Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,792 μηνύματα.
Εγώ που είχα εξεταστεί το 2008 σε 7 μαθήματα, θυμάμαι ότι όταν λύναμε τα θέματα πανελληνίων των προηγούμενων ετών με το σύστημα των 14ρων μαθημάτων, ήτανε κατά πάρα πολύ πιο εύκολα. Μην σας ξεγελάει ο αριθμός των μαθημάτων: όσο πέφτει, δυσκολεύουν τα θέματα και χάνεται η ευκαιρία να ανεβάσεις τα μόριά σου μέσω εύκολων μαθημάτων / κάθε μάθημα από τα λίγα επιδρά στο βαθμό πολύ.
Υπάρχει αυτή η αναλογία, ωστόσο κι εγώ δεν θα άντεχα να διαβάσω πάνω από 6 - 7 μαθήματα, αλλά και να έχω μια τόσο μακρά περίοδο πανελληνίων.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Εγώ που είχα εξεταστεί το 2008 σε 7 μαθήματα, θυμάμαι ότι όταν λύναμε τα θέματα πανελληνίων των προηγούμενων ετών με το σύστημα των 14ρων μαθημάτων, ήτανε κατά πάρα πολύ πιο εύκολα. Μην σας ξεγελάει ο αριθμός των μαθημάτων: όσο πέφτει, δυσκολεύουν τα θέματα και χάνεται η ευκαιρία να ανεβάσεις τα μόριά σου μέσω εύκολων μαθημάτων / κάθε μάθημα από τα λίγα επιδρά στο βαθμό πολύ.
Υπάρχει αυτή η αναλογία, ωστόσο κι εγώ δεν θα άντεχα να διαβάσω πάνω από 6 - 7 μαθήματα, αλλά και να έχω μια τόσο μακρά περίοδο πανελληνίων.

Εμένα η ισορροπία, να πω την αλήθεια, μου φαίνεται ότι βρίσκεται κάπου εκεί στα 6 μαθήματα, γιατί, εκ των πραγμάτων, έχεις πολλές ευκαιρίες να σώσεις την παρτίδα αλλά δεν είναι ότι εξοντώνεσαι και στο διάβασμα τόσο πολύ.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Εμένα η ισορροπία, να πω την αλήθεια, μου φαίνεται ότι βρίσκεται κάπου εκεί στα 6 μαθήματα, γιατί, εκ των πραγμάτων, έχεις πολλές ευκαιρίες να σώσεις την παρτίδα αλλά δεν είναι ότι εξοντώνεσαι και στο διάβασμα τόσο πολύ.
Συμφωνώ εν μέρει. Γιατί και εγώ που έδωσα 4 είχα τον φόβο μήπως την κάνω την πατάτα μου σε κάποιο μάθημα και βγω εκτός παιχνιδιού. Από την άλλη τα 6 είναι πολλά κατά τη γνώμη μου. Το ιδανικότερο ίσως θα ήταν τα 5 μαθήματα. Για παράδειγμα θα μπορούσε να ήταν και η κοινωνιολογία και τα λατινικά υποχρεωτικά για τις ανθρωπιστικές και τα μαθηματικά και η βιολογία (ή πληροφορική για σχολές που δεν είχαν καμία σχέση με το μάθημα της βιολογίας) υποχρεωτικά για τις θετικές σπουδές. Βέβαια από την άλλη είναι εξουθενωτικό να δίνεις ιστορία και κοινωνιολογία και συνάμα παράλογο κάποιος που στοχεύει να εισαχθεί στην ιατρική να δίνει τα ίδια μαθηματικά με κάποιον που έχει ως στόχο το πολυτεχνείο. Μάλλον τώρα που το ξανασκέφτομαι τα 4 μαθήματα είναι μονόδρομος. Τι λέτε;
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Συμφωνώ εν μέρει. Γιατί και εγώ που έδωσα 4 είχα τον φόβο μήπως την κάνω την πατάτα μου σε κάποιο μάθημα και βγω εκτός παιχνιδιού. Από την άλλη τα 6 είναι πολλά κατά τη γνώμη μου. Το ιδανικότερο ίσως θα ήταν τα 5 μαθήματα. Για παράδειγμα θα μπορούσε να ήταν και η κοινωνιολογία και τα λατινικά υποχρεωτικά για τις ανθρωπιστικές και τα μαθηματικά και η βιολογία (ή πληροφορική για σχολές που δεν είχαν καμία σχέση με το μάθημα της βιολογίας) υποχρεωτικά για τις θετικές σπουδές. Βέβαια από την άλλη είναι εξουθενωτικό να δίνεις ιστορία και κοινωνιολογία και συνάμα παράλογο κάποιος που στοχεύει να εισαχθεί στην ιατρική να δίνει τα ίδια μαθηματικά με κάποιον που έχει ως στόχο το πολυτεχνείο. Μάλλον τώρα που το ξανασκέφτομαι τα 4 μαθήματα είναι μονόδρομος. Τι λέτε;

Μονόδρομος δεν είναι σίγουρα, μιας και π.χ. όσα παιδιά στοχεύουν σε επιστήμες υγείας θα μπορούσαν να εξετάζονται σε στατιστική κ.λπ. που είναι ούτως ή άλλως χρήσιμη για το αντικείμενό τους. Και τα 5 και τα 6 μαθήματα μια χαρά είναι, γιατί δίνουν αυτήν την παραπάνω άνεση, δεν είναι τόσο εξουθενωτικό το διάβασμα όσο ακούγεται.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Μονόδρομος δεν είναι σίγουρα, μιας και π.χ. όσα παιδιά στοχεύουν σε επιστήμες υγείας θα μπορούσαν να εξετάζονται σε στατιστική κ.λπ. που είναι ούτως ή άλλως χρήσιμη για το αντικείμενό τους. Και τα 5 και τα 6 μαθήματα μια χαρά είναι, γιατί δίνουν αυτήν την παραπάνω άνεση, δεν είναι τόσο εξουθενωτικό το διάβασμα όσο ακούγεται.

Χρήσιμα είναι πολλά αντικείμενα που διδασκόμαστε τα οποία όμως δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να τα δίνεις στις πανελλήνιες. Για παράδειγμα στατιστική έχουν τμήματα κοινωνικών επιστημών (κοινωνιολογία, πολιτικές επιστήμες, ψυχολογία κ.λ.π), χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να εξεταστείς οπωσδήποτε στα μαθηματικά για να εισαχθείς π.χ σε κάποιο τμήμα ψυχολογίας. Η πλάκα είναι ότι τώρα με το κόντρα μάθημα στη γ λυκείου οι των ανθρωπιστικών θα διδάσκονται στατιστική ενώ οι των θετικών καθόλου. Αντίστοιχα οι των θετικών θα διδάσκονται νεότερη παγκόσμια και ευρωπαϊκή ιστορία ενώ οι των ανθρωπιστικών όχι. Μιλάμε για γελοιότητες!!!
Το ζήτημα, πάντως, αναφορικά με τον αριθμό των εξεταζόμενων μαθημάτων πρέπει κάποια στιγμή να λήξει. Δεν μπορεί κάθε τρεις και λίγο να τα αλλάζουν. Αν και βέβαια έτσι όπως το βλέπω τα 4 μαθήματα των δεσμών ήρθαν για να μείνουν για πολύ καιρό. Και ευτυχώς δηλαδή γιατί αλλά ευτράπελα στο εξεταστικό δεν ωφελούν σε τίποτα.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Χρήσιμα είναι πολλά αντικείμενα που διδασκόμαστε τα οποία όμως δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να τα δίνεις στις πανελλήνιες. Για παράδειγμα στατιστική έχουν τμήματα κοινωνικών επιστημών (κοινωνιολογία, πολιτικές επιστήμες, ψυχολογία κ.λ.π), χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να εξεταστείς οπωσδήποτε στα μαθηματικά για να εισαχθείς π.χ σε κάποιο τμήμα ψυχολογίας. Η πλάκα είναι ότι τώρα με το κόντρα μάθημα στη γ λυκείου οι των ανθρωπιστικών θα διδάσκονται στατιστική ενώ οι των θετικών καθόλου. Αντίστοιχα οι των θετικών θα διδάσκονται νεότερη παγκόσμια και ευρωπαϊκή ιστορία ενώ οι των ανθρωπιστικών όχι. Μιλάμε για γελοιότητες!!!
Το ζήτημα, πάντως, αναφορικά με τον αριθμό των εξεταζόμενων μαθημάτων πρέπει κάποια στιγμή να λήξει. Δεν μπορεί κάθε τρεις και λίγο να τα αλλάζουν. Αν και βέβαια έτσι όπως το βλέπω τα 4 μαθήματα των δεσμών ήρθαν για να μείνουν για πολύ καιρό. Και ευτυχώς δηλαδή γιατί αλλά ευτράπελα στο εξεταστικό δεν ωφελούν σε τίποτα.

Αυτό με το κόντρα μάθημα είναι οριακά αστείο με τον τρόπο που υλοποιείται...
 

Danaoula2020

Νεοφερμένος

Η Danaoula2020 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Παιδιά που δίνετε το 2021 ποια ύλη διδασκεστε στα φροντιστήρια σας; Επίσης, θα υπάρχουν συντελεστές βαρύτητας για εσάς Ή όλα θα αξίζουν το ίδιο όπως φέτος;
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Ξανά οι συντελεστές βαρύτητας από 2020-2021.
 

EiriniS20

Νεοφερμένος

Η EiriniS20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Προς τα παιδιά της θετικής: Τι κομμάτι της ύλης καλύψατε ή θα καλύψετε ,εάν δεν έχετε τελειώσει ούτε εσείς, στα θερινά ;
 

igeorgeoikonomo

Νεοφερμένος

Ο igeorgeoikonomo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Προς τα παιδιά της θετικής: Τι κομμάτι της ύλης καλύψατε ή θα καλύψετε ,εάν δεν έχετε τελειώσει ούτε εσείς, στα θερινά ;
Λοιπον,
Μαθηματικα: βγαλαμε τα ορια και συνεχεια τα εισαγωγικα ( δεν καναμε τα θεωρηματα ). Λιγο μπηκαμε και παραγωγιση.
Φυσικη: κρουσεις, ταλαντωσεις και ΗΜ
Χημεια: Οργανικη και pH
Εκθεση ενταξει τι να σου πω;😂
 

nick 3484

Νεοφερμένος

Ο nick 3484 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Στην ιστορία αν και άρχισα από Δεκέμβριο στο φροντιστηριο τώρα είμαστε στα αντιβενιζελικα κόμματα Στο γνωστό είμαστε στην τεταρτη ενότητα στον Πρωταγορα και κοινωνιολογία τελειώσαμε την πρώτη ενότητα
 

denexwideaxd

Νεοφερμένος

Η denexwideaxd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Συμβουλές για σωστό διάβασμα στα Μαθηματικά και πόσες ώρες πρέπει να αφιερώνω στη καλοκαιρινή προετοιμασία;
Δεν έχω κενά, οταν λύνω ασκήσεις ομως παλευω να μη γυρίσω πισω να κοιτάξω την λυση και νιωθω οτι δεν μπορω να σκεφτώ για να λύσω σωστά μια ασκηση.
Επίσης, πόσους μηνες χρειάζομαι για να βγάλω ολη την υλη; Αν γνωριζει κανεις για ολα τα μαθηματα του 4ου πεδίου. Ευχαριστώ!
 

EiriniS20

Νεοφερμένος

Η EiriniS20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Στον ηλεκτρομαγνητισμό την περασμένη χρονιά ήταν εκτός οι ασκήσεις που αφορούσαν στροφική κίνηση της ράβδου, ύπαρξη μίας επιπλέον πηγής ΗΕΔ και κίνηση αγωγού σε κεκλιμένο επίπεδο.Αυτή η διευκρίνιση δε δόθηκε φέτος.Πιστεύετε ότι θα είναι εντός ή παρέλειψαν να το αναφέρουν λόγω προχειρότητας;Είναι δύσκολες περιπτώσεις :/

Προσπάθησε πραγματικά να μη κοιτάς τη λύση!Και αν σου είναι δύσκολο σκίσε τις σελίδες με τις λύσεις και φύλαξε τες κάπου που να σου είναι λιγότερο προσβάσιμες! Ξέρω ότι βοηθάει. Επίσης , εμένα με διευκολύνει να έχω ένα τετράδια με μεθοδολογίες-σημειώσεις όπου συνοπτικά καταγράφω κάποια "κόλπα" της μορφής: αν υπάρχει αυτό στον αριθμητή δοκίμασε να κάνεις αυτό.
Ακόμη, ξέρω πως δεν μας ευχαριστεί ιδιαίτερα αλλά πρέπει να διαβάζουμε τη θεωρία!Αν την κατανοήσεις σε βάθος, όλα γίνονται ευκολότερα! Εγώ με το καθηγητή μου κάνουμε την απόδειξη σε κάθε θεώρημα που συναντάμε ή σε κάθε σχέση που δίνεται ως δεδομένη , παρόλο που δεν αναφέρεται στο βιβλίο.Έτσι, ξέρω ακριβώς τι εφαρμόζω , γιατί το εφαρμόζω και με ποιες προϋποθέσεις, όταν λύνω ασκήσεις, χωρίς να παπαγαλίζω τίποτα.
 

Katerinaev

Δραστήριο μέλος

Η Katerinaev αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 568 μηνύματα.
Καλα είναι δυνατόν; Τα κεφαλαία από τη βιολογία γενικής παιδείας πού ειναι;;; Τα έβαλαν πέρσι και φέτος τα βγάζουν τελειως και βάζουν κεφάλαιο από β λυκείου; Ο,τι να ναι! Ευτυχώς δεν ξαναδίνω.
 

Athens2002

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Athens2002 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 318 μηνύματα.
Εγώ π ιστευω το μυστικό είναι να αποκτήσει ο καθε μαθητης μαθητές σε βάθος κατανοηση της θεωρίας πράγμα που το πετυχαίνει κάνεις διαβάζοντάς όλη την εντός υλης θεωρία απο το βιβλίο και λύνοντας ερωτήσεις τύπου σωστού λάθους στις οποιες ψάχνει να βρει και αντιπαραδειγματα. Μετά, ο καθένας πρέπει να λύσει όσες περισσότερες ασκήσεις Μπορεί αρχικά από το βίντεο Αλλά και από αλλες πήγες. Οι πολλές ασκήσεις αφενός οικιοποιουν με καποια συνηθισμένα τεχνάσματα ( τα οποία Καλό κατά τη γνώμη μου είναι να τα μάθει κανένας πάνω στην ενάσκηση μια Όχι απ έξω) και αφετέρου προετοιμάζουν το μαθητή να αντιμετωπίσει ασκήσεις που συναντά πρώτη φορά.
Όσον αφορά το ποτε θα βγει η ύλη μάλλον περίπου μέσα με τέλος Μαρτίου πρέπει να βγει ώστε να γίνουν και Καπο θες επαναλήψεις. Ιδιαίτερα φέτος προτείνω να μην βιαστεί να βγάλει κάποιος την ύλη τα Χριστούγεννα καθώς είναι πολύ πιθανό να γίνουν τα πράγματα όπως φέτος που είχαμε μεχρι σχεδόν την τελευταία στιγμή μειώσεις.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,182 μηνύματα.
Συμβουλές για σωστό διάβασμα στα Μαθηματικά και πόσες ώρες πρέπει να αφιερώνω στη καλοκαιρινή προετοιμασία;
Δεν έχω κενά, οταν λύνω ασκήσεις ομως παλευω να μη γυρίσω πισω να κοιτάξω την λυση και νιωθω οτι δεν μπορω να σκεφτώ για να λύσω σωστά μια ασκηση.
Επίσης, πόσους μηνες χρειάζομαι για να βγάλω ολη την υλη; Αν γνωριζει κανεις για ολα τα μαθηματα του 4ου πεδίου. Ευχαριστώ!

Κοίτα,ξεκινάς κάνοντας υποθέσεις. Η διαίσθηση ορισμένες φορές βοηθάει ενώ άλλες όχι.
Σκέφτεσαι κάποιον αρχικό τρόπο προσέγγισης,προχωράς, και προσπαθείς να μαντέψεις που οδηγεί ή που θα μπορούσε να οδηγήσει,αξιοποιώντας στην πορεία θεωρήματα. Εαν φτάσεις σε αδιέξοδο αλλάζεις τον τρόπο προσέγγισης .

Εε αν δεις οτι 1,2,3 άντε 4 διαφορετικοί τρόποι προσέγγισης, στα πιο δύσκολα προβλήματα, δεν αποδίδουν,τότε μάλλον πρέπει να κοιτάξεις την λύση . Πιθανότατα υπάρχει κάποιο ειδικό τέχνασμα,μέθοδος την οποία δεν γνωρίζεις,δεδομένου οτι δεν έχεις κενά απο την θεωρία .

Κατάλαβες πιστεύω. Οπωσδήποτε τις προσπαθείς αλλά μην φτάσεις στο σημείο να χαλάς ώρες πάνω απο μια .
Επίσης αυτό που βοηθάει είναι οτι εαν κάτι σε δυσκολεύει πολύ,μπορείς να το αφήσεις προσωρινά.Να κάνεις κάτι άλλο και να επιστρέψεις . Δεν μπορείς να φανταστείς πόσες φορές μου έχει έρθει λύση έτσι . Αν μη τι άλλο δεν σπας το κεφάλι σου και στο ενδιάμεσο τελειώνεις και άλλες δουλειές ή ασκήσεις, efficiency is key ;) .

Για την θεωρία τώρα,διαβάζεις όση ώρα χρειάζεσαι για να καταλάβεις εσύ προσωπικά αυτά που διαβάζεις . Άλλος ίσως θέλει 1 ώρα εσύ ίσως 2 ή/και αντίστροφα . Οπότε όσες νιώθεις εσύ απαραίτητες .
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Μη δαιμονοποιούμε τις κλεφτές ματιές στις λύσεις. Όταν έχεις χάσει 1.5 ώρα για μία άσκηση, ειδικά τώρα στη θερινή προετοιμασία που βλέπεις ένα σχετικά βατό κομμάτι της ύλης, αποκαρδιώνεσαι εύκολα, ειδικά αν αυτό επαναλαμβάνεται. Δώσε στον εαυτό σου ένα χρονικό περιθώριο κάποιων λεπτών και μετά πήγαινε σε επόμενη άσκηση. Μην κοιτάς τις λύσεις, απλά προχώρα παρακάτω, σε άλλες ασκήσεις τις ενότητας/παραγράφου.

Γενικά, μπορείς αρχικά, αφού έχεις δει ένα (καλύτερα όχι πολύ μεγάλο) κομμάτι της θεωρίας, να κοιτάς ασκήσεις σχετικές με αυτό κάθε δυσκολίας. Αυτές που δε μπορείς να λύσεις άσ' τες για αρχή και λύσε όσες μπορείς. Μετά, ξαναπέρνα όλες τις ασκήσεις και θα δεις ότι θα μπορείς να λύσεις κάποιες από αυτές τις ασκήσεις που δε σου βγήκαν στον πρώτο γύρο - γιατί πλέον θα έχεις εκτεθεί περισσότερο στις έννοιες και τις διαδικασίες της ενότητας.

Επίσης, μην ξεχνάς να σημειώνεις τις ασκήσεις που σε δυσκόλεψαν - ή και αυτές που σου άρεσαν. Έτσι θα μπορείς να πλοηγηθείς πιο εύκολα στο υλικό σου στις επαναλήψεις σου. Επίσης, ποτέ να μη διαβάζεις μονοκοπανιά μεγάλα κομμάτια της θεωρίας, δεν έχει νόημα, εκτός αν έχεις αρκετά μεγάλη έφεση στα μαθηματικά και πολύ ακονισμένη διαίσθηση. Σπάσε τη θεωρία σε μικρότερα κομμάτια και εξασκήσου σε αυτά.

Τέλος, για τις περιβόητες «μεθοδολογίες», εντάξει, μην το παρακάνεις. Καλό είναι να οργανώνεις λίγο τη σκέψη σου και να μην πηγαίνεις yolo σε κάθε άσκηση, αλλά μην βάλεις τη σκέψη σου σε κουτιά, δε θα σε βοηθήσει. Προσπάθησε απλά να έχεις οργανωμένη μία πορεία δράσης. Για παράδειγμα, βλέπεις ένα όριο.
  1. Πρώτα πας να δεις αν βγαίνει με αντικατάσταση (πιο αυστηρά, αν η συνάρτηση ορίζεται εκεί και είναι συνεχής). Αυτό συνήθως θα αποτυγχάνει. :Ρ
  2. Μετά, πας και διαπιστώνεις ότι είναι μία απροσδιόριστη μορφή, ας πούμε 0/0.
  3. Πρώτα, κοιτάς μήπως είναι γνωστό όριο.
  4. Μετά Κοιτάς αν βγαίνουν παραγοντοποιήσεις.
  5. Μετά κοιτάς αν βγαίνει κάποια συζηγής παράσταση ή κάτι τέτοιο.
  6. Μετά κοιτάς αν βγαίνει η παράγωγος κάποιας γνωστής συνάρτησης - αυτό θα το δεις στο μέλλον.
  7. Μετά κοιτάς αν είναι...
Γενικά, καλύτερα να ξεκινήσεις αρχικά με κάτι τέτοιο και όχι με μπακαλοκανόνες του τύπου: «Όταν βλέπω αυτό κάνω εκείνο», γιατί σε περιορίζουν. Οργάνωσε τον τρόπο δράσης σου μέσα στην άσκηση.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
παντως χρονο με το χρονο τα μαθηματικα ξεφτιλιζονται εντελως.εβλεπα τις υλες οι φυσικοι και οι χημικοι ειδικα οι χημικοι προσθεσαν τεραστια κομματια υλης.οι μαθηματικοι το μαθημα τους το εχουν διασυρει.τα θεματα χρονο με το χρονο ειναι ο ορισμος του προβλεψιμου ειδικα τα φετινα.αν συνεχιστει και του χρονου αυτο προβλεπω να γινεται οπως παλια η χημεια.
 
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top