Θρησκεία ή κοροϊδία;

Πιστεύετε στο Θεό;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 65)
  • Ναι

    Ψήφοι: 31 47.7%
  • Όχι

    Ψήφοι: 20 30.8%
  • Δεν είμαι σίγουρος(η)

    Ψήφοι: 14 21.5%

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Αυτο που δε μπορω να καταλαβω ειναι γιατι λετε οι περισσοτεροι "ειμαι χριστιανος/η γιατι με εκφραζουν οι αξιες του". Τις αξιες του χριστιανισμου μπορει να τις πιστευει καποιος και χωρις να ειναι χριστιανος, αλλη ειναι η ουσια του να πιστευεις σε καποια θρησκεια.

Θα μπορούσα να πω για κοινωνικούς λόγους κι επειδή, πέραν της αξιακής πτυχής της θρησκείας, αυτό που κερδίζω, σαν πιστός, δεν είναι μόνο ιδεολογία. Άλλωστε ειδικά η Ορθοδοξία δεν είναι μόνο ένα ιδεολόγημα. Είναι τρόπος ζωής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
κοινωνικούς λόγους=???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tolisman

Δραστήριο μέλος

Ο tolisman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 457 μηνύματα.
Πολυ καλα τα λεει.

Ακριβώς. Να μερικά αποσπάσματα.

"Κοιτάξτε, εμείς οι κληρικοί στο μεγάλο μας ποσοστό εσωτερικά είμαστε τενεκέδες ξεγάνωτοι. Και προσπαθούμε να καλύψουμε την αίσθηση της εσωτερικής μας ανεπάρκειας. Γιατί πολλοί από εμάς, αν μας βγάλετε τα γένια και τα ράσα, δεν είμαστε τίποτα. Θα ήμασταν σκέτα μηδενικά. Ομως με αυτά τα συμπράγαλα που φοράμε αποκτάμε κύρος, μπορούμε να καθορίζουμε τις ζωές των άλλων, κρέμονται οι άλλοι από το στόμα μας, αποκτάμε εξουσία. "

"Εμείς οι παπάδες έχουμε πολλές νευρώσεις σχετικά με τον ερωτισμό. Και πολλά από αυτά που λέμε μπορεί να είναι συνέπεια των νευρώσεών μας"

Η Εκκλησία πρέπει να κάνει την αυτοκριτική της. Αυτό για 'μένα είναι σημαντικό βήμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Είπα, τρόπος ζωής. Το να πιστεύω, απλά, στις χριστιανικές αξίες δε με καλύπτει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Πως ειναι αυτος ο τροπος ζωης δηλαδη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tolisman

Δραστήριο μέλος

Ο tolisman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 457 μηνύματα.
Είπα, τρόπος ζωής. Το να πιστεύω, απλά, στις χριστιανικές αξίες δε με καλύπτει.

Θεωρητικά αν πιστέυεις στις χριστιανικές αξίες, τις εφαρμόζεις κιόλας, άρα μιλάμε για κάποιο τρόπο ζωής. Δεν βλέπω κάποια διαφορά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Η πίστη είναι τρόπος ζωής. Κι όσοι είναι οι πιστοί, τόσοι είναι και οι τρόποι ζωής. Γύρω από τη θρησκεία, ιδιαίτερα στην Ελλάδα, έχει αναπτυχθεί ένας ολόκληρος κοινωνικός ιστός που βοηθάει, αν φυσικά τον δεις ψαγμένα και δεν παγιδευτείς από το αρνητικό τμήμα του (όπως η πλειοψηφία μπορώ να πω), στην εφαρμογή των θρησκευτικών αξιών. Γενικά αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tolisman

Δραστήριο μέλος

Ο tolisman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 457 μηνύματα.
Με αυτήν την έννοια έχεις δίκιο πιστέυω,.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ούτως ή άλλως η θεμελιώδης διαφορά μας από πχ. τους Λουθηρανούς, είναι ότι η Ορθοδοξία μιλάει για μαζική πίστη (εκκλησίες ανθρώπων) και δεν είναι ένα απλό ιδεολόγημα που, χωρίς ερεθίσματα (όπως το κοινωνικό υπόβαθρο), σιγά-σιγά εκλείπει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Η πίστη είναι τρόπος ζωής. Κι όσοι είναι οι πιστοί, τόσοι είναι και οι τρόποι ζωής. Γύρω από τη θρησκεία, ιδιαίτερα στην Ελλάδα, έχει αναπτυχθεί ένας ολόκληρος κοινωνικός ιστός που βοηθάει, αν φυσικά τον δεις ψαγμένα και δεν παγιδευτείς από το αρνητικό τμήμα του (όπως η πλειοψηφία μπορώ να πω), στην εφαρμογή των θρησκευτικών αξιών. Γενικά αυτό.

Αφου η καθε θρησκεια προκειται για συγκεκριμενη πιστη, πως γινεται ο καθενας να πιστευει τα δικα του;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Οι τρόποι ζωής είπα είναι διαφορετικοί. Το πως ο καθένας βιώνει την πίστη του. Δεν είπα εγώ ότι οι θεμελιώδεις αρχές της πίστεως διαφέρουν. Κοινός παρονομαστής, βέβαια, είναι οι εκκλησίες των πιστών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Η πίστη είναι τρόπος ζωής. Κι όσοι είναι οι πιστοί, τόσοι είναι και οι τρόποι ζωής. Γύρω από τη θρησκεία, ιδιαίτερα στην Ελλάδα, έχει αναπτυχθεί ένας ολόκληρος κοινωνικός ιστός που βοηθάει, αν φυσικά τον δεις ψαγμένα και δεν παγιδευτείς από το αρνητικό τμήμα του (όπως η πλειοψηφία μπορώ να πω), στην εφαρμογή των θρησκευτικών αξιών. Γενικά αυτό.

Αξίες που δεν είναι όμως αποκλειστικά χριστιανικές ή ανήκουν σε κάποια άλλη θρησκεία και μπορούν να εφαρμοστούν με διαφορετικούς τρόπους.

Ούτως ή άλλως η θεμελιώδης διαφορά μας από πχ. τους Λουθηρανούς, είναι ότι η Ορθοδοξία μιλάει για μαζική πίστη (εκκλησίες ανθρώπων) και δεν είναι ένα απλό ιδεολόγημα που, χωρίς ερεθίσματα (όπως το κοινωνικό υπόβαθρο), σιγά-σιγά εκλείπει.

Μια μαζική πίστη όμως που καταπιέζει ανθρώπους και φράζει δρόμους. Μια μαζική πίστη, με ήδη διαμορφωμένες βάσεις και τοποθετημένες κολόνες και σίδερα.
Δε νομίζω πως οι Λουθηρανοί/Προτεστάντες δεν έχουν ερεθίσματα στην καθημερινή τους ζωή. Το αντίθετο. Το λέω επειδή κάτι ξέρω κι εγώ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Το τι κάνει η μαζική πίστη, θετικό ή αρνητικό, το έθεσα στην παρένθεση νομίζω και απέκλεισα τέτοια περίπτωση.
Εγώ το βλέπω από την πλευρά του Χριστιανού Ορθοδόξου. Από τη δική μου οπτική, οι αξίες από μόνες τους δεν κάνουν τίποτα. Ούτε η πίστη. Ο πυρήνας της θρησκείας μου είναι η κοινωνία. Τι κάνουν οι Λουθηρανοί είναι δικό τους πρόβλημα. Δεν έχουν, πάντως, κοινωνική υπόσταση σε μία θρησκεία που, ούτως ή άλλως, δεν είναι θρησκεία, αλλά ένα ιδεολόγημα. Αποτέλεσμα, φυσικά, αυτού, όταν δεν υπάρχει κοινωνική συνοχή μέσα από τις εκκλησίες πιστών, οι 850 προτεσταντικές αιρέσεις με αντικρουόμενα συμφέροντα. Οι ίδιοι οι λόγιοι προτεστάντες αποδέχονται την αλήθεια αυτή και γι'αυτό τα τελευταία χρόνια συνεργάζονται στενά και με τις ορθόδοξες εκκλησίες, προκειμένου να τους μεταδώσουν την εκκλησιαστική πνευματικότητα που, κατά λάθος, ο Λούθηρος αφήρεσε όταν θέλησε να σταματήσει την παπική δικτατορία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SCULLY

Πολύ δραστήριο μέλος

Η SCULLY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 1,057 μηνύματα.
ο Λουθηρος με ολα του τα δικια και αηδιασμενος απο τις κοσμικες και οικονομικες (καλυπτομενες βεβαια απο "θρησκευτικο ενδυμα") αρμοδιοτητες της Ρωμαιοκαθολικης Εκκλησιας διατυπωσε τις νεες θεσεις του με αποτελεσμα ομως να φτασει στο αλλο ακρο..και μετα αρχισαν και νεες υπερβολες με τον καιρο,και ετσι σημερα οι προτεσταντικες ομολογιες ειναι τοοοοοσες πολλες που εχουμε χασει το μετρημα..

ειδικα στην Αμερικη οι πιστοι των διαφορων προτεσταντικων αιρεσεων ειναι τελειως διψασμενοι για λιγη γνησιοτητα και εκκλησιαστικη πνοη στην πιστη τους(γνωριζω ατομα απο κει.για αυτο το λεω)..ενας απο τους λογους ,που οπως ειπε και ο μιβ,αν οχι ερχονται σε επικοινωνια με την Ορθοδοξη Εκκλησια,τουλαχιστον την σεβονται σε αντιθεση με τα ετερα προτεσταντικα δογματα με τα οποια εχουν μια συνεχη κοντρα..
.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Το τι κάνει η μαζική πίστη, θετικό ή αρνητικό, το έθεσα στην παρένθεση νομίζω και απέκλεισα τέτοια περίπτωση.
Εγώ το βλέπω από την πλευρά του Χριστιανού Ορθοδόξου. Από τη δική μου οπτική, οι αξίες από μόνες τους δεν κάνουν τίποτα. Ούτε η πίστη. Ο πυρήνας της θρησκείας μου είναι η κοινωνία. Τι κάνουν οι Λουθηρανοί είναι δικό τους πρόβλημα. Δεν έχουν, πάντως, κοινωνική υπόσταση σε μία θρησκεία που, ούτως ή άλλως, δεν είναι θρησκεία, αλλά ένα ιδεολόγημα. Αποτέλεσμα, φυσικά, αυτού, όταν δεν υπάρχει κοινωνική συνοχή μέσα από τις εκκλησίες πιστών, οι 850 προτεσταντικές αιρέσεις με αντικρουόμενα συμφέροντα. Οι ίδιοι οι λόγιοι προτεστάντες αποδέχονται την αλήθεια αυτή και γι'αυτό τα τελευταία χρόνια συνεργάζονται στενά και με τις ορθόδοξες εκκλησίες, προκειμένου να τους μεταδώσουν την εκκλησιαστική πνευματικότητα που, κατά λάθος, ο Λούθηρος αφήρεσε όταν θέλησε να σταματήσει την παπική δικτατορία.

Θέτοντας σε μια παρένθεση τα "αρνητικά" δεν πάει να πει πως τα αποκλείεις και πως παύουν να υπάρχουν...

Ο πυρήνας της θρησκείας σου είναι η αγάπη. Αλλά η κοινωνία έχει ξεχάσει να αγαπά.

Μήπως μπορείς να μου αιτιολογήσεις γιατί ο Προτεσταντισμός είναι απλό ιδεολόγημα και όχι θρησκεία;
Εγώ πάντως θα σου πω γιατί δεν είναι, έτσι όπως το ξέρω εγώ.

Η γιαγιά μου από την Ολλανδία πηγαίνει κάθε εβδομάδα στην εκκλησιαστική χορωδία, και τραγουδά πάντα στις εκδηλώσεις της τοπικής εκκλησίας. Οι εκκλησίες εκεί, δεν ξέρω αν το έχεις ακουστά, είναι λιτές, χωρίς εικόνες και χρυσά και κρύσταλλα μέσα. Απλά μια αξιοπρεπής αίθουσα για την τέλεση της λατρείας. My point is that αν ο Προτεσταντισμός ήταν απλό ιδεολόγημα, θα περιοριζόταν στον πνευματικό κόσμο και θα θα επεκτεινόταν στην καθημερινή ζωή των πιστών.
Οι αξίες από μόνες τους στον ένα άνθρωπο δεν κάνουν τίποτα... Αλλά η κοινωνία αποτελείται (και) από αυτό τον άνθρωπο... Η κοινωνία ασφαλώς και αντικατοπτρίζει τη μέση κατάσταση του συνόλου, χωρίς να σημαίνει ότι αν κάποιος άνθρωπος επιλέγει να έχει κάποιες αμιγείς αξίες άσχετα με το τί κάνει το σύνολο δεν έχει νόημα.

Τώρα στην Αμερική, δε διψάνε μόνο στη θρησκεία για γνησιότητα... Όλα όσα βλέπουν και κάνουν και τρώνε και μυρίζουν είναι κλεισμένα σε πλαστικές σακούλες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Η δίψα για την εκκλησιαστική πνευματικότητα εκφράζεται από όλους τους προτεστάντες, όχι μόνο από τους Αμερικάνους. Και έλλειψη αυτής σημαίνει περισσότερες διαιρέσεις αφού τα ιδεολογικά συμφέροντα σπάνε κάθε κοινωνικο δεσμό, αντίθετα από την κοινή πίστη υπό μια πνευματικότερη έννοια.
Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να πω τίποτα περισσότερο.
Και τέλος πάντων, μην είσαι τόσο ευρωπαιστής. Σιγά την ηθική διαφορά της Ευρώπης από τη Βόρεια Αμερική. Ούτε ιδανικός κόσμος είναι η Ευρώπη, ούτε αποτελεί παράδειγμα για κανέναν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Δε θεωρώ την Ευρώπη τέλεια. Κανείς δεν είναι τέλειος. Απλά έχω δει και έχω ακούσει πολλά από πρώτο χέρι, και γνωρίζω πως σε πολλά πράγματα (να μην πω στα περισσότερα) η Ευρώπη είναι μπροστά από την Αμερική και πολλές φορές από την Ελλάδα (βασικά και η Ελλάδα Ευρώπη είναι αλλά καταλαβαίνετε φαντάζομαι τί θέλω να πω).
Η κοινή πίστη όμως είναι αυτή που επιτρέπει στον κλήρο να εκμεταλλεύεται τον κόσμο και αυτή που καταπιέζει μερικές φορές πνευματικά τα άτομα. Αργά ή γρήγορα αυτά θα συμβούν. Μια κοινωνία είναι θρησκευτικά πιο ελεύθερη (όχι ασύδοτη) όταν επιτρέπει στα μέλη της να διαμορφώνουν ατομικά ιδεολογήματα. Αν θεωρείς πως η καταπίεση αυτών είναι σώα πρακτική...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Δεν τίθεται θέμα ελευθερίας. Κανένα όμως. Η ελευθερία υπάρχει παντού στην επιλογή του "πιστεύω" ή όχι. Απο κει και πέρα όταν έχεις εκκλησιαστική πνευματικότητα, πρώτον, είσαι πιο κοντά στη χριστιανική ουσια της πίστεως και δεύτερον μπορείς να προβλέψεις τυχόν κωλλύματα στο μέλλον, πχ. εκμετάλλευση της πίστης από συγκεκριμένα άτομα (όχι, δεν έχεις το δικαίωμα να βάζεις μέσα σε αυτούς ολόκληρο τον κλήρο). Όταν λείπει αυτό, ο καθένας, υποβιβάζοντας την πίστη σε ιδεολόγημα, μπορεί να την προσαρμόσει στα δικά του συμφέροντα, καταστρέφοντας έτσι την ουσία της που είναι η αγάπη στο συνάνθρωπο. Και χωρίς συνάνθρωπο δεν υπάρχει αγάπη. Γι'αυτό και δεν αρκεί η προσωπική πίστη. Η ατομικότητα δεν επαρκεί για κάποιον που θέλει να λέγεται Χριστιανός. Μαζί της πρέπει να υπάρχει η συλλογικότητα, που είναι, αν όχι σημαντικότερη, τουλάχιστον ισάξια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

george2009

Νεοφερμένος

Ο george2009 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Και χωρίς συνάνθρωπο δεν υπάρχει αγάπη. Γι'αυτό και δεν αρκεί η προσωπική πίστη. Η ατομικότητα δεν επαρκεί για κάποιον που θέλει να λέγεται Χριστιανός. Μαζί της πρέπει να υπάρχει η συλλογικότητα, που είναι, αν όχι σημαντικότερη, τουλάχιστον ισάξια.

:no1::no1::no1::no1::no1::no1::no1::no1::no1:
-----------------------------------------
Αν ρωτήσεις το φυσικό σου θα σου εξηγήσει πως γίνεται η αυτανάφλεξη και πως γίνεται να υπάρχει ακαϊα.
.

Μήπως μπορεί να εξηγήσει λοιπόν ο Φυσικός για ποιό λόγο μια χρονιά που δεν επέτρεψαν στον Ορθόδοξο Πατριάρχη να πάρει το Αγιο Φως από Τον Πανάγιο Τάφο , εκεί που καθόταν λυπημένος σε μια κολώνα και προσευχόταν σκίστηκε η κολώνα και βγήκε από εκεί Το Αγιο Φως ? και υπάρχει ακόμα και η κολώνα που το αποδυκνείει :iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ωρίωνας

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ωρίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 192 μηνύματα.
:no1::no1::no1::no1::no1::no1::no1::no1::no1:
-----------------------------------------


Μήπως μπορεί να εξηγήσει λοιπόν ο Φυσικός για ποιό λόγο μια χρονιά που δεν επέτρεψαν στον Ορθόδοξο Πατριάρχη να πάρει το Αγιο Φως από Τον Πανάγιο Τάφο , εκεί που καθόταν λυπημένος σε μια κολώνα και προσευχόταν σκίστηκε η κολώνα και βγήκε από εκεί Το Αγιο Φως ? και υπάρχει ακόμα και η κολώνα που το αποδυκνείει :iagree:

Προφανώς ένας φυσικός δεν μπορεί να εξηγήσει κάτι το οποίο βγαίνει από τα χωράφια της επιστήμης του και μπαίνει στη σφαίρα του λαϊκού μύθου. Ένας παραμυθάς όμως σίγουρα μπορεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top