Lita Athens
Δραστήριο μέλος


Νομίζω πως δεν υπάρχει κάτι στο οποίο διαφωνούμε τελικά!! Και οι δυο θέλουμε το πτυχίο να έχει αξία και, φυσικά, την ανάλογη ανταπόκριση στην αγορά εργασίας.
Οσο για το σχόλιό σου για την αντιμετώπιση των Ελλήνων στο εξωτερικό, δεν μπορώ και πάλι να εκφράσω προσωπική εμπειρία, καθώς έχω επισκεφθεί το εξωτερικό μόνο ως τουρίστρια και όχι για σπουδές ή δουλεία. Επειδή, όμως, γνωρίζω πολλά άτομα που έχουν ζήσει και ζουν έξω, πιστεύω πως είναι εν τέλει θέμα προσωπικού χαρακτήρα το αν κάποιος θα κοινωνικοποιηθεί εύκολα σε ενα ξένο περιβάλλον. Ξερω ανθρώπους που το έκαναν πολυ γρήγορα αυτό, ακόμη και άτομα που μετά από λίγο καιρό παντρεύθηκαν με ντόπιο και άλλους που ακόμη και μετά από πολλά χρόνια ζωής έξω δεν έχουν κάνει παρέες με τους ντόπιους, αλλά συναναστρέφονται μόνο τους Ελληνες που τυχαίνει να βρίσκονται στην ίδια πόλη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eugenia92
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Ξέρω καλά πως δουλεύει το Πανεπιστήμιο και από την μέσα και από την απέξω. Τόσα χρόνια έχω βιώσει διάφορες καταστάσεις και μου φαίνεται γελοίο πως γίνεται άτομα χωρίς Πανεπιστημιακή εμπειρία να έχουν άποψη "τεκμηριωμένη"...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Να αναφέρω και κάτι ακόμα που θεωρώ σημαντικό. Σε γενικές γραμμές κάποιοι Έλληνες που φεύγουν από την Ελλάδα και πηγαίνουν σε πιο ανεπτυγμένες χώρες, εάν μπορώ να το θέσω έτσι, νομίζουν ότι κάτι τρέχει. Δυστυχώς δεν είναι έτσι, έξω είναι πολύ δύσκολα, υπάρχει ρατσισμός (με ευγένεια μεν αλλά υπάρχει), μας θεωρούν κατώτερους (τουλάχιστον σέβονται τον αρχαίο πολιτισμό μας), ενώ γενικά είναι δύσκολα, φαγητό, κλίμα κλπ. Αποτελεί όμως μια καλή ευκαιρία για να δει κάποιος, ζητήματα κοινωνικά από άλλη οπτική να αποκτήσει μια εμπειρία.
Έπειτα στο εξωτερικό σπανίως θα δείς 18χρονα να σπουδάζουν, γιατί δεν υπάρχει η ωριμότητα για να επιλέξεις με τι θες να ασχοληθείς επαγγελματικά για όλη σου την ζωή. Ωστόσο έχουν την δυνατότητα να εργαστούν σε αρκετούς τομείς ώστε να αποφασίσουν τελικά τι θέλουν να σπουδάσουν.
Όσο για το ότι στην Ελλάδα σπουδάζει και η κουτσή Μαρία - ακόμα και ως πτυχιούχος Κουτσή Μαρία θα παραμείνει...
Στο Λονδίνο το άτομο που δίνω αναφορά σχετικά με την εργασία μου είναι διδάκτωρ Κοινωνικής Εργασίας 35 χρονών και υπάρχουν άλλοι εργαζόμενοι κοινωνικοί φροντιστές θα μπορούσα να το μεταφράσω, όπου είναι και 60 χρονών και έχουν higher national diploma, 2ετη μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση, σε αυτούς δεν δίνω αναφορά, συνεργάζομαι όμως και τους σέβομαι απεριόριστα, γιατί κάποιοι είναι καλύτεροι από πτυχιούχους, μεταπτυχιακούς ή διδακτορικούς κοινωνικούς λειτουργούς.
Επειδή πήγα και εγώ στην Αγγλία και έκανα μεταπτυχιακό και δεν τα είδα έτσι τα πράγματα.
Οι 'Αγγλοι δεν σπουδάζουν γιατί πολύ απλά δεν θέλουν. Αραδιάζουν παιδιά από τα 18 τους, ανύπαντροι, γιατί έχουν πολύ ισχυρό κοινωνικό κράτος και τους πληρώνει αδρά. Στο μεταπτυχιακό μου αλλά και σε ΟΛΟ το LSE δεν νομίζω ότι είδα παραπάνω από 10 Άγγλους σύνολο. Δεν ενδιαφέρονται για την ανώτερη μόρφωση, είναι τόσο απλό.
Ο λόγος που πρέπει να σέβεσαι αυτούς τους 60άρηδες είναι η εμπειρία τους αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να συγκρίνεις τη μόρφωσή τους με έναν διδακτορικό. Δεν γίνεται να κάνεις ένα διδακτορικό αν δεν το θέλεις, αν δεν προσπαθήσεις πάρα πολύ!Είναι full time job και επειδή το ζω, κανείς δεν μπορεί να μου πει το αντίθετο. Οι γνώσεις που παίρνει ένας διδακτορικός, δεν μπορεί να τις έχει ένας με 2 χρόνια φοίτηση. Και όταν θα γίνει και ο καθηγητής σου 60άρης, δεν θα πιάνεται, απλά!!
nPb συμφωνώ απολύτως όμως!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eugenia92
Νεοφερμένο μέλος


Koπέλα μου, έλα να τελειώσεις πρώτα μια σοβαρή επιστήμη Πανεπιστημίου με αρκετή αφηρημένη και συνδιαστική σκέψη, με μαθήματα μεταπτυχιακού επιπέδου που να μην έχουν ελληνόγλωσση βιβλιογραφία (ως βοηθήματα), με τρομερές απαιτήσεις εκ μέρους των διδασκόντων οι οποίοι να αλλάζουν την διδακτέα ύλη και να την κάνουν απροσδιόριστα δύσκολη και απαιτητική για όσους τους "κόβει" (και οι άλλοι απλά να μην τελειώσουν ποτέ), να διαβάζεις για άριστα και να κόβεσαι ή στην καλύτερη να παίρνεις ένα 5, σε κάθε εξεταστική να κατεβαίνεις με στομάχι πρησμένο από το άγχος λόγω αβεβαιότητας του αποτελέσματος ασχέτως της κούρασης ένα εξάμηνο,...κτλ και μετά μας λες ότι με πτυχίο Πανεπιστημίου δεν θεωρείσαι επιστήμονας. Με τόση κούραση εδώ και 5 χρόνια σπουδών, με τόσα ξενύχτια για ατελείωτο διάβασμα, με τόσο άγχος σε κάθε εξεταστική, μόνιμα στην υπερένταση,... δεν θα ανεχτώ από κανέναν άσχετο (αλλά και κατ' επίφασιν σχετικό) να μου πει ότι δεν είμαι επιστήμονας. Το πτυχίο μου ανήκει, οι γνώσεις μου ανήκουν, έμαθα μια επιστήμη (αλλά και μαθαίνω ακόμη) με το δικό μου σπαθί. Όλα μόνος μου τα πέρασα...και όχι να μην είμαι και επιστήμονας. Έλεος. Αν ήταν έτσι, τα πτυχία Πανεπιστημίου θα μοιράζονταν μαζί με συσκευασίες δώρου. Η κουτσή Μαρία πέρασε σε κάποιο Πανεπιστήμιο, σύμφωνα με τον TheoP, αλλά η κουτσή Μαρία δεν θα μπορέσει να πάρει το πτυχίο ποτέ. Αν ήταν τόσο εύκολο το πτυχίο Πανεπιστημίου, η γιαγιά μου θα είναι 10 πτυχία. Καλύτερα, όταν μιλάτε για Πανεπιστήμιο, να πλένετε το στόμα σας. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα...Κρίμα και άδικο είναι, για όσους γίνονται λουρί 4+ χρόνια σπουδών και θυσίας.
Ξέρω καλά πως δουλεύει το Πανεπιστήμιο και από την μέσα και από την απέξω. Τόσα χρόνια έχω βιώσει διάφορες καταστάσεις και μου φαίνεται γελοίο πως γίνεται άτομα χωρίς Πανεπιστημιακή εμπειρία να έχουν άποψη "τεκμηριωμένη"...
Δε σου είπα πως περιφρονώ τα πανεπιστήμια, αλλά δε γίνεται ο καθένας που βγαίνει από εκεί μέσα να λέει τον εαυτό του επιστήμονα...Ίσως η δική σου η επιστήμη να είναι όντως επιστήμη (και μία από τις αγαπημένες μου) αλλά και πάλι εξαρτάται από το τι είδους γνώσεις θα έχεις...και σίγουρα δε συγκρίνεται με κάποιον που έχει κάνει ένα σωρό επιπλέον πράγματα...και εκτός αυτού μη λέμε και ό,τι θέλουμε δεν είναι όλες οι ειδικότητες των ΑΕΙ επιστημονικές ώστε ο καθένας που τελειώνει ΑΕΙ να λέει πως είναι επιστήμονας...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Μην παίρνετε προσωπικά αυτά που αναφέρονται...δεν γνωριζόμαστε προσωπικά για να ξέρει ο καθένας τι τραβάει ο άλλος για να σπουδάσει.
Το γεγονός ότι ένα παιδί σκοτώνεται στο διάβασμα για να μπορέσει να σπουδάσει κάτι που αγαπάει και να το ασκήσει βέβαια, ενώ δέχεται πολλές φορές αρνητικά σχόλια του τύπου: α δεν θα βρεις δουλειά...α γιατί έβγαλες 18.500 και πήγες φυσικοθεραπεία στο τει...α α α α...είναι πολύ σημαντικό.
Ωστόσο δυστυχώς δεν είναι ΟΛΟΙ οι φοτητές/τριες άξιοι λόγου ή παραδείγματα προς μίμηση. nPB επειδή εσύ είσαι αξιόλογος και άριστος δεν σημαίνει ότι όλοι οι φοιτητές του μαθηματικού της πάτρας είναι το ίδιο. Δεν είναι μόνο το πτυχίο σου που θα σε κάνει επιστήμονα, γιατί το ίδιο πτυχίο το έχουν πολλά άτομα, επιστήμονα σε κάνει το γεγονός ότι μελετάς, ξεσκίζεσαι, ενημερώνεσαι κλπ. κλπ.
Revekka συμφωνώ μαζί σου...ότι έχουν οι άγγλοι παιδιά από τα 18 τους (και από τα 16 θα πρόσθετα) και δεν τους ενδαφέρει ιδιαίτερα η ακαδημαϊκή γνώση. Ωστόσο εγώ έχω αρκετούς συμφοιτητές βρετανούς (γενικά) που είναι και μεγάλοι με ενήλικα παιδιά και αποφάσισαν στα 45 - 50 να κάνουν το μεταπτυχιακό. Συγκεκριμένα ηλικιακά είμαι ο μικρότερος στο συγκεκριμένο μεταπτυχιακό που κάνω στο uni of east london. Έτσι και αλλιώς ο επόπτης μου που ανέφερα και παραπάνω είναι εξαιρετικός, αλλά δεν μπορώ να μην σέβομαι τους άλλους επειδή είμαι πτυχιούχος και μεταπτυχιακός.
Φιλικά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Revekka συμφωνώ μαζί σου...ότι έχουν οι άγγλοι παιδιά από τα 18 τους (και από τα 16 θα πρόσθετα) και δεν τους ενδαφέρει ιδιαίτερα η ακαδημαϊκή γνώση. Ωστόσο εγώ έχω αρκετούς συμφοιτητές βρετανούς (γενικά) που είναι και μεγάλοι με ενήλικα παιδιά και αποφάσισαν στα 45 - 50 να κάνουν το μεταπτυχιακό. Συγκεκριμένα ηλικιακά είμαι ο μικρότερος στο συγκεκριμένο μεταπτυχιακό που κάνω στο uni of east london. Έτσι και αλλιώς ο επόπτης μου που ανέφερα και παραπάνω είναι εξαιρετικός, αλλά δεν μπορώ να μην σέβομαι τους άλλους επειδή είμαι πτυχιούχος και μεταπτυχιακός.
Φιλικά
Ο σεβασμός δεν έχει να κάνει σαφώς με τα πτυχία! Δεν τίθεται θέμα σε αυτό. Απλά εγώ έκανα τη σύγκριση σε θέμα γνώσης και μόνο!

Στα 40-50 το μεταπτυχιακό το κάνεις απλά για να παραμείνεις μέσα στα πράγματα και ίσως να διαφυλάξεις τη θέση σου στην αγορά εργασίας, όταν έρχονται νεότεροι άνθρωποι με πολλά περισσότερα πτυχία να σε "απειλήσουν". Δεν μπορείς να πάρεις γνώση στα 50 σου είναι πλέον θέμα ικανότητας του εγκεφάλου να μην μπορεί να απορροφήσει γνώση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Επιστήμονες και ερευνητές θα γίνουν μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό των πτυχιούχων. Το πρόβλημα είναι για τους εξειδικευμένους επαγγελματίες, αυτός είναι ο μεγαλύτερος αριθμός!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikosb
Νεοφερμένο μέλος


Όταν κάποιος μπαινει ξερω εγω σε ενα forum και λεει "Θελω να μου προτίνεται ένα καλό ΑΕΙ για να σπουδασω, ΥΓ μου αρεσουν οι υπολογιστες"
Δύο πραγματα ειναι σιγουρο πως θα συμβουν στο εν λογω θρεντ
1) Καποιοι θα σπευσουν να πουν "φιλε ΗΜΜυ" με τα χιλια, η καλυτερη σχολη στην Ελλάδα" σε μια προσπαθεια να υπεραστιστουν την επιλογή τους, ετσι ωστε να μην νιώθουν τυψεις που καναν βλακεια και δεν πήγαν σε μια σχολή που πραγματικά τους αρεσε.
2)Καποιος ΤΕΙΤΖΗΣ θα πει με ειρωνικο υφος
"Γιατί κυριε Αινσταιν θελετε μόνο ΑΕΙ? Τα ΤΕΙ δε σας κανουν???Η ιδιοφυια σας δεν χωραει στα ΤΕΙ?"
Τοτε ο συγγραφεας του θρεντ θα προσπαθησει να απολογηθει σε στυλ
"Δεν υποτιμω τα ΤΕΙ, αλλά μου αρέσει περισσοτερο το αντικειμενο που πραγματευονται τα ταδε ΑΕΙ""
΅ΛΟΙΠΟΝ ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ
ΝΑΙ ΡΕ ΤΕΙΤΖΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ
!Και όχι για να κανω τη μαμα και τη θεια μαριγω υπερηφανη, αλλα γιατι το γουσταρω και γιατι μπορω!
Γιατι πρεπει να απολογουμε στον καθε ΤΕΙΤΖΗ που θελω να εντρυφήσω σε μια επιστημη ακόμα και αντιμετωπίσω δυσκολίες, ακόμα και αν δεν πληρωνομαι καλα, ακομα και αν δεν βγω εξω για καφε, ακομα και αν φαω τα νιάτα μου στα θρανία, ακομα και αν δε βρω δουλεια..?????
Πάρτε τα δικαιώματα μας τειτζηδες, παρτε τα λεφτα μας παρτε τα όλα...Αλλα να πλενετε το στομα μας πριν μιλησετε για πανεπιστήμια....
[....]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


nPB επειδή εσύ είσαι αξιόλογος και άριστος δεν σημαίνει ότι όλοι οι φοιτητές του μαθηματικού της πάτρας είναι το ίδιο. Δεν είναι μόνο το πτυχίο σου που θα σε κάνει επιστήμονα, γιατί το ίδιο πτυχίο το έχουν πολλά άτομα, επιστήμονα σε κάνει το γεγονός ότι μελετάς, ξεσκίζεσαι, ενημερώνεσαι κλπ. κλπ.
Σε ευχαριστώ για το σχόλιο, αλλά έναν αγώνα κάνω σύμφωνα με τις δυνάμεις μου. Δεν προσπαθώ να χτίσω καριέρα Poincare ή Cauchy. Μια συνέπεια δείχνω και προσπαθώ εφόσον μου δόθηκε η δυνατότητα να έχω πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, να ωφεληθώ από αυτήν με το παραπάνω για προσωπική παιδεία. Τίποτα παραπάνω. Ούτε βοήθεια είχα, ούτε τίποτα εν διάρκεια σπουδών...σαν κάτι άλλες "ύπουλες" περιπτώσεις, υπομένοντας όλες τις παθογένειες που υπομένει ένας μέσος φοιτητής του Ελληνικού Πανεπιστημίου, ένας φοιτητής χωρίς "πλάτες" και "βύσμα-κονέ". Αν μου έκοβε περισσότερο ίσως είχα και πολύ καλύτερες επιδόσεις (δηλ., άνηκα στο 0.5% των αρίστων φοιτητών). Αλλά και έτσι, δεν πιστεύω να πάω χαμένος. Εξάλλου το 70% έχει εγκαταλείψει την σχολή για λόγους βαρεμάρας και ανικανότητας να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του προγράμματος. Το 30% χαροπαλεύει να πάρει ένα πτυχίο και από αυτό ένα 10% είναι συνεπές στις υποχρεώσεις του. Μην ξεχνάμε ότι πολλοί νυν φοιτητές δεν έχτισαν υπόβαθρο τρόπου σωστής μελέτης των μαθηματικών, του προγραμματισμού ή της φυσικής οπότε και δυσκολεύονται γι' αυτό και οι σπουδές θεωρούνται μαρτύριο γι' αυτούς. Ζορίζονται. Εισήχθησαν από σπόντα για να μην περάσουν σε ΤΕΙ ή βρεθούν απέξω. Είναι οι φοιτητές σκονάκια, αντιγραφές και το αποτέλεσμα τα εξεταζόμενα θέματα να γίνονται όλο και δυσκολότερα σε κάθε εξεταστική μπας και εκλείψει το φαινόμενο των αντιγραφών. Συνεπώς αδικούνται και οι μελετηροί λόγω τρομερής δυσκολίας. Δηλ., το διάβασμα δεν βοηθάει...
Μην κατηγορείται μετά τους κακούς δασκάλους μαθηματικών στα σχολεία. Οι φοιτητές των σκονακίων και της παπαγαλίας ήταν. Το κακό έγινε.
Επίσης όσοι σπουδάζουν είτε μαθηματικό, είτε ιατρική,..είτε τει δεν σημαίνει ότι θα είναι καταξιωμένοι στην επιστήμη τους. Αυτό είναι όντως θέμα προσωπικό. Εξαρτάται από την όρεξη του υποψηφίου αλλά και τον τρόπο με τον οποίο θα μπορέσει τις x γνώσεις που "εμπέδωσε" (υποτίθεται) να τις κάνει 10x στην αγορά εργασίας ακόμη και σε μορφή ετεροαπασχόλησης. Εργατικότητα και θέληση να υπάρχει.
Επίσης δεν είναι όλες οι επιστήμες εξίσου σοβαρές, δηλ., από θέμα κούρασης, γνώσεων, διαχρονικότητας,...κτλ. Υπάρχουν 15-20 σοβαρές επιστήμες (και πολλές λέω) και τα υπόλοιπα είναι παραμάγαζα-εφαρμογές για να διοριστούν επίκουροι και αναπληρωτές καθηγητές φαντάσματα τρώγοντας πακέτα "ερευνητικών" προγραμμάτων αφήνοντας στον αέρα εργασιακά δικαιώματα και στηρίζοντας την Ελληνική επαρχία (ΤΕΙ Κωλοπετινίτσας, Παράρτημα Πανεπιστημίου Τάδε, Τμήμα Ζαμπονοκοφτικής Πανεπιστημίου Δείνα χωρίς νόημα επιστημονικής ύπαρξης). Όλο επιστήμες ξεκάρφωτες είτε σε ΤΕΙ είτε σε ΑΕΙ και όλο ψάξιμο για ανύπαρκτα εργασιακά δικαιώματα «κλέβοντας» από άλλες επιστήμες σε μια αποβιομηχανοποιημένη και φτωχή Ελλάδα. Οι εφαρμογές-παραμάγαζα επιστήμες, θα μπορούσαν να ανήκουν ως τομείς σε υπάρχοντα σοβαρά Πανεπιστημιακά Τμήματα προσφέροντας σαφή επιστημονική, ακαδημαϊκή, επαγγελματική και ερευνητική υπόσταση στο υπάρχον Τμήμα. Οι διασπάσεις μιας βασικής επιστήμης σε υποκλάδους υποκλάδων με μορφή αυτοτελούς νέου Τμήματος ή και Πανεπιστημίου δεν βοηθάει στην ήδη υπάρχουσα ακαδημαϊκή μόρφωση.
Ο nikosb πιο πάνω τα λέει όπως πρέπει να ακουστούν επιτέλους καμιά φορά σε αυτήν την χώρα. Άλλο ΤΕΙ άλλο ΑΕΙ. Το εύρος και η φιλοσοφία της παρεχόμενης γνώσης είναι πολύ διαφορετικά. Δεν μπορεί να απαιτούν από την μια οι πτυχιούχοι Οικονομικού κλάδου των ΤΕΙ να είναι ισότιμοι επιστήμονες και σε εξετάσεις μεταπτυχιακών προγραμμάτων Οικονομικών, να βλέπουν στατιστική συμπερασματολογία που είναι το Α και το Ω σε ποσοστικές εκτιμήσεις στα Οικονομικά και να το βάζουν στα πόδια. Να μην καταλαβαίνουν με βασικά μαθηματικά πως θα λυθεί μια άσκηση με ασυμπτωτικό διάστημα εμπιστοσύνης ή με ΑΟΕΔ εκτιμητή τα οποία δεν έχουν διδαχτεί ποτέ τους (σε αντίθεση με πτυχιούχο Οικονομικού κλάδου των ΑΕΙ). Να τους φαίνονται κινέζικα αλλά να έχουν αξιώσεις ισάξιας μεταχείρησης. Έλεος...

Πρέπει επιτέλους να υπάρχει βράβευση και διαχωρισμός του αριστούχου από τον μέτριο. Όχι όλοι στην ίδια κλίμακα. Δεν μπορεί ο άλλος Οικονομικού κλάδου των ΤΕΙ με μια επιφανειακή γνώση στην μικροοικονομία να απαιτεί ίδιες αξιώσεις με ένα απόφοιτο του ΠαΠεί που έχει διδαχτεί υπεραρκετή μικροοικονομία. Είναι κρίμα και άδικο. Μην τραβάμε όλους προς τα κάτω. Η ανώτατη παιδεία, έχει διαβαθμίσεις. Σε άλλη ανήκουν τα ΑΕΙ και σε άλλη τα ΤΕΙ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Επίσης θα ήθελα πολύ να σου πω να μην αγχώνεσαι, ο κόπος σου δεν θα πάει χαμένος, θα απογοητευτείς δεν τίθεται θέμα, αλλά οι περισσότεροι απογοητευμένοι είμαστε! Είμαι σε μία περίοδο της ζωής μου και εγώ, που δεν ξέρω τι θα απογίνω, εάν θα γυρίσω Ελλάδα, που θα δουλέψω στην Ελλάδα κλπ. κλπ. Όσο για τον nikosb μακάρι να πάνε όλα καλά στις σπουδές του, να πάρει το πτυχίο του και να γίνει ένας πολύ επιτυχημένος επιστήμονας και η έκφραση συναισθημάτων είναι πολύ θετική, μακάρι να το κάνει και εκτός διαδικτύου.
Μην ανησυχείς NPb και όλα θα πάνε καλά, ίσως το έχεις ακούσει πολλές φορές, αλλά πάντα έχουμε ανάγκη να το ακούμε. Είναι πάντως πραγματικότητα ότι ένας άνθρωπος που αξίζει ποτέ δεν χάνεται!
Κάτι ακόμα μην γίνεις πολύ αυστηρός καθηγητής

Εάν γυρίσω Ελλάδα θα σε χρειαστώ για στατιστικές αναλύσεις...αλλά δεν θα μου τα εξηγήσεις, γιατί είμαι των κοινωνικών επιστημών οπότε δεν θα πολυκαταλάβω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Το να είσαι αυστηρός καθηγητής δεν σημαίνει ότι δεν νοιάζεσαι για τους φοιτητές σου....
προετοιμάζεσαι για λεκτόρισσα...


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


προετοιμάζεσαι για λεκτόρισσα...![]()
![]()
χαχαχαχαχα!!!
Σαφώς!!!
Και χωρίς conne!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


ναι η αυστηρότητα και η οριοθέτηση είναι σημαντικές, πιο σχετικές σε αυτό που θέλω να αναφέρω είναι οι έννοιες όπως η αδιαφορία, η ψυχρότητα, η συναισθηματική απάθεια, η έλλειψη ενσυναίσθησης και πολλά ακόμα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Wrongturn
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος


Επίσης οι μηχανικοί των ΤΕΙ μπορούν να αποκτήσουν Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης σε 5 έτη και με αυτόν τον τρόπο έχουν ανώτερο ακαδημαϊκό τίτλο σπουδών από τους διπλωματούχους μηχανικούς στον ίδιο χρόνο σπουδών. Αυτό πιστεύω ότι είναι άδικη μεταχείριση εκ μέρους της πολιτείας προς τους διπλωματούχους μηχανικούς αλλά αυτή είναι συζήτηση που αφορά και την ισοδυναμία του διπλώματος πολυτεχνείου με μεταπτυχιακό τίτλο master και αναλύεται σε άλλο thread. Από την στιγμή που στο δημόσιο τομέα οι μηχανικοί ΠΕ και ΤΕ δεν διεκδικούν τις ίδιες θέσεις τότε αυτή η αδικία περιορίζεται κάπως.
Όσον αφορά τα πανεπιστήμια τετραετούς φοιτήσεως με τα αντίστοιχα ΤΕΙ εκεί η απάντηση δεν είναι τόσο ξεκάθαρη (π.χ. ΑΕΙ και ΑΤΕΙ πληροφορικής). Δεν μπορώ να πω πως τα πανεπιστημιακά τμήματα πληροφορικής υπερτερούν στο επίπεδο σπουδών από τα αντίστοιχα ΤΕΙ όσον αφορά τον προπτυχιακό κύκλο σπουδών μόνο και μόνο επειδή είναι πανεπιστήμια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.