Mr K.
Εκκολαπτόμενο μέλος


Στο δημόσιο πρέπει να είσαι τυχερός για να τα λάβεις όλα αυτά. Επίσης εξαρτάται από σένα αν θα τα αξιοποιήσεις.
Αν η αγωγή που έχεις από το σπίτι σε μετατρέπει σε στόκο, στόκος θα παραμείνεις όπου και να σε στείλουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος


Ωστόσο είναι καθαρά θέμα του καθενός αν και κατα πόσο θα τα αξιοποιήσει. Και έχω γνωρίσει κάποιους που τα έχουν αξιοποιήσει στα έπακρο και άλλους που έχουν παραμείνει ντουβάρια.
Στο δημόσιο πρέπει να είσαι τυχερός για να τα λάβεις όλα αυτά.
Πολύ σωστό. Ένα σχολείο δε πρέπει να αποσκοπεί μόνο στη διδασκαλία κάποιων βιβλίων. Και βέβαια, το γεγονός ότι ένας μαθητής πάει σε ιδιωτικό δε σημαίνει ότι αξιοποιεί πλήρως όσα του προσφέρονται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θάλεια
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος


Σου απαντώ ξεκάθαρα. Όσοι γνωστοί πήγαν σε ιδιωτικό, ΔΕΝ έκαναν ιδιαίτερα/ φροντιστήρια, σε αντίθεση με όσους ήταν στα δημόσια και άπαντες έκαναν. Εξαίρεση αποτέλεσε μόνο η Γ λυκείου για ελάχιστους εκ των ιδιωτικών που στόχευαν ούτως ή άλλως Ελλάδα και ήθελαν να νοιώθουν σίγουροι. Σε κάλυψα;
Υγ. Θέματα παιδείας- καλλιέργειας κτλ τα προσπερνώ.
Έχεις λανθασμένη εικόνα για τα ιδιωτικά.Πόσους γνωστούς από ιδιωτικά έχεις?5-10?Όσοι και να είναι,σε ιδιωτικό πήγα,άρα έχω περισσότερους.Δεν υπήρξε ούτε ένας συμμαθητής μου that I'm aware of ο οποίος να μην έκανε φροντιστήρια ή ιδιαίτερα τη δευτέρα και τρίτη λυκείου.Και σχεδόν όλοι έδωσαν πανελλήνιες,δεν θυμάμαι πάνω από δύο άτομα που να έδωσαν IB.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Ακόμα, πρέπει να υπολογίσουμε και το γεγονός ότι το ότι πηγαίνει κανείς στο ιδιωτικό μπορεί να κρύβει από πίσω του πολλούς διαφορετικούς λόγους, που δεν είναι πάντα καλοί.
Το θέμα για μένα είναι, και νομίζω ότι από εκεί ξεκίνησε όλη η "διαμάχη", είναι ότι το δημόσιο σχολείο (δωρεάν) στην ουσία δεν είναι δωρεάν. Άρα το δημόσιο είναι δημόσιο μόνο κατ' όνομα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος


Όσο για το "ναι αλλά το ιδιωτικό σου δίνει ευκαιρείες" αυτά είναι να χαμε να λέγαμε. Αυτός που θέλει να ξεχωρίσει θα το κάνει, είτε βρίσκεται στο ιδιωτικό είτε στο δημόσιο. Κανείς δε πρόκειται να τα βάλει με το ζόρι στο κεφάλι σου. Το αντιθετο στην εποχή του ιντερνετ ζούμε, η παροχή της πληροφορίας είναι το τελευταίο που θα πρεπε να ανησυχεί κάποιον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Θα υποθέσω ότι δε μιλάμε για τριτοβάθμια έτσι. Εγώ πάντως με ό,τι παιδιά έχω μιλήσει δεν μου έχουν πει και τα καλύτερα.
Όσο για το "ναι αλλά το ιδιωτικό σου δίνει ευκαιρείες" αυτά είναι να χαμε να λέγαμε. Αυτός που θέλει να ξεχωρίσει θα το κάνει, είτε βρίσκεται στο ιδιωτικό είτε στο δημόσιο. Κανείς δε πρόκειται να τα βάλει με το ζόρι στο κεφάλι σου. Το αντιθετο στην εποχή του ιντερνετ ζούμε, η παροχή της πληροφορίας είναι το τελευταίο που θα πρεπε να ανησυχεί κάποιον.
Θα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι υπάρχουν ιδιωτικά και ιδιωτικά...Και διαφόρων τιμών και διαφόρων τακτικών.
Ας πούμε, στην δική μου εποχή υπήρχαν τα ιδιωτικά-σκουπιδοντενεκέδες...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος


Θα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι υπάρχουν ιδιωτικά και ιδιωτικά...Και διαφόρων τιμών και διαφόρων τακτικών.
Ας πούμε, στην δική μου εποχή υπήρχαν τα ιδιωτικά-σκουπιδοντενεκέδες...
το δεύτερο μέρος του μηνύματός μου αναφέρεται για όλα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
whitelioness
Πολύ δραστήριο μέλος


κατα καποιο τροπο προφανως υπηρξα τυχερη(ε, ενταξει δεν ηταν ολοι αστερια και ας ειχα και καποιους που ας πουμε δεν ασχολουνταν με τα εγκοσμιαΣυμφωνώ οτι η καλλιέργεια και τα ερεθίσματα που προσφέρονται στο ιδιωτικό είναι περισσότερα. Ωστόσο είναι καθαρά θέμα του καθενός αν και κατα πόσο θα τα αξιοποιήσει. Και έχω γνωρίσει κάποιους που τα έχουν αξιοποιήσει στα έπακρο και άλλους που έχουν παραμείνει ντουβάρια.
Στο δημόσιο πρέπει να είσαι τυχερός για να τα λάβεις όλα αυτά. Επίσης εξαρτάται από σένα αν θα τα αξιοποιήσεις.
Αν η αγωγή που έχεις από το σπίτι σε μετατρέπει σε στόκο, στόκος θα παραμείνεις όπου και να σε στείλουν.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος


Προφανώς μιλάς για τα γνωστά των Αθηνών. Ή όχι;
Αν θες απαντάς στα κάτωθι:
Εσύ και οι συμμαθητές σου μέχρι α λυκείου κάνατε φροντιστήρια/ ιδιαίτερα;
Κάνατε εκτός σχολείου δραστηριότητες σε "φροντιστήρια" όπως μουσική, σπορ, ξένες γλώσσες;
Είχατε δράσεις και πρωτοβουλίες που είχαν αφετηρία το σχολείο; Εννοώ περιπάτους, διαγωνισμούς κτλ. Δώσατε για διπλώματα;
Είχατε ελεύθερο χρόνο εκτός ωρών σχολείου;
Ίσως να άλλαξαν τα πράγματα τώρα πια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος



@Crowléy
Προφανώς μιλάς για τα γνωστά των Αθηνών. Ή όχι;
Ναι.
Εσύ και οι συμμαθητές σου μέχρι α λυκείου κάνατε φροντιστήρια/ ιδιαίτερα;
Πολύ λίγοι (αν και στα δημόσια απ'όσο ξέρω,λίγοι κάνουν πριν την πρώτη λυκείου).
Κάνατε εκτός σχολείου δραστηριότητες σε "φροντιστήρια" όπως μουσική, σπορ, ξένες γλώσσες;
Ναι.Είχε και το σχολείο ανάλογες δραστηριότητες (αθλητικές,μουσικές,ξένες γλώσσες κλπ),αλλά οι περισσότεροι επέλεγαν να κάνουν εκτός σχολείου.Άλλωστε και στο σχολείο να τις έκανες extra θα πλήρωνες,ενώ έξω είχες και περισσότερες εναλλακτικές για να διαλέξεις και ήταν και λιγότερη η κούραση (π.χ. αν έκανες στο σχολείο γύριζες σπίτι σου αργά το απόγευμα κλπ).
Είχατε δράσεις και πρωτοβουλίες που είχαν αφετηρία το σχολείο; Εννοώ περιπάτους, διαγωνισμούς κτλ. Δώσατε για διπλώματα;
Το σχολείο λάβαινε μέρος συχνά σε διάφορους διαγωνισμούς.Χαρακτηριστικά θυμάμαι όταν πήγαινα εγώ μια ομάδα απ'το σχολείο μου είχε πάρει δεύτερη θέση σ'έναν διαγωνισμό αστρονομίας π.χ. και τρίτη λυκείου πέραν της πενθήμερης το καλοκαίρι όσοι θέλαμε μας πήγαν εκδρομή στο CERN.Όταν λες για διπλώματα,τι εννοείς (π.χ. αγγλικών,θυμάμαι είχα δώσει το Lower μέσα απ'το σχολείο μου)?
Είχατε ελεύθερο χρόνο εκτός ωρών σχολείου;
Ναι,προφανώς,αν δεν έκανες κάποια απογευματινή δραστηριότητα,14.15 σχολάγαμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος


Νομίζω έρχεσαι στα λόγια μου. Εγώ ως ταπεινός πληβείος του δημόσιου, σε αντίθεση με εσάς τον πατρίκιο, μπορώ να επιβεβαιώσω ότι τα φροντιστήρια ξεκινούσαν από α γυμνασίου, όμως συνήθως στα μαθήματα που δυσκολευοταν ο μαθητής, άντε και καμιά έκθεση. Με την πάροδο του χρόνου αυξάνονταν.
Υπήρχε μία πίεση στους μαθητές. Αυτό που λέμε η βαριά τσάντα. Σχολείο, φροντιστήριο, δραστηριότητες, διάβασμα, κοινώς πήξιμο.
Μηδέν πρωτοβουλία στο σχολικό περιβάλλον. Τυποποιημένα πράγματα και αν, καμία καλλιέργεια.
Ναι ξένες γλώσσες εννοούσα, παράλειψη μου.
Εννοείται το ιδιωτικό έχει αδυναμίες. Όμως φρονώ στην παρούσα φάση πλέονεκτεί.
Υγ. Παίζει να κατάλαβα σε ποιο αναφέρεσαι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
whitelioness
Πολύ δραστήριο μέλος


αυτο που αποκαλεις τον εαυτο σου πληβειο και τον αλλο πατρικιο και ειρωνικα να τα λες καπως ειναιΝομίζω έρχεσαι στα λόγια μου. Εγώ ως ταπεινός πληβείος του δημόσιου, σε αντίθεση με εσάς τον πατρίκιο, μπορώ να επιβεβαιώσω ότι τα φροντιστήρια ξεκινούσαν από α γυμνασίου, όμως συνήθως στα μαθήματα που δυσκολευοταν ο μαθητής, άντε και καμιά έκθεση. Με την πάροδο του χρόνου αυξάνονταν.
Υπήρχε μία πίεση στους μαθητές. Αυτό που λέμε η βαριά τσάντα. Σχολείο, φροντιστήριο, δραστηριότητες, διάβασμα, κοινώς πήξιμο.
Μηδέν πρωτοβουλία στο σχολικό περιβάλλον. Τυποποιημένα πράγματα και αν, καμία καλλιέργεια.
Ναι ξένες γλώσσες εννοούσα, παράλειψη μου.
Εννοείται το ιδιωτικό έχει αδυναμίες. Όμως φρονώ στην παρούσα φάση πλέονεκτεί.
σα να δειχνουν αισθηματα κατωτεροτητας
γιατι;εγω πηγα σε δημοσιο και ενταξει δεν συμμετειχα Στα προγραμματα (σε κανενα για την ακριβεια καθως αλλαζα σχολεια και οταν εφτανα σε κανενα που ειχε αργα εφτανα) και δεν αισθανομαι μειωμενη.
και γενικοτερα ειμαι ευχαριστημενη απο τη σχολικη μου δημοσια ζωη και το πληθος εμπειριων που μου προσεφερε.Ισως να χα περισσοτερα σε ιδιωτικο ισως ομως και λιγοτερα

στο χερι μου να τ αλλαξω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος


@ Θάλεια
Το εκπαιδευτικό σύστημα α βαθμιας και β βαθμιας δεν είναι από τα δυνατά σημεία της χώρας. Δίχως στήριξη από το σπίτι δεν πας πουθενά. Αυτό καυτηριάζω.
Και ναι στα χρόνια μου υπήρχαν πακέτα φροντιστηρίου για γυμνάσιο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θάλεια
Διάσημο μέλος


Καταρχάς ευχαριστώ.
Νομίζω έρχεσαι στα λόγια μου. Εγώ ως ταπεινός πληβείος του δημόσιου, σε αντίθεση με εσάς τον πατρίκιο, μπορώ να επιβεβαιώσω ότι τα φροντιστήρια ξεκινούσαν από α γυμνασίου, όμως συνήθως στα μαθήματα που δυσκολευοταν ο μαθητής, άντε και καμιά έκθεση. Με την πάροδο του χρόνου αυξάνονταν.
Υπήρχε μία πίεση στους μαθητές. Αυτό που λέμε η βαριά τσάντα. Σχολείο, φροντιστήριο, δραστηριότητες, διάβασμα, κοινώς πήξιμο.
Μηδέν πρωτοβουλία στο σχολικό περιβάλλον. Τυποποιημένα πράγματα και αν, καμία καλλιέργεια.
Ναι ξένες γλώσσες εννοούσα, παράλειψη μου.
Εννοείται το ιδιωτικό έχει αδυναμίες. Όμως φρονώ στην παρούσα φάση πλέονεκτεί.
Υγ. Παίζει να κατάλαβα σε ποιο αναφέρεσαι.
Εγώ ξέρω ελάχιστα άτομα που έκαναν ιδιαίτερα (όχι φροντιστήριο) στο γυμνάσιο και ήταν κυρίως τα παιδιά που κινδύνευαν να μείνουν. Δεν μπορείς να γενικεύεις και να επιβεβαιώνεις κιόλας ότι τα φροντιστήρια ξεκινούσαν στο γυμνάσιο! Όλοι περάσαμε από το γυμνάσιο και ξέρουμε τι ισχύει. Ούτε καν ολοκληρωμένα προγράμματα δεν έχουν τα φροντιστήρια για το γυμνάσιο... Αν είναι δυνατόν.
Το ίδιο πρήξιμο δεν έχουν και τα παιδιά των ιδιωτικών; Δεν δίνουν πανελλήνιες; Δεν αναφέρομαι στα ιδιωτικά που έχουν αμερικάνικη ρίζα και κάνουν Μπακαλορεά. Επίσης υπάρχει και το MUN που είναι μία ετήσια παράδοση και παίρνουν μέρος πολλά σχολεία ιδιωτικά-δημόσια. Τα δικά μου σχολεία (γυμνάσιο-λύκειο) απ'όσο θυμάμαι διοργάνωναν περιβαλλοντικές ομάδες εκτός σχολείου και πήγαιναν εκδρομές και στο εξωτερικό (Γερμανία, στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο, Βιέννη).
Πολύ λάσπη ρίχνουμε γενικά στα δημόσια και δε μ'αρέσει. Υπάρχουν καλά υπάρχουν και στραβά. Αλλά έτσι μας έχουν μάθει. Όπου υπάρχει δημόσια φλέβα τίποτα δε λειτουργεί σωστά. Κρίμα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
boss.
Δραστήριο μέλος


δημοσιο-ιδιωτικο μια η αλλη ειναι πλεον! δεν υπαρχουν μεγαλες διαφορετικες! και ξερω αρκετα καλα τι γινετε και στα 2 (νομιζω

η βασικοτερη διαφορα ειναι ο κοσμος που γνωριζει το παιδι! δηλαδη στο ιδιωτικο σχολειο, αν ειναι κανενα σοβαρο, οχι κατι σαβουρες, ας μην πουμε ονοματα, θα γνωρισει "καλυτερο" κοσμο!
προσωπικα θα ηθελα το παιδι μου να παει σε δημοσιο σχολειο, οπως και τα υπολοιπα παιδακια της γειτονιας του! στο ιδιωτικο σχολειο, ειδικα στο δημοτικο θα υπαρχει προβλημα κοινωνικοποιησης, ενω στο δημοσιο παει το παιδι γνωριζει τους φιλους του, και το απογευμα βγαινει μαζι τους, στο ιδιωιτικο? δεν γινετε αυτο, το ενα μενει βουλα, το αλλο κεντρο, το αλλο χολαργο κτλ κτλ...
θα προτιμουσα το ιδιωτικο σχολειο, μονο σε περιπτωση που θα εμενα στο κεντρο, καθως τα σχολεια του κεντρου ειναι αρκετα υποβαθμισμενα! ενω υπαρχουν σχολεια, στα προαστια που ειναι παρα πολυ καλα, με μεγαλες επιτυχιες στις πανελληνιες!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lolarikos
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vasilina93
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
unπαικτable
Πολύ δραστήριο μέλος


2ον )Γενικοτερα ο Ελληνας το εχει στο πετσι του να τα χωνει στο δημοσιο αλλα συγχρονως να μην κανει κατι για να το βελτιωσει.
3ον) Στην κατασκηνωση που πηγαινα ειμασταν στην σκηνη 30 παιδια. Τα 22-23 πηγαιναν σε ιδιωτικο και καποιες φορες οταν λεγαμε κατι κοροιδευαν για αυτο. Σε ενα παιχνιδι με ερωτησεις ομως αυτοι που κυριως απανταγαμε ειμασταν τα παιδια απο το δημοσιο.
Ας μην βομβαρδιζουμε συνεχεια το δημοσιο ομως. Ναι δεν υπαρχουν υποδομες, ναι υπαρχουν τεμπεληδες καθηγητες αλλα μην τα ισοπεδωνουμε. Προσωπικα φετος ειμαι πολυ ευχαριστημενος σε ποσοστο 85% απο τους καθηγητες μου. Ειναι πολλα που συντελουν στο να υποβαθμιζεται το δημοσιο σχολειο και το κυριοτερο για εμενα ειναι πως οι μαθητες ειναι προκαταλημενοι και λενε: "Τι να προσεχω στο σχολειο εχω το φροντηστηριο, ας κανω το χαβαλε μου τωρα".Πρεπει να αλλαξουμε νοοτροπια σε πολλα πραγματα και σε ενα απο αυτα ειναι το πως βλεπουμε τη δημοσια παιδεια.
ΥΓ->Φυσικα πολυ μεγαλο μεριδιο ευθυνης εχει και το ΥΠΕΠΘ που συνεχιζει μια πολιτικη που στλενει τα παδια στη παραπαιδεια. Αλλα αυτο παει σε αλλη συζητηση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.