Θετική vs Θεωρητική vs Τεχνολογική

Pagitas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pagitas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 341 μηνύματα.
Tότε και στην έκθεση δεν υπάρχει η δικαιολογία είμαι από θετική-τεχνολογική και μου φάνηκε δύσκολη η ομότιμη καθηγήτρια (που κανείς σχεδόν δεν την ήξερε και την έβριζαν)...Έτσι χρειάζεται στην έκθεση και του χρόνου για περίληψη κείμενο του Ζουράρι!

Δεν πα να βάλουν και κείμενο στα σανσκριτικά? Το εκκρεμές μου ταλαντώνεται. Διάλεξες όμως λάθος επιχειρήματα. Είπε εδώ κανείς πως είναι αδικία που οι θετικο-τεχνολογικοί εξετάζονται στην έκθεση? Μια ζωή τους θυμάμαι όλους να διαμαρτύρονται για αυτήν, ανεξαρτήτως κατεύθυνσης, και περισσότερο τους τους θεωρητικούς, επειδή δεν είχαν χρόνο να γράψουν όλα όσα μπορούν(...ξέρεις, τις λέξεις τύπου "πολυεπίπεδος", "πολυπρισματικός", και λοιπές μπούρδες). Εξάλλου, έστω και να ισχύει πως οι μη θεωρητικοί διαμαρτύρονται για την έκθεση, θα είχαν το ελαφρυντικό πως υποχρεώνονται να εξεταστούν σε αυτήν και δεν είναι επιλογή τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Porcia+Brutus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Porcia+Brutus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Για την έκθεση πιο πολύ οι θεωρητικοί γκρινιάζουν παρά οι τεχνολογικοί. Όσους ξέρω τουλάχιστον.
Κοίτα ο θεωρητικός πάνω κάτω θα κινηθεί στα ίδια επίπεδα, με λίγο πιο εύκολο κείμενο θα τσιμπήσει 1 βαθμό με λίγο πιο δύσκολο θα χάσει 1 βαθμό...και ειδικά όποιος είχε αίσθηση και γνώση της αρχαιοελληνικής ιστορίας ή είχε έστω ακουστά κυρία Γλύκατζη-Αρβελέρ και ήξερε ότι είναι ιστορικός, κατ'ευθείαν υποψιαζόταν ότι το κείμενο εκινείτο σε 2 επίπεδα, το ποιητικό και το βαθύτερο-ουσιαστικό. Είναι τυχεροί οι τεχνολογικοθετικοί λόγω των ασκήσεων και του γελοίου θέματος έκθεσης, αλλά στην περίληψη θα φανεί -σύμφωνα με αυτά που υποστηρίζουν μερικοί- και ποιος αξίζει να μπει σε κάποια σχολή...γιατί πώς θα μπορεί να (περι)γράψει τις θεωρίες πού τυχόν ανακαλύψει, εάν δεν ξέρει να χειρίζεται τον λόγο;

Σε Ελληνικά γράφει ο κύριος Ζουράρις, τα σανσκριτικά δεν είναι ζωντανή γλώσσα τη σήμερον ημέρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Limoncello

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Limoncello αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 199 μηνύματα.
Τέλος πάντων,για τα προηγούμενα που έγραψες για τα θέματα και που έχουν ξαναειπωθεί πολλές φορές,τη δυσκολία για ένα θέμα την βλέπεις με βάση το σύνολο και το μέσο όρο.Το οτι το υπέροχα δομημένο κράτος μας επιτρέπει την ένταξη παιδιών της θεωρητικής στα οικονομικά πανεπιστήμια είναι από μόνο του ένα θέμα που προβληματίζει.Αλλά αφού έτσι είναι τα πράγματα,δεν θα έπρεπε να βάζουν και τα αντίστοιχα θέματα?Από τα σημερινά θέματα υπήρχε μια εύκολη στατιστική και μετά πράξεις και νοοτροπία που δεν έχει καλλιεργηθεί σε κάποιο μέσο μαθητή της θεωρητικής κατεύθυνσης.Ποιο είναι ακριβώς το νόημα?Και ποιο το νόημα για όλα τα παιδιά που θέλουν να περάσουν αστυνομία,αξιωματικούς κ.τ.λ και τους βάζουν θέματα που,θα το ξαναπώ:P,είναι ΕΞΩ από το πνεύμα της γενικής παιδείας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pagitas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pagitas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 341 μηνύματα.
Τέλος πάντων,για τα προηγούμενα που έγραψες για τα θέματα και που έχουν ξαναειπωθεί πολλές φορές,τη δυσκολία για ένα θέμα την βλέπεις με βάση το σύνολο και το μέσο όρο.Το οτι το υπέροχα δομημένο κράτος μας επιτρέπει την ένταξη παιδιών της θεωρητικής στα οικονομικά πανεπιστήμια είναι από μόνο του ένα θέμα που προβληματίζει.Αλλά αφού έτσι είναι τα πράγματα,δεν θα έπρεπε να βάζουν και τα αντίστοιχα θέματα?Από τα σημερινά θέματα υπήρχε μια εύκολη στατιστική και μετά πράξεις και νοοτροπία που δεν έχει καλλιεργηθεί σε κάποιο μέσο μαθητή της θεωρητικής κατεύθυνσης.Ποιο είναι ακριβώς το νόημα?Και ποιο το νόημα για όλα τα παιδιά που θέλουν να περάσουν αστυνομία,αξιωματικούς κ.τ.λ και τους βάζουν θέματα που,θα το ξαναπώ:P,είναι ΕΞΩ από το πνεύμα της γενικής παιδείας.

1. Δηλαδή, προτείνεις να μετριάζεται ένα σφάλμα με...ένα άλλο σφάλμα?
2.Όρισε σε παρακαλώ το πνεύμα της γενικής παιδείας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Limoncello

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Limoncello αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 199 μηνύματα.
1. Δηλαδή, προτείνεις να μετριάζεται ένα σφάλμα με...ένα άλλο σφάλμα?
2.Όρισε σε παρακαλώ το πνεύμα της γενικής παιδείας.

Νομίζω οτι και τα δύο πράγματα που με ρωτάς είναι αλληλένδετα μεταξύ τους.Το πνεύμα της γενικής παιδείας αν διαβάσεις το βιβλίο είναι να σε "μυήσει" σε θέματα στατιστικής και πιθανοτήτων και να έχεις κάποιες βασικές γνώσεις στο κεφάλαιο του διαφορικού λογισμού.Τώρα με το να κόβουν τόσο επιπόλαια την ύλη και να αφήνουν τους μαθητές με μισές γνώσεις,έχει σαν αποτέλεσμα και ασκήσεις-τέρατα(βλέπε Μπάρλα και Παπαδάκη στις πιθανότητες.) που εστιάζουν στο δέντρο και όχι στο δάσος.Γι'αυτό είπα οτι τα φετινά θέματα ήταν έξω από τη νοοτροπία της γενικής.Στο σχόλιο σου με το απόλυτο,συμφωνώ και επαυξάνω.Αλλά το Δ4 και το γενικότερο κλίμα,για παιδιά θεωρητικής ήταν εκτός.Στις οικονομικές σχολές,νομίζω,οτι θα θέλουν να δουν το επίπεδο της στατιστικής.Από τα θέματα,τι εξέταζαν στη στατιστική?Την εφαρμογή του τύπου?Πως τέσταρε στη στατιστική και πως θα δείξει κάποιος που για πρώτη φορά εμβαθύνει στη μαθηματική σκέψη την αξία του?Το τελευταίο θέμα ήταν έξω απο αυτό το πνεύμα.Είχε μια μέτριας δυσκολίας παράγωγο και το Δ4(ναι,το ξαναλέω και γίνομαι κουραστική) δεν θα πρεπε να απευθύνεται σε ενα παιδί της θεωρητικής.Εγώ,και κάθε παιδί τεχνολογικής-θετικής κατεύθυνσης,είχαμε ξαναδεί κάτι παρόμοιο,χιλιάδες φορές.Ανισώσεις,που τις κατασκευάζεις και μετά τις προσθέτεις κατα μέλη πόσες φορές να τις έχει δει ο θεωρητικός?
Εγώ αυτό που θα πρότεινα είναι να καταργηθεί όλο αυτό το γελοίο σύστημα των Πανελληνίων εξετάσεων και του τρόπου εισαγωγής στα πανεπιστήμια.Άσε που είναι τελείως χαζό κάποιος που να θέλει να περάσει αστυνομία να έχει σαν μάθημα βαρύτητας μαθηματικά και αοθ,και δεν θα πρεπε να "χαντακώνεται" έτσι.Αλλά αφού έτσι είναι τα πράγματα και τώρα στην παρούσα φάση που είμαι δεν μπορώ να τα αλλάξω προτείνω να προσαρμοζόμαστε όσο το δυνατόν καλύτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

veroniCa^

Νεοφερμένος

Η veroniCa^ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 75 μηνύματα.
Τ ί γκρινιάζετε? Δεν ξέρατε όταν επιλέγατε κατεύθυνση ότι η θετικο-τεχνολογική κατεύθυνση δεν είναι καθόλου "σταθερή" κ ότι κάθε χρόνο το πόσο θα γράψετε εξαρτάται από τα θέματα? Το ξέρατε. Και παρόλα αυτά την επιλέξατε. Οπότε τί κλαίγεστε? Για εμάς τα θέματα είναι "σταθερά" γιατί όλο το χρόνο έχουμε ξεσκιστεί κ έχουμε μάθει ένα βιβλίο Ιστορίας απ έξω. Να το σκεφτόσασταν καλύτερα πριν επιλέξετε. :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Τ ί γκρινιάζετε? Δεν ξέρατε όταν επιλέγατε κατεύθυνση ότι η θετικο-τεχνολογική κατεύθυνση δεν είναι καθόλου "σταθερή" κ ότι κάθε χρόνο το πόσο θα γράψετε εξαρτάται από τα θέματα? Το ξέρατε. Και παρόλα αυτά την επιλέξατε. Οπότε τί κλαίγεστε? Για εμάς τα θέματα είναι "σταθερά" γιατί όλο το χρόνο έχουμε ξεσκιστεί κ έχουμε μάθει ένα βιβλίο Ιστορίας απ έξω. Να το σκεφτόσασταν καλύτερα πριν επιλέξετε. :D

Επιλέξαμε με βάση τις σχολές και όχι με βάση τα μαθήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MetalChest

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 480 μηνύματα.
Αρχίσαμε τις επιθέσεις στη Θεωρητική; (Βαριέμαι να κάνω παράθεση.)
Σκέφτηκε κανένας ποτέ ότι η φύση των μαθημάτων μας είναι τέτοια που καλοί μαθητές αδικούνται και μέτριοι παίρνουν καλούς βαθμούς, επειδή ο βαθμολογητής είναι άσχετος; Συμφωνώ πως με μια άσκηση μπορούν να σας στείλουν αδιάβαστους, αλλά εμάς μας χτυπάνε στη βαθμολόγηση. Και στην τελική, δεν φταίμε εμείς που βαλθήκανε να σας πηδήξουν φέτος, ως προς τι τόσο μένος;
Αλλά επειδή έχω αρχίσει και τα παίρνω, άκουγα, όταν γράφαμε έκθεση, πως μπερδευόντουσαν θετικοτεχνολογικοί(χωρίς να τσουβαλιάζω, το τονίζω) στην ενεργητική, παθητική σύνταξη και στα συνώνυμα - αντώνυμα. ARE YOU FUCKIN SERIOUS?
Μου θες να μπεις στη τριτοβάθμια και δεν ξέρεις πως εν + λογος = ελλογος, αρα αλλαζεις την πρόθεση σε στερητικό άλφα και βγάζεις το αντώνυμο;
ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ ΡΕ, ΟΥΣΤ.

Πάω να διαβάσω Πλατωνάκο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Εγώ έβαλα παράλογος :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MetalChest

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 480 μηνύματα.
Δεν το είπα γι'αυτό ρε σεις, απλά είναι γελοίο να επιτίθεσαι σε συνυποψηφίους, επειδή το Υπουργείο είναι ο,τι να'ναι. Ο καθένας ο,τι θέλει έβαλε, απλά από τη στιγμή που διδασκόμαστε όλοι Γλώσσα, είναι απαράδεκτο να υπάρχουν ανορθόγραφοι μαθητές ή τελείως άσχετοι με το μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Δεν το είπα γι'αυτό ρε σεις, απλά είναι γελοίο να επιτίθεσαι σε συνυποψηφίους, επειδή το Υπουργείο είναι ο,τι να'ναι. Ο καθένας ο,τι θέλει έβαλε, απλά από τη στιγμή που διδασκόμαστε όλοι Γλώσσα, είναι απαράδεκτο να υπάρχουν ανορθόγραφοι μαθητές ή τελείως άσχετοι με το μάθημα.

περσι επρεπε να εγραφες πανελληνιες να δεις τι ανορθογραφια ειχα δει στο αναλογο θέμα...:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ArminVanBuuren

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ArminVanBuuren αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 241 μηνύματα.
@MetalChest

πολυ καλο αστειο.. ποιος σου ειπε οτι δυσκολευτηκαμε σαυτα και στο ελλογη? και btw εχει αποδειχθει οτι οι θετικοτεχνολογικοι γραφουν καλυτερα απτους θεωρητικους.

Παντος ειδικα αυτο με το ελλογη να μη μπορουμε να το σκεφτουμε ειναι πετυχημενο (το επιασα btw χωρις να το ξερω) και ξερεις γιατι? γιατι ενα χρονο δεν αποστιθηζουμε 6 μαθηματα σε αντιθεση με σας.( και μη με πειτε ρατσιστη του ρατσιστη τωρα xD)

οσο για το οτι θελουμε να βαλουν δυσκολα σε σας πρεπει να ειναι καποιος πολυ ανοητος για να το παιρνει λες και σας μισουμε εξαλου ολοι ξερουμε οτι η υλη σας ειναι συγκεκριμενη και το δυσκολο ειναι σχετικο για καποιον καλα διαβασμενο ενω σε μας δεν ξερει κανεις τι μπορει να πεσει φυσικομαθηματικα.

Καλη επιτυχια σε ολους αυριο και ευχομαι να ειναι πολυ δυσκολα τα θεματα και στις δυο κατευθυνσεις καθως να χτυπας ενα μονο μαθημα ειναι αδικο για οσους θα γραφαν 10+ σε σχεση μαυτους που θα γραφαν 5 και στις δυο περιπτωσεις απο θεωρια και μονο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
και btw εχει αποδειχθει οτι οι θετικοτεχνολογικοι γραφουν καλυτερα απτους θεωρητικους.

ακόμη και ο shadowfax θα έλιωνε για μια πηγή τώρα...:whistle:

δε θα πρεπε να νιώθεις περήφανος που το πέτυχες στην τύχη, 18 χρονών άνθρωπος που έχει μάλιστα το δικαίωμα να ψηφίζει δεν ξέρει καν τι θα πει έλλογος ; :\
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Βασικα εμενα αυτο που μου εχει πει φιλολογος ειναι οτι ο τροπος σκεψης που εχουν αναπτυξει αυτοι που θελουν να ασχοληθουν με τεχνολογικες και θετικες επιστημες τους ευνοει ωστε να εχουν πιο δομημενη σκεψη σε σχεση με τους θεωρητικους. Εχουν σαφως πιο περιορισμενο λεξιλογιο, ωστόσο έχουν πιο σωστη δομή σκέψης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lordi13

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο φίλιππος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 209 μηνύματα.
αυτή η έχθρα θεωρητικών -θετικών έχει καταντήσει βαρετή.
από θεωρητική χρειάζεσαι 15.000 μόρια για αει αθηνα , δεν γράφουμε καλύτερα από τεχνολογικούς και αυτό γιατί σε μαθήματα όπως τα αρχαία και η λογοτεχνία κόβουν πολύ επειδή δεν υπάρχει ένας standart τρόπος λύσης.

και οι 3 κατεύθυνσης είναι δύσκολες εξαρτάται τι θέλει κάποιος,,,τώρα να μας τι λέτε επειδή ήθελαν να σας χτυπήσουν στη φυσική δεν έχει κανένα νόημα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Ήθελα να σας ρωτήσω πώς και δεν βαρεθήκατε ακόμα με τις κόντρες, αλλά βαρέθηκα. :ermm: :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ArminVanBuuren

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ArminVanBuuren αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 241 μηνύματα.
ακόμη και ο shadowfax θα έλιωνε για μια πηγή τώρα...:whistle:

δε θα πρεπε να νιώθεις περήφανος που το πέτυχες στην τύχη, 18 χρονών άνθρωπος που έχει μάλιστα το δικαίωμα να ψηφίζει δεν ξέρει καν τι θα πει έλλογος ; :\

το ειχα δει σε βιβλιο σχετικα με βασεις κλπ με ποσοστα επιτυχιας στο καθε μαθημα και την δευτερα το ακουσα και απτο φροντιστηριο μου. Το google ειναι ο καλυτερος σου φιλος :P ψαξε και μπορει να το βρεις

δεν ειμαι περιφανος ουτε νιωθω ντροπη που το πετυχα αλλα οπως ειπε και ο metal ηταν ευκολο να το βρεις καθως οπως ολοι οι φιλολογοι λενε, τα ελληνικα (και τα αρχαιοελληνικα) ειναι καθαρα μαθηματικη γλωσσα οποτε μεσα απο φρασεις και συνθετες λεξεις τις περισσοτερες φορες μπορω να καταλαβω τι μου λενε και ετσι δεν με ενδιαφερει να μαθαινω λεξεις που δεν χρησιμοποιω και ως αποτελεσμα θα ξεχασω και θα ειναι απλα αλλη μια στειρα απομνημονευση. Δεν ξερω κατα ποσο μαλλον ειναι απαραιτητο ή οχι να ξερει κανεις ειδικα αυτη την λεξη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Limoncello

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Limoncello αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 199 μηνύματα.
Peaaace βρε παιδιά:P
Θα μας πάρει ο θεωρητικός την Ιατρική ή θα τσεπώσουμε εμείς τη Νομική?
Όσο για το αν είναι δύσκολα τα θέματα στη θεωρητική δεν μπορείς να ξέρεις.Μια φίλη μου μου έλεγε οτι στα κείμενα κάθε βοήθημα προσεγγίζει αλλιώς την ερώτηση!Δεν έχουν κάποιο μπούσουλα!
Όπως και να χει δεν τίθεται λόγος σύγκρισης!
Ας γράψουμε όλοι καλά,ας περάσει ο καθένας εκεί που είναι καλύτερα γι'αυτόν και ας μην αποκτήσουμε αυτή τη νοοτροπία "ο θάνατος σου η ζωή μου" που πήγε την Ελλάδα τόσα χρόνια πίσω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
ακόμη και ο shadowfax θα έλιωνε για μια πηγή τώρα...:whistle:

Πόσο λίγο με ξέρετε... :devil:

Βασικα εμενα αυτο που μου εχει πει φιλολογος ειναι οτι ο τροπος σκεψης που εχουν αναπτυξει αυτοι που θελουν να ασχοληθουν με τεχνολογικες και θετικες επιστημες τους ευνοει ωστε να εχουν πιο δομημενη σκεψη σε σχεση με τους θεωρητικους. Εχουν σαφως πιο περιορισμενο λεξιλογιο, ωστόσο έχουν πιο σωστη δομή σκέψης.

Και πώς ορίζει η φιλόλογός σου το "πιο σωστή δομή σκέψης"? Στ' αλήθεια μερικές φορές νομίζεις τρολάρουν όσοι λένε κάτι τέτοια ρε.

Το λέξιλόγιό μου το θεωρώ τουλάχιστον ισάξιο με έναν καλό θεωρητικό. Δομή σκέψης δε θεωρώ ότι έχω σωστότερη, wtf!?? Διαφορετική προφανώς, ναι, αλλά αυτό όχι επειδή ασχολούμαι με άλλες επιστήμες, επειδή είμαι άλλος άνθρωπος με άλλες εμπειρίες/ερεθίσματα/πρόσκαιρες κλίσεις ίσως, ναι. Επηρεάζει η προσέγγιση αυτού που σπουδάζεις, ναι, σίγουρα, με την έννοια ότι συγκεκριμένα mindsets παίζουν σ' όλους τους χώρους κι άπο κει και πέρα ψιλοδιαλέγεις τι κρατάς απ' το καθένα διαμορφώνοντας παράλληλα και τα δικά σου. Αλλά εντάξει, η μεθοδικότητα, η συγκέντρωση, ο τρόπος που αντιμετωπίζεις τα πράγματα διαφέρει από άτομο σε άτομο, όχι από επιστήμη σε επιστήμη, και είναι πολύ δύσκολα μετρήσιμα.

Χοντρικά μπορείς να βρεις κοινούς μπούσουλες, OK, αλλά και πάλι μιλάς μόνο για στατιστική που, για μένα πάντα, είναι άχρηστη σ' αυτό που συζητάμε γιατί δε σε βοηθάει να βγάλεις κάτι ουσιώδες. Ίσα ίσα μπορεί και να σε μπερδέψει.

χο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikolaos p.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο nikolaos p. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 203 μηνύματα.
Νομίζω οτι σε Μαθηματικά - Φυσική συνήθως πέφτουν κάποια πολύ δύσκολα ερωτήματα, ενώ στα Αρχαία κατά κανόνα γράφεις με περισσότερη σιγουριά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top