Θέματα Α.Ο.Θ. Ανά κεφάλαιο.

Oikonomologistis

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος Ζαφειρίου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 54 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Νέα Φιλαδέλφεια (Αττική). Έχει γράψει 9 μηνύματα.
THEMATA_EXETASEWN.jpg


Θέματα εξετάσεων χωρισμένα ανά κεφάλαιο (για το μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας - ΑΟΘ)

Τα θέματα Πανελληνίων εξετάσεων είναι σημαντικό βοήθημα για την επανάληψή μας, αφού μας επιτρέπουν να ελέγξουμε τις γνώσεις που έχουμε αποκτήσει, να εντοπίζουμε τα κενά μας και τελικά να αποκτάμε αυτοπεποίθηση απέναντι σε πραγματικά δεδομένα.

Στη σελίδα αυτή, είναι συγκεντρωμένα τα θέματα των προηγούμενων ετών (έγινε προσπάθεια να συγκεντρωθούν όλα) από το 1994 ως σήμερα, χωρισμένα ανά κεφάλαιο, ώστε να βοηθούν το μαθητή κάθε φορά που τελειώνει την ύλη ενός κεφαλαίου, να τα χρησιμοποιεί χωρίς να αποσπάται η προσοχή του από διαφορετικά κομμάτια της ύλης.

https://economologistis.gr/exams_all/

Ελπίζω να σας φανούν χρήσιμα!
 

artemis.lnrd

Νεοφερμένος

Η artemis.lnrd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Ευχαριστούμε για το έργο σας και τη βοήθειά σας!
 

Guest 968714

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σιγά την πυρηνική φυσική που είναι το ΑΟΘ. Εγώ προσωπικά ΑΟΘ δεν διάβαζα ποτέ και κατάφερα να μάθω την μεθοδολογία σε λιγότερο από μήνα, οι ασκήσεις είναι τύπου εύρεσης ποσοστού και πρακτικά γελοίες. Όλα τα άτομα που γνώριζα πανελλήνιες αοθ έγραψαν πάνω από 10 και κατά μέσω όρο όσοι ασχολιόντουσαν έστω και λίγο έγραψαν κάπου στο 16-18. Το μόνο που έχει πραγματικά σημασία σε αυτό το μάθημα είναι η θεωρία και σε αυτό δεν νομίζω να βοηθήσουν ιδιαίτερα τα θέματα από παλιότερα έτη παρά μόνο οι συμβουλές από τα φροντιστήρια σε ότι αφορά τα SOS θέματα θεωρίας τα οποία κάθονται και μελετάνε διότι θέλουν να πετύχουν καλό τελικό αποτέλεσμα για να ανεβάσουν στους τοίχους με τους βαθμούς. Ας μην κρύβομαστε πίσω από το δάκτυλο μας, στην πραγματικότητα η όλη βαθμολογική κόντρα στο ΑΟΘ εξαρτάται άμεσα από την θεωρία που είτε την διαβάζει κάποιος όλη, η παίζει τζόγο με το τι έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να πέσει.
 

Oikonomologistis

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος Ζαφειρίου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 54 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Νέα Φιλαδέλφεια (Αττική). Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Σιγά την πυρηνική φυσική που είναι το ΑΟΘ. Εγώ προσωπικά ΑΟΘ δεν διάβαζα ποτέ και κατάφερα να μάθω την μεθοδολογία σε λιγότερο από μήνα, οι ασκήσεις είναι τύπου εύρεσης ποσοστού και πρακτικά γελοίες. Όλα τα άτομα που γνώριζα πανελλήνιες αοθ έγραψαν πάνω από 10 και κατά μέσω όρο όσοι ασχολιόντουσαν έστω και λίγο έγραψαν κάπου στο 16-18. Το μόνο που έχει πραγματικά σημασία σε αυτό το μάθημα είναι η θεωρία και σε αυτό δεν νομίζω να βοηθήσουν ιδιαίτερα τα θέματα από παλιότερα έτη παρά μόνο οι συμβουλές από τα φροντιστήρια σε ότι αφορά τα SOS θέματα θεωρίας τα οποία κάθονται και μελετάνε διότι θέλουν να πετύχουν καλό τελικό αποτέλεσμα για να ανεβάσουν στους τοίχους με τους βαθμούς. Ας μην κρύβομαστε πίσω από το δάκτυλο μας, στην πραγματικότητα η όλη βαθμολογική κόντρα στο ΑΟΘ εξαρτάται άμεσα από την θεωρία που είτε την διαβάζει κάποιος όλη, η παίζει τζόγο με το τι έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να πέσει.

Δεν είχα σκοπό να σου απαντήσω, αλλά μετά σκέφτηκα ότι διαβάζουν και μαθητές εδώ οπότε όσα γράφεις θα τους κάνουν κακό. Παρακαλώ λοιπόν τους μαθητές που πρόκειται να εξεταστούν στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, να μην πάρουν στα σοβαρά την παραπάνω απάντησή, για το καλό τους.

Τουλάχιστον ας σεβόμαστε τον κόπο των μαθητών και το άγχος τους και ας μην ασχολούμαστε με θέματα που δεν ξέρουμε αρκετά καλά.

Καλή συνέχεια.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Oikonomologistis

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος Ζαφειρίου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 54 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Νέα Φιλαδέλφεια (Αττική). Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Επειδή ίσως αξίζει να επιχειρηματολογήσω για να στηρίξω την απάντησή μου:

Στις Πανελλήνιες δεν υπάρχουν σημαντικά και ασήμαντα μαθήματα. Αντικειμενικός στόχος είναι να συγκεντρώσεις τη μέγιστη δυνατή ΣΥΝΟΛΙΚΗ βαθμολογία. Αν σε κάποιον υποψήφιο, ένα μάθημα του φαίνεται πιο εύκολο, τότε αυτό είναι ευκαιρία να πάρει καλύτερο βαθμό σε αυτό και να ισορροπήσει τις απώλειες που έχει αλλού, που για να πάρει λίγο παραπάνω θα χρειαστεί περισσότερο κόπο και χρόνο. Ακόμη και μισή μονάδα μπορεί να κρίνει αν θα πετύχουμε να μπούμε στη σχολή που θέλουμε.

Ιδανικό θα ήταν να μπορούμε να γνωρίζουμε πόση επιπλέον βαθμολογία μας δίνει η επόμενη ώρα που θα διαβάζαμε το κάθε μάθημα. Για παράδειγμα, για να ανεβάσω μια μονάδα τον βαθμό μου στα Μαθηματικά θα πρέπει να διαβάσω 50 ώρες ενώ με τις ίδιες ώρες διαβάσματος θα μπορούσα να γράψω 3 μονάδες παραπάνω στο ΑΟΘ. Φυσικά, δεν μπορεί κάτι τέτοιο να υπολογιστεί αντικειμενικά, όμως μπορούμε να κάνουμε μια εκτίμηση.

Σε ότι αφορά τα θέματα παλαιότερων ετών, εκτιμώ ότι είναι το πιο χρήσιμο εργαλείο για τον υποψήφιο. Ο μαθητής βλέπει το στιλ των θεμάτων που θα αντιμετωπίσει και που μικρή σχέση έχουν με τα θέματα που έγραφε μέχρι τώρα στις προηγούμενες τάξεις. Τα θέματα επαναλαμβάνονται πολύ συχνά ειδικά συγκεκριμένα ερωτήματα. Η δυνατότητα επίλυσης των παλαιότερων θεμάτων τονίζει την αυτοπεποίθηση και μειώνει το άγχος. Θα μπορούσαμε να πούμε και περισσότερα αλλά νομίζω ότι το νόημα γίνεται κατανοητό.
 

Helen06

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Helen06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 367 μηνύματα.
Επειδή ίσως αξίζει να επιχειρηματολογήσω για να στηρίξω την απάντησή μου:

Στις Πανελλήνιες δεν υπάρχουν σημαντικά και ασήμαντα μαθήματα. Αντικειμενικός στόχος είναι να συγκεντρώσεις τη μέγιστη δυνατή ΣΥΝΟΛΙΚΗ βαθμολογία. Αν σε κάποιον υποψήφιο, ένα μάθημα του φαίνεται πιο εύκολο, τότε αυτό είναι ευκαιρία να πάρει καλύτερο βαθμό σε αυτό και να ισορροπήσει τις απώλειες που έχει αλλού, που για να πάρει λίγο παραπάνω θα χρειαστεί περισσότερο κόπο και χρόνο. Ακόμη και μισή μονάδα μπορεί να κρίνει αν θα πετύχουμε να μπούμε στη σχολή που θέλουμε.

Ιδανικό θα ήταν να μπορούμε να γνωρίζουμε πόση επιπλέον βαθμολογία μας δίνει η επόμενη ώρα που θα διαβάζαμε το κάθε μάθημα. Για παράδειγμα, για να ανεβάσω μια μονάδα τον βαθμό μου στα Μαθηματικά θα πρέπει να διαβάσω 50 ώρες ενώ με τις ίδιες ώρες διαβάσματος θα μπορούσα να γράψω 3 μονάδες παραπάνω στο ΑΟΘ. Φυσικά, δεν μπορεί κάτι τέτοιο να υπολογιστεί αντικειμενικά, όμως μπορούμε να κάνουμε μια εκτίμηση.

Σε ότι αφορά τα θέματα παλαιότερων ετών, εκτιμώ ότι είναι το πιο χρήσιμο εργαλείο για τον υποψήφιο. Ο μαθητής βλέπει το στιλ των θεμάτων που θα αντιμετωπίσει και που μικρή σχέση έχουν με τα θέματα που έγραφε μέχρι τώρα στις προηγούμενες τάξεις. Τα θέματα επαναλαμβάνονται πολύ συχνά ειδικά συγκεκριμένα ερωτήματα. Η δυνατότητα επίλυσης των παλαιότερων θεμάτων τονίζει την αυτοπεποίθηση και μειώνει το άγχος. Θα μπορούσαμε να πούμε και περισσότερα αλλά νομίζω ότι το νόημα γίνεται κατανοητό.
Εγώ προσωπικά πιστεύω πως το αοθ αν και "εύκολο" μάθημα αν δεν ασχοληθείς δε θα γράψεις 16-17. Πρέπει λίγο να σταματήσει αυτός ο "ρατσισμός" θα έλεγα προς τα οικονομικά. Ακόμα είμαι δευτέρα λυκείου οπότε είμαι στο 2ο κεφάλαιο -απ'όσο έριξα μια ματιά το σαιτ που φτιάξατε είναι αρκετά βοηθητικό και σίγουρα θα επιστρέψω του χρόνου σ'αυτό- και φυσικά ευχαριστούμε που μας βοηθάτε.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top