Καταργούνται 100 Τμήματα ΑΕΙ-ΤΕΙ

Insomnie

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Insomnie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,461 μηνύματα.
Δηλαδη αφηνουμε ολα τα ελληνικα οικονομικα σκανδαλα εξω,και τωρα μας εχουν στρεψει σε μια απλη εξισωση-->
γαμαμε την παιδεια-->βρισκουμε λυση στο οικονομικο προβλημα:confused:

και εμεις ως γαμαμουα φοιτητες ολοι,γουσταρουμε ''ναι ναι να κλεισουν τα ΤΕΙ'',''εκει το επιπεδο ειναι χαμηλο''

Εεεε,''αντε να κλεισουν και οι σχολες που δεν εχουν κυρος,δεν με θελει εκει η μαμα''
και βγανει ενας λουκουμας συμπλεγματων του ελληνα φοιτητη
και πιστευει οτι θα λυσει και το προβλημα,χαχαχαχαχαχαχ :teasing:


Οχι,φιλαρακι,τμηματα δεν πρεπει να κλεισουν.Οταν θα γινουν κρατικοποιησεις,οταν θα γινει οικονομικη αποσυμφορηση απο τις τραπεζες,τοτε θα δεις που θα βρεθουν λυσεις.
Αλλα με το να κοβουμε σε καιρους κρισης απο οπου βρουμε,δεν οδηγει σε τιποτα.

Ποδι ποναει,ποδι κοβει ηταν πριν 10000 χρονια.Πιστευω εχουμε αναπτυξει ανωτερη λογικη διεργασια,ασχετα που δεν βλεπω κατι τετοιο :rolleyes:

Ετσι κλαιγοσασταν και με τις μειωσεις εισακτεων,χτυπιοσασταν σαν ψαρια εξω απο το νερο ''ναι ναι να γινουν οι μειωσεις''
Παλι καλα που ΔΕΝ εγιναν 8) 8) 8)

Μ'έχεις συνδέσει με Κάιρο βλέπω.
Δεν ανέφερα πουθενά πως θεωρώ ότι τα ΤΕΙ και τα "άμουρα" τμήματα πρέπει να κλείσουν,αντιθέτως πολλά "μουράτα" (βλέπε νομικές,μαθηματικά,πολυτεχνικά,οικονομικά) πρέπει να βάλουν λουκέτο γιατί το μόνο που παράγουν τελικά είναι ντελιβεράδες.Είμαι της άποψης πως το σχολείο πρέπει να μορφώνει και να σε κάνει άνθρωπο και Πολίτη,το Πανεπιστήμιο ας είναι για άλλη δουλειά-αφού έχουν μπεί οι σωστές "τεχνικές" και "πνευματικές" βάσεις από το σχολείο,φυσικά.
Στη τελική,ας καταργήσουν τις κατευθύνσεις,οπότε θέλουν-δε θέλουν τα παιδιά να εκτίθενται στα πάντα,να αποφασίζουν και πιο σωστά αργότερα.

Τέλος,ούτε οικονομικά σκάνδαλα έχω διάθεση να αφήσω απ'έξω,ούτε με απασχολεί τόσο το πουλ μουρ,γι' αυτό κόψ 'τα red herrings.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Και που θα κανουν όλοι αυτοι μάθημα; Στο ΣΕΦ, στο Καραϊσκακη, στο ΟΑΚΑ και στην Αλεξάνδρας;:hmm:
Είναι τόσο πολλοί που ούτε δουλειά στα φροντιστήρια δε βρίσκουν πλέον. Πάντως για αυτο δε φταίει η κρίση και το 2004-06 υπήρχε φοβερή κρίση στους φιλόλογους. Μαλιστα θυμάμαι πως είχαν προτείνει (με πρόταση Μπαμπινιώτη να τοποθετηθούν και στην πρωτοβάθμια)..
Δε βλέπω τον λόγο να συγκρίνω φιλολογικά και φπψ και ιστορικά θεωρώ ότι πρέπει να συγχωνευθούν όλα αφού και από τα τρία βγαίνεις το ίδιο πράγμα και να υπάρχει δυνατότητα απόκτησης ειδικότητας στο 4ο έτος.

(οι πληροφορικοί μπορούν να έχουν και άλλες διεξόδους εκτός από την εκπαίδευση αν διαμαρτύρονται για την ανεργία είναι απλά άσχετοι)...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
πω πω χαμός και εδώ...

https://www.alfavita.gr/artro.php?id=55776
Πραγματικά αξίζει να το διαβάσετε


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΥΣΑΡΜΟΝΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
ΤΜΗΜΑ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων)
Δεν δίνουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ψυχολόγου. Οι απόφοιτοι μπορεί να απασχοληθούν ως φιλόλογοι.
Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)
Οι απόφοιτοι εγγράφονται στο ΤΕΕ ως "Διπλωματούχοι Πολεοδόμοι - Χωροτάκτες Μηχανικοί" στη βασική κατηγορία των Αρχιτεκτόνων Μηχανικών και αποτελούν δευτερεύουσα ειδικότητα χωρίς να διαθέτουν όλα τα επαγγελματικά δικαιώματα της βασικής κατηγορίας στην οποία εγγράφονται.
Μηχανικών Χωροταξίας και Ανάπτυξης (Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης)
Οι απόφοιτοι εγγράφονται στο ΤΕΕ ως "Διπλωματούχοι Πολεοδόμοι - Χωροτάκτες Μηχανικοί" στη βασική κατηγορία των Αρχιτεκτόνων Μηχανικών και αποτελούν δευτερεύουσα ειδικότητα χωρίς να διαθέτουν όλα τα επαγγελματικά δικαιώματα της βασικής κατηγορίας στην οποία εγγράφονται
Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
Οι απόφοιτοι δεν γίνονται δεκτοί στο ΤΕΕ, εγγράφονται όμως στο Οικονομικό Επιμελητήριο, συνεπώς θεωρούνται οικονομολόγοι και όχι μηχανικοί
Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
Οι απόφοιτοι δεν γίνονται δεκτοί στο ΤΕΕ.
Μηχανικών Επιστήμης Υλικών (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων)
Οι απόφοιτοι δεν γίνονται δεκτοί στο ΤΕΕ.
Μηχανικών Περιβάλλοντος (Πολυτεχνείο Κρήτης - Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης)
Οι απόφοιτοι των τμημάτων Μηχανικών Περιβάλλοντος εγγράφονται στο ΤΕΕ ως "Διπλωματούχοι Μηχανικοί Περιβάλλοντος" και αποτελούν δευτερεύουσα ειδικότητα. Ανάλογα με την εξειδίκευση και το περιεχόμενο της διπλωματικής τους εργασίας εγγράφονται στη βασική κατηγορία είτε των Πολιτικών Μηχανικών είτε των Χημικών Μηχανικών χωρίς να διαθέτουν όλα τα επαγγελματικά δικαιώματα της βασικής κατηγορίας στην οποία εγγράφονται
Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης (Πολυτεχνείο Κρήτης - Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης)
Οι απόφοιτοι των τμημάτων Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης εγγράφονται στο ΤΕΕ με τα επαγγελματικά δικαιώματα των Μηχανολόγων Μηχανικών
Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου)
Οι απόφοιτοι δεν εγγράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο
Τουρκικών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
Δεν λειτουργεί το σκέλος των Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών
Στατιστικής και Αναλογιστικών Χρηματοοικονομικών Μαθηματικών (Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σάμος)


Οι απόφοιτοί τους δεν είναι μαθηματικοί, όπως αφήνει να εννοηθεί ο τίτλος τους, αλλά οικονομολόγοι, που εγγράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο
Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης (Πανεπιστήμιο Πειραιά)
Οι απόφοιτοί τους δεν είναι μαθηματικοί, όπως αφήνει να εννοηθεί ο τίτλος τους, αλλά οικονομολόγοι, που εγγράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο
Στατιστικής (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών)
Οι απόφοιτοί τους δεν είναι μαθηματικοί, όπως αφήνει να εννοηθεί ο τίτλος τους, αλλά οικονομολόγοι, που εγγράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο
Πληροφορικής (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Πανεπιστήμιο Πειραιά)
Οι απόφοιτοι εγγράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο, εν αντιθέσει με τα υπόλοιπα Τμήματα Πληροφορικής άλλων ΑΕΙ
Ψηφιακών Συστημάτων (Πανεπιστήμιο Πειραιά)
Οι απόφοιτοι εγγράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο.
Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας)
Οι απόφοιτοι εγγράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο.
Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών (Πάντειο Πανεπιστήμιο)
Οι απόφοιτοι δεν εγγράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο εν αντιθέσει με τους αποφοίτους του ομώνυμου τμήματος του Πανεπιστημίου Πειραιά
Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΤΕΙ Αθήνας, Πειραιά, Πάτρας, Λάρισας, Κρήτης, Χαλκίδας, Δυτ. Μακεδονίας, Καβάλας, Σερρών - πλην Ιονίων Νήσω,)
Οι απόφοιτοι αποκτούν άδεια λογιστή - φοροτεχνικού από το Οικονομικό Επιμελητήριο
Εμπορίας και Διαφήμισης (ΤΕΙ Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Κρήτης)
Οι απόφοιτοι αποκτούν άδεια λογιστή - φοροτεχνικού από το Οικονομικό Επιμελητήριο, όχι όμως και οι απόφοιτοι των ομώνυμων τμημάτων των ΤΕΙ Πάτρας και Λαμίας
Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας)
Οι απόφοιτοι δεν έχουν άδεια λογιστή - φοροτεχνικού από το Οικονομικό Επιμελητήριο, εν αντιθέσει με τους αποφοίτους του Τμήματος Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής του ΤΕΙ Καλαμάτας, καθώς και Τμημάτων Εμπορίας και Διαφήμισης και Διοίκησης Επιχειρήσεων άλλων ΤΕΙ
Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (ΤΕΙ Κρήτης)
Προσχολικής Αγωγής (ΤΕΙ Αθήνας)
Το πτυχίο του τμήματος δεν είναι πτυχίο νηπιαγωγού, αλλά βρεφονηπιοκόμου. Πτυχίου νηπιαγωγού με πρόσβαση στην εκπαίδευση δίνουν μόνο τα αντίστοιχα Πανεπιστημιακά Τμήματα


ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΜΑΣ..................

Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα. Ιδρύθηκαν πανεπιστήμια και τει, χωρίς να κοιτάξουν την ολότητα της υπόθεσης. Θυμάμαι χαρακτηριστικά στη σχετική ειδησεογραφία, ότι το χρηματοκοικονομικών ΤΕΙ Κοζάνης ξεχάσανε ότι υφίσταται, δεν περιλήφθηκε στο σχετικό ΦΕΚ και έτσι έγινε αυτό που αναφέρεται! Ναι τόσο απλά (πιθανολογώ ότι στο χώρο αποφάσεων είναι άτομα >50 ετών και τα αγνοούν)...

Πάντως καλό ποστ. Τα έχει μαζεμένα...

Παίδες πότε προλάβατε και "τσακώνεστε" από τα ξημερώματα?

Η παιδεία δεν είναι "επιχείρηση" με έσοδα/έξοδα. Από την άλλη όμως το πράγμα είχε ξεφύγει και με την οικονομική κρίση... μπικικίνια τέλος για το Κράτος και ΔΕΝ μπορεί πλέον να τα συντηρήσει. Μην ξεχνάτε, ότι αυτά που ιδρύθηκαν πριν 10-15 χρόνια (όπως και τα ΜΔΕ μαζικά) έγινε μέσω του ΕΠΕΑΕΚ (χρήμα ΕΕ). Αυτό σημαίνει ότι δεν είχε σχέδιο το Κράτος μας, για το... μετά! Τα παρελκόμενα του θέματος τα ξέρετε/φαντάζεστε.

Επίσης, με τη "μεταρρύθμιση" Αρσένη, πέρα από τις Δέσμες στα Πεδία, είναι ότι ιδρύθηκαν χρονικά πολλές σχολές (και με απροσδιόριστο αντικείμενο και με μεταπτυχιακού επιπέδου αντικείμενο κ.λ.π.), διπλασιάστηκαν οι εισακτέοι και moto ήταν "αποσύνδεση πτυχίου με αγορά εργασίας". Χμ, μάλλον δεν έπρεπε όλα αυτά. Τα συμπτώματα τα ζείτε! Και το επίπεδο δυστυχώς του μέσου φοιτητή έχει πέσει κατά πολύ (και λογικό, αφού και επίσημα πλέον είναι το σύστημα ΟΕ-ΟΕ)!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Το πρώτο πτυχίο δεν είναι για εξειδίκευση, αλλά για "χίλια πράγματα", αλλιώς είσαι "τεχνικό" προσωπικό (μαθαίνεις ένα πράγμα, π.χ. να καρφώνεις)! Το Μεταπτυχιακό είναι για εξειδίκευση (εξ' ου και το όνομά του, ΜΔΕ: μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης).

Βιβλιοθηκονομίας υπάρχει Πανεπιστημιακό Τμήμα στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο (έδρα Κέρκυρα). Η Φυσιοθεραπεία ανήκει στα "παραϊατρικά" επαγγέλματα (δηλαδή "τομέας" Ιατρικής), αλλά ναι ο Φυσιοθεραπευτής "εκτελεί" τη γνώση στο άτομο (για θεραπεία προφανώς). Η Αισθητική δεν ξέρω κατά πόσο θα έπρεπε να είναι σε επίπεδο ΤΕΙ (δεν είμαι ειδικός να αποφανθώ), ωστόσο "λαμβάνει" τη γνώση από τη Φαρμακευτική και Χημεία και, αντίστοιχα με πριν, "εκτελεί"... Πάντως ακριβώς ίδιο δεν είναι, αλλά όχι και εντελλώς άσχετο.

Στο τελευταίο συμφωνούμε. Μάλλον χρειάζονται και τα δύο (οριζόντια και κάθετη δράση).

Δεν λέω ότι είμαι υπερ της ύπαρξης των τμημάτων που ανέφερα (πχ φυσικοθεραπεία, αισθητική κτλ), άλλα σίγουρα είναι καλύτερα από άλλα που είτε συνδυάζουν χίλια πράγματα είτε ταυτίζονται με ένα αντικείμενο ΑΕΙ.
Συμφωνώ ότι το πρώτο πτυχίο δεν είναι για μεγάλη εξειδίκευση αλλά ούτε για χίλια πράγματα είναι. Χίλια πράγματα κάνεις 9 χρόνια σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια.

Η λέξη υπερξειδίκευση σου λέει κάτι?
Για να έχει δικαίωμα ο Ημμίτης να χτίζει διόροφο,μια χαρά μου φαίνεται και το Δομικών Έργων.
Εκλαμβάνεις το αποτέλεσμα ως αιτία. Αν ο ημμίτης επιλέξει να χτίσει διώροφο και να μην ασκήσει "παραδοσιακά" το επάγγελμα του σημαίνει ότι απόφοιτοι από ΙΕΚ, ΤΕΙ και ότι άλλο υπάρχει, του παίρνουν την θέση και στρέφεται εκεί.
Το Δομικών έργων δεν έπρεπε να υπάρχει καν την στιγμή που υπάρχουν τμήματα Πολιτικών Μηχανικών, που είναι κλάσης ανώτερα.
Το αν τα δικαιώματα των μηχανικών (των απόφοιτων πολυτεχνείου πάντα) συγχέονται είναι άλλο θέμα. Ας αφήσουμε τους πολυτεχνίτες να φαγωθούν μεταξύ τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manos90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο manos90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 274 μηνύματα.
Δηλαδη αφηνουμε ολα τα ελληνικα οικονομικα σκανδαλα εξω,και τωρα μας εχουν στρεψει σε μια απλη εξισωση-->
γαμαμε την παιδεια-->βρισκουμε λυση στο οικονομικο προβλημα:confused:

και εμεις ως γαμαμουα φοιτητες ολοι,γουσταρουμε ''ναι ναι να κλεισουν τα ΤΕΙ'',''εκει το επιπεδο ειναι χαμηλο''

Εεεε,''αντε να κλεισουν και οι σχολες που δεν εχουν κυρος,δεν με θελει εκει η μαμα''
και βγανει ενας λουκουμας συμπλεγματων του ελληνα φοιτητη
και πιστευει οτι θα λυσει και το προβλημα,χαχαχαχαχαχαχ :teasing:


Οχι,φιλαρακι,τμηματα δεν πρεπει να κλεισουν.Οταν θα γινουν κρατικοποιησεις,οταν θα γινει οικονομικη αποσυμφορηση απο τις τραπεζες,τοτε θα δεις που θα βρεθουν λυσεις.
Αλλα με το να κοβουμε σε καιρους κρισης απο οπου βρουμε,δεν οδηγει σε τιποτα
.

Ποδι ποναει,ποδι κοβει ηταν πριν 10000 χρονια.Πιστευω εχουμε αναπτυξει ανωτερη λογικη διεργασια,ασχετα που δεν βλεπω κατι τετοιο :rolleyes:

Ετσι κλαιγοσασταν και με τις μειωσεις εισακτεων,χτυπιοσασταν σαν ψαρια εξω απο το νερο ''ναι ναι να γινουν οι μειωσεις''
Παλι καλα που ΔΕΝ εγιναν 8) 8) 8)
Πως ακριβως θα βρεθουν λυσεις;Πριν 10-15 χρονια που ημασταν "μια χαρα" με δανεια την βγαζαμε.
Επισης νομιζεις οτι οσοι πανε πχ ιατρικη το γουσταρουν; Εχουν δημιουργηθει 10 σχολες με το ιδιο αντικειμενο,απλα για να εξυπηρετουμε τα κομπλεξ μας.Το μεγαλυτερο μερος των παιδιων δεν ξερουν τι θελουν να κανουν μολις τελειωσουν το σχολειο και ετσι ετεροκαθοριζονται απο την οικογενεια και την κοινωνια.

Δε λεμε να κλεισουν τα τει,αλλα καθε ειδικοτητα να εχει οσους αποφοιτους μπορουν να αποροφφηθουν.Εννοειται οτι πρεπει να γινουν πολλες αλλαγες ωστε να αυξηθουν και οι δουλειες.Ομως εκ των πραγματων δε μπορει μια χωρα περιορισμενης εκτασης οσο ευρωστη και αν ειναι να διαθεσει απειρες θεσεις εργασιας.

Η καθαρη γνωση μπορει να κατακτηθει και χωρις να ειμαστε σε μια σχολη.Α και επειδη λεμε για τον καπιταλισμο των βορειοευρωπαιων,εκει μπορει καποιος να σπουδασει ο,τι γουσταρει για τη δικη του ευχαριστηση χωρις πανελληνιες και μαλακιες.Και τα ωραρια ειναι πολυ ευελικτα, ωστε να μπορουν να συνδιαζουν σπουδες και δουλεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ciela

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ciela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,758 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από antis

https://www.alfavita.gr/artro.php?id=55776
Πραγματικά αξίζει να το διαβάσετε


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΥΣΑΡΜΟΝΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
ΤΜΗΜΑ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων)
Δεν δίνουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ψυχολόγου. Οι απόφοιτοι μπορεί να απασχοληθούν ως φιλόλογοι.
Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)
Οι απόφοιτοι εγγράφονται στο ΤΕΕ ως "Διπλωματούχοι Πολεοδόμοι - Χωροτάκτες Μηχανικοί" στη βασική κατηγορία των Αρχιτεκτόνων Μηχανικών και αποτελούν δευτερεύουσα ειδικότητα χωρίς να διαθέτουν όλα τα επαγγελματικά δικαιώματα της βασικής κατηγορίας στην οποία εγγράφονται.
Μηχανικών Χωροταξίας και Ανάπτυξης (Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης)
Οι απόφοιτοι εγγράφονται στο ΤΕΕ ως "Διπλωματούχοι Πολεοδόμοι - Χωροτάκτες Μηχανικοί" στη βασική κατηγορία των Αρχιτεκτόνων Μηχανικών και αποτελούν δευτερεύουσα ειδικότητα χωρίς να διαθέτουν όλα τα επαγγελματικά δικαιώματα της βασικής κατηγορίας στην οποία εγγράφονται
Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
Οι απόφοιτοι δεν γίνονται δεκτοί στο ΤΕΕ, εγγράφονται όμως στο Οικονομικό Επιμελητήριο, συνεπώς θεωρούνται οικονομολόγοι και όχι μηχανικοί
Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
Οι απόφοιτοι δεν γίνονται δεκτοί στο ΤΕΕ.
Μηχανικών Επιστήμης Υλικών (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων)
Οι απόφοιτοι δεν γίνονται δεκτοί στο ΤΕΕ.
Μηχανικών Περιβάλλοντος (Πολυτεχνείο Κρήτης - Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης)
Οι απόφοιτοι των τμημάτων Μηχανικών Περιβάλλοντος εγγράφονται στο ΤΕΕ ως "Διπλωματούχοι Μηχανικοί Περιβάλλοντος" και αποτελούν δευτερεύουσα ειδικότητα. Ανάλογα με την εξειδίκευση και το περιεχόμενο της διπλωματικής τους εργασίας εγγράφονται στη βασική κατηγορία είτε των Πολιτικών Μηχανικών είτε των Χημικών Μηχανικών χωρίς να διαθέτουν όλα τα επαγγελματικά δικαιώματα της βασικής κατηγορίας στην οποία εγγράφονται
Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης (Πολυτεχνείο Κρήτης - Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης)
Οι απόφοιτοι των τμημάτων Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης εγγράφονται στο ΤΕΕ με τα επαγγελματικά δικαιώματα των Μηχανολόγων Μηχανικών
Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου)
Οι απόφοιτοι δεν εγγράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο
Τουρκικών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
Δεν λειτουργεί το σκέλος των Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών
Στατιστικής και Αναλογιστικών Χρηματοοικονομικών Μαθηματικών (Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σάμος)


Οι απόφοιτοί τους δεν είναι μαθηματικοί, όπως αφήνει να εννοηθεί ο τίτλος τους, αλλά οικονομολόγοι, που εγγράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο
Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης (Πανεπιστήμιο Πειραιά)
Οι απόφοιτοί τους δεν είναι μαθηματικοί, όπως αφήνει να εννοηθεί ο τίτλος τους, αλλά οικονομολόγοι, που εγγράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο
Στατιστικής (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών)
Οι απόφοιτοί τους δεν είναι μαθηματικοί, όπως αφήνει να εννοηθεί ο τίτλος τους, αλλά οικονομολόγοι, που εγγράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο
Πληροφορικής (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Πανεπιστήμιο Πειραιά)
Οι απόφοιτοι εγγράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο, εν αντιθέσει με τα υπόλοιπα Τμήματα Πληροφορικής άλλων ΑΕΙ
Ψηφιακών Συστημάτων (Πανεπιστήμιο Πειραιά)
Οι απόφοιτοι εγγράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο.
Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας)
Οι απόφοιτοι εγγράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο.
Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών (Πάντειο Πανεπιστήμιο)
Οι απόφοιτοι δεν εγγράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο εν αντιθέσει με τους αποφοίτους του ομώνυμου τμήματος του Πανεπιστημίου Πειραιά
Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΤΕΙ Αθήνας, Πειραιά, Πάτρας, Λάρισας, Κρήτης, Χαλκίδας, Δυτ. Μακεδονίας, Καβάλας, Σερρών - πλην Ιονίων Νήσω,)
Οι απόφοιτοι αποκτούν άδεια λογιστή - φοροτεχνικού από το Οικονομικό Επιμελητήριο
Εμπορίας και Διαφήμισης (ΤΕΙ Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Κρήτης)
Οι απόφοιτοι αποκτούν άδεια λογιστή - φοροτεχνικού από το Οικονομικό Επιμελητήριο, όχι όμως και οι απόφοιτοι των ομώνυμων τμημάτων των ΤΕΙ Πάτρας και Λαμίας
Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας)
Οι απόφοιτοι δεν έχουν άδεια λογιστή - φοροτεχνικού από το Οικονομικό Επιμελητήριο, εν αντιθέσει με τους αποφοίτους του Τμήματος Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής του ΤΕΙ Καλαμάτας, καθώς και Τμημάτων Εμπορίας και Διαφήμισης και Διοίκησης Επιχειρήσεων άλλων ΤΕΙ
Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (ΤΕΙ Κρήτης)
Προσχολικής Αγωγής (ΤΕΙ Αθήνας)
Το πτυχίο του τμήματος δεν είναι πτυχίο νηπιαγωγού, αλλά βρεφονηπιοκόμου. Πτυχίου νηπιαγωγού με πρόσβαση στην εκπαίδευση δίνουν μόνο τα αντίστοιχα Πανεπιστημιακά Τμήματα


ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΜΑΣ..................
επειδη μαλλον η παραπληροφορηση οργιαζει εδω μεσα, ας μιλήσω για το αντικείμενο μου που ξερω τι γίνεται. (και υποθετω με τον τρόπο που έχει γραφεί το απο πάνω ότι και για τα αλλα αντικείμενα κατι παρόμοιο συμβαίνει)

λολ ρε παιδια οποιος εχει τελειωσει αναλογιστης, στατιστικός, η ασφαλιστής είναι και μαθηματικός; θα τρελαθούμε τελείως;
πρέπει να είναι κάποιος πολύ άσχετος για να τα γράφει αυτά.
ορθώς κατηγοριοποιούνται στα οικονομικά (σα γενική κατηγορία) διότι προς τα εκεί προσανατολίζονται


εδιτ: με την παραπάνω λογική όποιος έχει τελειώσει το μεταπτυχιακό βιοπληροφορικής πρέπει να έχει ίδια δικαιώματα με τον ημμυ διότι ο τίτλος και των δύο μοιάζει - "όπως αφήνει να εννοηθεί ο τίλος τους" πάντα! :hehe:
τι λωζάννη τι κοζάνη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,775 μηνύματα.
Δε καταργούνται μόνο αλλά πρόκειται να γίνουν και συγχωνεύσεις. Το 2ο δεν είναι κακό ίσα-ίσα που πέρα από την οικονομία είναι καλύτερες και για τους φοιτητές. Δίνω ένα παράδειγμα από αυτά που συζητούνται:
Συγχώνευση τμημάτων Ιατρικών Εργαστηρίων/Φυσικοθεραπείας/Διατροφολογίας ή/και νοσηλευτικής(για την οποία πρώτα πρέπει να γίνει συγχώνευση ΑΕΙ/ΤΕΙ).
Όλα αυτά τα τμήματα κατά τα 3-4 πρώτα εξάμηνα έχουν πολλά κοινά μαθήματα. Όλοι οι φοιτητές πλέον θα εισέρχονται στο τμήμα Επαγγελμάτων Υγείας(ή ένας ανάλογος τίτλος) και από ένα σημείο και μετά θα διαλέγουν μία από τις παραπάνω κατευθύνσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Μ'έχεις συνδέσει με Κάιρο βλέπω.
Δεν ανέφερα πουθενά πως θεωρώ ότι τα ΤΕΙ και τα "άμουρα" τμήματα πρέπει να κλείσουν,αντιθέτως πολλά "μουράτα" (βλέπε νομικές,μαθηματικά,πολυτεχνικά,οικονομικά) πρέπει να βάλουν λουκέτο γιατί το μόνο που παράγουν τελικά είναι ντελιβεράδες.Είμαι της άποψης πως το σχολείο πρέπει να μορφώνει και να σε κάνει άνθρωπο και Πολίτη,το Πανεπιστήμιο ας είναι για άλλη δουλειά-αφού έχουν μπεί οι σωστές "τεχνικές" και "πνευματικές" βάσεις από το σχολείο,φυσικά.
Στη τελική,ας καταργήσουν τις κατευθύνσεις,οπότε θέλουν-δε θέλουν τα παιδιά να εκτίθενται στα πάντα,να αποφασίζουν και πιο σωστά αργότερα.

Τέλος,ούτε οικονομικά σκάνδαλα έχω διάθεση να αφήσω απ'έξω,ούτε με απασχολεί τόσο το πουλ μουρ,γι' αυτό κόψ 'τα red herrings.

Are you talking serious now?Θα κλεισουμε τις νομικες και τις λοιπες που ανεφερες,επειδη μπαινει το καθε καρυδιας καρυδι,την βγαζει με 5 και γινεται ντελιβερας?Ξερεις,υπαρχουν και σοβαρα ατομα.
Γιαυτους τους λογους παραγουν ντελιβεραδες,επειδη τα κρεμαν τα πτυχια στον τοιχο για καδρα,και δεν γουσταρουν την δουλεια τους.
Την προταση μου πανω στο συγκεκριμενο θεμα,την εχω πει πολλακις,σε καμια 10αρια θρεντς :P

Πως ακριβως θα βρεθουν λυσεις;Πριν 10-15 χρονια που ημασταν "μια χαρα" με δανεια την βγαζαμε.
Επισης νομιζεις οτι οσοι πανε πχ ιατρικη το γουσταρουν; Εχουν δημιουργηθει 10 σχολες με το ιδιο αντικειμενο,απλα για να εξυπηρετουμε τα κομπλεξ μας.Το μεγαλυτερο μερος των παιδιων δεν ξερουν τι θελουν να κανουν μολις τελειωσουν το σχολειο και ετσι ετεροκαθοριζονται απο την οικογενεια και την κοινωνια.

Δε λεμε να κλεισουν τα τει,αλλα καθε ειδικοτητα να εχει οσους αποφοιτους μπορουν να αποροφφηθουν.Εννοειται οτι πρεπει να γινουν πολλες αλλαγες ωστε να αυξηθουν και οι δουλειες.Ομως εκ των πραγματων δε μπορει μια χωρα περιορισμενης εκτασης οσο ευρωστη και αν ειναι να διαθεσει απειρες θεσεις εργασιας.

Η καθαρη γνωση μπορει να κατακτηθει και χωρις να ειμαστε σε μια σχολη.Α και επειδη λεμε για τον καπιταλισμο των βορειοευρωπαιων,εκει μπορει καποιος να σπουδασει ο,τι γουσταρει για τη δικη του ευχαριστηση χωρις πανελληνιες και μαλακιες.Και τα ωραρια ειναι πολυ ευελικτα, ωστε να μπορουν να συνδιαζουν σπουδες και δουλεια.

Συμφωνω σε αυτο που λες αρχικα,ειναι δεδομενο οτι παρα πολλοι μπαινουν σε μια σχολη λογω μοριων,και οχι επειδη την γουσταρουν.Αυτο επικρατει χρονια στον καταλογο της ελλαδας.Αλλος να πουμε μας επρηζε 1 χρονο με μια σχολη,μολις εβγαλε τα μορια αλλαξε σε χρονο ττ,τι να πεις.Αυτος να γινει ντελιβερας :P

Επισης,για να υπαρξει απορροφηση,ξερεις,πρεπει να υπαρξουν και υποδομες επιστημονικης ερευνας στην ελλαδα,για να αποκτησουμε και κανα ερευνητικο κλαδο σε πρακτικη εμπειρια.Εχουμε δηλαδη τμημα κοινωνικης ανθρωπολογιας, η τμημα εγκληματολογιας στην ΠΑΝΤΕΙΟ,αλλα δεν εχουμε υποδομες ερευνας για αυτους τους τομεις.Η λυση δεν ειναι στο να κλεισουν αυτες οι σχολες,αλλα στο να δημιουργησουμε επιστημονικες υποδομες,υποδομες ερευνων και αναπτυξης της τεχνολογιας.

Στην ελλαδα ο καπιταλισμος ειναι ενας,τον μαθαμε.
from bank-->to bank
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Δε καταργούνται μόνο αλλά πρόκειται να γίνουν και συγχωνεύσεις. Το 2ο δεν είναι κακό ίσα-ίσα που πέρα από την οικονομία είναι καλύτερες και για τους φοιτητές. Δίνω ένα παράδειγμα από αυτά που συζητούνται:
Συγχώνευση τμημάτων Ιατρικών Εργαστηρίων/Φυσικοθεραπείας/Διατροφολογίας ή/και νοσηλευτικής(για την οποία πρώτα πρέπει να γίνει συγχώνευση ΑΕΙ/ΤΕΙ).
Όλα αυτά τα τμήματα κατά τα 3-4 πρώτα εξάμηνα έχουν πολλά κοινά μαθήματα. Όλοι οι φοιτητές πλέον θα εισέρχονται στο τμήμα Επαγγελμάτων Υγείας(ή ένας ανάλογος τίτλος) και από ένα σημείο και μετά θα διαλέγουν μία από τις παραπάνω κατευθύνσεις.

Το είχα αναφέρει πριν 1-2 χρόνια στο i-school και είχε "κακοφανεί" (για να μην μπω άλλη λέξη) σε πολλούς νεαρούς φοιτητές τότε. Αυτό εφαρμόζεται στο ΓΠΑ με τον "κοινό κορμό" στα πρώτα έτη σπουδών και "διαχωρισμός" σπουδών στην πορεία. Πρακτικά "βολεύει" να εφαρμοστεί εκεί, γιατί όλα τα Τμήματα είναι στο ίδιο σημείο.

Ακόμα, παλιότερα είχε αναφερθεί (δεν συμφωνώ) στα πλαίσια της 3ετίας (αν εφαρμοζόταν και φρούτο Αγγλίας βασικά) να υπάρχει "γενικό BSc" σε δεδομένες ακαδημαϊκές περιοχές, για να σάς βάλω στο κλίμα κάτι σαν τους τίτλους των σημερινών Πεδίων (BSc θετικών επιστημών, πολυτεχνικών, ανθρωπιστικών, οικονομικών κ.λ.π.) και μετά (πριν το πτυχίο? μετά το πτυχίο?) η "ειδικότητα" (π.χ. Χημεία, Λόχρη, ΜΜΕ, Νομική, ΗΜΜΥ κ.λ.π.).

Σε επιστήμες "κοντινές" υπό την έννοια της "επιστημονικής ομπρέλας" (π.χ. Γεωπονίας ή Μηχανικών) πάντως γίνεται εδώ και χρόνια με την ύπαρξη γενικού τμήματος που τα μέλη ΔΕΠ έχουν τα μαθήματα βασικής επιστημονικής γνώσης (μαθήματα κορμού) και βοηθάει (ήτοι, εξοικονόμηση πόρων), όταν οι σχολές είναι γεωγραφικώς δίπλα (έννοια campus τύπου ΓΠΑ ή ΕΜΠ).

* Πρόσφατα (καμιά 10ετία) το γενικό τμήμα ΕΜΠ προσφέρει αυτόνομα πτυχίο, ενώ του ΓΠΑ όχι (αλλά έχει αυτόνομα MΔΕ).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zaraki

Δραστήριο μέλος

Ο Zaraki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 536 μηνύματα.
Ειλικρινα μερικοι ειστε εκτος πραγματικοτητας.

Τμηματα πρεπει να κλεισουν οχι μονο για οικονομικους λογους, αλλα και για να "αναβαθμιστουν" τα πτυχια.Δεν γινεται και η κουτση Μαρια να βγαινει με πτυχιο πανεπιστημιου απο την Ελλαδα.Ευτελιζονται τελειως οταν ατομα που δεν μπορουν να σπουδασουν, μπαινουν σε σχολες με 6-7-10 χιλιαδες μορια βαση και (εδω ειναι το παραδοξο!) βγαινουν κιολας ως πτυχιουχοι.Και μην ακουσω φανφαρες οτι ολοι πρεπει να εχουν προσβαση στην εκπαιδευση, υπαρχουν και τα δημοσια ΙΕΚ για οσους θελουν να ασχοληθουν με κατι μεταλυκειακα.

Επισης, ειναι λογικο να εχουμε 50 σχολες με "δικαιωματα" πληροφορικης;Τι θα κανουν οι αποφοιτοι τοσων τμηματων;Θα απορροφηθουν στην ανυπαρκτη βιομηχανια της Ελλαδας;Με τους φιλολογους που αναφερθηκαν και πιο πριν, τι θα γινει;Που θα τους βαλουν να διδαξουν ολους αυτους;Παραδειγματα σαν κι αυτα υπαρχουν πολλα.

Αφηστε λοιπον μερικοι τις ηλιθιοτητες περι καπιταλισμου(!!!) και προσπαθειστε να δειτε λιγο μπροστα σας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Ειλικρινα μερικοι ειστε εκτος πραγματικοτητας.

Τμηματα πρεπει να κλεισουν οχι μονο για οικονομικους λογους, αλλα και για να "αναβαθμιστουν" τα πτυχια.Δεν γινεται και η κουτση Μαρια να βγαινει με πτυχιο πανεπιστημιου απο την Ελλαδα.Ευτελιζονται τελειως οταν ατομα που δεν μπορουν να σπουδασουν, μπαινουν σε σχολες με 6-7-10 χιλιαδες μορια βαση και (εδω ειναι το παραδοξο!) βγαινουν κιολας ως πτυχιουχοι.Και μην ακουσω φανφαρες οτι ολοι πρεπει να εχουν προσβαση στην εκπαιδευση, υπαρχουν και τα δημοσια ΙΕΚ για οσους θελουν να ασχοληθουν με κατι μεταλυκειακα.

Επισης, ειναι λογικο να εχουμε 50 σχολες με "δικαιωματα" πληροφορικης;Τι θα κανουν οι αποφοιτοι τοσων τμηματων;Θα απορροφηθουν στην ανυπαρκτη βιομηχανια της Ελλαδας;Με τους φιλολογους που αναφερθηκαν και πιο πριν, τι θα γινει;Που θα τους βαλουν να διδαξουν ολους αυτους;Παραδειγματα σαν κι αυτα υπαρχουν πολλα.

Αφηστε λοιπον μερικοι τις ηλιθιοτητες περι καπιταλισμου(!!!) και προσπαθειστε να δειτε λιγο μπροστα σας.

Μου θυμιζεις χιτλερικη γερμανια και αηδιαζω,που για οικονομικους λογους,σκοτωναν οσους δεν μπορουσαν να δουλεψουν στα εργοστασια,επειδη ειχαν κινητικα και νοητικα προβληματα.Ναι,ειδες?Δεν μπορουσαν να υπαρξουν γραναζια στο καπιταλιστικο συστημα της ναζιστικης γερμανιας.

Και να σου πω και ενα μυστικο?Τα τηματα δεν θα κλεισουν,επειδη απο εκει μεσα παιζουν συμφεροντα με καθηγηταδες και ολοκληρα οικογενειακα δεντρα.Οχι οτι το υποστηριζω,αλλα αυτο θα βοηθησει στο να μην κλεισουν,και να γινει αυτο που ελπιζω.

Αμα θες,αρχισε να κλαψουριζεις απο τωρα :(:(:(

:teasing: :teasing: :teasing: :teasing: :teasing:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Τμηματα πρεπει να κλεισουν οχι μονο για οικονομικους λογους, αλλα και για να "αναβαθμιστουν" τα πτυχια.Δεν γινεται και η κουτση Μαρια να βγαινει με πτυχιο πανεπιστημιου απο την Ελλαδα.Ευτελιζονται τελειως οταν ατομα που δεν μπορουν να σπουδασουν, μπαινουν σε σχολες με 6-7-10 χιλιαδες μορια βαση και (εδω ειναι το παραδοξο!) βγαινουν κιολας ως πτυχιουχοι.Και μην ακουσω φανφαρες οτι ολοι πρεπει να εχουν προσβαση στην εκπαιδευση, υπαρχουν και τα δημοσια ΙΕΚ για οσους θελουν να ασχοληθουν με κατι μεταλυκειακα.

Έτσι είναι. Όταν είναι το πλήθος είναι έτσι (στο επίπεδό του) αναγκαστικά στο μάθημα κατεβάζεις τον πήχη και τις προσδωκίες. Δεν μπορείς να "κόβεις" όλο τον κόσμο συνέχεια. Πρέπει κάπως το "σύστημα" σε βάθος χρόνου να προχωρήσει (αναγκαστικά και μη) και συνήθως την πληρώνει η ποιότητα στα πάντα όλα.

Επισης, ειναι λογικο να εχουμε 50 σχολες με "δικαιωματα" πληροφορικης;Τι θα κανουν οι αποφοιτοι τοσων τμηματων;Θα απορροφηθουν στην ανυπαρκτη βιομηχανια της Ελλαδας;Με τους φιλολογους που αναφερθηκαν και πιο πριν, τι θα γινει;Που θα τους βαλουν να διδαξουν ολους αυτους;Παραδειγματα σαν κι αυτα υπαρχουν πολλα.

Σε όλες τις επιστήμες συμβαίνει αυτό. Είπαμε, η Ελλάδα με την οικονονομία της είναι στάσιμη (να μην πω μειούμενη) και από τις ~40.000 εισακτέους δεκαετία 90 μέσα σε μία (!!!!!) χρονιά φτάσαμε τις ~85.000.

Για τα υπόλοιπα μπορείτε να βάλετε ό,τι περιλαμβάνει το "δια βίου εκπαίδευση" και "εκπαίδευση ενηλίκων".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Αισχος,αισχος και αισχος!!!!

Κοριτσι μου,επειδη εσυ γουσταρεις τεχνοκρατικη παιδεια διχως βαθος και γνωσεις,και στειρα εξειδικευση για να σε βολεψει ο μπαμπακας στο δημοσιο αργοτερα,δεν εστι οτι το θελουμε και ολοι.Ποια εισαι εσυ που θα πεις ποια τμηματα πρεπει να κλεισουν και ποια οχι?

Αισχος με αυτη την λογικη και την ψευτοελπιδοφορα ''ναρκη'' που εχετε μεσα σας.οτι σας πουν νομιζετε ειναι για το καλο σας,και θα σωθει η χωρα.

Θα ήταν καλύτερα από το να συγχωνεύσουν καμιά φιλολογία ή ΦΠΨ αν για να εξυπηρετήσουν τους άνεργους φιλολόγους προσάρμοζαν το εκπαιδευτικό σύστημα στις ανάγκες τους; Απλώς ένα παράδειγμα. Λες και πρέπει όλοι να πάνε στα πανεπιστήμια. Μετά λέμε ότι έχουμε παραμελήσει τον πρωτογενή τομέα. Εμ αφού έχουμε γεμίσει ψευτοδιανοούμενους...
Μην εξάπτεσαι, και κυρίως μην βάζεις ταμπελίτσες και μην βγάζεις συμπεράσματα χωρίς να ξέρεις τον άλλο. Μην μιλάς σε μένα για βολεμένους και για μπαμπάκα που θα με βολέψει στο δημόσιο γιατί εμείς ποτέ σχέση με κανένα κόμμα ή βουλευτή ή ότι άλλο δεν είχαμε. Άλλοι είναι οι προσηλυτισμένοι που ούτε αυτό που υποτίθεται πιστεύουν δεν μπορούν να στηρίξουν.
Δεν πιστεύω ότι θα σώσει την οικονομία αν μου λες αυτό, έτσι κι αλλιώς πιστεύω ότι κάποια πρέπει να κλείσουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Πρέπει να κλείσουν και τμήματα που δεν έχουν λόγο ύπαρξης και επιβαρύνουν τον κρατικό προυπολογισμό....Όπως είναι το τμήμα μηχανικών ενεργειακών πόρων στην Κοζάνη που άνοιξε εν μία νυκτί χωρίς να υπάρχει κτίριο και γενικά σχεδιασμός........Επίσης εν μια νυκτί μετονομάστηκε σε τμήμα μηχανολόγων μηχανικών.......Και το πιο τραγικό, μετά από 10 χρόνια ύπαρξης δεν έχει ακόμη δικό του κτίριο αλλά νοικιάζει!!!!!!!!!!!!15.000 νοίκι ο μήνα...Αυτά δεν είναι λεφτά για πέταμα????????????????????????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Τα τμηματα δεν θα κλεισουν,επειδη απο εκει μεσα παιζουν συμφεροντα με καθηγηταδες και ολοκληρα οικογενειακα δεντρα.Οχι οτι το υποστηριζω,αλλα αυτο θα βοηθησει στο να μην κλεισουν,και να γινει αυτο που ελπιζω.

Υπάρχουν και τμήματα που δεν έχουν κανένα (το ξαναλέω κανένα, μηδέν, 0!) Καθηγητή (και θεωρούνται στο i-school από τα "καλά" τμήματα).

Γενικότερα, ένα δίκιο το έχεις. Και όχι μόνο Καθηγητών, αλλά και Πολιτικών (εκλογικές περιφέρειες).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
...Αφηστε λοιπον μερικοι τις ηλιθιοτητες περι καπιταλισμου(!!!) και προσπαθειστε να δειτε λιγο μπροστα σας.

Ηλιθιότητες περί Καπιταλισμού; Πόσων χρόνων πρέπει να φτάσεις για να καταλάβεις ότι η οικονομία διαμορφώνει την παιδεία και ότι η παιδεία (ανα)τροφοδοτεί ολόκληρο το σύστημα; Όροι όπως «βάση», «εποικοδόμημα», σου λένε κάτι;

Η λύση, λοιπόν, είναι να έχουν πρόσβαση στα Πανεπιστήμια μόνο όσοι έχουν χιλιάρικα να σκάνε στην παραπαιδεία, και οι ελάχιστες εξαιρέσεις των μαθητών που τα καταφέρνουν ικανοποιητικά μόνοι τους;

Αποκλείεις τους ανθρώπους από το καθολικό δικαίωμά τους για μόρφωση; Ποιος είσαι;

Το πρόβλημα στις ρίζες βρίσκεται.

Και στο κάτω-κάτω της γραφής, θεωρείτε ότι δε μπορούν να αξιοποιηθούν οι άνεργοι πτυχιούχοι;
Ενδεικτικά, ρωτήστε πόσα κενά φιλολόγων/οικονομολόγων/βιολόγων κλπ έχει ένα σχολείο nowadays.

Το σύστημα ΔΕ θέλει να τους αξιοποιήσει, γιατί δεν το συμφέρει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Πρέπει να κλείσουν και τμήματα που δεν έχουν λόγο ύπαρξης και επιβαρύνουν τον κρατικό προυπολογισμό....Όπως είναι το τμήμα μηχανικών ενεργειακών πόρων στην Κοζάνη που άνοιξε εν μία νυκτί χωρίς να υπάρχει κτίριο και γενικά σχεδιασμός........Επίσης εν μια νυκτί μετονομάστηκε σε τμήμα μηχανολόγων μηχανικών.......Και το πιο τραγικό, μετά από 10 χρόνια ύπαρξης δεν έχει ακόμη δικό του κτίριο αλλά νοικιάζει!!!!!!!!!!!!15.000 νοίκι ο μήνα...Αυτά δεν είναι λεφτά για πέταμα????????????????????????

Βρίθουν τέτοια παραδείγμα (αποθήκες, κτήρια σχολείων, πολυκατοικίες κ.λ.π.). Τώρα για αντικείμενα σχολών, επίσης!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Θα ήταν καλύτερα από το να συγχωνεύσουν καμιά φιλολογία ή ΦΠΨ αν για να εξυπηρετήσουν τους άνεργους φιλολόγους προσάρμοζαν το εκπαιδευτικό σύστημα στις ανάγκες τους; Απλώς ένα παράδειγμα. Λες και πρέπει όλοι να πάνε στα πανεπιστήμια. Μετά λέμε ότι έχουμε παραμελήσει τον πρωτογενή τομέα. Εμ αφού έχουμε γεμίσει ψευτοδιανοούμενους...
Μην εξάπτεσαι, και κυρίως μην βάζεις ταμπελίτσες και μην βγάζεις συμπεράσματα χωρίς να ξέρεις τον άλλο. Μην μιλάς σε μένα για βολεμένους και για μπαμπάκα που θα με βολέψει στο δημόσιο γιατί εμείς ποτέ σχέση με κανένα κόμμα ή βουλευτή ή ότι άλλο δεν είχαμε. Άλλοι είναι οι προσηλυτισμένοι που ούτε αυτό που υποτίθεται πιστεύουν δεν μπορούν να στηρίξουν.
Δεν πιστεύω ότι θα σώσει την οικονομία αν μου λες αυτό, έτσι κι αλλιώς πιστεύω ότι κάποια πρέπει να κλείσουν.

Το ενα δεν σχετιζεται με το αλλο.Το οτι μπαινουν μαλακες στα πανεπιστημια,δεν εστι οτι πρεπει να κλεισουμε σχολες.

Εξαπτομαι,διοτι τα ιδια ελεγαν αμεσως κατι παπαγαλακια,οταν ειπαν για μειωση εισακτεων.Σαν πουλια πανω στο τζαμι κολλησαν σε αυτες τις ψευτο-λυσεις που τους προσφερε το συστημα.Δεν μπορουν να καταλαβουν,οτι η αρχη των προβληματων ειναι η δοικηση της οικονομιας,το οικονομικο συστημα δηλαδη.ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΟ,ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
Ειναι τοσο απλο.
Ξερουμε την πηγη του προβληματος,απο εκει θα αρχισουμε,δεν γινεται να βαραμε καθε τομεα,εις το ονομα της ''θειας'' λυσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Επίσης να πώ για το συγκεκριμένο τμήμα ότι πέρυσι συζητήθηκε να στεγαστεί στο τει δυτικής Μακεδονίας που είναι το τρίτο μεγαλύτερο ίδρυμα στην Ελλάδα και οι εγκαταστάσεις του είναι τεράστιες....Αλλά το τμήμα μηχανικών του πανεπιστημίου δυτικής Μακεδονίας το θεώρησε υποβάθμιση να συστεγάζετε μαζί με το τει!!!!!και συνεχίζει να βρίσκετε σε κτίριο που νοικιάζει!!!!!!!!!!!!!!!!Αυτά τα τρελά μόνο στην Ελλαδίτσα μας...10 χρόνια μετά την ύδριση του και ακόμη δεν έχει δικό του κτίριο.......καλά για εξοπλισμό εργαστηρίων κτλ δεν θα μιλήσωωωω απλά tragic........Αυτά είναι η σπατάληηηηη και όποιος δεν συμφωνεί με το κλείσιμο τέτοιων τμημάτων τι να πώ!!!!!!!!!ας το σκεφτεί καλύτερα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Αν ο ημμίτης επιλέξει να χτίσει διώροφο και να μην ασκήσει "παραδοσιακά" το επάγγελμα του σημαίνει ότι απόφοιτοι από ΙΕΚ, ΤΕΙ και ότι άλλο υπάρχει, του παίρνουν την θέση και στρέφεται εκεί.
Μαλλον οχι, η αρμοδιότητα ενος μηχανικου πολυτεχνικης εκπαιδευσης είναι ως επι το πλείστον οι μελέτες και η ερευνα.
Σε ανάλογο θεμα όταν είχε υποστηριχθεί πως οι Μηχανικοι των πολυτεχνείων είναι απαραίτητο να κατέχουν τις βασικές γνωσεις τεχνικού, είχαν βγει όλοι και γελουσαν.
Το οτι ουτε ερευνα υπάρχει στην Ελλάδα δεν σας λέει κάτι;;;
Βεβαια οτι το πιο αστείο είναι οτι επειδη αναγκάζονται να κάνουν την δουλειά ενός τεχνολόγου λόγω έλλειψης δουλειάς στον κλαδο τους, θεωρουν υποχρέωση των επιτροπών επιλογης προσωπικου να τους προτιμουν σε θεσεις που σε φυσιολογικες περιπτωσεις θα επρεπε να προσληφθει τεχνολόγος. Και τέλος θεωρουν απολύτως φυσιολογικό και λογικό να καταργουν και τα επαγγελματικά δικαιώματα των τεχνολόγων ως "αντισυνταγματικα" (sic) ωστε να λυμαίνονται ανενόχλητοι τα πεδία απασχόλησης των.
Το Δομικών έργων δεν έπρεπε να υπάρχει καν την στιγμή που υπάρχουν τμήματα Πολιτικών Μηχανικών, που είναι κλάσης ανώτερα.
Α, φινα! επειδη τα δικαιώματα των Πολιτικών μηχανικών είναι αποτελεσμα βασιλικών διαταγματων του 30, να μην ιδρυθουν σχολες δομικων έργων...
Υπεροχο σαν σκεπτικο, δεν λέω....:P
Το αν τα δικαιώματα των μηχανικών (των απόφοιτων πολυτεχνείου πάντα) συγχέονται είναι άλλο θέμα. Ας αφήσουμε τους πολυτεχνίτες να φαγωθούν μεταξύ τους.
Φαγονονται χρόνια αυτοι με όλους, αλλά τις μίζες τις πηραν την εποχη των παχιων αγελαδων και των μεγαλων εργων, οπότε οι χαμένοι είναι πάλι οι εκτός συντεχνιας...
συγχώνευση ΑΕΙ/ΤΕΙ
δε πα να μαλλιασει η γλώσσα μας, δε πα να εχουν αλλαξει οι ονομασιες, δεν πα να εχουν αλλάξει οι νομοθεσιες...
τα κομπλεξ δεν αποβάλλονται τελικά...:no::/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top