[Θερινή Προετοιμασία] Πανελλήνιες 2017

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Sjors

Νεοφερμένος

Ο Sjors αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 106 μηνύματα.
Πρώτα να σου ευχηθώ καλή επιτυχία φέτος στις εξετάσεις! Καλή δύναμη και καλή επιτυχία! Λοιπόν όσον αφορά το διάβασμα: μελετούσα πολύ καλά το υλικό(των θεματικών κύκλων) που μας έδινε η καθηγήτρια στο φροντιστήριο (υπογράμμιση 5-6 φορές :P και 2 και 3 αναγνώσεις αν χρειαζόταν).Ποτέ όμως δεν έμαθα ούτε προσπάθησα να αποστηθίσω ετοιμα "επιχειρήματα" , γιατί πρώτον δεν θεωρώ πως είναι κάπου ευεργετικό αυτό και δεύτερον διότι δεν το έχω και πολύ με την αποστήθιση :P
Εννοείται πως από εκεί θα "αντλήσεις" ιδέες για το πως θα αναπτύξεις ένα θέμα, αλλά θεωρώ πως η αυτούσια αναπαραγωγή δεν βοηθάει (σκέψου μόνο πόση ώρα ίσως θα σπαταλήσεις να "μάθεις απέξω" τα επιχειρήματα).
Όσο για την προσωπική δουλειά, δεν χρησιμοποίησα κάποιο τέτοιο εγχειρίδιο, έκθεσης, αλλά συνήθιζα να διαβάζω δοκίμια (Παπανούτσος,Ι.Μ Παναγιωτόπουλος) και άρθρα κάθε περιεχομένου.
Εσύ βέβαια μπορείς να το κάνεις εάν θες.
Πιστεύω όμως πως ολα είναι θέμα ενασχόλησης και "τριβής".
Αν μπορώ να σου δώσω μια συμβουλή είναι να προσπαθήσεις να εξασκηθείς όσο περισσότερο γίνεται(να γράφεις ο ΙΔΙΟΣ).
Αυτά!! Ελπίζω να βοήθησα λίγο :)

Σε ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες συμβουλές σου :) !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

angelb147

Νεοφερμένος

Ο angelb147 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Καλη τύχη και καλά αποτελέσματα στους υποψήφιους των Πανελληνίων του '17!
Έχοντας περάσει φέτος την εμπείρια των Πανελλαδικών,με προσανατολισμό Οικονομίας και Πληροφορικής,θα ήθελα να εκφράσω και εγώ την εμπειρία μου με τις Πανελλαδικές.
Έχουμε και λέμε:

  • Μαθηματικά(Πρ.):Το πιο ζόρικο και το πιο σημαντικό μάθημα της κατεύθυνσης(Προφανώς...).Παρότι το μάθημα είναι δύσκολο και θέλει προσπάθεια για να γράψει κανείς πάρα πολύ καλά,ένας μαθητής,πού ίσως να μην πιστεύει ότι θα γράψει κατι, αν βάλει τα δυνατά του τότε μπόρει να γράψει εναν ικανοποιητικό βαθμό(που μπορεί να εκπλήξει ακόμα και τον ίδιο!).Απαιτεί,όμως,επιμονή,ιδίως όταν πρέπει να λύσει δύσκολες ασκήσεις αλλά και ψυχραιμία για να μην μπλοκάρει στην επίλυση των ασκήσεων.Με λίγα λόγια,το μάθημα αυτό μπορεί να είναι προκλητικό αλλά δεν είναι και το βουνό(από άποψη δυσκολίας) που περιγράφουν κάποιοι,οι οποίοι,πολύ πιθανόν,μπορεί οι ίδιοι να μην πίστευαν οτι θα έγραφαν καλά ή έστω κάτι.Οπότε,η συμβουλή μου είναι ότι αν βρείτε τα ζόρια(πχ σε μια άσκηση),προσπαθήστε την λίγο περισσότερο(να μην φάτε τις ώρες όμως!),δοκιμάστε νέους τρόπους, και αν δεν τα καταφέρετε,ελέγξτε τη θεωρία και τις λυμένες ασκήσεις και ξαναπροσπαθήστε την.Στη χειρότερη,ζητήστε βοήθεια απο τον καθηγητή σας(μην ντραπείτε,καλό σε σας θα κάνετε)

  • ΑΟΘ:Το μάθημα είναι εύκολο μεν αλλά δεν θα πρέπει να το υποτιμάτε.Η θεωρία και η μεθοδολογία θα πρέπει να είναι πλήρως γνωστή για να πετύχει κανείς το άριστα.Δηλαδή ακόμη και αν την κατέχετε τη θεωρία και αν ξέρετε πάνω κάτω οι ασκήσεις,θα πρέπει να την δείτε καλά και τη θεωρία και την μεθοδολογία,για να μην ξεφύγει κάποιο λάθος,που μπορεί και εσείς οι ίδιοι να αναρωτιέστε πως κατάφερε να σας ξεφύγει.Επίσης,όταν θα γράψετε,και να τελειώσετε νωρίς,πάντα να ελέγχετε καλά το γραπτό για να μην ξεφύγουν λάθη αριθμητικά(σε καμιά πράξη πχ) ή χρησιμοποιώντας λάθος τύπο κλπ.

  • ΑΕΠΠ:Το μάθημα,αν και δεν είναι τόσο δύσκολο,θα πρέπει να προσέξετε καλά και την θεωρία,να λύνετε ασκήσεις αλλά και να βλέπετε και τις λυμένες για να συνηθίσετε τη γραφή αλγορίθμων και προγραμμάτων.Επίσης πρέπει να προσέχετε να μην γίνουν χαζά λάθη γιατί είναι κάποιες λεπτομέριες που αν δεν τις προσέξετε μπορεί να σας κόψουν λίγο.(πχ να μπερδέψετε το Εμφάνισε(Αλγόριθμος)/ΓΡΑΨΕ(Πρόγραμμα). Κλασσικό λάθος)

  • Έκθεση: Ποτέ μην υποτιμάτε την έκθεση.Παρότι είναι γενικό τό μάθημα και όλοι έχουμε κάποιες στοιχοιώδεις γνώσεις πάνω σε αυτό,καλό είναι να διαβάζετε αρκετές φορές τα σχεδιαγράμματα(όχι για να τα μάθετε απ'έξω!Έτσι πιέζετε περισσότερο τον εαυτό σας!Καλό είναι να έχετε την γενική ιδέα των διάφορων θεμάτων αλλά όχι να ξέρετε τα πάντα απ'έξω και ανακατωτά!Έτσι και αλλίως μπορεί να ζητήσει και τις δικές σας ιδεές το θέμα έκθεσης!).Εκεί που θα πρέπει να υπάρξει,όσο γίνεται,καλύτερη απομνημόνευση είναι στη θεωρία μιάς και είναι πιο περιορισμένη και εκεί είναι πιο συγκεκριμένα τα πράγματα.Αν κάποιο θέμα έκθεσης που έτυχε να διαβάσατε,σας έβαλε σε σκέψεις και θελήσατε να το ψάξετε παραπάνω,τότε και αυτό σε καλό θα σας βγεί.
Γενικά:

  • Μην χάνετε την ψυχραιμία σας την ώρα που γράφετε.Ότι κάνατε,κάνατε.

  • Όσο και να ζορίζεστε και τα πράγματα να μοιάζουν ότι πάνε προς το χειρότερο,θα πρέπει να κοιτάτε να προσπαθείτε να γίνετε,όσο γίνεται,καλύτεροι γιατί στην ουσία οι Πανελλαδικές είναι ένας αγώνας επιμονής.Όσο καλός ή κακός μαθητής και να είστε θα πρέπει να επιμείνετε μέχρι τέλους,για να έχετε καλά αποτελέσματα.

  • Δεν θα πρέπει να βγείτε εκτός εαυτού,κάνοντας ολονύχτια διαβάσματα με καφέδες κλπ.Οι Πανελλαδικές δεν απαιτούν πολύ διάβασμα,απαιτούν καλό διάβασμα.
  • Κυρίως για όσους αγχώνονται,ακόμα και αν τελικά δεν απέδωσαν οι κόποι σας και δεν πετύχατε το αποτέλεσμα που θέλατε,να μην ξεχνάτε το εξής.Ακόμα και οι πολύ επιτυχημένοι άνθρωποι έκαναν και αυτοι λάθη και είχαν και αυτοί αποτύχει κάποια στιγμη στη ζωή τους.Αυτό ομως που τους διαφοροποιήσε είναι ότι έμαθαν απο τα λάθη τους και συνέχισαν την προσπάθεια τους.
Όσον αφορά την ώρα των εξετάσεων,απο προσωπικής εμπειρίας,εγώ αρχικά είχα την εντύπωση ότι οι Πανελλήνιες είναι αυτές οι τρομέρες εξετάσεις όπου μπαίνουν σούπερ δύσκολα θέματα και πρέπει να είσαι σούπερ προετοιμασμένος για να γράψεις κάτι.Όταν ήρθε η ώρα μου να γράψω,επι της ουσίας δεν ήταν τίποτε από αυτά.Ήταν σαν τις κλασσικές εξετάσεις με λίγο αυστηρότερους επιτηρητές και αυστηρότερα θέματα(σε σχέση με τις ενδοσχολικές).Οπότε δεν έχει νόημα να αγχώνεστε το τί θα κάνετε τότε.Σημασία έχει το τί θα κάνετε τώρα.Άν κάνετε την απαραίτητη δουλειά και προετοιμασία από τώρα(ή όσο γίνεται νωρίτερα),τότε οι Πανελλήνιες θα είναι περίπατος.Τέλος,κύριως για αυτούς που θέλουν να γράψουν πολύ καλά,το καλύτερο θα ήταν να κοιτάξετε να αριστέψετε στα πιο εύκολα μαθήματα(πχ ΑΟΘ,ΑΕΠΠ) και να βάλετε,όσο μπορείτε,τα δυνατά σας στα πιο ζόρικα μαθήματα όπως πχ η Έκθεση και τα Μαθηματικά,για να πετύχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.
Όποτε κάλα αποτελέσματα με επιμονή,υπομονή και το κυριότερο αισιοδοξία!:);):D:clapup:
(Ελπίζω να μην σας κούρασε αυτό το "μικρό" κείμενο:P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

petmak97

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο petmak97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 216 μηνύματα.
BONJOUR! :clapup:

Θετικιά εδώ και τρίτο πεδίο.Δεν θα ενοχλήσω πολύ,θέλω μόνο να εκφράσω τα παράπονα μου.ΠΟΣΟ γ@μ#έτ@ι η χημική ισορροπία;;;;!!!!!!
οπως θα καταλαβεις αρκεταααα..χαχα παντως προσπαθησε να την κατανοησεις λυσε και πολλες πολλες ασκησεις και ολα θα απλοποιηθουν..;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hlias17

Νεοφερμένος

Ο Hlias17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 52 μηνύματα.
\
Μαθηματικά(Πρ.):Το πιο ζόρικο και το πιο σημαντικό μάθημα της κατεύθυνσης(Προφανώς...).Παρότι το μάθημα είναι δύσκολο και θέλει προσπάθεια για να γράψει κανείς πάρα πολύ καλά,ένας μαθητής,πού ίσως να μην πιστεύει ότι θα γράψει κατι, αν βάλει τα δυνατά του τότε μπόρει να γράψει εναν ικανοποιητικό βαθμό(που μπορεί να εκπλήξει ακόμα και τον ίδιο!).Απαιτεί,όμως,επιμονή,ιδίως όταν πρέπει να λύσει δύσκολες ασκήσεις αλλά και ψυχραιμία για να μην μπλοκάρει στην επίλυση των ασκήσεων.Με λίγα λόγια,το μάθημα αυτό μπορεί να είναι προκλητικό αλλά δεν είναι και το βουνό(από άποψη δυσκολίας) που περιγράφουν κάποιοι,οι οποίοι,πολύ πιθανόν,μπορεί οι ίδιοι να μην πίστευαν οτι θα έγραφαν καλά ή έστω κάτι.Οπότε,η συμβουλή μου είναι ότι αν βρείτε τα ζόρια(πχ σε μια άσκηση),προσπαθήστε την λίγο περισσότερο(να μην φάτε τις ώρες όμως!),δοκιμάστε νέους τρόπους, και αν δεν τα καταφέρετε,ελέγξτε τη θεωρία και τις λυμένες ασκήσεις και ξαναπροσπαθήστε την.Στη χειρότερη,ζητήστε βοήθεια απο τον καθηγητή σας(μην ντραπείτε,καλό σε σας θα κάνετε)

θεωρω πως αυτο για τις δυσκολες ασκησεις δεν ισχυει και τοσο! το παν ειναι το παιδι να κατανοησει πληρως την θεωρια και τις βασικες εννοεις των μαθηματικων στις πανελληνιες.. οσον αφορα φετος ειδαμε απο τα οικονομικα το 77,89% να πεφτει κατω απο την βαση κατι που μου κανει ιδιαιτερη εντυπωση.. ενας μαθητης που εχει πληρως κατανοησει ΜΟΝΟ τις βασικες εννοεις και μπορει να τις εφαρμοζει εγραφε το Α θεμα, το Β θεμα, το Γ1, το Γ3 και το Δ1(ασκηση σχολικου)
ετσι μπορουσε πολυ ευκολα να ξεπερασει το 12 και να φτασει σε εναν βαθμο κοντα στο 14!!

ο μονος λογος που μπορω να φανταστω οτι δικαιολογει αυτη την αποτυχια ειναι ο φοβος των παιδιων να αντιμετωπισουν τα μαθηματικα!
ετσι εγω θα συμβουλευα τους φετινους υποψηφιους που θεωρουνται μη καλοι μαθητες στα μαθηματικα να πιεστουν να κατανοησουν τα βασικα, να λυσουν καποιες ενδεικτικες ασκησεις και να προσπαθησουν να αποκτησουν αυτοπεποιθηση ετσι ωστε ο φοβος τους οταν ακουνε μαθηματικα να μετατραπει σε εναν βαθμο της ταξης του 12-14!

για τους μετριους και καλους μαθητες φυσικα απαιτειται να λυνετε ασκησεις και να προσπαθειτε παντα το πιο δυσκολο..
οταν εχετε καποιο βοηθημα ή καποια πηγη ασκησεων ποτε μην λυνετε ασκησεις που ξερετε βλεποντας τες οτι θα τις λυσετε.. δεν εχει νοημα.. να λυνετε-προσπαθειτε ασκησεις που σας φοβιζουν!

για τους αριστους νομιζω δεν εχει σημασια να αναφερω κατι!

καλη συνεχειαα!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Resistance

Νεοφερμένος

Ο Resistance αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμάτα (Μεσσηνία). Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω στο καλό τετράδιο με οργάνωση σε ασκήσεις και θεωρία και μεθοδολογιες...Αρκετές παρατηρήσεις-σχόλια και λυμενες ασκήσεις πρωτου κάποιος παεί σπίτι και λύσει άλλες...Εσείς πόσες περίπου ασκησεις λυνετε στο σπίτι ανά μάθημα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CaneSenpai

Δραστήριο μέλος

Ο CaneSenpai αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 661 μηνύματα.
Γιατι πολυ απλα η διαφορα δυσκολιας αναμερα σε ΑΕΠΠ-ΑΟΘ και μαθηματικα ειναι τεραστια. Τωρα συγκρινουμε 3o θεμα μαθηματικων με ΑΟΘ? Η μερα με την νυχτα... Εχουμε δει αριστους να βγαινουν απο τα μαθηματικα και να κλαινε με μαυρο δάκρυ. Το ποσοστο κατω της βασης δεν ειναι τυχαιο.

Οσο για την εκθεση δεν καταλαβαινω γιατι δεν ασχολειστε με τις ασκησεις πιο πολυ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ωρορα

Νεοφερμένος

Η Ωρορα αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 59 μηνύματα.
Έχοντας περάσει τον ''γολγοθά'' των πανελληνίων διαπιστώνω πως πρόκειται για μια απλή διαδικασία που έχει υπερεκτιμηθεί από την Ελληνική κοινωνία. Για να πετύχετε πρέπει να αποβάλλετε το άγχος που σας διακατέχει και να εμπιστεύεστε τον εαυτό σας και τις δυνάμεις σας. Ο καλός ύπνος (τουλάχιστον 6 ώρες) είναι απαραίτητος όπως και η υγιεινή διατροφή και η καλή ψυχολογία. Ήμουν στο δεύτερο πεδίο και χρησιμοποίησα τα εξής βοηθήματα:
Μαθηματικά προσανατολισμού: Στο φροντιστήριο χρησιμοποιούσα τον Μπάρλα ο οποίος έχει καλά επαναληπτικά θέματα , δύσκολες συνδυαστικές ασκήσεις και διαγωνίσματα. Στο σπίτι χρησιμοποιούσα τον Παπαδάκη που με βόλεψε η μεθοδολογία του και τα επαναληπτικά του θέματα ήταν εξίσου δυνατά με του Μπάρλα. Χρήσιμα ήταν και τα θέματα για ιδιαίτερη μαθηματική σκέψη. Στην επανάληψη χρησιμοποίησα το μαύρο επαναληπτικό βιβλίο της ελληνοεκδοτικής που και αυτό έχει εξίσου τσιμπημένα θέματα.
Φυσική προσανατολισμού: Έλυσα τα θέματα του ΟΕΦΕ και χρησιμοποίησα ως βοήθημα τον Μαθιουδάκη . Στην επανάληψη εξασκήθηκα με το επαναληπτικό του Παναγιωτακόπουλου και του Κάτσικα. Στη φυσική για να λύσεις μια άσκηση δεν χρησιμοποιείς στεγνά τους τύπους, αλλά πρώτα κατανοείς το φαινόμενο που συντελείται. Οποιοδήποτε πρόβλημα όσο σύνθετο και αν είναι αποτελείται από πολλά απλά.


Χημεία προσανατολισμού : Μπορεί να υπάρχει η φήμη ότι είναι εύκολη , όμως είναι ένα εξίσου απαιτητικό μάθημα που χρειάζεται αρκετές επαναλήψεις ,όπως και τα δύο προηγούμενα, για να κατανοηθεί πλήρως. Ο Σαλτερής αρκεί για να γράψεις άριστα στο εν λόγω μάθημα. Στην επανάληψη για μια διαφορετική προσέγγιση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το επαναληπτικό του Μιχέλη εκδόσεις πατάκη.


Έκθεση: Μάθημα μπαλαντέρ για φέτος που ο καθένας μπορεί να την πατήσει. Διαβάστε καλά τη θεωρία και όλη την γκάμα θεμάτων των πανελληνίων , ακόμη και τα λιγότερο σος όπως αγάπη, πρόσωπα και προσωπεία, γέλιο/χιούμορ, διατροφή... οποιοδήποτε μπορεί να πέσει!
Βοηθήματα που χρησιμοποίησα και προτείνω είναι ο πειστικός λόγος του Κούτρα, έκφραση-έκθεση ελληνοεκδοτική Μήτσελος και η τέχνη του λόγου της Ζάννη εκδόσεις Ζήτη. Να διαβάζετε προσεκτικά τα σχεδιαγράμματα και να γράφετε πολλές εκθέσεις και κριτήρια για εξάσκηση. Η ανάγνωση εξωσχολικών θα σας βοηθήσει να εμπλουτίσετε το λεξιλόγιό σας. Εκμεταλλευτείτε αυτή την ευκαιρία τώρα το καλοκαίρι!! Επίσης καλό είναι να διαβάζετε άρθρα , ώστε η έκθεσή σας να είναι εμπλουτισμένη με μερικά παραδείγματα που θα κάνουν το γραπτό να ξεχωρίσει.
Αυτά από εμένα , μην κουράζεστε πολύ τώρα το καλοκαίρι , ώστε να έχετε δυνάμεις το Σεπτέμβριο. Όσο θα πλησιάζει ο καιρός ίσως αγχωθείτε περισσότερο και πιεστείτε. Μιλήστε τότε στους γονείς σας για να αποφορτιστείτε ή αν θέλετε βγείτε μια βόλτα με τους φίλους σας να ξεσκάσετε. Σας εύχομαι να έχετε επιτυχία και να πραγματοποιήσετε τα όνειρά σας!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Ευχομαι το 17 να μη βαλουν τις σαβουρες που εβαλαν φετος (στη θετικη τουλαχιστον)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stickerbush

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πεισματάρης Γορίλας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 896 μηνύματα.
Ξαναδίνεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Ναι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stickerbush

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πεισματάρης Γορίλας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 896 μηνύματα.
Τότε να μη σε νοιάζει καν τι θα βάλουν. Μόνο να γραψεις εσυ καλύτερα από τους υπολοιπους υποψηφίους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sjors

Νεοφερμένος

Ο Sjors αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 106 μηνύματα.
Απευθύνομαι κυρίως στος θετικούς του 3ου πεδίου! Παιδιά, ποιό βοήθημα χρησιμοποείται στην Βιολογία; Εμένα ο καθηγητής μου έχει κάτι σαν ένα corpus που έχει γράψει ο ίδιος αλλά δεν μπορώ να πω πως με ενθουσίασε οπότε σκέφτομαι να αγοράσω και κάποιο ακόμα για περεταίρω εμβάθυνση και περισσότερες ερωτήσεις κρίσεως! Ποιό μου προτείνετε; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΓιωργοςM

Νεοφερμένος

Ο ΓιωργοςM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Πηγα σε ενα βιβλιοπωλείο και τα τευχη του Μπαρλα τα ειχαν αποσύρει επειδή θα τα εκδώσει μονος του.Κατα πόσο ισχύει και γίνεται να τα βρω απο αλλου;Παρολα αυτα θα παρω μαλλον και του Παπαδάκη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ωρορα

Νεοφερμένος

Η Ωρορα αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 59 μηνύματα.
Πηγα σε ενα βιβλιοπωλείο και τα τευχη του Μπαρλα τα ειχαν αποσύρει επειδή θα τα εκδώσει μονος του.Κατα πόσο ισχύει και γίνεται να τα βρω απο αλλου;Παρολα αυτα θα παρω μαλλον και του Παπαδάκη
Δεν ξέρω τι συμβαίνει με τα βιβλία του Μπάρλα ,ίσως ανανεώσει τα τεύχη . Πάντως πάρε τον Παπαδάκη, έχει καλή μεθοδολογία και δυνατές ασκήσεις , ιδίως στα συνδυαστικά , στα θέματα για ιδιαίτερη μαθηματική σκέψη και στα επαναληπτικά του. Θα σε βοηθήσει πάρα πολύ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SnowLover

Νεοφερμένος

Ο SnowLover αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
Ναι του Μπαρλα δεν υπαρχουν..Αυτο ισχυει...

Για πειτε κανενα για βιολογια γιατι ψαχνομαι και εγω..μεχρι τωρα μου δινει ο καθηγητης και λυνω απλα θα ηθελα να ψαχτω λιγο παραπανω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ωρορα

Νεοφερμένος

Η Ωρορα αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 59 μηνύματα.
Ναι του Μπαρλα δεν υπαρχουν..Αυτο ισχυει...

Για πειτε κανενα για βιολογια γιατι ψαχνομαι και εγω..μεχρι τωρα μου δινει ο καθηγητης και λυνω απλα θα ηθελα να ψαχτω λιγο παραπανω
Κοίτα εγώ ήμουν στο δεύτερο πεδίο είχα όμως φίλες που έδιναν βιολογία. Η μια χρησιμοποιούσε το βοήθημα του πουκαμισά και της ελληνοεκδοτικής του Οικονόμου, ενώ η άλλη δούλευε κυρίως με του σαββάλα της Σωτηρίου και του Τζαββάρα. Πήγαινε σε ένα βιβλιοπωλείο καλύτερα ,για να δεις πιο από όλα σου αρέσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariatztztz

Νεοφερμένος

Η mariatztztz αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Για βοηθημα για βιολογια πολυ καλο ειναι του μαυροματιδη. Εμενα με βοηθησε παρα πολυ και με τις ασκησεις και ΚΥΡΙΩΣ για τις αιτιολογησεις... Καλο κουραγιο σε ολα τα παιδια!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 001921

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πηγα σε ενα βιβλιοπωλείο και τα τευχη του Μπαρλα τα ειχαν αποσύρει επειδή θα τα εκδώσει μονος του.Κατα πόσο ισχύει και γίνεται να τα βρω απο αλλου;Παρολα αυτα θα παρω μαλλον και του Παπαδάκη

Απ'ότι είδα, υπάρχουν on-line. Μπορείς να τα παραγγείλεις μέσω διαδικτύου, ενώ συνήθως μπορείς να πληρώσεις με αντικαταβολή. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τυφών

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Τυφών αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 229 μηνύματα.
Γεια και από εμένα, οι εντυπώσεις μου μέχρι στιγμής από τις 2-3 βδομάδες μαθημάτων είναι:
Μαθηματικά, ανεβασμένο το επίπεδο, υπάρχουν ασκήσεις που θέλουν προσοχή στις πράξεις αλλά μέχρι στιγμής στην ίδια λογική με τα προηγούμενα χρόνια, αρκετά πιο ενδιαφέρον σαν μάθημα ωστόσο όπως και η περισσότερη ύλη της Β'.
Φυσική, πολύ στρωτό μάθημα και η μηχανική είναι εύκολη να την φανταστείς. Το πιο λογικό μέχρι στιγμής μάθημα χωρίς να είναι χαμηλού επιπέδου οι ασκήσεις.
Χημεία, αρκετά περίεργη η ύλη της Β'Κατεύθυνσης μέχρι στιγμής αλλά με την χημική κινητική δείχνουν να στρώνουν κάπως τα πράγματα. Έχω ακούσει πάντως ότι δεν είναι έτσι η υπόλοιπη "κανονική" ύλη του μαθήματος.
Έκθεση, περίεργο μάθημα, αρκετά απαιτητικό με προσοχή στην λεπτομέρεια. Προσωπικά κάνω ιδιαίτερο με αρκετά απαιτητικό καθηγητή και μου έχει πέσει λίγο βαριά, αλλά πιστεύω θα στρώσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΓιωργοςM

Νεοφερμένος

Ο ΓιωργοςM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Πήρα τα δυο τευχη του παπαδακη και εχω τα δυο τευχη του Μπαρλα απο καποιον γνωστό(ευτυχώς τα βρήκα)ενω για εκθεση εχω πειστικο λογο και ενα αλλο με κριτήρια αξιολόγησης.Φυγαμε για πανελλήνιες!!

Τα μαθηματικα εμενα εύκολα μου φάνηκαν,το πρωτο κεφαλαιο τουλάχιστον.Μονο στην ευρεση τυπου εχω ενα προβλημα αλλα κατα τα αλλα,ανισότητες,εξισώσεις με συναρτήσεις και αντιστροφες τα παω αρκετα καλα.Ωστόσο ειναι το αρχικο που βασίζεται πολυ στην Β' και γι' αυτο ειναι ευκολο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top