Ιατρική και ΗΜΜΥ

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,447 μηνύματα.
Ισχύει αλλά εν μέρει, είναι εγγενής η δυσκολία των μαθημάτων και τα προαπαιτούμενα να έχεις κάνεις, οπότε ξαναγυρνάμε πάλι σε αυτό που έγραψα πιο πάνω (ή το έχεις ή άστο), είναι ανελαστικοί χώροι δεν μπορώ να το εξηγήσω απλούστερα, δηλαδή πρέπει το υλισμικό (η νοημοσύνη) να είναι ενός επιπέδου αλλιώς όπως και με τους υπολογιστές αν δεν είναι αρκετά καλό τα προγράμματα είτε κολλούν είτε δεν λειτουργούν καθόλου! :upside:
Κοίτα, θα είμαι ειλικρινής.
Πράγματι το να έχεις ένα καλό επίπεδο ευφυίας είναι εξαιρετικά βοηθητικό, γενικά στην ζωή και ειδικά σε αντικείμενα όπως αυτό του ηλεκτρολόγου μηχανικού που είναι ιδιαίτερα εγκεφαλικό. Κλασσικό παράδειγμα θεωρία σημάτων. Εαν δεν λειτουργεί εκεί πάνω πολύ καλά, είτε δεν θα επιβιώσεις, είτε θα επιβιώσεις barely έπειτα απο αρκετό πόνο με έναν κακό βαθμό του στυλ 5 και ας διάβαζες μήνες.

Αλλά εν τέλει αυτό που κάνει την διαφορά κατά την γνώμη μου είναι το πάθος του καθενός για το κάθε αντικείμενο, παρά η ευφυία του. Ξαναλέω, σίγουρα θα είναι χρήσιμη, αλλά όλοι μας έχουμε το νοητικό μας ταβάνι και είναι αναπόφευκτο οτι κάποια στιγμή θα το χτυπήσουμε. Δεν πρέπει να μας παίρνει απο κάτω όμως. Πρέπει να κοιτάμε να το αξιοποιήσουμε στο μέγιστο. Και οκει,εκτός και εαν πας για έρευνα και θες να είσαι και τοπ, τόσο η σχολή όσο και η δουλειά δεν ζητάει επίπεδο νοημοσύνης που ξεφεύγει σημαντικά απο τον μέσο όρο.

Τώρα εντάξει υπάρχουν και εξαιρέσεις μαθημάτων όπως θεωρία (μαθηματικών)κωδίκων, αλλά είναι εξαιρέσεις.
Εγώ ίσα ίσα αρκετές φορές το λέω πως τα βασικά εργαλεία της μαθηματικής φυσικής είναι εύκολα πράγματα γιατί είναι εμπνευσμένα απο παρατηρήσεις του φυσικού κόσμου. Είναι αμαρτία να μην γράφεις καλά. Απο εκεί και πέρα σαφώς δυσκολεύει το πράγμα εαν πας να μπεις σε πιο βαθιά νερά όπως αλγόριθμοι, σήματα και μαθηματικούς κώδικες όπως ανέφερα. Αλλά λίγος κόσμος θα θέλει να εξειδικευθεί σε αυτά τα πράγματα.
 

panagiotis23

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panagiotis23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Κοίτα, θα είμαι ειλικρινής.
Πράγματι το να έχεις ένα καλό επίπεδο ευφυίας είναι εξαιρετικά βοηθητικό, γενικά στην ζωή και ειδικά σε αντικείμενα όπως αυτό του ηλεκτρολόγου μηχανικού που είναι ιδιαίτερα εγκεφαλικό. Κλασσικό παράδειγμα θεωρία σημάτων. Εαν δεν λειτουργεί εκεί πάνω πολύ καλά, είτε δεν θα επιβιώσεις, είτε θα επιβιώσεις barely έπειτα απο αρκετό πόνο με έναν κακό βαθμό του στυλ 5 και ας διάβαζες μήνες.

Αλλά εν τέλει αυτό που κάνει την διαφορά κατά την γνώμη μου είναι το πάθος του καθενός για το κάθε αντικείμενο, παρά η ευφυία του. Ξαναλέω, σίγουρα θα είναι χρήσιμη, αλλά όλοι μας έχουμε το νοητικό μας ταβάνι. Δεν πρέπει να μας παίρνει απο κάτω αλλά να κοιτάμε να το αξιοποιήσουμε στο μέγιστο. Και οκει,εκτός και εαν πας για έρευνα και θες να είσαι και τοπ, τόσο η σχολή όσο και η δουλειά δεν ζητάει επίπεδο νοημοσύνης που ξεφεύγει σημαντικά απο τον μέσο όρο.

Τώρα εντάξει υπάρχουν και εξαιρέσεις μαθημάτων όπως θεωρία (μαθηματικών)κωδίκων, αλλά είναι εξαιρέσεις.
Εγώ ίσα ίσα αρκετές φορές το λέω πως τα βασικά εργαλεία της μαθηματικής φυσικής είναι εύκολα πράγματα γιατί είναι εμπνευσμένα απο παρατηρήσεις του φυσικού κόσμου. Είναι αμαρτία να μην γράφεις καλά. Απο εκεί και πέρα σαφώς δυσκολεύει το πράγμα εαν πας να μπεις σε πιο βαθιά νερά όπως αλγόριθμοι, σήματα και μαθηματικούς κώδικες όπως ανέφερα. Αλλά λίγος κόσμος θα θέλει να εξειδικευθεί σε αυτά τα πράγματα.
Κοίτα τι να σου πω εμένα ο αδερφός μου με κάτι αλγορίθμους και μαθηματικά μοντέλα ασχολείται και εύκολο δεν το λες, βασικά έχει πολλή δουλειά, αν και από ό,τι κατάλαβα υπάρχουν μαθήματα διαφορετικών ταχυτήτων, ο αδερφός μου από ότι μου είπε διάλεξε αρκετά δύσκολο θέμα και για διπλωματική και για το διδακτορικό που κάνει τώρα. Επίσης από όσο μου είπε και μέσα στην Σχολή όσοι δεν ήταν πολύ καλοί συνήθως βίωναν και κάποια απαξίωση αλλά δεν θέλω να μπω σε τέτοια συζήτηση γιατί είναι στενόχωρη. Απλώς δεν είναι όλα για όλους, και ας μου επιτραπεί η γενίκευση αλλά είναι η Ιατρική και το Πολυτεχνείο σχολές διαφορετικής ταχύτητας μεταξύ τους, δεν μπορώ να το εκφράσω επακριβώς γιατί είναι ένα σύμπλεγμα αλλά ετσι όπως το εκλαμβάνω οι απαιτήσεις είναι δυσανάλογα μεγαλύτερες στο Πολυτεχνείο.
 

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εγώ έχω να καταθέσω πως έγραψα καλύτερα σε Μαθηματικά και Φυσική από ότι Βιολογία αλλά εντέλει πήγα Ιατρική γιατί αυτό μου άρεσε ως επάγγελμα, βέβαια προσωπικά δεν με πειράζει ό,τι και να μου δώσει ένας ασθενής (όπως αισθάνεται ο καθένας). Η Ιατρική για να το ξεκαθαρίσουμε μια και καλή είναι πιο εύκολη συνολικά σαν σχολή (ακαδημαϊκά μιλώντας) από τα Πολυτεχνεία. Τελεία και παύλα. Και το λέω αυτό έχοντας κουραστεί (ναι!), έχοντας καταναλώσει ατέλειωτες ώρες πάνω από συγγράμματα (ναι, τι έκπληξη!), έχοντας πάρει και μια γεύση όταν ήμουν φοιτητής από το νοσοκομείο. Και ναι, ούτε εμένα μου αρέσει να δηλώνω κάτι τέτοιο (εξάλλου εάν δεν παινέψεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει!). Ωστόσο, θα πρέπει να κριθεί σε αυτό το επίπεδο η σχολή δίχως συναισθηματισμούς. Τώρα, η άποψη μόλις ακούς έναν ιατρό νοσοκομείου που είναι μια μιζέρια, προσωπικά την ακούω αλλά τη θεωρώ υπερβολική, ειναι λογικό με την κατάσταση αυτή στα ελληνικά νοσοκομεία, μετά από ένα σημείο να νιώθεις χάλια, αλλά εντάξει τουλάχιστον ας το περιορίσουν και αυτοί λίγο. Επίσης, ενώ και εμένα με νευρίαζε να ακούω συνεχώς το «εσύ το επέλεξες», τελικά εκεί είναι όλη η ουσία και ξέρετε κάτι; έχουν δίκιο που το λένε διότι και με τις συνθήκες που επικρατούν για να μπεις στην Ελλάδα δεν είναι κάτι που απλώς σου έτυχε, το επέλεξες εσύ. Οπότε δεν μπορώ την γκρίνια και τη μεμψιμοιρία, το επέλεξες αν δεν σου αρέσει φύγε, αυτή η ατελείωτη γκρίνια που τη βλέπω σε συναδέλφους είναι ανυπόφορη. Δεν είναι για τους ελαφρόκαρδους. Στο πολυτεχνείο ήταν και τα άλλα δύο αδέρφια μου και γνωρίζω από πρώτο χέρι τι εστί Πολυτεχνείο, οπότε ναι θεωρώ σε αυτό το επίπεδο συγκρίσιμες τις σχολές. Αν δεν σου κόβει, άστο καλύτερα. Και αυτό δεν επιδέχεται συζήτησης... Για να το πω αλλιώς, στην Ιατρική ο μέτριος κάπως θα επιβιώσει, στο Πολυτεχνείο θα τον φάει η μαρμάγκα (αν καταφέρει να τελειώσει την Σχολή βέβαια!!).
Επιλέγεις την ιατρική, όχι τις άθλιες συνθήκες εργασίας. Κι όσο θα υπάρχουν άθλιες συνθήκες εργασίας, επικίνδυνες για ασθενείς και εργαζόμενους, θα γκρινιάζουν όσο θέλουν. Και κανένα 18χρονο δε γνωρίζει τις συνθήκες εργασίας της σχολής που επελεξε. Ούτε στην ιατρική, ούτε σε καμία σχολή. Οπότε επέτρεψε μας να παραπονιομαστε και να ζητάμε κάτι πιο ανθρώπινο. Μπορεί εμείς να μην το πάρουμε, θα το πάρουν οι επόμενες γενιές. Τη θεωρείς υπερβολική, την έχεις βιώσει; Μάλλον αν ακούς τους πάντες να γκρινιάζουν κι όχι ενα-δυο, ε κάτι λάθος θα πηγαίνει στις συνθήκες και όχι σε αυτούς.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,447 μηνύματα.
Κοίτα τι να σου πω εμένα ο αδερφός μου με κάτι αλγορίθμους και μαθηματικά μοντέλα ασχολείται και εύκολο δεν το λες, βασικά έχει πολλή δουλειά, αν και από ό,τι κατάλαβα υπάρχουν μαθήματα διαφορετικών ταχυτήτων, ο αδερφός μου από ότι μου είπε διάλεξε αρκετά δύσκολο θέμα και για διπλωματική και για το διδακτορικό που κάνει τώρα. Επίσης από όσο μου είπε και μέσα στην Σχολή όσοι δεν ήταν πολύ καλοί συνήθως βίωναν και κάποια απαξίωση αλλά δεν θέλω να μπω σε τέτοια συζήτηση γιατί είναι στενόχωρη. Απλώς δεν είναι όλα για όλους, και ας μου επιτραπεί η γενίκευση αλλά είναι η Ιατρική και το Πολυτεχνείο σχολές διαφορετικής ταχύτητας μεταξύ τους, δεν μπορώ να το εκφράσω επακριβώς γιατί είναι ένα σύμπλεγμα αλλά ετσι όπως το εκλαμβάνω οι απαιτήσεις είναι δυσανάλογα μεγαλύτερες στο Πολυτεχνείο.
Μου ακούγεται λογικό. Οι αλγόριθμοι είναι ένα ιδιαίτερα δύσκολο θέμα και σίγουρα απαιτεί brains για να ασχοληθεί κανείς. Και πολύ ενδιαφέρον μάλιστα κομμάτι. Γενικά οι άνθρωποι που ειδικεύονται σε αλγόριθμους είναι αρκετές φορές απο τους πιο έξυπνους.

Τα μαθήματα διαφορετικών ταχυτήτων ισχύουν και είναι κάτι που πονάει όλους τους ημμυ διότι μέχρι το τέλος αναγκάζεσαι να παρακολουθείς πράγματα που απαιτούν πολύ διαφορετικά background και skills για να ανταπεξέλθεις. Και επειδή είναι αναπόφευκτο οτι δεν θα σου αρέσουν όλα τα μαθήματα, καθώς το εύρος της σχολής είναι κυριολεκτικά τεράστιο...υποφέρεις λίγο, εαν έχεις βρει ήδη με τι θες να ασχοληθείς.

Ως προς την τάση απαξίωσης σε όσους φαίνεται οτι δεν τα πιάνουν...Πράγματι υπάρχουν γονείς που πιέζουν τα παιδιά τους είτε άμεσα είτε έμμεσα μέσω της στάσης τους και αυτά εμφανίζουν ότι ψυχοσωματικά θέματα θες απο πτώση μαλλιών,άγχος,εμετούς μέχρι και εγώ δεν ξέρω τι άλλο.

Αυτά βέβαια υπάρχουν και στην ιατρική. Τις προάλλες μου έλεγε ένας φίλος για έναν συγγενή του, που σπουδάζει ιατρική και είχε ακούσει για μια κοπέλα που είχε πάει να ρωτήσει κάτι που δεν το ήξερε. Και μου είπε οτι ο καθηγητής την ρώτησε γιατί δεν το ξέρει, και η κοπέλα είπε οτι είχε έρθει με μεταγραφή και ο καθηγητής της είπε "Αα δεν είσαι άριστη" και έφυγε.

Δυστυχώς πάντα θα υπάρχουν και καθυστερημένοι γονείς και καθυστερημένοι και κομπλεξικοί καθηγητές και συμφοιτητές, που θα νιώθουν την ανάγκη να αντλήσουν ικανοποίηση για τις δικές τους ανασφάλειες, μειώνοντας τους γύρω τους. What can you do about it ? Εγώ γελάω όταν τα ακούω αυτά γιατί όπως είχα πει και νωρίτερα συνήθως αυτοί είναι κάτι τελειωμένοι που τους μεγάλωσαν σε πλήρως αποστειρωμένα περιβάλλοντα και δεν ξέρουν τι πάει να πει ζωή γενικά. Η μόνη τους ανησυχία ήταν πως να φέρουν 20αρια αλλιώς παντόφλα. Και καλά πες πάει στο διάολο για το πολυτεχνείο. Βρίσκω εντελώς εμετικό ένας γιατρός που αύριο μεθαύριο θα έχει ζωές άμεσα στα χέρια του να μην ξέρει τίποτα για αυτή καθώς η ανησυχία του σε αυτή ήταν οι βαθμοί μόνο. Πως μπορείς να προσπαθείς να σώσεις σκληρά κάτι που δεν εκτιμάς την σημασία του; Είναι η νοοτροπία δυστυχώς της Ελλάδας. Όλοι θα σε ρωτήσουν τι βαθμό είχες, αλλά κανείς δεν θα σε ρωτήσει τι πραγματικά γνωρίζεις...

Συμφωνώ πάντως οτι πρόκειται για σχολές διαφορετικών ταχυτήτων και η σύγκριση εκτός αυτού του θέματος μάλλον είναι εντελώς ανούσια. Το mindset κάποιου που θα κυνηγήσει την μια ή την άλλη συνήθως είναι αρκετά διαφορετικό. Βέβαια όπως είπα, εαν κάποιος αγαπάει τόσο τον κλάδο της υγείας όσο και της μηχανικής μπορεί να πάει για biomedical engineering. Υπάρχουν μέχρι και κλάδοι υπολογιστικής ανατομίας που απο μαθηματικής άποψης είναι εξαιρετικά εξελιγμένοι τομείς.
 
Τελευταία επεξεργασία:

panagiotis23

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panagiotis23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Επιλέγεις την ιατρική, όχι τις άθλιες συνθήκες εργασίας. Κι όσο θα υπάρχουν άθλιες συνθήκες εργασίας, επικίνδυνες για ασθενείς και εργαζόμενους, θα γκρινιάζουν όσο θέλουν. Και κανένα 18χρονο δε γνωρίζει τις συνθήκες εργασίας της σχολής που επελεξε. Ούτε στην ιατρική, ούτε σε καμία σχολή. Οπότε επέτρεψε μας να παραπονιομαστε και να ζητάμε κάτι πιο ανθρώπινο. Μπορεί εμείς να μην το πάρουμε, θα το πάρουν οι επόμενες γενιές. Τη θεωρείς υπερβολική, την έχεις βιώσει; Μάλλον αν ακούς τους πάντες να γκρινιάζουν κι όχι ενα-δυο, ε κάτι λάθος θα πηγαίνει στις συνθήκες και όχι σε αυτούς.
Δεν αντιλέγω αλλά δεν έχει νόημα να το αναφέρει κανείς συνεχώς στην καθημερινότητά του γιατί έτσι δεν βοηθάει το καθημερινό του έργο, κατάλαβες και επίσης δεν θα αλλάξει και κάτι γκρινιάζοντας στους συναδέλφους. Φυσικά και την έχω βιώσει αλλά το επαναλαμβάνω το επέλεξα. Δεν λέω ότι δεν θα παλέψω να το αλλάξω αλλά αλλο αυτό και άλλο αυτή η συνεχής μεμψιμοιρία. Επίσης αν δεν σου αρέσει στην Ελλάδα σηκώνεσαι και φεύγεις δεν σε κρατάει κανείς με το ζόρι και έξω εκεί είναι που θέλει κότσια. Τώρα αν έχεις άλλα ζητήματα μη επαγγελματικής φύσεως αυτό είναι άλλη συζήτηση αλλά και πάλι αυτό δεν αναιρεί το παραπάνω.Επίσης αυτό το δεν είδα δεν γνωρίζω είναι σαχλαμάρες στο 2022 που μπορείς παντού να βρεις πληροφορίες για όλα, έστω και να περάσεις από ένα νοσοκομείο, να έχεις έστω και έναν γνωστό σε ένα νοσοκομείο, έναν συγγενή ιατρό. Και όλα τα προηγούμενα να μην έχεις μπαίνεις σε αυτό το φόρουμ και στο greekmeds και έχει όσο υλικό θες.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Μου ακούγεται λογικό. Οι αλγόριθμοι είναι ένα ιδιαίτερα δύσκολο θέμα και σίγουρα απαιτεί brains για να ασχοληθεί κανείς. Και πολύ ενδιαφέρον μάλιστα κομμάτι. Γενικά οι άνθρωποι που ειδικεύονται σε αλγόριθμους είναι αρκετές φορές απο τους πιο έξυπνους.

Τα μαθήματα διαφορετικών ταχυτήτων ισχύουν και είναι κάτι που πονάει όλους τους ημμυ διότι μέχρι το τέλος αναγκάζεσαι να παρακολουθείς πράγματα που απαιτούν πολύ διαφορετικά background και skills για να ανταπεξέλθεις. Και επειδή είναι αναπόφευκτο οτι δεν θα σου αρέσουν όλα τα μαθήματα, καθώς το εύρος της σχολής είναι κυριολεκτικά τεράστιο...υποφέρεις λίγο, εαν έχεις βρει ήδη με τι θες να ασχοληθείς.

Ως προς την τάση απαξίωσης σε όσους φαίνεται οτι δεν τα πιάνουν...Πράγματι υπάρχουν γονείς που πιέζουν τα παιδιά τους είτε άμεσα είτε έμμεσα μέσω της στάσης τους και αυτά εμφανίζουν ότι ψυχοσωματικά θέματα θες απο πτώση μαλλιών,άγχος,εμετούς μέχρι και εγώ δεν ξέρω τι άλλο.

Αυτά βέβαια υπάρχουν και στην ιατρική. Τις προάλλες μου έλεγε ένας φίλος για έναν συγγενή του, που σπουδάζει ιατρική και είχε ακούσει για μια κοπέλα που είχε πάει να ρωτήσει κάτι που δεν το ήξερε. Και μου είπε οτι ο καθηγητής την ρώτησε γιατί δεν το ξέρει, και η κοπέλα είπε οτι είχε έρθει με μεταγραφή και ο καθηγητής της είπε "Αα δεν είσαι άριστη" και έφυγε.

Δυστυχώς πάντα θα υπάρχουν και καθυστερημένοι γονείς και καθυστερημένοι και κομπλεξικοί καθηγητές και συμφοιτητές, που θα νιώθουν την ανάγκη να αντλήσουν ικανοποίηση για τις δικές τους ανασφάλειες, μειώνοντας τους γύρω τους. What can you do about it ? Εγώ γελάω όταν τα ακούω αυτά γιατί όπως είχα πει και νωρίτερα συνήθως αυτοί είναι κάτι τελειωμένοι που τους μεγάλωσαν σε πλήρως αποστειρωμένα περιβάλλοντα και δεν ξέρουν τι πάει να πει ζωή γενικά. Η μόνη τους ανησυχία ήταν πως να φέρουν 20αρια αλλιώς παντόφλα. Και καλά πες πάει στο διάολο για το πολυτεχνείο. Βρίσκω εντελώς εμετικό ένας γιατρός που αύριο μεθαύριο θα έχει ζωές άμεσα στα χέρια του να μην ξέρει τίποτα για αυτή καθώς η ανησυχία του σε αυτή ήταν οι βαθμοί μόνο. Πως μπορείς να προσπαθείς να σώσεις σκληρά κάτι που δεν εκτιμάς την σημασία του; Είναι η νοοτροπία δυστυχώς της Ελλάδας. Όλοι θα σε ρωτήσουν τι βαθμό είχες, αλλά κανείς δεν θα σε ρωτήσει τι πραγματικά γνωρίζεις...

Συμφωνώ πάντως οτι πρόκειται για σχολές διαφορετικών ταχυτήτων και η σύγκριση εκτός αυτού του θέματος μάλλον είναι εντελώς ανούσια. Το mindset κάποιου που θα κυνηγήσει την μια ή την άλλη συνήθως είναι αρκετά διαφορετικό. Βέβαια όπως είπα, εαν κάποιος αγαπάει τόσο τον κλάδο της υγείας όσο και της μηχανικής μπορεί να πάει για biomedical engineering. Υπάρχουν μέχρι και κλάδοι υπολογιστικής ανατομίας που απο μαθηματικής άποψης είναι εξαιρετικά εξελιγμένοι τομείς.
Κατάλαβα, συνήθως δεν το δείχνουν τόσο εξόφθαλμα είναι πιο έμμεσο. Ωστόσο θεωρώ ότι καλλιεργείται και από τους καθηγητές σε μεγάλο βαθμό. Είναι λάθος όλο αυτό αλλά ο Απόλλων ας δει και κάποια πράγματα που είναι στο γενικότερο χαρακτήρα αυτών των Σχολών και να καταλάβει την λογική πού λειτουργούν, την ατμόσφαιρα. Εμένα πχ μου άρεσε πολύ η Ιατρική Φυσική το πώς λειτουργούν τα μηχανήματα του ακτινολογικού, ή να μαθαίνω τον τρόπο που μετασχηματίζεται το σήμα και βλέπω μία τομη. Αλλά εκεί θέλει πολύ καλή γνώση μαθηματικών, φυσικής κτλ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν αντιλέγω αλλά δεν έχει νόημα να το αναφέρει κανείς συνεχώς στην καθημερινότητά του γιατί έτσι δεν βοηθάει το καθημερινό του έργο, κατάλαβες και επίσης δεν θα αλλάξει και κάτι γκρινιάζοντας στους συναδέλφους. Φυσικά και την έχω βιώσει αλλά το επαναλαμβάνω το επέλεξα. Δεν λέω ότι δεν θα παλέψω να το αλλάξω αλλά αλλο αυτό και άλλο αυτή η συνεχής μεμψιμοιρία. Επίσης αν δεν σου αρέσει στην Ελλάδα σηκώνεσαι και φεύγεις δεν σε κρατάει κανείς με το ζόρι και έξω εκεί είναι που θέλει κότσια. Τώρα αν έχεις άλλα ζητήματα μη επαγγελματικής φύσεως αυτό είναι άλλη συζήτηση αλλά και πάλι αυτό δεν αναιρεί το παραπάνω.Επίσης αυτό το δεν είδα δεν γνωρίζω είναι σαχλαμάρες στο 2022 που μπορείς παντού να βρεις πληροφορίες για όλα, έστω και να περάσεις από ένα νοσοκομείο, να έχεις έστω και έναν γνωστό σε ένα νοσοκομείο, έναν συγγενή ιατρό. Και όλα τα προηγούμενα να μην έχεις μπαίνεις σε αυτό το φόρουμ και στο greekmeds και έχει όσο υλικό θες.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Κατάλαβα, συνήθως δεν το δείχνουν τόσο εξόφθαλμα είναι πιο έμμεσο. Ωστόσο θεωρώ ότι καλλιεργείται και από τους καθηγητές σε μεγάλο βαθμό. Είναι λάθος όλο αυτό αλλά ο Απόλλων ας δει και κάποια πράγματα που είναι στο γενικότερο χαρακτήρα αυτών των Σχολών και να καταλάβει την λογική πού λειτουργούν, την ατμόσφαιρα. Εμένα πχ μου άρεσε πολύ η Ιατρική Φυσική το πώς λειτουργούν τα μηχανήματα του ακτινολογικού, ή να μαθαίνω τον τρόπο που μετασχηματίζεται το σήμα και βλέπω μία τομη. Αλλά εκεί θέλει πολύ καλή γνώση μαθηματικών, φυσικής κτλ.
Στους συναδέλφους δεν γκρινιάζεις. Τον πόνο σας μοιράζεστε ενίοτε. Και με συγχωρείς αλλά δεν θέλουν όλοι να φύγουν από την Ελλάδα και δεν είναι θέμα αν έχεις τα κοτσια. Εγώ δε θέλω να μείνω στο εξωτερικό, ούτε να αφήσω την οικογένεια μου. Πολύ εύκολα τα έχετε όλα, λες και μπαίνουμε σε.ενα αεροπλάνο. Αν εσύ που είσαι μεσα στα πράγματα πεις σε κάποιον που.φτιαχνει.το μηχανογραφικό του ότι τους.βρισκεις υπερβολικούς, γιατί να μην το δηλώσει; Γενικά δεν καταλαβαίνω. Ποια μέρα θα αρχίσει να είναι λογικό να εφημερεύεις για 40 ασθενείς εσύ για να σταματήσει να γκρινιάζει αυτός που.το βιώνει.
 

panagiotis23

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panagiotis23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Στους συναδέλφους δεν γκρινιάζεις. Τον πόνο σας μοιράζεστε ενίοτε. Και με συγχωρείς αλλά δεν θέλουν όλοι να φύγουν από την Ελλάδα και δεν είναι θέμα αν έχεις τα κοτσια. Εγώ δε θέλω να μείνω στο εξωτερικό, ούτε να αφήσω την οικογένεια μου. Πολύ εύκολα τα έχετε όλα, λες και μπαίνουμε σε.ενα αεροπλάνο. Αν εσύ που είσαι μεσα στα πράγματα πεις σε κάποιον που.φτιαχνει.το μηχανογραφικό του ότι τους.βρισκεις υπερβολικούς, γιατί να μην το δηλώσει; Γενικά δεν καταλαβαίνω. Ποια μέρα θα αρχίσει να είναι λογικό να εφημερεύεις για 40 ασθενείς εσύ για να σταματήσει να γκρινιάζει αυτός που.το βιώνει.
Δεν είπα ότι είναι εύκολο αλλά όπως είπα στο εξωτερικό έχεις άλλες διαδικασίες, άλλες εξετάσεις, στην Ελλάδα κάνεις την αίτησή σου και περιμένεις. Οπότε ας μην τα βλέπουμε μονόπλευρα γιατί πολλοί που κάνουν κάτι δερματολογίες και πλαστικές έξω δεν θα είχαν την ευκαιρία να τις δηλώσουν άνευ κριτηρίων, πάρεξ μόνο της αρετής της υπομονής, όπως ισχύει εδώ... Επίσης έχει σημασία πού κάνεις την ειδικότητά σου, εγώ είμαι σε μεγάλο κεντρικό νοσοκομείο με οργάνωση και με κάποια προβλήματα όπως πάντα αλλά καμία σχέση με κάποια νοσοκομεία που είναι υπό διάλυση. Θες να μην περιμένεις το καταλαβαίνω αλλά και πάλι είναι θέμα επιλογών... Τώρα την γκρίνια αν θες την βαφτίζουμε πόνο δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη σημαντική των λέξεων. Η ουσία δεν αλλάζει!
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,447 μηνύματα.
Κατάλαβα, συνήθως δεν το δείχνουν τόσο εξόφθαλμα είναι πιο έμμεσο. Ωστόσο θεωρώ ότι καλλιεργείται και από τους καθηγητές σε μεγάλο βαθμό. Είναι λάθος όλο αυτό αλλά ο Απόλλων ας δει και κάποια πράγματα που είναι στο γενικότερο χαρακτήρα αυτών των Σχολών και να καταλάβει την λογική πού λειτουργούν, την ατμόσφαιρα. Εμένα πχ μου άρεσε πολύ η Ιατρική Φυσική το πώς λειτουργούν τα μηχανήματα του ακτινολογικού, ή να μαθαίνω τον τρόπο που μετασχηματίζεται το σήμα και βλέπω μία τομη. Αλλά εκεί θέλει πολύ καλή γνώση μαθηματικών, φυσικής κτλ.
Δυστυχώς εάν είσαι ευαίσθητος σε φάγανε. Παρατηρώ διαχρονικά οτι πολλά παιδιά προσπαθούν να κερδίσουν τον θαυμασμό των γονιών τους, και αυτό στην πορεία τους καταστρέφει και τους κάνει δυστυχισμένους.Well,θα πρότεινα να ξεκινάμε με το να κερδίζουμε τον θαυμασμό του εαυτού μας για εμάς.

Ναι δεν διαφωνώ σαφώς. Όπως ειπώθηκε άλλωστε η σύγκριση είναι αναπόφευκτη εφόσον τα παιδιά βρίσκονται μεταξύ των δυο. Ο καθένας πρέπει να βγάλει την ζυγαριά, να βάλει τα συν και τα πλην, και να δει που θα του άρεσε περισσότερο βάσει του χαρακτήρα του.

Δύσκολος μα συνάμα ενδιαφέρον τομέας. Δυστυχώς στην Ελλάδα γιοκ και ακόμα και έξω minimum θα ζητήσουν PhD. Καλή γνώση μαθηματικών απαιτούν άλλοι τομείς οπότε όπως π.χ. κινητήρες. Στα σήματα θες άριστη και υψηλού επιπέδου γνώση μαθηματικών :hehe:.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα από την αρχή πολύ...θα πω το εξής στο άτομο που έθεσε το δίλλημα...
Γιατί δεν συνεχίζεις τους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς και αφού θες να μπεις στον χώρο της υγείας να κάνεις ένα μεταπτυχιακό στη βιοιατρική μηχανική?
Γενικά όπως θα ξέρεις και όπως θα σου είπαν οι άλλοι είναι τελείως διαφορετικές σχολές αλλά και οι δύο αρκετά απαιτητικές από όσα έχω ακούσει τουλάχιστον!
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,965 μηνύματα.
Ο ένας μου αδερφός ΗΜΜΥ και κάνει διδακτορικό στα ευφυή δίκτυα, ο άλλος μου αδερφός και αυτός ΗΜΜΥ αλλά στο τρίτο έτος. Γενικώς σε κάθε εξεταστική δράμα η κατάσταση, όχι τόσο για το άγχος του να κοπεί (αυτό από όσο έχω δει είναι πολύ συχνό, καμία σχέση με την Ιατρική, με παλιά θέματα και ένα πέρασμα πολύ σπάνια να κοβόσουν) αλλά τα νεύρα και όλη η ατμόσφαιρα από τη δυσκολία των μαθημάτων πέφτει βαριά σε όλους τους γύρω... Άσε καλύτερα.

To πρόβλημα δεν είναι τόσο η εξεταστική όσο το πλαίσιο και η νοοτροπία των σπουδών. Επειδή έτυχε να περάσω 3-4 από τα καλύτερα χρόνια μου στο εξωτερικό ως φοιτητής και να ζήσω από κοντά όλο το φάσμα των θετικών επιστημών που "δουλεύουν" είδα ότι η δυσκολία υπάρχει για δυο λόγους:

- καθηγητής
- κατεστημένο και άρα καθηγητής

Ακόμη και τώρα αναπολώ τις μοναδικές στιγμές και ούτε μια φορά ή μάλλον οι σπουδές στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο εκτός από τη σαχλαμάρα της φοιτητικής ζωής, δεν έχουν κάτι άλλο να μου θυμίσουν. Μάλιστα τις βλέπω σαν μνήμες τουλάχιστον 50 χρόνια πίσω ενώ δεν αντιστοιχεί η χρονική περίοδος και όχι με τόσο χαρούμενα συναισθήματα γιατί πολλές φορές χρειάστηκε να "πιέσω" την προσωπικότητά μου για να υπομείνει τις ιδιοτροπίες και ανωμαλίες καθηγητών και το όλο αυτό (καταλήψεις, κατεστημένο, κακοδιδαγμένη ύλη, άκυρα θέματα, ανύπαρκτη γραμματεία, μια από τα ίδια). Είναι τόσο άσχημο και θλιβερό να διαπιστώνω καθημερινά στη δουλειά μου πόσο λάθος μου δίδαξαν πολλά πράγματα και χρειάστηκε να ξαναδιαβάσω μόνος μου. Ντρέπομαι για λογαριασμό όλων όσων το παίζουν υπεύθυνοι ταγοί και λαγοί στην ακαδημαϊκή εκπαίδευση στη χώρα μας. Σε μια τόσο ενημερωμένη επιστήμη όπως τα Μαθηματικά (με βάση τη διεθνή βάση δεδομένων), δεν κάναμε ποτέ ένα σοβαρό μάθημα προγραμματισμού ή εφαρμοσμένα θέματα που να έχουν συνάφεια είτε με την αγορά αλλά και με την πανεπιστημιακή έρευνα. Η πλειονότητα των καθηγητών ήταν ιδεολογικά στο βαθύ κράτος και αυτό είχε συνέπειες στην διδακτέα ύλη που δεν οδηγούσε σε κάποια επάρκεια. Ήταν απλά η γενικόλογη άποψη: αποφοιτάς Μαθηματικός χωρίς κάτι πιο ειδικό. Ή κατά πόσο αποφοιτάς Μαθηματικός όταν διδάσκεσαι επιστημονικές σαχλαμάρες. Η τακτική γνωστή, όπως και στα αδέρφια σου: εξεταστικό κέντρο για να πάρουμε πτυχίο με sos φωτοτυπίες από φωτοτυπάδικο που ενημερωνόταν από τις κομματικές νεολαίες.

Δεν ξέρω, αλλά για μια και μοναδική φορά στη ζωή μου είδα ότι τα Μαθηματικά δεν είναι δύσκολα όχι γιατί δεν είναι αλλά γιατί υπάρχει τρόπος που τον κάνουν οι κακοί δυτικοί, οι έτσι, οι γιουβέτσι, αλλά που δεν τον μάθαμε ποτέ ξεκινώντας από το δημοτικό. Στην Ελλάδα ένα ολόκληρο εκπαιδευτικό σύστημα βασίζεται στην τιμωρία μέσω της απέχθειας. Σου διδάσκουν ξερές πληροφορίες οι οποίες δεν έχουν καμία συνοχή και δεν οδηγούν κάπου. Επειδή η νοοτροπία είναι κακό δημόσιο: ο καθένας καλύπτει την ευθύνη του και έτσι δεν υπάρχει έλεγχος ποιότητας. Μοιραία στο Πανεπιστήμιο που είναι ήδη αργά ηλικιακά, η ζημιά έχει γίνει. Μέσα από αυτή την απέχθεια όμως ζει ένας τεράστιος κλάδος εκπαιδευτικών που ο ένας καλύπτει την επιστημονική ή διδακτική ανεπάρκεια του συναδέλφου. Αυτό σημαίνει ιδιαίτερα μαθήματα. Νιώθω τυχερός γιατί πρόλαβα να ζήσω την κανονικότητα των σπουδών όσο και της επιστήμης μου μακρυά από αυτή τη μιζέρια που αναφέρεις είτε σε επιπέδο συναδέλφων είτε στο ίδιο σύστημα που σε κάνει να βλέπεις την δουλειά ή τις σπουδές ως αγγαρεία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Appolon

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Appolon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 130 μηνύματα.
κι εμενα μου ειχαν πει οτι αν δεν εχεις απο μικρος αυτη την ''φλογα'' με την βιολογια η αλλιως ''δεν εισαι καμενος'' με τη βιολογια γιατρος δεν γινεσαι
τελικα ισχύει;
 

Giii

Δραστήριο μέλος

Ο Giii αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΟΠΑ. Έχει γράψει 751 μηνύματα.
κι εμενα μου ειχαν πει οτι αν δεν εχεις απο μικρος αυτη την ''φλογα'' με την βιολογια η αλλιως ''δεν εισαι καμενος'' με τη βιολογια γιατρος δεν γινεσαι
τελικα ισχύει;
Σου ξαναλεω φιλε...κανε μια συναντηση με εναν συμβουλο...δεν ειναι κακο . Μην στηριξεις την επιλογη σου στην καψα της βιολογιας πχ.
 

Pharmacist01

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pharmacist01 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 385 μηνύματα.
κι εμενα μου ειχαν πει οτι αν δεν εχεις απο μικρος αυτη την ''φλογα'' με την βιολογια η αλλιως ''δεν εισαι καμενος'' με τη βιολογια γιατρος δεν γινεσαι
τελικα ισχύει;
Απλά η βιολογία είναι το πιο κοντινό μάθημα σχετικά με την ιατρική. Αλλά βιολογία ≠ ιατρική. Καμία σχέση απλά. Ίσως η βιολογία της α λυκείου να είναι πιο ενδεικτική.
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,975 μηνύματα.
κι εμενα μου ειχαν πει οτι αν δεν εχεις απο μικρος αυτη την ''φλογα'' με την βιολογια η αλλιως ''δεν εισαι καμενος'' με τη βιολογια γιατρος δεν γινεσαι
τελικα ισχύει;
Αχ, σε μένα είχαν πει πως αν θέλω ιατρική πρέπει να είμαι διατεθειμένη να βράζω αυγά με τον κ μου, με το συμπάθειο. :hehe:

Obviously, όχι από το άραγμα, αλλά από το πολύ διάβασμα, μιας και δε σταματάς ποτέ να διαβάζεις.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,965 μηνύματα.
κι εμενα μου ειχαν πει οτι αν δεν εχεις απο μικρος αυτη την ''φλογα'' με την βιολογια η αλλιως ''δεν εισαι καμενος'' με τη βιολογια γιατρος δεν γινεσαι
τελικα ισχύει;

Αυτό ισχύει παντού και όχι μόνο στη βιολογία. Απλά στη βιολογία την κάψα την εννοούν και για άλλα πράγματα εκεί μέσα. :tongue:
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,447 μηνύματα.
Έχω ερώτηση κρίσεως για τον @Ryuzaki τώρα που μου ήρθε βασικά :laugh:.
Επειδή μπήκες στην διαδικασία απόκτησης δεύτερου πτυχίου, αυτό της ιατρικής, που προφανώς χρειάζεται αρκετή υπομονή ένα δεύτερο πτυχίο...πιστεύεις οτι θα είχες κουράγιο να κάνεις κάτι αντίστοιχο για δεύτερο δίπλωμα/ειδικότητα μηχανικού ;

Το λέω γιατί έχω ακούσει π.χ. συνδυασμούς φυσικό-πολυτεχνείο, μαθηματικό-πολυτεχνείο,πολυτεχνείο-ιατρική αλλά σπάνια ή σχεδόν ποτέ έχω ακούσει για συνδυασμό πολυτεχνείο-πολυτεχνείο(δύο διπλώματα).
 

Appolon

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Appolon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 130 μηνύματα.
οντως;
πολυτεχνειο και ιατρικη εχει κανει κανεις αλλος;;δεν το θεωρω ιδιαιτερα συνηθες
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,447 μηνύματα.
οντως;
πολυτεχνειο και ιατρικη εχει κανει κανεις αλλος;;δεν το θεωρω ιδιαιτερα συνηθες
Η Νικήτα έχει τελειώσει ιατρική και μετά ημμυ. Ειδικεύεται σε θέματα βιοιατρικής τεχνολογίας(επεξεργασία ιατρικών σημάτων, βιοηλεκτρομαγνητισμό, υπολογιστική νευροεπιστήμη κτλπ.). Δεν είναι και ότι πιο σύνηθες προφανώς αλλά δεν ξέρω και εαν είναι και ότι πιο σπάνιο.

Για αυτό ρωτάω την γνώμη του Ryuzaki, διότι έχω την αίσθηση οτι 2 επί πολυτεχνείο παίζει να είναι ότι πιο βάρβαρο ψυχοσωματικά μπορεί να κάνει κάποιος, σε αντίθεση με άλλους συνδυασμούς. Μόνο η σκέψη των εργαστηριακών αναφορών και project + 5 χρόνων προσωπικά με κάνουν να στραβοκαταπίνω. Η πρώτη πενταετία ήδη μοιάζει με αιωνιότητα. Οπότε αναρωτιέμαι εαν το έχει κάνει κανένας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Appolon

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Appolon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Η Νικήτα έχει τελειώσει ιατρική και μετά ημμυ. Ειδικεύεται σε θέματα βιοιατρικής τεχνολογίας(επεξεργασία ιατρικών σημάτων, βιοηλεκτρομαγνητισμό, υπολογιστική νευροεπιστήμη κτλπ.). Δεν είναι και ότι πιο σύνηθες προφανώς αλλά δεν ξέρω και εαν είναι και ότι πιο σπάνιο.
μονο τη νικητα ξερω κι εγω κι ολοι αυτοι φερνουν ως παραδειγμα
αν το εχει κανει 1 ανθρωπος σολο τον κοσμο δεν θεωρω οτι το καθιστα ιδιαιτερα συνηθες
αποφοιτος εμπ κιολας νομιζω θαναι τρελα σπανιο
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,447 μηνύματα.
μονο τη νικητα ξερω κι εγω κι ολοι αυτοι φερνουν ως παραδειγμα
αν το εχει κανει 1 ανθρωπος σολο τον κοσμο δεν θεωρω οτι το καθιστα ιδιαιτερα συνηθες
αποφοιτος εμπ κιολας νομιζω θαναι τρελα σπανιο
Ξέρεις και τον Ryuzaki. Και εαν πάμε σε όλο τον κόσμο σίγουρα θα υπάρχουν και άλλοι φαντάζομαι. Αλλά προφανώς δεν είναι και οτι πιο συνηθισμένο, γιατί δεν έχουν πολλοί άνθρωποι τα skills να τα βγάλουν πέρα σε δύο εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους αντικείμενα. Και ακόμα και εαν τα έχουν, δεν βρίσκουν το κουράγιο να μπουν στην διαδικασία απόκτησης δύο πτυχίων ή δεν έχουν την δυνατότητα λόγω υποχρεώσεων.

Γιατί παίζει το εξής θέμα. Σε αρκετές δουλειές ή σχολές ξέρεις τι tasks έχεις να κάνεις ή ξέρεις τι πρέπει να διαβάσεις. Ναι ίσως είναι πολλά,ίσως είναι δύσκολα, αλλά και πάλι μπορείς να κάνεις προγραμματισμό και ξέρεις οτι εαν κάτσεις κάτω σοβαρά θα τα βγάλεις εν τέλει.

Στο πολυτεχνείο τα πράγματα είναι kinda διαφορετικά. Μπορεί να είναι εντελώς ξεκάθαρο το τι έχεις να κάνεις, αλλά στην πράξη να κοιτάς τον τοίχο 5 ώρες διότι τίποτα απο ότι είχες προβλέψει εν τέλει δεν λειτουργεί όπως θεωρούσες οτι θα έπρεπε ή προκύπτουν προβλήματα που ούτε σου είπαν και ούτε καν φαντάστηκες οτι θα προέκυπταν στην πορεία. Οπότε πρέπει να σπάσεις το κεφάλι σου να βρεις τι πάει στραβά. Το οποίο είναι απίστευτα αγχωτικό και ψυχοφθόρο, ειδικά όταν έχεις ένα σωρό άλλες υποχρεώσεις να τρέχουν όπως εργασίες άλλων μαθημάτων και φυσικά τις θεωρίες(διαλέξεις + διάβασμα αυτών). Στην ουσία ότι πρόγραμμα και να βάλεις είναι άχρηστο, γιατί είναι εντελώς θεωρητικό λόγω των απρόβλεπτων παραγόντων. Εαν δεν είναι και ξεκάθαρο το τι ακριβώς πρέπει να κάνεις, τότε καλά κρασιά(που και αυτό είναι σύνηθες κατάσταση). Γενικά τα εργαστήρια και οι αναφορές είναι ένας τεράστιος πόνος.

Διάβασμα με πρόγραμμα is a big lie people :bleh:.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top