Ιδανικό πρόγραμμα μαθημάτων

patra's_boy

Νεοφερμένος

Ο patra's_boy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
ναι ομως θα ηταν καλυτερα να ''σπάσουμε'' την ιστορια σε κομμάτια και να τη μαθαίνουμε κάθε χρόνο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 287 μηνύματα.
Η Δικιά μου Γνώμη

Β’ Λυκείου



Υποχρεωτικά



Ελληνική Γλώσσα (Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά κείμενα από μετάφραση, Νεοελληνική λογοτεχνία*) 5 ώρες την εβδομάδα

Μαθηματικά (Άλγεβρα - Γεωμετρία) 3 ώρες την εβδομάδα

Χημεία – Βιολογία – Φυσική 1 ώρα την εβδομάδα το καθένα

Ιστορία 2 ώρες την εβδομάδα

Πληροφορική 3 ώρες την εβδομάδα

Αγγλικά 2 ώρες την εβδομάδα

Γαλλικά ή Γερμανικά 1 ώρα την εβδομάδα

Φυσική Αγωγή 3 ώρες την εβδομάδα



Ομάδων Προσανατολισμού



Ανθρωπιστικών Σπουδών



Αρχαία Ελληνικά 3 ώρες την εβδομάδα

Λατινικά 2 ώρες την εβδομάδα



Θετικών Σπουδών

Μαθηματικά 3 ώρες την εβδομάδα

Φυσική 2 ώρες την εβδομάδα



Οικονομικών και Κοινωνικών σπουδών



Μαθηματικά (Στατιστική και Πιθανότητες) 3 ώρες την εβδομάδα

Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών (1η εκδοχή)/ Ανθρωπογεωγραφία- Οικονομική Γεωγραφία (2η εκδοχή) 2 ώρες την εβδομάδα



Επιλογής

Θρησκευτικά 2 ώρες την εβδομάδα

Θρησκειολογία 2 ώρες την εβδομάδα





Γ’ Λυκείου και Πανελλήνιες



Υποχρεωτικά



Ελληνική Γλώσσα (Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά κείμενα από μετάφραση, Νεοελληνική λογοτεχνία*) 4 ώρες την εβδομάδα

Μαθηματικά ή Ιστορία (ανάλογα την Ομάδα Προσανατολισμού) 2 ώρες την εβδομάδα

Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (2η εκδοχή) 2 ώρες την εβδομάδα

Αγγλικά 2 ώρες την εβδομάδα

Φυσική Αγωγή 3 ώρες την εβδομάδα



Ομάδων Προσανατολισμού



Ανθρωπιστικών Σπουδών (1ο πεδίο Ανθρωπιστικών και Νομικών Σπουδών) για σχολές: Νομικής, Ψυχολογίας, Ελληνόγλωσσων και Ξενόγλωσσων Φιλολογιών, Θεολογίας, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, ΜΜΕ κ.τ.λ.



Αρχαία Ελληνικά 6 ώρες την εβδομάδα

Λατινικά 6 ώρες την εβδομάδα

Ιστορία 6 ώρες την εβδομάδα (χωρίς παπαγαλία)



Θετικών Σπουδών (2ο πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών) για σχολές Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας, Αρχιτεκτόνων, Πολιτικών και Χημικών Μηχανικών, Μηχανικών Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Μηχανολόγων Μηχανικών, Πληροφορικής, Γεωπονίας, Δασολογίας, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.

Μαθηματικά 6 ώρες την εβδομάδα

Φυσική 6 ώρες την εβδομάδα

Χημεία 6 ώρες την εβδομάδα

Θετικών Σπουδών (3ο πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής) για σχολές Ιατρικής, Φαρμακευτικής, Οδοντιατρικής, Κτηνιατρικής, Νοσηλευτικής, Βιολογίας, Χημείας, Γεωπονίας, Δασοπονίας, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.

Χημεία 6 ώρες την εβδομάδα

Βιολογία 6 ώρες την εβδομάδα

Φυσική 6 ώρες την εβδομάδα

Θετικών Σπουδών (4ο πεδίο Επιστημών Πληροφορικής) για σχολές Πληροφορικής, Ψηφιακών Συστημάτων, Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας. (εδώ ο λόγος που γίνεται αυτό)

Μαθηματικά 6 ώρες την εβδομάδα

Πληροφορική 6 ώρες την Εβδομάδα

Φυσική – Ηλεκτρονική 6 ώρες την εβδομάδα








Οικονομικών και Κοινωνικών σπουδών (5ο πεδίο Οικονομικών και Κοινωνικών Σπουδών) για σχολές, Οικονομικών Επιστημών, Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, Ψυχολογίας, Κοινωνιολογίας, ΜΜΕ, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.



Μαθηματικά (Στατιστική και Πιθανότητες) 6 ώρες την εβδομάδα

Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (1η εκδοχή)/ Λογιστική (2η εκδοχή) 6 ώρες την εβδομάδα

Κοινωνιολογία 6 ώρες την εβδομάδα


Κοινές σχολές: Παιδαγωγικά, Θεάτρου, Κινηματογράφου, Μουσικών Σπουδών, ΙΦΕ, ΤΕΦΑΑ κτλ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,589 μηνύματα.
Για να επιτευχθεί το ιδεατό για εμένα θα έπρεπε να αναδιαμορφωθεί ολόκληρη η σχολική δομή, από την τωρινή φιλοσοφία έως και τις υποδομές των σχολείων.

Παρατηρώ πως όλοι εδώ στις αλλαγές τους παραμένουν πιστοί σε ένα επιστημονοκεντρικό σχολείο όπου θα βομβαρδίζει τους μαθητές του με ατελείωτες διαδοχικές επιστήμες ( φυσική, χημεία, ιστορία, αρχαία, μαθηματικά κλπ όλα αυτά σε μία μέρα ). Για αρχή για εμένα η γυμναστική θα έπρεπε να είναι καθημερινή και με κατάλληλες υποδομές. Όχι η χαρά του παιδιού αλλά ουσιαστική και υποχρεωτική εκγύμναση όλων των Ελλήνων και των Ελληνίδων.

Δεύτερον, χωρίς να εξαλειφθούν τα υπόλοιπα επιστημονικού τύπου μαθήματα θα έπρεπε να συνυπάρξουν με χρήσιμες γνώσεις για τη ζωή, μαθήματα όπως η μαγειρική/ραπτική, η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, διατροφολογία και το κυριότερο, κάτι που θα έπρεπε να διδάσκεται από τη κατώτατη βαθμίδα εκπαιδεύσεως έως το τέλος η αγωγή του πολίτου. Όχι ως τώρα που είναι κάτι ΚΠΑ και τέτοια η χαρά του παιδιού. Τα παιδιά από μικρά να εθιστούν στην ορθή συμπεριφορά ως αυριανοί πολίτες και εννοείται μέσα σε όλα αυτά να γίνονται δια βίου μαθήματα όπως της κυκλοφοριακής αγωγής. Το κράτος πρέπει να δώσει έμφαση επί τέλους στο να βγουν ορθοί αυριανοί πολίτες.

Τέλος, το σχολείο εκτός από το να σου δίνει γνώσεις και να σε προετοιμάζει για την έξω ζωή θα πρέπει να ανακαλύπτει το ατομικό ταλέντο που κρύβουμε όλοι μέσα μας, ως τώρα ελάχιστοι άνθρωποι το βρίσκουν. Αθλήματα, τέχνες ( μουσική, υποκριτική, εικαστικά κλπ ) θα έπρεπε να έχουν ιδιαίτερη έμφαση εντός του σχολικού ωραρίου με στόχο να εύρει καθείς και καθεμία το δρόμο του/της. Δεν θα έπρεπε να υπάρχουν αυστηρά καθορισμένες ώρες μαθημάτων για όλους/όλες. Θεωρώ πως όσο μεγαλώνει ένας/μία μαθητής/μαθήτρια θα έπρεπε σιγά σιγά να αφοσιώνεται όλο και περισσότερο στα μαθήματα που έχει κλίση και στο ταλέντο του ακόμα περισσότερο. Έτσι το σύστημα θα παράγει ικανότατους πολίτες να προσφέρουν τα φώτα τους ( καθείς/καθεμία στο πεδίο του/της ) εις την Πατρίδα.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,133 μηνύματα.
Η Δικιά μου Γνώμη

Β’ Λυκείου



Υποχρεωτικά



Ελληνική Γλώσσα (Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά κείμενα από μετάφραση, Νεοελληνική λογοτεχνία*) 5 ώρες την εβδομάδα

Μαθηματικά (Άλγεβρα - Γεωμετρία) 3 ώρες την εβδομάδα

Χημεία – Βιολογία – Φυσική 1 ώρα την εβδομάδα το καθένα

Ιστορία 2 ώρες την εβδομάδα

Πληροφορική 3 ώρες την εβδομάδα

Αγγλικά 2 ώρες την εβδομάδα

Γαλλικά ή Γερμανικά 1 ώρα την εβδομάδα

Φυσική Αγωγή 3 ώρες την εβδομάδα



Ομάδων Προσανατολισμού



Ανθρωπιστικών Σπουδών



Αρχαία Ελληνικά 3 ώρες την εβδομάδα

Λατινικά 2 ώρες την εβδομάδα



Θετικών Σπουδών

Μαθηματικά 3 ώρες την εβδομάδα

Φυσική 2 ώρες την εβδομάδα



Οικονομικών και Κοινωνικών σπουδών



Μαθηματικά (Στατιστική και Πιθανότητες) 3 ώρες την εβδομάδα

Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών (1η εκδοχή)/ Ανθρωπογεωγραφία- Οικονομική Γεωγραφία (2η εκδοχή) 2 ώρες την εβδομάδα



Επιλογής

Θρησκευτικά 2 ώρες την εβδομάδα

Θρησκειολογία 2 ώρες την εβδομάδα





Γ’ Λυκείου και Πανελλήνιες



Υποχρεωτικά



Ελληνική Γλώσσα (Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά κείμενα από μετάφραση, Νεοελληνική λογοτεχνία*) 4 ώρες την εβδομάδα

Μαθηματικά ή Ιστορία (ανάλογα την Ομάδα Προσανατολισμού) 2 ώρες την εβδομάδα

Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (2η εκδοχή) 2 ώρες την εβδομάδα

Αγγλικά 2 ώρες την εβδομάδα

Φυσική Αγωγή 3 ώρες την εβδομάδα



Ομάδων Προσανατολισμού



Ανθρωπιστικών Σπουδών (1ο πεδίο Ανθρωπιστικών και Νομικών Σπουδών) για σχολές: Νομικής, Ψυχολογίας, Ελληνόγλωσσων και Ξενόγλωσσων Φιλολογιών, Θεολογίας, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, ΜΜΕ κ.τ.λ.



Αρχαία Ελληνικά 6 ώρες την εβδομάδα

Λατινικά 6 ώρες την εβδομάδα

Ιστορία 6 ώρες την εβδομάδα (χωρίς παπαγαλία)



Θετικών Σπουδών (2ο πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών) για σχολές Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας, Αρχιτεκτόνων, Πολιτικών και Χημικών Μηχανικών, Μηχανικών Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Μηχανολόγων Μηχανικών, Πληροφορικής, Γεωπονίας, Δασολογίας, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.

Μαθηματικά 6 ώρες την εβδομάδα

Φυσική 6 ώρες την εβδομάδα

Χημεία 6 ώρες την εβδομάδα

Θετικών Σπουδών (3ο πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής) για σχολές Ιατρικής, Φαρμακευτικής, Οδοντιατρικής, Κτηνιατρικής, Νοσηλευτικής, Βιολογίας, Χημείας, Γεωπονίας, Δασοπονίας, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.

Χημεία 6 ώρες την εβδομάδα

Βιολογία 6 ώρες την εβδομάδα

Φυσική 6 ώρες την εβδομάδα

Θετικών Σπουδών (4ο πεδίο Επιστημών Πληροφορικής) για σχολές Πληροφορικής, Ψηφιακών Συστημάτων, Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας. (εδώ ο λόγος που γίνεται αυτό)

Μαθηματικά 6 ώρες την εβδομάδα

Πληροφορική 6 ώρες την Εβδομάδα

Φυσική – Ηλεκτρονική 6 ώρες την εβδομάδα








Οικονομικών και Κοινωνικών σπουδών (5ο πεδίο Οικονομικών και Κοινωνικών Σπουδών) για σχολές, Οικονομικών Επιστημών, Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, Ψυχολογίας, Κοινωνιολογίας, ΜΜΕ, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.



Μαθηματικά (Στατιστική και Πιθανότητες) 6 ώρες την εβδομάδα

Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (1η εκδοχή)/ Λογιστική (2η εκδοχή) 6 ώρες την εβδομάδα

Κοινωνιολογία 6 ώρες την εβδομάδα


Κοινές σχολές: Παιδαγωγικά, Θεάτρου, Κινηματογράφου, Μουσικών Σπουδών, ΙΦΕ, ΤΕΦΑΑ κτλ.
Συγχώρα με εαν δεν το κατάλαβα, τι ακριβώς "αλλάζει" το πλάνο σου από το τωρινό σύστημα;
 

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 287 μηνύματα.
Συγχώρα με εαν δεν το κατάλαβα, τι ακριβώς "αλλάζει" το πλάνο σου από το τωρινό σύστημα;

  • Μείωση παπαγαλίας Στο μάθημα της Ιστορίας
  • Διαφορετικός τρόπος διδασκαλείας της Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας
  • Ομάδα Προσανατολισμού Οικονομίας στην Β' Λυκείου
  • Επιλογή αναμέσα σε Κλασικά Θρησκευτικά και Θρησκεολογία Κοινωνιολογικού περιεχομένου στην Β' Λυκείου
  • Κατάργηση του Μαθήματος των Θρησκευτικών στην Γ' Λυκείου
  • Διαχωρισμός των Σπουδών Πληροφορικής απο τις Σπουδές Οικονομίας.
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,053 μηνύματα.
Τα προγράμματα μαθημάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δεν καθορίζονται μόνο από το όραμα της παιδείας, αλλά (κυρίως) και από τους παρακάτω παράγοντες:
1) Το πόσο ένα πρόγραμμα είναι πρακτικά εφαρμόσιμο και ποιο οικονομικό κόστος έχει. Για παράδειγμα, υπάρχουν και πολύ μικρά απομονωμένα σχολεία (σε ορεινά μέρη ή σε νησιά). Αν η τρίτη τάξη λυκείου έχει 5 παιδιά, δεν είναι εύκολο να υπάρχουν και 5 επιστημονικά πεδία.
2) Οι αντιδικία μεταξύ των συντεχνιών. Αν αυξηθούν οι ώρες κάποιου μαθήματος, αναγκαστικά (αφού το σύνολο είναι σταθερό), θα πρέπει να μειωθούν οι ώρες κάποιου άλλου. Εδώ μπαίνει το ποια συντεχνία καθηγητών είναι πιο ισχυρή και έχει τα περισσότερα "μέσα". Παράδειγμα, η εναλλαγή λατινικών και κοινωνιολογίας.
3) Η κυρίαρχη ιδεολογία του κράτους. Ένα συντηρητικό κράτος θα προτιμήσει τα θρησκευτικά, τα αρχαία ελληνικά και τα λατινικά από την κοινωνιολογία. Ένα φασιστικό κράτος θα θέλει πολλή γυμναστική, προπαγάνδα και στρατιωτικά μαθήματα (όπως στην Τουρκία και τη Βόρεια Κορέα).


1676131113723.png
 

tsiobieman

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Η Δικιά μου Γνώμη

Β’ Λυκείου



Υποχρεωτικά



Ελληνική Γλώσσα (Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά κείμενα από μετάφραση, Νεοελληνική λογοτεχνία*) 5 ώρες την εβδομάδα

Μαθηματικά (Άλγεβρα - Γεωμετρία) 3 ώρες την εβδομάδα

Χημεία – Βιολογία – Φυσική 1 ώρα την εβδομάδα το καθένα

Ιστορία 2 ώρες την εβδομάδα

Πληροφορική 3 ώρες την εβδομάδα

Αγγλικά 2 ώρες την εβδομάδα

Γαλλικά ή Γερμανικά 1 ώρα την εβδομάδα

Φυσική Αγωγή 3 ώρες την εβδομάδα



Ομάδων Προσανατολισμού



Ανθρωπιστικών Σπουδών



Αρχαία Ελληνικά 3 ώρες την εβδομάδα

Λατινικά 2 ώρες την εβδομάδα



Θετικών Σπουδών

Μαθηματικά 3 ώρες την εβδομάδα

Φυσική 2 ώρες την εβδομάδα



Οικονομικών και Κοινωνικών σπουδών



Μαθηματικά (Στατιστική και Πιθανότητες) 3 ώρες την εβδομάδα

Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών (1η εκδοχή)/ Ανθρωπογεωγραφία- Οικονομική Γεωγραφία (2η εκδοχή) 2 ώρες την εβδομάδα



Επιλογής

Θρησκευτικά 2 ώρες την εβδομάδα

Θρησκειολογία 2 ώρες την εβδομάδα





Γ’ Λυκείου και Πανελλήνιες



Υποχρεωτικά



Ελληνική Γλώσσα (Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά κείμενα από μετάφραση, Νεοελληνική λογοτεχνία*) 4 ώρες την εβδομάδα

Μαθηματικά ή Ιστορία (ανάλογα την Ομάδα Προσανατολισμού) 2 ώρες την εβδομάδα

Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (2η εκδοχή) 2 ώρες την εβδομάδα

Αγγλικά 2 ώρες την εβδομάδα

Φυσική Αγωγή 3 ώρες την εβδομάδα



Ομάδων Προσανατολισμού



Ανθρωπιστικών Σπουδών (1ο πεδίο Ανθρωπιστικών και Νομικών Σπουδών) για σχολές: Νομικής, Ψυχολογίας, Ελληνόγλωσσων και Ξενόγλωσσων Φιλολογιών, Θεολογίας, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, ΜΜΕ κ.τ.λ.



Αρχαία Ελληνικά 6 ώρες την εβδομάδα

Λατινικά 6 ώρες την εβδομάδα

Ιστορία 6 ώρες την εβδομάδα (χωρίς παπαγαλία)



Θετικών Σπουδών (2ο πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών) για σχολές Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας, Αρχιτεκτόνων, Πολιτικών και Χημικών Μηχανικών, Μηχανικών Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Μηχανολόγων Μηχανικών, Πληροφορικής, Γεωπονίας, Δασολογίας, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.

Μαθηματικά 6 ώρες την εβδομάδα

Φυσική 6 ώρες την εβδομάδα

Χημεία 6 ώρες την εβδομάδα

Θετικών Σπουδών (3ο πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής) για σχολές Ιατρικής, Φαρμακευτικής, Οδοντιατρικής, Κτηνιατρικής, Νοσηλευτικής, Βιολογίας, Χημείας, Γεωπονίας, Δασοπονίας, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.

Χημεία 6 ώρες την εβδομάδα

Βιολογία 6 ώρες την εβδομάδα

Φυσική 6 ώρες την εβδομάδα

Θετικών Σπουδών (4ο πεδίο Επιστημών Πληροφορικής) για σχολές Πληροφορικής, Ψηφιακών Συστημάτων, Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας. (εδώ ο λόγος που γίνεται αυτό)

Μαθηματικά 6 ώρες την εβδομάδα

Πληροφορική 6 ώρες την Εβδομάδα

Φυσική – Ηλεκτρονική 6 ώρες την εβδομάδα








Οικονομικών και Κοινωνικών σπουδών (5ο πεδίο Οικονομικών και Κοινωνικών Σπουδών) για σχολές, Οικονομικών Επιστημών, Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, Ψυχολογίας, Κοινωνιολογίας, ΜΜΕ, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.



Μαθηματικά (Στατιστική και Πιθανότητες) 6 ώρες την εβδομάδα

Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (1η εκδοχή)/ Λογιστική (2η εκδοχή) 6 ώρες την εβδομάδα

Κοινωνιολογία 6 ώρες την εβδομάδα


Κοινές σχολές: Παιδαγωγικά, Θεάτρου, Κινηματογράφου, Μουσικών Σπουδών, ΙΦΕ, ΤΕΦΑΑ κτλ.
Προσωπικά συμφωνώ απόλυτα με το πρόγραμμά σου , η μόνη προσθήκη που θα έκανα είναι να βάλεις σχολές Μηχανικών Υπολογιστών / ΗΜΜΥ στο 4ο πεδίο μαζί με τις υπόλοιπες.
 

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 287 μηνύματα.
Προσωπικά συμφωνώ απόλυτα με το πρόγραμμά σου , η μόνη προσθήκη που θα έκανα είναι να βάλεις σχολές Μηχανικών Υπολογιστών / ΗΜΜΥ στο 4ο πεδίο μαζί με τις υπόλοιπες.

Μπορεί και να έχεις δικαίο.

Παντώς εγω πιστεύω οτι το υποθετικό 4ο πεδίο πρέπει να έχει τα 4ετη τμήματα χώρις πολυτεχνικό χαρακτήρα.

Δηλαδή:

  • Το τμήμα Τεχνολογιών Ψηφιακής Βιομηχανίας του ΕΚΠΑ
  • Το τμήμα Πληροφορικής και Τηλεματικής του Χαροκοπείου
  • Τα τέσσερα τμήματα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (ΕΚΠΑ, Άρτα, Τρίπολη, Λαμία)
  • Το τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης
  • Το τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στην Βιοϊατρική στην Λαμία
  • Οι δύο κατευθύνσεις του τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του ΠΑΜΑΚ
  • Τα έξι τμήματα Πληροφορικής (ΟΠΑ, ΠΑΠΕΙ, ΔΙΠΑΕ, Ιόνιο, Καστορία, ΑΠΘ)
  • Και τα τρία τμήματα Ψηφιακών Συστημάτων (ΠΑΠΕΙ, Σπάρτη, Λάρισα)​
Υπάρχει ενα πρόβλημα.

Είναι ευκόλο να γίνει ο διαχωρισμός του υπάρχοντος 4ο πεδίου με καταργίσεις απο αυτό εκτός της Πληροφορικής και των άλλων Τεχνολογικών σχολών (Επιστήμης Σχεδιασμού Επίπλου και Ξύλου, Ηλεκτρονικών Μηχανικών, Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων, Μηχανικών Πληρφορικής και Υπολογιστών, Γραφιστικής) και την παραμονή τους μόνο στο 2ο πεδίο.

Όμως θα μπορούσαν να σταθούν τα τμήματα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης και Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης που προσφέρουν δικαιώματα Μηχανολόγου Μηχανικού, άλλα ταυτόχρονα έχουν και μαθήματα διοίκησης να στάθουν στο υποθετικό 5ο πεδίο ή πρέπει να παραμείνουν και αυτές μόνο στο 2ο πεδίο;
 
Τελευταία επεξεργασία:

tsiobieman

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Παντώς εγω πιστεύω οτι το υποθετικό 4ο πεδίο πρέπει να έχει τα 4ετη τμήματα χώρις πολυτεχνικό χαρακτήρα.
Από τη στιγμή που βάζεις φυσική / ηλεκτρονική μέσα στα μαθήματα ένας υποψήφιος πανελλαδικών θα έχει το υπόβαθρο που χρειάζεται για να παρακολουθήσει αυτές τις σχολές (Μηχανικών Υπολογιστών και Πληροφορικής / ΗΜΜΥ) όπως παλαιότερα με την τεχνολογική κατεύθυνση που υπήρχε.

Όμως θα μπορούσαν να σταθούν τα τμήματα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης και Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης που προσφέρουν δικαιώματα Μηχανολόγου Μηχανικού, άλλα ταυτόχρονα έχουν και μαθήματα διοίκησης να στάθουν στο υποθετικό 5ο πεδίο ή πρέπει να παραμείνουν και αυτές μόνο στο 2ο πεδίο;
Πιστεύω ναι θα μπορούσαν γιατί ήδη έχεις πρόσβαση σε αυτές τις σχολές με το υπάρχον 4ο πεδίο. :)
 

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 287 μηνύματα.
Ένα μάθημα με του οποίου ο τρόπος διδασκαλίας είναι αντίθετος με αυτό που πιστεύω είναι αυτό της Λογοτεχνίας. Έχουμε καθηγητές να κάνουν μια ξερή απαγγελία του εκάστοτε αποσπάσματος και κανονικά θα έπρεπε να βοηθούν τους μαθητές να το κατανοήσουν. Ένα από τα λίγα καλά είναι ότι μπορούμε να γράψουμε ένα διαφορετικό φινάλε στο κείμενο. Επίσης καλός ο Παπαδιαμάντης και ο Ελύτης αλλά πρέπει να υπάρχει μεγάλη ποικιλία ελληνικών και μεταφρασμένων κειμένων όπως· λ:

  • Επιστημονική φαντασία ("Φρανκενστάϊν", της Μαίρη Σέλλεϋ, "2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος" , του Άρθουρ Κλάρκ)
  • Ξένη αστυνομική λογοτεχνία (Αγκάθα Κρίστι, Ρέημοντ Τσάντλερ)
  • Ελληνική αστυνομική λογοτεχνία (Πέτρος Μάρκαρης).
 

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 287 μηνύματα.
Νεκραναστένω το θρέντ αυτό για να επισημάνω τις αλλαγές

Α΄ Λυκείου


Υποχρεωτικά



Ελληνική Γλώσσα (Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά, Νεοελληνική λογοτεχνία) 5 ώρες την εβδομάδα

Μαθηματικά (Άλγεβρα - Γεωμετρία) 3 ώρες την εβδομάδα

Χημεία – Βιολογία – Φυσική 1 ώρα την εβδομάδα το καθένα

Ιστορία 2 ώρες την εβδομάδα

Πληροφορική 3 ώρες την εβδομάδα

Θρησκευτικά 2 ώρες την εβδομάδα

Αγγλικά 2 ώρες την εβδομάδα

Δικαίο, Πολιτική και Οικονομία 2 ώρες την εβδομάδα

Φυσική Αγωγή 2 ώρες την εβδομάδα


Επιλογής


Μουσική ή Εικαστικά ή Θέατρο 1 ώρα την εβδομάδα

Μηχανολογία & Μηχανές 1 ώρα την εβδομάδα (ΝΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ ΣΤΑ ΓΕΛ!)

Στρατηγική 1 ώρα την εβδομάδα




Β’ Λυκείου



Υποχρεωτικά



Ελληνική Γλώσσα (Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά κείμενα από μετάφραση, Νεοελληνική λογοτεχνία) 5 ώρες την εβδομάδα

Μαθηματικά (Άλγεβρα - Γεωμετρία) 3 ώρες την εβδομάδα

Χημεία – Βιολογία – Φυσική 1 ώρα την εβδομάδα το καθένα

Ιστορία 2 ώρες την εβδομάδα

Πληροφορική 3 ώρες την εβδομάδα

Αγγλικά 2 ώρες την εβδομάδα

Γαλλικά ή Γερμανικά ή Ιταλικά ή Ιαπωνικά 1 ώρα την εβδομάδα

Φυσική Αγωγή 3 ώρες την εβδομάδα



Ομάδων Προσανατολισμού



Ανθρωπιστικών Σπουδών



Αρχαία Ελληνικά 3 ώρες την εβδομάδα

Λατινικά 2 ώρες την εβδομάδα

Φιλοσοφία 1/2 ώρα την εβδομάδα



Θετικών Σπουδών

Μαθηματικά 3 ώρες την εβδομάδα

Φυσική 2 ώρες την εβδομάδα

Χημεία 2 ώρες την εβδομάδα



Οικονομικών και Κοινωνικών σπουδών



Μαθηματικά (Στατιστική και Πιθανότητες) 3 ώρες την εβδομάδα

Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών 2 ώρες την εβδομάδα

Ανθρωπογεωγραφία- Οικονομική Γεωγραφία 2 ώρες την εβδομάδα




Επιλογής

Θρησκευτικά 2 ώρες την εβδομάδα

Θρησκειολογία 2 ώρες την εβδομάδα





Γ’ Λυκείου και Πανελλήνιες



Υποχρεωτικά



Ελληνική Γλώσσα (Νεοελληνική Γλώσσα, Νεοελληνική λογοτεχνία) 4 ώρες την εβδομάδα

Μαθηματικά ή Ιστορία (ανάλογα την Ομάδα Προσανατολισμού) 2 ώρες την εβδομάδα

Αγγλικά 2 ώρες την εβδομάδα

Φυσική Αγωγή 3 ώρες την εβδομάδα



Ομάδων Προσανατολισμού



Ανθρωπιστικών Σπουδών (1ο πεδίο Ανθρωπιστικών και Νομικών Σπουδών) για σχολές: Νομικής, Ψυχολογίας, Φιλολογίας, Φιλοσοφίας, Ιστορίας και Αρχαιολογίας, Ξενόγλωσσων Φιλολογιών, Θεολογίας, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, ΜΜΕ κ.τ.λ.



Αρχαία Ελληνικά 6 ώρες την εβδομάδα

Λατινικά 6 ώρες την εβδομάδα

Ιστορία 6 ώρες την εβδομάδα (χωρίς παπαγαλία)



Θετικών Σπουδών (2ο πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών) για σχολές Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας, Γεωλογίας, Αρχιτεκτόνων, Πολιτικών και Χημικών Μηχανικών, Μηχανικών Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Μηχανολόγων Μηχανικών, Πληροφορικής, Γεωπονίας, Δασολογίας, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.

Μαθηματικά 6 ώρες την εβδομάδα

Φυσική 6 ώρες την εβδομάδα

Χημεία 6 ώρες την εβδομάδα


Θετικών Σπουδών (3ο πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής) για σχολές Ιατρικής, Φαρμακευτικής, Οδοντιατρικής, Κτηνιατρικής, Νοσηλευτικής, Βιολογίας, Χημείας, Βιοϊατρικών Επιστημών, Γεωπονίας, Δασοπονίας, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.

Βιολογία 6 ώρες την εβδομάδα

Χημεία 6 ώρεςτην εβδομάδα

Φυσική 6 ώρες την εβδομάδα


Θετικών Σπουδών (4ο πεδίο Επιστημών Πληροφορικής) για σχολές Πληροφορικής, Μηχανικών Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Ψηφιακών Συστημάτων, Μαθηματικών, Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.

Μαθηματικά 6 ώρες την εβδομάδα

Πληροφορική 6 ώρες την Εβδομάδα

Φυσική – Ηλεκτρονική 6 ώρες την εβδομάδα



Οικονομικών και Κοινωνικών Σπουδών (5ο πεδίο Οικονομικών και Κοινωνικών Σπουδών) για σχολές, Οικονομικών Επιστημών, Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Στατιστικής, Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, Πολιτικών Επιστημών, Ψυχολογίας, Κοινωνιολογίας, ΜΜΕ, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.


Μαθηματικά (Στατιστική και Πιθανότητες) 6 ώρες την εβδομάδα

Οικονομία 6 ώρες την εβδομάδα

Κοινωνιολογία 6 ώρες την εβδομάδα


Κοινές σχολές: Παιδαγωγικά, Θεάτρου, Κινηματογράφου, Μουσικών Σπουδών, ΙΦΕ, ΤΕΦΑΑ, Τεχνών Ήχου και Εικόνας κ.τ.λ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top