Η πρώτη μη κρατική ιατρική σχολή στην Ελλάδα

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,577 μηνύματα.

Θα είναι παράρτημα του πανεπιστημίου της Λευκωσίας.

Πιστεύω τα δίδακτρα θα είναι πάνω από 15 χιλιάδες τον χρόνο.

Τι γνώμη έχετε;
θα κανουν χρυσες δουλειες.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Τι εννοείς ; Εδώ δεν μπορεί να λύσει θέμα εφαρμογής της θεωρίας παιγνίων στη μικροοικονομία και βγάζει ότι να ναι...

Αφού δεν διαθέτει την ανθρώπινη κρίση στο φιλοσοφικό ερώτημα: γιατί πρέπει να μάθω κάτι ή αν αξίζει να μάθω κάτι. Η μάθηση της λογικής μηχανής είναι καθαρά με αλγοριθμική λογική και όχι ανθρώπινη. :shifty: Άρα ο κόσμος λέει μπούρδες ότι και καλά κάποια στιγμή θα μας αντικαταστήσουν ρομπότ και πράσινα άλογα. Κάποιες αποφάσεις δυστυχώς δεν μπορούν να κρίνονται ούτε με θεωρίες k-πλησιέστερων γειτόνων ούτε με παλινδρομήσεις και PCA.
 

41%

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο 41% αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 250 μηνύματα.
Εδώ δεν μπορεί να λύσει θέμα εφαρμογής της θεωρίας παιγνίων στη μικροοικονομία και βγάζει ότι να ναι...
Ενδιαφέρον παρουσιάζει αυτό το διάγραμμα της open ai.
Μπορεί να λύσει AMC 12 με μεγαλύτερη επιτυχία από 10;
Εικάζω πως η βελτιστοποίηση σε έναν τομέα μπορεί να κάνει σημαντική διαφορά.
 

Συνημμένα

  • Στιγμιότυπο οθόνης 2023-08-27, 2.14.05 μμ.png
    Στιγμιότυπο οθόνης 2023-08-27, 2.14.05 μμ.png
    143.2 KB · Εμφανίσεις: 133

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Γειά σου φίλε, χρόνια και ζαμάνια. Ξέχασες τα στοιχεία σύνδεσης του προηγούμενου λογαριασμού σου;

Θέματα AMC, IMO, Αρχιμήδη κλπ ΔΕΝ γίνεται να τεθούν στις πανελλαδικές. Για τον απλούστατο λόγο, ότι είναι πολύ εξειδικευμένα σε συγκεκριμένα κομμάτια των μαθηματικών τα οποία δεν είναι (καθόλου) χρήσιμα στις περισσότερες σχολές (Συνδυαστική, Γεωμετρία, Θεωρία Αριθμών) και έχουν ιδιαίτερα μεγάλη δυσκολία, δεν μπορούν να διαχωρίζουν τον άσχετο από τον (πολύ) καλό, διότι πιθανότητα και οι 2 θα πατώσουν εξίσου και απαιτούν χρονικά μεγάλη ενασχόληση εις βάρος άλλων γνωστικές αντικειμένων. Σχετικά με την Ιατρική, το να είναι κάποιος δημιουργικός, επινοητικός κλπ δεν είναι απαραίτητο για το 99% των αποφοίτων. Σημαντική φαντάζει η ικανότητα για συνδυαστική σκέψη και η ισχυρή μνήμη.

Επίσης, δημιουργούνται και πρακτικά προβλήματα, πώς δηλαδή στο μέσο δημόσιο σχολείο θα διδαχθούν μαθηματικά σε τόσο υψηλό επίπεδο, το οποίο δυσκολεύει ακόμα και καθηγητές; Μόνο στα ιδιωτικά που σας παίρνουν από το χεράκι και λύνετε ΟΛΕΣ τις κατηγορίες θεμάτων και φτιάχνετε μεθοδολογίες για διαγωνισμούς με εξειδικευμένους καθηγητές;

To ερώτημα είναι ότι υποβαθμίζουμε βασικά μαθήματα επειδή το διδακτικό προσωπικό βαριέται να σπουδάσει σωστά; Ακόμη και να ξανασπουδάσει; Με ποιο ακριβώς κριτήριο θεωρούμε ότι οι Έλληνες απόφοιτοι των Μαθηματικών, Φυσικών κτλ Τμημάτων είναι ικανοί να διδάσκουν μαθήματα μέσης εκπαίδευσης όταν μεγάλο ποσοστό από το συνάφι τους δεν έχει ιδέα για την επιστήμη τους αφού επέλεγε μαθήματα στο Πανεπιστήμιο με βάση ποιος είναι ο πιο εύκολος καθηγητής Πανεπιστημίου ή ποιος επιτρέπει σκονάκια; :book: Γιατί πάντα αφήνουμε σημαντικές αιτίες απέξω από την κουβέντα;

Σαν χώρα έχουμε μια πλατφόρμα ύλης που να μην κουράζει μεν τους εκπαιδευτικούς αλλά και οι μαθητές να διαγωνίζονται ποιος μαθαίνει καλύτερα να εφαρμόζει τεχνικές επίλυσης ορίων χωρίς να κατανοούν τι ακριβώς κάνουν ή που ακριβώς τα όρια χρησιμοποιούνται σε ένα εύρος επιστημών. Για μένα θα έπρεπε τα σχολικά Μαθηματικά και τα συναφή θετικά μαθήματα να στοχεύουν περισσότερο στην κατανόηση βασικών εννοιών μέσω παραδειγμάτων εξοικείωσης με τους αριθμούς και όχι τόσο με γενικές μεταβλητές x,y,z,a,b,... ώστε το μυαλό να παύει να σκέφτεται. Οι αριθμοκεντρική προσέγγιση των μαθηματικών δίνει μεγάλη εξοικείωση σε ένα εύρος επιστημών και ειδικοτήτων στις μέρες μας. Όποιος θέλει γενικές μεταβλητές είναι απλά εκτός εποχής. Πόσοι μαθηματικοί απόφοιτοι μπορούν να εξηγήσουν απλά την εφαρμογή των λογαρίθμων σε ένα πρόβλημα των οικονομικών; Γιατί να μην μπορούν;
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει αυτό το διάγραμμα της open ai.
Μπορεί να λύσει AMC 12 με μεγαλύτερη επιτυχία από 10;
Εικάζω πως η βελτιστοποίηση σε έναν τομέα μπορεί να κάνει σημαντική διαφορά.
Το ΑΙ είναι εργαλείο αλλά οχι πανάκεια για πολλά επαγγέλματα…μην τρελαθούμε κ ολας…
 

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
To ερώτημα είναι ότι υποβαθμίζουμε βασικά μαθήματα επειδή το διδακτικό προσωπικό βαριέται να σπουδάσει σωστά; Ακόμη και να ξανασπουδάσει; Με ποιο ακριβώς κριτήριο θεωρούμε ότι οι Έλληνες απόφοιτοι των Μαθηματικών, Φυσικών κτλ Τμημάτων είναι ικανοί να διδάσκουν μαθήματα μέσης εκπαίδευσης όταν μεγάλο ποσοστό από το συνάφι τους δεν έχει ιδέα για την επιστήμη τους αφού επέλεγε μαθήματα στο Πανεπιστήμιο με βάση ποιος είναι ο πιο εύκολος καθηγητής Πανεπιστημίου ή ποιος επιτρέπει σκονάκια; :book: Γιατί πάντα αφήνουμε σημαντικές αιτίες απέξω από την κουβέντα;
Δυστυχώς ναι. Δεν είναι θεμιτό τα παιδιά που δεν έχουν την τύχη να βρίσκονται σε δυνατά ιδιωτικά και δίνουν πανελλαδικές να πληρώνουν την ανεπάρκεια των εκπαιδευτικών τους.

Αμφιβάλλω ότι ο μέσος απόφοιτος μαθηματικής σχολής έχει βασική κατάρτιση στη Συνδυαστική και τη Γεωμετρία (να μην ξέρει απλά παπαγαλιστί τις ασκήσεις του σχολικού και απλές εφαρμογές θεωρημάτων). Στη θεωρία αριθμών ελάχιστα πράγματα μάλλον.

Γεννιούνται προβλήματα ως προς το πώς θα πραγματοποιηθεί η διδασκαλία, η βαθμολόγηση.

Δεν νομίζω ότι πλειοψηφία θα ασχοληθεί μόνη της. Μάλιστα, στα μαθηματικά τμήματα δεν συναντά (αν σε πρώτη φάση συναντά) κανείς πέρα από 1, το πολύ 2 εξάμηνα -αν το επιλέξει- (Γεωμετρία) διδασκαλίας αυτών των μαθημάτων. Τα οποία πολλοί ίσως προσπαθούν να αποφύγουν και τα περνούν με δυσκολία.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Δεν είναι θεμιτό τα παιδιά που δεν έχουν την τύχη να βρίσκονται σε δυνατά ιδιωτικά και δίνουν πανελλαδικές να πληρώνουν την ανεπάρκεια των εκπαιδευτικών τους.
Μπα! Δηλαδή αναπαράγεις έναν διαφημιστικό μύθο; Ότι δηλαδή, στα ιδιωτικά είναι οι καλοί καθηγητές και στα δημόσια οι ανεπαρκείς; Λάθος αγαπητέ μου διότι:
1) Και στα ιδιωτικά και στα δημόσια υπάρχουν καθηγητές άριστοι, καλοί, μέτριοι, ανεπαρκείς.
2) Οι μαθητές και των δημοσίων και των ιδιωτικών στα ίδια φροντιστήρια (ή ιδιαίτερα) πηγαίνουν.
3) Η στατιστική ότι οι μαθητές των ιδιωτικών πετυχαίνουν καλύτερες σχολές, "ξεχνάει" ότι στα (δυνατά) ιδιωτικά δεν υπάρχουν μαθητές τουρίστες.


1693142376839.png
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Δυστυχώς ναι. Δεν είναι θεμιτό τα παιδιά που δεν έχουν την τύχη να βρίσκονται σε δυνατά ιδιωτικά και δίνουν πανελλαδικές να πληρώνουν την ανεπάρκεια των εκπαιδευτικών τους.

Αμφιβάλλω ότι ο μέσος απόφοιτος μαθηματικής σχολής έχει βασική κατάρτιση στη Συνδυαστική και τη Γεωμετρία (να μην ξέρει απλά παπαγαλιστί τις ασκήσεις του σχολικού και απλές εφαρμογές θεωρημάτων). Στη θεωρία αριθμών ελάχιστα πράγματα μάλλον.

Γεννιούνται προβλήματα ως προς το πώς θα πραγματοποιηθεί η διδασκαλία, η βαθμολόγηση.

Δεν νομίζω ότι πλειοψηφία θα ασχοληθεί μόνη της. Μάλιστα, στα μαθηματικά τμήματα δεν συναντά (αν σε πρώτη φάση συναντά) κανείς πέρα από 1, το πολύ 2 εξάμηνα -αν το επιλέξει- (Γεωμετρία) διδασκαλίας αυτών των μαθημάτων. Τα οποία πολλοί ίσως προσπαθούν να αποφύγουν και τα περνούν με δυσκολία.

Γιατί δεν υπάρχει το κίνητρο να μάθουν κάτι πέρα από την μανιέρα. Η μανιέρα θέλει Μαθηματικό = Εκπαιδευτικό και φυσικά ασκήσεις για συγκεκριμένο σκοπό. Η επιστήμη των Μαθηματικών, της Φυσικής κτλ δεν έχει κάποια σχέση μ' αυτό αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα. Οι φοιτητές δυστυχώς λόγω κουλτούρας της κοινωνίας, δεν επιλέγουν την επιστήμη αλλά το πτυχίο για να μπορούν να κάνουν ιδιαίτερα μαθηματικών. Η ίδια νοοτροπία θα υπάρχει και στην ιδιωτική σχολή Ιατρικής κτλ επειδή θα πηγαίνουν φοιτητές μόνο για το κύρος του πτυχίου ως εμπορικό προϊόν και όχι για να σπουδάσουν την Ιατρική, κτλ. Να σημειώσω ότι για έναν παράξενο λόγο σε ιδιωτικά Πανεπιστήμια αποφεύγονται να ιδρύονται Τμήματα με σπουδές που απαιτούν ειδικές νοητικές δεξιότητες από φοιτητές όπως Μαθηματικά, Φυσική και δύσκολες ειδικότητες από Πολυτεχνείο.
 

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μπα! Δηλαδή αναπαράγεις έναν διαφημιστικό μύθο; Ότι δηλαδή, στα ιδιωτικά είναι οι καλοί καθηγητές και στα δημόσια οι ανεπαρκείς; Λάθος αγαπητέ μου διότι:
1) Και στα ιδιωτικά και στα δημόσια υπάρχουν καθηγητές άριστοι, καλοί, μέτριοι, ανεπαρκείς.
2) Οι μαθητές και των δημοσίων και των ιδιωτικών στα ίδια φροντιστήρια (ή ιδιαίτερα) πηγαίνουν.
3) Η στατιστική ότι οι μαθητές των ιδιωτικών πετυχαίνουν καλύτερες σχολές, "ξεχνάει" ότι στα (δυνατά) ιδιωτικά δεν υπάρχουν μαθητές τουρίστες.


1) Προφανώς, δεν έγραψα κάτι που αντιτίθεται σε αυτό. Αλλά δεν μπορείς να είσαι ανεπαρκής στο ιδιωτικό για πολύ καιρό, διότι θα απολυθείς. Οπότε στατιστικά έχουν καλύτερους καθηγητές. Τα οποία ιδιωτικά έχουν σχεδόν κατά αποκλειστικότητα εξειδικευμένους καθηγητές σε Ολυμπιακά θέματα που ήθελε να δει ο φίλος @41%.

2) Τα περισσότερα ιδιωτικά κάνουν φροντιστηριακά μαθήματα, δεν καταφεύγουν οι μαθητές τους σε άλλα, εκτός αν θέλουν να τα ξανακούσουν. Βλέπουμε και μαθητές δημοσίων να κάνουν ιδιαίτερα μαζί με φροντιστήριο, να πηγαίνουν σε 2 φροντιστήρια κλπ.

3) Σαφώς, αλλά το σχόλιό μου αφορούσε την εισαγωγή Θεωρίας Αριθμών, Συνδυαστικής, Γεωμετρίας στις πανελλαδικές, μετά την αναφορά του @41%. Μαθήματα που διδάσκονται ελάχιστα στις μαθηματικές σχολές και οι παλαιότεροι σίγουρα τα έχουν ξεχάσει, αν δεν ασχολούνται στον ελεύθερό τους χρόνο. Είναι αρκετά πιθανό να προκληθεί εξ'αυτού ραγδαία στατιστική ανακατανομή των υψηλότερων βαθμολογιών προς όφελος των δυνατών ιδιωτικών, αφού αυτοί των δημοσίων δεν είναι υποχρεωμένοι να φρεσκάρουν τις γνώσεις τους ή να αποκτήσουν νέες και των πιο αδύναμων ιδιωτικών ή φροντιστηρίων ίσως δυσκολευτούν σε αυτούς τους τομείς των μαθηματικών.
 

41%

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο 41% αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 250 μηνύματα.
Η ίδια νοοτροπία θα υπάρχει και στην ιδιωτική σχολή Ιατρικής κτλ επειδή θα πηγαίνουν φοιτητές μόνο για το κύρος του πτυχίου ως εμπορικό προϊόν και όχι για να σπουδάσουν την Ιατρική
γιατί σήμερα στη δημόσια ιατρική δεν υπάρχει αυτή η νοοτροπία; Θεωρείς πως η πλειοψηφία πάει να σπουδάσει για να σώζει τον συνάνθρωπο και να ασκεί το λειτούργημα της ιατρικής και όχι για άλλους λόγους;(λεφτά, γονείς, κύρος κτλ κτλ)
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,258 μηνύματα.
Άνθρωποι που συμπεριφέρονται με τέτοιο τρόπο έχουν άλλα θεματάκια και καλό θα ήταν να μην βγάζουν απωθημένα στην Ιατρική ως μέσο εντυπωσιασμού της ματαιοδοξίας τους. Για μένα θα έπρεπε να υπάρχει και ψυχιατρικού τύπου γνωμάτευση για κάποιον που θα ήθελε να σπουδάσει Ιατρική. Δεν σημαίνει ότι επειδή έγραψε καλά σε κάποια μαθήματα (που δεν σχετίζονται με την επιστήμη της Ιατρικής) είναι ικανός απαραίτητα. Γιατί άλλο πράγμα το σχολείο, άλλο πράγμα η επιστήμη, ακόμη και ο τρόπος σκέψης στις σπουδές. Δεν θυμάμαι να βοήθησε το γεγονός ότι έδωσα εισαγωγικές εξετάσεις ή ότι φοίτησα σε συγκεκριμένο λύκειο. Το κοντέρ μηδενίστηκε και άρχισε πάλι από το μηδέν.
Στην Ελλάδα οι θετικές επιστήμες είναι συνιφασμένες με τα αντίστοιχα μαθήματα δυστυχώς ή ευτυχώς . Αυτό δεν θα αλλάξει χωρίς πολιτική βούληση , η οποία δεν υπάρχει δυστυχώς . Αντίστοιχα δε οι επιστήμες στην Ελλάδα δεν έχουν καμία σύνδεση με την αγορά εργασίας και ο λόγος είναι οτι εμείς εδώ επιβιώνουμε και διατηρούμαστε , αλλά δεν βελτιώνουμε το βοιωτικό μας επίπεδο . Δεν υπάρχει ανάγκη εδώ για καινοτομίες , για βιομηχανία , οπότε ούτε και για νέα επιστήμη . Αυτός είναι και ο λόγος του brain drain άλλωστε . Εαν κάτσεις εδώ δεν έχεις επιλογές δυστυχώς .

Οι εισαγωγικές τώρα είναι ένα αναγκαίο κακό . Εαν δεν υπήρχε θέμα θέσεων , δεν νομίζω καν να υπήρχαν οι πανελλήνιες . Θα έμπαινες με το απολυτήριο στο πανεπιστήμιο και απο εκεί και πέρα εαν μπορείς βγες , διαφορετικά παράτα την σχολή . Τώρα οι γονείς και τα παιδιά σκίζονται να δώσουν εισαγωγικές εξετάσεις , πολλές φορές σε πράγματα που δεν είναι απαραίτητα για τις σπουδές τους (ή τουλάχιστον που αυτός ο τρόπος εξέτασης δεν ωφελεί ) , χωρίς καμία εγγύηση για το οτι θα περάσουν και επενδύοντας χρήμα απο την τσέπτη τους ( άλλη αστοχία και αυτή της δωρεάν εκπαίδευσης στην χώρα μας ) . Κατά τα άλλα συμφωνώ , θα πρέπει πριν μπεις σε μια σχολή να υπάρχει ένα χαλαρό interview όπως όταν μπαίνεις σε μεταπτυχιακό .
Kανονικά chatGTP έπρεπε να λέγεται γιατί είναι GTP, αρκετά υπερτιμημένο και σε γενική παράκρουση της μάζας. Έδωσα ερώτηση ανεβασμένων μαθηματικών και η υπολογιστική νοημοσύνη δεν μπορεί να μου απαντήσει. Μου απαντάει λαλακίες γαρνιρισμένες. Άρα υπάρχει ένα όριο στο τι ερωτήσεις μπορεί να επεξεργασθεί και να απαντήσει. Το όριο αυτό είναι η ανθρώπινη σκέψη πίσω από τον κώδικα ακόμη και αν η νοημοσύνη αυτή μπορεί να μαθαίνει μόνη της, δεν έχει την δυνατότητα της ευέλικτης και συνδυαστικής σκέψης της αυτοκριτικής σκέψης και του συναισθήματος (την φιλοσοφική απάντηση γιατί να μάθω κάτι). Αυτό ήταν, είναι και θα είναι προνόμιο της ανθρώπινης νοημοσύνης όσο εξελιγμένες GTP λογικές μηχανές βγουν.
Κοίτα στην παρούσα φάση προφανώς θα απαντάει μαλακίες σε πιο δύσκολα ερωτήματα καθώς δεν έχει νοημοσύνη ανθρώπου . Ωστόσο ακόμα και τώρα που είμαστε στις απαρχές ήδη η google υποστηρίζει οτι τα AI μοντέλα της είναι το ίδιο καλά στην αναγνώριση του καρκίνου του μαστού με τους ακτινολόγους γιατρούς . Δεν ξέρω εαν θα φτάσουμε σε general AI ή εαν αυτό είναι καν εφικτό με τα τωρινά δεδομένα , αλλά πέρα απο την παράκρουση της μάζας είναι ξεκάθαρο οτι ο συνδυασμός των εκλεπτυσμένων μαθηματικών εργαλείων που υπάρχουν και υποστηρίζουν την τεχνητή νοημοσύνη ως τεχνολογία , αλλάζουν εντελώς το τοπίο . Εαν σήμερα σε τόσο αρχικό στάδιο έχει ήδη ξεπεράσει τον άνθρωπο ή τον έχει φτάσει σε ορισμένα tasks , τι λες να γίνει τα επόμενα 5 χρόνια ; Εαν τσεκάρεις τις τελευταίες εξελίξεις , θα δεις οτι καθε μέρα το τι θεωρείται αδύνατο , αλλάζει σημαντικά . Οπότε κατ'εμέ είναι σίγουρο οτι θα χαθούν πολλές θέσεις εργασίας . Και σκέψου και το άλλο , είναι τόσο hot τομέας πλέον που τεράστια ποσά επενδύονται σε αυτό τον τομέα...οπότε καταλαβαίνεις τι πάει να γίνει φαντάζομαι .
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.

Νομάρχης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νομάρχης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Μπα! Δηλαδή αναπαράγεις έναν διαφημιστικό μύθο; Ότι δηλαδή, στα ιδιωτικά είναι οι καλοί καθηγητές και στα δημόσια οι ανεπαρκείς; Λάθος αγαπητέ μου διότι:
1) Και στα ιδιωτικά και στα δημόσια υπάρχουν καθηγητές άριστοι, καλοί, μέτριοι, ανεπαρκείς.

2) Οι μαθητές και των δημοσίων και των ιδιωτικών στα ίδια φροντιστήρια (ή ιδιαίτερα) πηγαίνουν.
3) Η στατιστική ότι οι μαθητές των ιδιωτικών πετυχαίνουν καλύτερες σχολές, "ξεχνάει" ότι στα (δυνατά) ιδιωτικά δεν υπάρχουν μαθητές τουρίστες.


- Λες ότι η Ελλάδα είναι πιο φτωχή χώρα από τις ΗΠΑ, αλλα κανεις λάθος: και στην Ελλάδα και στις ΗΠΑ υπάρχουν πλούσιοι, μεσαίοι και φτωχοί.
- Λες ότι το ΜΙΤ είναι καλύτερο πανεπιστήμιο από το ΕΜΠ, αλλα κανεις λάθος: και από το ΜΙΤ και από το ΕΜΠ αποφοιτούν αστέρια, μέτριοι και αποτυχημένοι.
- Λες ότι τα ρούχα Hugo Boss έχουν καλύτερη ποιότητα από τα ρούχα Bershka, αλλα κανεις λάθος: και στις δυο μάρκες υπάρχουν ρούχα που κρατάνε μια ζωή, ρούχα που φθείρονται σε 1-2 χρόνια, και ρούχα που σχίζονται μετά από 2-3 φορεσιές.

Κατάλαβες το λάθος στο συλλογισμό σου, ή να παραθέσω και αλλα ανάλογα παραδείγματα;
 

Primary Care

Νεοφερμένος

Ο Primary Care αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 72 μηνύματα.
Το κόστος φοίτησης ανέρχεται στις 30.000 ευρώ τον χρόνο …
 

41%

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο 41% αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 250 μηνύματα.
Το κόστος φοίτησης ανέρχεται στις 30.000 ευρώ τον χρόνο …
Σκέψου ποιότητα σπουδών, harvard με το καλημέρα. Τυχεροί όσοι έχουν.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Σκέψου τώρα να δώσουν υποτροφίες (σε νικητές διαγωνισμών βιολογίας για παράδειγμα) τι θα διάλεγες;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Θα γίνει ότι και με τα ιδιωτικά σχολεία, δες Μαντουλίδη
 

HelloWorld

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ψηφιακών Τεχνών & Κινηματογράφου ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 210 μηνύματα.
Το κόστος φοίτησης ανέρχεται στις 30.000 ευρώ τον χρόνο …
Μιλάμε για μία επένδυση που σχεδόν αγγίζει τα 200.000€ στο βάθος της 6ετιας... απλά τρελό ποσό. Αν προσπθεθούν σε αυτά και έξοδα διαμονής στο Ελληνικό, φαγητό, έξοδα καρτοκινητής, κτλ.... δεν θέλω καν να το σκέφτομαι.

Σκέψου τώρα να δώσουν υποτροφίες (σε νικητές διαγωνισμών βιολογίας για παράδειγμα) τι θα διάλεγες;
Αυτό είναι κάτι που είναι αρκετά πιθανό να πραγματωθεί. Η σχολή θα θέλει να έχει και ένα όνομα στην αγορά για να είναι ανταγωνιστική με τις δημόσιες Ιατρικές. Τι καλύτερο για εκείνη από το να μαζέψει τα καλύτερα μελλοντικά prospects;
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,577 μηνύματα.
Το κόστος φοίτησης ανέρχεται στις 30.000 ευρώ τον χρόνο …
ε ...μα, το ειχε πει χρονια τωρα ο θυμόσοφος λαος
Μαθανε οτι γαμι@μαστε πλακωσαν και οι γυφτοι.
 

41%

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο 41% αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 250 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,258 μηνύματα.
Μιλάμε για μία επένδυση που σχεδόν αγγίζει τα 200.000€ στο βάθος της 6ετιας... απλά τρελό ποσό. Αν προσπθεθούν σε αυτά και έξοδα διαμονής στο Ελληνικό, φαγητό, έξοδα καρτοκινητής, κτλ.... δεν θέλω καν να το σκέφτομαι.
Δεν νομίζω οτι απευθύνονται στον μέσο μεροκαματιάρη Έλληνα :P .
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Σκέψου ποιότητα σπουδών, harvard με το καλημέρα. Τυχεροί όσοι έχουν.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Σκέψου τώρα να δώσουν υποτροφίες (σε νικητές διαγωνισμών βιολογίας για παράδειγμα) τι θα διάλεγες;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Θα γίνει ότι και με τα ιδιωτικά σχολεία, δες Μαντουλίδη
Εαν έχει δει κάποιος τα οικόπεδα στο Ελληνικό , θα καταλάβει οτι ετοιμάζονται για υπερπαραγωγή απο οτι καταλαβαίνω . Λογικό , ξέρουν οτι θα βγάλουν πολύ περισσότερο $ απο οτι θα ρίξουν .
 

41%

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο 41% αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 250 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top