anathimatikos
Νεοφερμένο μέλος


Έχουμε ήδη δωρεάν εκπαίδευση, δωρεάν συγγράμματα, υπάρχουν ήδη υποτροφίες που δίνονται στους καλύτερους, τα περισσότερα πανεπιστήμια έχουν ήδη εστίες και δωρεάν διατροφή και διαμονή, δίνονται ήδη επιδόματα διαμονης σε άλλους έστω και αργοπορημένηα, και θες από πάνω να... πληρώνονται οι φοιτητές;
Συγνώμη κιόλας αλλά είναι υπερβολικά όλα αυτά. Οι φοιτητές στην Ελλάδα πηγαίνουμε με λάθος νοοτροπία στα πανεπιστήμια. Αν οι φοιτητές πήγαιναν με σκοπό να σπουδάσουν και να διαβάσουν όσο περισσότερο μπορούν, ο μέσος όρος αποφοίτησης θα ήταν πολύ μικρότερος του ν+2.
Εγώ αυτή τη στιγμή είμαι πάνω στο ν+2, περίπου τρία χρόνια τα έξυνα στη σχολή, ένα χρόνο τώρα είμαι εξωτερικό και δεν έχω καμία επαφή με τη σχολή, και πάλι είμαι ακριβώς δίπλα στο πτυχίο (2 μαθήματα και διπλωματική). Αν δεν τα έξυνα ή δεν έβγαινα εξωτερικό να δουλέψω θα το είχα πάρει τώρα το πτυχίο. Αλλά το κυριότερο λάθος μου είναι ότι δεν διάβαζα, όπως δεν διαβάζουν οι περισσότεροι που αργούν να τελειώσουν. Όλους όσους ξέρω ότι διάβαζαν μετά τα μαθήματα της σχολής σε καθημερινή βάση όλοι τελείωσαν αμέσως ή τον Σεπτέμβρη μετά.
Συγχαρητήρια για την αυτογνωσία σου.
Τώρα, θα είχες τη διάθεση να μας πεις τι άλλο ουσιώδες θεωρείς ότι μπορεί να εξάγει κανείς απ' το post σου;
Μπορείς να μας εξηγήσεις, με συγκεκριμένα επιχειρήματα, τι είναι αυτό ακριβώς που σ' ενοχλεί στους αιώνιους φοιτητές; Δεν γουστάρεις τα γκρίζια γένια τους; Δεν γουστάρεις τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τη ζωή τους; Θα έχει επιπτώσεις στη μετέπειτα σταδιοδρομία σου ο Τάκης από το Μαθηματικό, που 'χει ριζώσει στα έδρανα του ΕΚΠΑ;
Όλα τα φοιτητικά προνόμια που αναφέρεις (εστίες, δωρεάν διατροφή κ.λπ.) έχουν ημερομηνία λήξης, που αντιστοιχεί ορθολογικά στον προβλεπόμενο χρόνο ο οποίος απαιτείται για την απόκτηση του πτυχίου, + μια μικρή έξτρα προθεσμία για τις τυχόν "καθυστερήσεις". Το κράτος δεν χάνει τίποτε πάνω απ' τα λογικώς προβλεπόμενα κόστη για τη συντήρηση των αιώνιων φοιτητών. Θα ήθελες να μου πεις, τι ποσοστό του ετήσιου ΑΕΠ του κράτους πηγαίνει κάθε χρόνο στην παιδεία; Κι αν δεν θεωρείς ότι ο Έλληνας φορολογούμενος έχει εξοφλήσει και με το παραπάνω τις εν λόγω φοιτητικές παροχές, για όσο αυτές διαρκούν;
Το μόνο που διακρίνω στα μηνύματά σου είναι ένας κακώς εννοούμενος ελιτισμός.
Όσο για τις υποδομές των ελληνικών πανεπιστημίων και.. την αποτελεσματικότητα των αξιολογήσεων και παραπομπών στους αρμόδιους ανώτερους των καθηγητάδων στα ΑΕΙ, κούνια που σας κούναγε ορισμένους. Χωρίς να θέλω να σε θίξω σε προσωπικό επίπεδο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Wrong
Δραστήριο μέλος


Δεν διαφωνώ με τίποτα από όσα λες. Βέβαια εδώ τίθεται και το άλλο θέμα στο οποίο επίσης έχει υπάρξει αναφορά πρόσφατα(νομίζω από την Eileen), πως κάθε φορά που γίνεται προσπάθεια να γίνουν τα πανεπιστήμιά μας "σαν του εξωτερικού", που τυχαία ένα τέτοιο πλάνο απαιτεί παραπάνω κόπο και χρόνο, υπάρχει αντίδραση. Ένιγουέι, μεγάλη συζήτηση, μένω στο ότι δεν διαφωνώ με όσα λες: δεν δίνονται αρκετά ερεθίσματα απ'τη σχολή (η πρακτική και μόνο φαντάσου προσφέρεται για 15-20 άτομα*), οι ομάδες είναι για λίγους, και, και, και...
Δεν διαφωνώ ούτε με το ότι υπάρχουν άλλα προβλήματα που είναι πιο σημαντικά από το ν+2, προφανώς. Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός πως είναι κι αυτό ένα πρόβλημα.
Για να μιλήσω και ειλικρινά, προσωπικά εμένα δεν με ενοχλεί, δεν ασχολούμαι με πολλά άτομα στη σχολή και σκοπός μου είναι να τελειώσω όσο το δυνατόν γρηγορότερα γιατί πολύ απλά θέλω να κάνω άλλα πράγματα μετά. Αυτό γιατί δεν μπορώ τις κατηγορίες ότι βγάζουμε χολή επειδή έτσι.
Αλλά, με προσβάλλον (εμένα και πολλούς άλλους στη θέση μου) δηλώσεις τύπου "ναι είμαι 10 χρόνια στη σχολή αλλά ήμουν εξ αρχής πολύ συνεπής και διάβαζα και με έκοβαν καθηγητές επειδή με είχαν άχτι". Όχι φιλαράκι, απλά όχι. Δεν είναι κακό να μην ασχολείσαι με τη σχολή ή να μη το κάνεις συνειδητοποιημένα ή οτιδήποτε αλλά μη κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας. Η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν είναι υποχρεωτική και προσωπικά σέβομαι απόλυτα κάποιον που αποφασίζει να μην σπουδάσει (μιας και οι σπουδές θεωρούνται η default απόφαση) και να βρει δουλειά μετά το σχολείο ή να ασχοληθεί με τη τέχνη του.
(Αν φαίνεται επιθετικό το ύφος μου στο τέλος δεν ήταν ο σκοπός μου, και σίγουρα ως προς εσένα wong. Σε σέβομαι πολύ όταν γράφεις σε τέτοια θέματα.)
*Προφανώς μιλάω για τη δική μου σχολή, δεν έχω εμπειρία από άλλες σχολές πέραν των όσων ακούω από τρίτους.
Είναι όντως πολύ μεγάλη συζήτηση η αναμόρφωση της τριτοβάθμιας και το σύστημα, δυστυχώς, δεν βοηθάει (γενικά, ειδικά δεν ξέρω τι συμβαίνει) ούτε τα άτομα που θέλουν να ασχοληθούν 24/7 με τις σπουδές τους, να προσφέρουν πράγματα στον τομέα τους και να πάρουν απ' αυτόν, ούτε τα μέλη ΔΕΠ που παλεύουν να βρουν έναν τρόπο να κάνουν τη δουλειά τους στηρίζοντας τους/τις φοιτητές/τριές τους έχοντας, παράλληλα, να αντιμετωπίσουν μία γενικότερη ανεπάρκεια. Εγώ γι' αυτό θεωρώ ότι το ν+2 δεν είναι προτεραιότητα, ότι προηγούνται άλλα προτού φτάσουμε να συζητήσουμε για θέσπιση ορίου και ότι κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή, δεν προσπαθώ να βασιστώ στο "δουλεύουν όλα τα άτομα" ή σε κάτι χάριν επιχειρήματος, αλήθεια προβληματίζομαι. Σκέφτομαι ότι σε πολλές περιπτώσεις, υπάρχουν, καλώς ή κακώς, συνθήκες που δεν μπορούμε να τις προβλέψουμε ή να τις γνωρίζουμε, όχι αν δεν μπούμε στη διαδικασία να στηρίξουμε κάθε παιδί στην προσπάθειά του, να βεβαιωθούμε ότι κάθε παιδί έχει τα απαραίτητα για να είναι σε θέση να σπουδάσει.
Από εκεί και πέρα, νομίζω πολύ λιγότεροι είναι οι γραφικοί αιώνιοι και περισσότερες οι περιπτώσεις που συντρέχουν άλλοι λόγοι – γι' αυτό δεν μπορώ να είμαι απόλυτη στη θέσπιση ορίου σπουδών ή υπέρ, θεωρώ ότι προηγούνται άλλα ζητήματα. Και σαφώς ο επαγγελματικός προσανατολισμός στα σχολεία πρέπει να στηρίζει ουσιαστικά κάθε παιδί και τις αποφάσεις του, όχι να του θέτει, πολλές φορές υποσυνείδητα, ως δίλημμα το "πανεπιστήμιο ή χάος".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


Συγχαρητήρια για την αυτογνωσία σου.
Τώρα, θα είχες τη διάθεση να μας πεις τι άλλο ουσιώδες θεωρείς ότι μπορεί να εξάγει κανείς απ' το post σου;
Μπορείς να μας εξηγήσεις, με συγκεκριμένα επιχειρήματα, τι είναι αυτό ακριβώς που σ' ενοχλεί στους αιώνιους φοιτητές; Δεν γουστάρεις τα γκρίζια γένια τους; Δεν γουστάρεις τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τη ζωή τους; Θα έχει επιπτώσεις στη μετέπειτα σταδιοδρομία σου ο Τάκης από το Μαθηματικό, που 'χει ριζώσει στα έδρανα του ΕΚΠΑ;
Όλα τα φοιτητικά προνόμια που αναφέρεις (εστίες, δωρεάν διατροφή κ.λπ.) έχουν ημερομηνία λήξης, που αντιστοιχεί ορθολογικά στον προβλεπόμενο χρόνο ο οποίος απαιτείται για την απόκτηση του πτυχίου, + μια μικρή έξτρα προθεσμία για τις τυχόν "καθυστερήσεις". Το κράτος δεν χάνει τίποτε πάνω απ' τα λογικώς προβλεπόμενα κόστη για τη συντήρηση των αιώνιων φοιτητών. Θα ήθελες να μου πεις, τι ποσοστό του ετήσιου ΑΕΠ του κράτους πηγαίνει κάθε χρόνο στην παιδεία; Κι αν δεν θεωρείς ότι ο Έλληνας φορολογούμενος έχει εξοφλήσει και με το παραπάνω τις εν λόγω φοιτητικές παροχές, για όσο αυτές διαρκούν;
Το μόνο που διακρίνω στα μηνύματά σου είναι ένας κακώς εννοούμενος ελιτισμός.
Όσο για τις υποδομές των ελληνικών πανεπιστημίων και.. την αποτελεσματικότητα των αξιολογήσεων και παραπομπών στους αρμόδιους ανώτερους των καθηγητάδων στα ΑΕΙ, κούνια που σας κούναγε ορισμένους. Χωρίς να θέλω να σε θίξω σε προσωπικό επίπεδο.
Κανένας ελιτισμός, δεν αναφέρω το παράδειγμα μου για να με επαινεσετε αλλά για να δείξω ότι το ν+2 δύσκολα ξεπερνιέται με μικρή προσπάθεια.
Όσον αφορά το γιατί να μην έχουμε αιώνιους, η απάντηση είναι απλή. Στο εξωτερικό κάποιοι λόγοι θα υπάρχουν που δεν έχουν αιώνιους έτσι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gate4
Επιφανές μέλος


Πρέπει να θίξουμε και λίγο το θέμα ορισμένων καθηγητών που κατά ένα τεράστιο θαύμα ξεμένουν οι περισσότεροι στα δικά τους μαθήματα, δεν βοηθάνε ούτε για αστείο να βλέπεις έτη ολόκληρα να τους χρωστάνε και οι επιτυχόντες να είναι max 20 άτομα. Είμαι και εγώ στη φάση ξέμεινα με 2 στραβόξυλα που προσέχουν μόνο τους γλύφτες τους και φρικάρω στην ιδέα ότι μπορεί να τρέχω με αυτό το πράγμα για εξεταστικές ολόκληρες χωρίς τελειωμό..Συγχαρητήρια για την αυτογνωσία σου.
Τώρα, θα είχες τη διάθεση να μας πεις τι άλλο ουσιώδες θεωρείς ότι μπορεί να εξάγει κανείς απ' το post σου;
Μπορείς να μας εξηγήσεις, με συγκεκριμένα επιχειρήματα, τι είναι αυτό ακριβώς που σ' ενοχλεί στους αιώνιους φοιτητές; Δεν γουστάρεις τα γκρίζια γένια τους; Δεν γουστάρεις τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τη ζωή τους; Θα έχει επιπτώσεις στη μετέπειτα σταδιοδρομία σου ο Τάκης από το Μαθηματικό, που 'χει ριζώσει στα έδρανα του ΕΚΠΑ;
Όλα τα φοιτητικά προνόμια που αναφέρεις (εστίες, δωρεάν διατροφή κ.λπ.) έχουν ημερομηνία λήξης, που αντιστοιχεί ορθολογικά στον προβλεπόμενο χρόνο ο οποίος απαιτείται για την απόκτηση του πτυχίου, + μια μικρή έξτρα προθεσμία για τις τυχόν "καθυστερήσεις". Το κράτος δεν χάνει τίποτε πάνω απ' τα λογικώς προβλεπόμενα κόστη για τη συντήρηση των αιώνιων φοιτητών. Θα ήθελες να μου πεις, τι ποσοστό του ετήσιου ΑΕΠ του κράτους πηγαίνει κάθε χρόνο στην παιδεία; Κι αν δεν θεωρείς ότι ο Έλληνας φορολογούμενος έχει εξοφλήσει και με το παραπάνω τις εν λόγω φοιτητικές παροχές, για όσο αυτές διαρκούν;
Το μόνο που διακρίνω στα μηνύματά σου είναι ένας κακώς εννοούμενος ελιτισμός.
Όσο για τις υποδομές των ελληνικών πανεπιστημίων και.. την αποτελεσματικότητα των αξιολογήσεων και παραπομπών στους αρμόδιους ανώτερους των καθηγητάδων στα ΑΕΙ, κούνια που σας κούναγε ορισμένους. Χωρίς να θέλω να σε θίξω σε προσωπικό επίπεδο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anathimatikos
Νεοφερμένο μέλος


Κανένας ελιτισμός, δεν αναφέρω το παράδειγμα μου για να με επαινεσετε αλλά για να δείξω ότι το ν+2 δύσκολα ξεπερνιέται με μικρή προσπάθεια.
Όσον αφορά το γιατί να μην έχουμε αιώνιους, η απάντηση είναι απλή. Στο εξωτερικό κάποιοι λόγοι θα υπάρχουν που δεν έχουν αιώνιους έτσι;
Η Wrong κοντεύει να συγγράψει διδακτορική διατριβή για τις δομικές διαφορές που υφίστανται μεταξύ της διάρθρωσης του ελληνικού πανεπιστημίου και της αντίστοιχης των πανεπιστημίων σοβαρών ευρωπαϊκών κρατών και των ΗΠΑ. Αν και η συλλογιστική "όλοι έπεσαν να πνιγούν, θα το κάνω κι εγώ" κατά κανόνα δεν φέρει καμιά αποδεικτική ισχύ ως προς την αξία της επιδιωκόμενης πράξης, στην προκειμένη πράγματι, η υφιστάμενη οριοθέτηση του προβλεπόμενου χρόνου σπουδών σε κάποιες χώρες του εξωτερικού στηρίζεται σε μια σειρά από ιδιαίτερες μεταβλητές, τις οποίες, αν επιθυμούσαμε να συζητούσαμε σε ορθή βάση, θα οφείλαμε να εξετάζαμε κατά περίπτωση.
Το ζήτημα είναι πολύ πιο περίπλοκο απ' το αν θα βγάλουμε έκαστος τα απωθημένα μας στο νήμα του ischool. Παρ' όλα αυτά, εσύ, για τον οποιονδήποτε λόγο, μπορεί να κρίνεις ως δίκαιη την ενδεχόμενη διαγραφή σου απ' τη σχολή σου. Για κάποι@ς άλλ@ς όμως, μπορεί κάτι τέτοιο να γκρέμιζε συθέμελα το όποιο μέλλον τους. Η άποψή σου δεν είναι κανενός είδους ευαγγέλιο, ειδικώς όσον αφορά σε ένα θέμα τόσο ευαίσθητο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης


https://www.minedu.gov.gr/news/4226...prytaneon-kai-ton-proedro-kai-meli-tis-posdep
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Wrong
Δραστήριο μέλος


Για κάποι@ς άλλ@ς όμως, μπορεί κάτι τέτοιο να γκρέμιζε συθέμελα το όποιο μέλλον τους
Επιτέλους, βλέπω την χρήση του -@ στο φόρουμ, θα το υιοθετήσω κι εγώ (και εδώ), επειδή είχα κουραστεί με όλα τα τους/τις και τα -τών/-τριών.

Όσο για τη Wrong, πρέπει να συγγράψει την κανονική της διατριβή επειδή έχει και άλλα deadlines και θα τρέχει και δε θα φτάνει στο τέλος, οπότε σας χαιρετώ, σας εύχομαι ένα ευχάριστο απόγευμα, όσ@ έχετε συγγενείς/φίλ@ς στη Χαλκιδική ελπίζω να είναι καλά. Στο μέλλον ίσως κάνω δεύτερη διατριβή με τίτλο "Σύγκριση εκπαιδευτικών συστημάτων: τι είναι καλύτερο για τ@ μέσ@ φοιτητ@". Προς το παρόν, με καλούν οι αρχαίοι, οι Λατίνοι και τα ατέλειωτα φαγοπότια τους! Σας φιλώ!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


Η Wrong κοντεύει να συγγράψει διδακτορική διατριβή για τις δομικές διαφορές που υφίστανται μεταξύ της διάρθρωσης του ελληνικού πανεπιστημίου και της αντίστοιχης των πανεπιστημίων σοβαρών ευρωπαϊκών κρατών και των ΗΠΑ. Αν και η συλλογιστική "όλοι έπεσαν να πνιγούν, θα το κάνω κι εγώ" κατά κανόνα δεν φέρει καμιά αποδεικτική ισχύ ως προς την αξία της επιδιωκόμενης πράξης, στην προκειμένη πράγματι, η υφιστάμενη οριοθέτηση του προβλεπόμενου χρόνου σπουδών σε κάποιες χώρες του εξωτερικού στηρίζεται σε μια σειρά από ιδιαίτερες μεταβλητές, τις οποίες, αν επιθυμούσαμε να συζητούσαμε σε ορθή βάση, θα οφείλαμε να εξετάζαμε κατά περίπτωση.
Το ζήτημα είναι πολύ πιο περίπλοκο απ' το αν θα βγάλουμε έκαστος τα απωθημένα μας στο νήμα του ischool. Παρ' όλα αυτά, εσύ, για τον οποιονδήποτε λόγο, μπορεί να κρίνεις ως δίκαιη την ενδεχόμενη διαγραφή σου απ' τη σχολή σου. Για κάποι@ς άλλ@ς όμως, μπορεί κάτι τέτοιο να γκρέμιζε συθέμελα το όποιο μέλλον τους. Η άποψή σου δεν είναι κανενός είδους ευαγγέλιο, ειδικώς όσον αφορά σε ένα θέμα τόσο ευαίσθητο.
Αυτό που αναρωτιέμαι, είναι τι κάνει την δική σας άποψη σωστότερη από τη δική μου, ή σε αυτήν την περίπτωση πολλών άλλων, τόσο ακαδημαικών όσο και μη, τόσο σε Ελλάδα όσο και σε χώρες του εξωτερικού.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anathimatikos
Νεοφερμένο μέλος


Αυτό που αναρωτιέμαι, είναι τι κάνει την δική σας άποψη σωστότερη από τη δική μου, ή σε αυτήν την περίπτωση πολλών άλλων, τόσο ακαδημαικών όσο και μη, τόσο σε Ελλάδα όσο και σε χώρες του εξωτερικού.
Η δική μας άποψη δεν πρόκειται να προκαλέσει ζημιά σε κανέναν. Γενικώς, επαναλαμβάνεσαι πολύ και κουράστηκα. Δεν θα ασχοληθώ άλλο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος


και οχι δεν ειμαι κνιτης πριν αρχισετε να κολλατε ταμπελες μερικοι εδω μεσα
Το Γραφείο Τύπου του ΚΣ της ΚΝΕ εξέδωσε την εξής ανακοίνωση για την προσπάθεια της κυβέρνησης να καταργήσει το πανεπιστημιακό άσυλο:
«Η δήθεν ανησυχία της κυβέρνησης για την εγκληματικότητα στα ανώτατα ιδρύματα είναι εκ του πονηρού και ψεύτικη. Δεν είναι το ”πανεπιστημιακό άσυλο” αυτό που εμποδίζει την αντιμετώπιση της εγκληματικότητας και της διακίνησης ναρκωτικών στο κέντρο της Αθήνας, το Μενίδι και άλλες περιοχές που δεν υπάρχει κανένα πανεπιστημιακό ίδρυμα. Το ήδη υπάρχον πλαίσιο μπορεί να αντιμετωπίσει αυτά τα ζητήματα στα Πανεπιστήμια. Όπως και το εμπόριο ναρκωτικών δεν αντιμετωπίζεται με τους χώρους εποπτευόμενης χρήσης. Αντιθέτως, ενισχύεται περισσότερο.
Αυτό που λείπει από την Ανώτατη Εκπαίδευση δεν είναι οι διμοιρίες των ΜΑΤ και οι δυνάμεις καταστολής μέσα στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ. Αυτό που λείπει είναι η επαρκής χρηματοδότηση, για να λυθούν προβλήματα, όπως η έλλειψη φωτισμού, συντήρησης και φύλαξης, που αφήνουν χώρο σε φαινόμενα τα οποία στη συνέχεια υποκριτικά αξιοποιούνται για το χτύπημα του ασύλου.
Απέναντι στα σχέδια της ΝΔ για ένταση της καταστολής των αγώνων των φοιτητών δεν μπορεί να βρεθεί ο ΣΥΡΙΖΑ, βουλευτές του οποίου υπερασπίζονται την κατάργηση του ασύλου. Ο ΣΥΡΙΖΑ συνέβαλε ως κυβέρνηση στην ενίσχυση της καταστολής ενάντια σε μαθητές, φοιτητές, εργαζόμενους, επί 4,5 χρόνια υπηρέτησε την επιχειρηματική λειτουργία των Πανεπιστημίων. Αυτή η λειτουργία επιτάσσει και την κατάργηση του ασύλου, για να εξασφαλιστεί ”ασυλία” στα κέρδη των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων, στο χτύπημα των δικαιωμάτων των φοιτητών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GoddamnRight
Εκκολαπτόμενο μέλος


Η δική μας άποψη δεν πρόκειται να προκαλέσει ζημιά σε κανέναν. Γενικώς, επαναλαμβάνεσαι πολύ και κουράστηκα. Δεν θα ασχοληθώ άλλο.
Κλασικό παράδειγμα ονειροπόλου που ζει σε ροζ συννεφάκι. Οι όποιες αποφάσεις που καλούμαστε να πάρουμε έχουν επιπτώσεις. Είπαμε και πριν τα αρνητικά των αιώνιων φοιτητών, μην επαναλαμβανόμαστε και κουράστηκα :/ Αν κάποιος δεν μπορεί να βγάλει τη σχολή στα ν + 2 χρόνια και δεν αξιοποιεί τη δυνατότητα διακοπής σπουδών, ας διαγραφεί, πρόβλημά του. Καλύτερα αυτό από το να προκληθεί ζημιά στο πανεπιστήμιο. Υπάρχουν διάφορα προβλήματα στα πανεπιστήμια και οι αιώνιοι είναι ένα από αυτά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fmarulezkd
Πολύ δραστήριο μέλος


Για παράδειγμα, οι φοιτητές που δουλεύουν μπορούν να εγγράφονται ως φοιτητές μερικής φοίτησης, οπότε και το ν+2 μεγαλώνει
Αρθρο 33 π. 11β)
Για τους καθηγήτες που κόβουν στοχευμένα, προβλεπόταν εξέταση από επιτροπή καθηγητών, χωρίς τον διδάσκοντα.
Το πιο ωραίο ήταν η δυνατότητα χορήγησης άτοκου δανείου σε οικονομικά ασθενείς, με έναρξη αποπληρωμής μετά την έναρξη επαγγελματικής δραστηριότητας.
Υποθέτω το ν+2 γίνεται για εξοικονομηση πόρων. Φαντάζομαι (κ συγκρίνοντας με το σύστημα της Σουηδίας), τα ιδρύματα λαμβάνουν επιχορηγήσεις βάση των αριθμό των φοιτητών, ενώ για τις εξετάσεις ο αριθμός των επιτηρητων είναι ανάλογος με τους συμμετέχοντες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 092312
Επισκέπτης


Η δική μας άποψη δεν πρόκειται να προκαλέσει ζημιά σε κανέναν. Γενικώς, επαναλαμβάνεσαι πολύ και κουράστηκα. Δεν θα ασχοληθώ άλλο.
Χωρίς ειρωνεία αλλά μπορείς να μου απαντήσεις σε αυτά;
Όλα αυτά που ανέφερα υποβαθμίζουν το επίπεδο της σχολής. Για την περαιτέρω οικονομική επιβάρυνση, δεν θα μιλήσω, γιατί δεν θεωρώ ότι υπάρχει ιδιαίτερη. Αλλά το επίπεδο σπουδών επηρεάζεται. Ένα περιβάλλον με φοιτητές καλούς, που ασχολούνται και ενδιαφέρονται να μάθουν, δουλέψουν κ.λπ. είναι ανώτερο από ένα περιβάλλον, που η πλειοψηφία δεν παίρνει σοβαρά τις σπουδές τους. Έχοντας καλούς δίπλα σου, μαθαίνεις περισσότερα από αυτούς, διαβάζεις και περισσότερο, γιατί υπάρχει ένας υγιής ανταγωνισμός, που είτε σας αρέσει είτε όχι, βοηθάει, και δίνεις και έξτρα κίνητρο στους καθηγητές. (στους σωστούς).
Ένα από τα κριτήρια αξιολόγησης των πανεπιστημίων είναι η αναλογία προπτυχιακών φοιτητών προς αριθμό καθηγητών. Είναι αρκετά αυτονόητο ότι όταν φαίνονται μερικές χιλιάδες φοιτητές "ενεργοί", αυτός ο δείκτης πέφτει.
Δεν ξέρω πώς ορίζονται κανονικά οι αιώνιοι αλλά χάριν συζήτησης ας πούμε για όσους έχουν υπερβεί το 2ν. Τι προσφέρει αφενός στο πανεπιστήμιο αφετέρου στον φοιτητή η δυνατότητα να σπουδάζει κανείς επ'αορίστου;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος


Χωρίς ειρωνεία αλλά μπορείς να μου απαντήσεις σε αυτά;
Δεν ξέρω πώς ορίζονται κανονικά οι αιώνιοι αλλά χάριν συζήτησης ας πούμε για όσους έχουν υπερβεί το 2ν. Τι προσφέρει αφενός στο πανεπιστήμιο αφετέρου στον φοιτητή η δυνατότητα να σπουδάζει κανείς επ'αορίστου;
Να ρωτησω εγω κατι αλλο εσενα φιλικα παντα.Είναι η φοιτητικη ζωη μονο σχολη-λεσχη σιτησης -σπιτι για διαβασμα και υπνος και παλι τα ιδια καθε μερα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 092312
Επισκέπτης


Να ρωτησω εγω κατι αλλο εσενα φιλικα παντα.Είναι η φοιτητικη ζωη μονο σχολη-λεσχη σιτησης -σπιτι για διαβασμα και υπνος και παλι τα ιδια καθε μερα;
Εφόσον ρωτάς εμένα προσωπικά να σου πω ότι κάπου εκεί περιλαμβάνει και 8 ώρες δουλειά και πάλι δεν ρίχνω την ευθύνη για τα μαθήματα που χρωστάω (που δεν είναι πολλά) σε κανέναν άλλον πέραν από εμένα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anathimatikos
Νεοφερμένο μέλος


Χωρίς ειρωνεία αλλά μπορείς να μου απαντήσεις σε αυτά;
Δεν ξέρω πώς ορίζονται κανονικά οι αιώνιοι αλλά χάριν συζήτησης ας πούμε για όσους έχουν υπερβεί το 2ν. Τι προσφέρει αφενός στο πανεπιστήμιο αφετέρου στον φοιτητή η δυνατότητα να σπουδάζει κανείς επ'αορίστου;
Ο goddamnright μιλά για την πλειοψηφία των φοιτητών. Η πλειοψηφία, παίρνει στα σοβαρά τις σπουδές της. Οι αιώνιοι βρίσκονται στη μειοψηφία.
Αν και αυτό, θα μπορούσε δυνητικά να εισάγει άλλη μια ατέλειωτη κουβέντα, με αυνανιστιστικές στροφές γύρω απ' το "ποιός τελικά παίρνει τη σχολή του στα σοβαρά" κι αν τα χρόνια φοίτησης αποτελούν ασφαλές κριτήριο κι όχι, τέλος πάντων, απλό ενδείκτη.
Το 2ν έχουν υπερβεί και ιθύνοντα στελέχη της κυβέρνησης.

Αν περιμένεις το ν+2 να ανεβάσει την κατάταξη των ελληνικών πανεπιστημίων, εδώ που είσαι και είμαι, θα το κρίνει ο χρόνος. Οι ελλείψεις και παθογένειες του ελληνικού πανεπιστημίου αρχίζουν απ' τον κ*λο μου και τελειώνουν κάτω απ' το ουράνιο τόξο.
Ο fmarulez παρέθεσε κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία, πάντως. Αντί να μιλάμε γενικά και αόριστα για το ν+2, ας περιμένουμε να δούμε και τους συγκεκριμένους όρους υπό τους οποίους θα θεσπιστεί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος


Ο goddamnright μιλά για την πλειοψηφία των φοιτητών. Η πλειοψηφία, παίρνει στα σοβαρά τις σπουδές της. Οι αιώνιοι βρίσκονται στη μειοψηφία.
Αν και αυτό, θα μπορούσε δυνητικά να εισάγει άλλη μια ατέλειωτη κουβέντα, με αυνανιστιστικές στροφές γύρω απ' το "ποιός τελικά παίρνει τη σχολή του στα σοβαρά" κι αν τα χρόνια φοίτησης αποτελούν ασφαλές κριτήριο κι όχι, τέλος πάντων, απλό ενδείκτη.
Το 2ν έχουν υπερβεί και ιθύνοντα στελέχη της κυβέρνησης.Δεν τους πείραξε. Κι εν πάση περιπτώσει, το θεωρώ δικαιότερο απ' το ν+2.
Αν περιμένεις το ν+2 να ανεβάσει την κατάταξη των ελληνικών πανεπιστημίων, εδώ που είσαι και είμαι, θα το κρίνει ο χρόνος. Οι ελλείψεις και παθογένειες του ελληνικού πανεπιστημίου αρχίζουν απ' τον κ*λο μου και τελειώνουν κάτω απ' το ουράνιο τόξο.
Ο fmarulez παρέθεσε κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία, πάντως. Αντί να μιλάμε γενικά και αόριστα για το ν+2, ας περιμένουμε να δούμε και τους συγκεκριμένους όρους υπό τους οποίους θα θεσπιστεί.
δεν επηρεαζουν τον προυπολογισμο οι αιωνιοι φοιτητες γτ να διαγραφουν;Πρεπει να εχει μεγαλη γκλαβα στο κεφαλι καποιος για ναα προχωρει σε τετοι σε τετοιες ενεργειες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anathimatikos
Νεοφερμένο μέλος


δεν επηρεαζουν τον προυπολογισμο οι αιωνιοι φοιτητες γτ να διαγραφουν;Πρεπει να εχει μεγαλη γκλαβα στο κεφαλι καποιος για ναα προχωρει σε τετοι σε τετοιες ενεργειες
Ο συνωστισμός στις σχολές, πράγματι, θα μπορούσε να έχει αρνητικές συνέπειες στο επίπεδο των παραδόσεων. Πάλι, όμως, γενικολογούμε. Ενώ η πραγματικότητα είναι συγκεκριμένη.
Η ταξινόμηση των προτεραιοτήτων στις μεταρρυθμίσεις που αναλαμβάνει μια χ κυβέρνηση, είναι απ' τους σημαντικότερους παράγοντες ώστε να μπορέσουμε να κρίνουμε τόσο την ορθολογικότητα όσο και την αποτελεσματικότητά των said μεταρρυθμίσεων. Προσωπικά, θεωρώ την κίνηση σπασμωδική. Φυσικά κι εξυπηρετεί ορισμένα συμφέροντα. Ποιανού τα συμφέροντα, δεν ξέρω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος


Ο συνωστισμός στις σχολές, πράγματι, θα μπορούσε να έχει αρνητικές συνέπειες στο επίπεδο των παραδόσεων. Πάλι, όμως, γενικολογούμε. Ενώ η πραγματικότητα είναι συγκεκριμένη.
Η ταξινόμηση των προτεραιοτήτων στις μεταρρυθμίσεις που αναλαμβάνει μια χ κυβέρνηση, είναι απ' τους σημαντικότερους παράγοντες ώστε να μπορέσουμε να κρίνουμε τόσο την ορθολογικότητα όσο και την αποτελεσματικότητά των said μεταρρυθμίσεων. Προσωπικά, θεωρώ την κίνηση σπασμωδική. Φυσικά κι εξυπηρετεί ορισμένα συμφέροντα. Ποιανού τα συμφέροντα, δεν ξέρω.
στο να στραφουν ολοι προς τα ιδιωτικα πανεπιστημια που θα ιδρυθουν ή μετα τα ν+2 να σου πει πληρωνε αν θες να τελειωσεις την σχολη σου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης


στο να στραφουν ολοι προς τα ιδιωτικα πανεπιστημια που θα ιδρυθουν ή μετα τα ν+2 να σου πει πληρωνε αν θες να τελειωσεις την σχολη σου
Αν τελικά επιτραπεί η ίδρυση μη κρατικών και ιδιωτικών Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης "τα οποία θα ιδρύονται υπό αυστηρούς όρους, και θα λειτουργούν με διαφάνεια, αξιολόγηση και λογοδοσία" τότε ΚΑΙ θα πληρώνεις ΚΑΙ θα σου έχουν το μαχαίρι στο λαιμό να τελειώσεις στην ώρα σου! Δεν νομίζω να σε συμφέρει! Γι αυτό μάλλον ήρθε πια η ώρα να σταματήσεις να αναρωτιέσαι αν "Είναι η φοιτητική ζωή μόνο σχολή-λέσχη σίτισης -σπίτι για διάβασμα και ύπνος και πάλι τα ίδια κάθε μέρα;" και να στρωθείς να πάρεις το πτυχίο σου! Απόλυτα φιλικά στο λέω, δεν υπονοώ τίποτα επικριτικό για σένα! Και γιατί να το έκανα άλλωστε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 51 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.