Ιδανικό πρόγραμμα μαθημάτων

SCULLY

Πολύ δραστήριο μέλος

Η SCULLY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 1,057 μηνύματα.
πως θα διαμορφωνατε εσεις το αναλυτικο προγραμμα μαθηματων αν μπορουσατε (π δυστυχως δν μας ρωταει κανεις)??εννοω ,ποια μαθηματα θα καταργουσατε ,ποια θα βαζατε επιλογης ,ποια υποχρωτικα και ποσες ωρες τη βδομαδα για το καθενα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Κατ'αρχας η θέση μου είναι γνωστή. Θα καταργούσα τις κατευθύνσεις ακόμη και στη Γ'.
Απο κει και πέρα θα έβαζα, για όλο το Λύκειο...

Α. Υποχρεωτικά
Μαθηματικά (μίξη Αλγεβρας-Γεωμετρίας-Κατευθυνσης): 5 ώρες
Φυσική: 2 ώρες
Χημεία: 1 ώρα
Νέα Ελληνική Γλώσσα: 3 ώρες
Νέα Ελληνικά Κείμενα: 2 ώρες
Αρχαία (με ριζική αναδόμηση του τρόπου διδασκαλίας): 3 ώρες
Θρησκευτικά: 2 ώρες
Δίκαιο/Διοίκηση/Οικονομία: 3 ώρες
Κοινωνιολογία: 3 ώρες
Βιολογία: 1 ώρα
Ιστορία: 2 ώρες
Προγραμματισμός: 2 ώρες
Αγγλικά: 1 ώρα

Β. Επιλογης (2 ώρες εβδομαδιαίως)
1) Β' Ξενη γλώσσα
2) Σχέδιο
3) Εικαστικά
4) Φυσική των Σωματιδίων
5) Αστρονομία


Έτσι, θα είχαμε 2 επτάωρα και 3 εξάωρα την εβδομάδα.
Ταυτόχρονα, θα μετακινούσα το πρόγραμμα, ωστε η πρώτη ώρα να αρχίζει στις 9 και η έβδομη να λήγει στις 3 το μεσημέρι.


Όταν με το καλό γίνω υπουργός παιδείας και υπουργέψω θα το εφαρμόσω. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SCULLY

Πολύ δραστήριο μέλος

Η SCULLY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 1,057 μηνύματα.
αντε βρε me το καλο!!!ischool proudly presents the minister of education mr miv:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
μιβ, τα αρχαία να μείνουν όπως είναι και να πάνε σε 4 ώρες την εβδομάδα. Κατά τα άλλα το πρόγραμμά σου είναι καλό!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!Βάλια!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η seize the day* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Νέα Κρήνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω πώς στο γυμνάσιο τα υποχρεωτικά μαθήματα πρέπει να είναι:
Μαθηματικά
Χημεία
Φυσική
Αρχαία-ιλιάδα (αλλά σε λιγότερες ώρες)
Γλώσσα-κείμενα( σε περισσότερες ώρες, δεν είναι δυνατόν να διδασκόμαστε αρχαία 5 ώρες και νέα 4..., είναι το λιγότερο απαράδεκτο)
Γυμναστική(που δεν ξέρω γιατί δεν την περιέλαβε ο προηγούμενος, αλλά είναι πολύ σημαντικό τα παιδιά να έχουν μία αθλητική παιδεία)
Γεωγραφία(επίσης να αλλάξει ο τρόπος διδασκαλίας της, να αφαιρεθούν όλα τα κουραστικά κείμενα και να αντικατασταθούν με απλές γνώσεις)
ιστορία
Πληροφορική(όχι 1 αλλά 2 ώρες την βδομάδα, οι υπολογιστές είναι το μέλλον σε πολλές επιχειρήσεις)
τέλος αγγλικά
Τώρα από μαθήματα επιλογής:
Γαλλικά-Γερμανικά
θρησκευτικά
καλλιτεχνικά
(άμα ξέχασα και κάτι θα το προσθέσω:P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Κατ'αρχας η θέση μου είναι γνωστή. Θα καταργούσα τις κατευθύνσεις ακόμη και στη Γ'.
Απο κει και πέρα θα έβαζα, για όλο το Λύκειο...

Α. Υποχρεωτικά
Μαθηματικά (μίξη Αλγεβρας-Γεωμετρίας-Κατευθυνσης): 5 ώρες
Φυσική: 2 ώρες
Χημεία: 1 ώρα
Νέα Ελληνική Γλώσσα: 3 ώρες
Νέα Ελληνικά Κείμενα: 2 ώρες
Αρχαία (με ριζική αναδόμηση του τρόπου διδασκαλίας): 3 ώρες
Θρησκευτικά: 2 ώρες
Δίκαιο/Διοίκηση/Οικονομία: 3 ώρες
Κοινωνιολογία: 3 ώρες
Βιολογία: 1 ώρα
Ιστορία: 2 ώρες
Προγραμματισμός: 2 ώρες
Αγγλικά: 1 ώρα

Β. Επιλογης (2 ώρες εβδομαδιαίως)
1) Β' Ξενη γλώσσα
2) Σχέδιο
3) Εικαστικά
4) Φυσική των Σωματιδίων
5) Αστρονομία


Έτσι, θα είχαμε 2 επτάωρα και 3 εξάωρα την εβδομάδα.
Ταυτόχρονα, θα μετακινούσα το πρόγραμμα, ωστε η πρώτη ώρα να αρχίζει στις 9 και η έβδομη να λήγει στις 3 το μεσημέρι.


Όταν με το καλό γίνω υπουργός παιδείας και υπουργέψω θα το εφαρμόσω. :P

Εγώ κύριε πρόεδρε έχω την πρόταση να μειωθεί 1 μήνα το καλοκαίρι, δηλαδή να κλείνουν τέλη ιουνίου και να ανοίγουν πρώτη Σεπτεμβρίου και έτσι όλο το χρόνο να κάνουμε 1 εξάωρο και 4 πεντάωρα καλύπτωτας την ύλη και με το παραπάνω... Το προτιμώ από 9 μήνες να πήζουμε και 3 μήνες να βαριόμαστε που ζούμε. Έτσι θα είναι πιο χαλαρά 10 μήνες που στην ουσία πάλι 9 θα είναι, ενώ δεν προλαβαίνεις να βαρεθείς μέσα σε ένα δίμηνο... Συμφωνώ να ξεκινούν στις 9. ΈΤσι με τα εξάωρα και πεντάωρο θα τελιώνουν πάλι ίδια ώρα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
μιβ, τα αρχαία να μείνουν όπως είναι και να πάνε σε 4 ώρες την εβδομάδα. Κατά τα άλλα το πρόγραμμά σου είναι καλό!


Δε μπορούν τα Αρχαία να είναι περισσότερα από τα Νέα...Και φυσικά δε μπορούν να μείνουν όπως είναι.

Η γυμναστική είναι απλά χάσιμο χρόνου στο Λύκειο. Δεν υφίσταται αθλητική παιδεία, οπότε καλύτερα να σχολάμε στο εξάωρο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Η γυμναστική είναι απλά χάσιμο χρόνου στο Λύκειο. Δεν υφίσταται αθλητική παιδεία, οπότε καλύτερα να σχολάμε στο εξάωρο.

Συμφωνώ! Κατάργηση Γυμναστικής, μουσικής και καλλιτεχνικών και απλά προσθήκη επιμορφωτικών σεμιναρίων-παρουσιάσεων, δηλαδή μια φορά την εβδομάδα ένα δίωρο να έρχονται κάποιοι να κάνουν παρουσίαση είτε για την άθληση μουσική τέχνες και άλλους τομείς που είναι πιο επικοδομητικό και έτσι θα μένουν και κενές ώρες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Διαφωνω με τη 1 ωρα χημεια και 1 βιολογια, αυτα τα μαθηματα ειναι σημαντικα για την καθημερινη ζωη καθως τα παντα γυρω μας, σχετιζονται με αυτα! Επισης δε νομιζω οτι ο προγραμματισμος πρεπει να ειναι υποχρεωτικος καθως δεν ενδιαφερονται ολοι (και δεν εχουν λογο κιολας) με τον προγραμματισμο αφου καποιοι δεν εχουν καν υπολογιστη. Καλυτερα θα ηταν 2 ωρες χημεια και 2 βιολογια. Κατα τα αλλα δεν ειναι ασχημο το προγραμμα του μιβ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστίνα20750

Νεοφερμένος

Η Χριστίνα20750 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Εμένα θα μου άρεσε στο μέλλον να δω κάτι τέτοιο:
(Μιλώ για Ενιαίο Λύκειο με κατεύθυνση από την Α'Λυκείου και όχι από Β' και Γ'.
Η "πρότασή" μου επίσης είναι βασισμένη στα Κυπριακά δεδομένα, τα οποία βρίσκω αρκετά καλά!) :no1:



Α. Κοινός Κορμός
  1. Νέα Ελληνικά - 5 διδακτικές περίοδοι
  • Κείμενα : 2
  • Λογοτεχνικό : 1
  • Νέα Ελληνική Γλώσσα : 2
2. Μαθηματικά - 3 διδακτικές περίοδοι (*)

3. Αρχαία - 2 διδακτικές περίοδοι (*)
  • Αρχαία Ελληνική Γραμματεία - 1
  • Αρχαία Ελληνική Γλώσσα - 1
4. Ξένη Γλώσσα Ι - 2 διδακτικές περίοδοι (*)

5. Ιστορία - 2 διδακτικές περίοδοι (*)

6. Φυσική - 1 διδακτική περίοδος (*)



Β. Μαθήματα Κατεύθυνσης

1. Τέσσερα μαθήματα x 4 διδακτικές περίοδοι



Γ. Μαθήματα Ενδιαφέροντος

1. Δύο μαθήματα x 2 διδακτικές περίοδοι
  • Θρησκευτικά
  • Θρησκειολογία
  • Ξένη Γλώσσα ΙΙ
  • Γυμναστική
  • Φιλοσοφία
  • Κοινωνιολογία
  • Θέατρο
  • Λογική
  • Φυσική
  • Χημεία (*)
  • κτλ ? κτλ ? κτλ ?
Σύνολο 35 διδακτικές περίοδοι = 7 κάθε μέρα. :]

(*) σε περίπτωση που υπάρχει επιλογή του μαθήματος ως μάθημα κατεύθυνσης, οι 4 διδακτικές ώρες προστίθενται με τις ώρες Κοινού Κορμού. ΠΧ τα μαθηματικά κατεύθυνσης θα είναι 4+3=7 ώρες. Φυσική 4+1=5, Χημεία 2+4=6 κοκ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AlexanderV

Νεοφερμένος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 118 μηνύματα.
Εγώ προτείνω ριζική αλαγή του ελληνικού σχολείου με πρότυπο την Αγγλία.
Δυστυχώς όμως μια τέτοια αλαγή είναι στην πράξη σχεδών αδύνατη (τουλάχιστον για τα επόμενα 20 χρόνια) για τα ελληνικά δεδομένα και για την ελληνική νοοτροπία άρα δεν το αναλύω περετέρω :'(...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Εγώ προτείνω ριζική αλαγή του ελληνικού σχολείου με πρότυπο την Αγγλία.
Δυστυχώς όμως μια τέτοια αλαγή είναι στην πράξη σχεδών αδύνατη (τουλάχιστον για τα επόμενα 20 χρόνια) για τα ελληνικά δεδομένα και για την ελληνική νοοτροπία άρα δεν το αναλύω περετέρω :'(...

Σε διαφορετικούς λαούς δεν μπορείς να εφαρμόσεις ένα σύστημα κοινό. Ακόμη κι αν κάποτε εφαρμοστεί το αγγλικό σύστημα εδώ πέρα είναι καταδικασμένο να αποτύχει γιατί η νοοτροπία των Ελλήνων και της Ελλάδας είναι ριζικά διαφορετική. Όχι χειρότερη, μην παρανοηθούν τα λεγόμενά μου. Απλά ο καθένας έχει τις ιδιαιτερότητές του. Ένα σύστημα, όπως της Αγγλίας, που βασίζεται πάνω στην καπιταλιστική παραγωγή στην Ελλάδα, όπως και σε άλλες χώρες, όπως Γαλλία, Ιταλία, δεν μπορεί να εφαρμοστεί για κανένα λόγο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epistaths

Νεοφερμένος

Ο epistaths αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Τα εφτάωρα είναι κουραστικά. Με όσες αναλύσεις έχουν γίνει μέχρι τώρα στα προγράμματα, δε το έχει καταλάβει κανείς. Οι 30 ώρες την εβδομάδα είναι υπέρ αρκετές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hiro

Νεοφερμένος

Ο Hiro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 75 μηνύματα.
Πρώτα απ' όλα, τα περισσότερα μαθήματα να γίνουν επιλογής. Να υπάρχουν λίγα μαθήματα κορμού για όλους, και να υπάρχουν πολλά μαθήματα επιλογής.

Λιγότεροι μαθητές σε κάθε αίθουσα, το πολύ 15-20. Λίγη δουλειά για το σπίτι, τα περισσότερα θα γίνονται στο σχολείο.

Υποχρεωτικά αρχαία μόνο για δύο χρόνια στο Γυμνάσιο, και στη συνέχεια επιλογής για όποιον θέλει να συνεχίσει. Μουσική υποχρεωτική σε σχεδόν όλο το γυμνάσιο-λύκειο, και να γίνεται σοβαρή δουλεία, πχ εκμάθηση κιθάρας ή πιάνου.

Υποχρεωτικά αγγλικά μέχρι επίπεδο Lower-intermediate, και επίπεδο proficiency επιλογής για όποιον θέλει να συνεχίσει. (προφανώς να γίνεται δουλειά και να μην χρειάζονται φροντιστήρια)

Υποχρεωτική σεξουαλική αγωγή τα πρώτα δύο χρόνια του γυμνασίου.

Παπαγαλία: KILL IT WITH FIRE. Σχεδόν κανένα μάθημα να μην έχει παπαγαλία.

Maximum 5-6 ώρες μαθήματος την ημέρα. Η χρονιά θα χωρίζεται σε 3-4 περιόδους, με συχνές εξετάσεις ενδιάμεσα και μικρή ύλη. Σε κάθε περίοδο ο μαθητής θα διαλέγει και διαφορετικά μαθήματα επιλογής, που θα έχουν μικρή ύλη και θα καλύπτονται σε μία περίοδο. (η φυσική θα σπάσει σε Φυσική 1, Φυσική 2 κτλ)

Ένα μεγάλο μέρος των μαθημάτων χημείας, φυσικής κτλ θα γίνεται στο εργαστήριο.

Τα διαθέσιμα μαθήματα επιλογής θα είναι πάρα πολλά, από advanced επιπέδου φυσικές, βιολογίες, μαθηματικά (βασικού επιπέδου θα είναι υποχρεωτικά), μέχρι ψυχολογία, διατροφολογία, βασικές γνώσεις ιατρικής, αρχιτεκτονικής, αστρονομίας, ηλεκτρολογίας, κοινωνιολογίας, νομικά. Η πληροφορική θα σπάσει σε πολλά μαθήματα επιλογής, όπως προγραμματισμός, σχεδίαση ιστοσελίδων με HTML, κτλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Εγώ για Γ γυμνασίου (που υποτίθεται ότι ολοκληρώνεται και η βασική εκπαίδευση) θα πρότεινα:

Υποχρεωτικά μαθήματα : Ώρες

Νεοελληνική Γλώσσα & ΓΔ: 4
Νεοελληνική Λογοτεχνία: 2 (με εντελώς διαφορετική προσέγγιση)
Φυσική Αγωγή: 2
Βιολογία: 3
Χημεία: 2
Φυσική: 3
Πληροφορική: 3
Αρχαία Ελληνικά & Αρχαία Ελλ. γραμματεία: 5
Καλλιτεχνικά/ Μουσική / Θέατρο: 1
Κοινωνιολογία: 1
Θεολογία: 1
Αγγλικά: 3
Ιστορία: 3

Επιλογής: (ένα μάθημα)

Γαλλικά/ Γερμανικά: 2 ώρες
Στοιχεία Πολιτικής/Οικονομίας: 2 ώρες
Αγωγή Υγείας/Ανθρωπολογία: 2 ώρες
Αγωγή Προφορικού Λόγου: 2 ώρες
Εμβάθυνση στην Οικολογία/προστασία του Περιβάλλοντος : 2 ώρες

Σημειώσεις:

Τα θετικά (φυσικές επιστήμες) μαθήματα να διδάσκονται σε εργαστηριακές αίθουσες. Να γίνονται πειράματα (... ναι , στην Ελλάδα ζω.).

Καλλιτεχνικα/Μουσική/Θέατρο: Όπως και στο λύκειο

Πληροφορική: να αναλύονται 3 κλάδοι: Προγραμματισμός, Διαδίκτυο, Εφαρμογές Πληροφορικής

Αρχαία: Να εξετάζεται μεταξύ άλλων και η γλωσσολογική τους άποψη και το πως επηρεάζουν τα Νέα Ελληνικά.

Νέα Ελληνικα & ΓΔ : Μάθημα με 2 κλάδους: Έκφραση-Έκθεση (3 ώρες) - Γλωσσολογία (1 ώρα)
ΓΔ= γλωσσική διδασκαλία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

patra's_boy

Νεοφερμένος

Ο patra's_boy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Πρόγραμμα Γ' Λυκείου

Υποχρεωτικά μαθήματα:
Μαθηματικά 1 ώρα
Αρχαία ελληνική γλώσσα 1 ώρα
Νεοελληνική γλώσσα 4 ώρες
Κείμενα 1 ώρα
Ιστορία 3 ώρες
Θρησκευτικά 1 ώρα
Φυσική 1 ώρα
Βιολογία 1 ώρα
Χημεία 1 ώρα
Γυμναστική 5 ώρες (τελευταία ώρα κάθε ημέρας)

Επίσης καλό θα ήταν για τις πανελλήνιες να υπήρχαν οι εξής κλάδοι:

Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Αρχαία 3 ώρες
Λατινικά 3 ώρες
Κείμενα 3 ώρες
Ιστορία 3 ώρες

Οικονομία-Διοίκηση
Στατιστική 3 ώρες
Οικονομία 3 ώρες
Διοίκηση 2 ώρες

Θετικές Επιστήμες -Επιστήμες Υγείας
Μαθηματικά 3 ώρες
Χημεία 2 ώρες
Φυσική 3 ώρες
Βιολογία 2 ώρες

Τεχνολογικές Επιστήμες
Μαθηματικά 3 ώρες
Φυσική 3 ώρες
Προγραμματισμός 3 ώρες

Καλλιτεχνικές Επιστήμες
Θέατρο 3 ώρες
Μουσική 3 ώρες
Τέχνη και Πολιτισμός 3 ώρες

Τα μαθήματα του κάθε κλάδου θα είναι διαφορετικά από του άλλου και έτσι κάθε υποψήφιος θα μπορούσε στο μηχανογραφικό του να δηλώσει μόνο έναν κλάδο.
Τα μαθήματα θα ξεκινουν την 1η Σεπτεμβρίου και θα τελειώνουν 31 Μαϊου για να ξεκινήσουν οι Πανελλήνιες.


Κάθε υποψήφιος θα έδινε 4-5 μαθήματα. Τα 3-4 του κλάδου του + την Νεοελληνική Γλώσσα. Στο απολυτήριο κατά 25% θα μετρούσε η Ιστορία η οποία θα ήταν αποκλειστικά και μόνο της Ελλάδας και όλο το υπόλοιπο ποσπστό από τα μαθήματα του κλάδου.

Εννοείται ότι θα υπάρξουν ριζικότατες αλλαγές στην ύλη των μαθημάτων και στα σχολικά βιβλία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Στο απολυτήριο κατά 25% θα μετρούσε η Ιστορία η οποία θα ήταν αποκλειστικά και μόνο της Ελλάδας και όλο το υπόλοιπο ποσπστό από τα μαθήματα του κλάδου..
Με συγχωρείς. Μόνοι μας είμαστε στον πλανήτη Γη? Δεν έχουμε σχέση με τα άλλα κράτη? Δεν πρέπει να μαθαίνουμε Ευρωπαϊκή και παγκόσμια ιστορία? Θα μου επιτρέψεις να θεωρώ την άποψη αυτή Ελληνοκεντρική (με την κακή έννοια) και απορριπτέα.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

θρυαλλίδα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η θρυαλλίδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 333 μηνύματα.
αυτο το θεμα θελει πολυ αναλυση αλλα θα πω καποια γενικα πραγματα.συμφωνω με κατι που ειπε καποιος πιο πανω οτι πρεπει να εχουμε το προτυπο αγγλιας στα σχολεια το οποιο θα πρεπει να το ενσωματωσουμε με τους ρυθμους της ελλαδας΄.συγκεκριμενα,στο σχολειο πρεπει να παραμενουμε μεχρι 4-5 να τρωμε εκει και να διαβαζουμε στις βιβλιοθηκες ετσι ωστε να μην εχουμε ασκησεις για το σπιτι οταν φτασουμε σπιτι.τα μαθηματα στο γυμνασιο και στο λυκειο πρεπει να απαρτιζονται τοσο απο υποχρεωτικα οσο και απο μαθηματα επιλογης.πρεπει να υπαρχει μια ποικιλια τοσο στον αριθμο οσο και στην υλη.επισης το σχολειο καλο θα ηταν να ξεκιναει απο τις 9-10.σε ενα ντοκμαντερ που ειχα δει σε ενα σχολειο της ελλαδας εκαναν ενα πειραμα:για μια βδομαδα οι μαθητες πηγαν σχολειο στις 10 κ οχι στις 8 και τα αποτελεσματα ηταν οτι υπαρχει θεαματικη βελτιωση στην αποδοτικοτητα τους.επισης οπως ειπε και ο dias για την ιστορια ετσι πρεπει να ειναι τα πραγματα και στη λογοτεχνια,δηλαδη να μην εξεταζεται μονο η ελλαδα αλλα και αλλες χωρες (να φανταστειτε εγω που σπουδαζω στο ιστορικο αρχαιολογικο το 90% των μαθηματων αφορα τουρκια,ιταλια και ελλαδα ενω το 10% αλλες χωρες της ευρωπης.)ουσιαστικα δεν υπαρχει καμια παντελως γνωση για χωρες οπως η κινα η κορεα η αυστραλια η αμερικη χωρες με σπουδαιο ιστορικο υποβαθρο!αυτο ειναι κατι που με στεναχωρει βαθυτατα:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

patra's_boy

Νεοφερμένος

Ο patra's_boy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Με συγχωρείς. Μόνοι μας είμαστε στον πλανήτη Γη? Δεν έχουμε σχέση με τα άλλα κράτη? Δεν πρέπει να μαθαίνουμε Ευρωπαϊκή και παγκόσμια ιστορία? Θα μου επιτρέψεις να θεωρώ την άποψη αυτή Ελληνοκεντρική (με την κακή έννοια) και απορριπτέα.



μάλλον δεν κατάλαβες καλά. εννοώ στην τρίτη λυκείου. και να σε ρωτήσω και κάτι άλλο.
εδώ δεν ξέρουν κάποιοι έλληνες τι γιορτάζουμε στις 28 Οκτωβρίου, σου φαίνεται πιο λογικό να γνωρίζουν π.χ. για τον πολιτισμό των Σουμέριων?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

θρυαλλίδα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η θρυαλλίδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 333 μηνύματα.
μάλλον δεν κατάλαβες καλά. εννοώ στην τρίτη λυκείου. και να σε ρωτήσω και κάτι άλλο.
εδώ δεν ξέρουν κάποιοι έλληνες τι γιορτάζουμε στις 28 Οκτωβρίου, σου φαίνεται πιο λογικό να γνωρίζουν π.χ. για τον πολιτισμό των Σουμέριων?

δεν τον ξερουν οι μαθητες που δεν διαβαζουν γενικα (που να ενδιαφερθουν και για τους σουμεριους)και εμεις που ξερουμε δηλαδη τι πρεπει να κανουμε?να τα μαθαινουμε καθε χρονο μεχρι να το εμπεδωσουν ολοι?η παιδεια μενει στασιμη.και αμα καποιος δεν ξερει τι γιορταζουμε να ψαξει στο ιντερνετ.ολα απο το σχολειο θα τα περιμενουμε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top