Κοινές σχολές 2ου και 3ου πεδίου

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Τη Βιοχημεία δεν θυμάμαι ποτέ να τη δίδαξαν γιατί πάντα δεν σχηματιζόταν Τμήμα. Ήταν πιο μοδάτη η πληροφορική και μάζευε κόσμο. Επίσης η Ηλεκτροτεχνία ήταν και αυτή δύσκολη που αποθάρρυνε κόσμο από την Τεχνολογική Β'.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Τη Βιοχημεία δεν θυμάμαι ποτέ να τη δίδαξαν γιατί πάντα δεν σχηματιζόταν Τμήμα. Ήταν πιο μοδάτη η πληροφορική και μάζευε κόσμο. Επίσης η Ηλεκτροτεχνία ήταν και αυτή δύσκολη που αποθάρρυνε κόσμο από την Τεχνολογική Β'.

Πράγματι, θυμάμαι να δημιουργείται τέτοιο τμήμα μόνο μια φορά, σε ένα σχολείο στον Κορυδαλλό που πήγαινε μια φίλη μου - ήταν και το μόνο άτομο που ήξερα να έχει καταφέρει να βρει αρκετό κόσμο για να σχηματιστεί τμήμα.
 

Eclipse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Έκλειψις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,653 μηνύματα.
σε 1 ωρα θα μπορω να εχω μάθει τι εστί κύτταρο ,εσυ θα μπορεις να έχεις μάθει μαθηματικα και να δομήσεις μαθηματικη σκεψη και γενικοτερα τα παιδια του 3ου πεδίου για να μην το κανω προσωπικό διότι δεν σε ξέρω
Βασικά θα σε προκαλούσα να το κάνεις. Μην παίρνεις για τόσο δεδομένη την Βιολογία. Δεν υπάρχει μόνο ενα είδους κυττάρου στον κόσμο
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Τη Βιοχημεία δεν θυμάμαι ποτέ να τη δίδαξαν γιατί πάντα δεν σχηματιζόταν Τμήμα. Ήταν πιο μοδάτη η πληροφορική και μάζευε κόσμο. Επίσης η Ηλεκτροτεχνία ήταν και αυτή δύσκολη που αποθάρρυνε κόσμο από την Τεχνολογική Β'.
Πότε υπήρξαν τέτοια μαθήματα; Για τι χρονολογίες μιλαμε;
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Βασικά θα σε προκαλούσα να το κάνεις. Μην παίρνεις για τόσο δεδομένη την Βιολογία. Δεν υπάρχει μόνο ενα είδους κυττάρου στον κόσμο
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Πότε υπήρξαν τέτοια μαθήματα; Για τι χρονολογίες μιλαμε;

Από τη θέσπιση των τριών κατευθύνσεων - Θεωρητική, Θετική Τεχνολογική (Α και Β κύκλος) μέχρι και την κατάργησή τους το 2015-2016.
 

iminspain

Δραστήριο μέλος

Ο iminspain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 562 μηνύματα.
σε 1 ωρα θα μπορω να εχω μάθει τι εστί κύτταρο ,εσυ θα μπορεις να έχεις μάθει μαθηματικα και να δομήσεις μαθηματικη σκεψη και γενικοτερα τα παιδια του 3ου πεδίου για να μην το κανω προσωπικό διότι δεν σε ξέρω
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


δεν υπήρχαν 2 κατευθύνσεις στην τεχνολογική; μια με βιοχημεία αν θυμάμαι καλά απο εκει δεν πέρναγαν για αυτές τις σχολές

Τα παιδιά του 3ου πεδίου για να έχουν καλές επιδόσεις πρέπει οπωσδήποτε να έχουν μαθηματική σκέψη. Ακόμα και στην Βιολογία, η οποία δεν είναι μόνο αποστήθιση (αν ήταν θα είχα και εγώ και όλοι οι υποψήφιοι το 20αρι στο τσεπακι μας), αλλά απαιτεί μαθηματική σκέψη, μιας και πρέπει να κάνεις επεξεργασία των δεδομένων, ανάλυση και σε συνδυασμό με την θεωρία να προβείς σε συγκεκριμένα αποτελέσματα, κάτι που δεν είναι τόσο απλό πολλές φορές.

Επίσης, μην ξεχνάς ότι δίνουμε Χημεία και Φυσική, κάτι που σημαίνει ότι δεν είμαστε αποκομμένοι από τα Μαθηματικά. Μπορεί να μην έχουμε κάνει την ύλη της 3ης Λυκείου, αλλά δεν σημαίνει αυτό ότι δεν μπορούμε να την καλύψουμε όντας πλέον φοιτητές, αν τυχόν χρειαστεί.
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Τα παιδιά του 3ου πεδίου για να έχουν καλές επιδόσεις πρέπει οπωσδήποτε να έχουν μαθηματική σκέψη. Ακόμα και στην Βιολογία, η οποία δεν είναι μόνο αποστήθιση (αν ήταν θα είχα και εγώ και όλοι οι υποψήφιοι το 20αρι στο τσεπακι μας), αλλά απαιτεί μαθηματική σκέψη, μιας και πρέπει να κάνεις επεξεργασία των δεδομένων, ανάλυση και σε συνδυασμό με την θεωρία να προβείς σε συγκεκριμένα αποτελέσματα, κάτι που δεν είναι τόσο απλό πολλές φορές.

Επίσης, μην ξεχνάς ότι δίνουμε Χημεία και Φυσική, κάτι που σημαίνει ότι δεν είμαστε αποκομμένοι από τα Μαθηματικά. Μπορεί να μην έχουμε κάνει την ύλη της 3ης Λυκείου, αλλά δεν σημαίνει αυτό ότι δεν μπορούμε να την καλύψουμε όντας πλέον φοιτητές, αν τυχόν χρειαστεί.
καλα φυσικη και χημεια βασικη άλγεβρα Γυμνασίου κάνετε και χρηση τύπων καμια σχέση με τα μαθηματικά που πράγματι χρησιμοποιούνται στην φυσική.. Βιολογία δεν έχω αποψη γιατί δεν εχω ασχοληθεί με το μάθημα αλλα απο παιδια που εχω ρωτήσει που αριστευσαν σε διάφορες χρονιές μου ειπαν οτι 70 τα εκατό είναι αποστήθιση
10 τα εκατό μεθοδολογίες
20 τα εκατό κατανόηση των εννοιών κατι το οποίο δεν ειναι δύσκολο για ένα "μετριο μυαλό " αυτα για την βιολογια της γ λυκείου το τονίζω..
Μπορεί να κάνουν και λάθος απλως εως τώρα εχω μείνει με αυτην την ιδέα
Τα πάντα που έγιναν στην γ λυκείου καθως και σε ολα τα μαθητικά σου χρονια θα θεωρούνται δεδομένα (για τα μαθηματικά ) ακομα και πράγματα που δεν βρίσκονται μεσα στην ύλη πια οπως οι μιγαδικοι και οι καθηγητές δεν θα ασχοληθούν με αυτα ..
οπότε ορθά δεν σας επιτρέπεται η εισαγωγή στα τμήματα του φυσικού κατ' εμέ
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Τα παιδιά του 3ου πεδίου για να έχουν καλές επιδόσεις πρέπει οπωσδήποτε να έχουν μαθηματική σκέψη. Ακόμα και στην Βιολογία, η οποία δεν είναι μόνο αποστήθιση (αν ήταν θα είχα και εγώ και όλοι οι υποψήφιοι το 20αρι στο τσεπακι μας), αλλά απαιτεί μαθηματική σκέψη, μιας και πρέπει να κάνεις επεξεργασία των δεδομένων, ανάλυση και σε συνδυασμό με την θεωρία να προβείς σε συγκεκριμένα αποτελέσματα, κάτι που δεν είναι τόσο απλό πολλές φορές.

Επίσης, μην ξεχνάς ότι δίνουμε Χημεία και Φυσική, κάτι που σημαίνει ότι δεν είμαστε αποκομμένοι από τα Μαθηματικά. Μπορεί να μην έχουμε κάνει την ύλη της 3ης Λυκείου, αλλά δεν σημαίνει αυτό ότι δεν μπορούμε να την καλύψουμε όντας πλέον φοιτητές, αν τυχόν χρειαστεί.

Είναι διαφορετική η μαθηματική σκέψη από την απλή κριτική σκέψη και διαφορετική και από τα δύο αυτά η μαθηματική παιδεία. Ωστόσο, στην Γ' λυκείου δεν είναι τόσο η ύλη που διδάσκεται που σας λείπει, όσο η νέα προσέγγιση των μαθηματικών. Από μία αλγεβρική προσέγγιση των μαθηματικών που έχει σχεδόν όλη η δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στο τέλος της Β' λυκείου - εκθετικές/λογαριθμικές συναρτήσεις - και σε όλη την Γ' λυκείου τα παιδιά εκτίθενται στην αναλυτική πλευρά των μαθηματικών - η έννοια του ορίου, που είναι και ο θεμέλιος λίθος όλης της ύλης της Γ' λυκείου. Αυτό είναι το βασικό που λείπει από ένα παιδί που δεν έχει ήδη διδαχθεί τα μαθηματικά της Γ' λυκείου - όχι ότι δεν καλύπτεται μέσα σε ένα-δύο εξάμηνα αυτό.

Επίσης, τα μαθηματικά της χημείας είναι απλή μέθοδος των τριών και λογαρίθμηση, τίποτα παραπάνω. Για τη φυσική, εφ' όσον δε γνωρίζετε παραγώγιση και ολοκλήρωση για να συνδέσετε τις δύο βασικές έννοιες του απειροστικού με τα φαινόμενα που μελετάτε - παλιά αυτό επιτρεπόταν, όταν ήταν 6 τα μαθήματα και μαθηματικά και φυσική υπήρχαν και στις δύο κατευθύνσεις - και πάλι μένει το μάθημα σε απλούς αλγεβρικούς χειρισμούς, οπότε, πλέον, δεν εκτίθεστε τόσο πολύ στις ιδέες των μαθηματικών της Γ' λυκείου, οπότε, εν μέρει, ορθώς δεν ανοίγουν και οι φυσικομαθηματικές σχολές.
 

iManosX13

Νεοφερμένος

Ο iManosX13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Χωρίς να είμαι Φυσικό, από αυτά που έχω ακούσει από γνωστούς μου, η εισαγωγή στο Φυσικό για ένα μαθητή που δεν έχει βασικές γνώσεις ολοκληρωτικού και διαφορικού λογισμού είναι πολύ δύσκολη. Εδώ παιδιά που ήταν μέτριοι μαθητές της Θετικής Κατεύθυνσης κόβονται σε μαθήματα των πρώτων εξαμήνων λόγω των δύσκολων μαθηματικών (διπλά ολοκληρώματα κτλ). Επίσης τα Μαθηματικά της 3ης Λυκειού είναι δύσκολο να τα μάθει κάποιος μέσα σε ένα μήνα και να τα κατανοήσει σε βάθος ώστε ο μαθητής που θα μπει Φυσικό από Υγείας να μην χάσει μαθήματα καθαρά λόγω μαθηματικών.
Τα μαθηματικά είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την Φυσική. Εγώ μόλις κατανοήσα τα μαθηματικά της Γ' Λυκείου έβλεπα την φυσική διαφορετικά και παρατηρούσα ότι είχα πλεονέκτημα από μαθητές αντίστοιχων επιδόσεων με εμένα στην κατεύθυνση Υγείας (πχ ρυθμούς μεταβολής που μπορούσα να βγάλω μόνος ενώ αυτοί έπρεπε να τους αποστηθίζουν ή να ακολουθούν διάφορα τεχνάσματα, σε σχεδιασμό γραφικών παραστάσεων και άλλα).
Τέλος αρκετά παιδιά από την περιοχή μου που πέρασαν Χημικό από Υγείας έκαναν το πρώτο εξάμηνο μαθήματα μαθηματικών για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της σχολής. Δεν ξέρω αν είναι υπερβολή, αλλά μου είπαν ότι τους βοήθησε.
 

Katerinaev

Δραστήριο μέλος

Η Katerinaev αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 568 μηνύματα.
Εγώ δεν καταλαβαίνω την λογική πολλών που λένε ότι απο το 3ο πεδίο δεν πρέπει να εισάγεσαι στο Χημικό επειδή δεν κάνε μαθηματικά. Από την στιγμή που μαθαίνουμε Χημεία και Φυσική γιατί να μην μπαίνουμε. Κανονικά θα έπρεπε να μας επιτρέπουν να μπαίνουμε και στο Φυσικό, το οποίο βέβαια θέλει απίστευτα Μαθηματικά, αλλά δεν θα είναι απίστευτα δύσκολο να τα μάθεις καλά αν το θες και εσύ ο ίδιος.

Παρεμπιπτόντως, πολλοί φοιτητές που εισάγονται στα Φυσικομαθηματικά (παλαιότερα και στα Χημικά, μέχρι που επετράπη και η εισαγωγή από το 3ο πεδίο) δεν ξέρουν ούτε αυτοί βασικό λογισμό (εξού και οι χαμηλότατες βαθμολογίες στα Μαθηματικά).

Το γεγονός όμως ότι ακόμα επιτρέπεται σε υποψήφιους του 2ου πεδίο η εισαγωγή στο Βιολογικό είναι το λιγότερο γελοίο, μιας και εκείνοι πολλές φορές δεν ξέρουν καν τι εστί κύτταρο και τι είναι το dna
Γιατί αυτοί που μπαίνουν φυσικό από επαλ ξέρουν καλύτερα μαθηματικά από εμάς του 3ου; Ή καλύτερη χημεία και μπαίνουν χημικό
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Γιατί αυτοί που μπαίνουν φυσικό από επαλ ξέρουν καλύτερα μαθηματικά από εμάς του 3ου; Ή καλύτερη χημεία και μπαίνουν χημικό

Εγώ το έχω πει,επειδή μας δίνουν κάτι δεν σημαίνει οτι είναι για το καλό μας.
Και ένα παιδί του ΕΠΑΛ όπως και ένα παιδί απο το 3ο θα τα έβρισκαν το ίδιο σκούρα. Εαν τώρα κάποιος πιστεύει το αντίθετο και πάει και τα δηλώσει,ποσός μας ενδιαφέρει τους υπόλοιπους. Άλλος ένας αιώνιος φοιτητής,σιγά τα λάχανα. Απλά του 3ου δεν μπορεί και του ΕΠΑΛ που δεν θα έπρεπε,το επιτρέπουν,αλλά η ουσία μένει ίδια.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Χωρίς να είμαι Φυσικό, από αυτά που έχω ακούσει από γνωστούς μου, η εισαγωγή στο Φυσικό για ένα μαθητή που δεν έχει βασικές γνώσεις ολοκληρωτικού και διαφορικού λογισμού είναι πολύ δύσκολη. Εδώ παιδιά που ήταν μέτριοι μαθητές της Θετικής Κατεύθυνσης κόβονται σε μαθήματα των πρώτων εξαμήνων λόγω των δύσκολων μαθηματικών (διπλά ολοκληρώματα κτλ). Επίσης τα Μαθηματικά της 3ης Λυκειού είναι δύσκολο να τα μάθει κάποιος μέσα σε ένα μήνα και να τα κατανοήσει σε βάθος ώστε ο μαθητής που θα μπει Φυσικό από Υγείας να μην χάσει μαθήματα καθαρά λόγω μαθηματικών.
Τα μαθηματικά είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την Φυσική. Εγώ μόλις κατανοήσα τα μαθηματικά της Γ' Λυκείου έβλεπα την φυσική διαφορετικά και παρατηρούσα ότι είχα πλεονέκτημα από μαθητές αντίστοιχων επιδόσεων με εμένα στην κατεύθυνση Υγείας (πχ ρυθμούς μεταβολής που μπορούσα να βγάλω μόνος ενώ αυτοί έπρεπε να τους αποστηθίζουν ή να ακολουθούν διάφορα τεχνάσματα, σε σχεδιασμό γραφικών παραστάσεων και άλλα).
Τέλος αρκετά παιδιά από την περιοχή μου που πέρασαν Χημικό από Υγείας έκαναν το πρώτο εξάμηνο μαθήματα μαθηματικών για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της σχολής. Δεν ξέρω αν είναι υπερβολή, αλλά μου είπαν ότι τους βοήθησε.

Σε ορισμένα πεδία της φυσικής δεν αλλάζει απλά τον τρόπο που βλέπεις,είναι ο μόνος τρόπος να δεις :lol:.
Αλλά και πάλι είναι διαφορετικές οι δεξιότητες που απαιτούν οι σχολές των δύο πεδίων. Απο την 2η πρέπει να μπορείς να αντιλαμβάνεσαι καλά αφηρημένες έννοιες(των μαθηματικών) και να τις συνδέεις με τον φυσικό κόσμο.

Τώρα στο 3ο πεδίο εαν ο άλλος θέλει να πάρει αίμα ή να μάθει την ανατομία του σώματος ή να παρέχει τις πρώτες βοήθειες τι να την κάνει την δυνατή σκέψη στα αφηρημένα μαθηματικά όπως αυτά χρησιμοποιούνται σε πολυτεχνικές και στο φυσικό?

Και για να λέμε του στραβού το δίκιο και η φυσική στο σχολείο που διδάσκονται όλοι είναι λίγο γτπ. Σε κάνουν να πιστεύεις οτι σαν επιστήμη δεν έχει συνοχή και είναι απλά εφαρμογές τύπων για να βρεις π.χ. την ταχύτητα ενός αντικειμένου ή τον χρόνο που χρειάζεται για να πεσει στο έδαφος απο μια ταράτσα που απέχει 3 μέτρα απο αυτό(τέτοια ερωτήματα ενδιαφέρουν το 3ο πεδίο). Έναν να ρωτήσεις δεν θα ξέρει να σου πει τον σωστό 2ο νόμο του Νεύτωνα,και ας έχει κάνει και λογισμό...
 
Τελευταία επεξεργασία:

nikos0810

Νεοφερμένος

Ο nikos0810 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Από τα στατιστικά του Υπουργείου για τα έτη 2016, 2017 και 2018 (δυστυχώς για το 2019 δεν δόθηκαν ή δεν βγήκαν λόγω κορονοϊού) σε όλα τα βιολογικά οι επιτυχόντες προέρχονταν από το 3ο πεδίο σε ποσοστό 99%, στα χημικά το ίδιο με ποσοστό πάνω από 95%.
 

iManosX13

Νεοφερμένος

Ο iManosX13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Έναν να ρωτήσεις δεν θα ξέρει να σου πει τον σωστό 2ο νόμο του Νεύτωνα,και ας έχει κάνει και λογισμό...
Το επιβεβαιώνω. Πρόσφατα έμαθα ότι πρέπει να εκφραστεί ΣF=d(m*v)/dt. Είναι μαγικό το πώς συνδέονται τα μαθηματικά με την φυσική. Όπως είπε και ο Steven Strogatz “Since Newton, mankind has come to realize that the laws of physics are always expressed in the language of differential equations.”
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Το επιβεβαιώνω. Πρόσφατα έμαθα ότι πρέπει να εκφραστεί ΣF=d(m*v)/dt. Είναι μαγικό το πώς συνδέονται τα μαθηματικά με την φυσική. Όπως είπε και ο Steven Strogatz “Since Newton, mankind has come to realize that the laws of physics are always expressed in the language of differential equations.”

Αα μπράβο . Η φυσική με την χρήση των μαθηματικών είναι απο τις λίγες επιστήμες που περιγράφουν την φύση και φανερώνουν αυτοσυνέπεια και συστηματικότητα στους τρόπους εκδήλωσης της .

Γενικά εαν προετοιμάζεσαι να σπουδάσεις κάτι που αφορά τους πιο θεμελιώδεις νόμους της φύσης,καλύτερα να επιλέξεις μαθηματικά απο το να μάθεις για τα κύτταρα των φυτών ή των ανθρώπων(Που ούτως η άλλως θεωρητικά[εαν αυτό σε νοιάζει] προκύπτουν απο πρώτες αρχές της φυσικής). Είναι η πιο λογική επιλογή. Ομοίως εαν θες να πας φυσικό,επέλεξε ΓΕΛ,όχι ΕΠΑΛ,γιατί σου προσφέρει περισσότερη έκθεση στα μαθηματικά και σε προετοιμάζει καλύτερα.
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
20200806_010639.jpg
 

Eclipse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Έκλειψις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,653 μηνύματα.
Το επιβεβαιώνω. Πρόσφατα έμαθα ότι πρέπει να εκφραστεί ΣF=d(m*v)/dt. Είναι μαγικό το πώς συνδέονται τα μαθηματικά με την φυσική. Όπως είπε και ο Steven Strogatz “Since Newton, mankind has come to realize that the laws of physics are always expressed in the language of differential equations.”
Μα η φυσική είναι εφαρμοσμενα μαθηματικά.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Μα η φυσική είναι εφαρμοσμενα μαθηματικά.

Νοπ δεν ισχύει αυτό.
Δεν ισχύει γιατί η φυσική και τα μαθηματικα εαν και υπάρχει σύνδεση μεταξύ τους,είναι δυο διαφορετικές επιστήμες.
Δεν μπορείς να εκφράσεις με οποιονδήποτε τρόπο την έννοια της ενέργειας παρά μόνο μεσω ορισμένων εξισώσεων. Αλλά έτσι θα μπορούσες να περιγράψεις και άλλα μεγέθη υπαρκτά ή νοητά.'Αρα πρακτικά τα μαθηματικά είναι(για καλό λόγο) τυφλά.
 

Eclipse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Έκλειψις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,653 μηνύματα.
Νοπ δεν ισχύει αυτό.
Δεν ισχύει γιατί η φυσική και τα μαθηματικα εαν και υπάρχει σύνδεση τους,είναι δυο διαφορετικές επιστήμες.
Δεν μπορείς να εκφράσεις με οποιονδήποτε τρόπο την έννοια της ενέργειας παρά μόνο μεσω ορισμένων εξισώσεων. Αλλά έτσι θα μπορούσες να περιγράψεις και άλλα μεγέθη,άρα πρακτικά τα μαθηματικά είναι(για καλό λόγο) τυφλά.
"παρα μονο μεσω ορισμενων εξισωσεων"
Ακριβώς. Μαθηματικές εξισωσεις. Εκτός κι αν λες για εξισωσεις που δεν εχω ακούσει ποτε
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Νοπ δεν ισχύει αυτό.
Δεν ισχύει γιατί η φυσική και τα μαθηματικα εαν και υπάρχει σύνδεση μεταξύ τους,είναι δυο διαφορετικές επιστήμες.
Δεν μπορείς να εκφράσεις με οποιονδήποτε τρόπο την έννοια της ενέργειας παρά μόνο μεσω ορισμένων εξισώσεων. Αλλά έτσι θα μπορούσες να περιγράψεις και άλλα μεγέθη υπαρκτά ή νοητά.'Αρα πρακτικά τα μαθηματικά είναι(για καλό λόγο) τυφλά.
Βασικά οχι οκ έχεις δικιο, είναι κατι παραπάνω απο εφαρμοσμενα μαθηματικά. Μια ολοκληρη επιστήμη είναι, απλά εχει ως βασικό εργαλείο τα μαθηματικά
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
"παρα μονο μεσω ορισμενων εξισωσεων"
Ακριβώς. Μαθηματικές εξισωσεις. Εκτός κι αν λες για εξισωσεις που δεν εχω ακούσει ποτε

Δεν μπορείς να αποδείξεις μαθηματικά τον δεύτερο νόμο της θερμοδυναμικής . Πρόκειται για αξίωμα,αξίωμα που προκύπτει μέσα απο καθαρό πειραματισμό,στον φυσικό κόσμο. Μόλις δεχτείς αυτό το αξίωμα ΤΟΤΕ μπορείς να δράσεις με τις γνωστές μεθόδους των μαθηματικών . Αλλά χωρίς το πείραμα δεν έχεις καμία ερμηνεία κάποιας φύσης μόνο απο τις εξισώσεις ,για τον ίδιο λόγο που μπορείς να περιγράφεις τους κανόνες ενός νοητού παιχνιδιού μόνο με μαθηματικά . Δεν δημιουργούν την φύση,την περιγράφουν.

Ένας μαθηματικός δεν πρόκειται ποτέ να προσεγγίσει ένα πρόβλημα που αφορά τον φυσικό κόσμο χωρίς να επικαλεστεί έννοιες της επιστήμης της φυσικής .
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
"παρα μονο μεσω ορισμενων εξισωσεων"
Ακριβώς. Μαθηματικές εξισωσεις. Εκτός κι αν λες για εξισωσεις που δεν εχω ακούσει ποτε
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Βασικά οχι οκ έχεις δικιο, είναι κατι παραπάνω απο εφαρμοσμενα μαθηματικά. Μια ολοκληρη επιστήμη είναι, απλά εχει ως βασικό εργαλείο τα μαθηματικά

Η φυσική εφαρμόζει κάποια από τα αποτελέσματα των μαθηματικών σε πειραματικά δεδομένα, αλλά δεν είναι εφαρμοσμένα μαθηματικά.

Αυτά τα λέω τώρα, αλλά μπροστά στους φυσικούς δεν το παραδεχόμαστε αυτό.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top