Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών Πατρών vs Φυσικής Πατρών

Σε ποια σχολή συμβουλεύετε τον xalkias να πάει;
Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 98)
  • Η.Μ.Τ.Υ.

  • Φυσικό

  • ΔΞ/ΔΑ


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

LittleMrsMonkey

Νεοφερμένος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 20 μηνύματα.
ΗΜΜΥ>ΦΥΣΙΚΟ.
Καθαρα και μονο λογω της βασης.Τωρα οσοι περασαν φυσικο η μαθηματικο πειεδη απετυχαν στις πανελληνιες και προσπαθουν δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα ας σταματησουν.Ελαχιστοι (1-5%)περασαν φυσικο ή μαθηματικο ενω το ειχαν πρωτη επιλογη.

Εγώ με 18 έχω πρώτη επιλογή Φυσική στο ΑΠΘ επειδή τη γουστάρω.Συμφωνώ πως οι περισσότεροι που περνάνε σε τέτοιες σχολές δεν τις έχουν πρώτη επιλογή,αλλά αυτό δεν υποβιβάζει ούτε τους ίδιους,ούτε αυτούς που το είχαν πρώτη επιλογή αλλά ούτε και το ίδιο το Τμήμα.

Όσον αφορά τα προηγούμενα μηνύματα,νομίζω πως είναι αναμφισβήτητο πως το "μπάτσελορ" οποιουδήποτε μηχανικού του προσφέρει περισσότερα απο αυτό της φυσικής ή των μαθηματικών.Εάν κάποιος θέλει να ασχοληθεί με αυτά τα αντικείμενα πρέπει σιγουρα να γνωρίζει οτι οι μεταπτυχιακές σπουδές είναι no brainer.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,820 μηνύματα.
Όσον αφορά τα προηγούμενα μηνύματα,νομίζω πως είναι αναμφισβήτητο πως το "μπάτσελορ" οποιουδήποτε μηχανικού του προσφέρει περισσότερα απο αυτό της φυσικής ή των μαθηματικών.

Αυτό με βάση πιο κριτήριο εξάγεται;

Εάν κάποιος θέλει να ασχοληθεί με αυτά τα αντικείμενα πρέπει σιγουρα να γνωρίζει οτι οι μεταπτυχιακές σπουδές είναι no brainer.

Μπορείς να γίνεις λίγο πιο σαφής; :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LittleMrsMonkey

Νεοφερμένος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Αυτό με βάση πιο κριτήριο εξάγεται;



Μπορείς να γίνεις λίγο πιο σαφής; :)

Για να ασχοληθείς με τη φυσική,είτε αυτό ειναι έρευνα είτε δουλειά σε πανεπιστήμιο,δε φτάνει ενα πτυχίο φυσικής.Ειλικρινά,δε ξερω πως να το τεκμηριωσω αυτο,καθώς ειναι απλα αληθεια.
Αν σκεφτεσαι τη φυσικη ως το να εισαι καθηγητης γυμνασιου-λυκειου,τοτε οκ,το πτυχιο φτανει.

Οποτε το λεω με αυτη την εννοια.Ο μηχανικος μετα απο τα 4-5 χρονια του πτυχιου του μπορει να δουλεψει ως μηχανικος.Ο φυσικος δε μπορει να δουλεψει ως φυσικος(ερευνα κτλ) μετα απο τα 4 χρονια του πτυχιου του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,820 μηνύματα.
Ο καθηγητής μέσης εκπαίδευσης σε ποια κατηγορία ανήκει; Στα αζήτητα; Στους "υπανθρώπους"; Νομίζω ότι ένας καλός Φυσικός που σέβεται τον εαυτό του ακόμη και καθηγητής μέσης εκπαίδευσης να γίνει αν ψάχνεται σ' αυτό που σπούδασε, αν κάνει κάποιο μεταπτυχιακό ή διδακτορικό θα είναι καλύτερος Φυσικός. Οι επιλογές δεν πρέπει να περιορίζονται στα τετραγωνάκια: ή έρευνα ή μηχανικός (ως άμεση αποκατάσταση). Βασικά δεν γνωρίζω αυτή την περίοδο Μηχανικούς να δουλεύουν ως Μηχανικοί, αλλά συνεχίζουν για επιπλέον σπουδές μήπως και εξειδικευτούν σ' αυτό το αντικείμενο, που δεν τους παρέχει (μάλλον) το βασικό πτυχίο. Με όσους έχω μιλήσει θεωρούν ότι ως Μηχανικοί έχουν έλλειμμα ειδίκευσης με βάση αυτό που ζητάει η αγορά (χωρίς να λένε συγκεκριμένα τι) και φυσικά επειδή δεν έχουν κάτι άλλο να κάνουν στρέφονται σε μεταπτυχιακές σπουδές μήπως και βελτιώσουν τη θέση τους.

Αν δεχτούμε τη λογική που θέλει την ασχολία με τη Φυσική να συνεπάγεται μόνο Ακαδημαϊκό "επάγγελμα", τότε με την ίδια λογική, να δεχθούμε ότι η ασχολία με την Μηχανολογία των Ηλεκτρολόγων, συνεπάγεται μόνο Ακαδημαϊκό "επάγγελμα". Γιατί κανονικά μόνο ένας καθηγητής Πανεπιστημίου Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και εν γένει Μηχανικός, ασχολείται με την επιστήμη του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LittleMrsMonkey

Νεοφερμένος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Δε διαφωνώ σε τίποτα.Και δεν απαξιώνω τους καθηγητές.Αλλά δεν τους συμπεριλαμβάνω στον όρο "φυσικός".Δεν το λεω σαν κάτι κακό.Διδάσκουν φυσική,αλλά δεν ειναι επιστήμονες,κάτι που ταυτίζω με έναν φυσικό.
Την άποψη αυτή την έχω κυρίως γιατί το έχω ακούσει απ'τους περισσότερους καθηγητές μου στο λυκειο και στο φροντιστήριο(φυσικη,μαθηματικα,βιολογια,χημεια).Οι περισσότεροι μάλιστα δεν ασχολούνταν καθόλου με το αντικείμενο πέρα από τη διδασκαλία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,820 μηνύματα.
Άρα ο καθηγητής που διδάσκει Φυσική τι είναι; Τι ιδιότητα έχει; Συγγνώμη αλλά και στο εξωτερικό δίνουν μεγάλη βαρύτητα στο αντικείμενο: didactics of physics. Αντικειμενικά να δούμε το θέμα, σε καμία επιστήμη δεν πάνε μαζικά στην έρευνα ή σε "μεγάλες" καριέρες (ποτέ δεν κατάλαβα αυτές τι σημαίνουν αυτές οι λέξεις). Αντιθέτως στην Ελλάδα πλάθουμε μόνοι μας πραγματικότητες και βάζουμε ταμπέλες. Αναφέρομαι και στους ίδιους τους καθηγητές της μέσης εκπαίδευσης, που οι περισσότεροι εξ' αυτών βλέπουν τη δουλειά τους, ως μια λύση απελπισίας, ως πάρεργο από αυτό που θα ήθελαν να κάνουν αλλά δεν έκαναν (δεν ξέρουν ούτε οι ίδιοι τι θα ήθελαν να έκαναν σε άλλη περίπτωση). Για μένα ένας Φυσικός δεν έχει τεχνοκρατικό πλαίσιο απασχόλησης αλλά είναι εκείνος που ασχολήθηκε με την επιστήμη της Φυσικής ακόμη και στα πλαίσια των σπουδών του. Όπως και να το κάνουμε, το Πανεπιστήμιο είναι μια ευκαιρία να μάθει κάποιος μια επιστήμη που θέλει. Σήμερα έχει απαξιωθεί η διαδικασία και κοιτάζουμε να δούμε που μπορούμε να σπουδάσουμε Φυσική χωρίς να μάθουμε Φυσική. Η Φυσική ακόμη και σαράντα Στατιστικές Φυσικές ή είκοσι διδακτορικά να κάνει κάποιος δεν μαθαίνεται. Δεν λένε οι διαδικασίες μάθησης ή οι αριθμοί μαθημάτων και πιστοποιήσεων-διπλωμάτων κάτι. Ίσως είναι μια τάση της εποχής...η χάρτινη γραφειοκρατία. Έχει να κάνει καθαρά με τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο. Μπορεί κάποιος να έχει μόνο πτυχίο Φυσικής, να είναι καθηγητής μέσης εκπαίδευσης ή σε άλλη θέση εργασίας, να βιοπορίζεται, αλλά να διαβάζει τον ελεύθερο χρόνο του Αστροφυσική με μολύβι και χαρτί. Απλά όσοι έστω και σε πτυχιακό επίπεδο έκαναν Φυσική ολοκληρώνοντας ένα πρόγραμμα σπουδών Φυσικής, έχουν την ιδιότητα του Φυσικού. Από εκεί και πέρα σε μια ελεύθερη κοινωνία ο καθένας πορεύεται με αυτό που κρίνει ο ίδιος σωστό για τον εαυτό του. Το ίδιο ισχύει και για τους Μηχανικούς. Ο Μηχανικός έχει ως κύριο πεδίο απασχόλησης τις μελέτες. Κάποιοι όμως δεν στέκονται στις μελέτες και διαβάζουν, το ψάχνουν, προσπαθούν να γίνουν καλοί στη δουλειά τους. Εσείς έχετε μπλέξει την δουλειά και την όρεξη με την ονοματολογία των πτυχίων και τις προοπτικές που αυτά δίνουν, χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν επιμέρους ιδιαιτερότητες. Παράδειγμα, αν συγκρίνουμε μήλα με γάτες τι συμπέρασμα μπορούμε να εξάγουμε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LittleMrsMonkey

Νεοφερμένος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Καποιος που διδασκει φυσικη στη μεση εκπαιδευση ειναι καθηγητης φυσικης.
Για το υπόλοιπο μήνυμα σου:Ο πατέρας μου σπούδασε μαθηματικά και μετά διδασκε για 2-3 χρόνια.Η μόνη φορά που ασχολήθηκε με τα μαθηματικά τα τελευταία 30 χρόνια ήταν όταν με βοηθουσε στο γυμνάσιο με τη γεωμετρία.
Η αντικειμενική αλήθεια είναι πως ο πατέρας μου δεν είναι μαθηματικός.Όμως σπούδασε μαθηματικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,820 μηνύματα.
Άρα, τελειώνοντας το Πανεπιστήμιο τι ιδιότητα είχε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LittleMrsMonkey

Νεοφερμένος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Άρα, τελειώνοντας το Πανεπιστήμιο τι ιδιότητα είχε;

Ειλικρινά,μάλλον μου άλλαξες γνώμη.Δέχομαι ότι και με ένα πτυχίο κάποιος είναι φυσικός/κτλ.
Όμως,από την εμπειρία μου,ο όρος φυσικός στην Ελλάδα είναι "παρεξηγημένος" για αυτό το λόγο.
Τα περισσότερα από τα άτομα που άκουσαν ότι θα σπουδάσω φυσική μου είπαν "Και θα πας να γινεις καθηγητής;Ξέρεις τι μισθούς πέρνουν;" και τα σχετικά.
Άρα,υποθέτω ότι εννοώ πως αυτό με το οποίο θα έπρεπε να ειναι ταυτισμένο ο όρος "φυσικός" πρέπει να είναι η "επιστημονική" πλευρα του αντικειμένου και η εκπαίδευση να έρχεται έπειτα.Ξανα,χωρίς να έχει κάτι αρνητικό.Απεναντίας.Όμως είναι τελείως διαφορετικό.

EDIT:Η εμπειρία μου είναι αρκετά μικρή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,820 μηνύματα.
Στην χώρα μας φίλε μου, επικρατεί η νοοτροπία του βαθύ Πασοκικού κράτους: να κάνουμε κάτι που πουλάει, να τα οικονομήσουμε και να την κοπανίσουμε (στο εξωτερικό,...κτλ). Είναι η βασική αιτία που η χώρα μας πάει κατά διαόλου. Την νοοτροπία όμως αυτή, την κουβαλάνε αρκετοί νέοι σαν γονική κληρονομιά. Γι' αυτό δεν έχω ελπίδες ότι θα αλλάξουν τα πράγματα. Ουδείς ενδιαφέρεται να κάνει αυτό που θέλει, που αγαπάει, που νιώθει έρωτα...αλλά καλά, με επαγγελματική συνέπεια και ποιότητα. Είδες μόνος σου το είπες: ξεκινούν να γκρινιάζουν με βασικό άξονα, τον μισθό. :) Κανείς δεν σου είπε πως να γίνεις καλός στη δουλειά σου και να κάνεις αυτό που αγαπάς. Αυτοί είμαστε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
ολες οι σχολες του πλανητη χρησιμοποιουν τα μαθηματικα και πολλες βασιζονται στην φυσικη...δεν εχει να κανει.
αλλο σχολη φυσικης αλλο πολυτεχνικη σχολη...διαφορετικοι σκοποι,διαφορετικα προγραμματα σπουδων,λιγα τα κοινα μαθηματα,αρκει να δει καποιος τα προγραμματα.

τι συζητηση και αυτη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,820 μηνύματα.
Eλάχιστους ξέρω που τους αρέσουν τα Μαθηματικά και η Φυσική, ακόμη και αυτοί που σπουδάζουν σε κάποιο Πολυτεχνείο με το ζόρι πάνε (οι περισσότεροι), επειδή βρέθηκαν. Ελάχιστοι έχουν πραγματική ιδέα για τι μιλάνε ακριβώς όταν λένε ότι τους αρέσουν τα Μαθηματικά ή η Φυσική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
σωστο και αυτο

τα χουμε πει χιλιες φορες δεν εχει νοημα αλλο η κουβεντα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
τι συζητηση και αυτη.
Θέματα σαν αυτό μου θυμίζουν τις συζητήσεις που κάναμε μικροί με βασικό ερώτημα "Ποιος την έχει μεγαλύτερη;"

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
γενικα το τριπακι ειναι καπως θεμα εγωισμου.το ιδιο και νηματα του στυλ δυσκολια σχολων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
ενα ωραιο μηνυμα που βρηκα σε αλλο φορουμ
https://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?f=6&t=28030&start=20

δεν επικολω μηνυμα για καποιον που επελεξε ΗΜΜΥ υπαρχουν θαρρω αρκετα τετοια εδω μεσα
εβαλα το παραπανω ενδεικτικα,μου φανηκε εξαιρετικα συνειδητοποιημενο και συγκροτημενο

εγω εμμενω στο αρχικο μου μηνυμα η σχολη των μαθηματικων και της φυσικης(ισως και περισσοτερο η τελευταια) ειναι σχολες με διαφορετικη στοχευση,προγραμματα σπουδων απο τις πολυτεχνικες που πραγματι χρησιμοποιουν μαθηματικα,αλλα ποια σχολη δεν το κανει; οι οικονομικες; ενα σωρο,οι πληροφορικες; επομενως ετερον εκατερον.οι οδηγοι σπουδων τους ειναι διαφορετικοι και η κοινη βαση μικρη
συνεπως οποιος επιλεγει μια σχολη εναντι της αλλης οφειλει να το κανει συνειδητοποιημενα..π.χ λογω επαγγελματικων προοπτικων που βλεπει σε καποια και τις επιθυμει.δεκτον λογω οδηγου σπουδων,λογω αντικειμενου κ.λπ
αυτο δεν σημαινει πως απο πολυτεχνικη δεν μπορει καποιος να το γυρισει οπως και απο καθε αλλη σχολη σε κατι αλλο..εδω π.χ εχουμε γνωστους ιστορικους που τελειωσαν φυσικο και διεπρεψαν στον ιστορικο τομεα με μεταπτυχιακο,διδακτορικο, βραβεια κ.λπ
αλλα δεν μπορουν να χρησιμοποιηθουν νομιζω ως παραδειγματα για καποιον που θελει να σπουδασει ιστορικο να παει π.χ να τελειωσει το φυσικο!
αντιλαμβανεστε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
Έχεις ακούσει ποτέ την έννοια των "αφαιρετικών επιπέδων" ή την θυμόμαστε μόνο όταν μας συμφέρει;


Για παράδειγμα, ένα τυπικό υπολογιστικό σύστημα μπορείς να αντιμετωπίσεις από την σκοπιά των εξής αφαιρετικών επιπέδων:




Και πιο κάτω από το Hardware υπάρχουν άλλα επίπεδα όπως:

  • Building Blocks
  • Λογικών πυλών
  • Transistors
  • Φυσικό επίπεδο - συνδέσεων
  • Επίπεδο ηλεκτρονίων
Αν βλέπεις κατεβαίνω από τον χρήστη στο χαμηλότερο δυνατό επίπεδο, περιορίζοντας την αφαιρετικότητα.

Στο χαμηλότερο επίπεδο ολονών, ναι, όλα είναι Φυσική ή Μαθηματικά. Και ναι, το χαμηλότερο επίπεδο σε έναν Η/Υ ή σε ένα Δίκτυο είναι Φυσική. Αλλά το ότι εσύ σπουδάζεις Φυσική που είναι η βάση του χαμηλότερου επιπέδου, όχι, δεν σε κάνει ικανή να ασχοληθείς με τα υψηλότερα επίπεδα. Απλά σε κάνει πολύ ικανή στο χαμηλότερο επίπεδο.

Μπορείς εσύ να πας να ασχοληθείς με compiler or cache optimization που είναι σε υψηλότερα επίπεδα; I don't think so.

Ένας ΗΜΜΥ αντίστοιχα ΜΠΟΡΕΙ να ασχοληθεί με τα υψηλότερα επίπεδα. Για να ασχοληθείς με τα υψηλότερα επίπεδα δεν είναι απαραίτητο να ξέρεις με λεπτομέρια τι παίζει από κάτω. Κι αυτό γιατί το implementation μιας εφαρμογής σε ένα επίπεδο οφείλει να είναι ανεξάρτητο από το πώς υλοποιείται μία άλλη εφαρμογή στο αμέσως χαμηλότερο επίπεδο. Γι' αυτό π.χ. ένα λειτουργικό σύστημα linux μπορεί να "κάτσει" πάνω σε οποιοδήποτε σύγχρονο hardware.

Όταν χρειαστεί να κοιτάξεις ένα χαμηλότερο επίπεδο, τότε πολύ απλά όλα είναι "μαύρα κουτιά", που ξέρεις την λειτουργία τους, αλλά δεν σε ενδιαφέρει πώς είναι από μέσα. Αν πας να τα δεις όλα σε επίπεδο φυσικής, πολύ απλά θα πελαγώσεις.

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ένας ΗΜΜΥ είναι και φυσικός, γιατί δεν έχει την κατάλληλη υποδομή για να γίνει. Αλλά δεν χρειάζεται να ξέρει advanced φυσική για να μάθει τα παραπάνω επίπεδα, γιατί τα παραπάνω επίπεδα σημαίνει πρόσθετη αφαιρετικότητα. Αλίμονο να χρειαζόταν να κάνουμε πρώτα PhD στην ψυχολογία ενός ηλεκτρονίου.

Αυτά. Σου έδειξα εξηγώντας τι παίζει με τα αφαιρετικά επίπεδα ότι πολύ απλά ένας ΗΜΜΥ και ένας Φυσικός έχουν άλλα πεδία. Ο ΗΜΜΥ δεν είναι Φυσικός, αλλά και ένας Φυσικός, παρόλο που σπουδάζει την θεμελιώδη επιστήμη των πάντων, πρέπει να φάει πάρα πολλά ψωμιά για να ασχοληθεί με τα υψηλότερα επίπεδα, όπου εκεί δεν χρειάζονται οι γνώσεις φυσικής που έχει.


Α, και τα λεφτά βρίσκονται στα υψηλά επίπεδα. :hehe:



ωραια σχημα ,ωραιο δανειο απο την πληροφορικη

βεβαια εν μερει λειτουργικο

καταρχην δεν ειναι αμφιδρομη η σχεση/η συμπεριφορα της μηχανικης,της πληροφορικης και αλλων εφαρμοσμενων τεχνων με την φυσικη

η φυσικη δεν γεννηθηκε και δεν αποσκοπει στην χρηστικοτητα ,αλλα στην κατανοηση του κοσμου...αποτελεσμα ομως των ανακαλυψεων της ειναι η υπαρξη της μηχανικης π.χ

επισης τα επιπεδα ειναι μαλλον στην περιπτωση μας τρια..το ενα η φυσικο μαθηματικη με ενα βελος προς τις αλλες φυσικες επιστημες (και ισως με ενα μικροτερο σε παχος βελος απο αυτες στην φυσικομαθηματικη,παντως θα μπορουσαν βεβαια να θεωρηθουν και ενα σωμα οι φυσικες επιστημες) και το αλλο με ενα μονοδρομο βελος προς την μηχανικη

ο φυσικος μπορει να σπουδασει μηχανικη με αρκετη ευκολια,τα μαστερ δεχονται το οντως θεμελιωδες πτυχιο του οπως βλεπω απο τις προκηρυξεις,φυσικα θα καλυψει τα οποια τεχνολογικα κενα(τα οποια σε αρκετες περιπτωσεις δεν θα ναι πολλα,κανουν και μικροηλεκτρονικη και εφαρμογες ηλεκτρομαγνητισμου π.χ)..πολλοι σπουδαζουν(αλλοι δεν χρειαζονται καν να κανουν μαστερ στην μηχανικη πιανουν κατευθειαν δουλεια σε σχετικες εταιρειες)
ο μηχανικος μπορει να σπουδασει καθαρη φυσικη (για μαστερ μιλαμε)μονο στον τομεα φυσικης με τον οποιο καταπιαστηκε στην σχολη(π.χ ΗΜΜΥ με τον ηλεκτρομαγνητισμο) δεκτος θα γινει και σε διατμηματικα προγραμματα ,στα κατ εξοχην μεταπτυχιακα φυσικης δεν ειναι βεβαιο πως θα γινει δεκτος(και να γινοταν τα πραγματα θα ηταν σκουρα )
στο μαστερ π.χ του φυσικου κρητης(ενδεικτικη η επιλογη αφου θεωρειται το καλυτερο τμημα) με τον τιτλο προχωρημενη φυσικη οι μηχανικοι θεωρειται πως δεν εχουν το σχετικο υποβαθρο που ζητειται,δυσκολα θα γινουν δεκτοι ...(ισως μονο ο αποφοιτος ΗΜΜΥ ΕΜΠ να μπορει να γινει δεκτος επειδη του δινει την δυνατοτητα η σχολη ,με την προυποθεση να εχει παρει στο προπτυχιακο ολα τα επιλογης φυσικη και την ροη φυσικης )

παρεμπιπτοντως δινει και υποτροφιες το τμημα στους 5 καλυτερους υποψηφιους!450 ευρω ανα μηνα,τωρα το ειδα αυτο.

ΥΣ βεβαιως στο εξωτερικο και απο παιδαγωγικη μπορει να σε δεχτουν σε αεροδιαστημικη ξερω γω ή σε διδακτορικο στην θεωρια των χορδων!..μπορει να την κανουν την εξαιρεση αρκει να αποδειξεις πως κατεχεις το υποβαθρο(πραγμα που δεν θα ναι ευκολο προφανως)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

eyb0ss

Δραστήριο μέλος

Ο eyb0ss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 742 μηνύματα.
Το όλο θέμα είναι ανούσιο αυτή τη στιγμή για δύο λόγους:1) Ο Xalkias έχει κάνει ήδη την επιλογή του και μας έχει γραμμένους αυτή τη στιγμή και 2) Είναι λίγο άστοχη η σύγκριση, εντάξει να πεις "ΗΜΜΥ ή Πληροφορική" που έχει κάποια βάση αλλά "ΗΜΜΥ ή Φυσικό"; Με ποια λογική; Επειδή υπάρχει η ροή φυσικής στο ένα τμήμα; Δεν λέει, υπάρχει και ροή "οικονομικά" μήπως να την κάνω από εδώ που είμαι; Τέλος πάντων, η επιλογή διευκολύνεται αν κάνεις την εξής ερώτηση στον εαυτό σου: Με τι θέλω να ασχοληθώ; Ονειρεύεσαι πχ να φτιάχνεις ρομποτάκια; Τότε επιλέγεις ΗΜΜΥ. Είσαι καμένος με τη Φυσική και θες να μάθεις όσο το δυνατόν περισσότερα; Τότε επιλέγεις Φυσικό. Στην Ελλάδα έχει διαμορφωθεί η άποψη ότι το ΗΜΜΥ είναι πιο πάνω από Φυσικομαθηματικές σχολές επειδή η Ελλάδα δεν επενδύει ούτε το χνούδι που έχει στην τσέπη για έρευνα ή στην καλύτερη περίπτωση τα χρήματα που "επενδύονται" για έρευνα καταλήγουν αλλού.(Χωρίς να σημαίνει ότι το ΗΜΜΥ είναι πιο κάτω από αυτές, ισάξιες υποτίθεται πως είναι).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
γινεται μπολικη ερευνα και στην φυσικη...συμμετεχουν και στο cern κ.λπ
εξαλλου η θεωρητικη φυσικη δεν θελει και τα πολλα λεφτα...
π.χ και παλι μιλωντας για το φυσικο κρητης*και οχι μονο) ειναι απο τα τμηματα με κορυφαια ερευνητικη δραστηριοτητα σε πανευρωπαικα στανταρ.

αλλα και σε πειραματικο επιπεδο κατι γινεται..εδω βεβαια θελει χρημα,το ουσιαστικο ειναι αυτα που υπαρχουν να εστιαζουν σε συγκεκριμενους τομεις,αυτο προσπαθουν να κανουν στο νησι οπως αναφερει η εξωτερικη αξιολογηη...δεν διαχεουν το χρημα σε πολλα πεδια ερευνας

το τμημα που εχει τα περισσοτερα λεφτα για ερευνα(κατι το λογικο) στην ελλαδα ειναι το τμημα των Ναυπηγων του ΕΜΠ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.



κατι τετοιο εννοω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top