Κατάργηση του ασύλου και ακύρωση της τέταρτης Νομικής στην Πάτρα

Devil

Well-known member

Ο Devil αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,396 μηνύματα.
Πολύ σωστή κίνηση η κατάργηση της νέας Νομικής. Ελπίζω να υπάρξει και περιστολή στον αριθμό των εισακτέων, όχι μόνο στις νομικές αλλά και στις υπόλοιπες θεωρητικές σχολές. Η Κεραμέως είναι εξαιρετικά μορφωμένη και περιμένω ποιοτικό έργο στην Παιδεία.

Η κατάργηση του ασύλου πιο πολύ για τα μάτια του κόσμου γίνεται. Το πρόβλημα δε βρίσκεται στη θεωρία του νόμου, αλλά στην πρακτική εφαρμογή του. Ελπίζω μόνο να μην υπάρξουν καταλήψεις και χάσουμε το εξάμηνο.

Και που ειναι το προβλημα; εντολή εισαγγελέως και επεμβαίνουν οι αστυνομικες δυνάμεις να ανοιξουν το πανεπιστημιο. Θα βουτηξουν τους τζιβάτους και τους καταληψιες και θα τους πάνε στο αυτοφωρο. Για να μην γινουν μετα απο χρονια .... πρωθυπουργοι οπως καλη ώρα ο αλέξης. :)


Προφανως ειμαι και εγω ΥΠΕΡ της καταργησης του ασυλου / με την απαγορευση να μπαινει οποιοσδηποτε άσχετος στις σχολές.


Τι να κάνουμε οπου δεν πιπτει λογος ... πιπτει αστυνομικη εφοδος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,994 μηνύματα.
Γνωριζεις αν ισχυσει το ν+2 για οσους φοιτους ηδη η για τους νεουςεισαχθεντες;

Ασφαλώς και δεν ξέρω!΄Οπως και κανένας δεν ξέρει προς το παρόν! Πάντως όταν στο παρελθόν είχε εφαρμοστεί το ν+2, είχε άμεση ισχύ για τους νεοεισαχθέντες (δηλαδή όσοι είχαν εισαχθεί εκείνο το ακαδημαϊκό έτος, έπρεπε να τελειώσουν σε ν+2 χρόνια), σε όσους φοιτούσαν ήδη είχαν δώσει αρκετά περισσότερο περιθώριο από το ν+2 ενώ αυτούς που είχαν ξεπεράσει τα 10 χρόνια στη σχολή τους υποχρέωναν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους μέσα στο επόμενο ακαδημαϊκό έτος. Αυτό ασφαλώς δεν σημαίνει ότι θα γίνει και τώρα το ίδιο!
 

anathimatikos

New member

Ο anathimatikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Η κατάργηση του ασύλου κρίνεται απαραίτητη και θα έπρεπε να είχε γίνει προ πολλού. Η κατάσταση, στις μεγάλες σχολές της πρωτεύουσας, είναι τρομακτική και επικίνδυνη.
Το ν+2, θα εφαρμοστεί καθαρά για φορολογικούς και στρατολογικούς σκοπούς. Προσωπικά, με βρίσκει αντίθετο.
Η Νομική είναι ήδη υπερκορεσμένη, αλλά δεν θεωρώ την ακύρωση της ίδρυσης του τμήματος στην Πάτρα προτεραιότητα.
 

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,994 μηνύματα.
Αν πάει το μάθημα 2ωρο (όπως αρμόζει), από μονόωρο και επιλογής που είναι από το γυμνάσιο μέχρι τη β' λυκείου, είναι κακό αυτό;

Εδώ είπε ότι όλοι οι μαθητές θα αποκτούν πιστοποιητικό βασικών γνώσεων Πληροφορικής μέχρι την Α’ Λυκείου.΄Εχω την εντύπωση ότι θα μπει στο πρόγραμμα πολύ πιο δυναμικά από ότι πιστεύεις! Καθόλου κακό δεν είναι!
 

Indiana Jones

New member

Ο Ιάκωβος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 368 μηνύματα.
Δεν είπα ποτέ ότι δε θέλω να ενισχυθεί Πληροφορική, είπα απλώς ότι δεν είναι σωστό να γίνεται αυτό εις βάρος άλλων τομέων. Η Πληροφορική θα πρέπει να αναπτυχθεί έτσι ώστε να βοηθήσει και τους υπόλοιπους τομείς συνεπικουρικά. Αν γίνει αυτό τότε ναι συμφωνώ.

Για το άσυλο δεν μπορώ να ξέρω καθώς δεν είμαι ακόμα φοιτητής, αλλά για να λέτε ότι πρέπει να καταργηθεί κάτι θα ξέρετε. Φοβάμαι μόνο ότι θα υπάρξουν πάρα πολλές αντιδράσεις μέσα στα πανεπιστήμια.

Περιμένω να δω πως θα εφαρμοστούν αυτές οι μεταρρυθμίσεις και τι αποτέλεσματα θα έχουν. Στα πολύ θετικά είναι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και η παροχή πιστοποιητικών γλωσσομάθειας από τα σχολεία, με την προϋπόθεση ότι η διδασκαλία των ξένων γλωσσών θα γίνεται σωστά και θα προετοιμάζονται καταλλήλως οι μαθητές για τις εξετάσεις.
 

Andypro

Active member

Ο Andypro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 543 μηνύματα.
Δεν είπα ποτέ ότι δε θέλω να ενισχυθεί Πληροφορική, είπα απλώς ότι δεν είναι σωστό να γίνεται αυτό εις βάρος άλλων τομέων. Η Πληροφορική θα πρέπει να αναπτυχθεί έτσι ώστε να βοηθήσει και τους υπόλοιπους τομείς συνεπικουρικά. Αν γίνει αυτό τότε ναι συμφωνώ.

Για το άσυλο δεν μπορώ να ξέρω καθώς δεν είμαι ακόμα φοιτητής, αλλά για να λέτε ότι πρέπει να καταργηθεί κάτι θα ξέρετε. Φοβάμαι μόνο ότι θα υπάρξουν πάρα πολλές αντιδράσεις μέσα στα πανεπιστήμια.

Περιμένω να δω πως θα εφαρμοστούν αυτές οι μεταρρυθμίσεις και τι αποτέλεσματα θα έχουν. Στα πολύ θετικά είναι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και η παροχή πιστοποιητικών γλωσσομάθειας από τα σχολεία, με την προϋπόθεση ότι η διδασκαλία των ξένων γλωσσών θα γίνεται σωστά και θα προετοιμάζονται καταλλήλως οι μαθητές για τις εξετάσεις.
Αν πάνε οι ώρες από 32 σε 35 στα γυμνάσια, ναι, δε θα γίνει εις βάρος άλλων τομέων. Στο λύκειο θα είναι πιο δύσκολο να κοπεί ώρα από κάπου.
 

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,727 μηνύματα.
Δεν είπα ποτέ ότι δε θέλω να ενισχυθεί Πληροφορική, είπα απλώς ότι δεν είναι σωστό να γίνεται αυτό εις βάρος άλλων τομέων. Η Πληροφορική θα πρέπει να αναπτυχθεί έτσι ώστε να βοηθήσει και τους υπόλοιπους τομείς συνεπικουρικά. Αν γίνει αυτό τότε ναι συμφωνώ.

Για το άσυλο δεν μπορώ να ξέρω καθώς δεν είμαι ακόμα φοιτητής, αλλά για να λέτε ότι πρέπει να καταργηθεί κάτι θα ξέρετε. Φοβάμαι μόνο ότι θα υπάρξουν πάρα πολλές αντιδράσεις μέσα στα πανεπιστήμια.

Περιμένω να δω πως θα εφαρμοστούν αυτές οι μεταρρυθμίσεις και τι αποτέλεσματα θα έχουν. Στα πολύ θετικά είναι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και η παροχή πιστοποιητικών γλωσσομάθειας από τα σχολεία, με την προϋπόθεση ότι η διδασκαλία των ξένων γλωσσών θα γίνεται σωστά και θα προετοιμάζονται καταλλήλως οι μαθητές για τις εξετάσεις.
Ιακωβε,η πληροφορική όπως και κάθε τομέας με δουλειά πρέπει να προωθηθεί . Πρέπει να δούν τα παιδιά οτι υπάρχουν επαγγέλματα 1)που υπάρχει τρελή ζήτηση & ανάγκη 2) Πληρώνουν καλά και 3) Είναι εξίσου δημιουργικά . Η ανθρωπιστική παιδεία κάποιου δεν εξαρτάται απο το εαν θα σπουδάσει φιλόλογος ή ιστορικός . Μπορεί κάποιος να είναι κάλλιστα ενα απο τα δύο αλλά ταυτόχρονα πολύ αμόρφωτος . Καμία επιστήμη δεν μπορεί να κατηγορηθεί για την ανάπτυξη της . Το να έχεις άπειρους δικηγόρους ή φιλόλογους επειδή όλοι θέλανε να σπουδάσουν αυτά(θέλανε άραγε; ) ενώ η ύπαρξη του κάθε αποφοίτου συντελεί στην ανεργία του άλλου δεν έχει νόημα . Εξάλλου μην ξεχνάς οτι οι θετικές σχολές έχουν ανάγκη τα λεφτά για τα έξοδα που έχει ούτως η άλλως μια θεωρητική σχολή + τα λεφτά εξοπλισμού . Τα οποία σε διαβεβαιώ μπορούν να φτάσουν απο μερικά ευρώ εως μερικές δεκάδες χιλιάδες € ανα κομμάτι . Δεδομένου οτι χρειαζόμαστε και άλλο κόσμο σε αυτές τις σχολές συνεπάγεται αύξηση του εξοπλισμού και επομένως αύξηση των δαπανών . Άρα είναι απολύτως λογική σαν πολιτική απόφαση και δεν στερεί απο τον προυπολογισμό άλλων τμημάτων . Ίσα ίσα περιορίζει και κατανέμει κατάλληλα τον αριθμό εισακτέων βάσει την ζήτηση στην αγορά .

Και που ειναι το προβλημα; εντολή εισαγγελέως και επεμβαίνουν οι αστυνομικες δυνάμεις να ανοιξουν το πανεπιστημιο. Θα βουτηξουν τους τζιβάτους και τους καταληψιες και θα τους πάνε στο αυτοφωρο. Για να μην γινουν μετα απο χρονια .... πρωθυπουργοι οπως καλη ώρα ο αλέξης. :)


Προφανως ειμαι και εγω ΥΠΕΡ της καταργησης του ασυλου / με την απαγορευση να μπαινει οποιοσδηποτε άσχετος στις σχολές.


Τι να κάνουμε οπου δεν πιπτει λογος ... πιπτει αστυνομικη εφοδος.
Φύλαξη εντός των πανεπιστημίων δεν θα ήταν κακή ιδέα επίσης . Έτσι επισκέπτες αλλά και φοιτητές που είχαν το πάσο τους θα μπορούσαν να διακριθούν εύκολα απο άσχετους .
 

Turin Turambar

New member

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Πανεπιστημιακή φύλαξη είναι η μόνη λύση. Η αστυνομική καταστολή δεν θα έχει καλά αποτελέσματα. Να μου το θυμηθείτε.
 

Ανώνυμος Αλκοολικός

Well-known member

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Πετράλωνα (Αττική). Έχει γράψει 5,027 μηνύματα.
Βρε τον Χρυσοχοϊδη

Οργανωμένη αστυνομική επιχείρηση πραγματοποιήθηκε χθες (08-07-2019) σε χώρους του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών Θεσσαλονίκης και του Τμήματος Ειδικών Επιχειρησιακών Ομάδων της Διεύθυνσης Ασφαλείας Θεσσαλονίκης, για τον εντοπισμό ατόμων που δραστηριοποιούνται στην εμπορία και διακίνηση ψυχοτρόπων ουσιών.

Στο πλαίσιο της επιχείρησης συνελήφθησαν επτά (7) άτομα, έξι ημεδαποί ηλικίας 21 έως 49 ετών και ένας 26χρονος αλλοδαπός, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία για παράβαση του Νόμου περί εξαρτησιογόνων ουσιών.

Στην κατοχή των συλληφθέντων βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ποσότητες κάνναβης και ναρκωτικών δισκίων.

Οι δράσεις αυτές, που εντάσσονται στο ευρύτερο επιχειρησιακό σχέδιο της Ελληνικής Αστυνομίας για την καταπολέμηση των ναρκωτικών, θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση.
 

Turin Turambar

New member

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Πάντως ναρκωτικά και πανεπιστήμιο πάνε μαζί και σε άλλες χώρες, που υποτίθεται δε συμβαίνουν περιστατικά παρανομίας.
 

giannis4ever

Active member

Ο giannis4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 726 μηνύματα.
Μερικά λόγια κι από μένα για τα νέα μέτρα.

Θεωρώ πολύ θετικό μέτρο την κατάργηση του ασύλου, το πανεπιστήμιο είναι δημόσιος χώρος όπως όλοι οι άλλοι και η αστυνομία δεν πρέπει να περιμένει κανέναν πρύτανη για να παρέμβει αν γίνεται εγκληματική πράξη. Όσο για την ελευθερία διακίνησης ιδεών, κανείς δεν θα σε συλλάβει επειδή υποστηρίζεις τον Νίτσε ή τον Χιουμ (ή βάλτε ότι άλλο θέλετε). Αν σε συλλάβει, τότε έχει θέμα το κράτος με την ελευθερία του λόγου γενικά (αφού το πανεπιστήμιο γίνεται σαν κάθε άλλο δημόσιο χώρο) και θα πρέπει να ψηφιστεί ή να καταργηθεί νόμος που να υποστηρίζει την ελευθερία του λόγου.

Για την τράπεζα θεμάτων είμαι κατά, καλύτερα το κάθε σχολείο να αποφασίζει σύμφωνα με την ύλη που έβγαλε τα τελικά θέματα.

Για το εθνικό απολυτήριο δεν μου αρέσει που αφορά 3 τάξεις, νομίζω δίνει αχρείαστο έξτρα βάρος στους μαθητές για καλύτερο απολυτήριο.

Για το ΚΠΓ σε μαθητές, πρέπει να αυξηθούν οι ώρες των ξένων γλωσσών καθώς και να κρίνονται αυστηρά οι καθηγητές. Επίσης, πρέπει να μειωθούν οι μαθητές ανά τμήμα, όπως στα φροντιστήρια.

Θετικό μέτρο η αξιολόγηση, αλλά με λάθος τρόπο. Δώσε τα πρώτα δύο έτη ένα budget στο πανεπιστήμιο (με αύξηση στο budget αν έχει ζήτηση) και μετά το budget θα καθορίζεται ανάλογα με την ζήτηση που έχει η σχολή. Μεγάλη ζήτηση, μεγάλο budget. Μικρή ζήτηση, μικρό budget. Οι πρυτάνεις και οι πρόεδροι των τμημάτων να πρέπει να διαφημίσουν το τμήμα και να κάνουν πιο ελκυστικά προγράμματα, όπως και να αξιολογούν τους καθηγητές για να μην κάνουν πράγματα που θα διώξουν κόσμο από το πανεπιστήμιο. Φυσικά, αν δεν έχει ζήτηση η σχολή, και ο δικός τους μισθός θα επηρεάζεται ανάλογα, δεν θα μένει ο ίδιος, για να μην επαναπαυθούν. Παρόμοιο στυλ αξιολόγησης θα ήθελα και στα σχολεία.
 

jerry_meg_

New member

Ο jerry_meg_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 60 μηνύματα.
Και που ειναι το προβλημα; εντολή εισαγγελέως και επεμβαίνουν οι αστυνομικες δυνάμεις να ανοιξουν το πανεπιστημιο. Θα βουτηξουν τους τζιβάτους και τους καταληψιες και θα τους πάνε στο αυτοφωρο. Για να μην γινουν μετα απο χρονια .... πρωθυπουργοι οπως καλη ώρα ο αλέξης. :)


Προφανως ειμαι και εγω ΥΠΕΡ της καταργησης του ασυλου / με την απαγορευση να μπαινει οποιοσδηποτε άσχετος στις σχολές.


Τι να κάνουμε οπου δεν πιπτει λογος ... πιπτει αστυνομικη εφοδος.

ειδικα τα ελληνικα swat teams ΕΦΟΔΟΣ :loltooth:
 

tsiobieman

Active member

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής Ο.Π.Α. (Αθήνα) . Έχει γράψει 401 μηνύματα.
Θετικό μέτρο η αξιολόγηση, αλλά με λάθος τρόπο. Δώσε τα πρώτα δύο έτη ένα budget στο πανεπιστήμιο (με αύξηση στο budget αν έχει ζήτηση) και μετά το budget θα καθορίζεται ανάλογα με την ζήτηση που έχει η σχολή. Μεγάλη ζήτηση, μεγάλο budget. Μικρή ζήτηση, μικρό budget. Οι πρυτάνεις και οι πρόεδροι των τμημάτων να πρέπει να διαφημίσουν το τμήμα και να κάνουν πιο ελκυστικά προγράμματα, όπως και να αξιολογούν τους καθηγητές για να μην κάνουν πράγματα που θα διώξουν κόσμο από το πανεπιστήμιο. Φυσικά, αν δεν έχει ζήτηση η σχολή, και ο δικός τους μισθός θα επηρεάζεται ανάλογα, δεν θα μένει ο ίδιος, για να μην επαναπαυθούν. Παρόμοιο στυλ αξιολόγησης θα ήθελα και στα σχολεία.
αυτό συμβάινει ήδη νομίζω. Αν παρατηρήσεις το ΕΜΠ έχει την περισσότερη χρηματοδότηση στην Ελλάδα , μετά ακολουθεί το ΑΠΘ , το ΕΚΠΑ , το ΟΠΑ κλπ .
 

jerry_meg_

New member

Ο jerry_meg_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 60 μηνύματα.
το εθνικο απολυτηριο τι ρολο θα παιζει;θα δινει βαθμους σε πανελελε;καποια διαφορα σε ευρεση εργασιας ισως;
 

Petrolhead

New member

Ο Petrolhead αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Eγω νομίζω το ν+2 μόνο κακο και άγχος μπορεί να φέρει στους φοιτητές...την ίδια ώρα μάλιστα που καθηγητής σε πολυτεχνική σχολή του ΑΠΘ έχει δηλώσει ότι ο μέσος όρος εφικτης φοίτησης σε 5 έτη σχολή είναι 6.5 έτη...
 

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,727 μηνύματα.
Eγω νομίζω το ν+2 μόνο κακο και άγχος μπορεί να φέρει στους φοιτητές...την ίδια ώρα μάλιστα που καθηγητής σε πολυτεχνική σχολή του ΑΠΘ έχει δηλώσει ότι ο μέσος όρος εφικτης φοίτησης σε 5 έτη σχολή είναι 6.5 έτη...
Με την κατάσταση που επικρατεί και το κάθε πανεπιστήμιο αφήνει τον κάθε τρελό καθηγητή να κάνει τα κουμάντα του ,είναι αρκετά δύσκολο να εφαρμοστεί κατά την άποψη μου . Νομίζω οτι η Ελλάδα δεν είναι έτοιμη για ένα τέτοιο μέτρο . Άλλες χώρες το υιοθετούν,αλλά θα ήταν αρκετά παραπλανητικό να πιστέψουμε οτι τα συστήματα μας είναι ίδια, ώστε να μπορεί εφαρμοστεί κάτι τέτοιο και σε εμάς .
 

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,994 μηνύματα.
τρομονοσχεδιο με λιγα λογια ασε.Ναι ας χαθει το εξαμηνο απο το καλημερα της νεα κυβερνησης.Δεν γινεται να χαθουν τοσες κατακτησεις που εχει πετυχει το φοιτητικο κινημα με το καλημερα απο την κυβερνηση μητσοτακη οπως η καταργηση το ν+2 ετη σπουδων η διπλη εξεταστικη το ασυλο που υπαρχει στα πανεπιστημια και αλλα πολλα

Μεγάλες κουβέντες λες αγαπητέ και ευτυχώς από ο,τι διαβάζω οι περισσότεροι δεν έχουν την ίδια γνώμη με σένα! Κι εγώ συμφωνώ ότι η κατάσταση στα πανεπιστήμια έχει γίνει σε τέτοιο βαθμό ανεξέλεγκτη, που δεν πάει άλλο! Αν είναι να διορθωθεί με μια σειρά αυστηρών μέτρων ή ακόμα και με την κατάργηση του ασύλου, πολύ καλώς να γίνει! ΄Οσο για το ν+2 γιατί διαφωνείς; Είναι δυνατόν να εισαχθεί κάποιος στα 18 του στο πανεπιστήμιο και να είναι ακόμα φοιτητής στα 30 του; Δεν θα πρέπει να υπάρχει ένα όριο αποφοίτησης; Ασφαλώς για "ευαίσθητες" περιπτώσεις όπως ασθένειες, εργαζόμενοι φοιτητές κτλ πιστεύω ότι θα υπάρξει πρόβλεψη. Και για το ότι τα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα γίνονται πραγματικά αυτόνομα και αυτοδιοικούμενα, συμφωνώ. Δεν είναι δυνατόν οι γραφειοκράτες του Υπουργείου να υποδεικνύουν στους καθ΄ύλην αρμόδιους, τι να κάνουν (όπως πχ να δέχονται διπλάσιο αριθμό εισακτέων από ο,τι αντέχουν)! Και για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σε όλες τις βαθμίδες συμφωνώ! Και για το ότι σε όλα τα μεταπτυχιακά προγράμματα προβλέπεται συγκεκριμένος αριθμός υποτροφιών, που θα χορηγούνται με βάση τις ακαδημαϊκές επιδόσεις και την οικονομική κατάσταση των φοιτητών, συμφωνώ! Γιατί να μην επιβραβευτεί η αριστεία; Δεν καταλαβαίνω πού βλέπεις τον τρόμο!
 

grtt

Well-known member

Ο grtt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 326 μηνύματα.
Τώρα με το άσυλο υπάρχουν πολλές αμφιβολίες. Από τη μια, θα είναι πιο ασφαλή τα πανεπιστήμια αλλά από την άλλη ίσως να σταματήσει το άσυλο στην ελεύθερη διακίνηση ιδεών.
Με το άσυλο δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Τα πανεπιστήμια θα είναι πιο ασφαλή και καμία επίπτωση δε θα έχει στην ελεύθερη διακίνηση ιδεών. Ψάξε να βρεις από το 1982, οπότε κι εφαρμόστηκε για πρώτη φορά το άσυλο, μέχρι σήμερα πόσες φορές το άσυλο επιτέλεσε πραγματικά το σκοπό του, την ελεύθερη διακίνηση ιδεών, την ελεύθερη έρευνα, διδασκαλία κλπ. Θα σου πω εγώ: ΚΑΜΙΑ!! Το αντίθετο συνέβη αμέτρητες φορές, το άσυλο αποτέλεσε τροχοπέδη τόσο στην ελεύθερη διακίνηση ιδεών, όσο και στη λειτουργία του πανεπιστημίου.
Αν έχεις χρόνο κι όρεξη διάβασε αυτό το εξαιρετικό άρθρο ενός νομικού, το οποίο αν και μακροσκελές περιλαμβάνει μια πλήρη ανάλυση σχετικά με το τι είναι, πώς ξεκίνησε, γιατί εγκαθιδρύθηκε και αν χρειάζεται: https://www.eanda.gr/nomikos-logos/panepistimiako-asylo-dimokratiki-kataktisi-i-thesmothetimeni-asydosia
Αν δεν έχεις χρόνο θα σου πω εγώ μια πολύ μικρή περίληψη σχετικά με το συμπέρασμα: το άσυλο είναι ένας παράδοξος και περιττός θεσμός, μοναδικός στα ελληνικά χρονικά, καθώς δεν ισχύει σε καμία άλλη χώρα. Είναι περιττός καθώς σε περιόδους δημοκρατίας όλοι οι Έλληνες πολίτες και όσοι βρίσκονται στην ελληνική επικράτεια, έχουν τις ίδιες ελευθερίες, τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες υποχρεώσεις, κανείς δε συλλαμβάνεται απλά και μόνο επειδή εξέφρασε μία άποψη ή μία επιστημονική ιδέα. Ό,τι ισχύει στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας, ισχύει και στα πανεπιστήμια. Το να θεσπίσεις έναν επιπλέον θεσμό για τα πανεπιστήμια, πέρα από το ότι δίνεις "τρόπο τινά" επιπλέον δικαιώματα σε κάποιον και προωθείς την ανισότητα, δεν έχει κανένα νόημα. Επιπλέον τον καθιστάς, ως θεσμό, επικίνδυνο καθώς, όπως έχει δείξει σαφέστατα η εμπειρία, γίνεται αφορμή για κάθε είδους κατάχρηση του, μια και διευκολύνεις την ανομία εντός του πανεπιστημιακού χώρου.
Ο καθηγητής λέει πολλά με εξαιρετικά νομικά επιχειρήματα και κάνει πλήρη και αντικειμενική περιγραφή του θεσμού του ασύλου. Εγώ, απλώς με δικά μου λόγια, απέδωσα ένα πολύ μικρό μέρος των όσων λέει.
 

Johnny15

Well-known member

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,968 μηνύματα.
Όταν λέει κανείς ελεύθερη διακίνηση ιδεών τι εννοεί;
 

grtt

Well-known member

Ο grtt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 326 μηνύματα.
Όταν λέει κανείς ελεύθερη διακίνηση ιδεών τι εννοεί;
Στο ότι ο καθένας μπορεί να εκφράσει τις επιστημονικές, πολιτικές και κοινωνικές του απόψεις, χωρίς το φόβο σύλληψής του. Υποτίθεται ότι αυτό προστατεύει το άσυλο, αλλά πέρα από τη βάναυση κατάχρησή του, ως θεσμός είναι περιττός, καθώς η ελευθερία λόγου κι έκφρασης ισχύει για το σύνολο της ελληνικής επικράτειας και όχι μόνο για τα πανεπιστήμια. Ακόμα και αν υπάρχουν περιπτώσεις περιορισμού της, πχ ρατσιστικός λόγος ή συκοφάντηση, αυτό και πάλι ισχύει για όλους και όχι μόνο για τον πανεπιστημιακό χώρο.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top