Λύκειο χωρίς φροντιστήρια;

Φροντιστήρια: Απαραίτητα ή 'Οχι;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 56)
  • Σίγουρα απαραίτητα.

    Ψήφοι: 24 42.9%
  • Μόνο εάν χρειάζονται για βελτίωση απόδοσης.

    Ψήφοι: 12 21.4%
  • Όχι απαραίτητα.

    Ψήφοι: 20 35.7%

Pinelopi123456

Νεοφερμένος

Η Pinelopi123456 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
Παιδια κατηγορηματικα οχι!μια γνωστη μου χωρις φροντιστηριο εγραψε 17000!ηταν βεβαια αριστη μαθητρια και περιμενε και περισσοτερο αλλα ηταν και τα φετινα θεματα πολυ δυσκολα!καλη επιτυχια και κουραγιο σε ολους σας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Πόσα μόρια πρέπει να γράψεις στις πανελλήνιες για να περάσεις στη σχολή που σ αρέσει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
Παιδια κατηγορηματικα οχι!μια γνωστη μου χωρις φροντιστηριο εγραψε 17000!ηταν βεβαια αριστη μαθητρια και περιμενε και περισσοτερο αλλα ηταν και τα φετινα θεματα πολυ δυσκολα!καλη επιτυχια και κουραγιο σε ολους σας!
Στη θεωρητικη μπορει να γινεται...Στην θετικοτεχνολογικη αμα δεν εισαι διανοια η δεν ασχολεισαι ολη μερα με τα μαθηματα ειναι σχεδον απιθανο, κακα τα ψεματα..... Ειδικα με τα θεματα που βαζουν τωρα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mea Culpa

Νεοφερμένος

Η Ποτούλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Υπάρχουν και σχετικά τμήματα και σε πεδία εκτος του 5ου. Καλό είναι να καταλήξεις σε μια ομάδα σχολών και στο λέω αυτό διοτι αν θες μια σχολή με χαμηλή ή μέτρια βάση δε χρειάζεται και να ξεσκιστείς σε ολα τα μαθήματα. Εκτος απ αυτό, στο ερώτημά σου θα λεγα οτι για να μην θες φροντιστήριο θα πρέπει να συντρέχουν κάποιες προυποθέσεις που είναι λίγο σπάνιο να γίνεται. Αν είναι καλοί οι καθηγητές στο σχολείο και αν δεν εχεις κενά, μπορείς να πορευθείς. Εστίασε στα μαθήματα που είναι προαπαιτούμενα για τις εξετάσεις του χρόνου. Και για να αποκτήσεις μεγαλύτερη άνεση πέσε επάνω για να είσαι πιο μπροστά απ το σχολείο στα βασικά μαθήματα, οπως έχουν κάνει οι αλλοι που πάνε φροντιστήρια.
Είμαι σε μια φάση στην οποία ακόμη ψάχνομαι και το μόνο που έχω σιγουρέψει είναι τα οικονομικά. Οι καθηγητές στο σχολείο μας είναι αρκετά καλοί θα έλεγα. Οι περισσότεροι από αυτούς μένουν εδώ και κάνουν καλά την δουλειά τους γιατί ο τόπος είναι μικρός και έχουν μια φήμη να διατηρήσουν ενώπιον των γονέων ας πούμε. Όσο για τα κενά, προσπαθώ ήδη από την Α να μην αφήνω πολλά. Μόνο στην Φυσική έχω μια δυσκολία αλλά απο την άλλη σκέφτομαι οτι δεν είναι μάθημα βαρύτητας στο 5ο πεδίο.
Αν ξεκινήσω μαθήματα το καλοκαίρι (μόλις τελειώσω την Β για να μπορούν και οι δικοί μου να τα βγάλουν πέρα με τα οικονομικά) θα προλάβω να καλύψω τα κενά μου και να βγάλω και την ύλη που χρειάζεται για τις πανελλήνιες?

Πόσα μόρια πρέπει να γράψεις στις πανελλήνιες για να περάσεις στη σχολή που σ αρέσει?
Ευχαριστώ για τις συμβουλές σου!
Απο ότι είδα είναι περίπου 17000 αλλά δεν με πειράζει να περάσω και σε άλλη σχολή (οικονομικής φύσεως) με λιγότερα μόρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Είμαι σε μια φάση στην οποία ακόμη ψάχνομαι και το μόνο που έχω σιγουρέψει είναι τα οικονομικά. Οι καθηγητές στο σχολείο μας είναι αρκετά καλοί θα έλεγα. Οι περισσότεροι από αυτούς μένουν εδώ και κάνουν καλά την δουλειά τους γιατί ο τόπος είναι μικρός και έχουν μια φήμη να διατηρήσουν ενώπιον των γονέων ας πούμε. Όσο για τα κενά, προσπαθώ ήδη από την Α να μην αφήνω πολλά. Μόνο στην Φυσική έχω μια δυσκολία αλλά απο την άλλη σκέφτομαι οτι δεν είναι μάθημα βαρύτητας στο 5ο πεδίο.
Αν ξεκινήσω μαθήματα το καλοκαίρι (μόλις τελειώσω την Β για να μπορούν και οι δικοί μου να τα βγάλουν πέρα με τα οικονομικά) θα προλάβω να καλύψω τα κενά μου και να βγάλω και την ύλη που χρειάζεται για τις πανελλήνιες?

Προσπάθησε φέτος να μάθεις να διαβάζεις μόνη σου από βοηθήματα.Αν μπορείς αγόρασε 2-3 για κάθε μάθημα στα μαθηματικά και τις φυσικές(να έχουν και λυμένες ασκήσεις).Στην αρχή θα δυσκολευτείς.Αν έχεις απορίες ρώτησε τους καθηγητές στο σχολείο.
Αν τελικά μάθεις να διαβάζεις σωστά μόνη σου δε θα έχεις καθόλου κενά στη γ και αν πας και φροντιστήριο,όπως λες,μπορείς να γράψεις πολύ καλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mea Culpa

Νεοφερμένος

Η Ποτούλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Στη θεωρητικη μπορει να γινεται...Στην θετικοτεχνολογικη αμα δεν εισαι διανοια η δεν ασχολεισαι ολη μερα με τα μαθηματα ειναι σχεδον απιθανο, κακα τα ψεματα..... Ειδικα με τα θεματα που βαζουν τωρα
Στην Γ το πιθανότερο είναι (για να μην πω σίγουρο) να ξεκινήσω μαθήματα.Η ερώτηση μου είναι: πρέπει για να έχει κανείς καλή προετοιμασία να ξεκινήσει από την Β και από την Α λυκείου για να πετύχει? Σκέφτομαι να μην ξεκινήσω απο φέτος για να μπορέσουν οι δικοί μου να εξοικονομήσουν χρήματα ώστε να μπορέσω να πάω σε κάποιο καλό φροντιστήριο σε κάποια κοντινή πόλη. Εδώ που μένω δεν υπάρχουν οργανωμένα φροντιστήρια με καθηγητές για όλα τα μαθήματα. Υπάρχουν 2 φροντιστήρια και απο κει και πέρα είναι οι καθηγητές του σχολείου που κάνουν ιδιαίτερα. Επίσης οι φετινοί και οι περσινοί τελειόφοιτοι από ότι μαθαίνω δεν είναι και ιδιαίτερα ευχαριστημένοι από το μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
Στη Β τα φροντιστηρια και γενικα η υλη της Β ειναι τελειως αχρηστη για τη Γ... Τοσο στη Φυσικη τοσο και στα μαθηματικα κανεις εντελως αλλα πραγματα... Πιο πολυ χρειαζεται να ξερεις Φυσικη Α Λυκειου για τη Γ.... Οποτε οχι.... Και κενα να εχεις απο τη Β δε θα σε επηρεασουν στη Γ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Στη θεωρητικη μπορει να γινεται...Στην θετικοτεχνολογικη αμα δεν εισαι διανοια η δεν ασχολεισαι ολη μερα με τα μαθηματα ειναι σχεδον απιθανο, κακα τα ψεματα..... Ειδικα με τα θεματα που βαζουν τωρα

Αυτό που θέλω να πω, είναι πως κι εμείς που πηγαίναμε φροντιστήριο, στην ουσία όλη μέρα ασχολούμασταν με τα μαθήματα. Ας πούμε πως διάβαζες 2-3 ώρες την μέρα, είχες όμως +3 ώρες φροντιστήριο, και σε περίπτωση που δεν ήσουν κοντά βάλε και αρκετή ώρα για τις μεταφορές, μας δίνουν μία μέρα γεμάτη... Γ λυκ :redface:.

Το ίδιο και με τη φυσικη κατεύθυνσης.Στη γ ειναι εντελώς διαφορετική και ελάχιστες βασικες γνώσεις απαιτούνται απο τη β.Πιο βασικο ειναι να γνωρίζεις καλα τη φυσικη γενικής της β λυκείου κατά τη γνώμη μου.

Κι εδώ θέλω να διαφωνήσω, γιατί οι "γνώσεις" δεν είναι το σημαντικό (άλλωστε μπορεί κάποιος να χει μάθει τα πάντα από την ύλη και να μην έχει ιδέα τι να γράψει σε ασκήσεις). Κάποιος που ήταν άσσος στην φυσική Β λυκείου, του έρχονταν ρε παιδί μου φυσικά πως να χρησιμοποιήσει τις σχέσεις, δεν ξεχνούσε να γράψει μονάδες, παρουσίαζε με συνοχή και καθαρότητα τις λύσεις των ασκήσεων, πιστεύω πως θα του φανεί εύκολη η Γ λυκείου στην φυσική. Κι ας μην ξέρει τίποτα από στερεό ή κύματα από προηγούμενες τάξεις, δεν έχει σημασία, οι εξισώσεις αλλάζουν, ο τρόπος λύσης και η παρουσίαση μένει ίδιος (εδώ που τα λέμε, οι εξισώσεις που χουμε να μάθουμε στην Γ λυκ είναι ελάχιστες).

Βέβαια θα συμφωνήσω πως περισσότερη βαρύτητα θα ρίχνει το κορίτσι στην άλγεβρα και στα μαθ κατ (νταξει, θεωρία αριθμών μπορεί να μην ασχοληθεί καθόλου και όλα καλά, όμως διανύσματα χρειάζονται για την φυσική, και τα άλλα δύο κεφάλαια για τα μαθηματικά της Γ λυκ).
Μαθηματικά προτείνω να πάρεις βοήθημα να λύνεις, πρόσεξε, να λύνεις , όχι να διαβάζεις. Φυσική ίσως να είσαι κομπλέ με τις ασκήσεις του σχολικού, όχι πως εκεί θα σου κανε κακό να είχες βοήθημα,αλλά κακά τα ψέματα, στα μαθηματικά χρειάζεται περισσότερο. ;)

Τώρα, σε ότι αφορά τα φροντιστήρια, η αλήθεια είναι δεν μπορώ να μιλήσω από εμπειρία καθώς πήγαινα κι εγώ σ' ένα απ αυτά, αλλά άποψή μου είναι πως όλα γίνονται με θέληση. Για να σου κάνω έναν παραλληλισμό, ο δρόμος για την επιτυχία έχει ένα "βουνό" ενέργειας που πρέπει να ξεπεράσεις, μετά με τον καιρό γίνεται όλο και πιο στρωτός! :P Τα φροντιστήρια κάνουν το βουνό, λοφάκι, με μία έννοια, σε πιέζουν να γ@μηθείς στο διάβασμα και σου βάζουν συγκεκριμένες ασκήσεις γι' αυτόν τον σκοπό. Αυτό είναι το ερώτημα, μπορείς να πιέσεις τον εαυτό σου, να κάτσει 3,4 ή 5 ώρες να διαβάσεις στο γραφείο ουσιαστικά χωρίς να κωλοβαράς, ενώ να μην έχεις πίεση από τρίτους; Επίσης, έχεις έναν συγκεκριμένο στόχο; Ο στόχος να πας καλά στις πανελλήνιες είναι πολύ γενικός, και είναι εύκολο να χάσεις την θέλησή σου. Κ
Το πιο σημαντικό το άφησα για το τέλος. Αν έχεις κενά από προηγούμενες τάξεις, το φροντιστήριο είναι μονόδρομος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pinelopi123456

Νεοφερμένος

Η Pinelopi123456 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
Στη θεωρητικη μπορει να γινεται...Στην θετικοτεχνολογικη αμα δεν εισαι διανοια η δεν ασχολεισαι ολη μερα με τα μαθηματα ειναι σχεδον απιθανο, κακα τα ψεματα..... Ειδικα με τα θεματα που βαζουν τωρα

ναι δεν αντιλεγω αλλα μην νομιζεις δεν ειναι τοσο ευκολα!ναι ηταν της θεωρητικης αλλα και παλι μπορει ταλατινικα η ιστορια και ως ενα βαθμο η λογοτεχνια να εχει τη δυνατοτητα ν τα δουλεψει κανεις μονος του αλλα δεν ισχυει το ιδιο για τα αρχαια και κυριως για το αγνωστο που στην ουσια ειναι ενα ειδος μαθηματικου παζλ:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Αυτό που θέλω να πω, είναι πως κι εμείς που πηγαίναμε φροντιστήριο, στην ουσία όλη μέρα ασχολούμασταν με τα μαθήματα. Ας πούμε πως διάβαζες 2-3 ώρες την μέρα, είχες όμως +3 ώρες φροντιστήριο, και σε περίπτωση που δεν ήσουν κοντά βάλε και αρκετή ώρα για τις μεταφορές, μας δίνουν μία μέρα γεμάτη... Γ λυκ :redface:.



Κι εδώ θέλω να διαφωνήσω, γιατί οι "γνώσεις" δεν είναι το σημαντικό (άλλωστε μπορεί κάποιος να χει μάθει τα πάντα από την ύλη και να μην έχει ιδέα τι να γράψει σε ασκήσεις). Κάποιος που ήταν άσσος στην φυσική Β λυκείου, του έρχονταν ρε παιδί μου φυσικά πως να χρησιμοποιήσει τις σχέσεις, δεν ξεχνούσε να γράψει μονάδες, παρουσίαζε με συνοχή και καθαρότητα τις λύσεις των ασκήσεων, πιστεύω πως θα του φανεί εύκολη η Γ λυκείου στην φυσική. Κι ας μην ξέρει τίποτα από στερεό ή κύματα από προηγούμενες τάξεις, δεν έχει σημασία, οι εξισώσεις αλλάζουν, ο τρόπος λύσης και η παρουσίαση μένει ίδιος (εδώ που τα λέμε, οι εξισώσεις που χουμε να μάθουμε στην Γ λυκ είναι ελάχιστες).

Βέβαια θα συμφωνήσω πως περισσότερη βαρύτητα θα ρίχνει το κορίτσι στην άλγεβρα και στα μαθ κατ (νταξει, θεωρία αριθμών μπορεί να μην ασχοληθεί καθόλου και όλα καλά, όμως διανύσματα χρειάζονται για την φυσική, και τα άλλα δύο κεφάλαια για τα μαθηματικά της Γ λυκ).
Μαθηματικά προτείνω να πάρεις βοήθημα να λύνεις, πρόσεξε, να λύνεις , όχι να διαβάζεις. Φυσική ίσως να είσαι κομπλέ με τις ασκήσεις του σχολικού, όχι πως εκεί θα σου κανε κακό να είχες βοήθημα,αλλά κακά τα ψέματα, στα μαθηματικά χρειάζεται περισσότερο. ;)

Τώρα, σε ότι αφορά τα φροντιστήρια, η αλήθεια είναι δεν μπορώ να μιλήσω από εμπειρία καθώς πήγαινα κι εγώ σ' ένα απ αυτά, αλλά άποψή μου είναι πως όλα γίνονται με θέληση. Για να σου κάνω έναν παραλληλισμό, ο δρόμος για την επιτυχία έχει ένα "βουνό" ενέργειας που πρέπει να ξεπεράσεις, μετά με τον καιρό γίνεται όλο και πιο στρωτός! :P Τα φροντιστήρια κάνουν το βουνό, λοφάκι, με μία έννοια, σε πιέζουν να γ@μηθείς στο διάβασμα και σου βάζουν συγκεκριμένες ασκήσεις γι' αυτόν τον σκοπό. Αυτό είναι το ερώτημα, μπορείς να πιέσεις τον εαυτό σου, να κάτσει 3,4 ή 5 ώρες να διαβάσεις στο γραφείο ουσιαστικά χωρίς να κωλοβαράς, ενώ να μην έχεις πίεση από τρίτους; Επίσης, έχεις έναν συγκεκριμένο στόχο; Ο στόχος να πας καλά στις πανελλήνιες είναι πολύ γενικός, και είναι εύκολο να χάσεις την θέλησή σου. Κ
Το πιο σημαντικό το άφησα για το τέλος. Αν έχεις κενά από προηγούμενες τάξεις, το φροντιστήριο είναι μονόδρομος...

Αν πρόσεξες το τόνισα πως το σωστό είναι να ξέρει καλά όλη την ύλη της β.Ακόμη και κάποια να μη χρειάζονται στη γ μαθαίνεις να σκέφτεσαι σ αυτα τα μαθήματα που είναι το πιο σημαντικό.
Αλλά ήθελα να της πω πού πιστεύω πως πρέπει να επικεντρωθεί για να μην πάει με βασικά κενά στη γ.

Και αν ήταν να διαλέξω να πάω σε ένα μέτριο φροντιστήριο στη γ εφόσον κάνω φροντιστήριο και στη β,
Θα προτιμούσα να πάω στο καλό φροντιστήριο,που λες οτι έχετε,στη γ και στη β θα διάβαζα μόνος μου.
Αν όμως έβλεπα μέσα στη χρονια της β λυκείου οτι δε τα καταφερνω τότε θα πηγαινα φροντιστήριο.

Πάντως το θέμα δεν ειναι τα φροντιστήρια.Πιο βασικό είναι να διαβάζεις συνέχεια και κυρίως να βρεις τον τρόπο να διαβάζεις σωστά και αποτελεσματικά.Όχι απλά να περνούν οι ώρες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Υπάρχουν καλά οικονομικά τμήματα και με 14, επομένως και να δυσκολεύεσαι σε κάποιο μάθημα περισσότερο, δε χάλασε κι ο κόσμος. Μάθε καλά τα προαπαιτούμενα και κάλυψε ο,τι κενά έχεις. Αμα θες συγκεκριμένες πληροφορίες παλι εδω είμαστε. Και πολυ καλα σκέπτεσαι να εξοικονομήσετε χρήματα για του χρόνου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
Στην Γ το πιθανότερο είναι (για να μην πω σίγουρο) να ξεκινήσω μαθήματα.Η ερώτηση μου είναι: πρέπει για να έχει κανείς καλή προετοιμασία να ξεκινήσει από την Β και από την Α λυκείου για να πετύχει? Σκέφτομαι να μην ξεκινήσω απο φέτος για να μπορέσουν οι δικοί μου να εξοικονομήσουν χρήματα ώστε να μπορέσω να πάω σε κάποιο καλό φροντιστήριο σε κάποια κοντινή πόλη. Εδώ που μένω δεν υπάρχουν οργανωμένα φροντιστήρια με καθηγητές για όλα τα μαθήματα. Υπάρχουν 2 φροντιστήρια και απο κει και πέρα είναι οι καθηγητές του σχολείου που κάνουν ιδιαίτερα. Επίσης οι φετινοί και οι περσινοί τελειόφοιτοι από ότι μαθαίνω δεν είναι και ιδιαίτερα ευχαριστημένοι από το μάθημα.
Σπεύδω να ζητήσω εκ των προτέρων συγνώμη γιατί θα είμαι λίγο αυστηρός.
Τι σε εμποδίζει να είσαι μαθήτρια του 20 (ανέφερες πριν την απογοήτευσή σου, που άλλοι μαθητές είναι του 19 και του 20);
Το σχολείο σου είναι για μαθητές διάνοιες; Δεν μιλώ κυριολεκτικά για βαθμούς, μιλώ για δουλειά, για δυνατότητες, για άριστη γνώση των αντικειμένων.
Ασφαλώς και δε χρειάζεται το φροντιστήριο στη Β' Λυκείου, αρκεί να μελετάς σοβαρά και οργανωμένα μόνη σου. Πόσο μάλλον όταν γράφεις ότι οι καθηγητές στο σχολείο σου είναι καλοί. Είναι γελοίο και ανόητο και βλακώδες και ηλίθιο να μην παρακολουθείς τους καθηγητές στο σχολείο, να μην τους "ξεζουμίζεις" σε σχέση με αυτά που μπορούν να σου δώσουν, και μετά να κάνεις ιδιαίτερα μαζί τους.
Με εξοργίζει αυτή η ανασφάλεια. Έχουμε μάθει στην Ελλάδα να περιμένουμε τα πάντα απ' τους άλλους. Νομίζουμε ότι μόνοι μας είμαστε ανίκανοι να επιτύχουμε οτιδήποτε.
Θα το πω για εκατοστή φορά. Οι πάντες σχεδόν κάνουν φροντιστήρια. Και οι πλούσιοι και οι φτωχοί (στερούμενοι οι γονείς και τα στοιχειώδη πολλές φορές). Γιατί δε γράφουν όλοι για 19.500 μόρια; Ας πούμε ότι σε ένα μικρό ποσοστό μετράει η εξυπνάδα (; ). Το γράφω και αμφιβάλλω από την πρώτη στιγμή. Τι λοιπόν ξεχωρίζει τους μαθητές που γράφουν 19.500 μόρια από αυτούς που γράφουν 12.000.
Απλό και καθαρό. Το οργανωμένο και πειθαρχημένο και συστηματικό προσωπικό διάβασμα. Έχεις στόχους και προσπαθείς να τους πετύχεις. Μόνος σου. Η βοήθεια των τρίτων είναι επικουρική. Κανένας δε θα σε πάρει από το χεράκι για να σε οδηγήσει στη γη της επαγγελίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Ήσουν πολύ αυστηρός και κυρίως πολύ απόλυτος νομίζω στην άποψη σου.Όχι ότι λες παράλογα πράγματα.

Απλά ξέχασες να αναλογιστείς κάτι πολυ βασικό.Αυτο το είδος μαθητή που περιγράφεις ειναι αυτος που απο το δημοτικό ήταν πάντα άριστος και έχει μάθει να διαβάζει μόνος του.Και το κυριότερο έχει αποκτήσει την αυτοπεποίθηση και τη νοοτροπία του άριστου.Ακόμα κι αυτός όμως θα χρειαστεί να πάει φροντιστήριο γιατι θα έχει υψηλό στόχο.Όλα μπορει να παιχτουν σε 2-3 μόρια στις πανελλήνιες και το φροντιστήριο μπορεί να τον βοηθήσει να γράψει το 20 αντί για το 18,5 για παράδειγμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ασυμβιβαστος119

Νεοφερμένος

Ο Ασυμβιβαστος119 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 91 μηνύματα.
Ήσουν πολύ αυστηρός και κυρίως πολύ απόλυτος νομίζω στην άποψη σου.Όχι ότι λες παράλογα πράγματα.

Απλά ξέχασες να αναλογιστείς κάτι πολυ βασικό.Αυτο το είδος μαθητή που περιγράφεις ειναι αυτος που απο το δημοτικό ήταν πάντα άριστος και έχει μάθει να διαβάζει μόνος του.Και το κυριότερο έχει αποκτήσει την αυτοπεποίθηση και τη νοοτροπία του άριστου.Ακόμα κι αυτός όμως θα χρειαστεί να πάει φροντιστήριο γιατι θα έχει υψηλό στόχο.Όλα μπορει να παιχτουν σε 2-3 μόρια στις πανελλήνιες και το φροντιστήριο μπορεί να τον βοηθήσει να γράψει το 20 αντί για το 18,5 για παράδειγμα.
Χωρις να θελω να γενικευσω νομιζω οτι αυτο δεν ισχυει παντοτε.Θελω να πω οτι ενας μαθητης ο οποιος ηταν απο το δημοτικο ετσι οπως τον περιγραφεις τοτε αυτος ο μαθητης θα ηταν προτυπο του φυτουκλα-ανταγωνιστη-βαθμοθηρα και δε νομιζω οτι τα παιδια που πετυχαινουν στις υψηλοβαθμες σχολες ηταν παιδια χωρις αλλα ενδιαφεροντα ηδη απο το δημοτικο.Φυσικα αυτο σε καμια περιπτωση δε σημαινει οτι δεν ηταν επιμελεις μαθητες αλλα μεχρι εκει.Εγω τουλαχιστον μεχρι τη δευτερα λυκειου ημουν ενας μαθητης του 17 και απλως στην τριτη εκανα το διαβασμα της ζωης μου για να πετυχω κατι που το ηθελα πολυ.:P
Τωρα οσον αφορα το θεμα των φροντιστηριων νομιζω οτι καλως η κακως χρειαζονται ειδικα αν καποιος στοχευει σε υψηλοβαθμες σχολες.Δεν μπορω να ειμαι σιγουρος για θετικοτεχνολογικη αλλα τουλαχιστον σε μας,αν και ειχαμε ιδιαιτερα καλους καθηγητες στο σχολειο μπορω να πω,οι σημειωσεις τους ειδικα σε λογοτεχνια,εκθεση,ιστορια(πηγες) ηταν πολυ χαμηλοτερης ποσοτητας και ποιοτητας σε σχεση με αυτες του φροντιστηριου.Και πιστευω οτι δεν πρεπει να εχει κανεις τοσο μεγαλη αγωνια για το θεμα των κενων απο προηγουμενες ταξεις.Ενας νορμαλ μαθητης ο οποιος φροντιζε εστω και στοιχειωδως τα μαθηματα του μεχρι τη Β λυκειου μπορει να ανταπεξελθει στη Γ υπο την προυποθεση βεβαια οτι θα παει φροντιστηριο η θα πετυχει σουπερ-γαματους καθηγητες στο σχολειο(πραγμα λιγο δυσκολο:P).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Χωρις να θελω να γενικευσω νομιζω οτι αυτο δεν ισχυει παντοτε.Θελω να πω οτι ενας μαθητης ο οποιος ηταν απο το δημοτικο ετσι οπως τον περιγραφεις τοτε αυτος ο μαθητης θα ηταν προτυπο του φυτουκλα-ανταγωνιστη-βαθμοθηρα και δε νομιζω οτι τα παιδια που πετυχαινουν στις υψηλοβαθμες σχολες ηταν παιδια χωρις αλλα ενδιαφεροντα ηδη απο το δημοτικο.Φυσικα αυτο σε καμια περιπτωση δε σημαινει οτι δεν ηταν επιμελεις μαθητες αλλα μεχρι εκει.Εγω τουλαχιστον μεχρι τη δευτερα λυκειου ημουν ενας μαθητης του 17 και απλως στην τριτη εκανα το διαβασμα της ζωης μου για να πετυχω κατι που το ηθελα πολυ.:P
Τωρα οσον αφορα το θεμα των φροντιστηριων νομιζω οτι καλως η κακως χρειαζονται ειδικα αν καποιος στοχευει σε υψηλοβαθμες σχολες.Δεν μπορω να ειμαι σιγουρος για θετικοτεχνολογικη αλλα τουλαχιστον σε μας,αν και ειχαμε ιδιαιτερα καλους καθηγητες στο σχολειο μπορω να πω,οι σημειωσεις τους ειδικα σε λογοτεχνια,εκθεση,ιστορια(πηγες) ηταν πολυ χαμηλοτερης ποσοτητας και ποιοτητας σε σχεση με αυτες του φροντιστηριου.Και πιστευω οτι δεν πρεπει να εχει κανεις τοσο μεγαλη αγωνια για το θεμα των κενων απο προηγουμενες ταξεις.Ενας νορμαλ μαθητης ο οποιος φροντιζε εστω και στοιχειωδως τα μαθηματα του μεχρι τη Β λυκειου μπορει να ανταπεξελθει στη Γ υπο την προυποθεση βεβαια οτι θα παει φροντιστηριο η θα πετυχει σουπερ-γαματους καθηγητες στο σχολειο(πραγμα λιγο δυσκολο:P).

Είπα πως αυτο το είδος μαθητή θα γράψει πάνω από 19 χωρίς καθόλου φροντιστήριο στις πανελλήνιες και πάλι αυτο δεν είναι σίγουρο.Και αυτός θα πάει φροντιστήριο για να μην το διακινδυνευσει.Θα τον βοηθήσουν να οργανώσει πιο σωστά το διάβασμα γιατι οι καθηγητές έχουν την εμπειρία που είναι αξία ανεκτίμητη.
Και δεν ειναι φυτουλες αυτοί που είχαν 20αρια απο την α γυμνασίου.
Επειδή τυχαίνει να είχα,δεν εκανα αγγαρία.Μου άρεσε να γράφω άριστα στις εξετάσεις και δεν ήταν και τρομερής δυσκολίας τα ενδοσχολικά μαθήματα σε όλες τις τάξεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
Ήσουν πολύ αυστηρός και κυρίως πολύ απόλυτος νομίζω στην άποψη σου.Όχι ότι λες παράλογα πράγματα.

Απλά ξέχασες να αναλογιστείς κάτι πολυ βασικό.Αυτο το είδος μαθητή που περιγράφεις ειναι αυτος που απο το δημοτικό ήταν πάντα άριστος και έχει μάθει να διαβάζει μόνος του.Και το κυριότερο έχει αποκτήσει την αυτοπεποίθηση και τη νοοτροπία του άριστου.Ακόμα κι αυτός όμως θα χρειαστεί να πάει φροντιστήριο γιατι θα έχει υψηλό στόχο.Όλα μπορει να παιχτουν σε 2-3 μόρια στις πανελλήνιες και το φροντιστήριο μπορεί να τον βοηθήσει να γράψει το 20 αντί για το 18,5 για παράδειγμα.
Αυτός λοιπόν ο μαθητής που περιγράφεις, θα χρειαστεί επικουρική βοήθεια για τα 2-3 μόρια στις πανελλήνιες, όπως άλλωστε έγραψα και εγώ.
Όμως, αν ένας μαθητής δε μάθει να διαβάζει μόνος, καμιά βοήθεια δε θα τον κάνει να γράψει 20 αντί για 12.

Η κοπελιά μόλις άρχισε τη Β' Λυκείου. Έχει όλο το χρόνο μπροστά της για να αποκτήσει την αυτοπεποίθηση και τη νοοτροπία του άριστου, όπως γράφεις. Αρνούμαι να δεχθώ την ηττοπάθεια σε ένα παιδί 17 χρονών.

Θα επαναφέρω, ως παράδειγμα, μια πολύ παλιά ιστορία ενός κοντινού μου προσώπου.
Εισαγωγικές εξετάσεις 1973. Εξετάσεις για Πολυτεχνείο (Τελείως χωριστές εξετάσεις για Πολυτεχνείο, Φυσικομαθηματική, Ιατρική, Νομική κ.λ.π.). Έξι μαθήματα (Άλγεβρα, γεωμετρία, τριγωνομετρία, φυσική, χημεία, Έκθεση). Δεν υπήρχε εξεταστέα ύλη, εξετάζονταν όλη η ύλη του εξατάξιου Γυμνασίου (Βασικά οι τρεις τελευταίες τάξεις).
Μαθητής άριστος στις δύο πρώτες τάξεις του Γυμνασίου, μέτριος έως κακός στις υπόλοιπες τάξεις μέχρι την Ε' Γυμνασίου (έμπλεξε με άλλες ασχολίες, κυρίως αθλητισμό σε κάπως υψηλό επίπεδο). Π.χ. Άλγεβρα 8, Γεωμετρία 8 προφορικά προς το τέλος της Ε' Γυμνασίου.
Το καλοκαίρι, μετά την Ε' Γυμνασίου, γράφτηκε σε φροντιστήριο. Έπρεπε όμως να αναπληρώσει "τα πάντα". Δεν προλάβαινε με τους ρυθμούς του φροντιστηρίου (έχανε και πολύτιμο χρόνο στο πήγαινε-έλα). Παράτησε γρήγορα το φροντιστήριο, πήρε διάφορα φροντιστηριακά βιβλία και διάβασε μονάχος. Οργάνωσε μόνος το διάβασμά του και δούλεψε πάρα πολύ. Ο ποπός του πήρε φωτιά. Πέρασε ένα δύσκολο χρόνο, όμως ήδη από τα μέσα της ΣΤ' Γυμνασίου, θεωρούνταν από το μαθηματικό που του έβαλε τα οχτάρια την προηγούμενη χρονιά, σίγουρος για το Πολυτεχνείο. Και έτσι έγινε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ασυμβιβαστος119

Νεοφερμένος

Ο Ασυμβιβαστος119 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 91 μηνύματα.
Είπα πως αυτο το είδος μαθητή θα γράψει πάνω από 19 χωρίς καθόλου φροντιστήριο στις πανελλήνιες και πάλι αυτο δεν είναι σίγουρο.Και αυτός θα πάει φροντιστήριο για να μην το διακινδυνευσει.Θα τον βοηθήσουν να οργανώσει πιο σωστά το διάβασμα γιατι οι καθηγητές έχουν την εμπειρία που είναι αξία ανεκτίμητη.
Και δεν ειναι φυτουλες αυτοί που είχαν 20αρια απο την α γυμνασίου.
Επειδή τυχαίνει να είχα,δεν εκανα αγγαρία.Μου άρεσε να γράφω άριστα στις εξετάσεις και δεν ήταν και τριμερής δυσκολίας τα ενδοσχολικά μαθήματα σε όλες τις τάξεις.
Ναι αλλα οταν απο το φροντιστηριο σου δινουν 60 σελιδες corpus για το αμαρτημα της μητρος μου και στο σχολειο ολο κι ολο 10 σελιδες κι αυτες μισες οσο καλος και να ησουν τα προηγουμενα χρονια εκει τι θα κανεις?Θα ψαχνεις μονος σου βιβλιογραφια?:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Ναι αλλα οταν απο το φροντιστηριο σου δινουν 60 σελιδες corpus για το αμαρτημα της μητρος μου και στο σχολειο ολο κι ολο 10 σελιδες κι αυτες μισες οσο καλος και να ησουν τα προηγουμενα χρονια εκει τι θα κανεις?Θα ψαχνεις μονος σου βιβλιογραφια?:P

Για τη θεωρητική φίλε δεν έχω ιδέα τι γίνεται.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ασυμβιβαστος119

Νεοφερμένος

Ο Ασυμβιβαστος119 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 91 μηνύματα.
Είπα πως αυτο το είδος μαθητή θα γράψει πάνω από 19 χωρίς καθόλου φροντιστήριο στις πανελλήνιες και πάλι αυτο δεν είναι σίγουρο.Και αυτός θα πάει φροντιστήριο για να μην το διακινδυνευσει.Θα τον βοηθήσουν να οργανώσει πιο σωστά το διάβασμα γιατι οι καθηγητές έχουν την εμπειρία που είναι αξία ανεκτίμητη.
Και δεν ειναι φυτουλες αυτοί που είχαν 20αρια απο την α γυμνασίου.
Επειδή τυχαίνει να είχα,δεν εκανα αγγαρία.Μου άρεσε να γράφω άριστα στις εξετάσεις και δεν ήταν και τρομερής δυσκολίας τα ενδοσχολικά μαθήματα σε όλες τις τάξεις.
Για το γυμνασιο μπορω να πω οκ...αλλωστε κι εγω εγραφα τα 19αρια μου σε μαθηματα που αγαπουσα(βασικα μονο τα αρχαια αγαπουσα:P).Αλλα στ δημοτικο νομιζω ειναι πολυ δυσκολο ενας μαθητης να εχει τη ''στοφα'' του αριστου οπως ειπες και να μην ειναι λιγο φυτουκλακι.Ποσο πολυ μπορει να αγαπα τα μαθηματα του ενα παιδι 10 χρονων?:hmm:

Για τη θεωρητική φίλε δεν έχω ιδέα τι γίνεται.:)
Ε νομιζω στο θεμα των σημειωσεων η ασκησεων πανω-κατω το ιδιο παιζει σε ολες τις κατευθυνσεις.Χωρις κι εγω να εχω ιδεα απ τα δικα σας.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mea Culpa

Νεοφερμένος

Η Ποτούλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Σπεύδω να ζητήσω εκ των προτέρων συγνώμη γιατί θα είμαι λίγο αυστηρός.
Τι σε εμποδίζει να είσαι μαθήτρια του 20 (ανέφερες πριν την απογοήτευσή σου, που άλλοι μαθητές είναι του 19 και του 20);
Το σχολείο σου είναι για μαθητές διάνοιες; Δεν μιλώ κυριολεκτικά για βαθμούς, μιλώ για δουλειά, για δυνατότητες, για άριστη γνώση των αντικειμένων.
Ασφαλώς και δε χρειάζεται το φροντιστήριο στη Β' Λυκείου, αρκεί να μελετάς σοβαρά και οργανωμένα μόνη σου. Πόσο μάλλον όταν γράφεις ότι οι καθηγητές στο σχολείο σου είναι καλοί. Είναι γελοίο και ανόητο και βλακώδες και ηλίθιο να μην παρακολουθείς τους καθηγητές στο σχολείο, να μην τους "ξεζουμίζεις" σε σχέση με αυτά που μπορούν να σου δώσουν, και μετά να κάνεις ιδιαίτερα μαζί τους.
Με εξοργίζει αυτή η ανασφάλεια. Έχουμε μάθει στην Ελλάδα να περιμένουμε τα πάντα απ' τους άλλους. Νομίζουμε ότι μόνοι μας είμαστε ανίκανοι να επιτύχουμε οτιδήποτε.
Θα το πω για εκατοστή φορά. Οι πάντες σχεδόν κάνουν φροντιστήρια. Και οι πλούσιοι και οι φτωχοί (στερούμενοι οι γονείς και τα στοιχειώδη πολλές φορές). Γιατί δε γράφουν όλοι για 19.500 μόρια; Ας πούμε ότι σε ένα μικρό ποσοστό μετράει η εξυπνάδα (; ). Το γράφω και αμφιβάλλω από την πρώτη στιγμή. Τι λοιπόν ξεχωρίζει τους μαθητές που γράφουν 19.500 μόρια από αυτούς που γράφουν 12.000.
Απλό και καθαρό. Το οργανωμένο και πειθαρχημένο και συστηματικό προσωπικό διάβασμα. Έχεις στόχους και προσπαθείς να τους πετύχεις. Μόνος σου. Η βοήθεια των τρίτων είναι επικουρική. Κανένας δε θα σε πάρει από το χεράκι για να σε οδηγήσει στη γη της επαγγελίας.
Ευχαριστώ για τις συμβουλές σου!
Θέλω να πιστεύω πως θα τα καταφέρω σε ότι αφορά την πειθαρχία του διαβάσματος. Σε ότι αφορά την βαθμολογία είμαι κάτω ακριβώς από αυτούς που πηγαίνουν φροντιστήρια και αυτό συμβαίνει γιατί, στην τάξη παρόλο που παρακολουθώ το μάθημα, κάνω συνεχώς ερωτήσεις και γενικά εκμεταλλεύομαι την εκπαίδευση που μου προσφέρεται, στην προφορική εξέταση δεν εχω το περιθώριο να σκεφτώ μια απάντηση. Αυτοί που κάνουν μαθήματα την έχουν ήδη έτοιμη. Και αυτό είναι το μεγαλύτερο παράπονό μου απο τους καθηγητές. Προτιμούν να βάλουν στον πίνακα πχ ένα τέτοιο παιδί για να λύσει την άσκηση σε 5' παρά να βάλουν ένα άλλο που δεν έχει καταλάβει καλά να λύσει την άσκηση σε 10'. Πέρυσι για να σου δώσω να καταλάβεις στα μαθηματικά ο καθηγητής μου είχε 17 στο τετράμηνο και στο τέλος έγραψα 20 γεωμετρία και 19 άλγεβρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top