Κούραση από το διάβασμα

Katerina_kl

New member

Η Katerina_kl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Αχ αυτές οι πανελλήνιες τι κάνουν στα παιδιά. Κάθε φορά που ακούω για αυτό το θέμα, θυμάμαι τα δικά μου τα χάλια. Έχασα 10 κιλά και ήμουν τόσο απίστευτα κουρασμένη που εκείνο το καλοκαίρι μετά τις εξετάσεις απλα κοιμόμουν και έτρωγα.. τίποτα άλλο.
Αλλά να θυμάστε, όλα στη ζωή κερδίζονται, τίποτα δεν μας χαρίζεται χωρίς να κουραστούμε. Η απόλυτη ξεκούραση θα έρθει την ημέρα που θα βγούν τα αποτελέσματα!
Καλή σύνέχεια stefaniat! και καλη επιτυχία!
 

athanasios_derm

New member

Ο Δερμεντζόγλου Αθανάσιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Ωραιόκαστρο (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Η καθημερινή ρουτίνα με έχει κουράσει και σκέφτομαι πως όσο και να προσπαθήσω στο τέλος θα αποτύχω.. Δεν ξέρω τι να κάνω πλέον, τι μου προτείνετε;
 

Ανώνυμος Αλκοολικός

Well-known member

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Πετράλωνα (Αττική). Έχει γράψει 5,114 μηνύματα.
Η καθημερινή ρουτίνα με έχει κουράσει και σκέφτομαι πως όσο και να προσπαθήσω στο τέλος θα αποτύχω.. Δεν ξέρω τι να κάνω πλέον, τι μου προτείνετε;
Λοιπόν επειδή και εγώ στη Γ λυκείου (σ.σ. φοβόμουν ότι αν δε περάσω θα μουν ένας αποτυχημένος αγράμματος και τα λοιπά).
Βασικά τι λέω ακόμα το νιώθω σε κάθε μάθημα που πάω και δίνω μήπως δεν περάσω (σ.σ. δε κάνω πλάκα) απλά πιέζεις τον εαυτό σου όπως και εγώ.
Ο αντίπαλος μας είναι ο εαυτός μας απλά πιέζουμε τον εαυτό μας και όσο καλά και να κάνουμε δε θα το βλέπουμε ποτέ. Δε μας κουράζει το πρόγραμμα αλλά εμείς κουράζουμε τον εαυτό μας και προσπαθούμε για το καλύτερο οσο και καλά και να το κάνουμε.
Σου προτείνω να χαλαρώσεις και να κάνεις ότι σε ξεαγχώνει όταν έχεις χρόνο (είτε βόλτα είτε καφέ είτε οτιδήποτε) αυτά από εμενα
 

sophie_96

Well-known member

Η sophie_96 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Αρχειονομίας Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,193 μηνύματα.
Θεωρώ πως το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι τέτοιο που μας κάνει να κουραζόμαστε από το διάβασμα, και όχι αυτό κεθαυτό το διάβασμα! :/:
 

MariaB00

Active member

Η MariaB00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Βασικά αυτό που μπορώ να πω είναι το εξής: σταματα να σκεφτεσαι απλά διάβαζε. Και δώσε χρόνο στον εαυτό σου . Οκ πανελε κλπ κλπ αλλά για να αποδοσεις πρέπει να χεις δυναμη ναι δοαβασμα πολυ δεν λέω ακκ όχι μονο αυτό μην τρελαθούν ε. Σταματα να υπεραναλυεις την ρουτίνα απλά ζήσε μέσα σ αυτήν και δώσε χρόνο και σε ΣΕΝΑ! Καλή συν εχεια με όνειρα και οράματα!
 

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,941 μηνύματα.
Δυστυχως γι'αυτους που επιδιωκουν το διαβασμα η κουραση ειναι αναποφευκτη,ο αγαπητος Da vinci,ο οποιος θεωρειται πολυμαθης ειχε πει οτι η μαθηση δεν κουραζει ποτε το μυαλο,αντιθετα εαν γινεται σωστα εχει πολυ ευεργετικα αποτελεσματα πνευματικα και επομενως και σωματικα. Πρεπει να επιδιωκουμε να μαθαινουμε και οχι να διαβαζουμε εαν σκοπευουμε να τα βγαλουμε περα με μεγαλο φορτο εργασιας/διβασματος.Το σημαντικοτερο επισης οταν δεν εχουμε την ορεξη ειναι να ξεκιναμε εξυπνα και με μικρα βηματα.Ξεκινηστε απο ενα ενδιαφερον ερωτημα...εαν δεν υπαρχει καντε ενα εσεις στον εαυτο σας,διαφορετικα φανταστειτε μια κατασταση η μια ιστορια που εμπλεκει καπως το υπο εξεταση θεμα που διαβαζετε ;)
 

sophie_96

Well-known member

Η sophie_96 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Αρχειονομίας Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,193 μηνύματα.
Δυστυχως γι'αυτους που επιδιωκουν το διαβασμα η κουραση ειναι αναποφευκτη,ο αγαπητος Da vinci,ο οποιος θεωρειται πολυμαθης ειχε πει οτι η μαθηση δεν κουραζει ποτε το μυαλο,αντιθετα εαν γινεται σωστα εχει πολυ ευεργετικα αποτελεσματα πνευματικα και επομενως και σωματικα. Πρεπει να επιδιωκουμε να μαθαινουμε και οχι να διαβαζουμε εαν σκοπευουμε να τα βγαλουμε περα με μεγαλο φορτο εργασιας/διαβασματος.Το σημαντικοτερο επισης οταν δεν εχουμε την ορεξη ειναι να ξεκιναμε εξυπνα και με μικρα βηματα.Ξεκινηστε απο ενα ενδιαφερον ερωτημα...εαν δεν υπαρχει καντε ενα εσεις στον εαυτο σας,διαφορετικα φανταστειτε μια κατασταση η μια ιστορια που εμπλεκει καπως το υπο εξεταση θεμα που διαβαζετε ;)
:hi: σάμι ,
συμφωνώ σε αυτά που λες, αλλά δυστυχώς πολλά παιδιά νομίζω ότι βλέπουν το διάβασμα ως μόνο μία αγγαρεία ως μία υποχρέωση που πρέπει να κάνουν προκειμένου να περάσουν ένα μάθημα , μία τάξη γενικότερα ή να πάρουν ένα βαθμό (me :P). Αυτό κουράζει κατά την γνώμη μου γιατί γίνεται ως αυτοσκοπός και δεν το βλέπουν ως κάτι που μπορούν να μάθουν πρώτα για τα ίδια όπως λες και εσύ για τα πνευματικά και σωματικά αποτελέσματα. Δεν ξέρω εάν και κατά πόσο τα παιδιά θα καταλάβουν αυτό που λες εσύ, με το οποίο συμφωνώ κι εγώ όταν το εκπαιδευτικό σύστημα είναι για εμένα άνισο , άδικο και χρησιμοθηρικό και δεν προωθεί την γνώση αυτή καθαυτή αλλά την καθιστά χρησιμοθηρική. Καταλαβαίνεις τι εννοώ.
Το τελευταίο tip που έδωσες μου αρέσει πάρα πολύ και δεν το είχα σκεφτεί καθόλου :) <3 , απλά αν βαριέσαι πάρα πολύ, ακόμα και αυτό κάποιες φορές δεν θα βγει, χεχεχε !
 

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,941 μηνύματα.
:hi: σάμι ,
συμφωνώ σε αυτά που λες, αλλά δυστυχώς πολλά παιδιά νομίζω ότι βλέπουν το διάβασμα ως μόνο μία αγγαρεία ως μία υποχρέωση που πρέπει να κάνουν προκειμένου να περάσουν ένα μάθημα , μία τάξη γενικότερα ή να πάρουν ένα βαθμό (me :P). Αυτό κουράζει κατά την γνώμη μου γιατί γίνεται ως αυτοσκοπός και δεν το βλέπουν ως κάτι που μπορούν να μάθουν πρώτα για τα ίδια όπως λες και εσύ για τα πνευματικά και σωματικά αποτελέσματα. Δεν ξέρω εάν και κατά πόσο τα παιδιά θα καταλάβουν αυτό που λες εσύ, με το οποίο συμφωνώ κι εγώ όταν το εκπαιδευτικό σύστημα είναι για εμένα άνισο , άδικο και χρησιμοθηρικό και δεν προωθεί την γνώση αυτή καθαυτή αλλά την καθιστά χρησιμοθηρική. Καταλαβαίνεις τι εννοώ.
Το τελευταίο tip που έδωσες μου αρέσει πάρα πολύ και δεν το είχα σκεφτεί καθόλου :) <3 , απλά αν βαριέσαι πάρα πολύ, ακόμα και αυτό κάποιες φορές δεν θα βγει, χεχεχε !
Φυσικα και θα καταλαβουν δεν ειναι χαζα :P .
Ωστοσο πιστευω οτι ειναι και υποχρεωση του καθηγητη απο την στιγμη που υπαρχουν παιδια στην ταξη του να φροντισει να τους εξαψει το ενδιαφερον.Η αγαπη για την επιστημονικη γνωση,αλλα και για καθε ειδους γνωση μπορει να καλλιεργηθει μεσω του καθηγητη,εφοσον αυτος αποτελει παραδειγμα.
 

sophie_96

Well-known member

Η sophie_96 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Αρχειονομίας Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,193 μηνύματα.
Φυσικα και θα καταλαβουν δεν ειναι χαζα :P .
Ωστοσο πιστευω οτι ειναι και υποχρεωση του καθηγητη απο την στιγμη που υπαρχουν παιδια στην ταξη του να φροντισει να τους εξαψει το ενδιαφερον.Η αγαπη για την επιστημονικη γνωση,αλλα και για καθε ειδους γνωση μπορει να καλλιεργηθει μεσω του καθηγητη,εφοσον αυτος αποτελει παραδειγμα.
Εννοώ ότι το εκπαιδευτικό κλίμα και η νοοτροπία δεν τους αφήνει να το καταλάβουν και διαβάζουν χρησιμοθηρικά και δεν καταλαβαίνουν δηλαδή ότι πρέπει να το κάνουν για αυτούς πρώτα. :redface: .

Σίγουρα ισχύει αυτό συμφωνώ μαζί σου όσον αφορά τους καθηγητές αλλά δυστυχώς οι περισσότεροι κάνουν το μάθημα όχι ως προαγωγή της επιστήμης και της γνώσης αλλά σαν προθάλαμο για εξετάσεις κλπ!
 

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,941 μηνύματα.
Εννοώ ότι το εκπαιδευτικό κλίμα και η νοοτροπία δεν τους αφήνει να το καταλάβουν και διαβάζουν χρησιμοθηρικά και δεν καταλαβαίνουν δηλαδή ότι πρέπει να το κάνουν για αυτούς πρώτα. :redface: .

Σίγουρα ισχύει αυτό συμφωνώ μαζί σου όσον αφορά τους καθηγητές αλλά δυστυχώς οι περισσότεροι κάνουν το μάθημα όχι ως προαγωγή της επιστήμης και της γνώσης αλλά σαν προθάλαμο για εξετάσεις κλπ!
Η πλειοψηφια των καθηγητων θεωρω οτι ανησυχουν μηπως αφιερωσουν σημαντικα περισσοτερο χρονο στην καλλιεργεια της αγαπης για την επιστημη και δεν μιλησουν αρκετα για μια ασκηση.Οχι επειδη δεν θελουν να κανουν τον μαθητη να αγαπησει το αντικειμενο,αλλα επειδη φοβουνται πως στο τελος ολα αυτα θα μεινουν αμπελοφιλοσοφιες και ο μαθητης εκτος πανεπιστημιου.

Απο αυτο δυστυχως ομως,παραγονται(διοτι δεν καλλιεργουνται,αφου εχουμε μια διαδικασια τυποποιησης της σκεψης για εφαρμογη σε προβληματα) μαθητες που ουδεμια σχεση εχουν με τις επιστημες και το πιο σημαντικο την βαση και την φιλοσοφια τους.Ειναι σημαντικο θεωρω να βρεθει μια ισορροπια αναμεσα στις δεξιοτητες που απαιτει το συστημα αλλα και της προσπαθειας για καλλιεργεια του μαθητη η και του φοιτητη.Η αναπτυξη διαισθησης αλλα και αντιληψης μεσω της συνεχης τριβης με τα προβληματα πρεπει να ειναι ο σκοπος,και οχι η λυση του προβλημα αυτου καθεαυτου.
 

sophie_96

Well-known member

Η sophie_96 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Αρχειονομίας Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,193 μηνύματα.
Η πλειοψηφια των καθηγητων θεωρω οτι ανησυχουν μηπως αφιερωσουν σημαντικα περισσοτερο χρονο στην καλλιεργεια της αγαπης για την επιστημη και δεν μιλησουν αρκετα για μια ασκηση.Οχι επειδη δεν θελουν να κανουν τον μαθητη να αγαπησει το αντικειμενο,αλλα επειδη φοβουνται πως στο τελος ολα αυτα θα μεινουν αμπελοφιλοσοφιες και ο μαθητης εκτος πανεπιστημιου. Απο αυτο δυστυχως ομως,παραγονται(διοτι δεν καλλιεργουνται,αφου εχουμε μια διαδικασια τυποποιησης της σκεψης για εφαρμογη σε προβληματα) μαθητες που ουδεμια σχεση εχουν με τις επιστημες και το πιο σημαντικο την βαση και την φιλοσοφια τους.Ειναι σημαντικο θεωρω να βρεθει μια ισορροπια αναμεσα στις δεξιοτητες που απαιτει το συστημα αλλα και της προσπαθειας για καλλιεργεια του μαθητη η και του φοιτητη.Η αναπτυξη διαισθησης αλλα και αντιληψης μεσω της συνεχης τριβης με τα προβληματα πρεπει να ειναι ο σκοπος,και οχι η λυση του προβλημα αυτου καθεαυτου.
Δυστυχώς ισχύει αυτό Σάμι, αλλά και αυτοί (οι καθηγητές) υποστηρίζουν και προωθούν ένα σχολείο ως προθάλαμο εισαγωγής στην ανώτερη εκπαίδευση. Σίγουρα οι περισσότεροι δεν θέλουν να το κάνουν, αλλά "αναγκάζονται" λόγω της φιλοσοφίας του εκπαιδευτικού συστήματος. Αυτό μας έλεγε και μία φιλόλογος στην κατεύθυνση στο σχολείο. Έτσι είναι όπως τα λες καταλήγουμε σε μία τυποποιημένη σκέψη, χωρίς κριτική σκέψη και τα παιδιά αντιλαμβάνονται το διάβασμα ως αγγαρεία και για αυτό θεωρώ ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον για να διαβάσουν κάτι εξωσχολικό ένα λογοτεχνικό βιβλίο για παράδειγμα ή μια εφημερίδα ή κάτι ώστε να διευρύνουν τις γνώσεις τους για το δικό τους καλό προπαντός γιατί αντιλαμβάνονται την γνώση ως χρησιμοθηρικό αντικείμενο και ως αυτοσκοπό :(

Ισχύει αυτό που λες και εγώ θέλω να γίνει , αλλά πρέπει να αλλάξει ριζικά όλη η φιλοσοφία του εκπαιδευτικού συστήματος γιατί αλλιώς δεν θα προχωράει καμία επιστήμη και γενικά τίποτα, καμία πρόοδος και θα βγαίνουν μαθητές η φοιτητές αυτό που λέμε "αγράμματοι" .
 

Agnwsth

Well-known member

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ (Αθήνα) . Έχει γράψει 442 μηνύματα.
Ξεκίνησα δυναμικά πολύ την χρονιά, και είχα-και έχω - καλές επιδόσεις. Όμως έχω αρχίσει να κουράζομαι, το καθημερινό πρόγραμμα με εξουθενώνει και τα σαββατοκύριακα έχω πρόβλημα συγκέντρωσης. Χαζεύω με λίγα λόγια. Πλέον με το ζόρι βγάζω το 4ωρο καθιερωμένο διάβασμα 8-12 ( τότε γυρίζω σπίτι ) , και νιώθω ότι ψυχολογικά έχω ταλαιπωρηθεί. Δεν ξέρω τι να κάνω. Εσείς πως αντιμετωπίσατε παρόμοια θέματα; περιμένω συμβουλές. Φιλικά :)
 

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,941 μηνύματα.
Ξεκίνησα δυναμικά πολύ την χρονιά, και είχα-και έχω - καλές επιδόσεις. Όμως έχω αρχίσει να κουράζομαι, το καθημερινό πρόγραμμα με εξουθενώνει και τα σαββατοκύριακα έχω πρόβλημα συγκέντρωσης. Χαζεύω με λίγα λόγια. Πλέον με το ζόρι βγάζω το 4ωρο καθιερωμένο διάβασμα 8-12 ( τότε γυρίζω σπίτι ) , και νιώθω ότι ψυχολογικά έχω ταλαιπωρηθεί. Δεν ξέρω τι να κάνω. Εσείς πως αντιμετωπίσατε παρόμοια θέματα; περιμένω συμβουλές. Φιλικά :)
Η δικη μου συμβουλη εκ προσωπικης πειρας ειναι η εξης :
Οταν νιωσεις οτι κουραζεσαι...συνεχισε.Οταν νιωθεις οτι καταπιεζεσαι και δεν μπορεις να βγαλεις περα το προγραμμα που εχεις ορισει(π.χ. 4ωρο διαβασμα) τοτε "παλεψε" με τα 1000 ζορια να το βγαλεις. Την στιγμη που περιμενεις να υποχωρησει η θεληση σου,τοτε ειναι που πρεπει να "σπρωξεις" με ολη σου την δυναμη προς τον στοχο σου.Αυτο ειναι που θα σου εξασφαλισει το τελος που θες και θα σε ξεχωρισει και απο αλλους υποψηφιους. Εισαι πολυ ικανη Agnwsth να το καταφερεις αυτο.Το οτι κουραζεσαι δεν ειναι σημαδι να σταματησεις,αλλα σημαδι να προσπαθησεις ακομα περισσοτερο.Η πραγματικη προσπαθεια που καταβαλλουμε μετραει μονο απο την στιγμη που εχουμε περασει το οριο της κουρασης :yes: .
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,611 μηνύματα.
Ξεκίνησα δυναμικά πολύ την χρονιά, και είχα-και έχω - καλές επιδόσεις. Όμως έχω αρχίσει να κουράζομαι, το καθημερινό πρόγραμμα με εξουθενώνει και τα σαββατοκύριακα έχω πρόβλημα συγκέντρωσης. Χαζεύω με λίγα λόγια. Πλέον με το ζόρι βγάζω το 4ωρο καθιερωμένο διάβασμα 8-12 ( τότε γυρίζω σπίτι ) , και νιώθω ότι ψυχολογικά έχω ταλαιπωρηθεί. Δεν ξέρω τι να κάνω. Εσείς πως αντιμετωπίσατε παρόμοια θέματα; περιμένω συμβουλές. Φιλικά :)
προσωπικά, όταν νιώθω ότι κουράζομαι και δεν απορροφώ πλέον πληροφορία, τότε σταματώ. Γιατί αν δεν "προσέχω" τότε χάνω χρόνο τσάμπα.

Όταν κλατάρω, τα κλείνω και πάω γυμναστήριο, διαβάζω ένα βιβλιαράκι, πάω μια βόλτα. Και επιστρέφω με καθαρό μυαλό.
 

Gate4

Τιμώμενο Μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,837 μηνύματα.
Ξεκίνησα δυναμικά πολύ την χρονιά, και είχα-και έχω - καλές επιδόσεις. Όμως έχω αρχίσει να κουράζομαι, το καθημερινό πρόγραμμα με εξουθενώνει και τα σαββατοκύριακα έχω πρόβλημα συγκέντρωσης. Χαζεύω με λίγα λόγια. Πλέον με το ζόρι βγάζω το 4ωρο καθιερωμένο διάβασμα 8-12 ( τότε γυρίζω σπίτι ) , και νιώθω ότι ψυχολογικά έχω ταλαιπωρηθεί. Δεν ξέρω τι να κάνω. Εσείς πως αντιμετωπίσατε παρόμοια θέματα; περιμένω συμβουλές. Φιλικά :)
Δίνεις πανελλήνιες; Είναι λογικό περίπου τέτοιο καιρό να αρχίζεις να κλατάρεις όλοι λίγο πολύ το πάθαμε κάποια στιγμή στις πανελλήνιες. Το θέμα είναι να μη σε πιάνει πανικός γιατί η ηρεμία είναι πολύ σημαντική. :P
Γενικά όταν από την κούραση δεν συγκεντρώνεσαι είναι πολύ καλύτερο να ξεκουραστείς κάπως και μετά να συνεχίσεις το διάβασμα από το να κάθεσαι πάνω από ένα βιβλίο κοιτώντας το χωρίς να συγκρατείς τίποτα. Χάνεις χρόνο, το διάβασμα δεν είναι παραγωγικό και η κούραση γίνεται χειρότερη. Καλή δύναμη. :hug:
 

harry akritas

Well-known member

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,598 μηνύματα.
Η δικη μου συμβουλη εκ προσωπικης πειρας ειναι η εξης :
Οταν νιωσεις οτι κουραζεσαι...συνεχισε.Οταν νιωθεις οτι καταπιεζεσαι και δεν μπορεις να βγαλεις περα το προγραμμα που εχεις ορισει(π.χ. 4ωρο διαβασμα) τοτε "παλεψε" με τα 1000 ζορια να το βγαλεις. Την στιγμη που περιμενεις να υποχωρησει η θεληση σου,τοτε ειναι που πρεπει να "σπρωξεις" με ολη σου την δυναμη προς τον στοχο σου.Αυτο ειναι που θα σου εξασφαλισει το τελος που θες και θα σε ξεχωρισει και απο αλλους υποψηφιους. Εισαι πολυ ικανη Agnwsth να το καταφερεις αυτο.Το οτι κουραζεσαι δεν ειναι σημαδι να σταματησεις,αλλα σημαδι να προσπαθησεις ακομα περισσοτερο.Η πραγματικη προσπαθεια που καταβαλλουμε μετραει μονο απο την στιγμη που εχουμε περασει το οριο της κουρασης :yes: .
Θεωρώ ότι δεν πετυχαίνει και πολύ αυτό. Εγώ νομίζω ότι αρκετά μικρά διαλείμματα κατά τη διάρκεια του διαβάσματος βοηθάνε πολύ. Ξεχνιέσαι λίγο ενδιάμεσα και δεν αισθάνεσαι ότι διαβάζεις πολλές ώρες. Δεν θυμάμαι κι εγώ πόσες ασκήσεις έχω λύσει όταν τις ξαναέπιασα μετά από κάποιες ώρες (ή την επόμενη μέρα). Το να επιμείνει μέχρι τέλους όταν αισθάνεται ότι έχει «λιώσει» το μυαλό της, περισσότερο θα την κάνει να μπερδευτεί κι άλλο και αυτό θα αυξήσει το άγχος της. Εξάλλου, τον τελευταίο καιρό που γίνονται και οι απουσίες, υπάρχουν περισσότερες ώρες διαθέσιμες, άρα και περισσότερα μικρότερα διαλείμματα για φρεσκάρισμα στο ενδιάμεσο. Πάντως, να διευκρινίσω ότι τα διαλείμματα γίνονται μόνο όταν έχουμε μπλοκάρει ή νιώθουμε κουρασμένοι. Αλλιώς τζάμπα χάνεται ο ειρμός. Και πιο αποδοτικές ώρες διαβάσματος θεωρώ τις πρωϊνές, όχι μεταμεσονύχτια.
 

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,941 μηνύματα.
Θεωρώ ότι δεν πετυχαίνει και πολύ αυτό. Εγώ νομίζω ότι αρκετά μικρά διαλείμματα κατά τη διάρκεια του διαβάσματος βοηθάνε πολύ. Ξεχνιέσαι λίγο ενδιάμεσα και δεν αισθάνεσαι ότι διαβάζεις πολλές ώρες. Δεν θυμάμαι κι εγώ πόσες ασκήσεις έχω λύσει όταν τις ξαναέπιασα μετά από κάποιες ώρες (ή την επόμενη μέρα). Το να επιμείνει μέχρι τέλους όταν αισθάνεται ότι έχει «λιώσει» το μυαλό της, περισσότερο θα την κάνει να μπερδευτεί κι άλλο και αυτό θα αυξήσει το άγχος της. Εξάλλου, τον τελευταίο καιρό που γίνονται και οι απουσίες, υπάρχουν περισσότερες ώρες διαθέσιμες, άρα και περισσότερα μικρότερα διαλείμματα για φρεσκάρισμα στο ενδιάμεσο. Πάντως, να διευκρινίσω ότι τα διαλείμματα γίνονται μόνο όταν έχουμε μπλοκάρει ή νιώθουμε κουρασμένοι. Αλλιώς τζάμπα χάνεται ο ειρμός. Και πιο αποδοτικές ώρες διαβάσματος θεωρώ τις πρωϊνές, όχι μεταμεσονύχτια.
Καλε δεν εννοω να μην κανει διαλλειματα οταν εγκεφαλικα τα εχει φτυσει προς Θεου ειπαμε :hehe: .
Το να "δωσει" και αλλο φορα εννοουσα προς την καταπολεμηση της κουρασης. Εαν ας πουμε εχει κοιμηθει 4-5 ωρες,οσο να καθεται και να παλευει δεν προκειται να διαβασει σαν ανθρωπος.Ισα ισα εκει εννοοειται οτι πρεπει να παει να κοιμηθει καλυτερα.Σε οσα λες δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο :yes: .
 

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9,595 μηνύματα.
Ξεκίνησα δυναμικά πολύ την χρονιά, και είχα-και έχω - καλές επιδόσεις. Όμως έχω αρχίσει να κουράζομαι, το καθημερινό πρόγραμμα με εξουθενώνει και τα σαββατοκύριακα έχω πρόβλημα συγκέντρωσης. Χαζεύω με λίγα λόγια. Πλέον με το ζόρι βγάζω το 4ωρο καθιερωμένο διάβασμα 8-12 ( τότε γυρίζω σπίτι ) , και νιώθω ότι ψυχολογικά έχω ταλαιπωρηθεί. Δεν ξέρω τι να κάνω. Εσείς πως αντιμετωπίσατε παρόμοια θέματα; περιμένω συμβουλές. Φιλικά :)
Υποθέτω ότι τώρα πια θα έχεις βγάλει την ύλη σε όλα τα μαθήματα και θα έχεις ξεκινήσει επαναλήψεις. Έχεις σκεφτεί να μειώσεις τις ώρες φροντιστηριου; Και περισσότερο χρόνο θα έχεις για διάβασμα αλλά και για λίγη ξεκούραση.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, είτε ελαττώσεις τις ώρες που περνάς στο φροντιστήριο είτε όχι, κάνε κάτι που σε ευχαριστεί για να ξεχνιέσαι. Άθλημα; Βόλτα με φίλους; Μια ταινία; Προσπάθησε να το κάνεις αυτό αραιά και που, ίσως να είναι και ένα κίνητρο για να προσπαθήσεις πιο σκληρά. Για παράδειγμα, να πεις ότι θα βάλεις τα δυνατά σου όλη την εβδομάδα και το Σάββατο ή την Κυριακή να σε επιβραβεύσεις με κάτι που σου έχει λείψει να κάνεις λόγω διαβάσματος.
 

Agnwsth

Well-known member

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ (Αθήνα) . Έχει γράψει 442 μηνύματα.
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Με βοήθησαν οι συμβουλές σας!
Επίσης, δεν εχω βγάλει την ύλη σε κανένα μάθημα, αλλά πλησιάζω. Το σαββατοκύριακο, αν δεν διαβάσω και τις δύο μέρες συνήθως δεν προλαβαίνω αυτά που θέλω. Είναι ίσως ότι το παίρνω χαλαρά και δεν συγκεντρώνομαι. Πάντως, θα διορθώσω κάποια πράγματα.
Ακόμη, το 8-12 δεν μπορεί να αλλάξει γιατί κάθε μέρα σχολάω 2, 3 παίρνω το λεωφορείο. Κάθομαι 1-2 ώρες στο φροντιστήριο, ώσπου να κάνω μάθημα συνήθως τρίωρο. Και γυρίζω πάντα 8 στο σπίτι. Οι μετακινήσεις έχουν συμβάλει πολύ στο θέμα κούραση, αλλά δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Απο θεμα ύπνου είμαι εντάξει, 6 ώρες συνήθως.
Αποφάσισα όμως να κάνω διαλείμματα γιατί συνήθως το πήγαινα σερί το 4ωρο . Η αλήθεια είναι ότι δεν καταλάβαινα πως περνούσε η ώρα, τώρα έχω αρχίσει νατο νιώθω. Μάλλον άρχισα να πλήττω. :P
Αυτά από εμένα. :)
 

Jim_Pap

Active member

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Σε καταλαβαινω. Εγω αρχισα να κοιμαμαι καθε μεσημερι απο μιση εως βαρια καμια ωριτσα και τρωω πολυ καλα για μεσημεριανο και πινω φυσικους χυμους.Ετσι κι εγω καθομαι και διαβαζω απ'τις 9-12 και δεν νιωθω πολυ κουραση
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top