Θετική vs Θεωρητική vs Τεχνολογική

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Πρεπει να συνειδητοποιησουμε πως ο καθε κλαδος επιτελει τον δικο του σημαντικο ρολο στην κοινωνια, οι μεν θετικοτεχνολογικεσ επιστημες συμβαλλουν στην αναπτυξη του υλικοτεχνικου πολιτισμου και στην ανοδο του βιοτικου επιπεδου,οι δε θεωρητικες στην πνευματικη και ηθικη καλλιεργεια,μεταλαμπαδευουν αξιες και ιδανικα,διαμορφωνουν στην ουσια αυτο που λεμε "ανθρωπος" και,φυσικα, ελεγχουν και επικρινουν τισ εφαρμογεσ της τεχνολογιας ,οταν αυτες παρεκκλινουν απο τον πρωταρχικο στοχο τους ,που ειναι η ωφελεια του συνολου.
Φαντάζομαι ούτε που μπήκες στον κόπο να διαβάσεις τα προηγούμενα ποστ μου που έγραψα για τη συμβολή των Θετικών Επιστημών στην πνευματική καλλιέργεια...:whistle:

Γενικά, οι θεωρητικοί έχουν μία τάση να θεωρούν ότι οι Θετικές Επιστήμες συνδέονται με το "υλικό" και όχι (και) με το "πνευματικό". Ε λοιπόν ας τους πει κάποιος ότι η άποψή τους απέχει έτη φωτός από την πραγματικότητα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

isida!!!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η revolution αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 1,154 μηνύματα.
Φαντάζομαι ούτε που μπήκες στον κόπο να διαβάσεις τα προηγούμενα ποστ μου που έγραψα για τη συμβολή των Θετικών Επιστημών στην πνευματική καλλιέργεια...:whistle:

Γενικά, οι θεωρητικοί έχουν μία τάση να θεωρούν ότι οι Θετικές Επιστήμες συνδέονται με το "υλικό" και όχι (και) με το "πνευματικό". Ε λοιπόν ας τους πει κάποιος ότι η άποψή τους απέχει έτη φωτός από την πραγματικότητα...

ναι αλλά άμεσα και έμπρακτα αποτελέσματα οι 8ετικοτεχνολιγικές επιστήμες έχουν στην ανάπτυξη του υλικού κόσμου . Αυτό αποδεικνύεται και από τις σχολές που προσφέρονται σε αυτά τα πεδία - μηχανικοί , υπολογιστές κα.-Και γενικά οι 8ετικοί έχουν μια τάση να υποβαθμίζουν την αξία των 8εωρητικών και μάλιστα αμφισβητούν και τη συμβολή τους στον υλικό πολιτισμό αλλά και στον πνευματικό ισχυριζόμενοι ότι άλλη δουλεία δεν κάνουμε παρά να παπαγαλίζουμε αγνοώντας κάτι που ισχύει και για αυτούς τους ίδιους : ότι αν δεν κατανοήσεις κάτι δεν μπορείς να το απομνημονεύσεις !!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,800 μηνύματα.
oι θετικές επιστήμες δεν συνδέονται πάντα με εφαρμογές στον υλικό κόσμο...


  • Θετικές ονομάζονται οι επιστήμες οι οποίες στηρίζονται στην επιστημονική μέθοδο ή και σε κανόνες λογικής (στο πλαίσιο ενός τυπικού συστήματος) για να διερευνήσουν συστηματικά τη φύση και να διατυπώσουν νόμους οι οποίοι την περιγράφουν. Στις θετικές επιστήμες περιλαμβάνονται οι φυσικές επιστήμες, τα μαθηματικά, η στατιστική και η πληροφορική.


  • Φυσικές επιστήμες ονομάζονται οι επιστήμες που έχουν ως αντικείμενο την μελέτη των φυσικών φαινομένων και προσδιορισμό των αρχών τους, με τη διεξαγωγή παρατηρήσεων, πειραμάτων και το σχηματισμό υποθέσεων. Οι φυσικές επιστήμες ακολουθούν την επιστημονική μέθοδο κατά τη μελέτη των φυσικών φαινομένων. Οι φυσικές επιστήμες είναι η φυσική, η χημεία, η γεωλογία, οι επιστήμης Γης και περιβάλλοντος, η βιολογία και συνήθως ταξινομούνται μαζί με τα μαθηματικά, τη στατιστική και τηπληροφορική, συναποτελώντας έτσι τις θετικές επιστήμες.

Οι θετικές επιστήμες έχουν και αυτές «εφαρμοσμένες» όψεις, όμως δεν δίνουν τόσο έμφαση στην επίλυση συγκεκριμένων πρακτικών προβλημάτων όσο στην ανάπτυξη μεθόδων οι οποίες αποσκοπούν στην επίλυση πρακτικών προβλημάτων (π.χ. εφαρμοσμένα μαθηματικά, εφαρμοσμένη φυσική, βιοτεχνολογία, υπολογιστικά συστήματα κλπ).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
ναι αλλά άμεσα και έμπρακτα αποτελέσματα οι 8ετικοτεχνολιγικές επιστήμες έχουν στην ανάπτυξη του υλικού κόσμου . Αυτό αποδεικνύεται και από τις σχολές που προσφέρονται σε αυτά τα πεδία - μηχανικοί , υπολογιστές
https://en.wikipedia.org/wiki/Theoretical_physics
https://en.wikipedia.org/wiki/Pure_mathematics
https://en.wikipedia.org/wiki/Theoretical_chemistry
https://en.wikipedia.org/wiki/Mathematical_and_theoretical_biology και πολλα ακομα

:eek:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,800 μηνύματα.
Για να μη χαθεί ο μαθητικός κόσμος:



  • Theoretical physics is a branch of physics which employs mathematical models and abstractions of physics to rationalize, explain and predict natural phenomena. The importance of mathematics in theoretical physics is sometimes emphasized by expression "mathematical physics".

  • Broadly speaking, pure mathematics is mathematics which studies entirely abstract concepts. From the eighteenth century onwards, this was a recognized category of mathematical activity, sometimes characterized as speculative mathematics, and at variance with the trend towards meeting the needs of navigation, astronomy, physics, engineering, and so on. Another insightful view is that of pure mathematics as not necessarily applied mathematics.

  • Mathematical and theoretical biology is an interdisciplinary scientific research field with a range of applications in biology, medicine and biotechnology. The field may be referred to as mathematical biology or biomathematics to stress the mathematical side, or as theoretical biology to stress the biological side. It includes at least four major subfields: biological mathematical modeling, relational biology/complex systems biology (CSB), bioinformatics and computational biomodeling/biocomputing. Mathematical biology aims at the mathematical representation, treatment and modeling of biological processes, using a variety of applied mathematical techniques and tools. It has both theoretical and practical applications in biological, biomedical and biotechnology research.


  • Theoretical chemistry seeks to provide theories that explain chemical observations. Often, it uses mathematical and computational methods that, at times, require advanced knowledge. Quantum chemistry, the application of quantum mechanics to the understanding of valency, is a major component of theoretical chemistry. Other major components include molecular dynamics, statistical thermodynamics and theories of electrolyte solutions, reaction networks, polymerization and catalysis.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
ναι αλλά άμεσα και έμπρακτα αποτελέσματα οι 8ετικοτεχνολιγικές επιστήμες έχουν στην ανάπτυξη του υλικού κόσμου . Αυτό αποδεικνύεται και από τις σχολές που προσφέρονται σε αυτά τα πεδία - μηχανικοί , υπολογιστές κα.-Και γενικά οι 8ετικοί έχουν μια τάση να υποβαθμίζουν την αξία των 8εωρητικών και μάλιστα αμφισβητούν και τη συμβολή τους στον υλικό πολιτισμό αλλά και στον πνευματικό ισχυριζόμενοι ότι άλλη δουλεία δεν κάνουμε παρά να παπαγαλίζουμε αγνοώντας κάτι που ισχύει και για αυτούς τους ίδιους : ότι αν δεν κατανοήσεις κάτι δεν μπορείς να το απομνημονεύσεις !!!
Στις Θετικές Επιστήμες σκοπός δεν είναι η απομνημόνευση. Ακόμα θυμάμαι τα θεωρήματα από το σχολείο, ποτέ δεν χρειάστηκε να τα απομνημονεύσω.
Απλώς τα θεωρητικά μαθήματα προωθούν περισσότερο την παπαγαλία σε σχέση με τα υπόλοιπα. Κατά τ' άλλα όπου εμπερίεχεται η σκέψη (π.χ συντακτική ανάλυση ενός κειμένου ή σύνθεση μιας μελέτης για τα αρχαιολογικά ευρήματα της Κνωσού..κλπ) το αναγνωρίζω και το εκτιμώ.
Στα υπόλοιπα περί εφαρμογών των Θετικών Επιστημών με κάλυψε ο Νίκος (nPb).

Κάτι τελευταίο. Επειδή αναφέρθηκε η ποίηση ως θεωρητικό "προϊόν" να πω ότι η Ποίηση κατατάσσεται στις Τέχνες. Ακόμα και ο τρόπος προσέγγισης της ποίησης στο σχολείο (δεν ξέρω τι κάνουν στο πανεπιστήμιο) είναι ρηχός, άθλιος και αρκετά τυποποιημένος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

isida!!!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η revolution αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 1,154 μηνύματα.
ωραία ...το χάσμα που υπάρχει ανάμεσα στους 8εωρητικούς με τους 8ετικούς μάλλον δεν 8α γεφυρω8εί ποτέ !!! Ο κα8ένας υπερασπίζεται την επιστήμη του με διάφορα επιχειρήματα που όλα ευστα8ούν . Εγώ κουράστηκα να ατιπαρατί8ομαι διαρκώς ..ό,τι είχα να πω έχει ειπωθεί σε παλιότερες δηλώσεις μου στις οποίες εμμένω και πιστεύω ακόμα...δεμν πρόκειται να γίνω κουραστηκέ επαναλαμβάνοντας τα ίδια . Επιλογικά 8α πω μόνο αυτό : όποιος έχει πραγματικά μυαλό 8α προοδεύσει και στις δυο επιστήμες αρκεί να διαβάσει .Τέλος η μαγκιά είναι ο έξυπνος να εντοπίσει την κλίση του και να την αναπτύξει .Φυσικά δεν είναι μόνο οι έξυπνοι που γίνονται κα8ηγητές / δικηγόροι /γιατροί αλλά και οι πιο βραδυκίνητοι και αργόστροφοι -ας μου επιτραπή η έκφραση , υπάρχουν ειλικρινά πολλοί- που δε κάνουν άλλη δουλειά απο το να αποστηθίζουν και αυτό ως αποτέλεσμα έχει να μη μορφώνονται σωστά και να ξεχνάνε κάποιο ψαλιδάκι μέσα στον ασ8ενή , να ΄χανουν διαρκώς δίκες και να κλείνουν α8ώους στη φυλακή και να βγάζουν χαζά παιδιά στην κοινωνία !!!Αρα καταλήγουμε στο παραπάνω συμπέρασμα ...άμα είσαι έξυπνος τα καταφέρνεις παντού ..μου φαίνεται απίστευτο ένας έξυπνος δικηγόρος που ξέρει να ελίσσεται να μη μπορεί να αντιμετωπίσει μια μα8ηματική άσκηση αρκεί βέβαια να τα έχει παρακολουθήσει από μικρός και αντί να στραφεί προς τα 8εωρητικά από το γυμνάσιο να παιδευτεί με τα μα8ηματικά ...η υψηλή νοημοσύνη υπάρχει και μπορεί να εκμεταλλευτεί παντού ακόμα και στην κα8ημερινή ζωή ...εγώ αυτό πιστεύω και δεν πρόκειται να ασχολη8ώ αλλό με το 8έμα γιατί μ φαίνεται ότι το 8έμα παρατράβηξε χώρις λόγο και οδηγηθήκαμε σε μικροπρέπειες και ευτέλειες συγκρίνοντας αυτές τις δύο κατευθύνσεις που η καθεμία εξυπηρετεί ξεχωριστούς στόχους και οι δύο μαζί αποτελούν ένα ακαταμάχητο συνδυασμό. Εξάλλου το καλύτερο 8α ήταν να μπορούσαμε να είμασταν πραγματικοί φιλόσοφοι σαν τους αρχαίους που δεν ήταν καθόλου μονομερείς αλλά ήταν πολύ καλοί και φτασμένοι σε όλα εξίσου !!!

la vistaaaaaaaa!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,800 μηνύματα.
το πρόβλημα isida δεν είναι το χάσμα ανάμεσα στις κλασικές και στις φυσικές επιστήμες (όπως πιο σωστά μου αρέσει να τις λέω και όχι θετικές, τεχνολογικές, θεωρητικές) αλλά η Ελλάδα με κάποιες νοοτροπίες τόσο μέσα στην Πανεπιστημιακή κοινότητα όσο και στην αγορά εργασίας...

(βλ. σχετικά topics)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
ωραία ...το χάσμα που υπάρχει ανάμεσα στους 8εωρητικούς με τους 8ετικούς μάλλον δεν 8α γεφυρω8εί ποτέ !!! Ο κα8ένας υπερασπίζεται την επιστήμη του με διάφορα επιχειρήματα που όλα ευστα8ούν . Εγώ κουράστηκα να ατιπαρατί8ομαι διαρκώς ..ό,τι είχα να πω έχει ειπωθεί σε παλιότερες δηλώσεις μου στις οποίες εμμένω και πιστεύω ακόμα...δεμν πρόκειται να γίνω κουραστηκέ επαναλαμβάνοντας τα ίδια . Επιλογικά 8α πω μόνο αυτό : όποιος έχει πραγματικά μυαλό 8α προοδεύσει και στις δυο επιστήμες αρκεί να διαβάσει .Τέλος η μαγκιά είναι ο έξυπνος να εντοπίσει την κλίση του και να την αναπτύξει .Φυσικά δεν είναι μόνο οι έξυπνοι που γίνονται κα8ηγητές / δικηγόροι /γιατροί αλλά και οι πιο βραδυκίνητοι και αργόστροφοι -ας μου επιτραπή η έκφραση , υπάρχουν ειλικρινά πολλοί- που δε κάνουν άλλη δουλειά απο το να αποστηθίζουν και αυτό ως αποτέλεσμα έχει να μη μορφώνονται σωστά και να ξεχνάνε κάποιο ψαλιδάκι μέσα στον ασ8ενή , να ΄χανουν διαρκώς δίκες και να κλείνουν α8ώους στη φυλακή και να βγάζουν χαζά παιδιά στην κοινωνία !!!Αρα καταλήγουμε στο παραπάνω συμπέρασμα ...άμα είσαι έξυπνος τα καταφέρνεις παντού ..μου φαίνεται απίστευτο ένας έξυπνος δικηγόρος που ξέρει να ελίσσεται να μη μπορεί να αντιμετωπίσει μια μα8ηματική άσκηση αρκεί βέβαια να τα έχει παρακολουθήσει από μικρός και αντί να στραφεί προς τα 8εωρητικά από το γυμνάσιο να παιδευτεί με τα μα8ηματικά ...η υψηλή νοημοσύνη υπάρχει και μπορεί να εκμεταλλευτεί παντού ακόμα και στην κα8ημερινή ζωή ...εγώ αυτό πιστεύω και δεν πρόκειται να ασχολη8ώ αλλό με το 8έμα γιατί μ φαίνεται ότι το 8έμα παρατράβηξε χώρις λόγο και οδηγηθήκαμε σε μικροπρέπειες και ευτέλειες συγκρίνοντας αυτές τις δύο κατευθύνσεις που η καθεμία εξυπηρετεί ξεχωριστούς στόχους και οι δύο μαζί αποτελούν ένα ακαταμάχητο συνδυασμό. Εξάλλου το καλύτερο 8α ήταν να μπορούσαμε να είμασταν πραγματικοί φιλόσοφοι σαν τους αρχαίους που δεν ήταν καθόλου μονομερείς αλλά ήταν πολύ καλοί και φτασμένοι σε όλα εξίσου !!!
Γλυκειά μου κοπέλα, τι είναι αυτά που λες; :)
Ποιο χάσμα ανάμεσα στη θεωρητική και τη θετική; είναι δύο διαφορετικές κατευθύνσεις η κάθε μία με τα χαρακτηριστικά της. Το γεγονός ότι υπερασπίζομαι τις Θετικές Επιστήμες απέναντι σε κάτι αυθέραιτες ανυπόστατες δηλώσεις ότι συμβάλουν μόνο στην υλικοτεχνική ανάπτυξη της κοινωνίας, δεν σημαίνει ότι υποτιμώ τις Θεωρητικές Επιστήμες. Είπα ήδη νομίζω ότι τα Αρχαία είναι μία "μαθηματική" γλώσσα, ότι συντακτική ανάλυση ενός κειμένου, η σύνταξη μιας μελέτης χρειάζεται σκέψη και λογική, δηλαδή τι άλλο πρέπει να πω για να κατάλαβεις ότι δεν υποτιμώ κανέναν και τίποτα; Πόσο μάλλον που έθιξες και το θέμα της εξυπνάδας παραπάνω, είπε κανένας τίποτα για την εξυπνάδα; το μόνο που είπαμε είναι ότι στην Θεωρητική κατ/νση προωθείται περισσότερο η παπαγαλία, μήπως είναι ψέματα; αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορούσαν να διδάσκονται διαφορετικά τα θεωρητικά μαθήματα για να βοηθούν περισσότερο στη σκέψη.

Επίσης, δεν ξέρω πώς κατέληξες σε τέτοιο συμπέρασμα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ την συζήτησή μας ευτελή και μικροπρεπή και αδυνατώ να δω πού υπάρχει αντιπαράθεση. Αντιθέτως, νομίζω ότι κάνουμε πολιτισμένη συζήτηση: αναφέραμε τη συμβολή των Θετικών και των Θεωρητικών επιστημών, εντοπίσαμε λάθη στη σχολική διδασκαλία τους, βρήκαμε κοινούς στόχους που έχουν μεταξύ τους (έδωσα ένα λίνκ), ο Νίκος μας έδωσε ένα σωρό ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τα Μαθηματικά. Λοιπόν, πού εντοπίζεται το πρόβλημα; :confused:

Και τέλος, επειδή έχεις την εντύπωση ότι υπάρχει χάσμα, πάρε ένα ωραιότατο αρθράκι που μιλά για 2 Μεξικάνους ερευνητές που μελετούν τα Ομηρικά έπη με έναν ιδιάιτερα πρωτότυπο τρόπο. Ιδού: "Διαβάζουν" Όμηρο με Μαθηματικά

Φιλικά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Θετική uber alles.Όλα τ'άλλα είναι για τον πέο.

ΥΓ:Ουγκ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
η θετική είναι πιο υπερτιμημένη κατεύθυνση. (οι μαθητές γράφούν πάντα καλύτερα όχι γιατί είναι έξυπνοι αλλά επειδή τα θέματα είναι πιο εύκολα σε σχέση με τις άλλες κατεύθυνσεις).

η Θεωρητική είναι η πιο δύσκολη. Όλοι την σνομπάρουν, για να αριστεύεις δε χρειάζεται μόνο διαβασμα αλλά και ταλέντο στο γράψιμο ενώ πρέπει να έχεις και κάποιες βάσεις από το γυμνάσιο,

Τεχνολογική. Θεωρείται πιο εύκολη από την θετική. Παρόλα αυτά δε νομίζω να ισχύει πάνω κάτω στα ίδια στάνταρ είναι Προσπωικά πιστεύω ότι πιο δύσκολη είναι η τεχνολογική
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

petrosod

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο petrosod αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 242 μηνύματα.
η θετικη σιγουρα δεν ειναι η πιο ευκολη.....μονο η χημεια εχει μια τεραστια υλη και με ασκησεις και με θεωρια....οποιος την εδωσε θα το καταλαβει οι δυο τομοι χημειας του σαλτερη ειναι νααααααα με το συμπαθειο.....απο εκει και περα δεν υπαρχει καλυτερη κατευθυνση απο τισ τρεις...καθε μια ειναι καλυτερη αναλογα με το στοχο του καθενος....αυτος που θελει νομικη θα παει θεωρητικη αυτος που θελει πολυτεχνειο δεν θα παει θετικη αλλα τεχνολογικη....ολα ειναι σχετικα δεν μπορει να γινει και τοσο αυστηρη συγκριση διοτι πολυ απλα ειναι σαν να συγκρινεις πατατες και ντοματες :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

catherine1994

Πολύ δραστήριο μέλος

Η catherine1994 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,211 μηνύματα.
η θετική είναι πιο υπερτιμημένη κατεύθυνση. (οι μαθητές γράφούν πάντα καλύτερα όχι γιατί είναι έξυπνοι αλλά επειδή τα θέματα είναι πιο εύκολα σε σχέση με τις άλλες κατεύθυνσεις).

η Θεωρητική είναι η πιο δύσκολη. Όλοι την σνομπάρουν, για να αριστεύεις δε χρειάζεται μόνο διαβασμα αλλά και ταλέντο στο γράψιμο ενώ πρέπει να έχεις και κάποιες βάσεις από το γυμνάσιο,

Τεχνολογική. Θεωρείται πιο εύκολη από την θετική. Παρόλα αυτά δε νομίζω να ισχύει πάνω κάτω στα ίδια στάνταρ είναι Προσπωικά πιστεύω ότι πιο δύσκολη είναι η τεχνολογική
Την τεχνολογική για ποιο λόγο τη θεωρείς πιο δύσκολη από τη θετική;:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
η θετική είναι πιο υπερτιμημένη κατεύθυνση. (οι μαθητές γράφούν πάντα καλύτερα όχι γιατί είναι έξυπνοι αλλά επειδή τα θέματα είναι πιο εύκολα σε σχέση με τις άλλες κατεύθυνσεις).
ΤΗΝ ΕΙΠΕΣ.Γνωριζεις φανταζομαι οτι θετικη πηγαινουν κατα κορων οι μαθητες που στοχευουν σε σχολες με υψηλη βαση(ιατρικη φαρμακευτικη,βιολογικο....).Οποτε ειναι λογικο οι μαθητες αυτοι να γραφουν αριστα .Αντιθετως στην τεχνολογικη πηγαινουν οι περισσοτεροι τουριστες μαθητες που δεν τους ενδιαφερει και πολυ το που θα περασουν.Αρα αυτοματως ριχνουν το ποσοστο των αριστων μαθητων στην τεχνολογικη.Στην θετικη απο την αλλη τα ποσοστα επιτυχιας ειναι αρκετα ψηλα οχι γιατι βαζουν ευκολα θεματα(ΛΟΛ) οπως λες αλλα επειδη οι μαθητες που την εχουν διαλεξει στοχευουν ψηλα.:confused:
(με το μυνημα αυτο δεν λεω οτι η τεχνολογικη ειναι ευκολη αλλα οτι η θετικη δεν ειναι ευκολη ουτε υπερτιμημενη)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
η θετικη σιγουρα δεν ειναι η πιο ευκολη.....μονο η χημεια εχει μια τεραστια υλη και με ασκησεις και με θεωρια....οποιος την εδωσε θα το καταλαβει οι δυο τομοι χημειας του σαλτερη ειναι νααααααα με το συμπαθειο.....απο εκει και περα δεν υπαρχει καλυτερη κατευθυνση απο τισ τρεις...καθε μια ειναι καλυτερη αναλογα με το στοχο του καθενος....αυτος που θελει νομικη θα παει θεωρητικη αυτος που θελει πολυτεχνειο δεν θα παει θετικη αλλα τεχνολογικη....ολα ειναι σχετικα δεν μπορει να γινει και τοσο αυστηρη συγκριση διοτι πολυ απλα ειναι σαν να συγκρινεις πατατες και ντοματες :)

Μην ξεχνάς ότι η τεχνολογική2 έχει χημεία και στοιχεία βιοχημεία που κατά την ταπεινη μου γνώμη είναι πιο απαιτητική από το μάθημα της θετικής. Ο Σαλτέρης είναι βοήθημα... ο καθένας μπορέι να κάνει ότι θέλει στα βοηθήματα σημασία είναι στο σχολικό βιβλίο που η ύλη δεν είναι μεγάλη θαρρώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Μην ξεχνάς ότι η τεχνολογική2 έχει χημεία και στοιχεία βιοχημεία που κατά την ταπεινη μου γνώμη είναι πιο απαιτητική από το μάθημα της θετικής. Ο Σαλτέρης είναι βοήθημα... ο καθένας μπορέι να κάνει ότι θέλει στα βοηθήματα σημασία είναι στο σχολικό βιβλίο που η ύλη δεν είναι μεγάλη θαρρώ.

. . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘". . . . . . . . . .``~.,
. . . . . . . .. . . . . .,.-". . . . . . . . . . . . . . . . . ."-.,
. . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ":,
. . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .,
. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,}
. . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.}
. . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:". . . ./
. . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./
. . . . . . . /__.(. . ."~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./
. . . . . . /(_. . "~,_. . . .."~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/
. . . .. .{.._$;_. . ."=,_. . . ."-,_. . . ,.-~-,}, .~"; /. .. .}
. . .. . .((. . .*~_. . . ."=-._. . .";,,./`. . /" . . . ./. .. ../
. . . .. . .`~,. . .."~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../
. . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-"
. . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ... . /
. . . . . . `~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....,__
,,_. . . . . }.>-._. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-,
. .. `=~-,__. . . `,. . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . .`=~-,,.,. . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `. . . . . . ..__
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--==``
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _. . . . . ._,-%. . . ..`


Θες να μας τρελανεις ετσι? Παραιτουμαι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

mathitisp

Δραστήριο μέλος

Ο mathitisp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 457 μηνύματα.
Μην ξεχνάς ότι η τεχνολογική2 έχει χημεία και στοιχεία βιοχημεία που κατά την ταπεινη μου γνώμη είναι πιο απαιτητική από το μάθημα της θετικής. Ο Σαλτέρης είναι βοήθημα... ο καθένας μπορέι να κάνει ότι θέλει στα βοηθήματα σημασία είναι στο σχολικό βιβλίο που η ύλη δεν είναι μεγάλη θαρρώ.


αυτη ειναι η Τ-1 ...
η Τ-2 εχει αοδε και ααεππ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
αυτη ειναι η Τ-1 ...
η Τ-2 εχει αοδε και ααεππ

:redface: πάντως είναι κρίμα που στο καινούριο σύσημα το αεπ θα βγει από το ΄συστημα πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό μάθημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Μην ξεχνάς ότι η τεχνολογική 1 έχει χημεία και στοιχεία βιοχημείαs που κατά την ταπεινη μου γνώμη είναι πιο απαιτητική από το μάθημα της θετικής..
Με συγχωρείς, αλλά σε παρακαλώ μην γράφεις κάτι όταν δεν ξέρεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
ΤΗΝ ΕΙΠΕΣ.Γνωριζεις φανταζομαι οτι θετικη πηγαινουν κατα κορων οι μαθητες που στοχευουν σε σχολες με υψηλη βαση(ιατρικη φαρμακευτικη,βιολογικο....).Οποτε ειναι λογικο οι μαθητες αυτοι να γραφουν αριστα .Αντιθετως στην τεχνολογικη πηγαινουν οι περισσοτεροι τουριστες μαθητες που δεν τους ενδιαφερει και πολυ το που θα περασουν.Αρα αυτοματως ριχνουν το ποσοστο των αριστων μαθητων στην τεχνολογικη.Στην θετικη απο την αλλη τα ποσοστα επιτυχιας ειναι αρκετα ψηλα οχι γιατι βαζουν ευκολα )


Διαφωνώ το ότι η ιαρική η φαρμακευτική το βιολογικό έχουν υψηλές βάσεις σημαίνει ότι είναι πιο εύκολα τα μαθήματα και γράφονται η μεγαλύτερη βαθμοί. Στην τεχνολογική που είναι πιο δύσκολα οι υψηλόβαθμες σχολές που είναι το ημμυ και οι πολιτικοί του Μετσόβιου είναι πιο χαμηλά από την ιατρική Αθήνας. Φυσικά δε μιλάω για χειρότερη ποιότητα μαθητών αλλά για πιο δύσκολα θέματα - πιο αυστηρή βαθμολόγηση.

Με συγχωρείς, αλλά σε παρακαλώ μην γράφεις κάτι όταν δεν ξέρεις.

γιατί ξέχασα ένα νούμερο. Γνωρίζω την άποψη σου για την χημεία - βιοχημεία σε σύγκριση την χημεία κατεύθυνσης από παλιό ποστ Παρόλα αυτά θεωρώ την βιοχημεία αρκετά απαιτητικο μάθημα ακόμα και αν δε διδάσκεται με όλη του την λεπτομέρεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top