Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών Πατρών vs Φυσικής Πατρών

Σε ποια σχολή συμβουλεύετε τον xalkias να πάει;
Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 98)
  • Η.Μ.Τ.Υ.

  • Φυσικό

  • ΔΞ/ΔΑ


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
εχμ... έλεος πια με αυτά τα οικονομικά. :sick:
Τα μισά σου ποστ είναι για να λες τι καλός συνδιασμός είναι πληροφορική με οικονομικά.
Όχι, δεν είναι καλός συνδιασμός πληροφορική με οικονομικά, είναι χάλια.
Βρες μου ΜΙΑ αγγελία που να ζητάει εξειδικευμένες γνώσεις και σε πληροφορική και σε οικονομικά.
Δεν είναι πλεονέκτημα ένας πτυχιούχος πληροφορικής να ξέρει καλά οικονομικά, είναι μειονέκτημα διότι για να τα μάθει σπατάλησε χρόνο τον οποίο άλλοι ανταγωνιστές του τον έχουν αφιερώσει για να μάθουν πολύ πιο χρήσιμα πράγματα για την αγορά εργασίας στον τομέα της πληροφορικής.

8)


λαθος κανεις μεγαλο...ως ΕΠ καλυπτεις και θεσεις ακομα και λογιστων(εγγραφεσαι αλλωστε στο οικονομικο επιμελητηριο) ,αλλα και πληροφορικου...διπλα επαγγελματικα εχεις(απλα αυτα του οικονομολογου δεν αφορουν το κρατος,αλλα μονο την αγορα)

τα μαθηματα ειναι 52,πολλα απο αυτα πληροφορικης...ε υπαρχουν και σχολες με καμια 60αρια σε ενα χρονο επιπλεον..και αλλες 4ετεις με λιγοτερα
μια χαρα καλυπτεται η υλη στα δυο αυτα πεδια,ρωτα και τους ΗΜΜΥ ΕΜΠ που κανουν τα παντα :rolleyes:

σε ερευνα που εχω υποψιν μου πριν καποια χρονια εστω,για την απορροφηση των αποφοιτων σε σχολες,η ΕΠ ηταν πολυ ψηλα...δεν τα λεω κουτουρου,απο την εμπειρια μου και απο οσα εχω διαβασει τα γραφω.

αλλαξαν αρδην τα πραγματα στην αγορα; προφανως δεν ειναι τοσο ροδινα οσο πριν,αλλα αυτο υποθετω ειναι κατι που αναλογικα ισχυει για ολους και περισσοτερο για αλλες σχολες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

aergos

Δραστήριο μέλος

Ο aergos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 410 μηνύματα.
λαθος κανεις μεγαλο...ως ΕΠ καλυπτεις και θεσεις ακομα και λογιστων(εγγραφεσαι αλλωστε στο οικονομικο επιμελητηριο) ,αλλα και πληροφορικου...διπλα επαγγελματικα εχεις(απλα αυτα του οικονομολογου δεν αφορουν το κρατος,αλλα μονο την αγορα)

τα μαθηματα ειναι 52,πολλα απο αυτα πληροφορικης...ε υπαρχουν και σχολες με καμια 60αρια σε ενα χρονο επιπλεον..και αλλες 4ετεις με λιγοτερα
μια χαρα καλυπτεται η υλη στα δυο αυτα πεδια,ρωτα και τους ΗΜΜΥ ΕΜΠ που κανουν τα παντα :rolleyes:

σε ερευνα που εχω υποψιν μου πριν καποια χρονια εστω,για την απορροφηση των αποφοιτων σε σχολες,η ΕΠ ηταν πολυ ψηλα...δεν τα λεω κουτουρου,απο την εμπειρια μου και απο οσα εχω διαβασει τα γραφω.

αλλαξαν αρδην τα πραγματα στην αγορα; προφανως δεν ειναι τοσο ροδινα οσο πριν,αλλα αυτο υποθετω ειναι κατι που αναλογικα ισχυει για ολους και περισσοτερο για αλλες σχολες

Δε γνωρίζω τι επαγγελματικά δικαιώματα έχει αυτή η σχολή. Δεν αμφισβηστώ αυτά που γράφεις. οκ, οι απόφοιτοι γράφονται στο οικονομικό επιμελητήριο και μπορούν να δουλέψουν και ως λογιστές.
Αυτή όμως είναι μία ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ επαγγελματική διέξοδος, άσχετη με πληροφορική.
Αυτό που έγραψα είναι πως δεν υπάρχουν θέσεις εργασίας που να απαιτούν ταυτόχρονα εξειδικευμένες γνώσεις και σε πληροφορική και σε οικονομικά.
Για κάποιον που συνηδειτοποιημένα θέλει να ασχοληθεί με πληροφορική, τα οικονομικά δεν είναι χρήσιμη γνώση (επαγγελματικά τουλάχιστον, θεωρητικά κάθε γνώση καλή είναι, ο καθένας έχει τα ενδιαφέροντά του). Θεωρώ πολύ πιο δυνατό ένα πακέτο γνώσεων που περιλαμβάνει ηλεκτρονική, τηλεπικοινωνίες, μαθηματικά, φυσική, δηλαδή τομείς που ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ με πληροφορική, και όχι οικονομικά που είναι ένας από τους πολλούς τομείς όπου απλώς ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ η πληροφορική.

Πάνω σ' αυτό να προσθέσω έναν προβληματισμό, ότι συνήθως όσοι "στρέφονται" σε άλλους (διεπιστημονικούς) τομείς πέρα από την βασική επιστήμη τους, το κάνουν λόγω ανεπάρκειάς τους στην επιστήμη τους. Έχουν κενά, τα βρίσκουν μπαστούνια και θέλουν να δοκιμάσουν και αλλού: λίγο απ' όλα και στο βάθος κήπος. Αντί να απαιτούμε από τον Πληροφορικό, τον Μαθηματικό...να γίνει "Οικονομολογομηχανικογιατρός", καλύτερα να θέλουμε να γίνει καλύτερος στο είδος του. ;)

εντάξει, δε θέλω να κρίνω τους λόγους που κάποιος κάνει κάποιες επιλογές.
Δεν αμφσβητώ την αξία της διεπιστημονικής γνώσης, κι εσύ άλλωστε συχνά την επικαλείσαι όταν αναφέρεσαι στο πρόγραμμα σπουδών του μαθηματικού. Σίγουρα πάντως δε μπορεί ο καθένας να γίνει "Οικονομολογομηχανικογιατρός".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
τηλεπικοινωνιες,ηλεκτρονικη και κυκλωματα..αυτα ειναι για μηχανικους κατα την γνωμη μου..επισης και η φυσικη περισσευει σε σχολη πληροφορικης...μαθηματικα εχει η σχολη
Η ΕΠ ειναι σχολη πληροφορικης,εχει πολλα καθαρα μαθηματα Η/Υ ομως επιπροσθετα εφαρμοζει την πληροφορικη στον κλαδο της οικονομιας π.χ χρησιμοποιει λογισμικα πακετα για την λογιστικη ,την οικονομετρια,αναλυει πληροφοριακα συστηματα διοικησης...εξου και εφαρμοσμενη πληροφορικη...
ειναι γνωσεις που τις θελει η αγορα...εχει 52 μαθηματα αλλα εχει και ενα ανταγωνιστικο πλεονεκτημα σε πληροφορικες με μονομερεια μοναχα στο Η.Υ

εκτος και αν βλεπεις ευσ πολλες αγγελιες που να ζητανε κοσμο για hardware!
τα πραγματα ειναι απλα...τα διπλα επαγγελματικα σημαινουν καλυψη και των θεσεων των οικονομολογων ...για τις εταιρειες ειναι ανταγωνιστικο πλεονεκτημα να γνωριζεις πληροφορικη να κατεχεις και οικονομικα,διοικηση να την εφαρμοζεις σε αυτο το πεδιο..ενω μπορει να καλυψεις και αμιγως θεσεις πληροφορικης ή οικονομικων...
αυτο ειναι θετικο...οι θεσεις ειναι περισσοτερες στην ελληνικη αγορα σε αυτα τα πεδια..

η ΕΠ εχει περισσοτερα μαθηματα,οκ...αλλα δεν ειναι και πυρηνικη φυσικη,ιδιως για καποιον που του αρεσει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

aergos

Δραστήριο μέλος

Ο aergos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 410 μηνύματα.
τηλεπικοινωνιες,ηλεκτρονικη και κυκλωματα..αυτα ειναι για μηχανικους κατα την γνωμη μου..επισης και η φυσικη περισσευει σε σχολη πληροφορικης...
μηχανικός ή μη μηχανικός.... ένα χαρτί διαφορά είναι. Δεν είναι γνώσεις για μηχανικούς, είναι γνώσεις για όποιον ενδιαφέρεται να ασχοληθεί.
πχ η πληροφορική στην Αθήνα 4ετής σχολή είναι (όχι μηχανικών δηλαδή) αλλά εστιάζει πολύ στις τηλεπικοινωνίες.
Η ΕΠ ειναι σχολη πληροφορικης,εχει πολλα καθαρα μαθηματα Η/Υ ομως επιπροσθετα εφαρμοζει την πληροφορικη στον κλαδο της οικονομιας π.χ χρησιμοποιει λογισμικα πακετα για την λογιστικη ,την οικονομετρια,αναλυει πληροφοριακα συστηματα διοικησης...εξου και εφαρμοσμενη πληροφορικη...
λογιστικά πακέτα, πληροφοριακά συστήματα.... να ξεχωρίσουμε λίγο τους ρόλους του καθενός.
Ο λογιστής και ο manager ξέρουν να τα χρησιμοποιούν. Πιθανότατα ξέρουν να τα χρησιμοποιούν καλύτερα από έναν προγραμματιστή που έχει εργαστεί στην κατασκευή των πακέτων αυτών, διότι ξέρουν ακριβώς το νόημα και τη σημασία κάθε αριθμού και κάθε πεδίου που βλέπουν στην οθόνη, σε αντίθεση με έναν προγραμματιστή που μπορεί μέσα σε μια ομάδα εργασίας να έχει συμβάλει στην ανάπτυξη ενός μόνο μέρους του συστήματος και δε γνωρίζει συνολικά όλο το πληροφοριακό σύστημα πως δουλεύει.
Ο πληροφορικός ξέρει να τα κατασκευάζει. Και για να τα κατασκευάσει πρέπει να ξέρει προγραμματισμό, βάσεις δεδομένων, δίκτυα. Όχι οικονομικά. Δε θα καθορίσει αυτός τις απαιτήσεις αυτών των εφαρμογών. Κάποιος άλλος θα του εξηγήσει τι πρέπει να κάνει και ο πληροφορικός στη συνέχεια θα μοντελοποιήσει τις απαιτήσεις και θα τις υλοποιήσει.
Οι ΕΠ μπορεί να τα γνωρίζετε και τα 2. Αλλά δεν θα κάνετε και τα 2 σε μία δουλειά, ένα από τα 2 θα κάνετε.
για τις εταιρειες ειναι ανταγωνιστικο πλεονεκτημα να γνωριζεις πληροφορικη να κατεχεις και οικονομικα
οκ, θα επιμείνω :P, δώσε μου παραδείγματα αγγελιών που να ζητάνε εξειδικευμένες γνώσεις ΚΑΙ σε πληροφορική ΚΑΙ σε οικονομικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
βρε συ οτι ειναι η ΣΕΜΦΕ για τους φυσικους,λεμε,ειναι η ΕΠ για την πληροφορικη...που κολας; ;)

διπλα μηνυματα γραφω αποψε...ειπαμε υπαρχουν αποφοιτοι που καλυπτουν θεσεις μονο πληροφορικης π.χ προγραμματιστες,αλλοι ειναι λογιστες(γνωριζω δεν τα λεω αερα πατερα)...και μονο αυτο ειναι θετικο οπως καταλαβαινεις..υπαρχουν ομως και αυτες οι επιτελικες θεσεις σε εταιρειες πληροφορικης που προτιμουν τυπους μανατζερς με γνωσεις οικονομικων και ειδικων θεματων πληροφορικης,που κατευθυνεις τμηματα..πρωτη φορα το ακους;

τελος παντων αντε καλο βραδυ παιδες!σημερα δεν ξαναγινε αυτο...η μιση μερα εντελως χαμενη για το τιποτε..ελεος :hmm:

αντε να στε καλα ρε σεις :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
εντάξει, δε θέλω να κρίνω τους λόγους που κάποιος κάνει κάποιες επιλογές.
Δεν αμφσβητώ την αξία της διεπιστημονικής γνώσης, κι εσύ άλλωστε συχνά την επικαλείσαι όταν αναφέρεσαι στο πρόγραμμα σπουδών του μαθηματικού. Σίγουρα πάντως δε μπορεί ο καθένας να γίνει "Οικονομολογομηχανικογιατρός".

Koίταξε, γιατί πάντα παρερμηνεύομαι :P και είναι λιγάκι επίπονη η επεξήγηση. Άλλο πράγμα η διεπιστημονικότητα με όχημα τη βασική επιστήμη και άλλο πράγμα η αλλαγή "πλεύσης". Φερ' ειπείν μια μεταπτυχιακή σπουδή στα Υπολογιστικά Μαθηματικά, είναι μεν διεπιστημονικότητα διότι το πρόγραμμα (θα) περιέχει και μαθήματα πληροφορικής, αλλά όλα είναι στραμμένα και διατυπωμένα πάνω στα μαθηματικά της πληροφορικής, δηλ., στα μαθηματικά (για να μην βάζουμε "σύνορα" εκεί που δεν υπάρχουν). Σίγουρα κάποιοι για χ,y λόγους επιλέγουν αυτή την οδό, αλλά συνήθως από γνωστούς ακούω ότι θέλουν να τελειώσουν π.χ. το Μαθηματικό με στόχο να σπουδάσουν Οικονομικά ή κάτι άλλο σε μη Μαθηματικό Τμήμα. Μακρυά από το Μαθηματικό να είναι, και ας είναι ότι να 'ναι, και Χημεία να είναι που λέει ο λόγος. Αναφέρομαι σ' αυτή την κατηγορία φοιτητών / πτυχιούχων.

Απλά υπάρχει μια σύγχυση (που την ανακυκλώνει και ο Κομνηνός) σχετικά με την πολύπλευρη μάθηση σε ασυνάρτητα αντικείμενα με αποτέλεσμα, να κάνουμε μια τρύπα στο νερό. Αυτό παρατηρείται σε μεγάλο βαθμό στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο, προπτυχιακά και μεταπτυχιακά: πολλά μαθήματα, πομπώδεις τίτλοι μαθημάτων, "δίψα" για κάτι πιασάρικο... αλλά αν επιστρέψουμε λίγο στα περασμένα και διδαγμένα μαθήματα βάσης (κορμού) εκεί κλαίνε μανούλες.

Η βασική αιτία είναι να συντηρούνται θέσεις κάποιων καθηγητών "φαντασμάτων" που διδάσκουν την ίδια ύλη σε όλη τη καριέρα τους και όχι η ανάγκη των φοιτητών για κάτι "περισσότερο" στη γνώση. Κλασική Ελληνική πατέντα: πολλά και τίποτα.Τελικά το στοίχημα ενός φοιτητή ΗΜΜΥ είναι να γίνει καλός Φυσικός; Το στοίχημα ενός φοιτητή Φυσικής είναι να γίνει καλός Ηλεκτρονικός;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
πως ακριβως την ανακυκλωνω;

π.χ οι ΗΜΜΥ κανουν hardware ,software,φυσικη,μαθηματικα και αλλα σε 60 μαθηματα
η εφαρμοσμενη κανει πληροφορικη και οικονομικα σε 52...
δεν ειναι κατι που το ανακαλυψε η ελλαδα αυτο,υπαρχει και στο εξωτερικο(η ΣΕΜΦΕ π.χ η ΕΠ,το computer management κ.λπ γι αυτα μιλαω)..κατα την γνωμη μου 35 μαθηματα ειναι υπεραρκετα οπως εξω για προπτυχιακο..τωρα αυτοι βαζουν αλλου 40 ,αλλου 50,μονο η κρητη ακολουθει δυτικο προγραμμα...θα ζοριστει ο φοιτητης,αλλα σε περιπτωσεις σαν της ΕΠ θα εχει τουλαχιστον και τα διπλα επαγγελματικα και τις παραπανω γνωσεις κατι ειναι και αυτο...αλλα σε σχολες με μονομερεια κρινω εντελως απαραδεκτο να υπαρχουν πανω απο 40 μαθηματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
H απλά λογική λέει...ότι πόσα μαθήματα θα θυμάται / θα ξέρει, μετά ο πτυχιούχος στην αγορά εργασίας; Σιγά μην ξέρει καλά και τα 70 μαθήματα...Ζήτημα αν θα θυμάται 3-4 μαθήματα καλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
αυτο ειναι θεμα προσωπικης προσπαθειας...και εδω που τα λεμε οι περισσοτεροι βγαζουν την σχολη σε 5 χρονια...αυτο ειναι το αρνητικο..πες πως κανεις και master

αν δεν λουφαρεις(γενικα μιλαω εννοειται) και πληροφορικη θα μαθεις και οικονομικα...και στην ωρα της ακομα θα την βγαλεις..δεν ειναι κατι το φοβερο..
(δεν ειναι μεταδιδακτορικη ερευνα στην φυσικη π.χ ,που οντως την θεωρω οτι πιο ζορικο κυκλοφορει στην επιστημη και για λιγους)
αλλα ο μεσος ελληνας φοιτητης δινει το 100% των δυναμεων του στις σπουδες; το 80 αντε...αμφιβαλλω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
εκτος και αν βλεπεις ευσ πολλες αγγελιες που να ζητανε κοσμο για hardware!
που κοιτάς?στο χρυσό οδηγό?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
που κοιτάς?στο χρυσό οδηγό?

Μάλλον στις αγγελίες του δρόμου, που ψάχνουν για παιδιά για να τους κάνουν ιδιαίτερα χημείας. Μέχρι και εκεί έφτασαν οι ΗΜΜΥ. :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos Pamak

Δραστήριο μέλος

Ο Giorgos Pamak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 510 μηνύματα.
δώσε μου παραδείγματα αγγελιών που να ζητάνε εξειδικευμένες γνώσεις ΚΑΙ σε πληροφορική ΚΑΙ σε οικονομικά.
:hmm: :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
Μάλλον στις αγγελίες του δρόμου, που ψάχνουν για παιδιά για να τους κάνουν ιδιαίτερα χημείας. Μέχρι και εκεί έφτασαν οι ΗΜΜΥ. :redface:

Τι δουλεια εχουν οι Ημμυ με την χημεια;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GeorgeRtr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GeorgeRtr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 203 μηνύματα.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
που κοιτάς?στο χρυσό οδηγό?

δηλαδη υπαρχουν τοσες εταιρεις που παραγουν harware εκει εξω και απορροφουν την σχετικη προσφορα δυναμικου;μωρε μπραβο μεγαλεια η ελλαδα!

η ελλαδιτσα οπως και αλλες μικρες χωρες ειναι καταδικασμενες να επενδυσουν στο λογισμικο,αν θελουν δηλαδη να προοδευσουν στην τεχνολογια..τα αλλα θελουν μεγαλα κεφαλαια


θα με πεις και με τοσες σχολες πληροφορικης που εχουν ιδρυθει στις μερες μας βαλε και τους ΗΜΜΥ θα χρειαζομασταν μια σιλικον βαλευ για να τους απορροφησει ολους αυτους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
δηλαδη υπαρχουν τοσες εταιρεις που παραγουν harware εκει εξω και απορροφουν την σχετικη προσφορα δυναμικου;μωρε μπραβο μεγαλεια η ελλαδα!

η ελλαδιτσα οπως και αλλες μικρες χωρες ειναι καταδικασμενες να επενδυσουν στο λογισμικο,αν θελουν δηλαδη να προοδευσουν στην τεχνολογια..τα αλλα θελουν μεγαλα κεφαλαια


θα με πεις και με τοσες σχολες πληροφορικης που εχουν ιδρυθει στις μερες μας βαλε και τους ΗΜΜΥ θα χρειαζομασταν μια σιλικον βαλευ για να τους απορροφησει ολους αυτους...

κανένας απόφοιτος που σέβεται τον εαυτό του δε θα κάτσει στην Ελλάδα πλέον...πρέπει κάποια στιγμή να κάνει και απόσβεση των σπουδών του...
και πόσοι ικανοί νομίζεις ότι υπάρχουν σ αυτόν τον τομέα?:hmm:
να χαρείς, άσε τους ημμυ, που υπάρχει στο εξωτερικό αυτό?...άλλο το electrical engineering και άλλο το computer engineering και το computer science...το ότι στην Ελλάδα νομίζουν ότι είναι πιασάρικος ο συνδυασμός είναι άλλο θέμα...να, κάτι σαν την εφαρμοσμένη πληροφορική ένα πράγμα.........

επειδή βγήκαμε αρκετά εκτός θέματος (αν και δεν έχει νόημα πια αφού λύθηκε το δίλημμα) η ουσία είναι ότι ο καθένας πρέπει να πηγαίνει εκεί που του αρέσει (λαμβάνοντας υπόψη φυσικά τις διεξόδους που του δίνονται), όχι σε κάτι παρεμφερές (πολλές φορές αρκετά κιόλας) απλά κ μόνο επειδή στην Ελλάδα έχει περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα...γιατί να πας ημμυ ενώ θέλεις πληροφορική?γιατί να πας ημμυ ενώ θέλεις φυσικό?και έστω ότι το κάνεις, αν δεις ότι δεν είναι αυτό που θέλεις φύγε...δεν κατάλαβα γιατί είναι ντροπή...
σήμερα οι ημμυ είναι οι προνομιούχοι, αύριο όμως?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Στο εξωτερικό υπάρχουν προγράμματα προπτυχιακών σπουδών Ηλεκτρολόγου-Ηλεκτρονικού Μηχανικού (Electric-Electronic Engineering) και Μηχανικού Η/Υ & Πληροφορικής (Computer/Hardware & Software Engineering).

Αυτός ο τύπος μηχανικού ΗΜΜΥ που τα κάνει όλα (Ηλεκτρολόγος-Ηλεκτρονικός-Μηχανικός Υπολογιστών) δεν υπάρχει πουθενά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
μιλουσαμε για ελλαδα...για το εξωτερικο το ειπα ηδη,οποιος θελει να ασχοληθει με hardware το λογικο να στραφει σε αυτο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
Στο εξωτερικό υπάρχουν προγράμματα προπτυχιακών σπουδών Ηλεκτρολόγου-Ηλεκτρονικού Μηχανικού (Electric-Electronic Engineering) και Μηχανικού Η/Υ & Πληροφορικής (Computer/Hardware & Software Engineering).

Αυτός ο τύπος μηχανικού ΗΜΜΥ που τα κάνει όλα (Ηλεκτρολόγος-Ηλεκτρονικός-Μηχανικός Υπολογιστών) δεν υπάρχει πουθενά.


η αληθεια ειναι πως εχει ξεφυγει η κατασταση λιγο με τους ΗΜΜΥ,βεβαια και οι πολιτικοι μηχανικοι δεν πανε πισω...
αυτος ειναι και ο λογος που προσπαθουν να αναδιαμορφωσουν τα επαγγελματικα τα δικαιωματα των μηχανικων,προσφεροντας ταυτοχρονα αρκετα στα ΤΕΙ...π.χ αν δεν εχεις παρει ως ημμυ κατευθυνση ενεργεια δεν εχει λογικη να εχεις επαγγελματικα ενεργειακου..εχω λαθος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
η αληθεια ειναι πως εχει ξεφυγει η κατασταση λιγο με τους ΗΜΜΥ,βεβαια και οι πολιτικοι μηχανικοι δεν πανε πισω...
αυτος ειναι και ο λογος που προσπαθουν να αναδιαμορφωσουν τα επαγγελματικα τα δικαιωματα των μηχανικων,προσφεροντας ταυτοχρονα αρκετα στα ΤΕΙ...π.χ αν δεν εχεις παρει ως ημμυ κατευθυνση ενεργεια δεν εχει λογικη να εχεις επαγγελματικα ενεργειακου..εχω λαθος?

Βεβαίως και το συνάφι μου αποτελείται από χαραμοφάιδες που θέλουν να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα άλλων κλάδων που δεν έχουν ή έχουν ελλιπή εκπαίδευση. Φυσικά και δεν έχει λογική όπως το θέτεις. Όχι μόνο είναι παράλογο αλλά και άδικο και επικίνδυνο για την ποιότητα των μελετών και των έργων και φυσικά κακή ποιότητα δημοσίων έργων σημαίνει πέταμα χρημάτων στα σκουπίδια από τον κρατικό προϋπολογισμό.

Καταλαβαίνεις ότι με έναν εξορθολογισμό των επαγγελματικών δικαιωμάτων σε μια δίκαιη και αξιοκρατική βάση μπορεί να γίνει ανάπτυξη (με λίγα λόγια εξοικονόμηση χρημάτων με αποτέλεσμα μείωση της φορολογίας και της ανεργίας). Έτσι λοιπόν το θέμα αυτό έχει πολιτικές προεκτάσεις. Γιατί δεν το κάναμε μέχρι τώρα; Γιατί οι κατά καιρούς κυβερνήσεις δεν ήθελαν να τα βάλουν με συντεχνίες συμφερόντων καθώς από αυτές είτε έπαιρναν "μαύρο χρήμα" είτε ψήφους (ή και τα δύο). Ας μην πολιτικοποιήσω άλλο τη συζήτηση και να επανέλθω στο θέμα.

Στο εξωτερικό παρατηρείται ένας παραλογισμός κατά τη δική μου γνώμη. Σε πολλά ευρωπαϊκά πανεπιστήμια (όπως και της Αμερικής, π.χ. MIT) υπάρχουν 3ετή και 4ετή προγράμματα προπτυχιακών σπουδών "Πολιτικού Μηχανικού & Μηχανικού Περιβάλλοντος". Το ίδιο συμβαίνει και με το Πανεπιστήμιο Κύπρου. Αυτό εμένα μου προκαλεί εντύπωση. Πραγματικά είναι αδύνατο να βγει επαρκώς καταρτισμένος μηχανικός σε 3 ή ακόμα και σε 4 χρόνια στις επιστήμες του πολιτικού μηχανικού και του μηχανικού περιβάλλοντος, ειδικά με την τεχνολογική και επιστημονική πραγματικότητα του 21ου αιώνα. Νομίζω ότι τα πανεπιστήμια αυτά δεν στοχεύουν στην κατάρτιση μηχανικών έτοιμων για εργασία αλλά ουσιαστικά δίνουν ιδιαίτερο βάρος στις μεταπτυχιακές σπουδές. Κατά συνέπεια για να έχεις επαγγελματική επάρκεια ως μηχανικός "υποχρεώνεσαι" εμμέσως να κάνεις μεταπτυχιακό αλλιώς το επίπεδο σου είναι ανεπαρκές. Αυτή είναι η ταπεινή μου γνώμη. Το αντίθετο συμβαίνει στην Ελλάδα. Το πενταετές πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών παρέχει περισσότερα και από τα βασικά εφόδια για την αγορά εργασίας, υπάρχουν όμως κι εδώ αστοχίες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top