''Κάντε ησυχία μην ξυπνήσουμε τους Έλληνες!''

diotima

Διάσημο μέλος

Ο diotima αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,480 μηνύματα.
ε3ηγη8ηκα νομιζω...

οσο για τα..πιστευω μου, αυτο ειναι ενα αλλο 8εμα...(το μονο σιγουρο παντως ειναι οτι δεν επι8υμω ενα μπαχαλο για κρατος, κα8ως επισης και ουτε μια ουτοπικη αμεσοδημοκρατια)

FYI Η άμεση δημοκρατία, γνωστή και υπό τον όρο καθαρή δημοκρατία, αποτελεί έναν τύπο δημοκρατίας και θεωρίας πολιτικών δικαιωμάτων όπου η εξουσία εδράζεται στη συνέλευση όλων των πολιτών που συμμετέχουν σε αυτήν. Αναλόγως με το σύστημα που ισχύει κάθε φορά, η συνέλευση μπορεί να έχει εκτελεστικές εξουσίες, νομοθετικές αρμοδιότητες, να ορίζει και να απολύει αξιωματούχους, καθώς και να δικάζει. Η άμεση δημοκρατία χρησιμοποιείται ως όρος κατ' αντιδιαστολή με την αντιπροσωπευτική δημοκρατία (ή έμμεση δημοκρατία), όπου η εξουσία ασκείται από μια ομάδα ανθρώπων, που συνήθως επιλέγεται μέσα από εκλογές ανάδειξης αντιπροσώπων. Ιστορικά εμφανίστηκε πρώτα η άμεση δημοκρατία και ακολούθησε, μετά από περίπου δύο χιλιετίες, η έμμεση.

Βρες μου ποια σημεία της θεωρίας [στην έδωσα επιγραμματικά να τη διαβάσεις,για να μη μου κουραστείς με τεράαααααστια κείμενα "αναρχομαλακιών" ] θεωρείς "ουτοπικά"..και θα σου κάνω δώρο μια ροζ κασετίνα για τη σχολή.Α!Και μη βιαστείς να απαντήσεις πως έτσι όπως τα έχουν κάνει ακόμα και μια χούντα θα ναυαγούσε..φυσικά και "χρειάζεται στροφή 180 μοιρών (έτσι πάει στα μαθηματικά; ) το μυαλό των πολιτών"...αλλά εγώ θα το χαρακτήριζα ως παιδεία,και όχι στροφή όπως πολλοί υποστηρίζουν.


παμε παλι...χρησιμοποιω ιντερνετ(στο οποιο οπως προειπα ''σπαταλαω'' πολλες ωρες απο το χρονο μου...)υπαρχουν λοιπον και αλλοι τροποι να πληροφορη8ω ενα γεγονος της επικαιροτητας(απο πολιτικο μεχρι α8λητικο)...ενα φορουμ για παραδειγμα, οπου ταυτοχρονα 8α δω και αποψεις(ολων των ειδων-το αγαπημενο μου)

Μαθηματικός πράγμα,θεωρείσαι έξυπνο κοριτσάκι και εμπιστεύσαι για την ενημέρωσή σου τα forum,την πιο ανέγκυρη πηγή "ενημέρωσης";Γιαααα ξαναδες το αυτό.

υγ:μην κάθεσαι τόσες ωρες μπροστά από το ρημάδι τον υπολογιστή,θα πάθουν τα ματάκια σου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
Βρες μου ποια σημεία της θεωρίας [στην έδωσα επιγραμματικά να τη διαβάσεις,για να μη μου κουραστείς με τεράαααααστια κείμενα "αναρχομαλακιών" ] θεωρείς "ουτοπικά"..
το πόσο ουτοπικά είναι εξαρτάται απο το είδος της συνέλευσης. συνελεύσεις που φορούν τοπικές κοινωνίες πχ μια γειτονιά και αφορούν συζήτηση θεμάτων εντός της δικαιωδοσίας των πολιτών είναι εφικτές και γίνονται και τώρα.
συνέλευση 10,000,000 ανθρώπων είναι αδύνατο να υπάρξει

οι αναρχικοί όμως επιδιώκουν την πλήρη διάλυση
α)του κράτους
β)των νόμων και της δικαιωσύνης(αφού η κάθε συνέλευση θα καθορίζει πότε κάποιος είναι αθώος)
γ)του στρατού και των σωμάτων ασφαλείας
δ)της ατομικής ιδιοκτησίας

πιό παλιά προσπαθούσα να βρώ καποιον να μου εξηγήσει πώς είναι δυνατόν να υπάρξει μια τέτοια κατάσταση και πώς θα αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν αλλα δέν βρήκα απάντηση απο κανέναν αναρχικό

η κατάργηση του κράτους θα φέρει πολλά προβλήματα όπως την κατάργηση της εκπαίδευσης, της παιδίας, της ασφάλειας, των νόμων και της δικαιωσίνης της περίθαλψης και πολλών άλλων που τώρα θεωρούμε δεδομένα.
όλες αυτές οι υπηρεσίες λειτουργούν επειδή υπάρχει η οργάνωση σε κράτος, και ο καταμερισμός εργασίας. οι φόροι συλλέγονται και με τα χρήματα πληρώνονται οι υπάληλοι και οι παροχές. οι δάσκαλοι, τα σχολικά βιβλία, κατασκευάζονται δρόμοι κτλ.

το να λές θέλω να βελτιώσω την δημοκρατία και να κάνω το κράτος καλλίτερο και πιο δίκαιο για τους πολίτες είναι σωστό. το να λές θέλω να καταργήσω το κράτος είναι παράλογο και ουτοπικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
FYI Η άμεση δημοκρατία, γνωστή και υπό τον όρο καθαρή δημοκρατία, αποτελεί έναν τύπο δημοκρατίας και θεωρίας πολιτικών δικαιωμάτων όπου η εξουσία εδράζεται στη συνέλευση όλων των πολιτών που συμμετέχουν σε αυτήν. Αναλόγως με το σύστημα που ισχύει κάθε φορά, η συνέλευση μπορεί να έχει εκτελεστικές εξουσίες, νομοθετικές αρμοδιότητες, να ορίζει και να απολύει αξιωματούχους, καθώς και να δικάζει.

μα δεν ειναι προφανες???:worry:συνελευση ολων των πολιτων?το στενο μυαλο μου δυστυχως δεν μπορει να φανταστει πως 8α γινει κατι τετοιο σε μια χωρα με 10.000.000 πλη8υσμο...

επισης ''να δικαζει''?ως τι 8α δικαζει?εγω παντως γνωσεις δικαιου δεν κατεχω...:confused::worry:

Η άμεση δημοκρατία χρησιμοποιείται ως όρος κατ' αντιδιαστολή με την αντιπροσωπευτική δημοκρατία (ή έμμεση δημοκρατία), όπου η εξουσία ασκείται από μια ομάδα ανθρώπων, που συνήθως επιλέγεται μέσα από εκλογές ανάδειξης αντιπροσώπων. Ιστορικά εμφανίστηκε πρώτα η άμεση δημοκρατία και ακολούθησε, μετά από περίπου δύο χιλιετίες, η έμμεση.

εμενα μου λεει πολλα αυτο...
(για το ποια δημοκρατια εχει πλεον 3επεραστει και ποια ειναι καταλληλη για τα σημερινα δεδομενα)

να προσ8εσω και μια προσωπικη γνωμη...
ενα συστημα απο μονο του δεν αποτελει καμια εγγυηση, αν δεν εφαρμοζεται σωστα...

Βρες μου ποια σημεία της θεωρίας [στην έδωσα επιγραμματικά να τη διαβάσεις,για να μη μου κουραστείς με τεράαααααστια κείμενα "αναρχομαλακιών" ] θεωρείς "ουτοπικά"..και θα σου κάνω δώρο μια ροζ κασετίνα για τη σχολή.Α!Και μη βιαστείς να απαντήσεις πως έτσι όπως τα έχουν κάνει ακόμα και μια χούντα θα ναυαγούσε..φυσικά και "χρειάζεται στροφή 180 μοιρών (έτσι πάει στα μαθηματικά;) το μυαλό των πολιτών"...αλλά εγώ θα το χαρακτήριζα ως παιδεία,και όχι στροφή όπως πολλοί υποστηρίζουν.

αν σε καλυψα λοιπον.....(μονο, οχι σε ροζ σε παρακαλω-δεν ειναι το χρωμα μου)
επισης, και η παιδεια που αναφερεις με τα σημερινα δεδομενα 8α μπορουσε ισως να χαρακτηριστει ουτοπικη;)

υγ:μην κάθεσαι τόσες ωρες μπροστά από το ρημάδι τον υπολογιστή,θα πάθουν τα ματάκια σου

ευχαριστω για το ενδιαφερον!:)αλλα κανω δουλεια στο ιντερνετ, δεν παιζω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
απο την κάτω μεριά της πλατείας στην φιλελλήνων γινόταν χαμός απο μολότοφ χημικά και πέτρες. είναι λογικό να προκλήθηκε αναστάτωση και να ήρθαν τα χημικά μέχρι την αμαλίας.

Τράβα ρώτα τα φιλαράκια σου στη διμοιρία που μας έκλεισε τον δρόμο στη Φιλελλήνων (στο ύψος του Hard Rock Cafe),τι καλά που τους φιλέψαμε.Σας το χρωστούσα,μπασκίνες.

"ήταν και αυτό εκεί...στην διαδήλωση με το all star και το τζινάκι σωλήνα"

Δεν έχει νόημα να σχολιάζω παραληρήματα,αλλά είπα να πω μια μαλακία γι'αυτό,έτσι,γιατί δείχνει πόσο ανίδεος είσαι από πορείες:στην πορεία,δεν βάζεις πάνινο παπούτσι.Μπορεί να σου σκιστεί στο τρέξιμο.Αθλητικό για running βάζεις.Πρακτικό μυαλό χρειάζεται,όχι καμιά φιλοσοφία ιδιαίτερη.

FYI Η άμεση δημοκρατία, γνωστή και υπό τον όρο καθαρή δημοκρατία, αποτελεί έναν τύπο δημοκρατίας και θεωρίας πολιτικών δικαιωμάτων όπου η εξουσία εδράζεται στη συνέλευση όλων των πολιτών που συμμετέχουν σε αυτήν. Αναλόγως με το σύστημα που ισχύει κάθε φορά, η συνέλευση μπορεί να έχει εκτελεστικές εξουσίες, νομοθετικές αρμοδιότητες, να ορίζει και να απολύει αξιωματούχους, καθώς και να δικάζει. Η άμεση δημοκρατία χρησιμοποιείται ως όρος κατ' αντιδιαστολή με την αντιπροσωπευτική δημοκρατία (ή έμμεση δημοκρατία), όπου η εξουσία ασκείται από μια ομάδα ανθρώπων, που συνήθως επιλέγεται μέσα από εκλογές ανάδειξης αντιπροσώπων. Ιστορικά εμφανίστηκε πρώτα η άμεση δημοκρατία και ακολούθησε, μετά από περίπου δύο χιλιετίες, η έμμεση.

Aloha to that.

πιό παλιά προσπαθούσα να βρώ καποιον να μου εξηγήσει πώς είναι δυνατόν να υπάρξει μια τέτοια κατάσταση και πώς θα αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν αλλα δέν βρήκα απάντηση απο κανέναν αναρχικό

Και σου έφερα καμιά 15αρια παραδείγματα επιτυχημένων αναρχικών κοινωνίων οπότε έκανες τουμπεκί.

την κατάργηση της εκπαίδευσης, της παιδίας,

Είπα να σχολιάσω μόνο αυτό,γιατί τα υπόλοιπα στα 'χω ξαναπεί και δεν λες να καταλάβεις.
Τσίμπα.

μα δεν ειναι προφανες???:worry:συνελευση ολων των πολιτων?το στενο μυαλο μου δυστυχως δεν μπορει να φανταστει πως 8α γινει κατι τετοιο σε μια χωρα με 10.000.000 πλη8υσμο...

Το πρόταγμα της άμεσης δημοκρατίας,δεν παρουσιάζεται ως μοντέλο αντικατάστασης του κράτους.Πραγματικά,με εκπλήσσει γιατί όλοι προσπαθούν να εφαρμόσουν την ιδέα της άμεσης δημοκρατίας στα στενά κρατικά πλαίσια και αδυνατούν να σκεφτούν έξω απ'αυτά.Δεν τίθεται θέμα άμεσης δημοκρατίας σε Ελλάδα,Ιταλία,Ρωσία,Αμερική κλπ.Η άμεση δημοκρατία προβλέπει ένα δομικό μοντέλο τελείως διαφορετικό απ'αυτό που ως πυρήνα του θέτει το "εθνικό" κράτος.Πυρήνας του αμεσοδημοκρατικού μοντέλου,είναι η κοινότητα.Κάθε χωριό,κάθε γειτονιά,αποτελούν από μια αυτόνομη κοινότητα,όπου οι συνελεύσεις των κατοίκων τους ορίζουν και τα θέματά τους.Στη συνέχεια,πολλά χωριά μεταξύ τους συννενοούνται για να καλύψουν καλύτερα τις ανάγκες τους,όπως και όλες οι γειτονιές μιας πόλης για την εύρυθμη λειτουργία αυτής (κάτι που είναι πλέον εφικτό,στην περίπτωση μιας μεγάλης πόλης,χάρη στις νέες τεχνολογίες).Με άλλα λόγια,φαντάσου ένα ατελείωτο πλέγμα μικρών κοινοτήτων,σε συνεργασία με τις κοντινές τους,ώστε να εξασφαλίζουν την κάλυψη των αναγκών τους.Σ'ένα τέτοιο σύστημα,δεν υπάρχουν συνοριακοί-κρατικοί διαχωρισμοί.Μια κοινότητα π.χ. στην Ήπειρο,κοντά στα παλιά σύνορα,στο νέο αυτό σύστημα επικοινωνεί πολύ περισσότερο με τις κοντινές τις κοινότητες,σε όποια πλευρά των παλαιών συνόρων και αν βρίσκονται αυτές,παρά π.χ. με την Αθήνα ή την Ρώμη,που απέχουν τόσα χιλιόμετρα.Αυτό που εσύ φαντάζεσαι ως 200 κράτη (χοντρικά-όσο κράτη υπάρχουν anyway) με ανομοιόμορφο μέγεθος,να προσπαθούν να συννενοηθούν στο εσωτερικό τους,φαντάσου το χωρίς κράτη,σε επίπεδο κοινοτήτων,που συντονίζονται με τις κοντινές τους,αυτές με τις αμέσως επόμενες κοκ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

diotima

Διάσημο μέλος

Ο diotima αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,480 μηνύματα.
Το πόσο ουτοπικά είναι εξαρτάται απο το είδος της συνέλευσης**. Συνελεύσεις που φορούν τοπικές κοινωνίες πχ μια γειτονιά και αφορούν συζήτηση θεμάτων εντός της δικαιοδοσίας των πολιτών είναι εφικτές και γίνονται και τώρα.
Συνέλευση 10,000,000 ανθρώπων είναι αδύνατο να υπάρξει
Προφανώς και δε γίνεται όλο το κράτος να συνυπάρξει στην ίδια συνέλευση.Δεν θα μπορέσουν να ακουστούν ποτέ όλοι.Ας μιλάμε λογικά.
**:blink:Δηλαδή εσένα μόνο αυτό είναι το πρόβλημά σου όσον αφορά σε ολόκληρη τη θεωρία;Και νόμιζα ότι δε σου άρεσε η ιδέα...

Οι αναρχικοί όμως επιδιώκουν την πλήρη διάλυση**
α)του κράτους
β)των νόμων και της δικαιοσύνης(αφού η κάθε συνέλευση θα καθορίζει πότε κάποιος είναι αθώος)
γ)του στρατού και των σωμάτων ασφαλείας
δ)της ατομικής ιδιοκτησίας
Να μπει το δικαιοσύνη σε εισαγωγικά γιατί είναι εκφυλισμένη στις μέρες μας...Και ναι αλήθεια,αυτή είναι η επιδίωξη.
**Από που ξεφύτρωσε τώρα αυτό;Για την αμεσοδημοκρατία σα θεωρία δε μιλούσαμε;

Πιο παλιά προσπαθούσα να βρώ κάποιον να μου εξηγήσει πώς είναι δυνατόν να υπάρξει μια τέτοια κατάσταση και πώς θα αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν αλλά δεν βρήκα απάντηση από κανέναν αναρχικό.
Η κατάργηση του κράτους θα φέρει πολλά προβλήματα όπως την κατάργηση της εκπαίδευσης, της παιδείας, της ασφάλειας, των νόμων και της δικαιοσύνης,της περίθαλψης και πολλών άλλων που τώρα θεωρούμε δεδομένα.
Όλες αυτές οι υπηρεσίες λειτουργούν επειδή υπάρχει η οργάνωση σε κράτος, και ο καταμερισμός εργασίας. Οι φόροι συλλέγονται και με τα χρήματα πληρώνονται οι υπάλληλοι και οι παροχές,οι δάσκαλοι, τα σχολικά βιβλία, κατασκευάζονται δρόμοι κτλ.
Μπάστα πατριώτη(οξώνιο ;)).Από που έβγαλες εσύ ότι με την κατάργηση του κράτους δε θα υπάρχει εκπαιδευτικό σύστημα;Τι άτοπη προπαγάνδα ήταν τώρα αυτή..Φυσικά και υπάρχει εκπαίδευση,τα επονομαζόμενα ελευθεριακά σχολεία (συνοπτικά).Η παιδεία χρειάζεται για την επιτυχημένη πράξη της θεωρίας.Ποιος είπε επίσης ότι δε θα υπάρχει οργάνωση,μόνο και μόνο επειδή έχεις μάθει ότι το κράτος "φροντίζει" για όλα;Επειδή δε σου απάντησαν 5,δε σημαίνει πως δεν υπάρχει απάντηση.Και αν θες πραγματικά να συζητάς για θέματα κατα τα οποία δεν έχεις γνώση,μπορείς απλά να κρατάς λόγια,ν'ακούςκαι να μαθαίνεις.Επίσης μπορείς να ανοίξεις και κανένα βιβλίο.

Το να λές θέλω να βελτιώσω την δημοκρατία και να κάνω το κράτος καλλίτερο και πιο δίκαιο για τους πολίτες είναι σωστό. Το να λές θέλω να καταργήσω το κράτος είναι παράλογο και ουτοπικό.
Άτοπο συμπέρασμα,χωρίς εξήγηση.

Τέλος πάντων πολύς λόγος έπεσε για την αμεσοδημοκρατία και είμαστε σε λάθος τοπικ.Δε θα επεκταθώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Admiral

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Admiral αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 187 μηνύματα.
αναφερομαι στα επεισοδια...αναφερομαι επισης στο πλη8ος των (ψευτο)αναρχικων, των συνδικαλιστων και των λοιπων κομματικων που κατεβαινουν στις πορειες και στις διαδηλωσεις και μου προκαλουν αηδια...προτιμω λοιπον να κατσω σπιτι μου απο το να υποστω τα χημικα και να πονεσουν τα αυτια μου απο αυτα που 8α ακουσουν...
οσο για τους αγανακτισμενους, χωρια που πιστευω οτι αυτο ακριβως ειναι που 8ελουν οι πολιτικοι αυτη τη στιγμη, δηλαδη μια ανωδυνη εκτονωση του λαου, στην πολη μου δεν υπαρχει συμμετοχη(3εκινησε απο πολυ μικρη-ελειπα στο ε3ωτερικο και δεν την προλαβα-και πλεον εχουν μεινει 2-3 κκεδες)
Αν αναφερεσαι στους αγανακτισμενους του Λευκου Πυργου κανεις λαθος. Προλαβαινεις ακομα να δεις τις συνελευσεις το απογευμα και να αραξεις με κιθαρα και ρετσινα απο τα μεσανυχτα μεχρι το πρωι. Και οι ΚΚΕδες ειναι οι πρωτοι που αποκηρυξαν το κινημα γιατι επανασταση που δεν εχει το σφυροδρεπανο στο κουτελο θα παει γρουσουζια. Δεν εχουν γινει καθολου φασαριες στη Θεσσαλονικη (ισως η απιστευτη βροχη που επεφτε προχθες να απετρεψε τη μεταδοση επεισοδιων απο το Συνταγμα) και ετσι το κινημα διατηρει την εορταστικη του ατμοσφαιρα. Αυτην ακριβως την εορταστικη ατμοσφαιρα, μαζι με την ελλειψη πολιτικης ατζεντας, στοχευουν διαφοροι διανοουμενοι και ακονιζουν τις πολιτικες τους γνωσεις επανω στους αγανακτισμενους. Αλλα ακριβως αυτα τα δυο ειναι που προκαλεσαν εμενα που δεν ειχα ξαναπατησει σε δημοσια συγκεντρωση να παω στο Λευκο Πυργο. Σε ολες τις αλλες πορειες ή θα ειμαι με τους συνδικαλιστες, τη μεγαλυτερη λεπρα της Ελλαδας, ή με την υπολοιπη απεριφρουρητη πορεια που αργα η γρηγορα θα τρυπωσουν κουκουλοφοροι (προβοκατορες ή original). Στους Αγανακτισμενους μπορω να πηγαινω ξεροντας οτι δε στηριζω κανεναν που να εχει κανει κακο, γιατι πολυ απλα δεν στηριζω το οτιδηποτε. Μονο αντιτιθεμαι και δηλωνω οτι η κατασταση ειναι GTP, και ο καθενας δινει στο GTP το δικο του περιεχομενο.

Για το Συνταγμα τωρα ακουσα οτι εγινε το εξης ΘΑΥΜΑΣΙΟ: οι ειρηνικοι διαδηλωτες αντιλαμβανομενοι οτι ΟΠΟΙΟΣ πιασει στο χερι του πετρα, οτι και αν γραφει στην ταυτοτητα, ειναι εξισου εχθρος του με τον μπατσο, την επεσαν σε αυτους που προκαλουσαν επεισοδια. Αναμεσα λοιπον σε αυτους που μαντρωσανε βρηκαν και τους διαβοητους ασφαλιτες. Οι αγανακτισμενοι που ειχαν τη μαγκια να συμπλακουν με τους κουκουλοφορους και να ξεσκεπασουν την ταυτοτητα τους ειναι οι μονοι που αξιζουν να μιλουν για προβοκατσια. Μακαρι αυτο να γινει εθιμο στις απανταχου πορειες και οι διαδηλωτες οργανωμενα και συνεννοημενα να σπανε στο ξυλο οποιον κρατα καδρονι/πετρα/μπουκαλι.

Δεν τίθεται θέμα άμεσης δημοκρατίας σε Ελλάδα,Ιταλία,Ρωσία,Αμερική κλπ.Η άμεση δημοκρατία προβλέπει ένα δομικό μοντέλο τελείως διαφορετικό απ'αυτό που ως πυρήνα του θέτει το "εθνικό" κράτος.
Αλλος ενας λογος που δε μπορω να κατεβω σε πορεια, ή να ψηφισω αριστερα. Μπορει εγω να ειμαι αηδιασμενος απο τον καπιταλισμο αλλα οι ενδεχομενοι συμμαχοι μου σε αγωνα κατα του καπιταλισμου, κοτσαρουν μαζι και προεκτασεις περα απο την οικονομια. Μπορει να θελω την πτωση του καπιταλισμου, την καταλυση του διεφθαρμενου κρατους, αλλα δε θελω να παψω να ειμαι Ελληνας. Ουτε θελω να παψει ο Σερβος να ειναι Σερβος, ουτε κανενα απο τα 200 εθνη να απαρνηθει αυτο το συνεκτικο δεσμο του, οσο θεωρω οτι μπορει να μεινει εστω και 1 εθνος (ονοματα δε λεμε) που θα χρησιμοποιησει τους εθνικους δεσμους τους για να καπελωσει το ανεθνο παγκοσμιο συνοθυλευμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
επισης ''να δικαζει''?ως τι 8α δικαζει?εγω παντως γνωσεις δικαιου δεν κατεχω...:confused::worry:

θα σταθώ μόνο σε αυτό γιατί στα υπόλοιπα με κάλυψαν πολύ όμορφα ο λιο και η diotima.

Να σου υπενθυμίσω ότι στην αρχαία Αθήνα δεν υπήρχε το επάγγελμα του δικαστή. Οι δικαστές ήταν κληρωτοί. Με αυτόν τον τρόπο ο λαός ψηφίζοντας ένα νόμο καλείται να και να τον εφαρμόσει με την ιδιότητα της δικαστικής εξουσίας. Φυσικά κάτι τέτοιο προϋποθέτει και την απασχόληση όλων των πολιτών με τα κοινά αλλά όπως έλεγε και ο Αριστοτέλης "ο πολίτης που δεν ασχολείται με τα κοινά είναι άχρηστος".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
Αυτό που εσύ φαντάζεσαι ως 200 κράτη (χοντρικά-όσο κράτη υπάρχουν anyway) με ανομοιόμορφο μέγεθος,να προσπαθούν να συννενοηθούν στο εσωτερικό τους,φαντάσου το χωρίς κράτη,σε επίπεδο κοινοτήτων,που συντονίζονται με τις κοντινές τους,αυτές με τις αμέσως επόμενες κοκ.

<<κρατος>>(οχι φυσικα με την αυστηρη εννοια του ορου) δεν ειναι μονο μια γεωγραφικη περιοχη...ειναι και καποια ιστορικα και πολιτισμικα χαρακτηριστικα...8α τα καταργησουμε και αυτα?:hmm:γιατι αλλιως δε βλεπω πως μπορουν να συντονιστουν επαρκως οι κοινοτητες που αναφερεις


θα σταθώ μόνο σε αυτό γιατί στα υπόλοιπα με κάλυψαν πολύ όμορφα ο λιο και η diotima.

Να σου υπενθυμίσω ότι στην αρχαία Αθήνα δεν υπήρχε το επάγγελμα του δικαστή. Οι δικαστές ήταν κληρωτοί. Με αυτόν τον τρόπο ο λαός ψηφίζοντας ένα νόμο καλείται να και να τον εφαρμόσει με την ιδιότητα της δικαστικής εξουσίας. Φυσικά κάτι τέτοιο προϋποθέτει και την απασχόληση όλων των πολιτών με τα κοινά αλλά όπως έλεγε και ο Αριστοτέλης "ο πολίτης που δεν ασχολείται με τα κοινά είναι άχρηστος".

πολυυυ σωστα...στην αρχαια Α8ηνα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Admiral

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Admiral αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 187 μηνύματα.

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
πολυυυ σωστα...στην αρχαια Α8ηνα :)

ε και ? δεν μπορεί να αποτελεί τροφή για σκέψη με σκοπό την δημιουργία μιας καλύτερης κοινωνίας ή όπως αναφέρει ο Κ.Καστοριάδης γονιμοποιημένο σπέρμα ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
Φυσικά και υπάρχει εκπαίδευση,τα επονομαζόμενα ελευθεριακά σχολεία (συνοπτικά).
ακολουθώντας τον σύνδεσμο μου έβγαλε το indymedia. ξεπερνώντας την αρχική αδιαθεσία, το διάβασα και απ ότι κατάλαβα το ελευθεριακό σχολείο, όπου υπήρξε ήταν ένα μέρος προπαγάνδας και διακίνησης ακροαριστερών ιδεών.κάτι σαν κρυφό σχολιό της αναρχίας. οκ.

τους μισθούς των καθηγητών ποιός θα τους πληρώνει?
τα κτίρια ποιός θα τα συντηρεί?
η καλή καρδιά και η καλή θέληση των ελευθερων πολιτών βέβαια. σε όλα τα ουτοπικά της αναρχίας, αυτή είναι η απάντηση.
λές και όλοι θα είναι άγιοι πεφωτισμένοι εργαζόμενοι μόνο για το κοινό καλό.
Να σου υπενθυμίσω ότι στην αρχαία Αθήνα δεν υπήρχε το επάγγελμα του δικαστή. Οι δικαστές ήταν κληρωτοί. Με αυτόν τον τρόπο ο λαός ψηφίζοντας ένα νόμο καλείται να και να τον εφαρμόσει με την ιδιότητα της δικαστικής εξουσίας
και σήμερα ένα μεγάλο μέρος του δικαστηρίου αποτελείται απο πολίτες. ο οποιοσδήποτε πολίτης με κάποια μόρφωση μπορεί να επιλεγεί να παραστεί σε ένα δικατήριο. νομίζω 40% καταλαμβάνεται απο πολίτες στην έδρα.
επειδή η νομική επιστήμη έχει προχωρήσει πολύ και υπάρχουν πολλοί παράμετροι σε μια υπόθεση άν εξεταστεί προσεχτικά, δέν μπορεί ο οποιοσδήποτε(όχλος ή άτομο) να δικάζει κατα κρίσην, υπάρχει μια διαδικασία που ακολουθήται στον καθορισμό μιας ποινής. για αυτό υπάρχει και η νομική επιστήμη.
Και σου έφερα καμιά 15αρια παραδείγματα επιτυχημένων αναρχικών κοινωνίων οπότε έκανες τουμπεκί.
πότε έγινε αυτό? μόνο κάτι εργοστάσια που καταλήφθηκαν απο εργαζόμενους έχω δεί. αυτό δέν έιναι κοινωνία.
ελπίζω να μήν θεωρείς αναρχικές τις κοινωνίες ζουλού στην αφρική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
και σήμερα ένα μεγάλο μέρος του δικαστηρίου αποτελείται απο πολίτες. ο οποιοσδήποτε πολίτης με κάποια μόρφωση μπορεί να επιλεγεί να παραστεί σε ένα δικατήριο. νομίζω 40% καταλαμβάνεται απο πολίτες στην έδρα.
επειδή η νομική επιστήμη έχει προχωρήσει πολύ και υπάρχουν πολλοί παράμετροι σε μια υπόθεση άν εξεταστεί προσεχτικά, δέν μπορεί ο οποιοσδήποτε(όχλος ή άτομο) να δικάζει κατα κρίσην, υπάρχει μια διαδικασία που ακολουθήται στον καθορισμό μιας ποινής. για αυτό υπάρχει και η νομική επιστήμη.

δεν νομίζω να δίνεται η δυνατότητα στο μανάβη της γειτονιάς μου να δικάζει, σωστά ?και μη μου πεις ότι δεν έχει γνώσεις. Έχω αναφέρει ότι για να λειτουργήσει κάτι τέτοιο θα πρέπει όλοι οι πολίτες να συμμετέχουν στα κοινά, να νομοθετούν ψηφίζοντας νόμους και στη συνέχεια κάποιοι κληρωτοί να τους εφαρμόζουν υπο την ιδιότητας της δικαστικής εξουσίας.
:lol:φυσικά και μπορεί ο οποιοσδήποτε ενεργός πολίτης να δικάσει γιατί με αυτόν τον τρόπο θα εξαλειφθεί κάθε δυνατότητα απάτης ή επηρεασμού των δικαστών που θα απαρτίζουν το δικαστήριο. Δεν μου λες , βάσει ποιους νόμους κυκλοφορεί ελεύθερη η μεγαλοαστική τάξη που στην πλειοψηφία τους έχουν κλέψει εις βάρος του ελληνικού λαού? Βάσει ποιους νόμους κυκλοφορεί ελεύθερος πχ: ο Τσοχατζόπουλος , ο Μαντέλης καλά δεν έχει νόημα να συνεχίσω, μέχρι αύριο θα γράφω..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
ε και ? δεν μπορεί να αποτελεί τροφή για σκέψη με σκοπό την δημιουργία μιας καλύτερης κοινωνίας ή όπως αναφέρει ο Κ.Καστοριάδης γονιμοποιημένο σπέρμα ?


φυσικα και μπορει...στο προηγουμενο σου μηνυμα δε λες ακριβως αυτο, αντι8ετα αφηνεις να εννοη8ει οτι οραματιζεσαι μια Ελλαδα ακριβως οπως η αρχαια...
παρεπιπτοντως, ο Καστοριαδης γραφει επισης: ''Η αρχαια Ελλαδα δεν ειναι προτυπο, ουτε μοντελο προς μιμηση [...]'';)


η μοντερνα αθηνα τι εχει δηλαδη?

ειναι μοντερνα-aka αλλα δεδομενα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
φυσικα και μπορει...στο προηγουμενο σου μηνυμα δε λες ακριβως αυτο, αντι8ετα αφηνεις να εννοη8ει οτι οραματιζεσαι μια Ελλαδα ακριβως οπως η αρχαια...
παρεπιπτοντως, ο Καστοριαδης γραφει επισης: ''Η αρχαια Ελλαδα δεν ειναι προτυπο, ουτε μοντελο προς μιμηση [...]'';)
Όχι, αυτό κατάλαβες εσύ. Δεν γράφω πουθενά ότι πρέπει να είναι πρότυπο και σε καμιά περίπτωση δεν οραματίζομαι μια τέτοια κοινωνία, απλά αναφέρομαι σε κάποια χαρακτηριστικά της που μου αρέσουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grotesque_mask

Πολύ δραστήριο μέλος

Η in bianco e nero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,193 μηνύματα.
φυσικα και μπορει...στο προηγουμενο σου μηνυμα δε λες ακριβως αυτο, αντι8ετα αφηνεις να εννοη8ει οτι οραματιζεσαι μια Ελλαδα ακριβως οπως η αρχαια...
παρεπιπτοντως, ο Καστοριαδης γραφει επισης: ''Η αρχαια Ελλαδα δεν ειναι προτυπο, ουτε μοντελο προς μιμηση [...]'';)

όχι, ωστόσο οι αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες του αρχαίου πολιτεύματος είναι ένα καλό χαρακτηριστικό του, που θα μπορούσε να ενσωματωθεί στις σύγχρονες κοινωνίες.

(btw, δεν είμαι υπέρ της θεοποίησης του αρχαίου πολιτεύματος, όπως και πολλοί άλλοι, αλλά έχει κάποια καλά στοιχεία)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
καμία σχέση η αρχάια αθήνα, το πρότυπο της πολιτείας, με την αρλούμπα της αναρχίας.
σε καμία περίπτωση δέν θέλω να με δικάσει ο μπακάλης της γειτονιάς μου..

τεσπα, έχω βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια. όποιος θέλει να ζήσει πραγματικά αναρχικά να μαζέψει τα συντρόφια του και να πάει να στήσει κάμπινγ κάπου στο ύπαιθρο μακριά απο το κακό κράτος και καπιταλισμό και όσα παρέχουν.
δέν θα το κάνει όμως...
αντι αυτού θα βάλει να δεί για 100στη φορά το v for venteta, θα πετάει αρλούμπες περι κατάργησης κρατών,θα κάνει κανένα τσιγαριλίκι χαζεύοντας indymedia, και θα πιστέυει οτι κατέχει και την απόλυτη γνώση..(ο σωτήρας μας)
ο απόλυτος δούλος του διεθνισμού

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grotesque_mask

Πολύ δραστήριο μέλος

Η in bianco e nero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,193 μηνύματα.
καμία σχέση η αρχάια αθήνα, το πρότυπο της πολιτείας, με την αρλούμπα της αναρχίας.
σε καμία περίπτωση δέν θέλω να με δικάσει ο μπακάλης της γειτονιάς μου..

τεσπα, έχω βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια. όποιος θέλει να ζήσει πραγματικά αναρχικά να μαζέψει τα συντρόφια του και να πάει να στήσει κάμπινγ κάπου στο ύπαιθρο μακριά απο το κακό κράτος και καπιταλισμό και όσα παρέχουν.
δέν θα το κάνει όμως...
αντι αυτού θα βάλει να δεί για 100στη φορά το v for venteta, θα πετάει αρλούμπες περι κατάργησης κρατών,θα κάνει κανένα τσιγαριλίκι χαζεύοντας indymedia, και θα πιστέυει οτι κατέχει και την απόλυτη γνώση..(ο σωτήρας μας)
ο απόλυτος δούλος του διεθνισμού

*v for vendetta, please ! :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
οι ειρηνικοι διαδηλωτες αντιλαμβανομενοι οτι ΟΠΟΙΟΣ πιασει στο χερι του πετρα, οτι και αν γραφει στην ταυτοτητα, ειναι εξισου εχθρος του με τον μπατσο, την επεσαν σε αυτους που προκαλουσαν επεισοδια.

Όπως έχω ξαναπεί,η συγκρουσιακή αντιβία αποτελεί και αυτή μέρος του κινήματος.Σύσσωμοι οι συγκεντρωμένοι της πλατείας Συντάγματος στράφηκαν ενάντια στα ΜΑΤ όταν αυτά έκαναν απόπειρες κατάληψης της πλατείας.Το ίδιο συνέβη και στους φράχτες που είχαν στήσει οι μπάτσοι στη βασ. Σοφίας,όλος ο κόσμος μαζί προσπάθησε να τους γκρεμίσει.Δεν υπάρχει διαχωρισμός ανάμεσα σε ειρηνικούς και μη διαδηλωτές,όταν βρίσκεσαι στο δρόμο,αυτοί οι διαχωρισμοί υπάρχουν μόνο στα δελτία των 8.Άλλωστε,στα πρακτικά της Λαϊκής Συνέλευσης του Συντάγματος στις 15/6 αναφέρεται η αλληλεγγύη των αγανακτισμένων στους συλληφθέντες και το αίτημα για άμεση απελευθέρωση.


δε θελω να παψω να ειμαι Ελληνας. Ουτε θελω να παψει ο Σερβος να ειναι Σερβος, ουτε κανενα απο τα 200 εθνη να απαρνηθει αυτο το συνεκτικο δεσμο του, οσο θεωρω οτι μπορει να μεινει εστω και 1 εθνος (ονοματα δε λεμε) που θα χρησιμοποιησει τους εθνικους δεσμους τους για να καπελωσει το ανεθνο παγκοσμιο συνοθυλευμα.

Κανείς δεν σου ζητάει να απαρνηθείς την εθνική σου ταυτότητα.Ο διεθνισμός στην ουσία προβάλλει πρώτα την ανθρώπινη ιδιότητα.Υπ'αυτήν την έννοια,ναι,το έθνος σου περνάει σε δεύτερη μοίρα.Με άλλα λόγια,στόχος μας είναι να συνειδητοποιήσει ο κόσμος ότι υπάρχουν πολλοί περισσότερα που τον ενώνουν με τους άλλους ανθρώπους,όπως είναι η θέληση για μια αξιοπρεπή και ευχάριστη ζωή και ότι για να καλύψουμε τις ανάγκες μας δεν υπάρχει καλύτερος δρόμος απ'αυτόν της συνεργασίας,χωρίς να περιφρονούμε τον άλλο επειδή είναι διαφορετικής εθνικότητας από εμάς.Κανείς δεν σου λέει να σταματήσεις να μιλάς τη γλώσσα σου,ή ν'αλλάξεις τον τρόπο ζωής σου ή να εγκαταλείψεις τα έθιμα του τόπου σου που σ'αρέσουν και τον πολιτισμό σου.Αυτό που ζητάμε είναι να μην τα αφήνεις να μπαίνουν εμπόδιο στις σχέσεις σου με τους άλλους.

<<κρατος>>(οχι φυσικα με την αυστηρη εννοια του ορου) δεν ειναι μονο μια γεωγραφικη περιοχη...ειναι και καποια ιστορικα και πολιτισμικα χαρακτηριστικα...8α τα καταργησουμε και αυτα?:hmm:γιατι αλλιως δε βλεπω πως μπορουν να συντονιστουν επαρκως οι κοινοτητες που αναφερεις

Νομίζω ότι η απάντησή μου στον Admiral σε καλύπτει.

τους μισθούς των καθηγητών ποιός θα τους πληρώνει?
τα κτίρια ποιός θα τα συντηρεί?

Ο αναρχισμός απορρίπτει τον καπιταλισμό και την μισθωτή εργασία.Εργάζεσαι ανάλογα με τις ικανότητές σου και καταναλώνεις ανάλογα με τις ανάγκες σου.

πότε έγινε αυτό? μόνο κάτι εργοστάσια που καταλήφθηκαν απο εργαζόμενους έχω δεί. αυτό δέν έιναι κοινωνία.
ελπίζω να μήν θεωρείς αναρχικές τις κοινωνίες ζουλού στην αφρική.

Βρε,εκτίθεσαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

diotima

Διάσημο μέλος

Ο diotima αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,480 μηνύματα.
ακολουθώντας τον σύνδεσμο μου έβγαλε το indymedia. ξεπερνώντας την αρχική αδιαθεσία, το διάβασα και απ ότι κατάλαβα το ελευθεριακό σχολείο, όπου υπήρξε ήταν ένα μέρος προπαγάνδας και διακίνησης ακροαριστερών ιδεών.κάτι σαν κρυφό σχολιό της αναρχίας. οκ.

Λίγο νεράκι πιες για να συνέλθεις...
Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια...ντροπή.Επιμένω στη δικιά σου προπαγάνδα και όχι αυτή την υποτιθέμενη των εν λόγω σχολείων..Το να σου διδάσκουν την προσωπική σου ελευθερία -θεωρητικά και πρακτικά- δεν λέγεται προπαγάνδα,αλλά διαφώτηση.Μπορείς αν θες να το συζητήσουμε εκτενέστερα στο thread που σου έδειξε προηγουμένως ο κύριος Κρόουλι.Μπας και μάθεις τίποτα,γιατί δεν κάνεις τον κόπο να λύσεις μόνος σου τις απορίες σου.

επισης, και η παιδεια που αναφερεις με τα σημερινα δεδομενα 8α μπορουσε ισως να χαρακτηριστει ουτοπικη

Αχ τελικά θα με αναγκάσετε...δες και εσυ το λινκ πιο πάνω


<<κρατος>>(οχι φυσικα με την αυστηρη εννοια του ορου) δεν ειναι μονο μια γεωγραφικη περιοχη...ειναι και καποια ιστορικα και πολιτισμικα χαρακτηριστικα...8α τα καταργησουμε και αυτα?:hmm:γιατι αλλιως δε βλεπω πως μπορουν να συντονιστουν επαρκως οι κοινοτητες που αναφερεις

Εγώ αλλιώς ξέρω πως είναι ένα κράτος,αλλά ας κάνω μια επίκληση στην αυθαιντία..Όπως αναφέρει ο Μπαμπινιώτης στο λεξικό του(ς) : Κράτος 1.Ενότητα ανθρώπων,ανεξαρτήτως φύλου,φυλής,θρησκείας,γλώσσας ή εθνικότητας,εγκατεστημένο σε οριοθετημένη εδαφική έκταση(χώρα) και οργανωμένη πολιτικά σε πρόσωπο δημοσίου δικαίου για την άσκηση της εξουσίας και αναγνωρισμένη από τη διεθνή κοινότητα κλπ κλπ
Μαντρωμένοι άνθρωποι δηλαδή.Εσύ αυτή την έννοια (..πολιτισμικά χαρακτηριστικά...μπλα μπλα) που τη βρήκες;
Για αλλη μια φορά ανυπόστατες κουβέντες...διόρθωσε λοιπόν το συλλογισμό (υποθετικά μιλώντας πάντα) σου και ξανακάνε την ερώτηση γιατί πια,θα έχει άλλη βάση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top