Η βασική αιτία της αποτυχίας του Λυκείου

giostau

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο giostau αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών . Έχει γράψει 1,945 μηνύματα.
Το επισυναπτόμενο άρθρο, στάλθηκε στην mailing-list της σχολής μου,
και θεώρησα ότι αξίζει να το συζητήσουμε...
Προσωπικά, όταν τελείωσα την ανάγνωσή του, δεν ήξερα αν έπρεπε να γελάσω ή να κλάψω...
Τελικά επέλεξα το πρώτο...


(το αρχείο ήταν jpg και μου είναι πολύ δύσκολο αυτή τη στιτγμή να το περάσω σε κείμενο... οπότε το έβαλα σε ένα zipάκι)


ΥΓ>Ο συγγραφέας του άρθρου, είναι είναι Τακτικό Μέλος της Ακαδημίας Αθηνών, Μέλος επίτιμο της Ρουμανικής Ακαδημίας, ξένο Μέλος της Ακαδημίας της Μασσαλίας, Καθηγητής επίτιμος του Πανεπιστημίου Αθηνών και του Παντείου Πανεπιστημίου, Πρόεδρος επίτιμος της Ελληνικής Φιλοσοφικής Εταιρείας. Υπήρξε Υπουργός Παιδείας στην κυβέρνηση Γρίβα, και στην κυβέρνηση Ζολώτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • Untitled-1.zip
    191.2 KB · Εμφανίσεις: 402

faithplus1

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο faithplus1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών . Έχει γράψει 1,787 μηνύματα.
Gios κι εγώ γέλασα με το κείμενο.Γιατί θεωρώ ότι το τελευταίο που μπορεί να κατηγορηθεί για την αποτυχία της 2βάθμιας εκπαίδευσης είναι τα μεικτά σχολεία.
Και είναι μάλλον υποκριτικό να αποδωθούν εκεί τα προβλήματα.Ούτε νομίζω ότι υπάρχουν στοιχεία που να στηρίζουν το ότι σε μη μεικτά σχολεία παλιότερα οι αποδόσεις ήταν καλύτερες ακριβώς επειδή δεν ήταν μεικτά.
Για το μεγάλο ποσοστό αποτυχίας στις εξετάσεις ένας παράγοντας που φταίει κατά τη γνώμη μου, είναι και ο μεγάλος αριθμός συμμετεχώντων στις εξετάσεις και ότι δε γίνεται καν κάποιος στοιχειώδης διαχωρισμός πριν το λύκειο.Δηλαδή να δωθούν κίνητρα στα παιδιά και να τους τονιστεί ότι το πανεπιστήμιο ΔΕΝ είναι ο μόνος δρόμος, όπως πιστέυει σήμερα η μέση ελληνική οικογένεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 11,394 μηνύματα.
Διαφωνώ με τον συγγραφέα του συγκεκριμένου άρθρου. Μπορεί η συνύπαρξη αγοριών & κοριτσιών να αποτελεί μια από τις αιτίες που αποσπούν τη προσοχή τους από το διάβασμα αλλά μόνο η βασική αιτία δεν είναι.
Το σχολείο αποτελεί έναν από τους φορείς κοινωνικοποίησης και θεωρώ απαραίτητη τη συνύπαρξη των δύο φύλων στο σχολείο [όπου και οι μαθητές/μαθήτριες] περνάνε ένα μεγάλο διάστημα της ημέρας. Τόσο για την επικοινωνία αλλά και για να δημιουργούν ερωτικές σχέσεις μεταξύ τους.

Αλήθεια, και με τους ομοφυλόφυλους τι θα γίνει; :D :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

misslittledevil

Επιφανές μέλος

Η misslittledevil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών . Έχει γράψει 8,197 μηνύματα.
η συνύπαρξη αγοριών & κοριτσιών αποτελεί μια από τις αιτίες που αποσπούν τη προσοχή τους από το διάβασμα

Τι αλλο μπορει να ακουσουμε δηλαδη? :mad:
Βλεπω και εκεινα τα παιδια που πηγαιναν στα παλια θυλεων & αρενων αντιστοιχα.. :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Subject to change

Founder

Η Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 15,896 μηνύματα.
Τρεις λαλούν και δύο χορεύουν!! :drunk:
Εγώ πάλι πιστευω οτι η βασική αιτία αποτυχίας της παιδείας γενικότερα είναι οτι υπάρχουν εκπαιδευτικοί με τέτοιες σκουριασμένες αντιλήψεις! :mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

DrJ7000

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο DrJ7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 265 μηνύματα.
Το λύκειο δεν προσφέρει στο μαθητή το κύριο πράγμα του ρόλου του. Τον επαγγελματικό προσανατολισμό.Μόνο αυτό αν έκανε σωστά τα πράγματα θα βελτιωνόταν κατά πολύ. Εγώ στο λύκειο δεν είχα ιδέα για σχολές,για το τι μπορείς να κάνεις στη κάθε μια,για το που μπορείς να δουλέψεις κτλ. Η τύχη 'επαιζε καθοριστικό ρόλο στις επιλογές μας...

Σε πολλές χώρες οι μαθητές πάνε εκδρομές σε νοσοκομία,συζητάνε με γιατρούς,με πυροσβέστες,με μηχανικούς και ενημερόνονται για τα επαγγέλματα.
Εδώ φτάνεις στο σημείο να ξεσκίζεσαι στο διάβασμα, να περνας μηχανολόγος μηχανικός και στο 4 έτος να καταλαβαίνεις πάνω κάτω τι γίνεται,τι μπορείς να κάνεις, που μπορείς να δουλέψεις κτλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

weak and powerless

Διάσημο μέλος

Ο weak and powerless αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,375 μηνύματα.
μουχαχα :D. θα τον προτείνω asap στην επιτροπή των σοφών, λωλ.

ψ. ο κ. Κ. Ι. Δεσποτόπουλος είναι ακαδημαϊκός.
ψ2. απόσπασμα από το λεξικό - ακαδημαϊκός: ο χωρίς πρακτική αξία.
ψ3. πούστηδες και παλικάρια πιάστηκαν μαλλιά κουβάρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iJohnnyCash

Επιφανές μέλος

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24,054 μηνύματα.
Στα καλοκαιρινα μαθηματα του φροντηστιριου που ζητηθηκε να γραψω εκθεση με παρομοιο θεμα. Πιστευω οτι αξιζει να την παραθεσω μιας και αναφερει ολες τι αποψεις μου πως πρεπει να ηταν το λυκειο

"Ως τελειόφοιτος καλούμε να γράψω ένα άρθρο τετρακοσίων λέξεων με θέμα τι μου προσφέρει το σχολείο για την αντιμετώπιση του καθημερινού καταιγισμού πληροφοριών αλλά και πως με βοηθάει ,το σχολείο, στην ένταξη μου στη κοινωνίας. Επίσης στο ίδιο άρθρο καλούμε να γράψω και τις αλλαγές που προτείνω. Στην αρχή μόλις διάβασα το θέμα ένα σαρκαστικό χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπό μου. Ήταν σαν να μου ζήτησαν να γράψω τετρακοσίων λέξεις για την ζωή.
Η παιδεία είναι σύνολο τον γνώσεων που υπάρχουν στο σύμπαν, περιέχει ότι υψηλότερο αλλά και ότι χυδαιότερο παράγει ο άνθρωπος. Παιδεία είναι οι γνώσεις πάνω στην κβαντομηχανική, επίσης, όμως, είναι και οι γνώσεις πάνω στο kama sutra.
Ο σημερινή φιλοσοφία της ελληνικής παιδείας απαιτεί από τα παιδιά να επιδίδονται σε έναν ανηλεή μαραθώνιο αγώνα δημόσιων και ιδιωτικών μαθημάτων. Έτσι δεν υπάρχει χρόνος ούτε για σκέψη, ούτε για κάποια επαφή με την πραγματικότητα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το κακοχωνεμένο και συμπιεσμένο περιεχόμενο της ελληνικής παιδείας να στοιβάζεται άτσαλα και άτακτα στους μαθητές. Στην ουσία, δηλαδή, μιλάμε για ένα άχρηστο έρμα. Η σημερινή μορφή της παιδείας στην καλλίτερη περίπτωση παράγει έναν πολυμαθή εξυπνάκια και στην χειρότερη έναν πολυμαθή ... ηλίθιο. Και στις δυο περιπτώσεις την βασική πρόκληση της ζωής, την επίλυση προβλημάτων, δεν θα μπορεί να αντιμετωπιστεί.
Στο νέο σχολείο θα πρέπει ο καθηγητής-εξουσία-αυθεντία θα μεταλλαχθεί σε καθηγητή-ερευνητή ή σε έναν "καθηγητή-ξεναγό-της-Ιθάκη". Δηλαδή ο καθηγητής θα είναι απλώς ένα φίλτρο της γνώσης. Ο Τρόπος διδασκαλίας επίσης θα πρέπει να μεταλλαχθεί. Θα πρέπει να επιδιώξουμε μέσα από την διδασκαλίας την εξατομικευμένη αναζήτηση, την ενεργητική μαθητεία αλλά και την συλλογική μάθηση μέσα από την δικτύωση.
Η τεχνολογία έχει κάνει την γνώση προσιτή και φθηνή. Αν υπάρχει σήμερα κίνδυνος δεν είναι από έλλειψη γνώσεων αλλά αντίθετα, από τον υπερβολικό πληθωρισμό τους. Αυτό που προφανώς μας χρειάζεται είναι περισσότερη κρίση. Στην σημερινή εποχή, δηλαδή, δεν έχουν κανένα νόημα οι έννοιες απομνημόνευση και αποστήθιση στα σχολεία. Οι μόνες έννοιες που έχουν νόημα στα σχολεία είναι η μόρφωση χωρίς απομνημόνευση, η αναζήτηση και η κρίση. Ποιος,άραγε, μπορεί να φανταστεί ένα σχολείο που αντί για περιεχόμενο μαθαίνει την αναζήτηση;
Ο σημερινός μαθητής θα πρέπει να έχει ως πρώτο προσόν την ευελιξία, την ετοιμότητα και την προσαρμοστικότητα και αυτό γιατί η παλιά στατική κατάσταση των επαγγελμάτων δεν ισχύει πλέον και θα πρέπει να έχουμε μετεκπαίδευση δια βίου, θα πρέπει να έχουμε συνεχώς μετεξέλιξη. Για να το πετύχουμε αυτό θα πρέπει να αλλάξουμε το σημερινό προϊόν της παιδείας , που είναι ένας δημόσιος υπάλληλος. Το τελικό προϊόν της παιδείας θα πρέπει να είναι ένας ανήσυχος, ερευνητικός, δυναμικός άνθρωπος που θα μπορεί να αμφισβητήσει και να απορρίψει τα πάντα. Ας μην ξεχνάμε ότι χωρίς την απόρριψη του Πτολεμαίου δεν θα υπήρχε ο Newton αλλά ούτε ο Einstein χωρίς την αμφισβήτηση του Newton. "
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Demelene

Διάσημο μέλος

Ο Demelene αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,430 μηνύματα.
Το πρόβλημα της εκπαίδευσης εκτός από την γενική μικρή χρηματοδότηση είναι οι άνθρωποί της!

Οι καθηγητές έχουν μπει στο σχολείο χωρίς παιδαγωγική γνώση! Εγώ τελειώσα το μαθηματικό αλλά ένα μάθημα πως να αντιμετωπίσω ένα παιδί δεν έκανα!!! Γιαυτό και για ένα ακόμη λόγο δεν έχω διδάξει σε κάτω από 18. ΄

Οι καθηγητές εισέρχονται στο επάγγελμα ώς μοναδική διέξοδο της σχολής τους αλλά και γιατί στην Ελλάδα λατρεύουμε την νεοτροπία του δημοσίου. Οι καθηγητές φαντασιώνονται με την ιδέα ότι 4 μήνες το χρόνο κάνουν διακοπές πληρωμένες! ΕΠίσης δεν τους ενοχλεί καθόλου το γεγονός ότι δεν πειράζει που απο παιδαγωγική δεν έχουν ιδέα καθώς πιάσαν την θέση γιατί αύτή τους αναλογούσε στο δημόσιο! Φυσικά σε αυτό φταίει και ο ιδιαίτερα χαμηλός μισθόςπου έχουν για το λειτούργημα που θα έπρεπε να κάνουν. Δεν είναι εύκολο το σωστό καθηγητιλίκη. ΘΕΛΕΙ ΨΥΧΗ

Οι πλειοψηφία δεν σκοτώνεται το πρωί γιατί φυσικά το βράδυ έχει ιδιαίτερα που εκεί πρέπει να είναι καλός και αξιολογείται σαν ιδιωτικός υπάλληλος! Το πρωί είναι για αναζήτηση νέων θυμάτων για τα ιδιαίτερα του.

Ένα μεγάλο λάθος που έχει γίνει είναι ότι μετά την χούντα υπήρξε τρομερά μεγάλη φοβία για το αν οι μαθητές γνωρίζουν έμπρακτα για την δημοκρατία στα σχολεία. Και έδωσαν τρομερά δικαιώματα στα παιδιά που δεν θα έπρεπε να έχουν ειδικά στην οκταετία 81-89 όπου ο νόμος του σχολείου ήταν τα θέλω των μαθητών.Και φυσικά επειδή στην Ελλάδα τίποτα με μέτρο δεν μπορούμε να κάνουμεαφήσαμε τον συνδικαλισμό να δυεισδήσει στην σχολική έκδοση του σε πολύ μεγάλο βαθμό στα σχολεία κάτι που δεν επιτρέπει στο σύστημα και να θέλει να κάνει καλό να τα κατεφέρει!

Επίσης το σχολείο μαζί με την οικογένεια δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα παιδιά στο να μείνουν παιδιά και να μην φαίρονται σαν μεγάλοι από τα 12 τους! Δεν χρειάζεται τα παιδιά του γυμνασίου να τρέχουν στις καφετέριες πχ και να ξοδεύουν όσα ένας ενήλλικας! Καλές οι ελευθερίες αλλά χωρίς μέτρο το παραμύθι μόνο καλά δεν τσουλάει

Το σχολείο συνεπώς δεν έχει να προσφέρει πρότυπα. Απεναντίας περίπου τους λέει δες τηλεόραση και όλα θα τα μάθεις!

Φυσικά επακόλουθα. τα παιδειά μαθαίνουν να γίνονται Ελληνάρες, να θέλουν όλοι να έχουν πτυχίο ΑΕΙ για να μπούν στο δημόσιο (όσοι προλάβαιτε προλάβαιτε) για να διαινωήσουν το είδος! Κοινώς φάβλος κύκλος!

Όσοι καθηγητές βλέπουν την δουλειά τους σαν λειτούργημα, απλά βγαίνουν και Μ@@@@@ς τελικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tanos56

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο tanos56 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 182 μηνύματα.
Το "μέσο γνωστικό επίπεδο" των σημερινών υποψηφίων, αλλά και το επίπεδο του Σχολικού βιβλίου, είναι αρκετά χαμηλότερα από το επίπεδο των θεμάτων.
Η -επί μονίμου βάσεως -ετήσια αποτυχία π.χ στα Μαθηματικά που κινείται κάθε χρόνο στο 70-75%, είναι ένα ποσοστό ιδιαίτερα μεγάλο.
Το κακό ξεκινά από την κρίσιμη ύλη της Α΄Λυκείου, που είναι και ο οδηγός για την συνέχεια. Επίσης τα εξοντωτικά ωράρια (Φροντιστήριο αμέσως μετά το Σχολείο και επιστροφή στο σπίτι στις 10 το βράδυ), είναι απαράδεκτα, καθώς ελάχιστοι προλαβαίνουν να εμπεδώσουν αυτά που διδάσκονται.
Ο μη χωρισμός των σχολικών τμημάτων -κατά γνωστικό επίπεδο- επίσης είναι ένα μέγα λάθος, καθώς συμμετέχουν στο ίδιο τμήμα μαθητές που δεν μπορούν να κάνουν αφαίρεση και άλλοι που λύνουν διαφορικές στο μυαλό τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DiavolakoS

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο DiavolakoS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,107 μηνύματα.
Το "μέσο γνωστικό επίπεδο" των σημερινών υποψηφίων, αλλά και το επίπεδο του Σχολικού βιβλίου, είναι αρκετά χαμηλότερα από το επίπεδο των θεμάτων.
Η -επί μονίμου βάσεως -ετήσια αποτυχία π.χ στα Μαθηματικά που κινείται κάθε χρόνο στο 70-75%, είναι ένα ποσοστό ιδιαίτερα μεγάλο.
Το κακό ξεκινά από την κρίσιμη ύλη της Α΄Λυκείου, που είναι και ο οδηγός για την συνέχεια. Επίσης τα εξοντωτικά ωράρια (Φροντιστήριο αμέσως μετά το Σχολείο και επιστροφή στο σπίτι στις 10 το βράδυ), είναι απαράδεκτα, καθώς ελάχιστοι προλαβαίνουν να εμπεδώσουν αυτά που διδάσκονται.
Ο μη χωρισμός των σχολικών τμημάτων -κατά γνωστικό επίπεδο- επίσης είναι ένα μέγα λάθος, καθώς συμμετέχουν στο ίδιο τμήμα μαθητές που δεν μπορούν να κάνουν αφαίρεση και άλλοι που λύνουν διαφορικές στο μυαλό τους.

Οπως και να εχει παντως ο καλος και εξυπνος δεν εχει τοσο αναγκη το δασκαλο για κινητρο ασχολειται και μονος του και μπορει να τη βρισκει να μπαινει στην ταξη και να το παιζει σοφος.Αντιθετα οποια και να ειναι η συνθεση της ταξης ποτε δεν βλαπτει ο καθηγητης να ειναι υπεραναλυτικος σε αυτα που λεει για να ειναι οσο το δυνατον πιο κατανοητος και αποτελεσματικος.Ο καθηγητης στο σχολειο δεν εχει το 'δικαιωμα' και την 'πολυτελεια' να παιζει με τους καλους εχει να ασχοληθει με αυτους που πραγματικα το εχουν αναγκη.

και κατι αλλο.τουλαχιστον στα μαθηματικα η ελλαδα μαζι με τη γαλλια εχουν το υψηλοτερο επιπεδο στη μεση εκπαιδευση.και στην ανωτερη..Γνωριζω ελληνες που πηγαν στα καλυτερα κολλεγια της αμερικης και τους φανηκαν παιχνιδακι και αυτο επειδη ειχαν τελειωσει το ελληνικο λυκειο.Καλο ειναι να μη τα ισοπεδωνουμε ολα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

tanos56

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο tanos56 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 182 μηνύματα.
Aυτό που λες για το επίπεδο, συνέβαινε κάποτε -για πολλά χρόνια-. Επειδή ασχολούμαι ενεργά με τις Μαθηματικές Ολυμπιάδες , θα ήθελα να σου γνωστοποιήσω ότι την τελευταία 20ετία σημειώθηκε μία κατακόρυφη πτώση στις επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών που συμμετείχαν. Το υψηλότερο επίπεδο το διατηρούν εδώ και 40 χρόνια οι Ρουμάνοι. Τελευταία "πέσαμε" κάτω και από την Τουρκία.
Για το θέμα της ομοιογένειας του τμήματος, θα μου επιτρέψεις να έχω τις απόψεις μου, (σεβαστές και οι δικές σου), μετά από
24 χρόνια διαδακτικής υπηρεσίας.
Γύρνα και ρίξε μία ματιά σε ένα 25μελές τμήμα τεχνολογικής. Οι 3-4 ενδιαφέρονται και οι υπόλοιποι, είναι από τα Χριστούγεννα και μετά παντελώς αδιάφοροι. Απλά θέλουν να μπουν κάπου. Κανείς ή ελάχιστοι δεν θέλουν να μάθουν...
Είναι κοινωνικό και όχι εκπαιδευτικό το πρόβλημα, τουλάχιστον πρωτίστως.
Δεν μπορεί να θέλεις να μπεις στο πολυτεχνείο και να μη γνωρίζεις τι θα πει τριώνυμο. Μετά όταν γράφεις 2 στα 100, φταίει πάλι το σύστημα? Δεν μπορεί πάντα να φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός από μας.
Δεν είπα βέβαια τους αδύνατους μαθητές που προσπαθούν να τους πετάξουμε στο Καιάδα. Αντίθετα έχουν άλλες ανάγκες από τους άριστους και ανάλογα πρέπει με ενδιαφέρον να τις αντιμετωπίσουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

DiavolakoS

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο DiavolakoS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,107 μηνύματα.
κανεις πιστευω δε θα χε αντιρρηση να κανει μαθημα σε ενα τμημα με καλους και επιμελης μαθητες..σιγουρα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iJohnnyCash

Επιφανές μέλος

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24,054 μηνύματα.
Οπως και να εχει παντως ο καλος και εξυπνος δεν εχει τοσο αναγκη το δασκαλο για κινητρο ασχολειται και μονος του και μπορει να τη βρισκει να μπαινει στην ταξη και να το παιζει σοφος.Αντιθετα οποια και να ειναι η συνθεση της ταξης ποτε δεν βλαπτει ο καθηγητης να ειναι υπεραναλυτικος σε αυτα που λεει για να ειναι οσο το δυνατον πιο κατανοητος και αποτελεσματικος.Ο καθηγητης στο σχολειο δεν εχει το 'δικαιωμα' και την 'πολυτελεια' να παιζει με τους καλους εχει να ασχοληθει με αυτους που πραγματικα το εχουν αναγκη.
Για εναν μαθητη που του αρεσουν τα μαθηματικα η υπεραναλυση του μαθηματος, ειδικα αν εχουμε συνεχες επαναλήψης, του προκαλει βαρεμα με αποτελεσμα να μην παρακολουθει το μαθημα. Το χειροτερο ειναι η οτι υπεραναλυση δεν βοηθαει ουτε καν το μετριο μαθητη γιατι συνηθως απο τους μετριους και κατω μαθητες εχουμε παντελως αδιαφορια ...
κανεις πιστευω δε θα χε αντιρρηση να κανει μαθημα σε ενα τμημα με καλους και επιμελης μαθητες..σιγουρα :)
Θα ειχα εγω ...:) Ο επιμελης μαθητης δεν σημαινει και μαθητης που παιρνει στροφες ... και αυτο σημαινει οτι το τμημα δεν θα ξεφευγει ποτε με extreme θεματα ασχετως αν θα κανει καλο σε 2-3 μαθητες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DiavolakoS

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο DiavolakoS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,107 μηνύματα.
Για εναν μαθητη που του αρεσουν τα μαθηματικα η υπεραναλυση του μαθηματος, ειδικα αν εχουμε συνεχες επαναλήψης, του προκαλει βαρεμα με αποτελεσμα να μην παρακολουθει το μαθημα. Το χειροτερο ειναι η οτι υπεραναλυση δεν βοηθαει ουτε καν το μετριο μαθητη γιατι συνηθως απο τους μετριους και κατω μαθητες εχουμε παντελως αδιαφορια ...

Θα ειχα εγω ...:) Ο επιμελης μαθητης δεν σημαινει και μαθητης που παιρνει στροφες ... και αυτο σημαινει οτι το τμημα δεν θα ξεφευγει ποτε με extreme θεματα ασχετως αν θα κανει καλο σε 2-3 μαθητες

Πρωτον, οταν λεω αναλυτικα λεω να τα λεει κατανοητα και οσο το δυνατον πιο απλα δεν ενοοω να λεει συνεχεια τα ιδια και τα ιδια(με παρανοησες) δευτερον για ενα μετριο μαθητη παιζει πολυ μεγαλο ρολο να μπορει να παρακολουθει το μαθημα, γιατι αμα χασει το νοημα παραδινεται και δεν προσεχει αλλο.Τριτον οταν λεω καλους και επιμελης περιλαμβανω σε αυτους και αυτους που στροφαρουν πιο ευκολα(κοινως τους ευφυης)... και τελος το τμημα το καθοδηγει ο καθηγητης γιαυτο λεγεται και καθηγητης.Ελπιζω να εγινα πιο κατανοητος και σαφης τωρα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iJohnnyCash

Επιφανές μέλος

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24,054 μηνύματα.
Πρωτον, οταν λεω αναλυτικα λεω να τα λεει κατανοητα και οσο το δυνατον πιο απλα δεν ενοοω να λεει συνεχεια τα ιδια και τα ιδια(με παρανοησες) δευτερον για ενα μετριο μαθητη παιζει πολυ μεγαλο ρολο να μπορει να παρακολουθει το μαθημα, γιατι αμα χασει το νοημα παραδινεται και δεν προσεχει αλλο.Τριτον οταν λεω καλους και επιμελης περιλαμβανω σε αυτους και αυτους που στροφαρουν πιο ευκολα(κοινως τους ευφυης)... και τελος το τμημα το καθοδηγει ο καθηγητης γιαυτο λεγεται και καθηγητης.Ελπιζω να εγινα πιο κατανοητος και σαφης τωρα..
Οσο κατανοητα και να τα κανει καποιος καθηγητης αυτος που ειναι αδιαφορος παλι δεν θα καταλαβει τπτ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DiavolakoS

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο DiavolakoS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,107 μηνύματα.
Οσο κατανοητα και να τα κανει καποιος καθηγητης αυτος που ειναι αδιαφορος παλι δεν θα καταλαβει τπτ

ε απο κει και περα ο καθγητης δε θα κατσει να σκασει κιολας:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Resident Evil

Διακεκριμένο μέλος

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,959 μηνύματα.
Όσοι καθηγητές βλέπουν την δουλειά τους σαν λειτούργημα, απλά βγαίνουν και Μ@@@@@ς τελικά.

+1... Εχω γονιό καθηγητή και έχει χαρακτηριστεί ακριβώς έτσι στα μούτρα από "συνάδελφο" του ακριβώς επειδή εξακολουθεί [βγαίνει οσονούπω στη σύνταξη] να μπαίνει με όρεξη στην τάξη και να μην το βλέπει ως πάρεργο.:mad:

Ο μη χωρισμός των σχολικών τμημάτων -κατά γνωστικό επίπεδο- επίσης είναι ένα μέγα λάθος, καθώς συμμετέχουν στο ίδιο τμήμα μαθητές που δεν μπορούν να κάνουν αφαίρεση και άλλοι που λύνουν διαφορικές στο μυαλό τους.

ΚΑι γιατί δεν γίνεται αυτό????? Είναι κάτι που δεν το κατάλαβα ποτέ μου και θεωρώ ότι θα βοηθούσε και εμένα [την του 20, το "παιδί" της Μαθηματικής Εταιρίας] και το συμμαθητή μου που καθόμαστε μαζί [και αν δεν του έδειχνα επι μονίμου βάσεως στα διαγωνίσματα ακόμα δεν θα είχε τελειώσει, αν και που τελείωσε και δεν ξέρει την τύφλα του τι κατάλαβε κι αυτός κι εγώ?] να παρακολουθησούμε με περισσότερο ενδιαφέρον το μάθημα.


Δεν μπορεί να θέλεις να μπεις στο πολυτεχνείο και να μη γνωρίζεις τι θα πει τριώνυμο. Μετά όταν γράφεις 2 στα 100, φταίει πάλι το σύστημα? Δεν μπορεί πάντα να φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός από μας.

Καθηγητής που μας έκανε μαθηματικά στο 1ο εξάμηνο την επόμενη χρονιά από μένα [1η του νέου συστήματος] είχε πει μέσα στην αίθουσα [άρα μπορεί να φανταστεί κανείς σε τι κατάσταση απόγνωσης είχε φτάσει] ότι δεν ξέρει τι να τους κάνει τους πρωτοετείς και πως να τους μιλήσει για διπλά και τριπλά ολοκληρώματα όταν μια μεγάλη πλειοψηφία αναφέρεται σε αυτό [το ολοκλήρωμα] ως... "εκείνο το τραβηγμένο S" [και μιλάμε για ΗΜΜΥ ΕΜΠ που υποτίθεται ότι είχαν μπει τότε με 19.5 ο τελευταίος!!!!]

Δεν είπα βέβαια τους αδύνατους μαθητές που προσπαθούν να τους πετάξουμε στο Καιάδα. Αντίθετα έχουν άλλες ανάγκες από τους άριστους και ανάλογα πρέπει με ενδιαφέρον να τις αντιμετωπίσουμε.
την ημέρα που θα γίνει αυτό [αν και μάλλον ποτέ!] θεωρώ προσωπικά ότι ίσως γίνει ένα βήμα σημαντικό για να μπει μια τάξη στο μπάχαλο του ελληνικού σχολείου [και αυτό ισχύει όχι μόνο για τα θετικά μαθημάτα αλλά και για τα θεωρητικά κατά τη γνώμη μου]...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DiavolakoS

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο DiavolakoS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,107 μηνύματα.
τι νομιζεις οτι θα αλλαζε XRZ αμα εισουν σε ενα τμημα με σουπερ μυαλα? παλι δε θα εμπαινες στη σχολη που ηθελες αφου μπηκες και ετσι...εξηγησε μου..οι καλοι δεν χανονται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Resident Evil

Διακεκριμένο μέλος

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,959 μηνύματα.
τι νομιζεις οτι θα αλλαζε XRZ αμα εισουν σε ενα τμημα με σουπερ μυαλα? παλι δε θα εμπαινες στη σχολη που ηθελες αφου μπηκες και ετσι...εξηγησε μου..οι καλοι δεν χανονται.

δεν θα βαριόμουν στο σχολείο... δεν θα το έβλεπα σαν κάτεργο που απλά μου στερεί ύπνο και ώρες... Θα με εξίταρε η λίγο πιο δύσκολη άσκηση που θα είχε τη δυνατότητα να μου βάλει ο καθηγητής μου στη φυσική/τα μαθηματικά/τη χημεία [δυνατότητα που είχε ο καθηγητής μου στο ιδιαίτερο]. Θα μου κινούσε ίσως το ενδιαφέρον πιο πολύ να μάθω ιστοριά το να μπορεί η συζήτηση να ξεφύγει από το μάθημα. γιατί θα υπήρχαν άνθρωποι που θα είχαν τη διάθεση να την κινήσουν λίγο περισσότερο. Στην έκθεση θα μπορούσε να γίνει ίσως καλύτερη δουλειά όταν θα έλειπαν από τη αίθουσα άτομα που γράφουν "εγό" στην 2α και 3η λυκείου [και όχι δεν έχουν δυσλεξία]. Θα μου έδινε το κίνητρο το ΣΧΟΛΕΙΟ και όχι η δική μου φιλοδοξία/οι βάσεις από τους γονείς/ ή οτιδήποτε άλλο , ΑΣΧΕΤΟ με το σχολείο, να είμαι σωστή...
Και ακόμα στο παράδειγμα που έθεσα στο άλλο ποστ... Ο καθηγητης των μαθηματικών του 1ου έτους δεν θα τράβαγε τα μαλλιά του γιατί οι φοιτητές του θα μπορούσαν να ξέρουν και να χειρίζονται το "τραβηγμένο S" :)



Αν πάλι ήμουν ο συμμαθητής μου που ακόμα δεν ξέρει να λύσει την 3x^2 +5x+6=0? Ο καθηγητής θα μπορούσε να μείνει λίγο "πίσω" και να μου το εξηγήσει. Δεν θα ήταν αναγκασμένος να τρέχει να κάνει μάθημα για τον μάθητή του 15 οπότε εγώ, ο μαθητής του χαριστικού 11,12 θα έμενα ακόμα πιο πίσω κάθε χρονιά από ότι σε σχέση με όταν την ξεκίνησα. Θα είχε το χρόνο να γυρίσει πίσω αν χρειαζόταν και να μου μάθει σωστά ελληνικά...

Στις περισσότερες των περιπτώσεων το μάθημα που γίνεται στα σχολεία είναι για το μαθητή του 15. χωρίς εκπλήξεις, χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις. Βαρετό για κάποιον που μπορεί παραπάνω, δύσκολο και άρα κάτι που τον κάνει να σταματά να προσπαθεί για κάποιον που είναι πιο κάτω...

Εγώ τουλάχιστον έτσι το βλέπω...

Ναι, τελικά δεν θα μου έκανε τπτ διαφορετικό έτσι όπως το θέτεις. Μάλλον στην ίδια σχολή θα πέρναγα και σχεδόν σίγουρα θα είχα ακριβώς τις ίδιες επιδόσεις... Αλλά δεν θα είχα περάσει 3 τουλάχιστον χρόνια από τη ζωή μου, περνώντας 6 ώρες τη μέρα σε κάτι που ένιωθα ότι είχε ελάχιστα να μου προσφέρει...

Παρεπιπτόντως να σου πω ότι όταν πήγαινα γερμανικά ένα μάθημα μας εξηγούσε πως είναι το σύστημα στα λύκεια στη γερμανία [και ότι υπάρχουν-υπήρχαν τουλ δεν ξέρω αν έχει αλλάξει!] λύκεια 3ων ταχυτήτων που πήγαινες σε αυτά ανάλογα με τις επιδόσεις σου. Απλά να πω ότι το εν λόγω σύστημα το θεωρώ πρότυπο και θεωρώ ότι είναι σωστότατο. Βλέποντας τον γαμπρό μου [γερμανός και φιλόλογος] πόσα πράγματα ξέρει πάνω σε φυσική και χημεία και όταν τον ρωτάω πως τα ξέρει μου απαντάει "α, τα είχαμε κάνει στο σχολείο" πείθομαι ακόμα περισσότερο :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top