Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος


Δεν καταλαβαίνω τί θέλεις να πεις. Ανασύνταξέ το.
Ένα παιδί νέο (Κατσιφας) πέθανε γιατί κρατούσε μια Ελληνική σημαία.
Εσυ μενεις αν εγραψα λαθος το επίθετο του που είναι ανθρώπινο λαθος.
Πες μου που έκανε λαθος ο Κατσιφας τιμώντας
- Χώρα
- Βόρεια Ήπειρο
- Σημαία
Εσυ το μόνο που εχεις να μου πεις πλέον είναι τι στηρίζω πολιτικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
konstantinantia
Εκκολαπτόμενο μέλος


Μάλλον παρερμήνευσες... Νομίζω το ίδιο πράγμα λέμε.Ένα παιδί νέο (Κατσιφας) πέθανε γιατί κρατούσε μια Ελληνική σημαία.
Εσυ μενεις αν εγραψα λαθος το επίθετο του που είναι ανθρώπινο λαθος.
Πες μου που έκανε λαθος ο Κατσιφας τιμώντας
- Χώρα
- Βόρεια Ήπειρο
- Σημαία
Εσυ το μόνο που εχεις να μου πεις πλέον είναι τι στηρίζω πολιτικά.
Τα κόμματα τα στηρίζουμε γιατί μας εκφράζουν, δεν τα εκφράζουμε γιατί μας στηρίζουν. Αυτό μόνο είπα με λίγο παραπάνω σκωπτικό τρόπο απ'ότι ίσως σηκώνεις. Εγώ όπως βλέπεις δεν είμαι τόσο ευαίσθητη σε εκφράσεις αντίστοιχης <<υβριστικής>> βαρύτητας, όπως <<έχεις κόμπλεξ>> κλπ.
Τέλος πάντων, έχουμε βγει πάλι εκτός, οπότε ας λήξει εδώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Wrong
Δραστήριο μέλος


Προσωπικά, εγώ θα πήγαινα στο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων για αρχή και θα συζητούσα το θέμα με άλλους/ες καθηγητές/τριες, μήπως μπορούσε να υπάρξει μία μαζική κινητοποίηση. Και θα το έφτανα όσο πιο μακριά γινόταν. Νισάφι πια με τους φασίστες στα σχολεία – ως γονείς και ως εκπαιδευτικοί οφείλουμε να αντιδρούμε σε ρητορικές μίσους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


. Οι πολίτες ξεχνάμε οτι οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι υπάλληλοί ΜΑΣ και η μη καλή - σωστή δουλειά τους υπόκειται σε κριτική.
Αυτό πιστεύω πως θα έχει ως αποτέλεσμα το παιδί από αντίδραση να υπερασπιστεί την καθηγήτρια του (από την τυχόν απομάκρυνση καθηγήτριας από την τάξη) εξαιτίας της καταγγελίας των γονέων και του μπούλινγκ από τα άλλα παιδιά ( και να ακολουθήσει κάποιες από τις απόψεις της που πριν δε θα ακολουθούσε. ΄
Ένα παιδί 13 ετών έχει κτίσει την προσωπικότητα του και δε μπορεί να επηρεαστεί από κανένα καθηγητή ή γονέα εφόσον αυτή έχει χτιστεί σωστά τα προηγούμενα χρόνια και είναι επικίνδυνη ηλικία γιατί έχουμε είσοδο στην εφηβεία συνεπώς έχουμε αντίδραση προς τους γονείς.
Επίσης πρέπει να καταλάβουν ότι το δημόσιο πεθαίνει αργά ή γρήγορα και αν θέλουμε υπαλλήλους καλύτερα να γράψουμε τα παιδιά σε ιδιωτικά σχολεία και φροντιστήρια. Δυστυχώς οι πολτικές των τελευταίων ετών έχουν οδηγήσει τους Έλληνες να πληρώνουν ασφάλειες όχι για τους ίδιους αλλά για άλλους.....
Το ίδιο ισχύει και για την υγεία (για αυτό προσωπικά αν και πληρώνω ασφάλεια δημόσια αναγκαστικά σκοπεύω σύντομα να πληρώνω ιδιωτική ασφάλεια για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Wrong
Δραστήριο μέλος


Από προσωπική μου εμπειρία, θεωρώ ότι όσοι το παίζουν πολέμιοι του φασισμού και το δείχνουν με κάθε τρόπο συνήθως είναι το αντίθετο από αυτό που θέλουν να δείχνουν ότι πρεσβεύουν. Όχι άλλο αντι- σε αυτή τη μπανανία.
Προφανώς αυτό πηγαίνει στη δική μου απάντηση, σωστά;
Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω την προσωπική σου εμπειρία, ούτε να την κρίνω. Το ίδιο ισχύει και για εσένα. Μονάχα μία απλή παρατήρηση: να μην ξεχνάμε το ιστορικά βαρύ φορτίο μίας λέξης όπως ο φασισμός όταν απαντάμε κάπου ή όταν υπονοούμε κάτι.
Καλή συνέχεια, και, εφόσον σε κουράζουν, μακριά από «μπανανίες»!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Πρώτα απ' όλα να πω ότι είναι απόλυτα σίγουρο ότι λέχθηκαν αυτά που λέχθηκαν και λέχθηκαν επανειλημμένα και με αναφορές σε τουλάχιστον δύο θέματα (Σκοπιανό, Κατσιφας).
Το παιδί είναι σφιγμένο. Το σίγουρο είναι ότι η μικρή του ηλικία συντελεί όχι στο να μη καταλαβαίνει τι λέγεται, αλλά στο να είναι σε απόλυτη αδυναμία να απαντήσει στη καθηγήτρια που σίγουρα τη βλέπει σαν ένα πρόσωπο πέραν κριτικής.
Αν ήταν μεγαλύτερο κατά πάσα πιθανότητα θα έλυνε το θέμα μόνο του.
Είναι σε τεράστια αμηχανία. Βλέπετε έχει επισκεφθεί επανειλημμένα στη Βουλγαρία τη Μακεδονία του Πιρίν και ξέρει από πρώτο χέρι ότι η Μακεδονία δεν είναι μόνο ελληνική όπως τους λέει η δασκάλα τους.
Είναι εγγόνι και μεταναστών και προσφύγων οπότε ξέρει καλύτερα να είναι επιεικέστερο απέναντι σε αυτούς τους ανθρώπους. Στο κάτω κάτω και οι μισοί προπαπούδες της ταξίδεψαν στα κρυφά και με ψεύτικα ονόματα κυνηγώντας μια καλύτερη ζωή και οι άλλοι μισοί διώχτηκαν από τον πόλεμο από τα πατρογονικά χώματα.
Για τον Κατσιφά απλά της εξήγησα ότι το χωριό του δεν είναι στα Γιάννενα όπως πίστευε, αλλά σε μια ξένη χώρα. Και φυσικά ότι ήταν ένοπλος.
Αλλά πραγματικά έχουν όλα αυτά (όπως και η όποια πολιτική μου θέση) καμιά σημασία, ή δικαιολογούν αυτό που κάνει η δασκάλα; Είναι ίδια η θέση μας;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος


Για το θεμα μας : Πιανουμε τον καθηγητη,του εξηγουμε οτι δεν θελουμε το παιδι να ακουει αυτες τις ομιλιες,χωρις να χαρακτηρισουμε,ουτε να διευκρινισουμε γιατι δεν συμφωνουμε(δεν χρειαζεται και δεν ειμαστε και υποχρεωμενοι) και τελειωνει εκει. Ουτε καθηγητης χρειαζεται να χασει την δουλεια του λογω των οποιων πολιτικων πεποιθησεων του,ουτε το παιδι να στοχοποιηθει,ουτε να κλιμακωθει χωρις λογο το θεμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sapphire
Εκκολαπτόμενο μέλος


Το να κάνει ένας καθηγητής/δάσκαλος πλύση εγκεφάλου στα παιδιά, είναι κατακριτέο.
Παράλληλα, το να είναι η σχέση ενός δασκάλου/καθηγητή με τους μαθητές του, βασισμένη μόνο στις εντολές για κάλυψη ύλης που παίρνει από τους άνω, είναι επίσης κατακριτέο. Ένας δάσκαλος πιστεύω πως πρέπει να χτίζει πιο βαθιές σχέσεις με τους μαθητές.
Δηλαδή με λίγα λόγια, εγώ είμαι υπέρ το να μπορεί ένας δάσκαλος/καθηγητής να πει αυτά που πιστεύει. Αν το κάνει συχνά ή αν επιτάσσει τα πιστεύω του, τότε είναι που πρέπει να απομακρυνθεί.
Δεν θα πω "αν ο δάσκαλος έλεγε πράγματα που υποστηρίζετε θερμα (εσείς οι γονείς) στα παιδιά, εσείς οι γονείς δεν θα αντιδρούσατε", γιατί αν και το πιστεύω, είναι σαν να κοιτάμε το δέντρο και όχι το δάσος.
Α γυμνασίου, είναι μικρά θα έλεγα. Οπότε αν θεωρείτε αρκετά σίγουρο, πως ο δάσκαλος/καθηγητής πράττει με αυτόν τον τρόπο, τότε να τον αναφέρετε στον διευθυντή ή στον σύλλογο γονέων. Αυτοί θα απευθυνθούν στον ίδιο με επίπληξη ή στη διοίκηση δευτεροβάθμιας. Από ότι ξέρω, κάπως έτσι γίνεται.
Αν πάλι ζητήσετε, ο καθηγητής να μην εκφέρει καθόλου άποψη και να μην λέει την γνώμη του, με κίνδυνο να μην επηρεαστούν οι μαθητές, τότε αυτό είναι λάθος. Κανένας άνθρωπος δεν έπαθε πλύση εγκεφάλου, ακούγοντας κάποιον με ήρεμο τρόπο να λέει αυτά που πιστεύει. Αν πάλι τα ακούσει μια φορά και τα πιστέψει-δεκτεί, τότε το κατά πόσο φταίει αυτός που το είπε είναι άλλη ιστορία...
Κλείνω λέγοντας πως ένας δάσκαλος/καθηγητής ιδανικά πρέπει να κάνεις τους μαθητές καλύτερους ανθρώπους και όχι μόνο να τους μάθει μαθηματικά και ιστορία. Και αν αυτό περιμένετε να γίνει μόνο με την χρήση βιβλίων και ύλης, τότε δεν το βλέπω να μπορεί να γίνει.
Συμφωνώ με την άποψη σας στα περισσότερα. Όντως ο καθηγητής πρέπει να χτίζει μια ουσιαστική σχέση με τους μαθητές και όχι απλά να μπαίνει να κάνει μάθημα και να φεύγει.
Όμως θεωρώ πως βρίσκεται εκεί για να μεταδοσει τις γνώσεις του και να ανάπτυξη την κριτική ικανότητα των μαθητών ετσι ώστε μόνοι τους να ερευνήσουν το θέμα και κατόπιν μελέτης το κάθε παιδί να διαμορφώσει την άποψη του.
Κοινώς, αυτό που θέλω να πω είναι ότι πρέπει ο καθηγητης να δίνει ερεθίσματα στα παιδιά και τροφή για σκέψη και όχι να εκφράζει δικές του αποψεις με σκοπό να κατευθύνει τα παιδιά προς μια συγκεκριμένη άποψη.
Εγώ στο σχολείο μου είχε μια τέτοια καθηγήτρια, όπου αντί να μας μαθαίνει αρχαία, μας άνοιγε πολιτική συζήτηση περί ΚΚΕ και άφηνε το μάθημα πίσω. Βέβαια ήμασταν στο Λύκειο και όλοι μας ήμασταν σε θέση να καταλάβουμε τι γινόταν και δεν δίναμε βάση. Τώρα στο Γυμνάσιο σαφώς και τα πράγματα είναι διαφορετικά.
Η καλύτερη λύση για εμένα είναι ο γονέας να κάνει μια συζήτηση με τον καθηγητή αρχικά και αν το ζήτημα δεν λυθεί τότε να πάρει πιο δραστικά μέτρα με το να ενημερώσει τον διευθυντή και τον σύλλογο γονέων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dr Nick
Επισκέπτης


Συμφωνώ με την άποψη σας στα περισσότερα. Όντως ο καθηγητής πρέπει να χτίζει μια ουσιαστική σχέση με τους μαθητές και όχι απλά να μπαίνει να κάνει μάθημα και να φεύγει.
Όμως θεωρώ πως βρίσκεται εκεί για να μεταδοσει τις γνώσεις του και να ανάπτυξη την κριτική ικανότητα των μαθητών ετσι ώστε μόνοι τους να ερευνήσουν το θέμα και κατόπιν μελέτης το κάθε παιδί να διαμορφώσει την άποψη του.
Κοινώς, αυτό που θέλω να πω είναι ότι πρέπει ο καθηγητης να δίνει ερεθίσματα στα παιδιά και τροφή για σκέψη και όχι να εκφράζει δικές του αποψεις με σκοπό να κατευθύνει τα παιδιά προς μια συγκεκριμένη άποψη.
Εγώ στο σχολείο μου είχε μια τέτοια καθηγήτρια, όπου αντί να μας μαθαίνει αρχαία, μας άνοιγε πολιτική συζήτηση περί ΚΚΕ και άφηνε το μάθημα πίσω. Βέβαια ήμασταν στο Λύκειο και όλοι μας ήμασταν σε θέση να καταλάβουμε τι γινόταν και δεν δίναμε βάση. Τώρα στο Γυμνάσιο σαφώς και τα πράγματα είναι διαφορετικά.
Η καλύτερη λύση για εμένα είναι ο γονέας να κάνει μια συζήτηση με τον καθηγητή αρχικά και αν το ζήτημα δεν λυθεί τότε να πάρει πιο δραστικά μέτρα με το να ενημερώσει τον διευθυντή και τον σύλλογο γονέων.
Η ανάπτυξη ουσιαστικής σχέσης είναι υποκειμενική. Μπορεί η άλλη να νομίζει ότι έρχεται κοντά με τους μαθητές της λέγοντας για πατρίδες και πρόσφυγες.Κάποιος άλλος μπορεί να καταλάβει την πρσγμστική έννοια της ανάπτυξης σχέσεως και κριτικής ικανότητας στα παιδία, αλλά εμείς δεν μπορούμε να βασιστούμε σε αυτό. Άρα καλύτερα ο καθηγητής ν ακάνει απλά τη δουλειά για την οποία τον πληρώνουμε και τίποτα παραπάνω. Κριτική ικανότητα και άλλες εκθεσιακές φολκλορ ιδιότητες σίγουρα δεν αποκτούνται μέσω των καθηγητών
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Τελος θεωρώ άδικο να απομακρυνθεί ο καθηγιτης για αυτο το θεμα,μπορείς απλά να μιλήσετε εσείς στο παιδί σας ποιο αντικειμενικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Αν το παιδί εκφράσει απορία και ρωτήσει την αποψη του καθηγητή, ας την πει, χωρίς όμως να προσπαθεί να προσυλιτισει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sapphire
Εκκολαπτόμενο μέλος


Η ανάπτυξη ουσιαστικής σχέσης είναι υποκειμενική. Μπορεί η άλλη να νομίζει ότι έρχεται κοντά με τους μαθητές της λέγοντας για πατρίδες και πρόσφυγες.Κάποιος άλλος μπορεί να καταλάβει την πρσγμστική έννοια της ανάπτυξης σχέσεως και κριτικής ικανότητας στα παιδία, αλλά εμείς δεν μπορούμε να βασιστούμε σε αυτό. Άρα καλύτερα ο καθηγητής ν ακάνει απλά τη δουλειά για την οποία τον πληρώνουμε και τίποτα παραπάνω. Κριτική ικανότητα και άλλες εκθεσιακές φολκλορ ιδιότητες σίγουρα δεν αποκτούνται μέσω των καθηγητών
Η αναπτυξη ουσιαστικης σχεσης μεταξυ μαθητων και καθηγητων μπορει να ειναι υποκειμενικο στο πως το αντιλαμβανεται κανεις αλλα νομιζω πως ολοι μας εχουμε μια κοινη δομη πανω κατω.
Δεν νομιζω να πιστευει οτι ερχεται κοντα με τους μαθητες οταν κανει πολιτικα σχολια μεσα στην ταξη τα οποια εχουν στοχο να κατευθυνουν τα παιδια. Ουσιαστικη σχεση θα ηταν αν τα ελεγε κατι παραπανω πανω στο μαθημα ετσι ωστε να εμπλουτισει τις γνωσεις των παιδιων και να διευρυνει τους οριζοντες τους. Αυτο τα παιδια θα το εκτιμουσαν περισσοτερο και δεν θα τα εφερνε σε αμηχανια οπως ειπωθηκε παραπανω.
Αν η κριτικη ικανοτητα ειναι εκθεσιακη φολκλορ ιδιοτητα οπως ανεφερες, ισως αυτο να ειναι και το προβλημα στα σχολεια μας σημερα. Αυτο το συγκρινω και με το πως γινεται το μαθημα στο εξωτερικο, οπου τα παιδια δεν πρεπει να αποστηθιζουν αλλα γραφουν με βαση τις αποψεις τους οπου αυτο απαιτειται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Β : Ο καθηγητής κάνει στους μαθητές ξεκάθαρη προπαγάνδα, παρουσιάζοντας μόνο τη δική του άποψη για τα γεγονότα και προσπαθεί να κάνει στους ανήλικους μαθητές πλύση εγκεφάλου.
------ Αν ο καθηγητής έκανε το Α σωστά έπραξε. Αν το Β …………………..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jim2015
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Πρώτα απ' όλα να πω ότι είναι απόλυτα σίγουρο ότι λέχθηκαν αυτά που λέχθηκαν και λέχθηκαν επανειλημμένα και με αναφορές σε τουλάχιστον δύο θέματα (Σκοπιανό, Κατσιφας).
Το παιδί είναι σφιγμένο. Το σίγουρο είναι ότι η μικρή του ηλικία συντελεί όχι στο να μη καταλαβαίνει τι λέγεται, αλλά στο να είναι σε απόλυτη αδυναμία να απαντήσει στη καθηγήτρια που σίγουρα τη βλέπει σαν ένα πρόσωπο πέραν κριτικής.
Αν ήταν μεγαλύτερο κατά πάσα πιθανότητα θα έλυνε το θέμα μόνο του.
Είναι σε τεράστια αμηχανία. Βλέπετε έχει επισκεφθεί επανειλημμένα στη Βουλγαρία τη Μακεδονία του Πιρίν και ξέρει από πρώτο χέρι ότι η Μακεδονία δεν είναι μόνο ελληνική όπως τους λέει η δασκάλα τους.
Είναι εγγόνι και μεταναστών και προσφύγων οπότε ξέρει καλύτερα να είναι επιεικέστερο απέναντι σε αυτούς τους ανθρώπους. Στο κάτω κάτω και οι μισοί προπαπούδες της ταξίδεψαν στα κρυφά και με ψεύτικα ονόματα κυνηγώντας μια καλύτερη ζωή και οι άλλοι μισοί διώχτηκαν από τον πόλεμο από τα πατρογονικά χώματα.
Για τον Κατσιφά απλά της εξήγησα ότι το χωριό του δεν είναι στα Γιάννενα όπως πίστευε, αλλά σε μια ξένη χώρα. Και φυσικά ότι ήταν ένοπλος.
Αλλά πραγματικά έχουν όλα αυτά (όπως και η όποια πολιτική μου θέση) καμιά σημασία, ή δικαιολογούν αυτό που κάνει η δασκάλα; Είναι ίδια η θέση μας;
η Μακεδονια ειναι μια και ειναι Ελληνικη,παρτο χαμπαρι φιλε ,και κοψε την Ανθελληνικη προπαγανδα σου.Ακου "Μακεδονια του Πιριν"!!!Για την Μακεδονια μας,εχουν χυσει το αιμα τους χιλαδες ανθρωποι,και δεν εισαι εσυ ικανος να μας προσβαλλεις με την φθηνη σου προπαγανδα.Αν δεν σου αρεσει η Ελλαδα,να πας στους βορειους κολητους σου.Και μη μας λες οτι τους κατσαπλιαδες συμοριτες σαν εκδιοχθεντες!!Λακισανε σαν τα ποντικια,για να μην υποστουν τις συνεπειες της προδοσιας και της καταστροφης που προκαλεσαν στην πατριδα.Απλα φταινε καποιοι που τους εδωσαν την αδεια να ξαναρθουν στην Ελλαδα και οι απογονοι τους να κανουν αυτην την προπαγανδα!!Δεν θα σου αρεσε καθολου να ειναι οι προγονοι σου οι κατσαπλιαδες στην εξουσια απο τοτε,γιατι τωρα δεν θα ειχες τη δυνατοτητα να γραφεις σε φορουμ. Οποτε κοψε φιλε μου το παραμυθι σου,εχεις κανει 2 ποστ ολα και ολα,και παω στοιχημα οτι εισαι υπαλληλος του Ουρανιου Τοξου σε διατεταγμενη υπηρεσια.Αλλωστε οι κατσαπλαδες συμοριτες και οι απογονοι τους ειναι μανουλες στην Ανθεληνικη προπαγανδα.Πολυ σας εχουμε ανεχθει,αλλα πλησιαζει και η ωρα του Βαλαωρα!!Δεν θα μας διδαξουν την ιστορια οι ΣλαβοΣκοπιανοι !!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mhtrogoal
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.