Κοινές σχολές 2ου και 3ου πεδίου

Guest 585821

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καθαρά από περιέργεια μου τίθενται οι εξής απορίες: τα τμήματα βιολογίας και τα συναφή (μοριακής στην Αλεξανδρούπολη, βιοχημείας στη Λάρισα κλπ) δηλώνονται συχνά και από μαθητές του 2ου πεδίου; Επίσης, όσον αφορά τα τμήματα χημείας που πριν λίγα χρόνια προστέθηκαν και στο 3ο πεδίο: Σε ποιο από τα δύο πεδία έχει μεγαλύτερη απήχηση; Τα ερωτήματα αυτά είναι αρκετά συγκεχυμενα, παρ'ολα αυτά, αν κάποιος που γνωρίζει απαντούσε θα το εκτιμούσα πολύ.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Καθαρά από περιέργεια μου τίθενται οι εξής απορίες: τα τμήματα βιολογίας και τα συναφή (μοριακής στην Αλεξανδρούπολη, βιοχημείας στη Λάρισα κλπ) δηλώνονται συχνά και από μαθητές του 2ου πεδίου; Επίσης, όσον αφορά τα τμήματα χημείας που πριν λίγα χρόνια προστέθηκαν και στο 3ο πεδίο: Σε ποιο από τα δύο πεδία έχει μεγαλύτερη απήχηση; Τα ερωτήματα αυτά είναι αρκετά συγκεχυμενα, παρ'ολα αυτά, αν κάποιος που γνωρίζει απαντούσε θα το εκτιμούσα πολύ.

Προσωπικά δεν έχω ακούσει ποτέ κάποιος απο το 2ο να δηλώνει Βιολογικό . Μάλιστα πολλοί-μεταξύ αυτών και εγώ-το μισούν απίστευτα λόγω της αποστήθισης.Εαν κάποιος ήθελε εξ'αρχής να δηλώσει ένα τέτοιο τμήμα νομίζω θα ήταν ήδη στο 3ο πεδίο καθώς θα απέφευγε τα μαθηματικά. Τουλάχιστον τότε το σκεφτόμουν ως εξής .

Τώρα χημικό,υπάρχουν κάποιοι που το δηλώνουν αλλά συνήθως βρίσκεται σε χαμηλότερη προτίμηση απο πολυτεχνικές και έπειτα φυσικομαθηματικές. Εαν κάποιος το είχε πολύ πάνω σαν προτίμηση και πάλι θα του ήταν πολύ πιο ωφέλιμο να δώσει απο το 3ο πεδίο και να αποφύγει τα μαθηματικά.

Στο 3ο πεδίο αρκετοί στοχεύουν ιατρική. Εν τέλει βλέπουν οτι δεν μπορούν να βγάλουν τα μόρια και έχουν ως μαξιλαράκι ασφαλείας χημικό & βιολογικό(δεν το κρίνω πιθανότατα θα έκανα το ίδιο στην θέση τους). Υπάρχουν βέβαια και πιο ρομαντικές/οι που θέλουν να δηλώσουν π.χ. νοσηλευτική για να βοηθάνε.Τουλάχιστον έτσι σκέφτονταν τα παιδιά όταν έδινα εγώ.

Στο 2ο πεδίο απο την άλλη έχεις άφθονες επιλογές τμημάτων πολύ κοντά σε αυτό που πιθανότατα ήθελες να κάνεις,επομένως δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος προτίμησης του χημικού και ιδίως του βιολογικού.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 585821

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Προσωπικά δεν έχω ακούσει ποτέ κάποιος απο το 2ο να δηλώνει Βιολογικό . Μάλιστα πολλοί-μεταξύ αυτών και εγώ-το μισούν απίστευτα λόγω της αποστήθισης.Εαν κάποιος ήθελε εξ'αρχής να δηλώσει ένα τέτοιο τμήμα νομίζω θα ήταν ήδη στο 3ο πεδίο καθώς θα απέφευγε τα μαθηματικά.

Τώρα χημικό,υπάρχουν κάποιοι που το δηλώνουν αλλά συνήθως βρίσκεται σε χαμηλότερη προτίμηση απο πολυτεχνικές και έπειτα φυσικομαθηματικές. Εαν κάποιος το είχε πολύ πάνω σαν προτίμηση και πάλι θα του ήταν πολύ πιο ωφέλιμο να δώσει απο το 3ο πεδίο και να αποφύγει τα μαθηματικά.

Στο 3ο πεδίο αρκετοί στοχεύουν ιατρική. Εν τέλει βλέπουν οτι δεν μπορούν να βγάλουν τα μόρια και έχουν ως μαξιλαράκι ασφαλείας χημικό & βιολογικό(δεν το κρίνω πιθανότατα θα έκανα το ίδιο στην θέση τους). Υπάρχουν βέβαια και πιο ρομαντικές/οι που θέλουν να δηλώσουν π.χ. νοσηλευτική για να βοηθάνε.Τουλάχιστον έτσι σκέφτονταν τα παιδιά όταν έδινα εγώ.

Στο 2ο πεδίο απο την άλλη έχεις άφθονες επιλογές τμημάτων πολύ κοντά σε αυτό που πιθανότατα ήθελες να κάνεις,επομένως δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος προτίμησης του χημικού και ιδίως του βιολογικού.
Εγώ, συγκεκριμένα, γνωρίζω μόνο ένα παιδί που επέλεξε βιολογικό από μαθηματικά και ήμουν σίγουρη για το ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον -προφανώς- όσον αφορά αυτό τον τομέα, (για την αλήθεια, δε βλέπω το λόγο να υπάρχει στις επιλογές του 2ου πεδίου) ωστόσο δεν είχα ξεκάθαρη εικόνα για τη χημεία. Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου και καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Εγώ, συγκεκριμένα, γνωρίζω μόνο ένα παιδί που επέλεξε βιολογικό από μαθηματικά και ήμουν σίγουρη για το ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον -προφανώς- όσον αφορά αυτό τον τομέα, (για την αλήθεια, δε βλέπω το λόγο να υπάρχει στις επιλογές του 2ου πεδίου) ωστόσο δεν είχα ξεκάθαρη εικόνα για τη χημεία. Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου και καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!

Κοίτα γενικά κάποιος μαθαίνει βιολογία πολύ πιο εύκολα απο μαθηματικά . Για παράδειγμα,εγώ που είχα πάρει μαθηματικά είχα γράψει 19 στις ενδοσχολικές & 17 Βιολογία με 10-15 μέρες κάψιμο . Φυσικά θα μου πείτε ήταν γενικής όμως,και θα συμφωνήσω απόλυτα .Αλλά φανταστείτε οτι εκείνη την περίοδο δεν ήξερα ούτε θυμόμουν ούτε τι ήταν το κύτταρο. Ωστόσο still δεν ήταν τόσο δύσκολα για να τα μάθω σε λίγες μέρες, και να τα καταλάβω,για να μην χρειαστεί να τα παπαγαλίσω :P.Αντίθετα στην ίδια κατάσταση, οι συμμαθητές μου που είχαν επιλέξει βιολογία τότε, είχαν γράψει μαθηματικά κάτι 3,5,6 κτλπ. Οπότε οι μαθητές που ενδιαφέρονται για το combo Μαθηματικά-Βιολογία επιλέγουν τμήματα του στυλ βιοπληροφορική ή κάνουν κάποιο μεταπτυχιακό απο άλλα θετικά τμήματα.

Μπορείς να ασχοληθείς και με κάποιο μεταπτυχιακό έχοντας ως προπτυχιακό τελειώσει βιολογικό . Αλλά αυτές οι περιπτώσεις είναι λίγες νομίζω. Όπως είπα θα προτιμούσαν εξ'αρχής να τελείωναν ένα τμήμα του 2ου πεδίου και να έκαναν κάποιο μεταπτυχιακό . Είναι πιο εύκολη πορεία σε σχέση με το
πρώτα βιολογικό και μετά μαθηματικά . Αλλά σαφώς γίνεται να πας όπου θες απο παντού,η δυσκολία αλλάζει της πορείας αλλάζει απο λίγο εως πάρα πολύ .

Να'σαι καλά ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
το κουφο ειναι πως μπορει να εισαχθει καποιος σε βιολογικο απο το δευτερο πεδιο χωρις να δωσει βιολογια???και επισης ποιος ο λογος να το κανει καποιος εφοσον αν ηθελε βιολογια θα εδινε και βιολογια
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
το κουφο ειναι πως μπορει να εισαχθει καποιος σε βιολογικο απο το δευτερο πεδιο χωρις να δωσει βιολογια???και επισης ποιος ο λογος να το κανει καποιος εφοσον αν ηθελε βιολογια θα εδινε και βιολογια

Φαντάζομαι με την ίδια λογική που βάζουν κόσμο στο χημικό απο το 3ο πεδίο χωρίς να ξέρει βασικό λογισμό, με αποτέλεσμα ο κλάδος της φυσικοχημείας να ταξιδεύει στην Ελλάδα(και δεν φταίνε τα παιδιά) :P.Υποθέτουν οτι μπορείς να κάνεις pick-up τα skills. Επιπλέον φαντάζομαι οτι εφόσον η βιολογία είναι παράγωγο της χημείας,και εξετάζονται όλοι οι υποψήφιοι σε αυτό,θεωρούν οτι δεν υπάρχει θέμα να γίνει εισαγωγή απο το 2ο πεδίο . Που μπορεί να είναι true,αλλά πράγματι θα ήταν αυτονόητο οτι θα έπρεπε να το παίρνει κάποιος ως έστω επιλογής για να ανοίξει τα βιολογικά...σε έναν λογικό κόσμο.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
για μενα αν υπηρχε φιλοτιμο θα επρεπε της ιατρικης να δινανε τα μαθηματικα γενικης σε λιγο πιο δυσκολη μορφη που δινοντουσαν παλια.δεν λεω να δινανε ολοκληρωματα κτλπ οπως παλια ομως ειναι τουλαχιστον ξεφτιλα να μπαινεις ιατρικη και να μην γνωριζεις τα στοιχειωδη περι πιθανοτητων και μετρων θεσης κτλπ.τι να πεις απο το κακο στο χειροτερο παει η κατασταση
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
για μενα αν υπηρχε φιλοτιμο θα επρεπε της ιατρικης να δινανε τα μαθηματικα γενικης σε λιγο πιο δυσκολη μορφη που δινοντουσαν παλια.δεν λεω να δινανε ολοκληρωματα κτλπ οπως παλια ομως ειναι τουλαχιστον ξεφτιλα να μπαινεις ιατρικη και να μην γνωριζεις τα στοιχειωδη περι πιθανοτητων και μετρων θεσης κτλπ.τι να πεις απο το κακο στο χειροτερο παει η κατασταση

Για να λέμε του στραβού το δίκιο. Τα μαθήματα γενικής διδάσκονται μια χαρά και οι καθηγητές που τα κάνουν δεν αλλάζουν κάτι στην διαδικασία λόγω πανελληνίων . Οι μαθητές είναι εκείνοι που δεν δίνουν βάση. Αλλά όλα σχετικά είναι,αφού πολλά απο αυτά ούτως η άλλως θα τα κάνεις επανάληψη στην σχολή.

Τα μαθαίνουν στην σχολή πάντως όσα χρειάζονται,ειδάλλως no degree, οπότε όλα καλά .
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
Για να λέμε του στραβού το δίκιο. Τα μαθήματα γενικής διδάσκονται μια χαρά και οι καθηγητές που τα κάνουν δεν αλλάζουν κάτι στην διαδικασία λόγω πανελληνίων . Οι μαθητές είναι εκείνοι που δεν δίνουν βάση. Αλλά όλα σχετικά είναι,αφού πολλά απο αυτά ούτως η άλλως θα τα κάνεις επανάληψη στην σχολή.

Τα μαθαίνουν στην σχολή πάντως όσα χρειάζονται,ειδάλλως no degree, οπότε όλα καλά .
απο οτι γνωριζω δεν διδασκονται καν τα μαθηματικα γενικης πλεον εκτος και κανω εγω λαθος.οκ τα διδασκονται ομως και βιολογια διδασκονται και χημεια ξερω γω.η διαδικασια των πανελλαδικων καποιο σκοπο εχει.δεν λεω να δωσουν θεωρημα μπολζανο και ρολ αλλα τα βασικα πραγματα ειναι αυτονοητο οτι επρεπε να δινονταν.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
απο οτι γνωριζω δεν διδασκονται καν τα μαθηματικα γενικης πλεον εκτος και κανω εγω λαθος.οκ τα διδασκονται ομως και βιολογια διδασκονται και χημεια ξερω γω.η διαδικασια των πανελλαδικων καποιο σκοπο εχει.δεν λεω να δωσουν θεωρημα μπολζανο και ρολ αλλα τα βασικα πραγματα ειναι αυτονοητο οτι επρεπε να δινονταν.

Οι πανελλήνιες δεν εξυπηρετούν κανέναν παιδαγωγικό ούτε διδακτικό σκοπό . Είναι απλά μια διαδικασία για να γίνεται όσο πιο δίκαια γίνεται ο διαμοιρασμός των παιδιών στα τμήματα,βάσει της απόδοσης τους και των επιθυμιών τους .
 

iminspain

Δραστήριο μέλος

Ο iminspain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 562 μηνύματα.
Φαντάζομαι με την ίδια λογική που βάζουν κόσμο στο χημικό απο το 3ο πεδίο χωρίς να ξέρει βασικό λογισμό, με αποτέλεσμα ο κλάδος της φυσικοχημείας να ταξιδεύει στην Ελλάδα(και δεν φταίνε τα παιδιά) :P.Υποθέτουν οτι μπορείς να κάνεις pick-up τα skills. Επιπλέον φαντάζομαι οτι εφόσον η βιολογία είναι παράγωγο της χημείας,και εξετάζονται όλοι οι υποψήφιοι σε αυτό,θεωρούν οτι δεν υπάρχει θέμα να γίνει εισαγωγή απο το 2ο πεδίο . Που μπορεί να είναι true,αλλά πράγματι θα ήταν αυτονόητο οτι θα έπρεπε να το παίρνει κάποιος ως έστω επιλογής για να ανοίξει τα βιολογικά...σε έναν λογικό κόσμο.

Εγώ δεν καταλαβαίνω την λογική πολλών που λένε ότι απο το 3ο πεδίο δεν πρέπει να εισάγεσαι στο Χημικό επειδή δεν κάνε μαθηματικά. Από την στιγμή που μαθαίνουμε Χημεία και Φυσική γιατί να μην μπαίνουμε. Κανονικά θα έπρεπε να μας επιτρέπουν να μπαίνουμε και στο Φυσικό, το οποίο βέβαια θέλει απίστευτα Μαθηματικά, αλλά δεν θα είναι απίστευτα δύσκολο να τα μάθεις καλά αν το θες και εσύ ο ίδιος.

Παρεμπιπτόντως, πολλοί φοιτητές που εισάγονται στα Φυσικομαθηματικά (παλαιότερα και στα Χημικά, μέχρι που επετράπη και η εισαγωγή από το 3ο πεδίο) δεν ξέρουν ούτε αυτοί βασικό λογισμό (εξού και οι χαμηλότατες βαθμολογίες στα Μαθηματικά).

Το γεγονός όμως ότι ακόμα επιτρέπεται σε υποψήφιους του 2ου πεδίο η εισαγωγή στο Βιολογικό είναι το λιγότερο γελοίο, μιας και εκείνοι πολλές φορές δεν ξέρουν καν τι εστί κύτταρο και τι είναι το dna
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Εγώ δεν καταλαβαίνω την λογική πολλών που λένε ότι απο το 3ο πεδίο δεν πρέπει να εισάγεσαι στο Χημικό επειδή δεν κάνε μαθηματικά. Από την στιγμή που μαθαίνουμε Χημεία και Φυσική γιατί να μην μπαίνουμε. Κανονικά θα έπρεπε να μας επιτρέπουν να μπαίνουμε και στο Φυσικό, το οποίο βέβαια θέλει απίστευτα Μαθηματικά, αλλά δεν θα είναι απίστευτα δύσκολο να τα μάθεις καλά αν το θες και εσύ ο ίδιος.

Παρεμπιπτόντως, πολλοί φοιτητές που εισάγονται στα Φυσικομαθηματικά (παλαιότερα και στα Χημικά, μέχρι που επετράπη και η εισαγωγή από το 3ο πεδίο) δεν ξέρουν ούτε αυτοί βασικό λογισμό (εξού και οι χαμηλότατες βαθμολογίες στα Μαθηματικά).

Το γεγονός όμως ότι ακόμα επιτρέπεται σε υποψήφιους του 2ου πεδίο η εισαγωγή στο Βιολογικό είναι το λιγότερο γελοίο, μιας και εκείνοι πολλές φορές δεν ξέρουν καν τι εστί κύτταρο και τι είναι το dna

Μακάρι να αφήσουν και απο το 3ο να μπαίνεις στο φυσικό.
Έλα όμως να συζητήσουμε μετά τον λόγο των μαθητών που μπήκαν απο 3ο και παράτησαν την σχολή ,προς το συνολικό τους αριθμό :morning1:.

Απο αυτά τα νούμερα θα καταλάβουμε ποιές είναι οι πιθανότητες κάποιος απο το 2ο να τελειώσει το βιολογικό και ποιές οι πιθανότητες κάποιος απο το 3ο να τελειώσει το φυσικό και εαν τελικά έχει λογική το πως έχουν τα πράγματα.

Όσο για το χημικό,είναι μπορντερλαιν η κατάσταση. Μακάρι να μπορούσα να δώσω ζαχαροπλαστική αντί για χημεία και να πέρναγα ιατρική. Λογικά όσοι έδιναν χημεία δεν θα ήταν απλά ξύπνιοι :rolleyes:.
 

Eclipse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Έκλειψις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Όσα παιδιά στην τάξη μου είχαν διαλέξει θετικη/οικονομικά, εκτός φυσικά απο ενδιαφέρον, ηταν επειδή η βιολογια τους φαινόταν πολυ δύσκολη. Σαν έναν λαβύρινθο, μισούσαν την αποστήθιση που χρειαζόταν αυτο το μάθημα. Γι' αυτό και δεν νομίζω να ήταν υψηλές οι πιθανότητες κάποιος απο το 2ο πεδίο να τελειώνε εύκολα το βιολογικο. Τώρα, μου φαίνεται ακόμη πιο δύσκολο κάποιος απο το 3ο πεδίο να μπορούσε να βγάλει μια φυσικομαθηματικη σχολή, καθώς αρκετοί είναι αυτοί που την παρατάνε.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Όσα παιδιά στην τάξη μου είχαν διαλέξει θετικη/οικονομικά, εκτός φυσικά απο ενδιαφέρον, ηταν επειδή η βιολογια τους φαινόταν πολυ δύσκολη. Σαν έναν λαβύρινθο, μισούσαν την αποστήθιση που χρειαζόταν αυτο το μάθημα. Γι' αυτό και δεν νομίζω να ήταν υψηλές οι πιθανότητες κάποιος απο το 2ο πεδίο να τελειώνε εύκολα το βιολογικο. Τώρα, μου φαίνεται ακόμη πιο δύσκολο κάποιος απο το 3ο πεδίο να μπορούσε να βγάλει μια φυσικομαθηματικη σχολή, καθώς αρκετοί είναι αυτοί που την παρατάνε.

Τα παιδιά των οικονομικών γενικά προσπαθούν να διαβάσουν όσο πιο λίγο γίνεται.
Όχι όλα,αλλά επειδή γενικά είναι πιο χαλαρή κατεύθυνση πολλά που σκέφτονται έτσι την επιλέγουν για αυτό τον λόγο.
ΆΛλα είναι όντως εργατικά και τους αρέσουν οι οικονομικές επιστήμες. Αλλά δεν συγκρινεται η φυσική με τον προγραμματισμό σε ψευδογλώσσες τώρα. Είναι λογικό επομένως κρίνοντας απο την σκοπιά κάποιου απο οικονομικά να λες οτι δεν θα έβγαζε εύκολα το βιολογικό. Αυτοί θα δουν βασική χημεία και θα πάθουν εγκεφαλικό !

Άλλο μελετάω πολύ και αποκτώ πληροφορίες και άλλο αποκτώ γνώσεις και εξελίσσω τις ικανότητες μου ώστε να μπορώ να λύσω όλο και πιο περίπλοκα προβλήματα.
 

Eclipse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Έκλειψις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Μα όλοι, ανεξαρτήτως κατεύθυνσης, αποκτούν γνώσεις και εξελίσσουν τις ικανότητές τους ώστε να μπορέσουν να λύσουν όλο και πιο περίπλοκα προβλήματα
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Μα όλοι, ανεξαρτήτως κατεύθυνσης, αποκτούν γνώσεις και εξελίσσουν τις ικανότητές τους ώστε να μπορέσουν να λύσουν όλο και πιο περίπλοκα προβλήματα

Σαφέστατα αλλά σε διαφορετικούς τομείς . Στην εποχή του Ντα βίντσι ίσως να μην έπαιζε ρόλο αυτό. Αλλά πλέον υπάρχουν κατευθύνσεις και ειδικότητες για συγκεκριμένους λόγους .
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Μα όλοι, ανεξαρτήτως κατεύθυνσης, αποκτούν γνώσεις και εξελίσσουν τις ικανότητές τους ώστε να μπορέσουν να λύσουν όλο και πιο περίπλοκα προβλήματα

Νομίζω ότι η τεχνολογική παραδοσιακά εξυπηρετούσε τη λαϊκή πλατιά μάζα των μαθητών που δεν ήθελαν πολλά ζόρια. Ναι μεν, πολυτεχνείο αλλά στα μέτρα τους.
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Νομίζω ότι η τεχνολογική παραδοσιακά εξυπηρετούσε τη λαϊκή πλατιά μάζα των μαθητών που δεν ήθελαν πολλά ζόρια. Ναι μεν, πολυτεχνείο αλλά στα μέτρα τους.
τι εννοεις στα μετρα τους, επειδη δεν κανανε χημεια και βιολογία μια χαρα κατευθυνση ηταν..
μαθηματικα,φυσικη,προγραμματισμός βασικα μαθήματα που θα χρειαστεί ενας υποψήφιος των πολυτεχνικών σχολών.
για ποιο λογο να μπλεξεις με αυτα τα μαθήματα αν δεν ενδιαφέρεσαι για ιατρικη και παραΐατρικα
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
H Xημεία είναι βασικό μάθημα σε πολλές Πολυτεχνικές σχολές που αποτελούν ευρύτερο χώρο μελέτης υλικών, χημικών διεργασιών, περιβαλλοντικής μηχανικής κλπ. Το ίδιο και η Βιολογία ως μάθημα-ειδικότητα.
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Εγώ δεν καταλαβαίνω την λογική πολλών που λένε ότι απο το 3ο πεδίο δεν πρέπει να εισάγεσαι στο Χημικό επειδή δεν κάνε μαθηματικά. Από την στιγμή που μαθαίνουμε Χημεία και Φυσική γιατί να μην μπαίνουμε. Κανονικά θα έπρεπε να μας επιτρέπουν να μπαίνουμε και στο Φυσικό, το οποίο βέβαια θέλει απίστευτα Μαθηματικά, αλλά δεν θα είναι απίστευτα δύσκολο να τα μάθεις καλά αν το θες και εσύ ο ίδιος.

Παρεμπιπτόντως, πολλοί φοιτητές που εισάγονται στα Φυσικομαθηματικά (παλαιότερα και στα Χημικά, μέχρι που επετράπη και η εισαγωγή από το 3ο πεδίο) δεν ξέρουν ούτε αυτοί βασικό λογισμό (εξού και οι χαμηλότατες βαθμολογίες στα Μαθηματικά).

Το γεγονός όμως ότι ακόμα επιτρέπεται σε υποψήφιους του 2ου πεδίο η εισαγωγή στο Βιολογικό είναι το λιγότερο γελοίο, μιας και εκείνοι πολλές φορές δεν ξέρουν καν τι εστί κύτταρο και τι είναι το dna
σε 1 ωρα θα μπορω να εχω μάθει τι εστί κύτταρο ,εσυ θα μπορεις να έχεις μάθει μαθηματικα και να δομήσεις μαθηματικη σκεψη και γενικοτερα τα παιδια του 3ου πεδίου για να μην το κανω προσωπικό διότι δεν σε ξέρω
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

H Xημεία είναι βασικό μάθημα σε πολλές Πολυτεχνικές σχολές που αποτελούν ευρύτερο χώρο μελέτης υλικών, χημικών διεργασιών, περιβαλλοντικής μηχανικής κλπ. Το ίδιο και η Βιολογία ως μάθημα-ειδικότητα.
δεν υπήρχαν 2 κατευθύνσεις στην τεχνολογική; μια με βιοχημεία αν θυμάμαι καλά απο εκει δεν πέρναγαν για αυτές τις σχολές
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top