον τρόπο





Yγ2.
Πώς στο καλό θα μπορούσα να ξέρω τί σκέφτεται κάποιος που διαβάζει αυτό το τέτοιο που γράφω αυτή τη στιγμή;
να σε βοηθήσω:


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σας ευχαριστώ αλλά να κάνω για εσάς λίγο πιο αντιληπτό αυτό που εννοούσα:να σε βοηθήσω:Αρχική Δημοσίευση από GeneAlex:Πώς στο καλό θα μπορούσα να ξέρω τί σκέφτεται κάποιος που διαβάζει αυτό το τέτοιο που γράφω αυτή τη στιγμή;
![]()
Δε με ενδιαφέρουν και τόσο οι ατομικές σας σκέψεις· αλλά η κατανομή, δηλαδή το συμπέρασμα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος


Δε με ενδιαφέρουν και τόσο οι ατομικές σας σκέψεις· αλλά η κατανομή
The Failure Distributions

Oι μεθοδολογίες υπάρχουν επειδή...Θεωρείτε ότι η ύπαρξη των μεθοδολογιών στα μαθηματικά αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για την ύπαρξη της λογικής;
είσαι στο σχολείο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Ήμουν θες να πεις.Oι μεθοδολογίες υπάρχουν επειδή...
είσαι στο σχολείοφαύλος κύκλος... λολ?

Ναι, το θέμα αφορά τα μαθηματικά της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Δεν έχω διδαχθεί, δυστυχώς, μαθηματικά πανεπιστημίου οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Χαχαχα!
Όμως όταν η t κοντεύει να γίνει άπειρη τιμή, η f δε δίνει ακριβώς μηδέν στην κατανομή που μας ενδιαφέρει, και αυτό είναι που της δίνει και όλο της το νόημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος


Δεν έχω διδαχθεί, δυστυχώς, μαθηματικά πανεπιστημίου οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.
Και αυτά μεθοδολογίες είναι

Η μέθοδος του παπαγάλου παραείναι χρησιμη για να την παρατήσεις στην διάρκεια μιας ζωής μόνο
Υγ.
Όταν τ->0
Έστω ε<0
(λολ)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Μεθοδολογία= Ακολουθούμε συγκεκριμένα βήματα για την επίλυση μιας άσκησης.
(θα μου κολλήσεις το λολ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μιχαλης Κα
Νεοφερμένο μέλος


πιστευω οτι εχεις καποιο δικιο,πολλα πραγματα μας τα μαθαινουν τυποποιημενα,μεθοδολογικα,μας λενε αυτος ειναι ο δρομος...ωστοσο,πρεπει να μαθεις πρωτα την αλφαβητο για να μπορεσεις να γραψεις δικες σου προτασεις,αλλα βεβαια μπορεις να επινοησεις δικους σου συμβολισμους δηλαδη δικη σου αλφαβητο(πολυ κουραστικο και χρονοβορο).αυτο που θελω να πω ειναι οτι μας βοηθα η μεθοδολογια αλλα δεν πρεπει να περιοριστουμε εκει,πρεπει να κατανοησουμε γιατι ακολουθουμε αυτα τα βηματα,ποιες ειναι οι δυσκολιες αν ακολουθησουμε αλλα βηματα και επισης να εχουμε φαντασια.θεωρω οτι η γενια μας ειναι πολυ τυχεροι(αλλα και ατυχοι μεσα στη τυχη της,αναφερομαι στην ευθυνη που εχουμε για το πως θα διαχειριστουμε τα επιστημονικα κατορθωματα) καθως ειναι ο παραληπτης της επιστημονικης προοδου αιωνων,βλεπε γαλιλαιο,νευτωνα...ενδεχομενως μονο ο εφευρετης να κατανοει απολυτα την εφευρεση του.μαθαινουμε μεθοδολογικα στην αρχη μεχρι να μπορεσουμε και οι ιδιοι να αξιοποιησουμε τη λογικη μας και τη φαντασια μας,το θεμα ειναι κατα ποσο μαθαινοντας τη μεθοδολογια αναπτυσεται και η λογικη μας;;; λοιπον δεν ξερω αλλα πιστευω και μονο που προβληματιζομαστε σχετικα αυτη τη στιγμη ειναι κατι...Οκ, η πρόσθεση. Αυτό που είπες άλλωστε είναι πολύ απλό.
Τις αρνητικές ποσότητες μπορείς να τις κατανοήσεις με το νου;
Χμ, κάτι άλλο που να το έχεις διδαχθεί
Α, ναι! Η λύση ενός τριωνύμου (με διακρίνουσα και ρίζες που δίνονται όλα με τύπους) τι λογική και κριτική ικανότητα θεωρείς πως χρησιμοποιούμε;
πιστευω οτι εχεις καποιο δικιο,πολλα πραγματα μας τα μαθαινουν τυποποιημενα,μεθοδολογικα,μας λενε αυτος ειναι ο δρομος...ωστοσο,πρεπει να μαθεις πρωτα την αλφαβητο για να μπορεσεις να γραψεις δικες σου προτασεις,αλλα βεβαια μπορεις να επινοησεις δικους σου συμβολισμους δηλαδη δικη σου αλφαβητο(πολυ κουραστικο και χρονοβορο).αυτο που θελω να πω ειναι οτι μας βοηθα η μεθοδολογια αλλα δεν πρεπει να περιοριστουμε εκει,πρεπει να κατανοησουμε γιατι ακολουθουμε αυτα τα βηματα,ποιες ειναι οι δυσκολιες αν ακολουθησουμε αλλα βηματα και επισης να εχουμε φαντασια.θεωρω οτι η γενια μας ειναι πολυ τυχεροι(αλλα και ατυχοι μεσα στη τυχη της,αναφερομαι στην ευθυνη που εχουμε για το πως θα διαχειριστουμε τα επιστημονικα κατορθωματα) καθως ειναι ο παραληπτης της επιστημονικης προοδου αιωνων,βλεπε γαλιλαιο,νευτωνα...ενδεχομενως μονο ο εφευρετης να κατανοει απολυτα την εφευρεση του.μαθαινουμε μεθοδολογικα στην αρχη μεχρι να μπορεσουμε και οι ιδιοι να αξιοποιησουμε τη λογικη μας και τη φαντασια μας,το θεμα ειναι κατα ποσο μαθαινοντας τη μεθοδολογια αναπτυσεται και η λογικη μας;;; λοιπον δεν ξερω αλλα πιστευω και μονο που προβληματιζομαστε σχετικα αυτη τη στιγμη ειναι κατι...
Δεν αναφέρομαι στο διάβασμα που απαιτεί κάθε κατεύθυνση, απλά οι τις θετικής/τεχολογικής συχνά λένε πως είναι πιο έξυπνοι λόγω μαθηματικών και μπλα μπλα μπλα...
Ισχύει τελικά κάτι τέτοιο; Χρησιμοποιούμε τη λογική ή απλά εφαρμόζουμε μεθοδολογίες που έχουμε μάθει;
η μεθοδολογια δινεται απο ανθρωπους που εχουν καταλαβει τη λυση ενος τυπου προβληματος,συνεπως εχουν σκεφτει λογικα για τη λυση.επομενως μπορεις να επωφεληθεις διαβαζοντας την,βλεπεις τη ροη της σκεψης τους,παρατηρεις πως εχουν αντιμετωπισει το σημειο το οποιο εσυ(εννοω οποιοσδηποτε) κολλουσες(απαραιτητη προυποθεση βεβαια ειναι να εχεις ασχοληθει με τη λυση πριν δεις τη μεθοδολογια) συνεπως σκεφτεσαι κριτικα και οξυνεις τη κριτικη σου σκεψη-λογικη σου,αλλωστε δεν ειναι κακο να μιμισαι,ο ανθρωπος εχει μιμιθει πολλες φορες τη φυση.αρα λοιπον μεθοδολογια σημαινει επισης να εχεις την εμπνευση να αντιμετωπισεις ενα προβλημα με τον ιδιο τροπο που εκανε καποιος αλλος,σαφως εχεις καταβαλει πολυ περισσοτερη προσπαθεια για να επινοησεις το τροπο απο το να τον εστερνιστεις απλα,αλλα και παλι εχεις χρησιμοποιησει τη λογικη σου.αφου υπαρχουν ανθρωποι που σκεφτονται λογικα και διατυπωνουν τις μεθοδολογιεσ τοτε μπορω και εγω και εσυ και οποιοσδηποτε αλλος.Ωραία, τότε η μεθοδολογία πως προάγει τη λογική σκέψη;
Μεθοδολογία= Ακολουθούμε συγκεκριμένα βήματα για την επίλυση μιας άσκησης.
(θα μου κολλήσεις το λολ)
οπως θα εχεις καταλαβει δεν εχουμε ακριβως τις ιδιες αποψεις για τη μεθοδολογια,αν και αντιλαμβανομαι τη θεση σου και τη πιστευω σε μερικα σημεια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Είναι σαν να λέμε ''μασημένη τροφή''.η μεθοδολογια δινεται απο ανθρωπους που εχουν καταλαβει τη λυση ενος τυπου προβληματος,συνεπως εχουν σκεφτει λογικα για τη λυση.επομενως μπορεις να επωφεληθεις διαβαζοντας την,βλεπεις τη ροη της σκεψης τους,παρατηρεις πως εχουν αντιμετωπισει το σημειο το οποιο εσυ(εννοω οποιοσδηποτε) κολλουσες(απαραιτητη προυποθεση βεβαια ειναι να εχεις ασχοληθει με τη λυση πριν δεις τη μεθοδολογια) συνεπως σκεφτεσαι κριτικα και οξυνεις τη κριτικη σου σκεψη-λογικη σου,αλλωστε δεν ειναι κακο να μιμισαι,ο ανθρωπος εχει μιμιθει πολλες φορες τη φυση.αρα λοιπον μεθοδολογια σημαινει επισης να εχεις την εμπνευση να αντιμετωπισεις ενα προβλημα με τον ιδιο τροπο που εκανε καποιος αλλος,σαφως εχεις καταβαλει πολυ περισσοτερη προσπαθεια για να επινοησεις το τροπο απο το να τον εστερνιστεις απλα,αλλα και παλι εχεις χρησιμοποιησει τη λογικη σου.αφου υπαρχουν ανθρωποι που σκεφτονται λογικα και διατυπωνουν τις μεθοδολογιεσ τοτε μπορω και εγω και εσυ και οποιοσδηποτε αλλος.
οπως θα εχεις καταλαβει δεν εχουμε ακριβως τις ιδιες αποψεις για τη μεθοδολογια,αν και αντιλαμβανομαι τη θεση σου και τη πιστευω σε μερικα σημεια.
Μια κινέζικη παροιμία λέει πολύ εύστοχα ''Αν θες να χορτάσεις έναν άνθρωπο για μία μέρα δώσ'του ένα ψάρι. Αν θες να τον χορτάσεις για μια ζωή μάθε του ψάρεμα."

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος


Ωραία, τότε η μεθοδολογία πως προάγει τη λογική σκέψη;
Δεν την προάγει.
Θα πρέπει ο καθένας, μόνος, κάποια στιγμή
να σκεφτεί "άουτ οβ δα μποξ"

υγ. μερικοί περνούν μια ολόκληρη ζωή χωρίς

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Επομένως, συμφωνείς ή διαφωνείς με το αρχικό ερώτημα για το αν τα μαθηματικά και η λογική συμβαδίζουν;Δεν την προάγει.
Θα πρέπει ο καθένας, μόνος, κάποια στιγμή
να σκεφτεί "άουτ οβ δα μποξ"
υγ. μερικοί περνούν μια ολόκληρη ζωή χωρίς![]()
Με μπέρδεψες.
λολ;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος


τότε θα καταλαβαίνατε γιατί τα μαθηματικά είναι και ωραία αλλά και θέλουν σκέψη.
Και ναι και όχι, η μέθοδος αφορά περισσότερο τους αλγοριθμους και τον ντετερμινισμό.Δεν την προάγει.
Θα πρέπει ο καθένας, μόνος, κάποια στιγμή
να σκεφτεί "άουτ οβ δα μποξ"
υγ. μερικοί περνούν μια ολόκληρη ζωή χωρίς![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος


Είναι πολύ άσχημο που δεν διδασκόμαστε συνολοθεωρία, κατηγορηματική λογική και λίγη συνδυαστική στα μαθηματικά.
τότε θα καταλαβαίνατε γιατί τα μαθηματικά είναι και ωραία αλλά και θέλουν σκέψη.
χαχαλολ, κάποτε οι χαζοί δυτικοί άφησαν τους μαθηματικούς να αναλάβουν την διδασκαλία των μαθηματικών,
σε αυτό που αποκαλείτο "New math". Tα καημένα τα παιδάκια του σχολείου βούτηξαν στα βαθιά, κάνοντας συνολοθεωρία από το δημοτικό



Περισσότερες χαζομάρες εδώ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 278211
Επισκέπτης


Είναι σαν να λέμε ''μασημένη τροφή''.
Μια κινέζικη παροιμία λέει πολύ εύστοχα ''Αν θες να χορτάσεις έναν άνθρωπο για μία μέρα δώσ'του ένα ψάρι. Αν θες να τον χορτάσεις για μια ζωή μάθε του ψάρεμα."![]()
"Μασημένη τροφή" είναι τότε με την ίδια λογική ΟΛΕΣ οι επιστημονικές μελέτες και ΟΛΑ τα συγγράμματα..! ΔΕΝ γίνεται να παράγεις γνώση αμέσως..! Πρώτα όμως πρέπει να έχεις κατανοήσει κάποια βασικά πράγματα..! Και από εκεί και πέρα συνεχίζει κανείς μόνος του!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.