Κατάργηση του 10%;

Insomnie

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Insomnie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,461 μηνύματα.
Γενικά, από τις απαντησεις της πλειοψηφίας επιβεβαιώνεται ....
ε καλά τώρα,ας μην υπερβάλλουμε,το αόθ μια χαρά μάθημα είναι,απλά γίνεται με ένα πιο "χαζό" τρόπο γιατί το παίρνουν και πολλοί της θεωρητικής(οπότε το μαθηματικό μέρος του γίνεται πιο " άκαμπτο")
π.χ. πρέπει να γράφεις τις Qs kai Qd με συγκεκριμένους συντελεστές αλλιώς στο πιάνουν λάθος
(lol)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

student93

Νεοφερμένος

Ο student93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Απλά μια παρατήρηση έκανα που την θεωρώ πολύ βασική... Μπορεί να μην είναι το ΑΟΘ, αλλά η ιστορία κατεύθυνσης κτλ... Το θέμα είναι πως μαθητές που έχουν τεράστιο ενδιαφέρον και ικανότητες για μία επιστήμη δεν μπαίνουν στις αντίστοιχες σχολές διότι δεν είναι καλοί test-takers, ενώ μπορούν να μπούν αυτοί που θυμήθηκαν να διαβάσουν στην Γ λυκείου και έχουν σκοπό να την βγάλουν στην καφετερία τα επόμενα 4 χρόνια... Ποιός τύπος μαθητη θα οφελήσει περισσότερο το ελληνικό πανεπιστήμιο και στην συνέχεια την αγορα εργασίας??? Αυτός που έχει περισσότερα μόρια???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,800 μηνύματα.
Με την ίδια λογική, δεν υπάρχει ενδιαφέρον για ακαδημαϊκή γνώση παρά μόνο για άμεση λήψη (αν ήταν δυνατόν από το 1ο εξάμηνο σπουδών) του Πανεπιστημιακού πτυχίου. Ποιος οφείλεται όπου στα Ελληνικά Πανεπιστήμια, υπάρχει ενδιαφέρον μόνο για το «πόσα μαθήματα πέρασες» και όχι «τι έμαθες και αν έμαθες»; Για το ενδιαφέρον να περάσει κάποιος σε μια σχολή πολλών μορίων είναι ολίγον μια φούσκα; Αφού κανένας δεν θέλει το διάβασμα, μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας..;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Γενικά, από τις απαντησεις της πλειοψηφίας επιβεβαιώνεται για ακόμη μια φορα οτι η εισαγωγη στο πανεπιστημιο μεσω πανελληνιων είναι ιδεολογημα κυριαρχίας... Ειλικρινά, έχοντας γνωρίσει πληθώρα αντίστοιχων μοντελων εισαγωγης, θεωρώ το ελληνικό ως το πλεον παρανοϊκό... Ένας αριθμός μορίων μπορεί να καθορίσει αν κάποιος είναι ικανός να εισαχθεί σε ένα πανεπιστημιο...? Είμαστε μόνο ένας αριθμός...? Θεωρώ πως εισαγωγικές εξετάσεις πρέπει να υπάρχουν και να λαμβάνονται υπόψη από τις επιτροπες εισαγωγής στα πανεπιστήμια (άλλη μια αλλαγή που θεωρώ απαραίτητη) αλλα δεν θα παίζουν τον μοναδικό και καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζουν σήμερα...
Ας επικεντρωθούμε στον μαθητή-ταλέντο σε μία επιστήμη (πχ φυσική) που μπορεί να λύνει τα πιο δύσκολα προβλήματα και να διεκπονεί τα πιο δύσκολα πειράματα... Αυτός ο μαθητής που αναμφίβολλα θα αναβάθμιζε το επίπεδο της αντίστοιχης σχολής με την παρουσία και πρόοδο του, δεν θα καταφέρει να συγκεωτρωση τον απαραίτητο αριθμό μορίων, διότι απέτυχε στο ΑΟΔΕ και ΑΟΘ...Ακούγεται δίκαιο??
Έχει και συνέχεια...
Ο μαθητής αυτός θα στείλει το εξαιρετικό βιογραφικό του (καθώς έχει βραβεία απο μαθητικούς διαγωνισμόυς, αθληματα, μουσική κτλ) σε κολλεγια τις Αμερικής, που μετα χαράς θα του προσφέρουν όχι απλά μια θεση στο κολλέγιο τους(το οποιο θα είναι κλασεις ανώτερο από τα ελληνικά πανεπιστήμια) αλλα θα του δωσουν και υποτροφια. Παράλληλα, θα του δρομολογήσουν μια άρτια ακαδημαική καριέρα που τελικά θα τον οδηγήσει στην Αμερικανικη αγορα εργασίας...
Συνοπτικά, ο μαθητής που απέρριψε το ελληνικό πανεπιστήμιο, θα αποτελεί βασικό κομμάτι του ενεργητικού δυναμικού της Αμερικανικης οικονομιας... η εκπαιδευτική κοινοτητας της οποίας αναγνώρισε το ταλέντο του και του έδωσε δυνατότητες για περαιτέρω ανάπτυξη...
Καταληκτηκα, ο μαθητής- αποτυχία κατα τα ελληνικά δεδομένα θα απολαμβανει μια ζώη με τεράστιο μισθό, με απίστευτη εργασία και μια ασυναγώνηστη ποιοτητα.... ενώ στην Ελλάδα οι ακαδημαϊκοί θα καταδικάζουν την αμερικανική νοοτροπία "στρατολόγησης" των ελληνικών "μυαλών" καθως και την αποφαση των τελευταίων να στρατολογηθούν...

Και πριν βιαστείται να πείτε πως όλα αυτά αποτελούν ουτοπικό σενάριο.... αυτή είναι συνοπτικά η προσωπική ιστορία του ξαδέρφου μου... και φαντάζομαι αρκετών ακόμη παιδιών....

Τα συμπεράσματα για το εκπαιδευτικό μας σύστημα και κυρίως την διαδικασία εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δικά σας !!!!

Καλά όλα αυτά που λες, αλλά λίγα.
Και αυτό αποδεικνύεται από τις τελευταίες σειρές. Με βάση μια προσωπική ιστορία, που δεν αποτελεί κανόνα, αλλά εξαιρετική περίπτωση κρίνεις ένα ολόκληρο μοντέλο...

Το να είσαι απλώς ένα νούμερο (αυτό που γράφεις) είναι το πιο αδιάβλητο σύστημα για τη χώρα μας. Αλλιώς μετά αρχίζουν τα ψεύτικα βιογραφικά και οι παράτυπες αποδοχές φοιτητών στα πανεπιστήμια.
Θα μπορούσε να υπάρχει κάποια ρύθμιση για ειδικές περιπτώσεις που έχουν διακριθεί (αν και αυτός που είναι "μυαλό" δε χρειάζεται ιδιαίτερη βοήθεια), και νομίζω υπάρχει ήδη κάποια διευκόλυνση για τους διακριθέντες, και μάλιστα κάπως υπερβολική, με την έννοια ότι αγγίζει και θέματα άσχετα με το πανεπιστήμιο, όπως ο αθλητισμός. (γιατί ο πρωταθλητής κρίκετ έχει ειδική μεταχείριση και μπαίνει με λιγότερα μόρια σε μια σχολή από έναν απλό μαθητή; )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

student93

Νεοφερμένος

Ο student93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Αρχικά, μέσα από ένα παράδειγμα ήθελα να δείξω τον λανθασμένη, απρόσωπη και τυποποιημένη διαδικασία εισαγωγής στην χώρα μας...και το εξειδικευμένο αυτό παράδειγμα ανάγεται σε χιλιάδες περιπτωσεις μαθητών... Και ναι, θεωρώ άδικο να προωθείται αυτός που έγραψε καλά σε κάποιες μόνο εξετάσεις ή καλύτερα αυτός που είχε την δυνατότητα για ατελείωτες ώρες ιδιαίτερων και που πήγαινε σε ιδιωτικό στο οποίο ξεκίνησε την ύλη της Γ λυκείου από την Β' λυκείου και αντί για μαθηματα ΓΠ έκανε κατεύθυνσης...
Καμία φορά όταν εστιάζουμε στο δεντρο χάνουμε το δασος....
Το σύστημα στόχευσε τόσο έντονα στο να γίνει "αδιαβλητο" και να παρέχει "ίσες ευκαιρίες", που τελικά το μόνο που κατάφερε είναι να στρεψει τους μαθητές στο παθητικό διαβασμα, να πλουτισει τα φροντιστηρια και να μεροληπτεί έμεσσα υπερ όσων έχουν πρόσβαση στην παραεκπαίδευση...
Ο κρατικός παρεμβατισμός στην εκπαίδευση είναι τόσο ευεργητικός όσο και αυτός στην ελληνική οικονομία... Ισως είναι πλεόν καιρός το πανεπιστήμιο να απελευθερωθεί απο τα υπουργεία και να επιλέγει με δικά του κριτήρια τους φοιτητές, οδηγώντας στην αυξηση του ανταγωνισμού μεταξύ των πανεπιστημίων και στην αναβαθμιση του επιπέδου εκπαίδευσης...
Το αιώνιο παράδοξο του Ελληνα πάντως είναι παλι εμφανές...
...........όλοι συμφωνούν στην ανάγκη για αλλαγή......
..........αλλά κανένας δεν είναι πρόθυμος για αλλαγή......
Ενώ σε όλο τον κόσμο, η εισαγωγή στο πανεπιστημιο βάσει μόνο ενός κριτηριο (εδώ πανελλαδικές εξετάσεις) φαντάζει αδιανοητο... στην Ελλάδα η ιδέα και μόνο ότι το πανεπιστήμιο μπορεί να είναι ουσιαστικά ανεξαρτητο, οι πανελλήνιες να καταργηθούν, το λυκειο να παψει να είναι προθαλαμος των ΑΕΙ και ΤΕΙ και η εισαγωγή στην τριτοβαθμια εκπαίδευση να αναθεωρηθεί και να τοποθετηθεί σε προσωπικό επίπεδο, σε αρμονία με το παγκόσμιο κλίμα αναπτυξης μεσα απο την ανταγωνιστικότητα, προκαλεί έντονη αντίδραση απο σχεδόν όλους τους φορείς....
Ίσως, μας βολέυει όλους (καθηγητες, φροντιστές, κυβερνηση, πανεπιστημιακούς, μαθητες) αυτή η κατασταση...Σίγουρα όμως δεν "βολεύει" το ελληνικό πανεπιστημιο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mathitis13

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mathitis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Καταργειται το 10 τα εκατο του χρονου??

Επισήμανση: Τα μηνύματα 69 - 73 προήλθαν απο νήμα με παρόμοιο περιεχόμενο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Eliminated

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Eliminated αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Πολίχνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 391 μηνύματα.
yes
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,405 μηνύματα.
βγηκε επίσημη ανακοίνωση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mathitis13

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mathitis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Ειναι σιγουρο??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μαντάμ_Σουσού

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαντάμ_Σουσού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 158 μηνύματα.
παιδιά μην τρελαίνεστε, και φέτος δεν έλεγαν οτι θα επαναφέρουν την βάση του 10 και ήταν απολύτο σίγουρο και διαδεδομένο ; Ε τον φεβρουάριο το πήραν πίσω :P Στην ελλάδα ζούμε, βγαίνει μια φήμη και αναπαράγεται απο το κάθε χαζο-μπλογκ που υπάρχει. Αν δεν βγει επίσημότατη ανακοίνωση μην πιστευετε τίποτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top