Pequeño
Τιμώμενο Μέλος


Δεν εχω κανενα προβλημα.Οπως και να το κανουμε ομως, αν δεν μπορεις να βγαλεις απο εναν αριθμο μοριων και πανω, δεν μπορεις να ανταπεξελθεις σε καποιες επιστημες(οπως η πληροφορικη).Απο τη στιγμη λοιπον που στην Ελλαδα, δυστυχως, αν μπεις σε μια σχολη, καποια στιγμη θα βγεις, πρεπει να μεριμνησουμε για την αξια των πτυχιων που δινουμε.Υπαρχουν ΙΕΚ, με πολλες ειδικοτητες, για οσους θελουν να ασχοληθουν με εναν τομεα που τους ενδιαφερει μετα το Λυκειο![]()
Όπως είπες, σε ΚΆΠΟΙΕΣ επιστήμες....
Δεν νομίζω κάποιος που είναι του επιπέδου 10000 μόρια να μπορεί να φάει τη θέση κάποιου στην ιατρική...θα πάει σε κάτι ανάλογο!
Άλλο να μου πεις, να "αναθεωρήσουν τις βάσεις, ώστε να μην γίνεται αδικία και ο καθένας να πηγαίνει εκεί που του "ταιριάζει" και άλλο αυτό που κόβεις κάθε παιδί με χαμηλά μόρια το δικαίωμα του για την 3βάθμια εκπαίδευση....
Εγώ που καίγομαι για μια σχολή που έχει χαμηλά μόρια τι πρέπει? να μη με πάρουν? να με στείλουν σε ΙΕΚ? ΄
Είναι κάπως παράλογο αυτό που λες.... γιατί να θες να διώξεις κάποιες επιστήμες? και γιατί πρέπει ντε και καλά τα "ανοιχτά" επαγγέλματα να διδάσκονται μόνο από ΙΕΚ? γιατί φαντάζομαι σε τέτοιου είδους σχολές αναφέρεσαι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Insomnie
Πολύ δραστήριο μέλος


Λάθος κατάλαβες.
1. Δεν έχω πρόβλημα, να απευθύνεσαι ξεκάθαρα σε εμένα.
2. Είναι φασίστας όποιος λέει ότι το Πανεπιστήμιο (πρέπει να) είναι για τους εκλεκτούς.
Καταρχάς,δε ταυτίζω το πανεπιστήμιο με τη Παιδεία-αυτή θα έπρεπε να τη παρέχει το σχολείο,συνεπώς δε προσπαθώ να τη "περιφράξω".
Το πανεπιστήμιο θα πρέπει να παράγει γνώση και να δημιουργεί νέους επαγγελματίες,κυρίως.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwerty111
Πολύ δραστήριο μέλος


Αν, ας πούμε, η νομική όπου περνάς έπαιρνε 20000 φοιτητές το χρόνο (τους μισούς περίπου της θεωρητικής κατεύθυνσης), θα σε ενοχλούσε;Λάθος κατάλαβες.
1. Δεν έχω πρόβλημα, να απευθύνεσαι ξεκάθαρα σε εμένα.
2. Είναι φασίστας όποιος λέει ότι το Πανεπιστήμιο (πρέπει να) είναι για τους εκλεκτούς.
(Ερώτηση κάνω και δεν εκφράζω άποψη)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος


Καταρχάς,δε ταυτίζω το πανεπιστήμιο με τη Παιδεία-αυτή θα έπρεπε να τη παρέχει το σχολείο,συνεπώς δε προσπαθώ να τη "περιφράξω".
Το πανεπιστήμιο θα πρέπει να παράγει γνώση και να δημιουργεί νέους επαγγελματίες,κυρίως.
Και να διαμορφώνει συνειδήσεις. Να δημιουργεί σωστούς επιστήμονες.
Για εμένα, ακόμη και ο σκουπιδιάρης πρέπει να γνωρίζει τη γλώσσα μας, την τεχνολογία μας, τους νόμους εξέλιξης της κοινωνίας, και του κόσμου. Δεν καταλαβαίνω γιατί να τον υποτιμήσεις και να τον αποκλείσεις από το Πανεπιστήμιο.
Και για να το φτάσω πιο μακριά, για να προλάβω κακοπροαίρετες απαντήσεις, η τεχνολογία μας έχει προχωρήσει τόσο, που μπορεί να αντικαταστήσει τα ανθρώπινα χέρια του σκουπιδιάρη από μηχανήματα με κουμπάκια. Μπορούν, ακόμη, να γίνουν άπειρα πράγματα, για να εξαλειφθούν τέτοιες απάνθρωπες μορφές εργασίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gwgw 1891
Νεοφερμένο μέλος


1. Η ύπαρξη τόσων τμημάτων ΑΕΙ και ΤΕΙ, κάποιων χωρίς ξεκάθαρα επαγγελματικά δικαιώματα και κάποιων χωρίς φοιτητές και καθηγητές (!!) είναι κατασπάληση δημοσίου χρήματος. Αν καταργηθούν-συγχωνευτούν κάποια τμήματα και παράλληλα μειωθούν οι εισακτέοι θα εξοικονομήσουμε χρήματα, θα επενδυθούν χρήματα σε έρευνα, η μείωση των φοιτητών θα οδηγήσει σε καλύτερης ποιότητας μάθημα (δν ξέρω αν έχετε υπόψιν σας τι γίνεται σε κάποιες σχολές της αθήνας, κόσμος και κοσμάκης), θα μπορέσει να υπάρξει αποτελεσματικότερη οργάνωση και γενικά θα έχουμε ποιοτικότερο δημόσιο δωρεάν πανεπιστήμιο. Πιστεύω ότι αυτό είναι κέρδος για όλη την κοινωνία.
2. Ο λόγος που άνοιξαν τόσο πολλά πανεπιστήμια είναι καθαρά πολιτικός (εξυπηρετήσεις στις τοπικές κοινωνίες, φαινομενική μείωση της ανεργίας, διαπλοκή με κάποιους πανεπιστημιακούς). Δεν υπήρξε καμία κεντρική σχεδίαση σύνδεση των τμημάτων με τις ανάγκες τις κοινωνίας (δεν μιλώ απαραίτητα για σύνδεση με την καπιταλιστική αγορά αλλά με τις ανάγκες του πληθυσμού). Προσωπικά πιστεύω ότι η σύνδεση της παραγωγής (στην περίπτωση αυτή μιλάμε για παραγωγή επαγγελματιών) με τις ανάγκες είναι καθαρά σοσιαλιστική ιδέα και πραγματικά απορώ που κάποιοι πιστεύουν το αντίθετο. Αλλά στα πλαίσια της ανταλλαγής ιδεών θα χαρώ να το συζητήσουμε. Βέβαια κανείς δεν υποστηρίζει ότι αυτή η κυβέρνηση εφαρμόζει σοσιαλιστικές πρακτικές (θα ήταν το ανέκδοτο του αιώνα). Ωστόσο για την εύρυθμη λειτουργία μιας κοινωνίας δεν μπορούμε να αγνοούμε τις ανάγκες αλλιώς θα οδηγηθούμε σε χάος.
3. Προφανώς πιο πάνω εξέθεσα μόνο τον ένα ρόλο του πανεπιστημίου (παραγωγή επαγγελματιών) και όχι τον δεύτερο και σημαντικότερο άλλωστε, τη γνώση. Δεν βλέπω όμως πώς αυτός ο ρόλος θα υποβαθμιστεί με την κατάργηση-συγχνώνευση τμημάτων. Αν συγχωνευτούν κάποια τμήματα φιλοσοφικής για παράδειγμα, μπορεί ο φοιτητής να λάβει γενικές γνώσεις και μετά να επιλέξει πού θα εξειδικευτεί. Νομίζω ότι προφανώς δεν μπορούμε όλοι να τα μαθαίνουμε όλα. Αλλά ακόμα κι αν κάποιος επιθυμεί σφαιρική γνώση ποιος θα τον εμποδίσει να ψάχνεται μόνος του. Εξάλλου η παιδεία δεν κρύβεται και προσωπικά την εκτιμώ αφάνταστα.
4. Κατά τη γνώμη μου τα παραπάνω δεν θα έχουν τόσο καλό αποτέλεσμα παρά μόνο αν συνδυαστούν με τα εξής δύο:
α. Ενίσχυση της επαγγελματικής εκπαίδευσης. Χρειαζόμαστε καλά τεχνικά λύκεια όπου θα πηγαίνουν μαθητές που θα προτιμούσαν να εξειδικευτούν νωρίς σε κάποιο τομέα και να τον ασκήσουν επαγγελματικά και όχι τεχνικά λύκεια που υπολειτουργούν γιατί όλοι αδιαφορούν για αυτά.
β. Αλλαγή νοοτροπίας ώστε να μη θεωρείτε η επαγγελματική εκπαίδευση κατώτερη (δύσκολο και χρειάζεται χρόνο). Αλλά σκεφτείτε το: κάποιοι είναι καλοί στα μαθηματικά (για διάφορους λόγους, δεν πιστεύω προφανώς ότι είναι έμφυτο) και κάποιοι γίνονται καλοί μηχανικοί αυτοκινήτων (επίσης για διάφορους λόγους). Ο ένας δε χρειάζεται τον άλλο;
5. Μόνο με αυτό το μέτρο δε θα σώσουμε την τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά πιστέυω ότι είναι μια καλή αρχή. Δεν μπορούμε να μην αναγνωρίζουμε ότι υπάρχουν προβλήματα στην τριτοβάθμια. Πιστεύω ότι είναι απαραίτητο ένα συμμάζεμα στην τριτοβάθμια, βεβαίως με κατάλληλες ρυθμίσεις (για τους υπάρχοντες φοιτητές-καθηγητες, κατάλληλη διερεύνηση πριν οδηγηθεί ένα τμήμα στην κατάργηση ή τη συγχώνευση, γιατί δεν το προτιμούν οι υποψήφιοι; υπάρχει αλληλοεπικάλυψη με άλλο; κτλ κτλ ).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος


Αν, ας πούμε, η νομική όπου περνάς έπαιρνε 20000 φοιτητές το χρόνο (τους μισούς περίπου της θεωρητικής κατεύθυνσης), θα σε ενοχλούσε;
(Ερώτηση κάνω και δεν εκφράζω άποψη)
Με τα σημερινά δεδομένα, ναι.
Υπό κανονικές συνθήκες, όμως, δε νομίζω να θέλει το μισό μέρος των μαθητών να γίνουν δικηγόροι.
Κατά τ' άλλα, το να ασχοληθείς με μια επιστήμη και να τη γνωρίσεις δεν είναι ποτέ κακό. Δε σημαίνει ότι υποχρεωτικά τη θέλεις και για την επαγγελματική σου πορεία.
Υγ. Τα νούμερά σου είναι εξωφρενικά πλασματικά, και απίθανο να φαντασθούν, έστω, ως πραγματικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zaraki
Δραστήριο μέλος


Ειναι πιθανο να υπραχουν και τμηματα με χαμηλη βαση, που δεν απαιτουν καποιο Α επιπεδο απο τον υποψηφιο φοιτητη για να ανταπεξελθει και να φτανει μονο η θεληση και η ενασχοληση.Δεν ειμαι απαραιτητα υπερ της καταργησης τους.Η αρχη των συγχωνευσεων/καταργησεων πρεπει να γινει απο τα τμηματα που αντικειμενικα, σε μια σοβαρη χωρα, οι φοιτητες τους δεν θα επαιρναν ποτε πτυχιο και απο αυτα που δεν εχουν αντικειμενο.Επειτα, να διορθωθουν καταστασεις οπως αυτες με τους φιλολογους και για τη συνεχεια, βλεπουμεΌπως είπες, σε ΚΆΠΟΙΕΣ επιστήμες....
Δεν νομίζω κάποιος που είναι του επιπέδου 10000 μόρια να μπορεί να φάει τη θέση κάποιου στην ιατρική...θα πάει σε κάτι ανάλογο!
Άλλο να μου πεις, να "αναθεωρήσουν τις βάσεις, ώστε να μην γίνεται αδικία και ο καθένας να πηγαίνει εκεί που του "ταιριάζει" και άλλο αυτό που κόβεις κάθε παιδί με χαμηλά μόρια το δικαίωμα του για την 3βάθμια εκπαίδευση....
Εγώ που καίγομαι για μια σχολή που έχει χαμηλά μόρια τι πρέπει? να μη με πάρουν? να με στείλουν σε ΙΕΚ? ΄
Είναι κάπως παράλογο αυτό που λες.... γιατί να θες να διώξεις κάποιες επιστήμες? και γιατί πρέπει ντε και καλά τα "ανοιχτά" επαγγέλματα να διδάσκονται μόνο από ΙΕΚ? γιατί φαντάζομαι σε τέτοιου είδους σχολές αναφέρεσαι...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Insomnie
Πολύ δραστήριο μέλος


Και να διαμορφώνει συνειδήσεις. Να δημιουργεί σωστούς επιστήμονες.
Για εμένα, ακόμη και ο σκουπιδιάρης πρέπει να γνωρίζει τη γλώσσα μας, την τεχνολογία μας, τους νόμους εξέλιξης της κοινωνίας, και του κόσμου. Δεν καταλαβαίνω γιατί να τον υποτιμήσεις και να τον αποκλείσεις από το Πανεπιστήμιο.
Και για να το φτάσω πιο μακριά, για να προλάβω κακοπροαίρετες απαντήσεις, η τεχνολογία μας έχει προχωρήσει τόσο, που μπορεί να αντικαταστήσει τα ανθρώπινα χέρια του σκουπιδιάρη από μηχανήματα με κουμπάκια. Μπορούν, ακόμη, να γίνουν άπειρα πράγματα, για να εξαλειφθούν τέτοιες απάνθρωπες μορφές εργασίας.
Να αφήνει τις συνειδήσεις να διαμορφωθούν ελεύθερα,θα έλεγα εγω.Προφανώς,οι "επαγγελματίες" ακολουθούν ένα κώδικα δεοντολογίας.Λογικά,και πανεπιστήμιο να πάει,δε θα προλάβει να εντρυφήσει σε όλα αυτά-γι'αυτό επιμένω πως όλα αυτά πρέπει να διδάσκονται στο σχολείο,το οποίο είναι πλουραλιστικό,υποχρεωτικό και για όλους.
Και για να το επαναφέρω πάλι εδώ,δίπλα μας,οι πυροτεχνουργοί χρησιμοποιούν ρομποτάκια στην επικίνδυνη δουλειά τους.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pequeño
Τιμώμενο Μέλος


Ειναι πιθανο να υπραχουν και τμηματα με χαμηλη βαση, που δεν απαιτουν καποιο Α επιπεδο απο τον υποψηφιο φοιτητη για να ανταπεξελθει και να φτανει μονο η θεληση και η ενασχοληση.Δεν ειμαι απαραιτητα υπερ της καταργησης τους.Η αρχη των συγχωνευσεων/καταργησεων πρεπει να γινει απο τα τμηματα που αντικειμενικα, σε μια σοβαρη χωρα, οι φοιτητες τους δεν θα επαιρναν ποτε πτυχιο και απο αυτα που δεν εχουν αντικειμενο.Επειτα, να διορθωθουν καταστασεις οπως αυτες με τους φιλολογους και για τη συνεχεια, βλεπουμε![]()
Τώρα μάλιστα...
Αυτό που λες τώρα δεν έχει καμία σχέση με τους παραπάνω παραλογισμούς, σε αυτό συμφωνώ μαζί σου εν μέρη..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwerty111
Πολύ δραστήριο μέλος


Εννοείται ότι τα νούμερα είναι εξωπραγματικά. Οπότε, από τη στιγμή που δεν μπορούν να γίνουν πραγματικότητα, η νομική είναι μια σχολή για "εκλεκτούς" αριστούχους. Το βρίσκω κάπως αντιφατικό να λέμε από τη μια ότι η τριτοβάθμια εκπαίδευση (ανεξαρτήτως σχολής) είναι και πρέπει να είναι ανοιχτή προς όλους και από την άλλη ότι δεν γίνεται και ούτε πρόκειται οι μισοί μαθητές της θεωρητικής να σπουδάσουν νομική. (Θεωρώντας αυθαίρετα ότι οι μισοί θέλουν να σπουδάσουν νομική). Η πραγματικά ανοιχτή τριτοβάθμια εκπαίδευση πρέπει να αφορά όλα τα τμήματα και όχι μόνο ορισμένα χαμηλόβαθμα ΤΕΙ τα πτυχία των οποίων δεν προσφέρουν τίποτα στην αγορά εργασίας.Με τα σημερινά δεδομένα, ναι.
Υπό κανονικές συνθήκες, όμως, δε νομίζω να θέλει το μισό μέρος των μαθητών να γίνουν δικηγόροι.
Κατά τ' άλλα, το να ασχοληθείς με μια επιστήμη και να τη γνωρίσεις δεν είναι ποτέ κακό. Δε σημαίνει ότι υποχρεωτικά τη θέλεις και για την επαγγελματική σου πορεία.
Υγ. Τα νούμερά σου είναι εξωφρενικά πλασματικά, και απίθανο να φαντασθούν, έστω, ως πραγματικά.
Κάτι το οποίο παραείναι χιμαιρικό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος


Εννοείται ότι τα νούμερα είναι εξωπραγματικά. Οπότε, από τη στιγμή που δεν μπορούν να γίνουν πραγματικότητα, η νομική είναι μια σχολή για "εκλεκτούς" αριστούχους. Το βρίσκω κάπως αντιφατικό να λέμε από τη μια ότι η τριτοβάθμια εκπαίδευση (ανεξαρτήτως σχολής) είναι και πρέπει να είναι ανοιχτή προς όλους και από την άλλη ότι δεν γίνεται και ούτε πρόκειται οι μισοί μαθητές της θεωρητικής να σπουδάσουν νομική. (Θεωρώντας αυθαίρετα ότι οι μισοί θέλουν να σπουδάσουν νομική). Η πραγματικά ανοιχτή τριτοβάθμια εκπαίδευση πρέπει να αφορά όλα τα τμήματα και όχι μόνο ορισμένα χαμηλόβαθμα ΤΕΙ τα πτυχία των οποίων δεν προσφέρουν τίποτα στην αγορά εργασίας.
Κάτι το οποίο παραείναι χιμαιρικό.
Mα ακριβώς αυτό εννοώ κι εγώ. Δε διαφωνούμε κάπου.

Όταν έγραψα «σημερινά δεδομένα», εννόησα την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά εργασίας.
Προσοχή: Μη συγχέεις τις απόψεις μου με αυτές πολλών άλλων εδώ μέσα. Εγώ θέλω ζωή σε μια άλλη κοινωνία, και όχι μεταρρύθμιση της υπάρχουσας και βραχύχρονες «λύσεις». Καμία σχέση το ένα με το άλλο.
Νομίζω πως έγινα πολύ σαφής. Πιο σαφής πεθαίνεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwerty111
Πολύ δραστήριο μέλος


Mα ακριβώς αυτό εννοώ κι εγώ. Δε διαφωνούμε κάπου.
Όταν έγραψα «σημερινά δεδομένα», εννόησα την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά εργασίας.
Προσοχή: Μη συγχέεις τις απόψεις μου με αυτές πολλών άλλων εδώ μέσα. Εγώ θέλω ζωή σε μια άλλη κοινωνία, και όχι μεταρρύθμιση της υπάρχουσας και βραχύχρονες «λύσεις». Καμία σχέση το ένα με το άλλο.
Πιστεύεις ότι υπάρχει περίπτωση στο μέλλον με κάποιον τρόπο ο υπερκορεσμός σε έναν κλάδο να μην οδηγεί και σε αύξηση της ανεργίας; (ερμήνευσα τα "σημερινά δεδομένα" με το σχήμα "πολλοί πτυχιούχοι σε έναν κλάδο => αύξηση της ανεργίας στον κλάδο αυτό")
Εγώ όχι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος


Πιστεύεις ότι υπάρχει περίπτωση στο μέλλον με κάποιον τρόπο ο υπερκορεσμός σε έναν κλάδο να μην οδηγεί και σε αύξηση της ανεργίας; (ερμήνευσα τα "σημερινά δεδομένα" με το σχήμα "πολλοί πτυχιούχοι σε έναν κλάδο => αύξηση της ανεργίας στον κλάδο αυτό")
Εγώ όχι...
Εξέτασε τους λόγους για τους οποίους εμφανίζεται το φαινόμενο του υπερκορεσμού στον εκάστοτε κλάδο, και θα λάβεις απάντηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwerty111
Πολύ δραστήριο μέλος


Ο υπερκορεσμός εμφανίζεται όταν η ζήτηση ξεπερνά κατά πολύ τις διαθέσιμες θέσεις. Άρα θα εννοείς μάλλον να αυξήσουμε τις διαθέσιμες θέσεις. Πώς όμως; Θα υποχρεώσεις έναν εργοδότη να προσλαμβάνει περισσότερους υπαλλήλους από αυτούς που χρειάζεται; Θα κάνεις ένα άτομο να αρρωσταίνει συχνότερα για να επισκέπτεται και συχνότερα τον ιατρό; Θα διαφημίσεις ακόμη περισσότερο υπολογιστές ώστε να αγοράζονται περισσότερο και να έχουν δουλειά οι πληροφορικάριοι;Εξέτασε τους λόγους για τους οποίους εμφανίζεται το φαινόμενο του υπερκορεσμού στον εκάστοτε κλάδο, και θα λάβεις απάντηση.
Βέβαια, τα παραπάνω είναι απλώς "μεταρρυθμίσεις" και όχι ολική αναμόρφωση της κοινωνίας, οπότε δεν νομίζω πως σε κάλυψα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος


Ο υπερκορεσμός εμφανίζεται όταν η ζήτηση ξεπερνά κατά πολύ τις διαθέσιμες θέσεις. Άρα θα εννοείς μάλλον να αυξήσουμε τις διαθέσιμες θέσεις. Πώς όμως; Θα υποχρεώσεις έναν εργοδότη να προσλαμβάνει περισσότερους υπαλλήλους από αυτούς που χρειάζεται; Θα κάνεις ένα άτομο να αρρωσταίνει συχνότερα για να επισκέπτεται και συχνότερα τον ιατρό; Θα διαφημίσεις ακόμη περισσότερο υπολογιστές ώστε να αγοράζονται περισσότερο και να έχουν δουλειά οι πληροφορικάριοι;
Βέβαια, τα παραπάνω είναι απλώς "μεταρρυθμίσεις" και όχι ολική αναμόρφωση της κοινωνίας, οπότε δεν νομίζω πως σε κάλυψα.
Παράνοια.
Για να γίνω πιο κατανοητός:
Εξέτασε τους λόγους για τους οποίους τα νέα παιδιά οδηγούνται σε συγκεκριμένους κλάδους και δημιουργείται υπερσυσσώρευση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwerty111
Πολύ δραστήριο μέλος


Παράνοια.
Για να γίνω πιο κατανοητός:
Εξέτασε τους λόγους για τους οποίους τα νέα παιδιά οδηγούνται σε συγκεκριμένους κλάδους και δημιουργείται υπερσυσσώρευση.



Εσύ εννοείς τη μείωση της ζήτησης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος


Δεν φταίω όμως μόνο εγώ!
Εσύ εννοείς τη μείωση της ζήτησης.
Όχι. Πόσο πιο ξεκάθαρα να το πω;

Γιατί οι Νέοι μαζεύονται σε συγκεκριμένους κλάδους; Τι τους ωθεί σε αυτό;
Μη μου πεις πάλι ότι δεν κατάλαβες πως εννοούσα αυτό.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwerty111
Πολύ δραστήριο μέλος


Ααα, δεν καταλαβαινόμαστε εμείς.Όχι. Πόσο πιο ξεκάθαρα να το πω;
Γιατί οι Νέοι μαζεύονται σε συγκεκριμένους κλάδους; Τι τους ωθεί σε αυτό;
Μη μου πεις πάλι ότι δεν κατάλαβες ότι εννοούσα αυτό.![]()

Οι νέοι μαζεύονται σε συγκεκριμένουν κλάδους από στερεότυπα πχ.
Άρα με την κατάργηση των στερεοτύπων πχ θα μειωθεί η ζήτηση για συγκεκριμένες σχολές, όπως η νομική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος


Ααα, δεν καταλαβαινόμαστε εμείς.
Οι νέοι μαζεύονται σε συγκεκριμένουν κλάδους από στερεότυπα πχ.
Άρα με την κατάργηση των στερεοτύπων πχ θα μειωθεί η ζήτηση για συγκεκριμένες σχολές.
Xμ... Λίιιιιιγο ακόμη προσπάθησε.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwerty111
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.