Μήπως είμαστε κορόιδα που διαβάζουμε;

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Εμείς, στο έτος μου είχαμε τουλάχιστον 10 Κύπριους....Πραγματικά πολύ κόσμο!
Μπορεί και να τυχαίνει, σίγουρα δεν θα είναι όλοι οι Κύπριοι ίδιοι οι άνθρωποι!Απλά επειδή έτυχε να έχω συναναστραφεί, γι'αυτό το ανέφερα!
Και ακόμα και τώρα, που τους βλέπω από άλλη σκοπιά, πάλι πολλοί είναι και δεν ξεχωρίζουν και ιδιαιτέρως...Είναι νορμάλ εώς μέτριοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Άλλο Φρούτο

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Σήψη,κατάντια,παρακμή. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ταύρος (Αττική). Έχει γράψει 331 μηνύματα.
Οι ΑΜΕΑ δεν θα έπρεπε να μπαίνουν στη σύγκριση...Και μόνο που καταφέρνουν να διαβάζουν, είναι ήρωες!
Αλλά οι αθλητές και οι πολύτεκνοι, θα έπρεπε να μπαίνουν με τα ίδια standards.
Έλα διάβασε εσύ με ένα 7χρονο να τρέχει ανάμεσα στα πόδια σου και πήγαινε με τα ίδια standards.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Το 7χρονο μπορεί να το έχεις και να μην είσαι και πολύτεκνος!Ωραίο επιχείρημα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,097 μηνύματα.
Η Κύπρος έχει ένα δοκιμασμένο σύστημα εδώ και πάρα πολλά χρόνια που ολοένα εξελίζεται. Οι Κύπριοι εξετάζονται σε τέσσερα μαθήματα τα οποία είναι πολύ πιο δύσκολα από τα αντίστοιχα Ελληδικά. Οι Κύπριοι που περνάνε στις υψηλόβαθμες σχολές είναι απλά φοβεροί σε γνώσεις πολύ περισσότερες από έναν Έλληνα μαθητή που έγραψε πάνω 19 στις πανελλαδικές. Αν ένας Κύπριος ίδιας δυναμικότητας δει τα θέματα στις πανελλαδικές θα γελάει αν ενας αντίστοιχος Ελλαδίτης δει τα θέματα των Παγκυπρίων απλώς δε θα μπορεί να απαντήσεις στις περισσότερες ερωτήσεις.

Το πρόβλημα με τους Κυπραίους βρίσκονται στις μέσες (κάτω του 1 8 και χαμηλόβαθμες σχολές) είναι που στην ουσία δεν υπάρχει καθόλου μεγάλος ανταγωνισμός με αποτέλεσμα να εισάγονται σε αυτές μαθητές χωρίς καθόλου γνωσεις. Επίσης αν ένας Κύπριος δεν περάσει στην υψηλόβαθμη σχολή πού θέλει πάει στο εξωτερικό (κατά βάση οι Κύπριοι έχουν περισσότερα λεφτά από τον μέσο Έλληνα) με αποτέλεσμα σε πολλές σχολές να υπάρχει ουσιαστική ελεύθεση πρόσβαση για τους Κύπραίους.

Πριν απαντήσει κάποιος αρνητικά στο ποστ μου παρακαλώ να δει κάποια θέματα
https://www.moec.gov.cy/ypexams/panexams/themata_exams2010.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Άλλο Φρούτο

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Σήψη,κατάντια,παρακμή. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ταύρος (Αττική). Έχει γράψει 331 μηνύματα.
Το 7χρονο μπορεί να το έχεις και να μην είσαι και πολύτεκνος!Ωραίο επιχείρημα!
Άρα φαντάσου πόσο χειρότερα είναι όταν ΕΙΣΑΙ και πολύτεκνος,Ωραία απάντηση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Όλοι συναντάμε δυσκολίες όταν διαβάζουμε ή και γενικά στη ζωή μας. Δεν σημαίνει αυτό ότι πρέπει να έχουμε όλοι ειδική μεταχείριση.
Αν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα, τότε ναι, να υπάρχουν άλλα μέτρα και άλλα σταθμά.
Υπάρχουν παιδιά σε απομακρυσμένα χωριά, ας πούμε, που ταξιδεύουν να πάνε στα σχολεία τους. Πιστεύεις ότι το 7χρονο είναι σοβαρότερο πρόβλημα;
(δεν βάζω το οικονομικό στη μέση, το ξαναλέω, εκεί να υπάρχει βοήθεια!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Άλλο Φρούτο

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Σήψη,κατάντια,παρακμή. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ταύρος (Αττική). Έχει γράψει 331 μηνύματα.
Όλοι συναντάμε δυσκολίες όταν διαβάζουμε ή και γενικά στη ζωή μας. Δεν σημαίνει αυτό ότι πρέπει να έχουμε όλοι ειδική μεταχείριση.
Αν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα, τότε ναι, να υπάρχουν άλλα μέτρα και άλλα σταθμά.
Υπάρχουν παιδιά σε απομακρυσμένα χωριά, ας πούμε, που ταξιδεύουν να πάνε στα σχολεία τους. Πιστεύεις ότι το 7χρονο είναι σοβαρότερο πρόβλημα;
(δεν βάζω το οικονομικό στη μέση, το ξαναλέω, εκεί να υπάρχει βοήθεια!)

Δεν ζήτησα για ειδική μεταχείρηση,βεβαίως και θεωρώ το να κάνεις ταξίδι για να πας σχολείο σημαντικότερο,απλά λέω οτι άτομα που δεν είναι σε τέτοιες φάσεις δεν μπορούνε να κρίνουνε.Για κάποιο λόγο υπάρχουν οι διευκολύνσεις αυτές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Για να είμαι ειλικρινής βέβαια, δεν έχω καταλάβει αν υπάρχουν διευκολύνσεις στον τρόπο εισαγωγής ή μόνο κατά την μετεγγραφή...Για τους πολύτεκνους μιλάω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Άλλο Φρούτο

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Σήψη,κατάντια,παρακμή. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ταύρος (Αττική). Έχει γράψει 331 μηνύματα.
Για να είμαι ειλικρινής βέβαια, δεν έχω καταλάβει αν υπάρχουν διευκολύνσεις στον τρόπο εισαγωγής ή μόνο κατά την μετεγγραφή...Για τους πολύτεκνους μιλάω.

Απ'όσο ξέρω..
Τώρα αν υπάρχουν και άλλες διευκολύνσεις,και τις γνωρίζει κάποιος,θα ήθελα να τις μάθω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Οι πολυτεκνοι ειναι ειδικη κατηγορια μονοι τους ΚΑΙ οσον αφορα τον προσδιορισμο των βασεων, οπως ειναι ολες οι υπολοιπες κατηγοριες (ΑΜΕΑ, μουσουλμανοι της Θρακης, εσπερινα λυκεια, επαλ, 10%, και παει λεγοντας).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Κατά τις μετεγγραφές, το βρίσκω πολύ πιο λογικό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Minerv@

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Minerv@ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Άγιος Γεώργιος (Γρεβενά). Έχει γράψει 128 μηνύματα.
Καταρχάς εγώ είχα μία φίλη που η μαμά της ήταν εκπαιδευτικός και έφυγαν εξωτερικό οπότε έδωσε διαφορετικές εξετάσεις απ' ότι οι Έλληνες που ζούμε εδώ. Δε θυμάμαι αν υπήρχε περιορισμός σχετικά με πόσα χρόνια έπρεπε να ζει στο εξωρερικό.
Επιπλέον, σχετικά με την Κύπρο παραθέτω: https://www.panelladikes.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=137&Itemid=2
1.09.09
Αποκλειστικό θέμα από το Ιστολόγιο ενός Φροντιστή: Οι Άγνωστες Κερκόπορτες των Εισαγωγικών μέσω Κυπριοποίησεων του Γιώργου Χατζητέγα.

Έλληνες μεταβιβάζουν την κηδεμονία των παιδιών τους σε Κύπριες οικογένειες και κατόπιν βρίσκονται να έχουν καταλάβει θέσεις σε περιζήτες σχολές των ελληνικών ΑΕΙ με ποσόστωση.

Διαβάζουμε:

Η ιστορία έχει ως εξής: η ελληνική οικογένεια μεταβιβάζει την κηδεμονία του παιδιού της σε μια αμοιβόμενη προς τούτο κυπριακή φαμίλια. Το παιδί μεταναστεύει στη Μεγαλόνησο για την τελευταία τάξη του Λυκείου. Εγγράφεται σε κυπριακό Λύκειο και κάνει παράλληλα ακριβά και μαύρα ιδιαίτερα με 60-80? την ώρα. Δίνει Παγκύπριες εξετάσεις σε μικρότερη ύλη και εισάγεται με ποσόστωση σε Ελληνικά Πανεπιστήμια με πολύ χαμηλότερες βαθμολογίες από εκείνες των Πανελλαδικών.

Πόσο κοστίζει η διαδικασία; Μια εφʼ άπαξ εισφορά μερικών χιλιάδων ευρώ στις κατάλληλες ευτραφείς κυρίες που αναλαμβάνουν όλες τις σχετικές διεκπεραιώσεις, τα νομιμοποιητικά έγγραφα της κηδεμονίας, τις εγγραφές κ.λ.π., όλες τέλος πάντων τις νομότυπες διαδικασίες. Μηνιαία εισφορά 1.500? στην οικογένεια που αναλαμβάνει την κηδεμονία και τη φιλοξενία. Μηνιαία δίδακτρα 1.500? για τα μαύρα ιδιαίτερα και ένα απροσδιόριστο ποσό για τα προσωπικά έξοδα των παιδιών.

Με αυτή τη μεθοδολογία κάποιοι βρέθηκαν στην Ιατρική και οι συμφοιτητές τους, παλιοί συμμαθητές τους στα ιδιωτικά των βορείων προαστίων έτριβαν τα μάτια τους βλέποντας στην κορυφαία σχολή της θετικής παιδιά της θεωρητικής κατεύθυνσης!

Προς θεού δε λέω οτι όλες οι περιπτώσεις είναι έτσι αλλά αυτό θα έπρεπε να ελέγχεται, κατά τη γνώμη μου.

Τώρα όσον αφορα τους αθλητές το "ανευ" το παίρνουν όσοι είναι κάτοχοι νίκης σε Ολυμπιακούς, Παγκόσμιους, Πανευρωπαικούς, Μεσογειακούς και Βαλκανικούς αγώνες η οποία έχει επιτευχθεί με την εθνική ομάδα΄και σε σχολικό επίπεδο πάλι σε παγκόσμιους νομίζω εάν λάβουν έως παλιότερα ήταν 7 θέση, τώρα δε γνωρίζω. Μπορείτε να το ελέγξετε στην εγκύκλιο για την εισαγωγή αθλητών στην τριτοβάθμια εκπαιδευση το σχ. έτος 2010-2011. Δυστυχώς όμως στην τελευταία περίπτωση γίνονται κομπίνες. Τώρα οι υπόλοιποι αθλητές καλύπτουν 1% επιπλέον των θέσεων των εισακτέων. Ουσιαστικά είναι εξτρα θέσεις. Αν μια σχολή παιρνει 300 θα πάρει επιπλέον 3 αθλητές.
Επειδή υπήρξα αθλήτρια δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα την ώρα που σε άλλες χώρες υπάρχει μέριμνα για τους αθλητές και αρκετός ελευθερος χρόνος το απογευμα για οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα. Θεωρώ πως τα επιπλέον μόρια (10% της βαθμολογίας του κάθε αθλητή δηλ. αν κάποιος γράψει 12000 θα έχει συνολικά 13200) λειτουργούν ως ''δόλωμα'' για να κρατάνε τους μαθητές κοντά στον αθλητισμό. Βέβαια όσοι αγαπούν πραγματικά αυτό που κάνουν τα μόρια έιναι το τελευταίο πράγμα που σκέφτονται.
Ας κάνουν λοιπόν ριζικές αλλαγές στην παιδεία έτσι ώστε τ ίδιο αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται με λιγοτερο κόπο και φυσικά να υπάρχει ο πολυπόθητος ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ. Σ'αυτό βέβαια θα βοηθήσουν τα σύγχρονα τεχνολογικα επιτευγμάτα και η ευσυνειδησία των καθηγητών. Τότε, λογικά, θα είμαστε όλοι ευχαριστημένοι και δε θα κατηγορούμε τους υπόλοιπους.
Και εγώ ενοχλήθηκα με το γεγονός οτι ορισμένοι εισηχθησαν σε καλές σχολές με τόσο χαμηλή βαθμολογία αλλα έτσι είναι τα πράγματα! Όποιος νομίζει οτι είναι κορόιδο ας μη διαβάζει κ ας αφεθεί στη μοίρα του. Σε ποιον θα κάνει κακό; Στο πανεπιστήμιο ή στην εκάστοτε κυβέρνηση; Σε κανέναν από τους δύο!! Ισα, ίσα θα βλάψει τον εαυτό του!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ioanna1993

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ποιο άλλο; αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 312 μηνύματα.
Γιατί δεν παραπονιέστε και για τις θέσεις που μπορεί να καλύπτονται από το 10%;Εγώ φέτος άκουσα ότι ένα παιδί έκανε μηχανογραφικό με το 10 % και πέρασε Φυσικό Ιωαννίνων με 3000 μόρια επειδή δεν το είχε δηλώσει κανένας άλλος!Αυτό δηλαδή δεν είναι εξωφρενικό;:confused:

ΥΓ:Δε θέλω να πάρω θέση.Εμένα σκοπός μου είναι να περάσω φέτος στη σχολή που θέλω.Από κει και πέρα τι θα φταίει αν αυτό δε γίνει,δε θέλω να το εξετάσω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Πλάκα κάνεις.....:crazy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

konstantina3a2

Νεοφερμένος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 73 μηνύματα.
εγω πιστευω πως τπτ απο αυτα δν θα μας χρειαστει πουθενα.. η εστω τα περισσοτερα.. θα συναντισουμε πουθενα στην καθημερινη μας ζωη διανυσματα, ενεργειες, υδρογονανθρακες προπυλια και βουτηλια??? ΟΧΙ!!! τζαμπα μασ παιδευουν!! αντι να μας μα8ουν να μιλαμε κ να κανουμε κ πραξεισ να μην μασ πιανουν κοροιδα... πφφφ.... :mad
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
--- Επειδή είμαι αυτός που ξεκίνησα το θέμα, θέλω να απαντήσω σε όλους και ιδιαίτερα στον “sourotiri” του οποίου η ανάλυση ήταν πιο πλήρης. (Συγχωρέστε με για τυχόν κακές διατυπώσεις, η έκθεση είναι το αδύνατο σημείο μου).

1) Έχετε δίκιο, είναι πολύ μεγάλο το θέμα που άνοιξα. Και νομίζω ότι δεν έχω ούτε τις γνώσεις, ούτε την ικανότητα, ούτε τα στοιχεία να το χειριστώ και να απαντήσω σε όλα όσα γράφετε. Θα προσπαθήσω όμως να γράψω ότι σκέφτομαι.

2) Ας υποθέσουμε ότι θέλω μια Χ σχολή και πιάνω 18.449 μόρια και ανακοινώνεται βάση 18.500, άρα την χάνω για ένα (1) μόριο. Ωραία ως εδώ θα πείτε, πάω στη δεύτερη επιλογή μου. Όμως, στη σχολή αυτή μπαίνουν 100 άλλοι που έχουν από 500 ως 5.000 μόρια λιγότερα από μένα. Και αυτοί μπαίνουν γιατί οι γονείς τους ήταν πιο καρπεροί από τους δικούς μου, γιατί έπαιζαν σκάκι, γιατί τους έγραψαν από μικρούς στο badminton. Θα έχω άδικο να αισθάνομαι απογοητευμένος και αδικημένος?

3) Είναι λογικό να με ρωτήσετε: “δηλαδή εσύ, αν είχες την ευκαιρία, δεν θα εκμεταλλευόσουνα μια τέτοια ειδική μεταχείριση?”. Φυσικά και θα την εκμεταλλευόμουνα, διαφορετικά θα ήμουνα βλάκας. Το θέμα όμως δεν είναι αυτό, είναι το να μην υπάρχουν τέτοια παράθυρα. Και προφανώς, δεν αποδίδω καμία μομφή στα παιδιά που κάνουν χρήση τέτοιων νόμων, αλλά μόνον στις κυβερνήσεις που έφτιαξαν τους νόμους και τα παράθυρα τους.

4) Μια απάντηση που εύκολα θα μου δώσετε, είναι: “και τι σε πειράζει? δικές τους θέσεις έχουν, δεν τρώνε τη δικιά σου θέση”. Δεν είναι έτσι. Στις σχολές, και κυρίως σε αυτές που λέμε υψηλής ζήτησης, έχουν από πριν υπολογιστεί, αφαιρεθεί και κρατηθεί οι θέσεις αυτών που θα έρθουν μετά με μεταγραφές ή άλλες ειδικές διατάξεις. Πώς εξηγείται διαφορετικά, το ότι ενώ για τη σχολή Ψ ανακοινώνονται 200 θέσεις, οι πρωτοετείς φοιτητές είναι τελικά 300? Αν δεν υπήρχαν οι ειδικές περιπτώσεις, οι θέσεις των κοινών θνητών δεν θα ήταν 300? Αν δείτε τους αριθμούς των θέσεων στις σχολές υψηλής ζήτησης Αθήνας και Θεσσαλονίκης, τα τελευταία χρόνια έχουμε σταδιακή μείωση, ενώ αντίστοιχα αυξάνονται αντίστοιχα οι θέσεις στις άλλες πόλεις. Δεν είναι προφανές γιατί γίνεται αυτό? Μα το ξαναπώ? Οι θέσεις των ειδικών κατηγοριών δεν είναι έξτρα, αλλά θέσεις από πριν κομμένες από τους κανονικούς υποψηφίους.

5) Για τα παιδιά που (πραγματικά) ανήκουν στις ομάδες ατόμων με ειδικές ανάγκες ή έχουν σοβαρές παθήσεις, νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε ότι πρέπει να υπάρχει ειδική μεταχείριση. Εδώ η ανθρωπιά μας πρέπει να είναι πάνω από όλα. Επίσης, το ίδιο λογικά ισχύει και για τα παιδιά του εσπερινού που (πραγματικά) εργάζονται για να ζήσουν και ταυτόχρονα φοιτούν στο λύκειο.

6) Για τους πολύτεκνους και τρίτεκνους, όχι δεν συμφωνώ με το δικαίωμα να παίρνουν μεταγραφή χωρίς άλλο κριτήριο. Την πολιτική ενάντια στην υπογεννητικότητα, πρέπει το κράτος να την χρεώσει ισότιμα σε όλους τους πολίτες και όχι σε βάρος μου. Θα μπορούσε το παιδί με τα πολλά αδέλφια που πετυχαίνει σε άλλη πόλη, να παίρνει κάποιο επίδομα και όχι να τρώει τη δική μου θέση, στέλνοντας στην άλλη πόλη εμένα που συγκέντρωσα 500 μόρια περισσότερα από αυτόν. Όμως, όπως κάποιος φίλος έγραψε, αυτό που γίνεται είναι η πιο φτηνή λύση. Όσο για τα οικονομικά κριτήρια, όλοι ξέρουμε ότι οι φορολογικές δηλώσεις δεν αποδίδουν πάντα την πραγματικότητα.

7) Δεν ξέρω τι ακριβώς ισχύει για τους μουσουλμάνους της Θράκης. Προφανώς, όπως τα παρουσιάζετε, έχετε δίκιο η κατάσταση είναι απαράδεκτη. Έχω όμως ακούσει ότι πρόκειται για μια συγκεκριμένη πολιτική που στηρίζεται σε διεθνείς συμφωνίες. Δεν το ξέρω το θέμα, δεν επιμένω, ας μας φωτίσει όποιος γνωρίζει.

8 )Για τους αθλητές και τους σκακιστές, το θεωρώ εντελώς απαράδεκτο να υπάρχουν πριμοδοτήσεις και μεταγραφές. Το ότι ασχολούνται πολλές ώρες με το άθλημα τους δεν το θεωρώ επιχείρημα. Κι εγώ ασχολούμαι με κάποιο άθλημα αρκετές ώρες, το κάνω για το κέφι μου και όχι για να κερδίσω κάτι. Θα μου πείτε: “Πρέπει να έχουν πανελλήνια και πάνω πρωτιά. Έλα μωρέ, πόσοι είναι αυτοί?”. Δεν είναι καθόλου λίγοι. Αν υπολογίσετε πόσα αθλήματα υπάρχουν, κατηγορίες και υποκατηγορίες, ατομικά και ομαδικά, μαζεύονται αρκετές χιλιάδες. Και στο κάτω-κάτω, γιατί αυτός που κέρδισε το πανελλήνιο πρωτάθλημα ιππασίας και έγραψε 12.000 μόρια πρέπει να μπει στη νομική? Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις, που οι γονείς γράφουν από μικρά τα παιδιά τους σε κάποιο σπάνιο άθλημα, ακριβώς με στόχο την μετά από χρόνια εισαγωγή τους στο πανεπιστήμιο. Φυσικά, όπως και γράψατε, ο αθλητής που διακρίθηκε πρέπει να μπαίνει στα ΤΕΕΦΑ. Αλλά ως εκεί.

9) Για τους ομογενείς, έλληνες εξωτερικού, τέκνα υπαλλήλων στο εξωτερικό και τις άλλες παρόμοιες κατηγορίες, πάλι δέχομαι ότι υπάρχουν ειδικές συνθήκες που πρέπει να λάβουμε υπόψη. Διαγωνίζονται σε πιο λίγα μαθήματα και εξετάζονται σε πιο εύκολα θέματα (για κάποιον που αμφέβαλε για την ευκολία των θεμάτων: τα θέματα των ομογενών υπάρχουν στο internet, μπορεί να τα συγκρίνει με τα θέματα των ιθαγενών). Επίσης, τους δίνονται όχι λίγες θέσεις και έχουν πολύ μικρό ανταγωνισμό. Όμως, παρά τα παραπάνω, όπως είδατε φέτος μπήκανε σε σχολές όπως η νομική ή η ιατρική με μέσο όρο 7 ή 8. Δεν το θεωρείτε αυτό πρόκληση? Δεν νομίζετε ότι κάτι πρέπει να αλλάξει και εδώ? Όσο για τους Κύπριους, δεν γνώριζα το θέμα, δέχομαι όσα είπατε.

10) Ζούμε σε μια χώρα, όπου η τιμιότητα και η ακεραιότητα θεωρείται βλακεία. Είναι σίγουρο ότι όσοι εκμεταλλεύονται τα προνόμια των ειδικών περιπτώσεων που αναφέρονται παραπάνω, τα δικαιούνται πραγματικά? Αμφιβάλλετε ότι γίνονται κομπίνες? Να μερικές που είδαν το φως της δημοσιότητας: Κάποιοι βγήκαν ανάπηροι χωρίς να είναι, άλλοι πήραν μεταγραφές για ψεύτικους λόγους υγείας (ανάμεσα τους και γιος πρώην υπουργού), παιδιά πλούσιων οικογενειών βρέθηκαν στο εσπερινό, αθλητικές νίκες αγοράστηκαν, έγιναν εικονικές υιοθεσίες τρίτων παιδιών, η κομπίνα που γράψατε με την Κύπρο, σε αθλητικούς αγώνες συνελήφθησαν για πλαστοπροσωπία, παιδιά που όλα τα χρόνια τους φοίτησαν σε σχολεία στην Ελλάδα βρέθηκαν ομογενείς επιτυχόντες και πολλά άλλα. Πείτε με ότι βλέπω παντού κομπίνες και συνομωσίες, αλλά δεν συμφωνείτε ότι κάθε ειδική περίπτωση πρέπει να ελέγχετε παραπάνω από αυστηρά και στις τυχόν απόπειρες παραβάσεων να επιβάλλονται αυστηρές ποινές?

--- Αν αντέξατε και διαβάσατε όλο το σεντόνι μου, συγνώμη που σας κούρασα. (Δεν είχα πιο πολύ χρόνο για να γράψω λιγότερα). Θα ακολουθήσω τη συμβουλή σας: Θα προσπαθήσω όσο περισσότερο μπορώ να πετύχω το στόχο μου, χωρίς να σκέφτομαι τους άλλους. Όμως, αυτό δεν μπορεί να με κάνει να μη λέω την άποψη μου.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
Γιατί δεν παραπονιέστε και για τις θέσεις που μπορεί να καλύπτονται από το 10%;Εγώ φέτος άκουσα ότι ένα παιδί έκανε μηχανογραφικό με το 10 % και πέρασε Φυσικό Ιωαννίνων με 3000 μόρια επειδή δεν το είχε δηλώσει κανένας άλλος!Αυτό δηλαδή δεν είναι εξωφρενικό;:confused:

Αυτό που λες για το Φυσικό Ιωαννίνων ισχύει. Φέτος είχε έναν εισακτέο με 3020 μόρια... Αλλά αυτό το περιστατικό είναι άμεση συνέπεια της κατάργησης της βάσης του 10.



On topic τώρα, θα συμφωνήσω με το Δία όσον αφορά την εισαγωγή αθλητών και λοιπών πρωταθλητών. Είναι απλά γελοίο το θέμα να παίρνει μόρια κάποιος λόγω του ότι είναι καλός στο ύπτιο... Give me a break.

Για τα ΑΜΕΑ δεν ακούω κουβέντα. Το ότι κάποιοι παριστάνουν ότι είναι ΑΜΕΑ δεν σημαίνει ότι πρέπει και να καταργήσουμε τα όποια προνόμια δίνουμε στους πραγματικούς πάσχοντες. Ίσως οι επιτροπές εξέτασης θα έπρεπε να κάνουν αυτό που πληρώνονται (ζητάω πολλά, ε; ).

Ζούμε σε μια χώρα, όπου η τιμιότητα και η ακεραιότητα θεωρείται βλακεία. Είναι σίγουρο ότι όσοι εκμεταλλεύονται τα προνόμια των ειδικών περιπτώσεων που αναφέρονται παραπάνω, τα δικαιούνται πραγματικά? Αμφιβάλλετε ότι γίνονται κομπίνες? Να μερικές που είδαν το φως της δημοσιότητας: Κάποιοι βγήκαν ανάπηροι χωρίς να είναι, άλλοι πήραν μεταγραφές για ψεύτικους λόγους υγείας (ανάμεσα τους και γιος πρώην υπουργού), παιδιά πλούσιων οικογενειών βρέθηκαν στο εσπερινό, αθλητικές νίκες αγοράστηκαν, έγιναν εικονικές υιοθεσίες τρίτων παιδιών, η κομπίνα που γράψατε με την Κύπρο, σε αθλητικούς αγώνες συνελήφθησαν για πλαστοπροσωπία, παιδιά που όλα τα χρόνια τους φοίτησαν σε σχολεία στην Ελλάδα βρέθηκαν ομογενείς επιτυχόντες και πολλά άλλα. Πείτε με ότι βλέπω παντού κομπίνες και συνομωσίες, αλλά δεν συμφωνείτε ότι κάθε ειδική περίπτωση πρέπει να ελέγχετε παραπάνω από αυστηρά και στις τυχόν απόπειρες παραβάσεων να επιβάλλονται αυστηρές ποινές?

Αυτό είναι και το ζουμί της κουβέντας κατ' εμέ. Μήπως ο νομοθέτης είναι δίκαιος χωρίς όμως να έχει υπολογίσει την κουτοπονηριά του Έλληνα; Αν δεν αλλάξει νοοτροπία ο Έλληνας, οι νόμοι δεν έχουν νόημα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
Εγω ξερω περιπτωσεις 2 παιδιων που φυγανε στη Γερμανια μαζι με τους γονεις τους για τα 2 τελευταια χρονια του λυκειου (μονο) και εδωσαν εξετασεις εκει...Μαθητες πολυ κατω του μετριου μαλιστα...
Τελικα η κοπελα περασε στο Παιδαγωγικο + το αγορι Αξιωματικων(βαθμολογιες δε γνωριζω αλλα φυγανε στο εξωτερικο γιατι δεν μπορουσαν να τα καταφερουν στο υπαρχον συστημα)!

Οπως + να χει το κρατος καθε χρονο ξοδευει χ,ψ,ω λεφτα για καθε φοιτητη/μαθητη και οπως φαινεται η εκμεταλλευση ειναι μεγαααααλη! :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,097 μηνύματα.
Tα θέματα και η ύλη των παγκύπριων είναι πολύ πιο δυσκολα και πιο μεγάλη από αυτή των πανελλαδικών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,895 μηνύματα.
εγω πιστευω πως τπτ απο αυτα δν θα μας χρειαστει πουθενα.. η εστω τα περισσοτερα.. θα συναντισουμε πουθενα στην καθημερινη μας ζωη διανυσματα, ενεργειες, υδρογονανθρακες προπυλια και βουτηλια??? ΟΧΙ!!! τζαμπα μασ παιδευουν!! αντι να μας μα8ουν να μιλαμε κ να κανουμε κ πραξεισ να μην μασ πιανουν κοροιδα... πφφφ.... :mad

μηδενιστική σκέψη και άποψη :yahoo:

γιατί όλα πρέπει να μας τα μάθουν; να μας τα κάνουν άλλοι; να μας τα μασήσουν και να μας τα δώσουν να τα καταπιούμε; γιατί; γιατί; γιατί; γιατί;...γιατί; :hmm:

όλο οι άλλοι και τίποτα ο νωχελικός εαυτός μας...
όποιος θέλει μαθαίνει...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top