LENIAGEOR
Νεοφερμένο μέλος


Συγγνώμη πού πρέπει τελικά να απευθυνθώ για να μάθω. Ο καθένας λέει ό,τι θέλει. Αυτοί δεν μιλάνε μεταξύ τους; Με το τσιγγέλι να τους βγάλω μία λέξη. Δηλαδή εγώ θα πρέπει να κάνω την καθηγήτρια ώστε να ελέγχω αν το παιδί μου προοδεύει ώστε να αποκτήσει τις βάσεις για τα κυρίως μαθήματα που είναι τα μαθηματικά και τα φιλολογικά; Ή μήπως πρέπει από τώρα να ξηλωθούμε να κάνει φροντιστήριο ώστε να έχουμε μια άποψη από άλλο καθηγητή; Ωραία Παιδεία!!!!!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Septagram
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariza_93
Δραστήριο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Έχω παρατηρήσει ότι τα παιδιά που κάνουν φροντιστήριο από πολύ μικρή ηλικία, στο πανεπιστήμιο έχουν πρόβλημα...
ΥΓ:
Αλήθεια τι μέσο όρο έβγαλε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LENIAGEOR
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
riemann80
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Επανέρχομαι δριμύτερη να σας πω τα νέα. Μετά το 18,7 που έβγαλε η ζούζη μου στο Α Τρίμηνο, στο Β Τρίμηνο έγραψε ένα ωραίο 12 μαθηματικά και ένα ωραιότατο 15 στα αρχαία (παρότι φάγαμε ένα δίωρο την προηγούμενη να κλίνουμε διάφορα). Τέλος πάντων πριν 1 εβδομάδα αποφάσισα να πάω να δω τους καθηγητές για να μάθω για την πρόοδό της. Σε όλα τα υπόλοιπα μαθήματα έχει γράψει 19 και 20. Ο μαθηματικός λοιπόν (σημ. όλη τη σχολική χρονιά μέχρι στιγμής έχουν γράψει 2 διαγωνίσματα, γιατί βαριέται να διορθώνει) μου λέει ότι ε, για το χάλια τμήμα που πάει η κόρη σας είναι καλή και από του χρόνου θα δούμε. Αυτά.......... Ο τύπος βαριόταν και να μου μιλήσει. Πάω στη φιλόλογο που τους κάνει γλώσσα, λογοτεχνία μου λέει άριστη, το κορίτσι έγραψε έκθεση 19 και εγώ νόμιζα ότι διαβάζω... Καρκαβίτσα!!! (λέω κι εγώ μπράβο το παιδάκι μου). Πάω στην άλλη φιλόλογο που τους κάνει αρχαία και όμηρο. Μου λέει ''Είναι πολύ καλή, αλλά πρέπει να διαβάζει εξωσχολικά βιβλία γιατί την βλέπω να δυσκολεύεται να αναπτύξει τον λόγο της. Καλό θα ήταν να μιλήσετε και με την άλλη φιλόλογο που τους κάνει Νέα Ελληνικά''!!!!
Συγγνώμη πού πρέπει τελικά να απευθυνθώ για να μάθω. Ο καθένας λέει ό,τι θέλει. Αυτοί δεν μιλάνε μεταξύ τους; Με το τσιγγέλι να τους βγάλω μία λέξη. Δηλαδή εγώ θα πρέπει να κάνω την καθηγήτρια ώστε να ελέγχω αν το παιδί μου προοδεύει ώστε να αποκτήσει τις βάσεις για τα κυρίως μαθήματα που είναι τα μαθηματικά και τα φιλολογικά; Ή μήπως πρέπει από τώρα να ξηλωθούμε να κάνει φροντιστήριο ώστε να έχουμε μια άποψη από άλλο καθηγητή; Ωραία Παιδεία!!!!!!!!!!
Mην ασχολείσαι με τους καθηγητές στο σχολείο (τις περισσότερες φορές δεν ξέρουν τί τους γίνεται). Σε συμβουλεύω να μην πας να ξαναρωτήσεις. Μπορείς να βοηθήσεις το παιδί σου (κρατώντας το βιβλίο της ιστορίας), λύνοντας ερωτήματα σε διάφορες απορείες που έχει. Αν δεν μπορείς να το κάνεις αυτό (κάποια μαθήματα φυσικό είναι να μην τα θυμάσαι) να αρχίσει φροντιστήριο (δεν είναι ντροπή). Επιπλέον μην λυπάσαι όσα χρήματα δίνεις για την εκπαίδευση του παιδιού (με αυτά στήνεις το μέλλον του)
Όσο αφορά τα φροντιστήρια (είσαι λάθος) δεν θα αρχίσει το παιδί σου φροντιστήριο για να πάρετε μια δεύτερη γνώμη. Φροντιστήριο θα αρχίσει στα μαθήματα που πιστεύετε ότι έχει κενά (η ίδια ξέρει που έχει κενα μην επικεντρώνεσαι στην βαθμολογία του σχολείου). Πριν αρχίσει φροντιστήριο κάνε μια μικρή έρευνα να βρεις το κατάλληλο φροντιστήριο (σε αυτό το σημείο πρέπει να βοηθήσεις την κόρη σου). Σε συμβουλεύω μην εμπιστέυεσαι εκπαιδευικά κέντρα με παραρτήματα. Στα περισσότερα από αυτά καθηγητές είναι νέοι απόφοιτοι Πανεπιστήμιου και δεν έχουν αποκτήσει ακόμα εμπειρία (και εδώ που τα λέμε δεν τους πολυνοιάζει η πρόοδος των παιδιών) αού δουλεύουν με σύμβαση.
Να προτιμήσεις φροντιστήρια που δεν πολυδιαφημίζονται. Με λίγους καθηγητές (οι οποίοι είναι ιδιοκτήτες του φροντιστηρίου) και το πονάνε. Εκεί τους ενδιαφέρει η πρόοδος των μαθητών γιατί μόνο έτσι θα αυξήσουν την πελάτολογία τους και όχι με χαρτάκια και διαφημήσεις (που κάνουν τα μεγάλα κέντρα).
Πιστεύω ότι πρέπει να αρχίσει φροντιστήριο μαθηματικά (1, 2 φορές την βδομάδα όχι τίποτα τραγικό) όχι γιατί έχει κενά στα μαθηματικά αλλά γιατί ο μαθημαικός στο σχολείο (κατά πάσα πιθανότητα) δε διδάσκει σωστά τα μαθηματικά.
Δεν πρέπει να κάνεις την καθηγήτρια πρέπει όμως να μάθεις το παιδί σου να διαβάζει μόνο του σωστά (σιγά σιγά). Όταν ήμουν γυμνάσιο - λύκειο ρωτούσα καθηγητές απλές ερωτήσεις ονοματολογίας στην Χημεία και κάποιες ερωτήσεις πέρα από το σχολικό βιβλίο σε Αρχαία και άλλα μαθήματα. Αργότερα όταν πέρασαν τα χρόνια και μπήκα στο πανεπιστήμιο απάντησα απο μόνος μου πολλά από αυτά τα ερωτήματα κατάλαβα ότι οι καθηγητές στο λύκειο-γυμνάσιο (υπάρχουν και εξαιρέσεις) έχουν μάΘει να λύνουν μηχανικά ασκησούλες και πολλές φορές δεν γνωρίζουν ακόμα και τα βασικά στο αντικείμενο στο οποίο διδάσκουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tulip
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
woochoogirl
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kritikaros
Εκκολαπτόμενο μέλος


αν έχει τον ελε΄θερο χρόνο για κάποια δραστηριότητα και εσείς κάποια χρήματα να διαθέσετε καλύτερα να ασχολειθεί με τον αθλητισμό ή την μουσική ώστε να ωριμάσει ως άνθρωπος και να κάνει και καλό στον εαυτό του.
αν το επίπεδο του τμήματος είναι χαμηλό,που σαφώς υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο ισχύει και θέλει το παιδί κάτι σε πιο ανταγωνιστικό επίπεδο για να έχει μια κάποια πρόκληση ας συζητήσετε το ενδεχόμενο να αλλάξει τμήμα ή ακόμη και την περίπτωση της μετεγγραφής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος


Η θεία μου έχει το ίδιο πρόβλημα με τον ξάδερφό μου. Βλέπετε αυτοί μένουν έξω και αυτός είναι παιδί της φύσης..σκαρφαλώνει σε δέντρα και τέτοια. Στο δημοτικό ήτνα άριστος μαθητής, στο γυμνάσιο όμως έτσι κι έτσι. Γύρω στο 16-17. Τώρα πια οι καθηγητές στο Γυμνάσιο του ξαδέρφου μου με το που τη βλέπουν, ξέρουν ποιανού μάνα είναι, γιατί έκανε φασαρία κάθε φορά που κάποιος δεν έκανε καλά τη δουλειά του. Προτείνω να κάνετε και σεις το ίδιο.
Tι διαβάζουν τα πανέμορφα ματάκια μου.Το ότι ο ξάδελφος σου ήταν "άριστος" στο δημοτικό όμως πραγματικά δε σημαίνει κάτι.Ξές πόσα παιδιά φεύγουν από το δημοτικό με 10 σε όλα και μετά καταλαβαίνουν πως ένας τέτοιος αριθμός δεν είναι λογικος και ότι εξυπηρετεί άλλους σκοπούς.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος


ωραια εισαγωγη!Tι διαβάζουν τα πανέμορφα ματάκια μου.

μπραβο, μπραβο , μπραβο!Το ότι ο ξάδελφος σου ήταν "άριστος" στο δημοτικό όμως πραγματικά δε σημαίνει κάτι.Ξές πόσα παιδιά φεύγουν από το δημοτικό με 10 σε όλα και μετά καταλαβαίνουν πως ένας τέτοιος αριθμός δεν είναι λογικος και ότι εξυπηρετεί άλλους σκοπούς.Και δεν ειναι όλοι οι καθηγητές σκάρτοι μη τα μηδενίζουμε όλα.Δε μπορεί πχ όλοι να λένε το ίδιο πράγμα και να λέει ο καθένας το αντίθετο έτσι αυθαίρετα ειδικά όταν δεν έχει και πείρα από το "άθλημα".
τελεια τα πες!
εμενα η μιση ταξη μου περυσι βγηκε με 10! και δεν κοπηκε κανεις ουτε καν αυτοι που δεν ξερανε να διαβαζουνε παρα μονο μονοσυλλαβες αντε δυσυλλαβες λεξεις και δεν λεω καθολου μα καθολου μα καθολου υπερβολες... και το "10" λοιπον της μισης ταξης στους περισσοτερους εγινε καπου 16... Και ενιωσα καπως δικαιωμενη οταν πηγα αντιπροχτες να παρω τους βαθμους μου ( περισσοτερο αγχος ειχα για το ποιοι περασαν κ ποιοι οχι [γιατι κρινεται το μελλον μας! σοβαρολογω! τι παθαμε φετος απο ολους αυτους] παρα για τους δικους μου τους βαθμους αφου πανω κατω ηξερα τι ειχα γραψει...) και ειδα στην λιστα των μετεξεταστεων 1002 ατομα σε 1002 μαθηματα! ε οκ θα περασουν μερικοι αλλα οχι ολοι....βσκ ειμαι εκτος θεματος αλλα εγω ηθελα να το πω...
το θεμα ειναι οτι ουτε τωρα στο γυμνασιο βλεπω να μπαινουν οι σωστοτεροι βαθμοι ever αλλα ειναι καλυτεροι!
πως μπορει δηλαδη να παρνει ο μαθητης του 16-17 το ιδιο με του 19-20
πολυ χαλαρα τα πραγματα στο δημοτικο αλλα να μην πολυδινουμε σημασια και δεν αξιζει να στενοχωριομαστε για βλακειες! πηγε σημαιοφορος ο ταδε, πηγε παραστατης ο ταδε, πηγε εκει ο ενας πηγε εκει ο αλλος! ποτε δεν ητανε ολα αυτα δικαια και ουτε νομιζω οτι θα ειναι! και σιγουρα στο γυμνασιο αν δεν βρουμε τον σωστο που επρεπε να παει σημαιοφορος,παραστατης,να παρει αριστειο,βραβειο οτιδηποτε!, τοτε τουλαχιστον θα βρουμε μια προσεγγιση του! οχι το αλλο ακρο οπως στο δημοτικο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tempo
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eleni27
Εκκολαπτόμενο μέλος


Εγώ στην Οδύσσεια Β' Τρίμηνο είχα πάρει 13,5 στο διαγώνισμα... ενώ σε όλα τα άλλα μαθήματα παίρνω 19, 20 και σε κάποια και 17 αλλά στα τρίμηνα παίρνω καλούς βαθμούς... γενικός νομίζω ότι δεν είναι λογικό να αρχίσει από τώρα τα φροντιστήρια... θα είναι κρίμα μικρό παιδί να χάνει όλη την ώρα της για φροντιστήρια επειδή οι καθηγητές είναι τρελοί...Επανέρχομαι δριμύτερη να σας πω τα νέα. Μετά το 18,7 που έβγαλε η ζούζη μου στο Α Τρίμηνο, στο Β Τρίμηνο έγραψε ένα ωραίο 12 μαθηματικά και ένα ωραιότατο 15 στα αρχαία (παρότι φάγαμε ένα δίωρο την προηγούμενη να κλίνουμε διάφορα). Τέλος πάντων πριν 1 εβδομάδα αποφάσισα να πάω να δω τους καθηγητές για να μάθω για την πρόοδό της. Σε όλα τα υπόλοιπα μαθήματα έχει γράψει 19 και 20. Ο μαθηματικός λοιπόν (σημ. όλη τη σχολική χρονιά μέχρι στιγμής έχουν γράψει 2 διαγωνίσματα, γιατί βαριέται να διορθώνει) μου λέει ότι ε, για το χάλια τμήμα που πάει η κόρη σας είναι καλή και από του χρόνου θα δούμε. Αυτά.......... Ο τύπος βαριόταν και να μου μιλήσει. Πάω στη φιλόλογο που τους κάνει γλώσσα, λογοτεχνία μου λέει άριστη, το κορίτσι έγραψε έκθεση 19 και εγώ νόμιζα ότι διαβάζω... Καρκαβίτσα!!! (λέω κι εγώ μπράβο το παιδάκι μου). Πάω στην άλλη φιλόλογο που τους κάνει αρχαία και όμηρο. Μου λέει ''Είναι πολύ καλή, αλλά πρέπει να διαβάζει εξωσχολικά βιβλία γιατί την βλέπω να δυσκολεύεται να αναπτύξει τον λόγο της. Καλό θα ήταν να μιλήσετε και με την άλλη φιλόλογο που τους κάνει Νέα Ελληνικά''!!!!
Συγγνώμη πού πρέπει τελικά να απευθυνθώ για να μάθω. Ο καθένας λέει ό,τι θέλει. Αυτοί δεν μιλάνε μεταξύ τους; Με το τσιγγέλι να τους βγάλω μία λέξη. Δηλαδή εγώ θα πρέπει να κάνω την καθηγήτρια ώστε να ελέγχω αν το παιδί μου προοδεύει ώστε να αποκτήσει τις βάσεις για τα κυρίως μαθήματα που είναι τα μαθηματικά και τα φιλολογικά; Ή μήπως πρέπει από τώρα να ξηλωθούμε να κάνει φροντιστήριο ώστε να έχουμε μια άποψη από άλλο καθηγητή; Ωραία Παιδεία!!!!!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θάλεια
Διάσημο μέλος


Η σημαιοφόρος μας στο Γυμνάσιο (19 + 12/13 αν θυμάμαι καλά) κατέληξε στο Λύκειο να βγάζει ένα ωραίο 12αράκι! Πανελλήνιες έγραψε 8 χιλιαρικάκια και να περνάει σε μία σχολή που ούτε το αντικείμενό της δε γνωρίζω!
Μία φίλη μου που έβγαζε στο Γυμνάσιο 14 με το ζόρι, στις Πανελλήνιες πέρασε σε μία σχολή ιδιαίτερα αξιόλογη που ήταν 1η της επιλογή!
Ένιγουει. Για μένα, το μόνο που σου διδάσκει το γυμνάσιο είναι το σύστημα. Να "μάθει" δηλαδή ο οργανισμός του μαθητή να διαβάζει λίγο πιο υπεύθυνα από το γυμνάσιο! Εγώ προσωπικά δεν έμαθα και τίποτα στο γυμνάσιο (εκτός από τα Αρχαία).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
boss.
Δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος


Για μένα, το μόνο που σου διδάσκει το γυμνάσιο είναι το σύστημα. Να "μάθει" δηλαδή ο οργανισμός του μαθητή να διαβάζει λίγο πιο υπεύθυνα από το γυμνάσιο! Εγώ προσωπικά δεν έμαθα και τίποτα στο γυμνάσιο (εκτός από τα Αρχαία).
Γιατί τόση απαξίωση για τις γενικές γνώσεις και τη γενική μόρφωση που προσφέρει το γυμνάσιο; Γιατί πρέπει να το θεωρούμε προθάλαμο του λυκείου; Θα μου πεις, πώς γίνεται να μορφωθεί το παιδί με το Ελληνικό σύστημα; Αν πέσει σε καλούς καθηγητές και έχει και όρεξη, όλα γίνονται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.