Μαθηματικά - «Που θα μου χρειαστούν εμένα αυτά;»

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Το μπήγεις το μαχαίρι!

Και το στρίβεις!

H ψυχολογία αναφέρει ότι ο Μαθηματικός συλλογισμός είναι αυτός που θα πρέπει να μείνει στο πέρας του χρόνου. Ακόμη και για όσους σπουδάζουν τα Μαθηματικά. Δηλαδή αντί στείρας διδασκαλίας τύπων και πράξεων ή αφηρημένων θεωρημάτων στο Πανεπιστήμιο με στόχο την εξέτασή τους μόνο, θα είχε ενδιαφέρον το how to think about.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,604 μηνύματα.
το λεω γτ τοτε στη γενικη παιδεια απαγορευοταν να εφαρμοσεις l hospital γτ ηταν γνωση κατευθυνσης.θυμαμαι παντα υπηρχε το προβλημα αν στη γενικη παιδεια μπορεις να εφαρμοσεις l hospital και αν μπορεις να παρεις εξισωση εφαπτομενης οπως στην κατευθυνση.θυμαμαι οτι μας λεγανε οτι αν διαπραξουμε ενα απο τα 2 παιζουμε με την τυχη μας και εξαρτιομαστε απο τον καθηγητη.αρα για να χουμε το κεφαλι μας ησυχο καναμε τα ορια κανονικα χωρις l hospital που ηταν και πολυ ευκολα για να ρισκαρει καποιος με l hospital που δεν διδασκοταν γενικη παιδεια.
 

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
α μαλιστα.καλα δεν το συζητω γενικη παιδεια τα ορια που εβλεπες ηταν κωμικα.θυμαμαι εμας μας ειχανε βαλει lim(x-1)/x^2-1 χ τεινει στο 1.Καποιοι λεγανε να κανουνε l hospital σε αυτο το οριο!!!!!
Ναι τα θυμάμαι, πάνε χρόνια βέβαια αλλά τα λάτρευα τα μαθηματικά.Πάει καιρός που πέρασα στη σχολή οπότε έπαψα να ασχολούμαι με de l hospital κλπ αλλά επαναλαμβάνω για όποιον μ ακούει εδώ, βάλτε περισσότερη στατιστική στο λύκειο, άχρηστη δεν είναι
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,604 μηνύματα.
Ναι τα θυμάμαι, πάνε χρόνια βέβαια αλλά τα λάτρευα τα μαθηματικά.Πάει καιρός που πέρασα στη σχολή οπότε έπαψα να ασχολούμαι με de l hospital κλπ αλλά επαναλαμβάνω για όποιον μ ακούει εδώ, βάλτε περισσότερη στατιστική στο λύκειο, άχρηστη δεν είναι
κανενας δεν προκειται να σε ακουσει εδω εχουν βγαλει μιγαδικους εδω και 5 χρονια.εδω προπερσι τους βαλανε εμβαδον κυκλου και λεγανε ειναι εκτος υλης θες και στατιστικη??τα μαθηματικα τα χουν απαξιωσει εντελως!!οι φυσικοι μπορεσαν και βαλανε επιπλεον υλη στο μαθημα τους,οι χημικοι το ιδιο,οι βιολογοι το ιδιο,οι μαθηματικοι αβουλοι εντελως τους ρεζιλευουν το μαθημα και δεν ιδρωνει το αυτι κανενος.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Καλά κάνουν. Η εποχή σηκώνει μόνο data science...τα Μαθηματικά είναι άχρηστα. Πώς θα κάνει αλλιώς την επανεκκίνηση των επενδύσεων ο Άδωνις; Με γεωμετρία;
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,604 μηνύματα.
Καλά κάνουν. Η εποχή σηκώνει μόνο data science...τα Μαθηματικά είναι άχρηστα. Πώς θα κάνει αλλιώς την επανεκκίνηση των επενδύσεων ο Άδωνις; Με γεωμετρία;
ποσο τσαντιζομαι με αυτες τις λογικες.ειμαι καλος λεει στα κομπουτερ(οπως μου αρεσει να το λεω) αλλα σπουδαζω μαθηματικο λεει ο αλλος.ε τοτε ρε μεγαλε τι δουλεια εχεις στο μαθηματικο??το χουμε βρει με data science και πρασινα αλογα.Καλα ειναι ολα αυτα αλλα αν δεν εχεις το υποβαθρο και τη βασικη γνωση να τις βρασω εγω τις γνωσεις προγραμματισμου
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Θυμηθειτε φετος τι γελιο εχει να πεσει αν η επιτροπη βαλει κανα προβλημα γεωμετριας με διαφορικο λογισμο!!Τι κλαμα θα ριχνει η κυρα σουλα στα καναλια επειδη το καμαρι της ξερει παραγωγους αλλα δεν ξερει τυπους εμβαδων για να φτιαξει τη συναρτηση!!Κανω αυτη την προφητεια
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
ποσο τσαντιζομαι με αυτες τις λογικες.ειμαι καλος λεει στα κομπουτερ(οπως μου αρεσει να το λεω) αλλα σπουδαζω μαθηματικο λεει ο αλλος.ε τοτε ρε μεγαλε τι δουλεια εχεις στο μαθηματικο??το χουμε βρει με data science και πρασινα αλογα.Καλα ειναι ολα αυτα αλλα αν δεν εχεις το υποβαθρο και τη βασικη γνωση να τις βρασω εγω τις γνωσεις προγραμματισμου

Το αστείο είναι ότι να βάλεις ένα πολυώνυμο και ρωτήσεις κάποιες πληροφορίες έναν dater να σου πει πως σχετίζεται με το μη γραμμικό μοντέλο, δεν ξέρει. Δεν μπορεί να συνδέσει τη θεωρία των μαθηματικών και με την μπακάλικη μέθοδο των προσεγγίσεων που διδάσκονται με τα "light" μαθηματικά σε τέτοια προγράμματα σπουδών. Ναι, οι περισσότεροι φοιτητές του Μαθηματικού ενδιαφέρονται μόνο για data science επειδή η κλασική science απαιτεί μπάλες. Πιθανόν σε κάποιο Τμήμα Μαθηματικού του εξωτερικού να ένιωθαν μειονεκτικά λόγω υψηλού ανταγωνισμού των φοιτητών μεταξύ τους.

Στην Αυστρία είδα ότι το μάθημα Οικονομετρίας στο Οικονομικό Τμήμα διδασκόταν αμιγώς μαθηματικά και οι φοιτητές στην μαζική πλειοψηφία τους δυσανασχετούσαν επειδή δεν καταλάβαιναν τα θεωρητικά θεμέλια της μαθηματικής θεωρίας. Μόνο κάποιοι 2-3 ψαγμένοι φοιτητές Οικονομολόγοι έκαναν ερωτήσεις μαθηματικού ενδιαφέροντος που είχαν κάποια σημασία.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,604 μηνύματα.
Το αστείο είναι ότι να βάλεις ένα πολυώνυμο και ρωτήσεις κάποιες πληροφορίες έναν dater να σου πει πως σχετίζεται με το μη γραμμικό μοντέλο, δεν ξέρει. Δεν μπορεί να συνδέσει τη θεωρία των μαθηματικών και με την μπακάλικη μέθοδο των προσεγγίσεων που διδάσκονται με τα "light" μαθηματικά. Ναι, οι περισσότεροι φοιτητές του Μαθηματικού ενδιαφέρονται μόνο για data science επειδή η κλασική science απαιτεί μπάλες. Πιθανόν σε κάποιο Τμήμα Μαθηματικού του εξωτερικού να ένιωθαν μειονεκτικά λόγω υψηλού ανταγωνισμού των φοιτητών μεταξύ τους.
Ε τοτε φυγε απο το μαθηματικο.Ποιο το νοημα να φορτωνεσαι με προγραμματισμο εφοσον δεν γουσταρεις μαθηματικα?Φυγε και τραβα σε καμια σχολη πληροφορικης.Η κλασσικη science θελει δουλεια και απο πλευρας φοιτητων και απο καθηγητων.Δεν ειναι σου πεταω εναν τροπο λυστο το μαθαινεις μηχανικα και το εφαρμοζεις.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Ε τοτε φυγε απο το μαθηματικο.Ποιο το νοημα να φορτωνεσαι με προγραμματισμο εφοσον δεν γουσταρεις μαθηματικα?Φυγε και τραβα σε καμια σχολη πληροφορικης.Η κλασσικη science θελει δουλεια και απο πλευρας φοιτητων και απο καθηγητων.Δεν ειναι σου πεταω εναν τροπο λυστο το μαθαινεις μηχανικα και το εφαρμοζεις.

Στην Ιατρική πώς διδάσκεται η Στατιστική; Οι μαθηματικοί τύποι;
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,604 μηνύματα.
Στην Ιατρική πώς διδάσκεται η Στατιστική; Οι μαθηματικοί τύποι;
τιποτα μαθαινεις μηχανικα τεστ παπαγαλιστι χωρις καποια ουσια.οι φοιτητες που θελουν να φορεσουν την ιατρικη ρομπα απο το πρωτο εξαμηνο παθαινουν αμοκ οταν ακουνε για p-value και επιπεδο σημαντικοτητας.Οι καθηγητες προσπαθουν να το κανουν καπως ιατρικο με πειραματα σε ποντικα για το ταδε φαρμακο αλλα οι φοιτητες ειναι της λογικης του πενταριου και οπου φυγει φυγει.Αμα τους δωσεις ομως φικια για μεταξωτες κορδελες και μοστρα σε κανα νοσοκομειο ειναι οι πρωτες μουρες ολοι
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
τιποτα μαθαινεις μηχανικα τεστ παπαγαλιστι χωρις καποια ουσια.οι φοιτητες που θελουν να φορεσουν την ιατρικη ρομπα απο το πρωτο εξαμηνο παθαινουν αμοκ οταν ακουνε για p-value και επιπεδο σημαντικοτητας.Οι καθηγητες προσπαθουν να το κανουν καπως ιατρικο με πειραματα σε ποντικα για το ταδε φαρμακο αλλα οι φοιτητες ειναι της λογικης του πενταριου και οπου φυγει φυγει.Αμα τους δωσεις ομως φικια για μεταξωτες κορδελες και μοστρα σε κανα νοσοκομειο ειναι οι πρωτες μουρες ολοι

:lol: :lol: θεός...τι ντροπή να ξεγυμνώνεις έτσι την υποκρισία των Ελλήνων φοιτητών ιατρικής; Χαλάς τη σούπα..
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,604 μηνύματα.
:lol: :lol: θεός...τι ντροπή να ξεγυμνώνεις έτσι την υποκρισία των Ελλήνων φοιτητών ιατρικής; Χαλάς τη σούπα..
ναι γτ ειμαι ο μονος που το λεει!!Α και ξεχασα επισης το μαθημα της προληψης που οι φοιτητες της ιατρικης το αντιμετωπιζουν σαν πυρηνικη φυσικη επειδη δεν καταλαβαινουν τι ειναι η θετικη προγνωστικη αξία και η ευαισθησια.Ε βεβαια ειναι ευκολα να μαθεις παπαγαλια χωρις να σκεφτεσαι συμπτωματα οξειας παγκρεατιτιδας αλλα εκει που απαιτειται ελαχιστη σκεψη πετας λευκη σημαια
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Δε ξέρω αν είναι on topic αυτό που θα πω. Πιστεύω ότι στο λύκειο θα έπρεπε να δωθεί πολύ μεγαλύτερη έμφαση στη στατιστική διότι υπάρχει σε κάθε σχολή(ή τουλάχιστον στις περισσότερες)είναι χρήσιμο να γνωρίζεις στατιστική και κατά τη γνώμη μου πιο χρήσιμο απ'ότι πχ μιγαδικους. Δε γνωρίζω αν έχει αλλάξει η ύλη ,αλλά ,όταν έδινα με κατευθύνσεις στατιστική υπήρχε στη γ λυκείου γενικής και όλοι τρέχαμε και δεν προλαβαίναμε να διαβάσουμε της κατεύθυνσης συν ότι οι περισσότεροι δίναμε βιολογία γενικής.

Στατιστική = Αναγκαίο κακό
Μιγαδική ανάλυση = Το κόσμημα των μαθηματικών
:hehe:

Πέρα απο την πλάκα όμως,με το ίδιο σκεπτικό θα μπορούσε κάποιος να πει οτι θα έπρεπε να διδάσκεται γραμμική άλγεβρα αντί στατιστικής . Το θέμα είναι οτι πρώτον διαλέγεις μεταξύ δεξιού και αριστερού χεριού . Δεύτερον ο σκοπός του σχολείου δεν είναι να περάσει τα μαθηματικά που θέλει ο εκάστοτε οργανισμός ή εταιρία,αλλά μαθηματική παιδεία που ακολουθεί μια συγκεκριμένη πορεία και είναι παιδαγωγικά η καλύτερη (όσο είναι εφικτό) .
 

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Στην Ιατρική πώς διδάσκεται η Στατιστική; Οι μαθηματικοί τύποι;
Και στα ιατρικά εργαστήρια η στατιστική που έχουμε είναι λίγο πιο δυσκολη απ'αυτή της γ λυκείου γενικής ε
Στατιστική = Αναγκαίο κακό
Μιγαδική ανάλυση = Το κόσμημα των μαθηματικών
:hehe:

Πέρα απο την πλάκα όμως,με το ίδιο σκεπτικό θα μπορούσε κάποιος να πει οτι θα έπρεπε να διδάσκεται γραμμική άλγεβρα αντί στατιστικής . Το θέμα είναι οτι πρώτον διαλέγεις μεταξύ δεξιού και αριστερού χεριού . Δεύτερον ο σκοπός του σχολείου δεν είναι να περάσει τα μαθηματικά που θέλει ο εκάστοτε οργανισμός ή εταιρία,αλλά μαθηματική παιδεία που ακολουθεί μια συγκεκριμένη πορεία και είναι παιδαγωγικά η καλύτερη (όσο είναι εφικτό) .
Εγώ τους μιγαδικούς τους έβρισκα...γλυκουλιδες απλά οι καημένοι μου φάνηκαν ολίγον τι άχρηστοι τι να κάνουμε! Σίγουρα ακολουθούν κάποια κατεύθυνση αλλά φαντάζομαι ότι θα πρέπει λίγο να βλέπουμε και το μέλλον
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Στατιστική = Αναγκαίο κακό
Μιγαδική ανάλυση = Το κόσμημα των μαθηματικών
:hehe:

Πέρα απο την πλάκα όμως,με το ίδιο σκεπτικό θα μπορούσε κάποιος να πει οτι θα έπρεπε να διδάσκεται γραμμική άλγεβρα αντί στατιστικής . Το θέμα είναι οτι πρώτον διαλέγεις μεταξύ δεξιού και αριστερού χεριού . Δεύτερον ο σκοπός του σχολείου δεν είναι να περάσει τα μαθηματικά που θέλει ο εκάστοτε οργανισμός ή εταιρία,αλλά μαθηματική παιδεία που ακολουθεί μια συγκεκριμένη πορεία και είναι παιδαγωγικά η καλύτερη (όσο είναι εφικτό) .

Ακριβώς. Η σχολική παιδεία θα ήταν σε σωστή κατεύθυνση αν δίδασκε την γενική ιδέα. Ακόμη απορώ ποια η διαφορά των μαθηματικών γενικής παιδείας από την κατεύθυνση της β' λυκείου στις πανελλήνιες του 2004. Οι ασκήσεις που έπεσαν και στην άλγεβρα / γεωμετρία (2 ξεχωριστές εξετάσεις) και των μαθηματικών κατεύθυνσης της β' λυκείου ήταν ζόρικες. Δεν ξέρω αν ήταν αυτός ο διδακτικός στόχος.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και στα ιατρικά εργαστήρια η στατιστική που έχουμε είναι λίγο πιο δυσκολη απ'αυτή της γ λυκείου γενικής ε
Εγώ τους μιγαδικούς τους έβρισκα...γλυκουλιδες απλά οι καημένοι μου φάνηκαν ολίγον τι άχρηστοι τι να κάνουμε! Σίγουρα ακολουθούν κάποια κατεύθυνση αλλά φαντάζομαι ότι θα πρέπει λίγο να βλέπουμε και το μέλλον

Οι μιγαδικοί αριθμοί μέχρι ένα σημείο αποτελούν μια χρήσιμη μαθηματική ενότητα στην Ανάλυση. Τα περισσότερα πολυώνυμα μελετώνται στη θεωρία υπό μιγαδικές μεταβλητές. Σε μεγαλύτερη έκταση είναι περισσότερο χρήσιμη θεωρία σε όσους θα σπουδάσουν Ηλεκτρομαγνητισμό ή Μηχανική Ρευστών. Θα ήταν ενδιαφέρον το κεφάλαιο μιγαδικής ανάλυσης να αποτελεί "ειδικό" τεστ εξέτασης μετά τις εθνικές εξετάσεις μόνο για όσους αποφοίτους θέλουν να σπουδάσουν Μαθηματικά, Μηχανολογική Μηχανική, Φυσική ή Χημική Μηχανική με θέματα που να ορίζει το Τμήμα εισαγωγής.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Ακριβώς. Η σχολική παιδεία θα ήταν σε σωστή κατεύθυνση αν δίδασκε την γενική ιδέα. Ακόμη απορώ ποια η διαφορά των μαθηματικών γενικής παιδείας από την κατεύθυνση της β' λυκείου στις πανελλήνιες του 2004. Οι ασκήσεις που έπεσαν και στην άλγεβρα / γεωμετρία (2 ξεχωριστές εξετάσεις) και των μαθηματικών κατεύθυνσης της β' λυκείου ήταν ζόρικες. Δεν ξέρω αν ήταν αυτός ο διδακτικός στόχος.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:



Οι μιγαδικοί αριθμοί μέχρι ένα σημείο αποτελούν μια χρήσιμη μαθηματική ενότητα στην Ανάλυση. Τα περισσότερα πολυώνυμα μελετώνται στη θεωρία υπό μιγαδικές μεταβλητές. Σε μεγαλύτερη έκταση είναι περισσότερο χρήσιμη θεωρία σε όσους θα σπουδάσουν Ηλεκτρομαγνητισμό ή Μηχανική Ρευστών. Θα ήταν ενδιαφέρον το κεφάλαιο μιγαδικής ανάλυσης να αποτελεί "ειδικό" τεστ εξέτασης μετά τις εθνικές εξετάσεις για μόνο για όσους αποφοίτους θέλουν να σπουδάσουν Μαθηματικά, Μηχανολογική Μηχανική, Φυσική ή Χημική Μηχανική με θέματα που να ορίζει το Τμήμα εισαγωγής.

Το σχολείο πρέπει να μένει μακριά απο εταιρικά συμφέροντα και πρακτικές καθώς και πολιτικές κατευθύνσεις . Σκοπός του πρέπει να είναι η επιστήμη αυτή καθεαυτή και ο άνθρωπος . Τα πανεπιστήμια είναι αυτά που μπορούν να αναλάβουν τις σχέσεις μεταξύ επιστημών & βιομηχανίας και το κάνουν ως ένα βαθμό . Στην Ελλάδα θα θέλαμε λίγο παραπάνω . Έξω οι φοιτητές ακόμα και ως προπτυχιακοί μπορούν να συμμετάσχουν σε διάφορα project και να αποκτήσουν γνώση και εμπειρία εδώ αυτό δεν υφίσταται εκτός εαν ψαχτείς πολύ μόνος σου .

Δυστυχώς το θέμα των εξετάσεων συχνά προβληματίζει καθώς αποκλίνει απο παιδαγωγικά ορθές τακτικές . Βέβαια δεν παρατηρείται μόνο στα μαθηματικά αυτό αλλά και στην φυσική . Άρα το πρόβλημα είναι γενικότερο στις θετικές επιστήμες . Και για κάποιον λόγο και η χημεία τα τελευταία χρόνια αρχίζει να τείνει προς τα εκεί . Εαν πάρουμε παράδειγμα απο άλλες χώρες όπως η Ινδία τα θέματα τους καλύπτουν εύρος παρά βάθος .Και νομίζω αυτό είναι προτιμότερο . Όσο κάποιος είναι νέος πρέπει να τον εκθέτεις σε όσες περισσότερες ιδέες γίνεται για να δει τι του αρέσει τελικά . Εκτός αυτού δίνει και κίνητρο να ασχοληθεί και να μάθει κάποιος και άλλα πράγματα . Ξεκινάμε πάντα απο κάπου αλλά το που θα καταλήξουμε δεν το ξέρουμε,και αυτό είναι το ωραίο της υπόθεσης !

Πάντως ναι, η μιγαδική ανάλυση είναι ωραία και πλέον και σημαντική για εφαρμογές . Προφανώς δεν διδάσκεται αλλά είναι αναπόσπαστο κομμάτι της κβαντομηχανικής που θα μπορούσαμε να μιλάμε για μήνες για την σημασία της...Σίγουρα μια απο τις top 3 θεωρίες της φυσικής,μαζί με τον ηλεκτρομαγνητισμό & σχετικότητα .
 

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Πάντως στατιστική που έχω χρησιμοποιήσει μέχρι στιγμης στην σχολή=0 ενώ μιγαδικοί σε διάδοση Η/Μ κυμάτων, κυκλώματα, σήματα και συστήματα είναι παντού.
 

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Στον μέσο απόφοιτο λυκείου, προφανώς και είναι πιο χρήσιμες οι όποιες γνώσεις στατιστικής παρά μιγαδικών/γραμμικής/οτιδήποτε άλλο.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Στον μέσο απόφοιτο λυκείου, προφανώς και είναι πιο χρήσιμες οι όποιες γνώσεις στατιστικής παρά μιγαδικών/γραμμικής/οτιδήποτε άλλο.
+Στις περισσότερες σχολές που δεν έχουν σχέση με Μαθηματικά, για έρευνα, αναλύσεις δεδομένων κλπ στατιστική χρειάζεται συνδυαστικά με μεθοδολογία...
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
+Στις περισσότερες σχολές που δεν έχουν σχέση με Μαθηματικά, για έρευνα, αναλύσεις δεδομένων κλπ στατιστική χρειάζεται συνδυαστικά με μεθοδολογία...

Ο λόγος που η στατιστική έχει απήχηση σε τόσες σχολές και επαγγέλματα είναι επειδή μπορείς να κοροϊδέψεις άλλους ανθρώπους πολύ εύκολα χωρίς να το πάρουν χαμπάρι :P .

Άσε που δεν μπορείς να κάνεις σοβαρή στατιστική χωρίς ορισμένες γνώσεις διακριτών,λογισμού & γραμμικής αλγβ. .
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top