Θετική vs Θεωρητική vs Τεχνολογική

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
Mα αν ξεκινήσει πάλι ντέρμπι θετικών-θεωρητικών θα θέλω να το δω και δεν θα κάτσω να διαβάσω. Λυπηθείτε με, people!!
Α, άλλο κατάλαβα. :P
Η αλήθεια είναι πως έχει πλάκα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χαρουλιτα

Διάσημο μέλος

Η Χαρουλιτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,552 μηνύματα.
Ε οχι βρε παιδια παλι τα ιδια!
Εχει γινει ενα εκατομμυριο φορες αυτη η συζητηση! Και οι 2 πλευρες εχουν καποια σωστα επιχειρηματα οποτε ας μην το δουμε παλι να επαναλαμβανεται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
οντως αυτο ισχυει.οι θεωρητικες επιστημες ειναι ανωτερες καθως μαθαινεις για αρχαιες γλωσσες αντιλαμβανεσαιι την εξελιξη και της ελληνικης αλλα και το ρολο που διαδραματησε στις αλλεσ γλωσσες.δεν πρεπει ακομα να λησμονουμε οτι μαθαινουμε για το πολιτισμο μας.τι να τον κανω τον μηχανικο αν δεν ξερει απο που προερχεται.στη θετικη κανουν μονο φ του χ δυναμεις κρουσεις.αμα μ πεσει δηλαδη το μολυβι να ξερω οχ ασκειται μια δυναμη!εχει τριβη!ουαου τι να σας πω.εχω αδικο;
Εννοείται πως έχει άδικο.
Καταρχήν καμία επιστήμη άμα το πάρουμε έτσι δεν έχει νόημα μόνη της. Συνδέονται η μία με την άλλη και δεν νομίζω να αντιλέγει κανείς σε αυτό. Εκτός αυτού εδώ συγκρίνονται κατευθύνσεις (όχι ότι είναι λογικό αυτό, απλώς λέμε ο καθένας που πάει και γιατί, δεν εκμηδενίζουμε τους άλλους) όχι επιστήμες.. (αν και έχει υπάρξει και τέτοιο τόπικ!)
Θες να μου πεις τώρα δηλαδή ότι μόνο και μόνο επειδή πηγαίνεις θεωρητική μαθαίνεις από που προέρχεσαι.. I see.
Η φιλοσοφία μέσα σου είναι. Δεν πα να παπαγαλίσεις 100 σελίδες που έγραψαν άλλοι εσύ ίδιος μένεις.
Κάποιοι απομνημονεύουν απλώς, δεν σημαίνει ότι καταλαβαίνουν κιόλας.
Το ίδιο συμβαίνει και στην θετική βέβαια - για να μην αδικούμε - κάποιοι κάνουν 1000 ασκήσεις στο ίδιο θέμα, ε στο τέλος μαθαίνουν και την λύνουν. Τι σημαίνει αυτό; Ότι την έλυσαν με την αξία τους ή ότι έγιναν εξυπνότεροι; παπαγάλισαν και αυτοί ουσιαστικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Σκεψου σε τι κοσμο θα ζουσες αν δεν υπηρχαν οι τεχνολογικες και θετικες επιστημες ;) Αλλα δεν χρειαζεται να συνεχισετε αυτη την ανουσια συζητηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
ακριβώς αυτό... τις υποτιμούν καλά καλά, αλλά τα επιτεύγματά της δεν βλέπω να μην τα δέχονται
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
Τα επιτεύγματα των θετικοτεχνολογικών επιστημών τα γνωρίζουμε όλοι και δε νομίζω κανείς να τα αμφισβητεί.
Αυτά των ανθρωποιστικών επιστημών είναι που δεν αναγνωρίζονται εύκολα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΛΙΤσακι..

Νεοφερμένος

Η ΛΙΤσακι.. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
θεωρητικη φυσικα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ρόζα Νέρα Flamingo

Δραστήριο μέλος

Η Ρόζα Νέρα Flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ανταρτικό (Φλώρινα). Έχει γράψει 780 μηνύματα.
η αληθεια ειναι παντως πως οι θετικοτεχνολογικες στο μυαλο της πλειονοτητας του κοσμου εχουν μεγαλυτερο κυρος , παρ ολα αυτα ειναι αναγκαια ολα
και ο θεωριτικος και ο θετικος κλαδος .
Συγκεκριμενα τωρα για τις κατευθυνσεις αυτο που πρεπει να σκεφτει κανεις για να επιλεξει δεν ειναι το κυρος που ισως εχει δωσει η κοινωνια στα επαγγελματα που σχετιζονται με την εκαστοτε κατευθυνση ( π.χ θετικη - γιατρος , θεωριτικη -δικηγορος ) αλλα στο με τι του αρεσει να ασχολειται .
Αν πιστευει καποιος οτι εχει κλιση στη λογοτεχνια , στην εκθεση , στην ιστορια να επιλεξει θεωρητικη , αντιστοιχα και στις υπολοιπες κατευθυνσεις να πηγαινει με αυτο το κριτηριο .
Συνεπως ειναι ανουσιο οπως ειπαν και παραπανω να τις συγκρινουμε ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,856 μηνύματα.
οντως αυτο ισχυει.οι θεωρητικες επιστημες ειναι ανωτερες καθως μαθαινεις για αρχαιες γλωσσες αντιλαμβανεσαιι την εξελιξη και της ελληνικης αλλα και το ρολο που διαδραματησε στις αλλεσ γλωσσες.δεν πρεπει ακομα να λησμονουμε οτι μαθαινουμε για το πολιτισμο μας.τι να τον κανω τον μηχανικο αν δεν ξερει απο που προερχεται.στη θετικη κανουν μονο φ του χ δυναμεις κρουσεις.αμα μ πεσει δηλαδη το μολυβι να ξερω οχ ασκειται μια δυναμη!εχει τριβη!ουαου τι να σας πω.εχω αδικο;

Ενημερωτικά, παράλληλα με κάθε μαθηματική σκέψη και φυσική θεωρία, αναπτύχθηκε και η ανάλογη φιλοσοφική θεωρία. Έχεις ιδέα για το Philosophiæ Naturalis Principia Mathematica (ή Mathematical Principles of Natural Philosophy) του μαθηματικού Νεύτωνα;

Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Στο σχολείο δεν μαθαίνουμε επιστήμες. Τελεία και παύλα. Στο σχολείο μαθαίνουμε κάποια βασικά θεμέλια επιφανειακά με στόχο την βασική παιδεία ενός ανθρώπου. Σύμφωνα με τον Πλάτωνα η βασική παιδεία ενός ανθρώπου θα πρέπει να περιέχει λόγο, σκέψη και άσκηση. Η φυσική και τα μαθηματικά ως δυο σύγχρονοι επιστημονικοί κλάδοι πλέον, της Πλατωνικής φιλοσοφίας (φυσική φιλοσοφία, θεμέλια μαθηματικών, ρασιοναλισμός), ανήκουν στην επιστήμη της σκέψης. Πίσω από τις ψυχρές θεωρίες των δυνάμεων στην φυσική, κρύβεται ένα πλούσιο δυσνόητο μαθηματικό έργο που χρειάστηκε αιώνες για να διατυπωθεί, να γίνουν αρκετές μαθηματικές προσθήκες ...και να φτάσει να απαξιώνεται από κάποιους μαθητές εν έτει 2012 τόσο απλά. Ο λόγος διδάσκεται μέσω των θεωρητικών μαθημάτων. Βέβαια σε κάθε περίπτωση, σε κάθε μάθημα γίνεται ένα απλό βάπτισμα και τίποτα περισσότερο. Οπότε καμία κατεύθυνση δεν είναι ανώτερη από κάποια άλλη γιατί ο διδακτικός τους στόχος είναι τελείως διαφορετικός από αυτό που νομίζει η μαθητική κοινότητα στην πλειοψηφία της. Εμβανθύνουμε σε μια συγκεκριμένη επιστήμη ή σε ένα μείγμα 1-2 επιστημών, στο Πανεπιστήμιο ή στο ΤΕΙ και εν τέλει με προσωπικό διάβασμα πέρα από εξεταστικές και πηγαινέλα στα αμφιθέρετρα.

Η άσκηση περιλαμβάνει την υγιή κατάσταση του σώματος και του νου. Αυτό τον άνθρωπο, που ονόμαζε ο Καζαντζάκης, «καλό καγαθό». Άσκηση σε μαθηματική σκέψη για την κατανόηση του φυσικού μας κόσμου, τον οποίο τον περιορίσαμε σήμερα σε ένα facebook. Παράλληλα, η άσκηση και η υγεία του νου προϋποθέτει και σωματική υγεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LYDIAG

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η LYDIAG αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 120 μηνύματα.
Γιατί συγκρίνετε τις κατευθύνσεις; Νομίζω πως όλα χρειάζονται και κανένα μάθημα και καμμία κατεύθυνση και επιστήμη δεν είναι περιττή. Αυτοί που εξετάζονταν σε όλα τα μαθήματα (όταν γινόταν αυτό) είχαν διευρυμένο πεδίο γνώσεων και μάλιστα όχι τυποποιημένων αλλά χρήσιμων. Ας μην προσπαθούμε λοιπόν να αναδείξουμε κάποια κατεύθυνση ως την καλύτερη γιατί καμμία δεν καλύπτει όλες τις ανάγκες του ανθρώπου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,856 μηνύματα.
Aπό πότε μια κατεύθυνση είναι...σχετιζόμενη με τις ανάγκες του ανθρώπου; Καλώς ή κακώς, το εισαγωγικό σύστημα στην χώρα μας, βασίζεται σε κατευθύνσεις. Οι κατευθύνσεις δεν αντιστοιχούν σε επαγγέλματα, δεν αντιστοιχούν σε επιστήμες και ούτε καλύπτουν τις εσωτερικές πνευματικές ανησυχίες...17χρονων. Απλά παρέχουν μια λίστα επιφανειακών μαθημάτων πάνω σε κάποιο επιστημονικό πλαίσιο με ανοιχτές υποδοχές για μετέπειτα συνδυασμούς (=σπουδές) σε Ανώτατα Ιδρύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LYDIAG

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η LYDIAG αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 120 μηνύματα.
Δεν καλύτπουν ανάγκες; Όπως και να το κάνεις σε κάθε τάξη του σχολείου έχεις κάποιες ανάγκες. Όποιες και αν είναι αυτές.Θέλεις να μάθεις γιατί ο κόσμος είναι έτσι κι όχι αλλιώς, που λέει ο λόγος. Γιατί να περιοριστώ στη Φιλοσοφία και να μη μάθω Φυσική; Γιατί να μην υπάρχει μια κατεύθυνση που να τα περιλαμβάνει αυτά τα δύο; Γιατί θα πρέπει να βλέπω τις εξετάσεις μόνο ως δίοδο για το Πανεπιστήμιο και να μένω περιορισμένη σε ό,τι αυτές μου παρέχουν ανάλογα με την κατεύθυνση μου; Κάτι τέτοια ερωτήματα μου δημιουργούνται όταν βλέπω να βγαίνουν από το Λύκειο παιδιά με λειψείς γνώσεις και άλλα να μην μπορούν ούτε το όνομά τους να γράφουν ενώ άλλα να μην μπορούν να ερμηνεύσουν -απλά- κάποιο φυσικό φαινόμενο. Υποτίθεται ότι το Σχολείο δεν πρέπει να τα καλύπτει όλα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Ρόζα Νέρα Flamingo

Δραστήριο μέλος

Η Ρόζα Νέρα Flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ανταρτικό (Φλώρινα). Έχει γράψει 780 μηνύματα.
Aπό πότε μια κατεύθυνση είναι...σχετιζόμενη με τις ανάγκες του ανθρώπου; Καλώς ή κακώς, το εισαγωγικό σύστημα στην χώρα μας, βασίζεται σε κατευθύνσεις. Οι κατευθύνσεις δεν αντιστοιχούν σε επαγγέλματα, δεν αντιστοιχούν σε επιστήμες και ούτε καλύπτουν τις εσωτερικές πνευματικές ανησυχίες...17χρονων. Απλά παρέχουν μια λίστα επιφανειακών μαθημάτων πάνω σε κάποιο επιστημονικό πλαίσιο με ανοιχτές υποδοχές για μετέπειτα συνδυασμούς (=σπουδές) σε Ανώτατα Ιδρύματα.
αντιστοιχουν σε επαγγελματα ομως με τη λογικη οτι υπαρχουν τα πεδια
καποιος που ειναι θεωρητικη δεν μπορει να παει ιατρικη κτλ κτλ....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

StingAs7

Νεοφερμένος

Ο StingAs7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
@Lydiag
Καλα αυτο που λες απο ενα σημειο και μετα δε γινεται.Το σχολειο ειναι ενας ''ναος'' γνωσης αλλα δεν σημαινει οτι εχει και σκοπο να σου διδαξει τα παντα.Ισως το 3000 πΧ να μπορουσε να σου μεταδωσει ολες τις γνωσεις για ολους τους τομεις.Σημερα ζεις σε μια εποχη εξειδικευσης.Αυτος που δεν μαθει να κανει συγκεκριμενα πραγματα σωστα επειδη δεν εξειδικευτηκε σε αυτα αλλα προτιμησε σφαιρικη και γενικη μορφωση ειναι κοινωνικα και πνευματικα (τουλαχιστον) αχρηστος.Η κοινωνια δεν τον εχει αναγκη.
Γι'αυτο και τα συστηματα εκπαιδευσης ειναι οπως ειναι,οχι μονο εδω αλλα και σε χωρες του εξωτερικου.Επειδη ο πυρηνικος φυσικος δεν χρειαζεται να μαθει αρχαια ελληνικα,ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ στη δουλεια του.Ειναι ελευθερος να ασχοληθει εις βαθος με αυτα σαν χομπι.Επειδη επισης ο ιστορικος δεν χρειαζεται να ξερεις τα παντα γυρω απο τη Νευτωνεια φυσικη για να σου πει οτι το μηλο επεσε στο κεφαλι του Νευτωνα.
Ο μονος λογος που μαθαινεις λιγο απ'ολα στο σχολειο ειναι για να μπορεις να εχεις το δικαιωμα της δικαιης επιλογης.Να βρεις την κλιση σου.Τιποτα αλλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,856 μηνύματα.
Δεν μπορεί να πάει τυπικά. Πρακτικά όποιος έχει όρεξη όλα γίνονται..:)

LYDIAG μου φαίνεται ότι ζεις σε παράλληλο σύμπαν. :P Καλώς ή κακώς, η μέση παιδεία στην χώρα μας, είναι διαμορφωμένη πάνω σε ορισμένα πλαίσια που τα ορίζουν οι μαθητές και οι διδάσκοντες. Τα Ελληνικά σχολεία δεν είναι σχολές του Πλάτωνα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LYDIAG

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η LYDIAG αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 120 μηνύματα.
ξερεις τι.. νομιζω οτι φταιει η νοοτροπια μας. εχουμε καταδικασει καποια μαθηματα σε αχρηστα επειδη, ετσι επιφανειακα που κρινουμε τις καταστασεις δεν μας "κανουν"... ναι συμφωνω πρεπει να εξειδικευτεις σε καποιον τομεα γτ αυτο επιβαλλει η αναπτυξη. πως ομως θα εξειδικευτεις αν δεν εχεις πρωτα τις γενικες γνωσεις? αν π.χ οπως ειπες γινω ιστορικος, δεν πρεπει να γνωριζω μαθηματικα? κι ας μην μου χρειαστουν ποτε με τη μορφη συναρτησεων. και μονο που θα εχω αποκτησει αυτον τον τροπο σκεψεις θα μπορω να λυνω απλα καθημερινα προβληματα ευκολοτερα. δεν θα με χρειαζονται μονο οταν προκειται για τον τομεα μου αλλα θα ειμαι ολοκληρωμενος ανθρωπος με ενα στοιχειωδες υποβραθρο.

Δεν μπορεί να πάει τυπικά. Πρακτικά όποιος έχει όρεξη όλα γίνονται..:)

LYDIAG μου φαίνεται ότι ζεις σε παράλληλο σύμπαν. :P Καλώς ή κακώς, η μέση παιδεία στην χώρα μας, είναι διαμορφωμένη πάνω σε ορισμένα πλαίσια που τα ορίζουν οι μαθητές και οι διδάσκοντες. Τα Ελληνικά σχολεία δεν είναι σχολές του Πλάτωνα.

χαχα και εγω αυτο νομιζω.:P θα τα περιμενα ολα πιο ιδεατα, αλλα δεν ειναι :/ ;pp
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

trick

Νεοφερμένος

Η trick αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 37 μηνύματα.
Δεν καλύτπουν ανάγκες; Όπως και να το κάνεις σε κάθε τάξη του σχολείου έχεις κάποιες ανάγκες. Όποιες και αν είναι αυτές.Θέλεις να μάθεις γιατί ο κόσμος είναι έτσι κι όχι αλλιώς, που λέει ο λόγος. Γιατί να περιοριστώ στη Φιλοσοφία και να μη μάθω Φυσική; Γιατί να μην υπάρχει μια κατεύθυνση που να τα περιλαμβάνει αυτά τα δύο; Γιατί θα πρέπει να βλέπω τις εξετάσεις μόνο ως δίοδο για το Πανεπιστήμιο και να μένω περιορισμένη σε ό,τι αυτές μου παρέχουν ανάλογα με την κατεύθυνση μου; Κάτι τέτοια ερωτήματα μου δημιουργούνται όταν βλέπω να βγαίνουν από το Λύκειο παιδιά με λειψείς γνώσεις και άλλα να μην μπορούν ούτε το όνομά τους να γράφουν ενώ άλλα να μην μπορούν να ερμηνεύσουν -απλά- κάποιο φυσικό φαινόμενο. Υποτίθεται ότι το Σχολείο δεν πρέπει να τα καλύπτει όλα;

Καθήκον της Β 'βάθμιας εκπαίδευσης είναι να σου προσφέρει βασικές γενικές γνώσεις, όχι μόνο πρακτικές αλλά και αναπόφευκτα συνδεδεμένες με βασικές κατανοήσεις των θετικών και θεωρητικών επιστημών, έτσι ώστε εσύ και ο κάθε άλλος μαθητής να λάβει γνώση και ερεθίσματα. Γνώση για την επίτευξη μιας κατάταξης των μαθητών με βάση τις τελικές τους επιδόσεις και ερεθίσματα με σκοπό να αναζητήσουν οι ίδιοι τα θέματα που τους απασχολούν στη μετέπειτα ζωή τους...
Το πόσο 'εξετασοκεντρικό' είναι το σχολείο σου δεν ορίζεται μόνο από τους καθηγητές σου αλλά και από εσένα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Το σημερινό σχολείο ξεφτιλίζει τις επιστήμες, θετικές και ανθρωπιστικές, έτσι όπως έχει καταντήσει.
Παπαγαλία και από τις δύο πλευρές με άλλο τρόπο.
Αν περιμέναμε από το σχολείο να μας διδάξει επιστήμες, και ειδικά αυτές που του αφήνουν περιθώριο να πει αυτά που εκείνο θέλει, καήκαμε!
Σε κάθε κατεύθυνση, δεν πα να γράψεις 20 χιλιάδες, αν δεν ασχοληθείς μόνος σου επειδή το θες, δεν αξίζεις μία, μόνο για παπαγάλος κάνεις.
Εν τω μεταξύ πετάει κάποιος δυο βλακείες σε ένα ποστ, και καθόμαστε οι υπόλοιποι και τρωγόμαστε στα 10 επόμενα.. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,856 μηνύματα.
Καθήκον της Β 'βάθμιας εκπαίδευσης είναι να σου προσφέρει βασικές γενικές γνώσεις, όχι μόνο πρακτικές αλλά και αναπόφευκτα συνδεδεμένες με βασικές κατανοήσεις των θετικών και θεωρητικών επιστημών, έτσι ώστε εσύ και ο κάθε άλλος μαθητής να λάβει γνώση και ερεθίσματα. Γνώση για την επίτευξη μιας κατάταξης των μαθητών με βάση τις τελικές τους επιδόσεις και ερεθίσματα με σκοπό να αναζητήσουν οι ίδιοι τα θέματα που τους απασχολούν στη μετέπειτα ζωή τους...
Το πόσο 'εξετασοκεντρικό' είναι το σχολείο σου δεν ορίζεται μόνο από τους καθηγητές σου αλλά και από εσένα.

Το καθήκον που περιγράφεις, ότι έχει η Β/θμια εκπαίδευση, είναι λίγο ιδανικό. Δεν υπάρχει στην Ελληνική πραγματικότητα. Κάτι πάει να γίνει με το φιλότιμο κάποιων καθηγητών και μαθητών αλλά η γενικότερη νοοτροπία του μέσου νεο-Έλληνα το φρενάρει. Το σχολείο κατ' εμέ, θα έπρεπε να δίνει ερεθίσματα χρήσιμα για την κοινωνική μόρφωση του μαθητή εκτός από τις γραμματικές γνώσεις (αρχαία, μαθηματικά, φυσική, οικιακή οικονομία,...). Εν τέλει καμία "κατάταξη" δεν επιτυγχάνεται, αφού τόσο οι βαθμοί όσο και ο μαθησιακός-εξεταστικός-εισαγωγικός τρόπος είναι προϊόντα μιας ανακυκλωμένης γνώσης που αντί να διδάσκει την σκέψη στον μαθητή διδάσκει τεχνικές, μεθοδολογίες, κατεβατά ρήματα και ουσιαστικά, χημικές αντιδράσεις στο χαρτί, ανασυνδυασμένο DNA στην φωτογραφία,...κλπ. Μην ξεχνάμε επίσης, ότι στην σημερινή εποχή, είναι πολύ δύσκολο να ορίσουμε τι θέματα θα απασχολούν τους μαθητές στη μετέπειτα ζωή τους, αφού η αγορά εργασίας σε παγκόσμιο επίπεδο είναι ρευστή και ως γνωστόν κατά τους ειδικούς, αρκετοί νέοι θα αναγκαστούν στο μέλλον, στα 35-40 ή και μεγαλύτεροι να ξανασπουδάσουν κάτι άλλο αφιερώνοντας άλλα 4-8 χρόνια σε κοπιαστικές πτυχιακές σπουδές με στόχο την αλλαγή εργασιακού τομέα ελπίζοντας για κάτι καλύτερο. Πλέον ούτε το πτυχίο αλλά ούτε το μεταπτυχιακό δεν εξασφαλίζει μια σίγουρη αξιοπρεπή εργασία. Θέλει πολύ ψάξιμο και πολλά ρίσκα. Ο υπερκορεσμός πτυχιούχων κάθε είδους χωρίς ποιοτική αξιολόγηση («πτυχίο να είναι και ότι να 'ναι», «το θέμα είναι να μπω στο Πανεπιστήμιο για να αράξω», «μαζική εισαγωγή στα Πανεπιστήμια»..) μας οδήγησε σ' αυτό το τέλμα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christina123

Δραστήριο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 699 μηνύματα.
ναι ε;.. από άποψη δυσκολίας το λες;
ναι.με δυσκολευουν ολα τοσο πολυ και κυριως αυτο το αεππ δεν παλευεται(ή μαλλον εγω δεν μπορω να το παλεψω).
αοδευ το χω αφησει τελευταια στιγμη και εκει φοβαμαι θα πατωσω...αστα μαυρα χαλια.
στη φυσικη δεν αναφερομαι...:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top