Ισοδυναμία πτυχίων Κολεγίων με των AEI

CiNeFiL

Διακεκριμένο μέλος

Η CiNeFiL αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,229 μηνύματα.
Ισοδυναμία πτυχίων Κολεγίων με των ΑΕΙ, κατάργηση "πράσινων-κόκκινων" Τμημάτων, απελευθέρωση μεταπτυχιακών Τελικό Νομοσχέδιο: Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο με τις διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας για την ισοδυναμία πτυχίων Κολεγίων, την κατάργηση των Τμημάτων ελεύθερης πρόσβασης, την απελευθέρωση των μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών και την εξέταση των παλαιών αποφοίτων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2020.
link


ακουω γνωμες
 

yozerehs

Τιμώμενο Μέλος

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 4,969 μηνύματα.
Όσον αφορά τα κολέγια, προσωπικά δεν βλέπω ουσιαστικές αλλαγές σε σχέση με το καθεστώς αναγνώρισης που ισχύει ήδη από το 2012. Η αναγνώριση των πτυχίων παραμένει ως έχει, δηλαδή επαγγελματική, αλλά σε καμία περίπτωση ακαδημαϊκή. Απλώς, για το θέμα των κολεγίων γενικότερα, όταν αλλάζουν οι κυβερνήσεις, μετονομάζονται οργανισμοί, γίνεται ένα νομοθετικό ράβε-ξήλωνε, προκειμένου να φανεί ότι κάτι αλλάζει προς το "καλύτερο".
 
Τελευταία επεξεργασία:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,259 μηνύματα.
Εγώ προσωπικά συμφωνώ,το κάθε παιδί έχει δικαίωμα να σπουδάζει όπου θέλει.Δεν καταλαβαίνω την νοοτροπία της Σοσιαλιστικής μπανανίας που τα θέλει όλα δημόσια.Στο κάτω κάτω όπως έχω ξαναπεί στο τέλος αυτός που θα πάρει μια καλή θέση θα είναι αυτός που θα είναι καλύτερος στην δουλειά του,αυτός που θα έχει μεταπτυχιακά,αυτός που θα μιλάει καλά 1-2 ξένες γλώσσες κτλ.Αρα τα παραμύθια που ακούγονται από τις αριστερές πτέρυγες ότι τα κολεγιόπαιδα θα πάρουν τις δουλειές των άλλων κτλ είναι ΒΛΑΚΕΙΕΣ.Και στο Cambridge να σπουδάσει κάποιος αν δεν είναι καλός στον κλάδο του πάλι άνεργος θα είναι.
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,049 μηνύματα.
Δε συμφωνώ να ισοδυναμούν τα δημόσια με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Ειναι σαν να συμμετέχουν σε έναν αγώνα ράλι άνθρωποι με αυτοκίνητα που τα αγόρασαν καινούρια και με χρήματα τα έφτιαξαν να τρέχουν πολύ με ανθρώπους που έχουν ένα μεταχειρισμένο αμάξι και προσπαθούν να βγάλουν την κούρσα. Πάντα τα χρήματα θα νικήσουν, μπορεί να μη σου βάζουν γνώσεις στο κεφάλι σου, αλλά οι καθηγητές θα κάνουν λίγο τα στραβά μάτια αν δεν έγραψες τόσο καλά ή δε διάβασες οσο έπρεπε αν ο πατέρας σου είναι εφοπλιστής ή βιομηχανία και μπορεί να επηρεασει πράγματα και καταστάσεις. Μην είμαστε τοσο ρομαντικοί, όλα business είναι. Συμβαίνει στα ιδιωτικά σχολεία, θα συμβαίνει και στα ιδιωτικά πανεπιστήμια.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,259 μηνύματα.
Δε συμφωνώ να ισοδυναμούν τα δημόσια με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Ειναι σαν να συμμετέχουν σε έναν αγώνα ράλι άνθρωποι με αυτοκίνητα που τα αγόρασαν καινούρια και με χρήματα τα έφτιαξαν να τρέχουν πολύ με ανθρώπους που έχουν ένα μεταχειρισμένο αμάξι και προσπαθούν να βγάλουν την κούρσα. Πάντα τα χρήματα θα νικήσουν, μπορεί να μη σου βάζουν γνώσεις στο κεφάλι σου, αλλά οι καθηγητές θα κάνουν λίγο τα στραβά μάτια αν δεν έγραψες τόσο καλά ή δε διάβασες οσο έπρεπε αν ο πατέρας σου είναι εφοπλιστής ή βιομηχανία και μπορεί να επηρεασει πράγματα και καταστάσεις. Μην είμαστε τοσο ρομαντικοί, όλα business είναι. Συμβαίνει στα ιδιωτικά σχολεία, θα συμβαίνει και στα ιδιωτικά πανεπιστήμια.


Πάλι καλά που δεν συμβαίνουν αυτά στο καλό-αγνό δημόσιο!!! :rofl:

https://amp.cnn.gr/news/ellada/stor...a-ton-exetaseon-toy-kathigiti-me-ta-fakelakia


Σε όλες τις χώρες του κόσμου υπάρχουν Ιδιωτικά πανεπιστήμια μόνο στην Ελλάδα τα βλέπετε μερικοί σαν τους δαίμονες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δε συμφωνώ να ισοδυναμούν τα δημόσια με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Ειναι σαν να συμμετέχουν σε έναν αγώνα ράλι άνθρωποι με αυτοκίνητα που τα αγόρασαν καινούρια και με χρήματα τα έφτιαξαν να τρέχουν πολύ με ανθρώπους που έχουν ένα μεταχειρισμένο αμάξι και προσπαθούν να βγάλουν την κούρσα. Πάντα τα χρήματα θα νικήσουν, μπορεί να μη σου βάζουν γνώσεις στο κεφάλι σου, αλλά οι καθηγητές θα κάνουν λίγο τα στραβά μάτια αν δεν έγραψες τόσο καλά ή δε διάβασες οσο έπρεπε αν ο πατέρας σου είναι εφοπλιστής ή βιομηχανία και μπορεί να επηρεασει πράγματα και καταστάσεις. Μην είμαστε τοσο ρομαντικοί, όλα business είναι. Συμβαίνει στα ιδιωτικά σχολεία, θα συμβαίνει και στα ιδιωτικά πανεπιστήμια.
Ο καθένας έχει διαφορετικό θέμα με τα κολλέγια/ιδιωτικά της Κύπρου/πανεπιστήμια του εξωτερικού. Εδώ φαίνεται ότι υπάρχει το πρόβλημα της διαδικασίας ολοκλήρωσης των σπουδών στα κολλέγια. Πιθανώς, δεν έχετε περάσει από κολλέγιο για να δείτε τις απαιτήσεις και υποθέτετε βάσει της προκατάληψης που έχετε. Δεύτερον, ναι υπάρχουν άτομα που χάνουν έτος (ακαδημαϊκό) στα κολλέγια, γιατί δεν πέρασαν την εξεταστική. Τρίτον, ανά κολλέγιο, γιατί υπάρχουν και κάτι παρακμιακά, καθηγητές είναι προφανώς άνθρωποι με διδακτορικό, στο IdEF είναι πρώην και νυν καθηγητές γαλλικών πανεπιστημίων ή επαγγελματίες του χώρου με διδακτορικό και σπουδές στη Γαλλία. Οπότε δεν είναι παιδάκια να τους παίζουν οι γονείς των φοιτητών. Τρίτον, ναι υπάρχουν πλουσιόπαιδα, που δεν έδωσαν πανελλήνιες και που για μένα δεν θα αντέξουν να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες του επαγγέλματος, αλλά για αυτό λέγεται ανοιχτή αγορά και για αυτό, εν προκειμένω με τη νομική, υπάρχουν εξετάσεις πριν μπεις στον ΔΣΑ. Για να ξεσκαρτάρουν αυτούς που δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν. Αυτά τα πλουσιόπαιδα περνάνε όμως την εξεταστική κανονικά όπως τους άλλους, άλλο αν περνάνε δεν περνάνε. Τέλος, στα ελληνικά ΑΕΙ πραγματικά επειδή έχω ζήσει και τις δύο πλευρές το να γράψεις να περάσεις είναι χίλιες φορές πιο εύκολο. Το 90% των φοιτητών στις κοινωνικές/ανθρωπιστικές/εκπαίδευσης επιστήμες περνάνε με τα σος και προηγούμενα θέματα. 3 μέρες άβερατζ ανά μάθημα και τελειώσανε. Αν έχετε διαφορετική άποψη για τα ελληνικά ΑΕΙ, απλά πλανάστε.
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
1) στο IdEF είναι πρώην και νυν καθηγητές γαλλικών πανεπιστημίων ή επαγγελματίες του χώρου με διδακτορικό και σπουδές στη Γαλλία.
εν προκειμένω με τη νομική, υπάρχουν εξετάσεις πριν μπεις στον ΔΣΑ. Για να ξεσκαρτάρουν αυτούς που δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν.
2) Τέλος, στα ελληνικά ΑΕΙ πραγματικά επειδή έχω ζήσει και τις δύο πλευρές το να γράψεις να περάσεις είναι χίλιες φορές πιο εύκολο. Το 90% των φοιτητών στις κοινωνικές/ανθρωπιστικές/εκπαίδευσης επιστήμες περνάνε με τα σος και προηγούμενα θέματα. 3 μέρες άβερατζ ανά μάθημα και τελειώσανε. Αν έχετε διαφορετική άποψη για τα ελληνικά ΑΕΙ, απλά πλανάστε.

1) Συνεχίζεις να μιλάς για ένα συγκεκριμένο κολλέγιο και μια συγκεκριμένη επιστήμη! Εδώ συζητάμε γενικά για τα κολλέγια στην Ελλάδα και για όλες τις επιστήμες. Πέρα από το τι έχει ακούσει ο καθένας μας από γνωστούς και φίλους, ακόμα και μέσα στο φόρουμ αν διατρέξεις σχετικά θέματα θα δεις περιπτώσεις παιδιών που έχουν παραπλανηθεί και ξόδεψαν άδικα τον χρόνο τους και τα χρήματά τους χωρίς να πάρουν στο τέλος αυτό που ήθελαν.
2) Αυτό τώρα τι σημαίνει; Ασφαλώς και υπάρχουν περιπτώσεις που έχουν περάσει με αντιγραφή (σε καμία περίπτωση το 90% αλλά σίγουρα υπάρχουν αρκετοί). Είναι γνωστό σε όλους ότι είναι εφικτό! Και λοιπόν; Ο καθένας αντιμετωπίζει τις σπουδές σύμφωνα με το πόσο σοβαρά παίρνει τον εαυτό του ή όχι. Και εγώ είχα συμφοιτητή που πήρε πτυχίο όπως-όπως και τώρα δουλεύει τους καλοκαιρινούς μήνες σε φούρνο τουριστικού νησιού όπως επίσης είχα συμφοιτητή που πήγε για μεταπτυχιακό στο Cambridge το οποίο ολοκλήρωσε με άριστα και τώρα συνεχίζει στο ίδιο πανεπιστήμιο το διδακτορικό του.
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
1) Συνεχίζεις να μιλάς για ένα συγκεκριμένο κολλέγιο και μια συγκεκριμένη επιστήμη! Εδώ συζητάμε γενικά για τα κολλέγια στην Ελλάδα και για όλες τις επιστήμες. Πέρα από το τι έχει ακούσει ο καθένας μας από γνωστούς και φίλους, ακόμα και μέσα στο φόρουμ αν διατρέξεις σχετικά θέματα θα δεις περιπτώσεις παιδιών που έχουν παραπλανηθεί και ξόδεψαν άδικα τον χρόνο τους και τα χρήματά τους χωρίς να πάρουν στο τέλος αυτό που ήθελαν.
2) Αυτό τώρα τι σημαίνει; Ασφαλώς και υπάρχουν περιπτώσεις που έχουν περάσει με αντιγραφή (σε καμία περίπτωση το 90% αλλά σίγουρα υπάρχουν αρκετοί). Είναι γνωστό σε όλους ότι είναι εφικτό! Και λοιπόν; Ο καθένας αντιμετωπίζει τις σπουδές σύμφωνα με το πόσο σοβαρά παίρνει τον εαυτό του ή όχι. Και εγώ είχα συμφοιτητή που πήρε πτυχίο όπως-όπως και τώρα δουλεύει τους καλοκαιρινούς μήνες σε φούρνο τουριστικού νησιού όπως επίσης είχα συμφοιτητή που πήγε για μεταπτυχιακό στο Cambridge το οποίο ολοκλήρωσε με άριστα και τώρα συνεχίζει στο ίδιο πανεπιστήμιο το διδακτορικό του.
1. Και τα ελληνικά ΑΕΙ έχουν χίλιες παθογένειες, παράγουν ανειδίκευτους πτυχιούχους, προσφέρουν μη ολοκληρωμένες σπουδές με κομμάτια θεωρίας, καμμία πρακτική εφαρμογή, καμμία έγνοια για τον φοιτητή και άλλα πολλά. Τι σημαίνει αυτό ότι θα τα κλείσουμε γιατί κάποια δεν λειτουργούν καλά; Μαζί σου υπάρχουν κολλέγια που δεν αξίζουν και είναι παρακμή, όπως υπάρχουν και ιδιωτικά νοσοκομεία/γιατροί που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους σημαίνει κάτι αυτό;

2. Δεν διαφωνείς με αυτό που λέω. Εγώ ανέδειξα μια παραδοχή ότι στα ελληνικά ΑΕΙ δεν είναι τα άξια παιδιά που χύνουν ιδρώτα για να τελειώσουν τη σχολή. Μπορείς να "χύσεις" λίγο παραπάνω ιδρώτα γιατί θες να είσαι σέιφ και να μην πας με τα σος, να κάνεις εργασίες γιατί δεν είσαι τουρίστας, αλλά αυτό δεν θα σου δίνει το πτυχίο. Επομένως, αυτό το παραμύθι ότι στα κολλέγια τους περνάνε χωρίς να καταβάλλουν προσπάθεια είναι τόσο αληθές όσο για τα ελληνικά ΑΕΙ.
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
1. Και τα ελληνικά ΑΕΙ έχουν χίλιες παθογένειες, παράγουν ανειδίκευτους πτυχιούχους, προσφέρουν μη ολοκληρωμένες σπουδές με κομμάτια θεωρίας, καμμία πρακτική εφαρμογή, καμμία έγνοια για τον φοιτητή και άλλα πολλά. Τι σημαίνει αυτό ότι θα τα κλείσουμε γιατί κάποια δεν λειτουργούν καλά; Μαζί σου υπάρχουν κολλέγια που δεν αξίζουν και είναι παρακμή, όπως υπάρχουν και ιδιωτικά νοσοκομεία/γιατροί που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους σημαίνει κάτι αυτό;

2. Δεν διαφωνείς με αυτό που λέω. Εγώ ανέδειξα μια παραδοχή ότι στα ελληνικά ΑΕΙ δεν είναι τα άξια παιδιά που χύνουν ιδρώτα για να τελειώσουν τη σχολή. Μπορείς να "χύσεις" λίγο παραπάνω ιδρώτα γιατί θες να είσαι σέιφ και να μην πας με τα σος, να κάνεις εργασίες γιατί δεν είσαι τουρίστας, αλλά αυτό δεν θα σου δίνει το πτυχίο. Επομένως, αυτό το παραμύθι ότι στα κολλέγια τους περνάνε χωρίς να καταβάλλουν προσπάθεια είναι τόσο αληθές όσο για τα ελληνικά ΑΕΙ.


1) Διαφωνώ! Στα ελληνικά ΑΕΙ όταν πας να σπουδάσεις Παιδαγωγικά βγαίνεις δάσκαλος, όταν πας να σπουδάσεις Ιατρική βγαίνεις γιατρός, όταν πας να σπουδάσεις Γραφιστική βγαίνεις γραφίστας κτλ. Ασφαλώς υπάρχουν σχολές με ασαφή επαγγελματικά δικαιώματα αλλά δεν είναι κρυφό! Το ξέρεις εκ των προτέρων και αποφασίζεις αναλόγως αν θέλεις να φοιτήσεις σε μια τέτοια σχολή ή όχι. Δεν είναι όπως να πας σε ένα κολλέγιο να τους εξηγηθείς εξ αρχής ότι θέλεις να σπουδάσεις πχ Ειδική Αγωγή με σκοπό να διοριστείς δάσκαλος στο δημόσιο, να σε διαβεβαιώνουν ότι "ασφαλώς είναι σίγουρο" και όταν αποφοιτάς να πέφτεις από τα σύννεφα! Για το θέμα των παθογενειών στα ελληνικά Πανεπιστήμια εγώ είμαι υπέρμαχη στο να παταχθούν με κάθε τρόπο ακόμα και αν χρειαστούν να παρθούν επώδυνα μέτρα. Και τμήματα που δεν χρειάζονται να κλείσουν και αδιάφοροι καθηγητές να απολυθούν και εκσυγχρονισμός των προγραμμάτων να γίνει και η βάση του 10 να επανέλθει και μείωση των εισακτέων να γίνει και αυστηρότερη αξιολόγηση στους φοιτητές και χίλια δυο άλλα! ΄Αλλο όμως αυτό και άλλο να μου εξισώνεις τα πανεπιστήμια με τα κολλέγια (τουλάχιστον έτσι όπως λειτουργούν σήμερα)! Δεν υπάρχει απολύτως καμμία σύγκριση!΄Εσχατη λύση ανάγκης είναι και πολλές φορές ίσως να μην έπρεπε ούτε ως έσχατη λύση να επιλέγεται! Και μιας και σου αρέσουν τόσο πολύ τα παραδείγματα με τη Νομική για πες μου, έχεις δει ποτέ κάποιον υποψήφιο ο οποίος να έχει εισαχθεί σε μια από τις τρεις Νομικές της χώρας και αυτός να προτίμησε να πάει να φοιτήσει σε κολλέγιο;΄Η στη σχολή που μπήκε θα φοιτήσει ή σε κάποιο πανεπιστήμιο του εξωτερικού)
2) Κάποια προσπάθεια την καταβάλλουν αλλά ότι έχουν ένα παραπάνω σπρώξιμο, το έχουν! Μην μου το αρνηθείς τώρα επειδή σίγουρα ξέρεις τους λόγους για τους οποίους γίνεται κάτι τέτοιο!
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Δε συμφωνώ να ισοδυναμούν τα δημόσια με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Ειναι σαν να συμμετέχουν σε έναν αγώνα ράλι άνθρωποι με αυτοκίνητα που τα αγόρασαν καινούρια και με χρήματα τα έφτιαξαν να τρέχουν πολύ με ανθρώπους που έχουν ένα μεταχειρισμένο αμάξι και προσπαθούν να βγάλουν την κούρσα. Πάντα τα χρήματα θα νικήσουν, μπορεί να μη σου βάζουν γνώσεις στο κεφάλι σου, αλλά οι καθηγητές θα κάνουν λίγο τα στραβά μάτια αν δεν έγραψες τόσο καλά ή δε διάβασες οσο έπρεπε αν ο πατέρας σου είναι εφοπλιστής ή βιομηχανία και μπορεί να επηρεασει πράγματα και καταστάσεις. Μην είμαστε τοσο ρομαντικοί, όλα business είναι. Συμβαίνει στα ιδιωτικά σχολεία, θα συμβαίνει και στα ιδιωτικά πανεπιστήμια.


Άρα πιστεύεις ότι τα ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια είναι σαν μεταχειρισμένα αμάξια, και δε θες να υπάρξει κανείς με καινούριο αμάξι και να τα πάει καλύτερα από σένα;

Πολύ κακή νοοτροπία και δυστυχώς την έχουν πολλοί Έλληνες.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,259 μηνύματα.
Άρα πιστεύεις ότι τα ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια είναι σαν μεταχειρισμένα αμάξια, και δε θες να υπάρξει κανείς με καινούριο αμάξι και να τα πάει καλύτερα από σένα;

Πολύ κακή νοοτροπία και δυστυχώς την έχουν πολλοί Έλληνες.


Το βασικότερο είναι ότι μερικοί δεν θέλουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια ώστε να πάνε κόντρα στην ΝΔ.
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
1) Διαφωνώ! Στα ελληνικά ΑΕΙ όταν πας να σπουδάσεις Παιδαγωγικά βγαίνεις δάσκαλος, όταν πας να σπουδάσεις Ιατρική βγαίνεις γιατρός, όταν πας να σπουδάσεις Γραφιστική βγαίνεις γραφίστας κτλ. Ασφαλώς υπάρχουν σχολές με ασαφή επαγγελματικά δικαιώματα αλλά δεν είναι κρυφό! Το ξέρεις εκ των προτέρων και αποφασίζεις αναλόγως αν θέλεις να φοιτήσεις σε μια τέτοια σχολή ή όχι. Δεν είναι όπως να πας σε ένα κολλέγιο να τους εξηγηθείς εξ αρχής ότι θέλεις να σπουδάσεις πχ Ειδική Αγωγή με σκοπό να διοριστείς δάσκαλος στο δημόσιο, να σε διαβεβαιώνουν ότι "ασφαλώς είναι σίγουρο" και όταν αποφοιτάς να πέφτεις από τα σύννεφα! Για το θέμα των παθογενειών στα ελληνικά Πανεπιστήμια εγώ είμαι υπέρμαχη στο να παταχθούν με κάθε τρόπο ακόμα και αν χρειαστούν να παρθούν επώδυνα μέτρα. Και τμήματα που δεν χρειάζονται να κλείσουν και αδιάφοροι καθηγητές να απολυθούν και εκσυγχρονισμός των προγραμμάτων να γίνει και η βάση του 10 να επανέλθει και μείωση των εισακτέων να γίνει και αυστηρότερη αξιολόγηση στους φοιτητές και χίλια δυο άλλα! ΄Αλλο όμως αυτό και άλλο να μου εξισώνεις τα πανεπιστήμια με τα κολλέγια (τουλάχιστον έτσι όπως λειτουργούν σήμερα)! Δεν υπάρχει απολύτως καμμία σύγκριση!΄Εσχατη λύση ανάγκης είναι και πολλές φορές ίσως να μην έπρεπε ούτε ως έσχατη λύση να επιλέγεται! Και μιας και σου αρέσουν τόσο πολύ τα παραδείγματα με τη Νομική για πες μου, έχεις δει ποτέ κάποιον υποψήφιο ο οποίος να έχει εισαχθεί σε μια από τις τρεις Νομικές της χώρας και αυτός να προτίμησε να πάει να φοιτήσει σε κολλέγιο;΄Η στη σχολή που μπήκε θα φοιτήσει ή σε κάποιο πανεπιστήμιο του εξωτερικού)
2) Κάποια προσπάθεια την καταβάλλουν αλλά ότι έχουν ένα παραπάνω σπρώξιμο, το έχουν! Μην μου το αρνηθείς τώρα επειδή σίγουρα ξέρεις τους λόγους για τους οποίους γίνεται κάτι τέτοιο!


1. Αν και το θέμα δεν ήταν ο σκοπός των πανεπιστημίων αλλά οι παθογένειες αυτών, θα αναφέρω ότι όταν πας παιδαγωγικά βγαίνεις επιστήμονας εκπαίδευσης. Έχεις επαγγελματικά δικαιώματα διορισμού στην πρωτοβάθμια, αλλά αυτό. Στον ιδιωτικό τομέα δεν σημαίνει κάτι επαγγελματικά δικαιώματα. Το δεύτερο δεν το κατάλαβα πτυχίο πανεπιστημίου παίρνεις και στις δύο περιπτώσεις. Ειτε σπουδάσεις παιδαγωγικά στο ΕΚΠΑ είτε σε Πανεπιστήμιο της Αγγλίας μέσω κολλεγιου, το ίδιο πράγμα είναι επιστήμονας βγαίνεις. Απλά στη δεύτερη περίπτωση η έγνοια δεν σταματά στο να πάω να σου κάνω τη διάλεξη που έχω κάθε Τρίτη στις 5 και μετά γεια. Ναι ξέρω άτομα που πήγαν εξωτερικό ενώ έπιαναν την ίδια σχολή Ελλάδα. Επειδή για το idef μιλάμε, δεν ξέρω πρωτάκια ούτε γνωρίζω όλους τους φοιτητές αποφοίτους του, αλλά εφόσον σου λέει ότι για 4 χρόνια θα δώσεις 7 χιλιάρικα, αν έχεις περάσει σε κάποια νομική της Ελλάδας, που αν πήγαινες Κομοτηνή τόσα θα ήθελες τον μισό χρόνο, ε νομίζω κάποιοι θα το σκεφτοντουσαν.
Τι εννοείς έτσι που λειτουργούν σήμερα; Γιατί τα πανεπιστήμια έτσι που λειτουργούν σήμερα τα κρατάμε; Παθογένειες έχουν και τα δύο. Ναι υπάρχουν κολέγια που είναι για πέταμα όπως υπάρχουν σχολές ελληνικών αει που είναι για πέταμα όχι μόνο για λόγους μη αποκατάστασης, αλλά λειτουργικά, καθηγητές, διαφθορά και άλλα. Πες απλά ότι είμαι προκατηλημενη κατά των κολεγίων να τελειώνουμε, όλα τα άλλα είναι συζήτηση να κάνουμε.

2. Πάντα εξαρτάται. Για αυτό το παίρνω και ως παράδειγμα το idef γιατί γνωρίζω τι γίνεται. Ναι δεν είναι όλα τα παιδιά διάνοιες, ναι πάνω από τα μισά είναι όχι πλουσιοπαιδα αλλά από ευκαταστατες οικογένειες, αλλά δεν έχουν τη δύναμη να σπρώξουν. Αν υπάρχει από το κολλέγιο κάποια κατανόηση τύπου πιο εύκολα θέματα Σεπτεμβρίου δεν ξέρω να σου πω, αλλά ούτε τα θέματα σου δίνουν, ούτε αντιγραφές επιτρέπονται, ούτε σος υπάρχουν. Με τα όπλα τα οποία περνάει το 90% των φοιτητών στα ελληνικά αει. Έχω περάσει από πολιτικό του ΕΚΠΑ πάνω από τα 2/3 τελείωσαν ως τουρίστες. Οπότε αν μου λες επιχείρημα το σπρώξιμοή πιο εύκολα θέματα στην επαναληπτική από τη μια σου λέω αντιγραφές, σος, σημειώσεις/προηγούμενα θέματα και πιο εύκολα θέματα Σεπτεμβρίου ανα περίπτωση από την άλλη. Αλλά επειδή έχω περάσει και από τα δύο συστήματα. Στο idef έχεις συνέχεια εργασίες, τεστ, παρουσιάσεις και απουσίες στο άλλο απλά διάβαζες 3 μέρες και τέλος. Άλλο αν εγω διάβαζα όλη την ύλη και έκανα εργασίες γιατί ήθελα να είμαι φοιτητής και όχι τουρίστας. Το μίνιμουμ που απαιτείται από τα δύο συστήματα θέλω να σου πω είναι υπέρ των κολεγίων όχι των πανεπιστημίων.

Μιλάω περιπτωσιολογικα για τον λόγο ότι μόνο έτσι μπορώ να στηρίξω την άποψή μου εφόσον μου αντιαπραβάλλεις μαρτυρίες τρίτων περί απάτης. Συγγνώμη πάντως που είμαι δύσπιστος σε περιπτώσεις απάτης, διότι αν ήταν μαζική και δέκα άτομα να ήταν, θα υπήρχε κάποια αστική αγωγή από τους "απατημένους". Στα κολέγια δεν αγοράζεις πτυχίο ή θέση εργασίας, γράφουν ότι γράφει ένα σαιτ μια σχολής, τι μπορείς να κάνεις με το πτυχίο αυτό.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε αλλά δεν πειράζει!΄Αλλα λέω, άλλα απαντάς. Ας κρατήσει λοιπόν ο καθένας τη γνώμη που έχει. ΄Ετσι κι αλλιώς ούτε εγώ θέλω να πείσω και φαντάζομαι ούτε εσύ εμένα!
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε αλλά δεν πειράζει!΄Αλλα λέω, άλλα απαντάς. Ας κρατήσει λοιπόν ο καθένας τη γνώμη που έχει. ΄Ετσι κι αλλιώς ούτε εγώ θέλω να πείσω και φαντάζομαι ούτε εσύ εμένα!

Εγώ πάλι νομίζω ότι απαντάω ακριβώς στο θέμα που θέτεις κάθε φορά, αλλά τέλος πάντων. Όχι λάθος κάνεις τη συζήτηση τη συνέχισα γιατί θέλω να καταλάβω το πρόβλημα που έχεις με την ισοδυναμία και να σου απαντήσω επαυτου. Εν τέλει όχι να σου αλλάξω γνώμη αλλά να συνειδητοποιήσεις από μόνη σου ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,049 μηνύματα.
Άρα πιστεύεις ότι τα ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια είναι σαν μεταχειρισμένα αμάξια, και δε θες να υπάρξει κανείς με καινούριο αμάξι και να τα πάει καλύτερα από σένα;

Πολύ κακή νοοτροπία και δυστυχώς την έχουν πολλοί Έλληνες.
Θέλουμε αξιοκρατία τελικά ή όχι;
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,259 μηνύματα.
Θέλουμε αξιοκρατία τελικά ή όχι;


Είναι το λιγότερο τραγικό να λες ότι το δημόσιο δίνει αξιοκρατία.Τελικα οι Συριζαιοι έχετε θέμα με τον Ιδιωτικό τομέα,άσχετα αν αυτός παράγει την πλειοψηφία των πραγμάτων.
 

Dreamweaver

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Dreamweaver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,755 μηνύματα.
Δε συμφωνώ να ισοδυναμούν τα δημόσια με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Ειναι σαν να συμμετέχουν σε έναν αγώνα ράλι άνθρωποι με αυτοκίνητα που τα αγόρασαν καινούρια και με χρήματα τα έφτιαξαν να τρέχουν πολύ με ανθρώπους που έχουν ένα μεταχειρισμένο αμάξι και προσπαθούν να βγάλουν την κούρσα. Πάντα τα χρήματα θα νικήσουν, μπορεί να μη σου βάζουν γνώσεις στο κεφάλι σου, αλλά οι καθηγητές θα κάνουν λίγο τα στραβά μάτια αν δεν έγραψες τόσο καλά ή δε διάβασες οσο έπρεπε αν ο πατέρας σου είναι εφοπλιστής ή βιομηχανία και μπορεί να επηρεασει πράγματα και καταστάσεις. Μην είμαστε τοσο ρομαντικοί, όλα business είναι. Συμβαίνει στα ιδιωτικά σχολεία, θα συμβαίνει και στα ιδιωτικά πανεπιστήμια.
Γιατι ως γνωστον τα κρατικα πανεπιστημια ειναι bastions ήθικης και αξιοκρατιας οπου δεν θα συνεβαιαναν ποτε αυτες οι καταστασεις, ετσι?
Υπαρχει, νομιζω, ομως και μια αλλη underlying καρκινιαρικη λογικη, οπου προκειμενου να εχουν ολοι το ιδιο, δεν θα εχει κανενας κατι καλυτερο, σαμποταρωντας το εν δυναμει καλυτερο ιδιωτικο πανεπιστημιο. Γιατι αν οντως ειναι τοσο ασχημα, γιατι να προτιμησει ο εργοδοτης αυτον απο το ιδιωτικο απο αυτον απο το δημοσιο? Ξεχνα τον απολυταρχισμο, τις διακρισεις που δημιουργεις και την κρατικη διαφθορα, στο τελος της ημερας θα βελτιωθουν ετσι τα κρατικα πανεπιστημια? Οχι. Αλλα δεν πειραζει, ολοι ειμαστε ισοι και καναμε κρεας τη μουρη του καπιταλισμου
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,049 μηνύματα.
Γιατι ως γνωστον τα κρατικα πανεπιστημια ειναι bastions ήθικης και αξιοκρατιας οπου δεν θα συνεβαιαναν ποτε αυτες οι καταστασεις, ετσι?
Υπαρχει, νομιζω, ομως και μια αλλη underlying καρκινιαρικη λογικη, οπου προκειμενου να εχουν ολοι το ιδιο, δεν θα εχει κανενας κατι καλυτερο, σαμποταρωντας το εν δυναμει καλυτερο ιδιωτικο πανεπιστημιο. Γιατι αν οντως ειναι τοσο ασχημα, γιατι να προτιμησει ο εργοδοτης αυτον απο το ιδιωτικο απο αυτον απο το δημοσιο? Ξεχνα τον απολυταρχισμο, τις διακρισεις που δημιουργεις και την κρατικη διαφθορα, στο τελος της ημερας θα βελτιωθουν ετσι τα κρατικα πανεπιστημια? Οχι. Αλλα δεν πειραζει, ολοι ειμαστε ισοι και καναμε κρεας τη μουρη του καπιταλισμου

Κι αντί να διορθώσουμε την παθογένεια του δημοσίου πανεπιστημίου, θα δημιουργήσουμε και νέα παθογένεια του ιδιωτικου; Και πώς ακριβώς η ύπαρξη ιδιωτικών πανεπιστημίων θα βελτιώσει τα δημόσια; Όπως βελτιώνονται και τα δημόσια σχολεία επειδή υπάρχουν ιδιωτικά; Η βελτίωση των δημόσιων πανεπιστημίων θα γίνει μέσα από πολιτικές αποφάσεις τύπου αξιολογήσεις, απολύσεις, διαφάνεια. Με το να αφήσεις τα πλουσιόπαιδα να πάνε στα ιδιωτικά πανεπιστήμια και να αποφοιτούν από αυτά ευκολότερα και να βρίσκουν δουλειά ευκολότερα, απλά μεγαλώνεις το χάσμα πλουσίων και μεσαίων ή φτωχων.

Επιπλέον πολλή υποτίμηση βλέπω για τα δημόσια πανεπιστήμια. Όλοι αυτοί οι 500.000 που έφυγαν στο εξωτερικό και πόσοι υπερδιπλάσιοι που εργάζονται στην Ελλάδα από δημόσια πανεπιστήμια δε βγήκαν; Γιατί τόση απαξίωση;
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,259 μηνύματα.
Κι αντί να διορθώσουμε την παθογένεια του δημοσίου πανεπιστημίου, θα δημιουργήσουμε και νέα παθογένεια του ιδιωτικου; Και πώς ακριβώς η ύπαρξη ιδιωτικών πανεπιστημίων θα βελτιώσει τα δημόσια; Όπως βελτιώνονται και τα δημόσια σχολεία επειδή υπάρχουν ιδιωτικά; Η βελτίωση των δημόσιων πανεπιστημίων θα γίνει μέσα από πολιτικές αποφάσεις τύπου αξιολογήσεις, απολύσεις, διαφάνεια. Με το να αφήσεις τα πλουσιόπαιδα να πάνε στα ιδιωτικά πανεπιστήμια και να αποφοιτούν από αυτά ευκολότερα και να βρίσκουν δουλειά ευκολότερα, απλά μεγαλώνεις το χάσμα πλουσίων και μεσαίων ή φτωχων.

Επιπλέον πολλή υποτίμηση βλέπω για τα δημόσια πανεπιστήμια. Όλοι αυτοί οι 500.000 που έφυγαν στο εξωτερικό και πόσοι υπερδιπλάσιοι που εργάζονται στην Ελλάδα από δημόσια πανεπιστήμια δε βγήκαν; Γιατί τόση απαξίωση;


Πραγματικά αρνούμαι να πιστέψω ότι αυτά τα γράφει μια μορφωμένη κοπέλα 38 χρόνων.Himela μην φοβάσαι κανείς δεν είπε ότι με την δημιουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων θα σταματήσουν να υπάρχουν τα δημόσια η ότι θα υποβιβαστούν ακόμα περισσότερο.Επισης κανείς δεν απαξιώνει τα δημόσια πανεπιστήμια απλά λέμε την αλήθεια όσο αυτή και αν πονάει μερικούς.Ειναι τραγικό εν έτη 2019 να υπάρχουν φοιτητικές παρατάξεις,καταλήψεις,έλλειψης εξοπλισμών κτλ.Οσο για την δημιουργία ιδιωτικών αν κάποιος έχει έστω και βασικές γνώσεις οικονομικών θα δει ότι μόνο θετικά θα έχει.Χιλιαδες φοιτητές που θέλουν να σπουδάσουν σε ιδιωτικά πανεπιστήμια φεύγουν στο εξωτερικό,γιατί να μην σπουδάσουν εδώ σε ιδιωτικά και έτσι να έχει έσοδα το Ελληνικό κράτος;Ξέρω ότι το ΣΥΡΙΖΑ αντιπαθεί το ιδιωτικό τομέα όμως καθίστε να δείτε τα θετικά που θα έχει το ιδιωτικό πανεπιστήμιο και μην κράζετε συνέχεια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top