Κορωνοϊός: η άρση των μέτρων στην εκπαίδευση

Συμφωνείτε με την στρατηγική του υπουργείο Παιδείας;
Multiple votes are allowed. Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 28)

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.














Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:



____________________________________________________________________________________
To υπουργείο έλαβε τις αποφάσεις του και σε γενικές γραμμές διαφωνώ με την στρατηγική. Ουσιαστικά καταργούνται οι όλες οι εξετάσεις εκτός από τις πανελλαδικές και είναι στην ευχέρεια κάθε καθηγητή να προάγει ή όχι τους μαθητές του.

Επίσης το να βάζεις τους μισούς κάθε φορά στο Δημοτικό για μάθημα ώστε να περιοριστεί ο ιός αυτόματα μειώνεις τις ώρες διδασκαλίας. Το έξυπνο είναι να το κάνουν πρωί απόγευμα εκ περιτροπής. Επίσης μη βάζοντας το Σάββατο μέσα φαίνεται πως συνδικαλιστικοί φορείς έπαιξαν ρόλο σε αυτές τις αποφάσεις.

Σε γενικές γραμμές το δημόσιο σχολείο αφησε ξεκρέμαστο τους μαθητές του... προσέχοντς μόνο τις πανελλαδικες.
________________
Δασκάλοι και καθηγητές θα ζητήσουν άραγε υπερωρίες για την παράταση αυτή άρεγε. Όπως βλέπω το υπουργείο προσπάθησε να μειώσει τις ώρες το μαθητών διδασκαλίας παρά να αυξήσει τις διδακτικές ώρες των δασκάλων και καθηγητών ώστε να μην υπάρχει θέμα για υπερωρίες.

Όσο αφορά την τριτοβάθμια παιδια θεωρώ πως μπορούσε να γίνει αντίστοιχο μέτρο με το δημοτικό δηλαδή να γίνονται μόνο τα εργαστηριακά μαθήματα μισό μισό και τα ακαδημαικά online. Θεωρώ πως κάθε τμήμα μόνο του έπρεπε αυτοδύναμα να αποφασίσει πως θα γίνει ή πως ή ακαδημαική κοινότητα με μια σύνοδο πρυτάνεων.


Δεν έχει διευκρινιστεί τι θα γίνει με τους φοιτητές ιατρικής στα κλινκά έτη.... και των λοιπών σπουδαστών σε σχολές υγείας.
Έχω μερικές απορίες, όπως:
  1. Σε μικρές αίθουσες πως θα κρατήσουν το 1,5 μέτρο 15 άτομα
  2. όταν έρθει η Α και η Β λυκείου ή το γυμνάσιο το 1,5 μέτρο στην αυλή πως θα τηρείται;
  3. Τι εννοεί ξεχωριστά διαλείμματα, πως θα γίνει αυτό;
Εδώ δεν είπε τι θα γίνει με την εξεταστική. Μας τρόλαρε όλους τους φοιτητές
Η εξεταστική θα πει το πως θα γίνει η Κεραμέως με τα πανεπιστήμια σύμφωνα με την γνώμη των ειδικών, το πότε θα γίνει είναι άγνωστο
Γιατί όλοι λένε ότι χαμένοι είναι αυτοί που δίνουν πανελλήνιες; Αντιθέτως θα έλεγα, είχαν άπλετο χρόνο από τον Μάρτιο και παρατείνεται και η περίοδος εξετάσεων. Μην κοροϊδευόμαστε μέχρι τον Μάρτιο οποίος δεν έχει βγάλει την ύλη δεν θα δώσει σοβαρά πανελλήνιες. Από τον Απρίλη όλοι έλειπαν για να διαβάσουν, διότι στο σχολείο έχαναν χρόνο. Προ τι η μείωση της ύλης δεν ξέρω
Είμαι απόλυτα σύμφωνος με το άνοιγμα των σχολείων εκτός από δυο μέρη.
Α)Το μη άνοιγμα των πανεπιστημίων.Οτι και να λέμε το elearning δεν συγκρίνεται σε ποιότητα με τα δια ζώσης μαθήματα.
Β)Την μη πραγματοποίηση προαγωγικών εξετάσεων στα γυμνάσια και στην Α/β λυκείου.Θεωρω άδικο να περάσουν άτομα που δεν το αξίζουν μόνο και μόνο γιατί είχαν ένα προσβάσιμο βαθμο στα προφορικά.
Έχετε καταλάβει ότι έχουμε πανδημία; @Volkswagen Fan για το Α, σοβαρά; Θα μαζευτούμε 200 άτομα σε αμφιθέατρο εν μέσω πανδημίας; Αυτό είναι επικίνδυνο για διασπορά του ιού;
@Νίκος999 γιατί το σχολείο ήταν 1,5 μήνα κλειστό
το είπε η Κεραμερως σε ένα κανάλι. Δεν θυμάμαι σε ποιο. :D Θα το ψαξω.
Άλλο στα χαρτιά άλλο στην πράξη να της πούμε βέβαια
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,495 μηνύματα.

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ο Υφυπουργός ανέφερε δύο εκδοχές σήμερα στον ΑΝΤ1:
  • Εξ' αποστάσεως προφορική εξέταση+εργασία
  • ή Δια ζώσης εξέταση με παράταξη εξαμήνου, βάσει των οδηγιών που ΘΑ εκδώσει ο ΕΟΔΥ.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Δεν ειναι ισοδυναμα τα πτυχια.Δεν θεωρεισαι μαθηματικος αν τελειωσεις πατρα αλλα θεωρεισαι ο κορυφαιος αν τελειωσεις αθηνα,θεσσαλονικη.Για γελια και για κλαμματα,μιλαμε για παραλογισμος εις το απειρον.Η πλακα ειναι ενα παιδι που δεν ξερει και μπαινει και διαβαζει αυτα τα πιστευει!

Ως προς το περιεχόμενο; Εν γένει, όχι, όλα τα πτυχία έχουν διαφορές μεταξύ τους ακόμα και στο πώς διαρθρώνεται η ύλη. Για παράδειγμα,

Βλέπω ότι σε συχνές συζητήσεις πολλοί θεωρούν ότι οι καλοί Μαθηματικοί βγαίνουν κυρίως από τα Τμήματα της πρωτεύουσας κάνοντας αναφορά μόνο στο μάθημα των Απειροστικών Λογισμών λόγω...Γιαννόπουλου. Ή μπορεί να παίξει και το όνομα ενός Ρασσιά ή και Αργυρού για τη ΣΕΜΦΕ. Ο Μαθηματικός επιστήμονας κρίνεται μόνο από τον Απειροστικό Λογισμό;

Στην Πάτρα θυμάμαι είχαμε καλό θεματικό τομέα πάνω στις εξής κατευθύνσεις:
  1. Επιστήμη των Μη Γραμμικών Δυναμικών Συστημάτων, Εφαρμοσμένη Ανάλυση για Διαφορικές Εξισώσεις με μεγάλη γκάμα μαθημάτων Θεωρητικής Μηχανικής και Μαθηματικών / Αναλυτικών / Γεωμετρικών Μεθόδων των Φυσικών Επιστημών.
  2. Επιστήμη της Θεωρητικής Πληροφορικής, Αριθμητική Ανάλυση για Διαφορικές Εξισώσεις, Αλγεβρικά Συστήματα και Νευρωνικά Δίκτυα, Υπολογιστική Νοημοσύνη.
Σαφώς και είχαν τα στραβά τους, τα έχω ξαναπεί σε άλλα μηνύματα αλλά η μαθηματική παιδεία εξεταζόταν εις βάθος άσχετα τις επαγγελματικές προοπτικές στην Ελληνική οικονομία. Η κύρια έμφαση δινόταν στην μαθηματική θεμελίωση ας ήταν μάθημα Τεχνολογίας Λογισμικού ή Μηχανικής Ρευστών (με αυτόν τον τίτλο). Με βάση τους παραπάνω τομείς που από όσο ξέρω δεν προσφέρει η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη αλλά μόνο η Πάτρα στην Ελλάδα και τα Ιωάννινα ίσως (σε μικρογραφία και με περιορισμό ποικιλίας μαθημάτων) εκτός από το Πολυτεχνείο (βλ. ΣΕΜΦΕ) δεν αποφοιτούσαν Μαθηματικοί; Τι αποφοιτούσαν; Χημικοί;

Η αναφορά στους Απειροστικούς ήταν ενδεικτική της διαφοράς στην κατανομή της ύλης. Ως προς γραμμικά/μη γραμμικά δυναμικά συστήματα και γενικότερα μαθήματα του πρώτου τομέα, προσφέρονται από το τμήμα Μαθηματικών του ΕΚΠΑ χωρίς όμως να απαρτίζουν μέρος ενός ξεχωριστού τομέα - κάποια προσφέρονται μέσω των αντίστοιχων μαθημάτων του τμήματος Φυσικής του ΕΚΠΑ.

Αντίστοιχα, για τον δεύτερο τομέα, κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με Θεωρητική Πληροφορική/Τεχνητή νοημοσύνη σε συνεργασία με το τμήμα Πληροφορικής του ΕΚΠΑ ενώ σε σχέση με Αριθμητική ανάλυση (γενικά ή/και για Διαφορικές εξισώσεις) και πάλι υπάρχει σχετική ομάδα μαθημάτων χωρίς όμως να αποτελεί δικό της αυτόνομο τομέα.

Αντίστοιχα, ας πούμε, στο μαθηματικό Κρήτης, υπάρχουν περισσότερα μαθήματα σε σχέση με τη Γεωμετρία - Ευκλείδεια/Υπερβολική/Προβολική κ.λπ. - και, γενικά, ανά τα τμήματα μπορούν να βρεθούν διαφορές σε πάρα πολλά θέματα μέσα στο Πρόγραμμα Σπουδών. Αυτές οι διαφορές σε συνδυασμό με διάφορες άλλες συγκυρίες - μέλη ΔΕΠ, εγκαταστάσεις, διασύνδεση με άλλα τμήματα κ.λπ. - αρκετά συχνά συνηγορούν υπέρ ή κατά της ύπαρξης διαφοροποίησης μεταξύ πτυχίων που από το Υπουργείο θεωρούνται ισοδύναμα.

Ο Υφυπουργός ανέφερε δύο εκδοχές σήμερα στον ΑΝΤ1:
  • Εξ' αποστάσεως προφορική εξέταση+εργασία
  • ή Δια ζώσης εξέταση με παράταξη εξαμήνου, βάσει των οδηγιών που ΘΑ εκδώσει ο ΕΟΔΥ.

Να ρωτήσω εγώ τώρα κάτι, αν υπάρχει σχετική πληροφόρηση. Εφ' όσον ο ΔΟΑΤΑΠ προτίθεται να αναγνωρίσει προπτυχιακά/μεταπτυχιακά του ΑΠΚυ - για παράδειγμα - στα οποία δίνεται η δυνατότητα για take-away exams γιατί αυτό δεν έχει ακόμα τεθεί επί τάπητος από μεριάς Υπουργείου;
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
δεν καταλαβαινω το προβλημα σου ποιο ειναι παντως.διαφορες τα πτυχια που εχουνε?τεσπα μαλλον εχουμε μπλεξει τα μπουτια μας και δεν βγαζει πουθενα η κουβεντα.ο lpb το εξηγησε καλα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top