Κλειστά τα ΑΕΙ από 1η Σεπτεμβρίου

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

massa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο massa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 190 μηνύματα.
φυσικα και ειναι η τελευταια να μιλαει..εδειξε πολλακις την ανικανοτητα της


βασικα πιστευω οτι η διαμαντοπουλου ειναι η μονη που πρεπει να μιλαει.
εκτος και αν εσυ ηθελες να βγουν λαθος βασεις τελη ιουλιου αν αυτο λες για ανικανοτητα.
πρωτη φορα το συστημα τοσες διαφορετικες βασεις θα βγουν ναταν αλλοι θα εκλαιγες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orthologistis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ... ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Μην βάζεις τα μισά από όσα λέω...
Είπα ένας ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΟΥ 5...

Ο 5ος χρόνος στο πολυτεχνείο και σε οποιοδήποτε ίδρυμα είναι ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ. Δεν μπορεί να συγκριθεί σε επίπεδο δυσκολίας με ένα ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ, είτε στο εσωτερικό, είτε στο εξωτερικό. Ο φοιτητής του εξωτερικού, έχει κάνει ένα χρόνο ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ, ασχέτως των χρόνων προπτυχιακού του, δεν είναι αυτό που έχει έχει σημασία.

Ας κάνουν τον 5ο χρόνο του πολυτεχνείου δύσκολο, απαιτητικό και επιπέδου μεταπτυχιακού και ΟΠΟΙΟΣ τελειώσει, ας το πάρει.

ο φοιτητης εξωτερικου(στην αγγλια απο οτι γνωριζω εχει κανει 3 χρονια προπτυχιακεσ σπουδεσ και ενα χρονο ΑΝ θελει μαστερ δηλαδη σε 4 χρονια βγαζει και μαστερ)...αυτο που ζηταμε ειναι να γινει οπως στο εξωτερικο , με 4 χρονια κανονικης φοιτησης και αλλο ενα οποιος θελει να κανει μαστερ...
αν το προβλημα ειναι οι φοιτητεσ που τελειωσαν με 5 χρονια προπτυχιακεσ πσουδες και αν περασει καποτε αυτο το νονοσχεδιο παρουν και μαστερ αναδρομικα τοτε δεν εχω τιποτα να πω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
1. Στα χέρια της κυβέρνησης είναι όλα και χωρίς νομοσχέδια και άλλα τέτοια. Δεν μπορούμε να μιλάμε όμως με ΙΣΩΣ και ΑΝ. Μόνο εικασίες βλέπω. Εγώ μιλάω με εμπειρίες μέσα από το πανεπιστήμιο.

2. Εγώ θα έλεγα ότι στα περισσότερα είναι με δίδακτρα. Και μάλιστα σε μερικά είναι τόσο ψηλά που πραγματικά απορώ.

3. Στους αιώνιους που υπάρχουν ήδη, δίνει άλλα 2 χρόνια. Σόρυ κιόλας, αλλά τι άλλο να κάνει; Αν δεν μπορεί κάποιος να βγάλει το πανεπιστήμιο, να πάει στο καλό. Πρέπει να υπάρχει και κριτήριο ικανοτήτων πλέον.

4. Δεν με απασχολούν πολιτκοί χαρακτηρισμοί και ιδέες. Δεν με ενδιαφέρουν. Εγώ βλέπω την πράξη, και αυτήν κρίνω. Απάντησα σε αυτό, με το πονάει δόντι. Αφού οι πανεπιστημιακοί και η κοινότητα γενικότερα είναι ανίκανοι, είναι κακό τους κεφαλιού τους. Το άσυλο όπως είχε καταντήσει, ήταν αρρώστια.

5. Η αξιολόγηση δεν είναι μόνο για χάιδεμα αυτιών. Αχ,τι καλοί που είμαστε...Και αν δεν είμαστε καλοί όμως...;;;;Δεν πρέπει να φάμε τα μούτρα μας για να γίνουμε;;;

6. Πάλι εικασίες. Σου λέει ότι θα δίνονται κανονικά. Σημειώσεις δίνονται μέσω eclass εδώ και χρόνια. ΤΩΡΑ σας κάνει εντύπωση;

7. Σε αυτό φταίνε οι εταιρείες ή οι πανεπιστημιακοί που το δέχτηκαν...;Μπορούσαν κάλλιστα να πουν όχι. Αν δεν είναι ικανοί να πάρουν δημόσια προγράμματα για χρηματοδότηση, κάποιος φταίει.

8. Επειδή παρακολουθώ τις διαβουλεύσεις, καθώς είναι η δουλειά μου, σε πληροφορώ ότι λαμβάνουν υπόψην ιδέες και προτάσεις.Μόνη της γράφτηκε η πανεπιστημιακή κοινότητα.

Δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι μόνοι μας βγάλαμε τα μάτια μας....;
1) Τι λες ρε συ Revveka; Ποια «ίσως» και ποια «αν». Το Ν/Σ επίτηδες δεν ξεκαθαρίζει πλήρως πολλά πράγματα. Αφήνει παραθυράκια ανοιχτά για να τα εκμεταλλευθούν έξυπνα αργότερα.

2) Όχι, κάνεις λάθος. Περισσότερα από τα μισά μεταπτυχιακά δεν έχουν δίδακτρα, όταν έχουν αυτό οφείλεται σε χαμηλή χρηματοδότηση και οι τιμές είναι συνήθως γύρω στα 3000€ όλο το πρόγραμμα.
Και πάλι είμαι της γνώμης να μην υπάρχουν καθόλου δίδακτρα. Το ότι υπήρχε ένα τέτοιο καθεστώς και παλαιότερα, δεν το κάνει σωστό.

3) Σε δικαιολογώ για αυτό που λες επειδή είσαι σε θεωρητική επιστήμη.
Αν δεις τα στοιχεία του χρόνου αποφοίτησης στις θετικές επιστήμες, θα σου πεταχτούν τα μάτια έξω. Και αυτό ισχύει σε όλα τα ελληνικά πανεπιστήμια.
Και στο εξωτερικό στις θετικές επιστήμες ο χρόνος αποφοίτησης είναι αυξημένος.
Δεν πρέπει να μας βάζουν όλους στο ίδιο τσουβάλι.

4) Επιμένω πως λύση δεν ήταν να καταργηθεί, αλλά να επιβληθεί η βελτίωσή της επιτήρησής του από την πανεπιστημιακή κοινότητα.

5) Δηλαδή σε μία χώρα που η έρευνα υποχρηματοδοτείται, η λύση είναι να μειώσουμε για τιμωρία ακόμη περισσότερο τη χρηματοδότηση για τιμωρία;
Η αξιολόγηση -επιμένω- θα έπρεπε να λειτουργήσει ως μέσο εντοπισμού των λαθών και επιδιόρθωσής τους. Αυτοί τη βρήκαν ως ευκαιρία να ξοδεύουν για την Παιδεία ακόμη λιγότερα.

6) Όχι, δεν είναι εικασίες. Για μία ακόμη φορά κάνουν μία ελλιπή διατύπωση. Ποιός είναι ο λόγος; Ή είναι εντελώς καθυστερημένοι και δες ξέρουν τι θα πει ακριβής διατύπωση ή θέλουν να σταματήσουν να δίνουν έντυπα συγγράμματα μέσω της διεύρυνσης της έννοιας του συγγράμματος.
Κάποιος πριν έδωσε ένα άρθρο από μία εφημερίδα στο οποίο έλεγε ότι τα έντυπα συγγράμματα θα συνεχίζουν να δίνονται, αλλά μεταξύ της εφημερίδας και του ίδιου του ΥΠΕΠΘ θα προτιμήσω την ενημέρωση από το δεύτερο.

7) Φταίει το πανεπιστήμιο που το δέχτηκε. Αλλά το δέχτηκε με τη λογική του να δώσει ευκαιρίες στο πανεπιστήμιο. Το να δίνονται νέες ευακιρίες στο πανεπιστήμιο πριν δεν το θεώρησες καλό;...

8 ) Το ΥΠΕΠΘ είχε μία πολύ ορισμένη «γραμμή» και ζητούσε από την πανεπιστημιακή κοινότητα να προβάλει ιδέες επ' αυτής.
Μα το λάθος από την αρχή ήταν η «γραμμή» του ΥΠΕΠΘ!!! Πώς θα γίνει οποιαδήποτε συζήτηση έτσι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orthologistis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ... ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 226 μηνύματα.
το προβλημα μου ειναι το γεγονος οτι τα τει αυτην την στιγμη με την πιεση που ασκησαν , μου απαγορευσαν να μπορω να ανταγωνιστω με τα ιδια δικαιωματα φοιτητες (των αντιστοιχων τμηματων)του εξωτερικου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eco-warrior

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ή Αμφιάραος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Βουλγαρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 925 μηνύματα.
H διαμαντοπουλου η τελευταια να μιλαει?τσουζει πολυ ε?να βαζεις μπροστα και το νομιζω γιατι ειναι αυθαιρετο το σχολιο σου.

Ό,τι θέλεις εσυ αφεντικό...:redface:

Τσούζει; Ποιόν να τσούξει ωρε; Το νομοσχέδιο είναι το απόλυτα τίποτα, κατά τη γνώμη μου! Όταν η κοινωνία βρίσκεται σε τέλμα, όταν οι αξίες και προπάντων τα κριτήρια εκλείπουν, αυτό που απαιτείται είναι πραγματική αναβάθμιση όχι μόνο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά εν συνόλω του εκπαιδευτικού χώρου. Δηλαδή από το νηπιαγωγείο μέχρι και το Πανεπιστήμιο κι όχι αποσπασματικά και με προχειρο-νομοσχέδια της κακιάς ώρας. Αυτό που λεω είναι ότι για να νοιαστείς για τα θέματα παιδείας πρέπει να ξέρεις κι εσύ ο ίδιος τι σημαίνει παιδεία. Αν ήσουν κομματόσκυλο στα νεανικά σου χρόνια και αναδείχθηκες μέσω αυτών των διαδικασιών, δεν έχεις το δικαίωμα να πιάνεις στο στόμα σου τη λέξη παιδεία και μάλιστα να ρυθμίζεις τον εκπαιδευτικό τομέα της δύσμοιρης αυτής χώρας -που ευτυχώς δεν έχει μιλιά!

Η σπουδαιότητα της παιδείας καταφαίνεται από το γεγονός ότι κανένα πολιτικό κόμμα δεν επένδυσε σ' αυτήν. Αν ο Ελληνικός λαός είχε το ελάχιστο επίπεδο παιδείας, το σημερινό αμόρφωτο, μηδαμινό και πρωτίστως δουλικό πολιτικό σύστημα θα είχε εξαφανιστεί εντός 24ώρου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
ο φοιτητης εξωτερικου(στην αγγλια απο οτι γνωριζω εχει κανει 3 χρονια προπτυχιακεσ σπουδεσ και ενα χρονο ΑΝ θελει μαστερ δηλαδη σε 4 χρονια βγαζει και μαστερ)...αυτο που ζηταμε ειναι να γινει οπως στο εξωτερικο , με 4 χρονια κανονικης φοιτησης και αλλο ενα οποιος θελει να κανει μαστερ...
αν το προβλημα ειναι οι φοιτητεσ που τελειωσαν με 5 χρονια προπτυχιακεσ πσουδες και αν περασει καποτε αυτο το νονοσχεδιο παρουν και μαστερ αναδρομικα τοτε δεν εχω τιποτα να πω...

Δεν καταλαβαίνεις. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ και ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ του. Το θέμα είναι η διαφορά επιπέδου προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών.

Ο 5ος χρόνος είναι ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ. Τέλος. Το επίπεδό του είναι χαμηλότερο από μεταπτυχιακό άρα δεν πρέπει να είναι ισοδύναμα.
Για να ισοδυναμεί με μάστερ πρέπει να ΓΙΝΕΙ ΜΑΣΤΕΡ.

5) Δηλαδή σε μία χώρα που η έρευνα υποχρηματοδοτείται, η λύση είναι να μειώσουμε για τιμωρία ακόμη περισσότερο τη χρηματοδότηση για τιμωρία;
Η αξιολόγηση -επιμένω- θα έπρεπε να λειτουργήσει ως μέσο εντοπισμού των λαθών και επιδιόρθωσής τους. Αυτοί τη βρήκαν ως ευκαιρία να ξοδεύουν για την Παιδεία ακόμη λιγότερα.

exc δεν απαντώ σε όλα πάλι, γιατί είναι φανερό ότι έχουμε διαφορετικές απόψεις στο θέμα αυτό και δε ωφελεί να παίζουμε πασούλες.

Απλά θα πω για την έρευνα που το ζω καθημερινά. Πώς ακριβώς θα πιέσεις τμήματα να γίνει έρευνα...; Με το να τους πεις "κάνατε μια σκατούλα φέτος, πέρσι, πρόπερσι, αλλά δεν πειράζει....σας δίνουμε λεφτά ακόμα, κάντε τα ότι θέλετε....";

Δεν γίνεται αυτό. Υπάρχουν τμήματα που παίρνουν χρήματα και δεν κάνουν τίποτα απολύτως. Αυτά, πρέπει να κοπούν και να δωθούν αλλού που γίνεται δουλειά. Οι θετικές επιστήμες είναι σε καλύτερη μοίρα από μας σε αυτό. Εμείς παρακαλάμε να κάνουμε πράγματα και δεν μας δίνουν χρήματα γιατί πάνε όλα στα πολυτεχνεία και στις ιατρικές και σε κάτι άκυρα!!!!! Το ξέρεις ότι εγώ για το πείραμά μου χρειάζομαι 3000 ευρώ και δεν μου δίνει κανείς...; Και ασχολούμαι με ηλεκτρονική διακυβέρνηση, που είναι απτό, καθημερινό και χρήσιμο. Και δίνουν στο τμήμα ΜΙΘΕ...Για να αναλύσουν γράμματα του μεσοπολέμου...;;;;;Το ΜΙΘΕ λοιπόν, δεν κάνει τίποτα κάθε χρόνο. Εμείς σαν τμήμα διοργανώνουμε συνέδρια, ημερίδες, σεμινάρια. Γιατί να μη μας δώσουν εμάς τα χρήματα και να πάνε εκεί; Και αν όχι σε εμάς, σε σχολές που πραγματικά κάνουν κάτι. Γιατί να πάνε στις τσέπες των ΔΕΠ υπό το πρόσχημα της έρευνα που δεν έρχεται ΠΟΤΕ ή θα έρθει ΚΑΑΑΑΑΠΟΤΕ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

massa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο massa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 190 μηνύματα.
Ό,τι θέλεις εσυ αφεντικό...:redface:

Τσούζει; Ποιόν να τσούξει ωρε; Το νομοσχέδιο είναι το απόλυτα τίποτα, κατά τη γνώμη μου! Όταν η κοινωνία βρίσκεται σε τέλμα, όταν οι αξίες και προπάντων τα κριτήρια εκλείπουν, αυτό που απαιτείται είναι πραγματική αναβάθμιση όχι μόνο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά εν συνόλω του εκπαιδευτικού χώρου. Δηλαδή από το νηπιαγωγείο μέχρι και το Πανεπιστήμιο κι όχι αποσπασματικά και με προχειρο-νομοσχέδια της κακιάς ώρας. Αυτό που λεω είναι ότι για να νοιαστείς για τα θέματα παιδείας πρέπει να ξέρεις κι εσύ ο ίδιος τι σημαίνει παιδεία. Αν ήσουν κομματόσκυλο στα νεανικά σου χρόνια και αναδείχθηκες μέσω αυτών των διαδικασιών, δεν έχεις το δικαίωμα να πιάνεις στο στόμα σου τη λέξη παιδεία και μάλιστα να ρυθμίζεις τον εκπαιδευτικό τομέα της δύσμοιρης αυτής χώρας -που ευτυχώς δεν έχει μιλιά!

Η σπουδαιότητα της παιδείας καταφαίνεται από το γεγονός ότι κανένα πολιτικό κόμμα δεν επένδυσε σ' αυτήν. Αν ο Ελληνικός λαός είχε το ελάχιστο επίπεδο παιδείας, το σημερινό αμόρφωτο, μηδαμινό και πρωτίστως δουλικό πολιτικό σύστημα θα είχε εξαφανιστεί εντός 24ώρου...


εχεις δικιο.πραγματι δεν ειναι τοοοοοοοσο τολμηρο αλλα βρισκεται στην σωστη κατευθυνση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
βασικα πιστευω οτι η διαμαντοπουλου ειναι η μονη που πρεπει να μιλαει.
εκτος και αν εσυ ηθελες να βγουν λαθος βασεις τελη ιουλιου αν αυτο λες για ανικανοτητα.
πρωτη φορα το συστημα τοσες διαφορετικες βασεις θα βγουν ναταν αλλοι θα εκλαιγες.
αν μετα απο αυτη τη χρονια υπαρχει εστω ενα παιδι σε ολη την ελλαδα που υπερασπιζεται τη Διαμαντοπουλου και θεωρει πως εκανε καλα τη δουλεια της τι να πω..απλα :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Δεν καταλαβαίνεις. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ και ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ του. Το θέμα είναι η διαφορά επιπέδου προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών.

Ο 5ος χρόνος είναι ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ. Τέλος. Το επίπεδό του είναι χαμηλότερο από μεταπτυχιακό άρα δεν πρέπει να είναι ισοδύναμα.
Για να ισοδυναμεί με μάστερ πρέπει να ΓΙΝΕΙ ΜΑΣΤΕΡ.

Για την ακρίβεια μόνο τύποις δεν είναι master. Φυσικά χρειάζονται οι σπουδές κάποια αναβάθμιση, αλλά ήδη στο εξωτερικό τα ελληνικά διπλώματα πολυτεχνείων αναγνωρίζονται ως MEng ή ΜSc. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Για την ακρίβεια μόνο τύποις δεν είναι μάστερ. Φυσικά χρειάζονται οι σπουδές κάποια αναβάθμιση, αλλά ήδη στο εξωτερικό τα ελληνικά διπλώματα πολυτεχνείων αναγνωρίζονται ως MEng ή ΜSc. ;)

Συγγνώμη, αλλά εγώ δεν το θεωρώ σωστό. Χρειάζονται ολοκληρωτική αναδιάρθρωση οι σπουδές για να ανέβουν στο επίπεδο του μάστερ.

Ξέρω όμως ότι δέχονται για phd, στην Αγγλία για παράδειγμα, απόφοιτο πολυτεχνείου χωρίς μάστερ. Αλλά πρέπει να έχεις καλό ΜΟ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι, αυτή η αξιολόγηση για τη χρηματοδότηση που λέγατε από ποιον θα γίνεται;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Μπαίνοντας στο forum και διαβάζοντας τις τελευταίες σελίδες, έχω να δηλώσω τα κατόθι:

Είναι τουλάχιστον γελοίο να λαμβάνω σοβαρή μακροσκελή απάντηση από τον nPb -και στην συνέχεια να ακολουθούν σεντόνια λάσπης και προσωπικών επιθέσεων- για ένα post της μισής γραμμής που αγγίζει-δεν αγγίζει τα όρια του trolling. Αναφέρομαι ασφαλώς στο προηγούμενο ποστ μου περί Γεωργιάδη απ' όπου ξεκίνησε πάλι η γνωστή αγαπημένη κασέτα του nPb.

Τώρα πώς η συζήτηση κατέληξε πάλι σε κομματικές παρατάξεις, σοβιετικούς, συριζαίους,κλπ είναι απορίας άξιο!
Αλλά όποιος έχει τη μύγα, μυγιάζεται καθώς λέγεται...:hmm:
- γιατί θα πρέπει οι κομματικές νεολαίες να αποτελούν άρχουσα διοικητική τάξη μέσα στον ελεύθερο χώρο του Πανεπιστημίου με κατοχύρωση της εξουσίας τους στο όνομα της ανομίας και άλλων κακουργηματικών πράξεων;
από την στιγμή που το 1974 κατοχυρώθηκε η δημοκρατία στην Ελλάδα σημαίνει ότι σε κάθε σημείο της χώρας υπάρχει άσυλο!
όμως στο Πανεπιστήμιο γιατί υπερτονίζεται από την στιγμή που είναι "αυτονόητο"; μήπως εξυπηρετεί άλλους στόχους; πονηρούς; στόχους στα μέτρα κάθε garch, pop corn...περί κομματικής προπαγάνδας; ε;
- γιατί θα πρέπει να μπλέκουμε τις σπουδές με το κόμμα; ακόμη δεν κατανόησα πως σχετίζεται η επιστήμη με το κόμμα...
σας αρέσει η 30χρονη εικόνα των Ελληνικών Πανεπιστημίων που είναι κατώτερα των επιστημονικών τους περιστάσεων επειδή οι προτεραιότητες τους αφορούν αποκλειστικά την ενασχόληση με τα κοινά (κομματική δράση), άσχετο με το Πανεπιστήμιο;

pop corn τελικά δεν μου είπες, γράφτηκες στην παράταξη του ΞΥΡΙΖΑ της σχολής σου; φαντάζομαι θα σου έταξαν και κάποια μελλοντική θέση στο κόμμα, όντας πτυχιούχα μεταλλειολόγος! με κάποιο πιθανό μεταπτυχιακό...στην θεωρητική φυσική..
Πολύ φτηνό εκ μέρους σου nPb, να κολλάς κομματικές ταμπέλες στους συνομιλητές σου την στιγμή που δεν τους γνωρίζεις προσωπικά. Αναρωτιέμαι αν αυτή η μικροπρεπής στάση προέρχεται από εμπάθεια λόγω διαφοράς απόψεων ή είναι μια ύπουλη απόπειρα να μειώσεις το κύρος και την αξιοπιστία των συνομιλητών σου -εμένα και του garch που αναφέρθηκες- λόγω αδυναμίας επαρκούς στήριξης της θέσης σου. Ίσως πρόκειται για ένα συνονθύλευμα των παραπάνω...:hmm:

Επί της λασπολογίας.
Πότε μίλησα εγώ επαινετικά για το ...ΞΥΡΙΖΑ και την δράση των παρατάξεων μέσα στο πανεπιστήμιο; Για δώσε μου παράδειγμα...
Έχω πολλάκις εκφράσει τη γνώμη μου για τις παρατάξεις στις σχολές σε σχετικά threads και έχω ξεκάθαρα δηλώσει την αντίθεση μου στην ύπαρξή τους.

Κιουρίες και κιούριοι, αθώα η ...κατηγορουμένη! :P

Η τραγική ειρωνία είναι ότι εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι υπάρχουν όλες αυτές οι παθογένειες μέσα στο πανεπιστήμιο που αναφέρεις, ποτέ δεν τις αρνήθηκα. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα γκρεμίσω και τα ισχνά θετικά στοιχεία που απολαμβάνουμε σαν φοιτητές όπως γνωσιακό επίπεδο, δωρεάν συγγράμματα, δωρεάν φοιτητικές παροχές. Η προβληματική εικόνα του σημερινού πανεπιστημίου δεν συνεπάγεται ότι το προσφάτως ψηφισθέν νομοσχέδιο είναι καλό για την παιδεία. Αν θες επιχειρηματολόγησε ως προς το περιεχόμενο του νομοσχεδίου, μην προσπαθείς να αποδείξεις τις ..."καλές" προθέσεις του κρίνοντας το υπάρχον σύστημα. Δεν μπορεί να είναι τόσο δύσκολο για έναν Μαθηματικό να καταλάβει ότι επειδή το τωρινό σύστημα είναι προβληματικό δεν συνεπάγεται ότι το καινούριο θα λύσει τα προβλήματα.

Ρε pop corn δεν μου προτείνεις καμία εργασιακή προοπτική πάνω στην επιστήμη μου σε σχέση με την βιομηχανία; Θα ήθελα το Πανεπιστήμιο, να συνεργαζόταν με κάποια βιομηχανία ώστε να μπορώ να κάνω κάποια πρακτική ή διπλωματική εργασία σε ρεαλιστικά ζητήματα των εφαρμοσμένων μαθηματικών (όπως οικονομικά μαθηματικά, νέες τεχνολογίες, βιομηχανικά μαθηματικά,...κτλ) και όχι σε επιστημονικές περιοχές τελείως θεωρητικές που ίσως μόνο η Ελλάδα και χώρες όπως Μπαγκλαντές ίσως τις μελετάνε ακόμη (χωρίς κάποιο αντίκρισμα επιστημονικό στην παγκόσμια μαθηματική κοινότητα)...Θα ήθελα εκτός του χώρου της μέσης εκπαίδευσης, να έχω τις προοπτικές ενός Σουηδού ή ενός Γάλλου, ενός Βρετανού, ενός Ιταλού, ενός Κινέζου, ενός Νορβηγού,...κτλ να μπορώ να εργαστώ σε μια βιομηχανία ή σε ένα ερευνητικό κέντρο.

Όμως αντ' αυτού το σοβιετικό μοντέλο σπουδών του Ελληνικού Πανεπιστημίου, με σπρώχνει μόνο στην μέση εκπαίδευση χωρίς μεταπτυχιακές σπουδές ή και μ' αυτές, αν θελήσω να κάνω πάνω στα μαθηματικά. Βλέπεις είναι λάθος που δεν έμαθα να κάνω κοινωνικούς αγώνες, για να έχω έτοιμη μια θεσούλα στο κόμμα ή στο δημόσιο (θέση "φιλέτο" ή θέση συνδικαληστή από το παράθυρο) μετά το πτυχίο. Τελικά είναι λάθος να επιδιώκεις να μορφώνεσαι στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο. Το σωστό είναι μάθεις να φτιάχνεις κομματικά βύσματα για μελλοντική εργασία. Αντιθέτως αν τελείωνα μαθηματικός στο Βέλγιο θα είχα δυνατότητα να κάνω πρακτική σε όποια βιομηχανική μονάδα ή ερευνητικό κέντρο ήθελα του Βελγίου ή της Γερμανίας ή της Ολλανδίας, εφόσον πληρούσα κάποιους βαθμούς...κτλ, τα οποία φαίνεται να πληρώ αλλά η χώρα μου δεν μου το αναγνωρίζει γιατί...έχει πιο σημαντικά ζητήματα να λύσει από τις σπουδές του κάθε παπάρα φοιτητή της που θέλησε απλά να σπουδάσει και όχι να συνδικαλιστεί. Στην Ελλάδα, γιατί κάθομαι και αγωνίζομαι για να μορφωθώ; Για να είμαι θεωρητικός άχρηστος; :confused: ε popcorn;

Μια και μιλάτε για κοινωνικές αδικίες...Βέβαια στο Βέλγιο θα έπρεπε να πληρώσω δίδακτρα σε αντίθεση με την χώρα μου. Η χώρα μου όμως με την καραμέλα του "δωρεάν" στις Πανεπιστημιακές σπουδές μου προσφέρει ληψές σπουδές χωρίς καμία οργάνωση (ας τα βρει μόνος του ο φοιτητής από...τα κόμματα αν είναι "δικτυωμένος" ή από το ίντερνετ ή τις βιβλιοθήκες αν είναι "ανένταχτος"), χωρίς πρακτικές σε κυριολεκτικούς χώρους εργασίας με πραγματικές συνθήκες εργασίας και προϋπηρεσία, χωρίς διεπιστημονική συνεργασία με άλλους εν ενεργεία επιστήμονες (πτυχιούχους της παραγώγής,..κτλ) και πολλές χαμένες μέρες (μη αναπληρούμενου) μαθήματος λόγω καταλήψεων. Το "δωρεάν" στην Ελλάδα μήπως είναι μπλόφα για σπουδές του κώλου; Για να λέμε τυπικά ότι σπουδάζουμε; Για να συντηρούμε το καρκινογενές περιβάλλον με τις παθογένειες του Ελληνικού Πανεπιστημίου χωρίς την έννοια της αξιοκρατίας και της αξιολόγησης των πάντων;

Γιατί ο νέος νόμος πλαίσιο θα πρέπει να είναι ολόκληρος λάθος και να μην σκέφτεστε εσείς λάθος; Γιατί η όποια προσπάθεια εξωστρέφειας του Πανεπιστημίου και μετάβασής του από την εποχή του νεάντερταλ ανθρώπου με ανύπαρκτες κοινωνικές δομές στην εποχή του ανθρώπου του κοινωνικού πολιτισμού, θα πρέπει να είναι εκ του πονηρού ή κακή ή αντιπαιδαγωγική ή...δεν ξέρω τι άλλο; Εξάλλου κάθε τι κατασκευασμένο από τον άνθρωπο έχει ατέλειες. Δεν υπάρχει τελειότητα στην φύση. Συνεπώς, ας αφήσουμε μια φορά στην Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, να υπάρξει ομαλή κοινωνική και πολιτισμική εξέλιξη της Ελλάδας θέτοντας δομές χώρας και όχι μαχαλά και φυσικά ας μην ξαναγίνουμε οι γραφικοί του πλανήτη, όπως έχουμε δείξει στο πολύ πρόσφατο παρελθόν μας..

Όποια λάθη βλέπουμε στην πορεία εφαρμογής, θα τα διορθώσουμε πολιτισμένα με διάλογο και συνεργασία. Τίποτε δεν είναι τέλειο ή ολόσωστο. Όλα υπόκεινται σε συνεχή έλεγχο και συνεχή βελτίωση καθώς υπάρχει χρονική εξέλιξη της ζωής. Μήπως στην Ελλάδα δεν θέλουμε αξιολόγηση, βελτίωση και εξέλιξη αλλά γενική στασιμότητα των πάντων όπως έκανε ο Στάλιν, ο Χότζα, ο Μάο, ...κ.α. "δημοκράτες" και "ενσυγχρονιστές" αιματοκυλίζοντας τους λαούς τους και κρατόντας τους στο κοινωνικό περιθώριο "δια του βούρδουλα"; Σημασία έχει ότι ξεκίνησε μια ταπεινή προσπάθεια από το Υπουργείο και ανθρώπους της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης. Το πρόβλημα είναι να μην ξανακάνουμε την πορεία ανώτατης εκπαίδευσης του 1981-2011. Αρκετά με τον Ελληνικό "διχασμό" και τους εσω-"εμφυλίους" για το ποιος είναι «κομματικά» σωστός προς ψηφομάζωμα και ψηφοδιορισμό..;)
Καλά, πάλι εμένα μελετάς;
Κι αναρωτιόμουν γιατί αυτός ο λόξυγγας χθες...

Λοιπόν nPb ξέρεις κάτι; Αν αντί να ρωτάς εμένα γιατί το ένα και γιατί το άλλο, σάμπως εγώ να φταίω για όλα αυτά, κατέβαινες στη φοιτητική συνέλευση στη σχολή σου με ένα ανεξάρτητο πλαίσιο και πρότεινες λύσεις για την βελτίωση των συνθηκών στο τμήμα σου (π.χ. καλύτερα συγγράμματα, μαθηματικές εφαρμογές, εργασίες,κλπ) είχες πολλές πιθανότητες να σε στηρίξουν οι ανεξάρτητοι φοιτητές στο τμήμα σου και σε συνεργασία με διδακτορικούς και συγκεκριμένους καθηγητές με όρεξη για δουλειά να πετυχαίνατε πολλές βελτιώσεις. Κι ασ' τις παρατάξεις να κουρεύονται...
Στην τελική, και τίποτα να μην πετύχαινες θα ήξερες τουλάχιστον ότι προσπάθησες. Ότι δεν έκατσες με σταυρωμένα τα χέρια.

Τώρα όμως δεν σε παίρνει να κατηγορείς τους άλλους γιατί εσύ έκατσες απλός παρατηρητής στα γεγονότα. Δικαίωμά σου βέβαια, όποια κι αν είναι η δικιά μου γνώμη γι' αυτό.
---------------
Το νομοσχέδιο δεν είπε κανείς ότι είναι εξ΄ολοκλήρου λάθος στο περιεχόμενο του ούτε ότι όσοι δεν το θέλουν, έχουν το αλάθητο. Αλλά ψηφίζεται σαν ολότητα, με τα αρνητικά και τα όποια θετικά του. Σε ποιον πολιτισμένο διάλογο και συνεργασία αναφέρεσαι ακριβώς; Εδώ πέρα το περάσανε με το στανιό το νομοσχέδιο κι ας ήταν σύσσωμα τα πανεπιστήμια εναντίον του. Για να μην θυμηθώ πόσο γελοία ζητωκραύγαζε ο μπουμπούκος που τώρα θα μπορεί να βλέπει τους ΜΑΤάδες να κάνουνε νταντά τους κακούς αναρχικούς και τους αλήτες τους φοιτητές. Αλλά σσσσττ...μην το πείτε πουθενά γιατί έχουμε δημοκρατία (!!!) ας τηρούμε τα προσχήματα!

Αλλά όχι, αυτά είναι δείγματα της ταπεινής και πολιτισμένης προσπάθειας του υπουργείου για ένα καλύτερο πανεπιστήμιο! Και γιατί να μην ξεκινήσει δηλαδή ένας αληθινός διάλογος από μηδενικής βάσεως μεταξύ φοιτητών, καθηγητών και υπουργείου; Να χτίσουμε τα πάντα από την αρχή. Αλλά θα μου πεις, χαίρω πολύ ρε σαϊνι με τι λεφτά; Και εδώ ερχόμαστε αντιμέτωποι με μία άλλη τραγική πραγματικότητα: αυτή του οικονομικού αδιέξοδου της χώρας.

Μεγάλη κουβέντα βέβαια -ξεχωριστό τόπικ από μόνο του- αλλά ας το πιάσω για λίγο. Δε βαριέσαι... μου έδωσε έμπνευση ο nPb (μεγάλη η χάρη του). Θα αναφερθώ σε κάτι που είναι σχετικό με το αντικείμενο που σπουδάζω. Μμμμ...τώρα που το σκέφτομαι, επειδή είναι ενδιαφέρον, θα ανοίξω ξεχωριστό topic στο στέκι για να μπορούν να ενημερωθούν κι άλλοι.
Μπορείτε, αν θέλετε, να διαβάσετε στο αρθράκι που έγραψα προ ολίγου με τίτλο Ο ορυκτός πλούτος της Ελλάδας ως αναπτυξιακός μοχλός της χώρας πώς θα μπορούσαμε αξιοποιώντας τον ορυκτό μας πλούτο να είχαμε ανεπτυγμένη βιομηχανία, μπόλικες θέσεις εργασίας και φυσικά ΟΧΙ μνημόνια και ΔουΝουΤούδια! :P

......Διαβάσαμε, διαβάσαμε;
Για όσους μπήκατε στον κόπο λοιπόν, όπως βλέπετε (και γνωρίζετε) οι άνθρωποι που μας κυβερνάνε ουδόλλως ενδιαφέρονται για μία τέτοια προοπτική ανάπτυξης τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον, δεν ενδιαφέρονται για το καλό της χώρας όπως πολλάκις έχει αποδειχθεί, πώς λοιπόν να ενδιαφερθούν για την παιδεία των νέων της ( οι νέοι είναι το μέλλον μιας χώρας, έτσι δεν λένε; )
Συνεπώς, τι λόγο έχω κύριε nPb -επανέρχομαι- να τους εμπιστευτώ ότι προσπαθούν για ένα καλύτερο πανεπιστήμιο; Πότε μου (μας) έδωσαν ένα σημάδι ότι αξίζει να τους εμπιστευτούμε και να αφεθούμε στα έμπειρα χέρια τους (τι λέω...). Γιατί να αφεθούμε; Επαναλαμβάνω, δώσε μου ένα λόγο ότι αξίζει να το κάνουμε!
---------
...Αλλά τι μ' έπιασε και μένα τώρα; :confused: Σάμπως, αυτά που λέω πιάνουνε τόπο; Μπααα... στα ίδια θα γυρίσουμε σε λίγο!

Προς το παρόν σας χαιρετώ, πάω να φάω κάτι να στανιάρω! :D

υγ. Και πού είσαι nPb! Μην τυχόν παραπονεθείς για το ειρωνικό σε κάποια σημεία ύφος μου. Λάσπη έριξες, ειρωνία θα λάβεις λέει ο ποιητής ( εγώ δηλαδή! ) Στο εξής να χρησιμοποιείς πιο ευθείς και τίμιες μεθόδους για να στηρίξεις τις απόψεις σου και να μην επιτίθεσαι αναίτια στους άλλους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι, αυτή η αξιολόγηση για τη χρηματοδότηση που λέγατε από ποιον θα γίνεται;

Από την ΑΔΙΠ (Αρχή διασφάλισης και πιστοποίησης της ποιότητας στην Ανώτατη εκπαίδευση) σε συνεργασία με τις ΜΟΔΙΠ (μονάδες διασφάλισης της ποιότητας) που είναι μέσα στα ΑΕΙ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*StarFalLeN*

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θράκης (Ξάνθη) και μας γράφει απο Ξάνθη (Ξάνθη). Έχει γράψει 155 μηνύματα.
Και για να ανακεφαλαιωσω....:)
Ειναι δυνατον ενα παιδι που πηγαινει π.χ Ξανθη να τελειωσει τη σχολη σε 5 χρονια γιατι ειχε ατυχια στις πανελληνιες να του λενε κοιτα θα χασεις ενα εξαμηνο γιατι αποφασισαμε καταληψη????:D:D:D
Πέφτεις και εσύ η ίδια στην παγίδα της φοιτητικής ζωής . Τί πάει να πει <<Ειναι δυνατον ενα παιδι που πηγαινει π.χ Ξανθη να τελειωσει τη σχολη σε 5 χρονια γιατι ειχε ατυχια στις πανελληνιες>>,δηλαδή άμα ήταν Αθήνα , θα έλεγε το παιδί << α Αθήνα οκ μπορώ να αράξω τώρα>>????...Δηλαδή το θέμα δεν είναι να τελειώσουμε το πανεπιστήμιο?Για καθήστε ρε παιδιά. Ναι μεν το νομοσχέδιο είναι κατακριταίο , αλλά πρέπει και εμείς να αλλάξουμε νοοτροπία. Αναφέρομαι μόνο στο κομμάτι της μείωσης της σπουδαστικής παράτασης- μην παρεξηγηθώ:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

germ1984

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 266 μηνύματα.
@Revekka

Όσον αφορά το master τα ελληνικά πολυτεχνεία στον 4ο και 5ο χρόνο προσφέρουν εξειδίκευση στους φοιτητές κάτι που δεν ισχύει στο εξωτερικό όπου το προπτυχιακό κατά κανόνα διαρκεί 3 με 4 χρόνια...Όσον αφορά τον 4ο και 5ο χρόνο θα μπορούσε άνετα να συγκριθεί (σε περιεχόμενο) και να ξεπεράσει αρκετά μεταπτυχιακά επιπέδου master του εξωτερικού...οι αντιδράσεις λοιπόν από κάποιους ΤΕΙτζήδες είναι τελείως αδικαιολόγητες και καθαρά συντεχνιακές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
@Revekka

Όσον αφορά το master τα ελληνικά πολυτεχνεία στον 4ο και 5ο χρόνο προσφέρουν εξειδίκευση στους φοιτητές κάτι που δεν ισχύει στο εξωτερικό όπου το προπτυχιακό κατά κανόνα διαρκεί 3 με 4 χρόνια...Όσον αφορά τον 4ο και 5ο χρόνο θα μπορούσε άνετα να συγκριθεί (σε περιεχόμενο) και να ξεπεράσει αρκετά μεταπτυχιακά επιπέδου master του εξωτερικού...οι αντιδράσεις λοιπόν από κάποιους ΤΕΙτζήδες είναι τελείως αδικαιολόγητες και καθαρά συντεχνιακές.

Δεν με απασχολούν οι ΤΕΙτζήδες και οι συντεχνίες.
Μόνο οποιος έχει κάνει μάστερ μπορεί να καταλάβει αυτό που λέμε. Είναι άλλο είδος γνώσης. Μπορεί να σου λέει πράγματα που έχεις κάνει στο προπτυχιακό αλλά με άλλο τρόπο και με άλλη εμβάθυνση, διδάσκονται αλλιώς, υπάρχουν εργασίες σημαντικές, οι φοιτητές συμμετέχουν αλλιώς. Αυτό δεν νομίζω ότι είναι εφικτό σε ακροατήριο πέρα των 20 ατόμων. Και ίσως λέω πολλά.

Και στην τελική δεν εξειδικεύονται μόνο οι του Πολυτεχνείου, σε όλες τις σχολές γίνεται αυτό στα μεγάλα έτη. Ειδικά όπου είναι θεμελιωμένες και οι κατευθύνσεις.

Το σημαντικότερο όμως μείον που βρίσκω σε αυτό (το οποίο πλέον έχει αποσυρθεί αλλά κουβέντα να κάνουμε) είναι ότι δεν μπορεί ένας φοιτητής που τελειώνει με 5, με τα προβλήματα των ελληνικών εξεταστικών όπως τα γνωρίζουμε και με το ζόρι, να εξισωθεί με κάποιον που έχει αξιολογηθεί ότι είναι ικανός να ανέβει επίπεδο σπουδών και που έχει "δοκιμαστεί" αναλόγως και έχει πετύχει να το φέρει εις πέρας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

germ1984

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 266 μηνύματα.
Θα συμφωνούσα μαζί σου αν επικρατούσε ακόμα το παλιό καθεστώς...τώρα με το ν+2, το όριο των αποτυχιών σε μαθήματα κτλπ. δεν βρίσκω κανέναν λόγο να μην αναβαθμιστούν απο άποψη δικαιωμάτων οι 5ετείς σπουδές...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Ας κάνουν τον 5ο χρόνο του πολυτεχνείου δύσκολο, απαιτητικό και επιπέδου μεταπτυχιακού και ΟΠΟΙΟΣ τελειώσει, ας το πάρει.
Εδώ βασικά είναι το θέμα. Επειδή το επίπεδο των διπλωματικών διαφέρει, υπάρχουν απόφοιτοι διαφορετικών ταχυτύτων. Υπάρχουν φοιτητές που έχουν λιώσει όλο το εξάμηνο και έφευγαν 11-12-1-2 το βράδυ από το Πολυτεχνείο λόγω της έρευνας που έκαναν για την εκπόνηση της διπλωματικής τους εργασίας.
Υπάρχουν και φοιτητές που παίρνουν ένα θέμα ΙΔΙΟ με παλαιότερο, με άλλα νούμερα και σε 1 μήνα έχουν διπλωματική. Αυτοί δεν τέλειωσαν το Πολυτεχνείο, απλώς αποφοίησαν από την Η' Λυκείου ...

σοβαρή μακροσκελή απάντηση από τον nPb
?? :confused: ??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,899 μηνύματα.
καλά και ωραία τα λέτε όλα κύριοι...
τι προτείνετε όμως; μήπως να μεταναστεύσουμε στο εξωτερικό μπας και δούμε προκοπή γιατί πολύ φοβάμαι ότι μετά από 5 χρόνια θα λέτε ακριβώς τα ίδια..:/: και η κοινωνία της Ελλαδίτσας θα έχει μείνει στάσιμη στον 3ο δρόμο που έλεγε κάποτε ο Αντρέας...άραγε τι να εννοούσε ο ποιητής (πρωθυπουργός)!

pop corn εσένα ρώτησα να μου προτείνεις λύσεις..αλλά ξέχασες κάτι!
στην Ελλάδα κυβερνάει και θα κυβερνάει η μαφία ...όχι αυτή η βιτρίνα που βλέπεις και ψηφίζεται κάθε 3 χρόνια στο κοινοβούλιο, αλλά κάποια συμφέροντα τα οποία απλά σε έχουν χεσμένη εσένα, εμένα και οποιονδήποτε άλλο και οποιαδήποτε διαδήλωση, γιατί πολύ απλά αυτοί έχουν ένα άλλο όπλο:


  • επικοινωνιακά τρικ
  • κυβερνήσεις δικές τους
  • κόμματα δικά τους
  • τραμπούκους
  • δικαστήρια και νόμους - νομοσχέδια
  • στρατό - αστυνομία
  • κάμερες, facebook, ηλεκτρονικό φακέλωμα του πλανήτη..
  • αόρατο δάκτυλο ώστε κάθε μεταρρύθμιση στην χώρα μας να στραβώνει και αποτυχαίνει πριν καν εφαρμοστεί στην πράξη
με στόχο να ικανοποιούνται μόνο τα προσωπικά συμφέροντά τους

εσύ κοπελιά και κάποιοι άλλοι φοιτητοσωτήρες του Ελληνικού Έθνους στο ischool, τι έχετε από όλα αυτά;

γιατί αν μου επικαλεστείτε τις επαναστάσεις ως όπλο εξόντωσης του κατεστημένου, θυμηθείτε τι έγινε στην Γαλλική Επανάσταση μετά το ξεσηκωμό του όχλου για ένα καλύτερο μέλλον...τα κεφάλια έπεφταν βροχή από την γκιλοτίνα, από τσεκούρια και μετά καρφώνονταν σε παλούκια-λάβαρα, ...υπό την νομοθεσία της λαοφιλούς δημοκρατικής επανασταστικής κυβέρνησης της νέας τάξης πραγμάτων των Ροβεσπιέρο-Μαρά-Δαντών που ξεπήδησαν μέσα από τον λαό ως απλοί εγκαλιτέ-φρατερνιτέ άνθρωποι και τον λαό τον πήδησαν μετά..θέλετε να έρθουμε σε τέτοιες εποχές;

υ.σ.: το 1920 έπεσε το τελευταίο κεφάλι ανθρώπου από γκιλοτίνα στην Ελλάδα..στις φυλακές του Παλαμηδίου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
    • *
  • Φορτώνει...
Top