Καταργούν τα μαθήματα των καλλιτεχνικών και της μουσικής

Καταργούν τα μαθήματα των καλλιτεχνικών και της μουσικής

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 110)
  • Συμφωνώ

    Ψήφοι: 42 38.2%
  • Διαφωνώ

    Ψήφοι: 68 61.8%

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Καλά τα κάνουν. Ψήφισα ναι. 'Οχι για το μάθημα που πραγματικά πρέπει να υπάρχει στο σχολείο σαν μάθημα τέχνης αλλά για το ότι 3 χρονιές που θυμάμαι να έκανα καλλιτεχνικά και τις 3 είχα κομπλεξικούς καθηγητές-τριες. Ενώ σε όλα τα μαθήματα είχα 19 και 20 στα καλλιτεχνικά και εγώ αλλά και οι συμμαθητές μου είχαν 15 και 16 χωρίς λόγο. Αυτό τη μια χρονιά. Την άλλη χρονιά πάλι με μια καθηγήτρια η οποία με γέμισε στην κυριολεξία με απουσίες διότι δεν πήγαινα στο μάθημά της δηλαδή ζωγραφική μπλοκ ακουαρέλα και μπογιές. Στην πραγματικότητα δεν είχα λεφτά να τα αγοράσω αλλά αυτή το έβλεπε αλλιώς.... Την τρίτη χρονιά πάλι μια καθηγήτρια η οποία είχε καθαρά ψυχολογικά. Πριν αρχίσει το μάθημά της πριν χτυπήσει το κουδούνι για μέσα ήταν στην τάξη. Δεν είχε σωστή συμπεριφορά δεν μπορούσες να της κάνεις ερώτηση και έπρεπε την προσέχεις όπως προσέχεις τα μαθηματικά αλλιώς πήγαινε το 18ρι σύννεφο στο τρίμηνο.
τι από όλα αυτά ήταν λάθος και κομπλεξικό?:hmm::hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος00753684

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κούγκαρ της Ενωσης Ζωαδιων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 335 μηνύματα.
Δεν νομίζω ότι η κατάργηση των συγκεκριμένων μαθημάτων ωφελεί το νέο- πρωτοποριακό και συγχρονο σχολειό. Όλα τα μαθήματα είναι κύκλος που το ένα αλληλοσυμπληρώνει το άλλο. Για παράδειγμα η ύπαρξη αυτών των μαθημάτων ευνοεί τις συνδυαστικές- παράπλευρες εργασίες πάνω σε ένα θέμα.Η μουσική και τα αρχαία ελληνικά βοηθούν στην κατανόηση της αρχαίας ελληνικής μουσικής ενώ τα καλλιτεχνικά και η ιστορία δίνουν την δυνατότητα στον μαθητή να έρθει σε επαφή με την εξέλιξη της τέχνης.Βέβαια για να γίνει κάτι τέτοιο σημαντικός είναι ο εξοπλισμός σε εργαστήρια... Επιπροσθέτως προσφέρουν ένα ευχάριστο και δημιουργικό διάλειμμα από το εν μέρει δύσκολο πρόγραμμα και μεσώ αυτών των μαθημάτων ο μαθητης αναζητει τα ταλεντα του. Και κάτι άλλο ...Είναι λίγο ειρωνικό να βάζουν στο σχολείο εκθέσεις με θέμα τις επιδράσεις της μουσικής και των καλλιτεχνικών στα παιδιά τη στιγμή που θα εξαφανιστούν.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Βαγγέληςς

Νεοφερμένος

Ο Βαγγέληςς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Εγω το βρισκω εντελως σωστο! Τοσες χρονιες και στο δημοτικο και φετος που ξεκινησα να πηγαινω στο γυμνασιο δεν ειδα να μαθαινω κατι το ουσιαστικο , κατι που θα με βοηθησει. Το μονο που μαθαινα στα καλλιτεχνικα ειναι οτι τελικα υπαρχουν πολλοι ανθρωποι με ψυχολογικα προβληματα οσο για την μουσικη εγω προσωπικα πηγαινω σε ωδειο και σας διαβεβαιω οτι στο σχολειο δεν μαθαμε ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ !!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Just a sweetie!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Marguerite des près αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 348 μηνύματα.
Νομίζω πως όλοι ξέρουμε οτι στην πλειονότητα τουλάχιστον των σχολείων, κατά τις ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων αυτών, σοβαρό μάθημα δε γινόταν. Το πρόβλημα όμως λύνεται με την κατάργηση τους? Το γεγονός οτι τα μαθήματα αυτά έχουν υποβιβαστεί σε "ώρα του παιδιού" δεν τα καθιστά σε καμία περίπτωση ούτε ανούσια ούτε μη αναγκαία. Οι ίδιοι που τα κατέστησαν έτσι κ που καλλιέργησαν αυτή τη
νοοτροπία σ όλη την ελληνική κοινωνία είναι κ αυτοί που τώρα φροντίζουν να τα εξαφανίσουν. Αν πραγματικα νοιάζονταν για τη διαπαιδαγώγηση των μαθητών η τη δημιουργία πολιτών,ανθρώπων με μουσική παιδεία, καλλιτεχνικά ερεθίσματα,κλπ, δε θα τα καταργούσάν. Θα φρόντιζαν τα μαθήματα να αναβαθμιστούν ώστε να επιτελούν ουσιαστικά τον ρόλο τους. Και μπορεί όντως αυτό να ακούγεται ουτοπικό, αλλά ναι, το σχολείο δεν είναι μόνο αρχαία,φυσική και μαθηματικά. Η μάλλον δε θα έπρεπε να ήταν. Ολα από την ουσιαστική παιδεία ξεκινούν. Αλλά σ αυτή την χώρα φροντίσαμε κ αυτή να καταρρεύσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
νομιζω πρεπει να επικεντρωθουμε στην καταργηση του μαθηματος της πληροφορικης...ειμαστε στο 21 αιωνα και το καταργουμε!

προφανως χωρες οπως η νοτιος κορεα και το ισραηλ που εχουν εισαγει το μαθημα της πληροφορικης σε ολες τις ταξεις ειναι χωρες που δεν κατεχουν την δικια μας την γνωση επι του θεματος...ας τους το προτεινουμε,να ακουσουμε τις αποψεις τους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Ρε παιδιά η κατάργηση δεν είχε γίνει εδώ και δύο χρόνια;
Συν του οτι, στο μάθημα του project, δεν είναι δυνατό να εμπλακούν καλλιτεχνικά και μουσική;
Π.χ. σε μας είχε γίνει ένα project για τη σύνδεση μουσικής και ιστορίας.

Και επειδή οι έννοιες της της εξυγίανσης και της μη κατάργησης είναι της μόδας τώρα τελευταία,
ας προστεθώ σε αυτούς που λένε πως η λύση στο γεγονός πως τα καλλιτεχνικά και η μουσική έχουν υποβιβαστεί δεν είναι η αφαίρεσή τους από το ωρολόγιο πρόγραμμα αλλά η αναβάθμισή τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonis18

Νεοφερμένος

Ο antonis18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' ΕΠΑΛ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Είμαστε καλά; Αν είναι έτσι να καταργήσουν και τα αρχαία και τις φυσικές επιστήμης που γίνονται απαίσια!!! είναι λογική αυτό; Το σχολείο δεν είναι ένα άψυχο κέντρο αποστήθισης και βαρεμάρας. Και εγώ 12 χρόνια μαθηματικά έκανα, έμεινα μπούφος δεν ξέρω ούτε εξίσωση δεν ζητάω όμως την κατάργηση τους, αντιθέτως πιστεύω οτι ένας που γνωρίζει μαθηματικά είναι πολύ έξυπνος. δηλαδή ότι δεν μας αρέσει το καταργούμε;
Στεναχωριέμαι να ακούω απο μαθητές-φοιτητές την κατάργηση των μόνων μαθημάτων ευαισθητοποίησης και έκφρασης των συναισθηματων. Δεν φταίει το μάθημα αν ο καθηγητής με τις ευλογίες του άψυχου αυτού εκπαιδευτικού συστήματος δεν κάνει καλά το μάθημα. θα ρίξουμε Στον καιάδα μαθητές με καλλιτεχνικά και μουσικά ενδιαφέροντα και τους εκπαιδευτικούς των κλάδων αυτών; Τα καλλιτεχνικά και η μουσική δεν είναι υποδεέστερα κανενός, ξέρω ανθρώπους που ήταν σε όλα τα μαθήματα κοντά στην βάση του 10 αλλά αν τους έβαζες να ζωγραφίσουν θα σου έφτιαχναν πράγματα που αδυνατείς στο παραμικρό να ζωγραφίσεις. Με αυτό θέλω να πω ότι οι μαθητές που γνωρίζουν μόνο καλλιτεχνικά και μουσική διαθέτουν γνώσεις που δεν κατέχει ο καθέ ένας, διότι όλοι με προσπάθεια μπορούν να παπαγαλίσουν λίγο την ιστορία η την λογοτεχνία αλλά δεν μπορεί ο καθένας να φτιάχνει αξιοθαύμαστους πίνακες η να τραγουδάει όπως ο αγαπημένος σας ερμηνευτής. Μόνο απο αυτό το παράδειγμα καταλαβαίνουμε ότι τα μαθήματα αυτά δεν έπρεπε να είναι καθόλου η ώρα του παιδιού
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

locotrelos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο locotrelos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 124 μηνύματα.
Δεν πρεπει να καταργηθουν αλλα πρεπει να αλλαξει τουλαχιστον ο τροπος που γινονται πχ στη μουσικη να ξερεις να αναγνωριζεις τις νοτες στο πενταγραμμο ή να μαθαινεις ενα οργανο οπως φλογερα ή αν επιθυμει ο μαθητης να αγοραζει ενα δικο του οργανο πανω στο οποιο θα τον κατευθυνει ο εκαστοτε καθηγητης. Για τα καλλιτεχνικα θα προτιμουσα να γινονται στο πνευμα του σχεδιου που εξεταζεται πανελλαδικα .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mάιρα

Διάσημο μέλος

Η Mάιρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,354 μηνύματα.
Γιατί να γίνει αυτή η κατάργηση; Τα παιδιά δεν θα ξέρουν τι να πρωτοδιαβάσουν, θα γίνουν ρομποτάκια που το μόνο που θα έχουν να κανουν θα είναι να μαθαίνουν τύπους φυσικής/μαθηματικών και ολόκληρα κατεβατά κείμενα από το γυμνάσιο, ενώ η αποστήθιση είναι συνήθως μόνο στην γ λυκείου και αυτό στην θεωρητική κατεύθυνση περισσότερο. Οταν ήμουν γυμνάσιο στην ώρα της μουσικής ο καθηγητής μας έλεγε για την ιστορία άλλων χωρών και για τα μουσικά όργανα που είχαν, πως ξεκίνησαν, πως εξελίχθηκαν. Αρκετά όμορφα περνούσε η ώρα για όποιον ήθελε να μάθει για τις άλλες χώρες και τον πολιτισμό τους. Οσον αφορά τα καλλιτεχνικά θα ναι μεγάλο λάθος αν τα καταργήσουν, δηλαδή οκ. Είναι και αυτό μάθημα και μάλιστα ένα μάθημα πιο ξεκούραστο σε σύγκριση με τα άλλα. Τα καλλιτεχνικά μπορούν να γίνουν για το μαθητή ένα κίνητρο για να ασχοληθεί αργότερα με την ζωγραφική πιο συστηματικά και σοβαρά. Συμφωνώ με την γνώμη του @locotrelos για να γίνονται τα καλλιτεχνικά στο πνεύμα του σχεδίου που εξετάζεται πανελλαδικά, έτσι δεν θα το παίρνουν το μάθημα στην πλάκα θεωρώντας πως τώρα είναι η ώρα του παιδιού και κάνω ότι θέλω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top