Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών Πατρών vs Φυσικής Πατρών

Σε ποια σχολή συμβουλεύετε τον xalkias να πάει;
Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 98)
  • Η.Μ.Τ.Υ.

  • Φυσικό

  • ΔΞ/ΔΑ


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Στο χαρτί της συντήρησης των μηχανημάτων μπαίνει υπογραφή μηχανικού (αναφέρομαι για Ελλάδα).
. Δεν είπα πως δεν υπάρχουν φυσικοί (ένα νοσοκομείο έχει και πολλούς φυσικούς) , απλώς δεν υποχρεώνονται από τον νόμο να έχουν φυσικούς. Μπορεί και να κάνω λάθος εσείς ξέρετε καλύτερα θα το κοιτάξω και θα σας πω. Ένας μηχανικός πρέπει να υπάρχει οπωσδήποτε για να βάζει υπογραφές.

Κάνεις λάθος. Είναι υποχρεωμένοι να προσλαμβάνουν πυρηνικούς φυσικούς με μεταπτυχιακό στην ιατρική φυσική. Για το αν χρειάζεται υπογραφή μηχανικού, δε γνωρίζω, αλλά το μόνο που έχω να πω είναι ότι για αυτό έχει βάλει η χούντα του ΤΕΕ το χεράκι της.

Eίχα απορία και βρήκα προχθές το βράδυ έναν ακτινοφυσικό (στο νοσοκομείο). Πράγματι ο exc ειχε δίκιο, (είναι απαραίτητοι και κάθε νοσοκομείο και πολυκλινικη υποχρεωούται να έχει) δουλειά των ακτινοφυσικών είναι να κάνουν μετρήσεις και να κρίνουν την επικυνδινότητα ενός μηχανήματος (που εκπέμπει ακτιινοβολία) καθώς και να ελέγχει τον περιβάλλοντα χώρο. Επίσης οι εταιρίες παραγωγής τέτοιων μηχανημάτων προσλάμβάνουν ακτινοφυσικούς. Γενικά οι ακτινοφυσικοί είναι υπεύθυνοι για την ακτινοπροστασία (μια πολύ υπεύθυνη δουλειά για αυτό το λόγο πληρώνονται και αρκετά καλά).

Το μεταπτυχιακό υπάρχει και στο εξωτερικό και στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα είναι διατμηματικό (συμμετέχουν 3 διαφορετικά τμήματα) και υπάρχει αυστηρή επιλογή για τους μεταπτυχιακούς (και είναι πάρα πολυ δύσκολο να σε δεχτούν εκεί).
Δε ξέρω αν το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό μπορούν να το κάνουν και οι ΣΕΜΦΙΤΕΣ ο ίδιος μου ανέφερε μόνο φυσικούς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Απλα εγω να διευκρινισω οτι πραγματικα το φυσικο-μαθηματικο τα σεβομαι απεριοριστα σαν σχολες(γι αυτο αλλωστε ηταν και ψηλα στο μηχανογραφικο μου) και πως δεν ειπα τπτ ουτε για το επιπεδο σπουδων τους απο πλευρας μαθηματων,καθηγητων και γενικοτερα πανεπιστημιων.

Αυτό έλειπε. Εξάλλου η άποψη κάποιων Ελλήνων φοιτητών δεν μπορεί να υποβαθμίσει ή να αναβαθμίσει την εικόνα των μαθηματικών ή της φυσικής. Τα μαθηματικά και η φυσική «μιλάνε» παγκοσμίως. Το γεγονός ότι η χώρα μας έχει γυρίσει την πλάτη στις φυσικομαθηματικές επιστήμες δείχνει μια έλλειψη παιδείας και γενικότερης κουλτούρας. Μην ξεχνάμε ότι οι φυσικομαθηματικοί πληρώνουν το τίμημα μιας αποβιομηχανοποιημένης χώρας. Σε όλον τον ανεπτυγμένο κόσμο (πλήν Ελλάδας, Ζιμπάμπουε, Ουγκάντας, Μπαγκλαντές,...κτλ) οι φυσικομαθηματικοί αναζητούν εργασία στον ευρύτερο δημόσιο τομέα (οργανισμούς διοίκησης, πληροφόρησης, μηχανοργάνωσης,...κτλ), σε ερευνητικά κέντρα (υπό την εποπτεία βιομηχανικών) και στην τεχνολογική βιομηχανία. Η μέση εκπαίδευση αποτελεί μια επιπλέον εργασιακή θέση για «εξειδικευμένους» φυσικομαθηματικούς σε θέματα διδακτικής της φυσικής ή των μαθηματικών. Στην χώρα μας, οι φυσικομαθηματικοί λαμβάνουν μόνο εξειδίκευση για επαγγελματικούς χώρους εκτός μέσης εκπαίδευσης. Αυτό το καταλαβαίνεις; :worry: Γιατί πολύ απλά, όταν αναμορφώθηκαν τα προγράμματα σπουδών των Φυσικομαθηματικών Τμημάτων στην Ελλάδα, δόθηκε και μια μεγάλη έμφαση ή και στροφή σε επιστημονική κατάρτιση των φοιτητών για επαγγελματικούς χώρους εκτός μέσης εκπαίδευσης, σύμφωνα με το αμερικάνικο και δυτικοευρωπαϊκό μοντέλο μόρφωσης. Αυτό έγινε γιατί είχαν σχεδιαστεί πριν 30-40 χρόνια, αναπτυξιακά μοντέλα με επενδύσεις,...κτλ τα οποία λόγω του παρόντος κομματικού κράτους (με κάθε μορφή παθογένειας και διαφθοράς) έμειναν άϋλες κομματικές εξαγγελίες.

Συνεπώς, Ναταλία μου, δεν λαμβάνω ως σοβαρή χώρα την Ελλάδα. Άρα, η κουβέντα για επαγγελματικά δικαιώματα στην Ελλάδα σε διάφορες επιστήμες, είναι εκ φύσεως γελοία. Η Ελλάδα για να ξέρεις, δεν έχει αγορά εργασίας με την κυριολεκτική έννοια του όρου.

Τώρα αν θεωρείς ότι αγορά εργασίας ενός ΗΜΜΥτη είναι η υπογραφή του ΗΜΜΥτη και καμία μελέτη, πάω πάσο. Εξάλλου και πάλι, για να λέμε κάποια πράγματα με το όνομά τους, υπάρχει απουσία βιομηχανιών (π.χ. κινητής τηλεφωνίας,..κτλ) στην Ελλάδα, ώστε να εργαστούν αξιοπρεπώς πτυχιούχοι ΗΜΜΥ.

Αν θεωρείς εργασιακές προοπτικές στην χρεωκοπημένη ΔΕΗ, ΟΤΕ, τοπική αυτοδίοικηση ή σε κανένα ιδιωτικό γραφείο μελετών (όπου ο ανταγωνισμός του ελεύθερου επαγγελματία) είναι τεράστιος τι να πω. Ειδικά τώρα που θα ανοίξει το επάγγελμα και το δημόσιο θα κλείσει να δω που θα ψάξετε εσείς οι χιλιάδες για μεγαλοδουλειές. Κάθε χρόνο αποφοιτούν χιλιάδες ΗΜΜΥτες στην Ελλάδα συν ότι μας έρχονται και από το εξωτερικό. Όλοι πάντως έχουν προοπτικές μεγαλόβαθμου στελέχους σε κάποια βιομηχανία, μέχρι να προσγειωθούν στην Ελληνική πραγματικότητα.

Πάντως όσους πτυχιούχους έχω ρωτήσει από το Πολυτεχνείο, όλοι μου έχουν πει, ότι στην εργασία δεν ζητούνται πράγματα που έκανες στο Πανεπιστήμιο, γιατί το Πανεπιστήμιο όσο να' ναι στην Ελλάδα είναι ξεκομμένο από την αγορά εργασίας και θεωρητικό. Συνεπώς στο θέμα δουλειά, Ναταλία, θέλει άλλα κότσια και άλλες γνώσεις, που δυστυχώς κατ' εμέ, δεν τις δίνει το Πολυτεχνείο. Ζήτημα αν στην δουλειά, ένας πτυχιούχος χρησιμοποιεί το 5% των γνώσεων του πτυχίου του. :) Αυτό συμβαίνει και θα συμβαίνει όσο στην Ελλάδα η οικονομία στηρίζεται σε ένα υδροκέφαλο δημόσιο μόνο.

Αλλωστε παροτι το πολυτεχνειο εχει μια αλφα φημη και στο εξωτερικο ως καλο πανεπιστημιο,σε παγκοσμια ερευνα για τα καλυτερα πανεπιστημια εχει πεσει αρκετα κυριως κατα την γνωμη μου της ελλειπης του οργανωσης και των καταληψεων(που απ οτι ξερω ομως δεν ξεπερνουν αυτες τις ιατρικης και αλλων "καλων" πανεπιστημιων).Οποτε χωρις να ξερω απ το πανεπιστημιο του μαθηματικου η του φυσικου,δεν αμφισβητω το ενδεχομενο του να υπερτερουν απο αποψη ποιοτητας απεναντι στους ημμυ.

Οι καταλήψεις γίνονται παντού στην Ελλάδα και δεν είναι προνόμιο μόνο των ΗΜΜΥ. Όλες οι σοβαρές σχολές μαστίζονται από καταλήψεις με κόστος στην ποιότητα των σπουδών. Γι' αυτό και όποιος θέλει μαθαίνει. Όποιος διαβάζει μόνος του και όποιος ψάχνει μόνος του και δεν στέκεται στο κουρελέ γελοίο Ελληνικό Πανεπιστήμιο (που μόνο σοβαρό και Πανεπιστήμιο δεν είναι) μαθαίνει την επιστήμη του καλά. Συνεπώς μην σε απασχολεί το κύρος, γιατί όσο να' ναι η διοίκησή του Τμήματος απαρτίζεται από δημοσίους υπαλλήλους (καθηγητές) οι οποίοι δεν φροντίζουν για την διαφήμιση και το image γιατί δεν επιδιώκουν πελατεία. Το κάθε Τμήμα του Πανεπιστημίου στην Ελλάδα, έχει μόνιμη και σταθερή πελατεία κάθε χρόνο, μόνιμη επιχορήγηση από το κράτος και μόνιμους μισθούς. Συνεπώς, το Ελληνικό Πανεπιστήμιο δεν έχει κάποιο όφελος από μια πιθανή εξωστρέφεια προς τις διεθνείς επιστημονικές κοινότητες. :worry: Απλά, σαν συνάδελφος σου λέω, να κοιτάξεις να ωφεληθείς μόνη σου όσο περισσότερο μπορείς από όλο αυτό το μπιπ Πανεπιστήμιο και την επιθυμητή ποιότητα των σπουδών σου, να την φτιάξεις μόνη σου.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να ακουω για πληθωρα προοπτικων εργασιας περαν της εκπαιδευσης στην Ελλαδα.Στην Ελλαδα που εγω ζω κατι τετοιο δεν υφισταται.ΩΣΤΟΣΟ δεν ειπα οτι υπαρχει τπτ κακο με την εκπαιδευση!

Θες να μας πεις ότι είμαστε καταδικασμένοι των σπουδαστικών επιλογών μας και ότι εσύ είσαι η έξυπνη...έκανες σωστή επιλογή σπουδών; :hmm:Δηλαδή, όσοι σπουδάζουν Πολυτεχνείο και Ιατρική, είναι οι έξυπνοι και όλοι οι άλλοι που επιλέγουν να σπουδάσουν κάτι διαφορετικό, είναι ηλίθιοι ή δεν σκέφτονται το μέλλον τους; Πώς θα ήταν μια Ελληνική κοινωνία με πτυχία Μηχανικών μόνο; :)
Ναι υπάρχουν επιλογές, απλά είναι για όσους πληρούν κάποια κριτήρια. Δεν σημαίνει ότι όποιος πήρε πτυχίο Μαθηματικών ή Φυσικής είναι Μαθηματικός ή Φυσικός. Η πλειοψηφία αρκείται στην παραπαιδεία και στην μέση εκπαίδευση, γιατί πολύ απλά δεν έχει τις προϋποθέσεις να το κυνηγήσει για κάτι επιπλέον. Βέβαια, υπάρχουν και Μαθηματικοί ή Φυσικοί στην μέση εκπαίδευση αλλά αυτοί είναι η μειοψηφία. Η πλειοψηφία πτυχιούχων ανεπάρκειας χάλασε την ...πιάτσα. ;) Αυτό συμβαίνει σε πολλές επιστήμες.
...άσχημο το να μην μπορεις να εφαρμοσεις και να επεκτεινεις τις γνωσεις σου πανω σε αυτες τις επιστημες και αντι γι αυτο να ξερεις πως μια ζωη θα μεινεις σε μια ρουτινα να διδασκεις πραγματα που εχεις χιλιοδιδαξει και πολυ χαμηλοτερου επιπεδου απ αυτα που εμαθες στο πανεπιστημιο.

Πολύ ρηχή σκέψη. Τελείως υποκειμενικό. Σε κάποιους αρέσει και γίνονται δημιουργικοί μέσω αυτής της «χαμηλού επιπέδου» διδασκαλίας. Ας πούμε ένας Μαθηματικός διδάσκεται Υπολογιστική Ρευστοδυναμική, Δυναμικά Συστήματα, Γενική Τοπολογία, Μερικές Διαφορικές Εξισώσεις, Θεωρία Συνόλων, Κβαντομηχανική, Οικονομετρία, Στοχαστική Ανάλυση, Οικονομικά Μαθηματικά, Επιχειρησιακή Έρευνα, Τεχνολογία Λογισμικού,...κτλ. Πού νομίζεις ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει αυτές τις γνώσεις; :hmm:

Προφανως και τα μαθηματικα και η φυσικη ειναι η βαση σε ολες τις επιστημες ομως με την τοση εξιδικευση και ανταγωνισμο που υπαρχει σημερα θελει πολυ κοπο και πολυ μεγαλο μεσο και τυχη για να παρεις μια αλλη θεση.Θεωρητικα μπορεις,πρακτικα οχι.

Πρακτικά όχι, λόγω κάποιων επαγγελματικών συντεχνιών (και δεν αναφέρομαι στο ΤΕΕ). Δηλαδή τα μαθηματικά ή η φυσική δεν προσφέρουν «εξειδίκευση»; Θέλω να ακούσω την άποψή σου σχετικά με αυτές τις επιστήμες. Δηλαδή τι πιστεύεις ότι διδάσκουν; Για ποιο λόγο τα διδάσκουν αυτά τα μαθήματα; :hmm:

Από την άλλη, καταλήγεις χωρίς να το θες και λες ότι είναι περιττά τα Τμήματα Μαθηματικών ή Φυσικής. Γιατί ενώ από την μια λες ότι είναι χρήσιμη η ύπαρξή τους για x λόγους (π.χ. θεραπεύεται η θεμελιώδης επιστήμη των μαθηματικών και της φυσικής) αλλά από την άλλη λες ότι δεν έχει εργασιακές επιλογές. Συνεπώς κατά τα «λογικά» λεγόμενά σου είναι περιττή η ύπαρξή τους. Γιατί εμμέσως λες ότι δεν γίνεται να συντηρείς επιστήμες που δεν έχουν εργασιακή απόσβεση. :)

ΕΠΙΣΗΣ,ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΜΜΥ ΕΥΚΟΛΑ.Θα συμφωνησω με εναν απο πανω,οποιος το πιστευει παρακαλω ας ερθει ημμυ να το διαπιστωσει.

Εύκολα υπό την σκοπιά μιας λιγότερο φορμαλιστικής εξέτασης. Η απευθείας εφαρμογή στην φυσική, τεχνολογία,...κτλ χωρίς τον μαθηματικό φορμαλισμό (αποδεικτική διαδικασία,...κτλ) όσο να' ναι είναι πιο εύκολη. Ας πούμε πέρυσι είχε έρθει ένας φοιτητής στο Μαθηματικό, από το Τμήμα ΗΜΤΥ της Πάτρας, για να παρακολουθήσει μάθημα Δυναμικών Συστημάτων. Παρόμοιο μάθημα ή μέρος αυτού διδάσκεται και στο Τμήμα ΗΜΤΥ σε θέματα κυκλωμάτων, σημάτων,..κτλ. Το παιδί τα βρήκε σκούρα και δεν καταλάβαινε την ροή των διαλέξεων. Όπως είπε στον καθηγητή του μαθήματος, στο Πολυτεχνείο, τα έκαναν πιο απλά και πιο εφαρμοσμένα. Στο διάβασμα του φαίνονταν πιο κατανοητά. Αντιθέτως, στο Μαθηματικό, διαπίστωσε ότι υπήρχε υπερβολική εμμονή σε στριφνές μαθηματικές έννοιες και υπερβολικό φορμαλισμό...δηλ., το επίπεδο δυσκολίας ήταν πολύ υψηλό για προπτυχιακό επίπεδο και 4ετές πρόγραμμα σπουδών σε σχέση με το Πολυτεχνείο που είναι 5ετές πρόγραμμα σπουδών (μεταπτυχιακή αναγνώριση και μπλα μπλα).

ΟΧΙ ενας Ημμυ ΔΕΝ ειναι φυσικος ουτε ενας φυσικος Ημμυ.Ειναι 2 σχολες με διαφορετικο αντικειμενο.Ωστοσο ενας ημμυ μπορει να διδαξει(δεν αρκει μονο το πτυχιο ομως)ενω ενας φυσικος δεν μπορει με κανεναν τροπο να εχει την υπογραφη,τα προνομια και τις ευκαιριες του μηχανικου.Παρολα αυτα κανεις εδω περα δεν ειπε πως πρεπει να καταργηθει η σχολη φυσικης και μαθηματικων αφου οι ημμυ για κανεναν λογο δεν μπορουν να γινουν ουτε φυσικοι ουτε μαθηματικοι απο πλευρας γνωσεων μπορουν απλα να διδαξουν.

Μα μόνη σου το είπες. :P
Στην διδασκαλία της μέσης εκπαίδευσης σε μαθήματα μαθηματικών και φυσικής δεν χρειάζονται γνώσεις από το Τμήμα Μαθηματικών ή Φυσικής. Μέρος αυτών (5%) χρειάζεται. Συνεπώς και ένας Πολυτεχνειάς μπορεί να διδάξει στην μέση εκπαίδευση. Οι γνώσεις που αναφέρεις δεν ξέρω που χρησιμεύουν. Νομίζω με κάποιο μεταπτυχιακό ή διδακτορικό ένας Πολυτεχνειάς μπορεί να αποκτήσει καλές γνώσεις Μαθηματικού ή Φυσικού. Μιλάς για την γενική έννοια της γνώσης; Γνώσης για την ψυχή της μάνας σου, ας πούμε; :hmm:Συνεπώς υπάρχει μεγάλη διεπιστημονική συγγένεια.

Δεν σου κάνει εντύπωση που σε μεταπτυχιακά Μηχανολόγων Μηχανικών, η δεύτερη κατηγορία πτυχιούχων είναι Μαθηματικοί και Φυσικοί; Μετά ακολουθεί το Πολυτεχνείο. :hmm:

Τελος ο λογος που κανουμε τοσο λογο για τις επαγγελματικες προοπτικες και για μισθους ειναι γιατι οι εποχες που ζουμε ειναι δυσκολες,το δημοσιο εχει καταστραφει και η μετα-ΔΝΤ εποχη προμηνυεται δυσκολη.Οποτε πρεπει να σκεφτεις και αυτα γιατι ποιος ο λογος να σπουδαζεις αν μετα μεινεις ανεργος η παιρνεις εναν μισθο που δεν σε καλυπτει ουτε για να φας?

Υπέγραψε κανένας σε κανέναν πτυχιούχο ή καμία πτυχιούχα, κανένα συμβόλαιο εύρεσης επαγγέλματος; :hmm:Πώς μπορείς να το προεξοφλήσεις ότι θα μείνεις άνεργος; :hmm:Υπάρχουν σαφείς στατιστικοί δείκτες για την πραγματική ανεργία στην Ελλάδα; Μην ξεχνάμε ότι τόσα χρόνια οι περισσότεροι ήταν εικονικά άνεργοι εφόσον έκαναν πολυετή μεταπτυχιακά, ήταν διορισμένοι νομαρχιακά, με stages, με πολιτικό μέσο,...κτλ.

Από την άλλη, ποιος πιστεύει ότι κάνει το σωστό στην επιλογή μιας σπουδής; Όλοι υποκειμενικά επιλέγουν να σπουδάσουν κάτι και μετά προχωρούν βήμα-βήμα στην καριέρα τους. Συνεπώς η «σωστή» επιλογή σε μια επιστήμη είναι κάτι τελείως αερολογία και υποκειμενικό.

Γι αυτο και ειναι ενθαρρυντικο να ξερεις οτι υπαρχουν αρκετες θεσεις για το αντικειμενο σου εξω και πως η δουλεια σου θα αμοιβεται καταλληλα οπως ενος ημμυ που οσους ξερω ο πρωτος τους μισθος κυμαινεται γυρω στα 1400 ευρω,ποσο ασυλληπτο για τις μερες μας δυστυχως..
Αν τα πραγματα ηταν το ιδιο καλα για τους μαθηματικους και φυσικους ειναι σχεδον σιγουρο οτι οι σχολες αυτες θα ταν περιζητητες καθως το αντικειμενο ειναι απ τα καλυτερα..

Το 1.400 ? στο εξωτερικό (π.χ. Ολλανδία) συνοδεύεται και από έναν ανάλογο πληθωρισμό. Το 2άρι διαμέρισμα στην Ολλανδία σε μέτρια περιοχή, έχει ενοίκιο από 2.000 ? και άνω, τον μήνα. Μην λέμε μόνο τους ξεκάρφωτους μισθούς. Καλό είναι να ξέρουμε πόσο είναι το κόστος ημερήσιας επιβίωσης με τα 1.400 ? μισθό.


Στους Έλληνες έχει καλλιεργηθεί μια συστηματική αποστοφή απέναντι στα μαθηματικά και στην φυσική από την ίδια την κοινωνία εδώ και πολλά χρόνια (πριν το 1940) για άγνωστους λόγους. Τις θεωρούν μπας κλάς επιστήμες και σπουδές της μετριότητας. Δηλαδή, όσοι επιλέγουν να τις σπουδάσουν, κατά την Ναταλία, το κάνουν από ανάγκη γιατί είναι κακοί μαθητές με λίγα μόρια,...κτλ. Συνεπώς κατά την Ναταλία, σαν επίπεδο σπουδών είναι χαμηλό. Οι σπουδές είναι «άκυρες» αφού δεν τις αξιοποιείς σαν γνώσεις μετά το πτυχίο....και μπλα μπλα.

Σήμερα, συμμετέχουν και οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης (ΜΜΕ) και τις βαπτίζουν «καθηγητικές», «χαμηλής ζήτησης»,...κτλ. Ως αποτέλεσμα εδώ και πολλά χρόνια, κάποια παπαγαλάκια ή και ο κοινωνικός περίγυρος να κατευθύνουν τις επιλογές νέων ανθρώπων με υποκειμενικές άσχετες απόψεις.

Αυτό δεν δείχνει την τρέλα της Ελληνικής κοινωνίας στην οποία ζούμε; :hmm:

πρωτα η ιατρικη και μετα το πολυτεχνειο(σχεδον ολες οι σχολες) ειναι οι πιο δυσκολες σχολες απο οσες υπαρχουν...εχω φιλους απο διαφορες σχολες κ εγω ειμαι πολυτεχνειο...για αυτο που λεω ειμαι σιγουρος...επισης το επιπεδο των φοιτητων ειναι υψηλο(ιατρικη κ πολυτεχνεια εχουν τους καλητερους φοιτητες) κ για αυτο υπαρχει κ αυτη η δυσκολια...π.χ. ολα τα ατομα του εμπ θα εβγαζαν το φυσικο ενω πιστευω πως το αντιστροφο δεν ισχυει..κ η σεμφε ειναι πολυ παλουκι σχολη κ πιο δυσκολη πιστευω απο το φυσικο-μαθηματικο...οχι βεβαια οτι το φυσικο-μαθηματικο ειναι ευκολες σχολες...

Το «παλούκι» σχολή με βάση τι κριτήριο το αναφέρεις; :hmm:Έχεις ρίξει αναλυτική ματιά σε προγράμματα σπουδών Μαθηματικών ή Φυσικών Τμημάτων και σου φάνηκαν βατά θέματα; Επαναλαμβάνουμε ότι το λύκειο δεν μετράει στο Πανεπιστήμιο. Οι καθηγητές διδάσκουν ασχέτως υποβάθρου φοιτητών από το λύκειο. Διδάσκουν την επιστήμη και όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Το 60-70% στα Φυσικομαθηματικά Τμήματα, έχει πάψει να φοιτεί λόγω αδυναμίας.
Από πού και ως πού, το επίπεδο των φοιτητών σε ιατρική και πολυτεχνείο είναι υψηλό όταν για την πρόσβαση στο Πανεπιστήμιο χρησιμοποιήθηκαν ενέσιμες τεχνικές (π.χ. φροντιστήρια); Athatsi, όλοι ξέρουμε ότι γίναμε φοιτητές από ένα διαλυμμένο λύκειο. Το επίπεδο πού το βλέπεις; Ρώτα κανέναν σημερινό φοιτητή ή πτυχιούχο τοπογράφο αν ξέρει στερεομετρία; Οι σημερινοί 60ρηδες τοπογράφοι γνωρίζουν αρκετά καλή στερεομετρία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Semfer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Semfer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 332 μηνύματα.
Το μόνο που λες είναι απόψεις χωρίς επιχειρήματα. Ας έρθουν οι πολυτεχνίτες να βγάλουν το Φυσικό στα 4+2 χρόνια όπως κάνουν στις σχολές τους στα 5+2 και εγώ θα κάψω δημοσίως το πτυχίο μου όταν το πάρω...

Και εγώ, επειδή ξέρω, σου λέω ότι άτομο από το φυσικό που δεν περνούσε μάθημα, πήγε στη ΣΕΜΦΕ και τελείωσε με πάνω από 8 και επί πλέον διδακτορικός του χημικού από το ΧΜ του ΕΜΠ μου είπε ότι το χημικό είναι πολύ δυσκολότερο από τη δική του σχολή. Κάτι θα ξέρει...

Λολ, ενω εσυ μιλας με επιχειρηματα? Ελα να βγαλεις τη ΣΕΜΦΕ σε 5 χρονια και θα σε παραδεχτω δημοσιως, θα κανω και τατουαζ που θα λεει το Φυσικο ΕΚΠΑ ειναι η πιο δυσκολη σχολη στην Ελλαδα :)
Κι εγω εχω γνωστα ατομα στο Φυσικο και μου λενε οτι ειναι ευκολη σχολη ;)
Ειναι σοβαρα επιχειρηματα αυτα? Για σοβαρεψου λιγο...

Οι πολυτεχνικες σχολες εχουν περισσοτερα μαθηματα και δεν χωραει αμφισβητηση για αυτο.
Για την δυσκολια των μαθηματα δεν μπορρω να μιλησω γιατι δεν σπουδαζω και στις δυο σχολες ταυτοχρονα για να εχω σχηματισει αντικειμενικη αποψη. Αλλα πιστευω οτι η δυσκολια των μαθηματων πανω κατω ειναι ιδια...




Έλα τώρα, Semfer... Μεταξύ μας... Στο μήνυμά σου δε σε ενδιέφερε καθόλου να υποστηρίξεις ολόκληρο το ΕΜΠ, αλλά τη σχολή σου και μόνον.;)


Σοβαρα τωρα, δεν ειχα τετοιο σκοπο. Εξαλλου υπαρχει θεμα ΣΕΜΦΕ vs Φυσικο οπου εχω υποστιριξει τη ΣΕΜΦΕ.
Απλα επειδη ειμαι στο ΕΜΠ ξερω πανω κατω τι παιζει και σε αλλες σχολες.



Το ότι έχει λιγότερι χρόνο να τελειώσει τη διπλωματική, δε σημαίνει ότι η διπλωματική του έχει και καλύτερο επίπεδο... Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει...

Δεν μπορεις να ξερεις ποιο ειναι το επιπεδο των διπλωματικων. Βγαινουν πολυ αξιολογες διπλωματικες και απο τις δυο σχολες. Αυτο που ξερω σιγουρα ειναι οτι τυπικα στις πολυτεχνικες σχολες εχεις λιγοτερο χρονο για να την ολοκληρωσεις...

Τον αριθμό των μαθημάτων σας τον έχω χεσμένο, αυτό που έχει σημασία είναι η ποσότητα της ύλης. Και ξαναλέω, γιατί αυτό σε καίει: το να συγκρίνεις τη δυσκολία του Φυσικού με την ΣΗΜΜΥ είναι τουλάχιστον άστοχο και δε θα το κάνω, αλλά το να συγκρίνεις το Φυσικό με τη ΣΕΜΦΕ μπορείς να το κάνεις και το έχουμε κάνει πολλές φορές. Κάνετε την ίδια ύλη αντί σε 49 μαθήματα σε 4 χρόνια, σε 60 μαθήματα (κανονικά δεν είναι 60 αν βγάλεις και τις φιλοσοφίες-οικονομικά-κλπ, αλλά τέλος πάντων) σε 5 χρόνια... Τι είναι δυσκολότερο;

Που το ξερεις οτι κανουμε την ιδια υλη? Δεν ισχυει σε καμια περιπτωση αυτο επειδη εχουμε ~20 μαθηματα περισσοτερα απο εσας.



Μιλώ για τις γενικές κατατάξεις των πανεπιστημίων. Είστε σε όλες πολύ μετά από το ΕΚΠΑ.
Δες εδώ:
https://www.topuniversities.com/
https://www.arwu.org/

Η γενικη καταταξη δεν μου λεει απολυτως τιποτα. Αλλο πραγμα το πολυτεχνειο και αλλο το πανεπιστημιο οπως το ΕΚΠΑ. Το ΕΜΠ εχει μονο σχολες μηχανικων και τη ΣΕΜΦΕ ενω στο ΕΚΠΑ εχετε τμηματα με παρα πολυ διαφορετικα αντιεκειμενα σπουδων (απο τμηματα θεολογιας μεχρι τμηματα ιατρικης, φυσικης κτλ.). Στο engineering το ΕΜΠ ειναι πολυ πιο πανω απο το ΕΚΠΑ. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Semfer, σταματάω εδώ.
Το ξέρω το έργο.
Θα λες εσύ ότι έχετε 20 μαθήματα παραπάνω από εμάς και θα λέω εγώ όχι έχετε 10.
Θα λες εσύ ότι τα παραπάνω μαθήματα σημαίνουν περισσότερη ύλη και θα λέω εγώ ότι απλώς σημαίνουν λιγότερη ύλη ανά μάθημα.
Θα λες εσύ ότι διπλωματική ενός εξαμήνου σημαίνει μεγαλύτερη δυσκολία και θα λέω εγώ ότι πτυχιακή δύο εξαμήνων σημαίνει καλύτερη ποιότητα.
Θα λες εσύ..., θα λέω εγώ...
Έχει κάποιο νόημα όλο αυτό; Αφού τελικά γνώμη εμείς δε θα αλλάξουμε και αντί να βοηθήσουμε, θα μπερδέψουμε και τους άλλους. Σημασία έχει ότι προφανώς και οι δύο είμαστε υπερήφανοι για τη σχολή μας, δεν απογοητευόμαστε από τα σκατά του ελληνικού πανεπιστημίου και προοδεύουμε στην επιστήμη μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

athatsi

Νεοφερμένος

Ο athatsi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
τι επιχειρηματα?τα ειπαν ολα τα παιδια πριν απο εμενα...εγω 70 μαθηματα εχω κ διπλωματικη σε 1 μονο εξαμηνο...τεσπα...φιλε κ εμεις αγαπαμε την σχολη μας αλλα δεν κανουμε ετσι...εισαι πολυ κολλημενος!!!πραγματικα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SotosA

Νεοφερμένος

Ο SotosA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Συνεχίστε όλοι να προσπαθείτε να υποστηρίξετε ότι η σχολή σας την έχει μεγαλύτερη (την αξία).
Αυτό μόνο κόμπλεξ κατωτερότητας δείχνει.
Ο καθένας κοιτάει την δουλειά του και δεν προσπαθεί να συγκριθεί με άσχετα πράγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Σημασία έχει ότι προφανώς και οι δύο είμαστε υπερήφανοι για τη σχολή μας, δεν απογοητευόμαστε από τα σκατά του ελληνικού πανεπιστημίου και προοδεύουμε στην επιστήμη μας.


E;

αααα, ur jokin' :D:D:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Αλλά ούτε ο ΗΜΜΥ μπορεί να ψυχολογήσει το ηλεκτρόνιο, ούτε ο Φυσικός μπορεί να κάνει optimization επειδή "απλώς" έχει σπουδάσει το building block του όλου οικοδομήματος (την Φυσική).

Yπάρχει ψυχολογία του ηλεκτρονίου;
Δηλαδή έχεις το επιστημονικό σθένος και αποκαλείς "ψυχολογία" την Μηχανική Hamilton, την Ηλεκτροδυναμική και την Κβαντική Θεωρία Πεδίου; Ο φυσικός δεν ψυχολογεί. Αν ψυχολογούσε θα ήταν τσαρλατάνος. Ο φυσικός ερευνά, μελετά και αποκωδικοποιεί την φύση που μας περιβάλλει. Στόχος του είναι να εξάγει ποιοτικά και ποσοτικά συμπεράσματα. Για να επιτευχθεί αυτό, τα μεταφράζει» με την βοήθεια ενός κώδικα: τα μαθηματικά. Όπως βλέπεις σε καμία περίπτωση δεν υπεισέρχεται η προσωπική του άποψη. Ας πούμε η στατιστική ερμηνεία της Κβαντικής Μηχανικής είναι μόνο προχωρημένα «θεωρητικά» μαθηματικά δηλ., αξιωματικές σχέσεις και θεωρήματα. Για ποια ψυχολογία και αερολογία μιλάς; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
Μολις σημερα εμαθα οτι πηρα μεταγραφη για το τμημα ημτυ της Πατρας....Εγω παντα ομως ηθελα να γινω φυσικος και περιμενω να κανω το 10%....μεσα μου πιστευω πως εχω παρει μια αποφαση...θα ηθελα ομως να ακουσω αποψεις(οσων φυσικα ειναι σχετικοι με το θεμα)....Φυσικα η αποφαση ομως ειναι αποκλειστικα προσωπικο θεμα....

υποτίθεται ότι βοηθάμε το παιδί τώρα:hmm:...πάντως αν εγώ είχα ανοίξει το θρέντ θα σας είχα μπινελικώσει τώρα που γράφετε πίπες στο θρέντ μου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

athatsi

Νεοφερμένος

Ο athatsi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
φιλε μου xalkias να κανεις αυτο που πραγματικα γουσταρεις χωρις να επηρεαζεσαι απο εμας ουτε απο τα μορια σου!απο κανεναν!οταν κανεις αυτο που αγαπας εισαι και καλος σε αυτο...καλες σπουδες ευχομαι σε οτι και αν κανεις!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xdf21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο xdf21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 191 μηνύματα.
Σοβαρα τωρα, δεν ειχα τετοιο σκοπο. Εξαλλου υπαρχει θεμα ΣΕΜΦΕ vs Φυσικο οπου εχω υποστιριξει τη ΣΕΜΦΕ.
Αλιμονο, τι αλλο θα ειχες υποστηριξει?


Που το ξερεις οτι κανουμε την ιδια υλη? Δεν ισχυει σε καμια περιπτωση αυτο επειδη εχουμε ~20 μαθηματα περισσοτερα απο εσας.
Καλα αστο, μην ανοιξω το στομα μου για την υλη και την σχετικοτητα των "περισσοτερων" μαθηματων σας σχετικα με το αντικειμενο της Φυσικης. Το προγραμμα σπουδων της σεμφε μπορει να το δει ο καθενας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Μολις σημερα εμαθα οτι πηρα μεταγραφη για το τμημα ημτυ της Πατρας....Εγω παντα ομως ηθελα να γινω φυσικος και περιμενω να κανω το 10%....μεσα μου πιστευω πως εχω παρει μια αποφαση...θα ηθελα ομως να ακουσω αποψεις(οσων φυσικα ειναι σχετικοι με το θεμα)....Φυσικα η αποφαση ομως ειναι αποκλειστικα προσωπικο θεμα....
Eγω σου προτείνω να μείνεις ΗΜΤΥ . Γιατί έχει πιο καλή επαγγελματική αποκατάσταση (την δυσκολία δεν είμαι σε θέση να την κρίνω)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Dammit, κάθισα και διάβασα και τις 8 σελίδες και το μόνο συμπέρασμα που μπορεί να βγάλει κανείς, εκτός του προφανούς "το Φυσικό δεν είναι σΗΜΜΥ και η σΗΜΜΥ δεν είναι Φυσικό", είναι πως υπάρχει σοβαρό θέμα κομπλεξισμού στο φόρουμ.
Και η έκφρασή του δεν νομίζω πως βοηθάει καθόλου το παιδί που άνοιξε το θέμα...




Συμφωνώντας με τους παραπάνω συναδέλφους, έχω να προσθέσω τα εξής:
Γιατί είναι 8.5 έτη ο μέσος χρόνος αποφοίτησης από ένα φυσικομαθηματικό τμήμα; Τι νομίζετε ότι είμαστε ηλίθιοι;
Αν είχαμε να ασχοληθούμε με όσα μας χρειάζονται στην εκπαίδευση θα τελειώναμε στο 1ο έτος από άποψη φυσικομαθηματικών μαθημάτων.

Αν πραγματικά ισχύει κάτι τέτοιο πρέπει να ανησυχήσεις, καθ' ότι ο νόμος τώρα τελευταία ορίζει τη μέγιστη διάρκεια φοίτησης σε 2ν χρόνια, άρα στην περίπτωσή σας, στα 8.:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Dammit, κάθισα και διάβασα και τις 8 σελίδες και το μόνο συμπέρασμα που μπορεί να βγάλει κανείς, εκτός του προφανούς "το Φυσικό δεν είναι σΗΜΜΥ και η σΗΜΜΥ δεν είναι Φυσικό", είναι πως υπάρχει σοβαρό θέμα κομπλεξισμού στο φόρουμ.
Και η έκφρασή του δεν νομίζω πως βοηθάει καθόλου το παιδί που άνοιξε το θέμα...

Αν πραγματικά ισχύει κάτι τέτοιο πρέπει να ανησυχήσεις, καθ' ότι ο νόμος τώρα τελευταία ορίζει τη μέγιστη διάρκεια φοίτησης σε 2ν χρόνια, άρα στην περίπτωσή σας, στα 8.:worry:
Ίσως φέρθηκα και εγώ κομπλεξικά, το αναγνωρίζω αυτό, αλλά σίγουρα δεν άρχισα πρώτος. Μάλιστα ήμουν ο πρώτος που του εξήγησα το πόσο δύσκολα είναι τα πράγματα στο φυσικό και καλύτερα θα είναι να μείνει ΗΜΜΥ. (https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=2483570&postcount=2). Το πράγμα άρχισε να στραβώνει από το 16ο μήνυμα που ήταν απάντηση ΗΜΜΥτη και μετά...
---
Ναι είναι πράγματι αλήθεια, αλλά τουλάχιστον ακόμη δεν έχει παρθεί απόφαση για διαγραφή κανενός φοιτητή που ξεπερνά το 8ο έτος στο τμήμα μου. Το μέλλον θα δείξει τι θα γίνει. Ελπίζω, βέβαια, πως δε θα χρειαστεί να μάθω προσωπικά τι θα γίνεται στο μέλλον... Προσωπικά έχω ακόμα καιρό, τρίτο έτος είμαι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

asteroskoni

Νεοφερμένος

Η asteroskoni αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Χαχα, έχετε πολύ πλάκα ρε παιδιά!Μέσα στις 7 σελίδες δεν διάβασα τίποτα ουσιώδες για να βοηθήσετε το παιδί..Τσακώνεστε ανώφελα, με το συμπάθιο κιόλας, για το ποιος την έχει πιο μεγάλη...Μόνο για τις τουαλέτες δεν είπατε για το που είναι καλύτερα να πηγαίνουμε..Ήμαρτον..


Μολις σημερα εμαθα οτι πηρα μεταγραφη για το τμημα ημτυ της Πατρας....Εγω παντα ομως ηθελα να γινω φυσικος και περιμενω να κανω το 10%....μεσα μου πιστευω πως εχω παρει μια αποφαση...θα ηθελα ομως να ακουσω αποψεις(οσων φυσικα ειναι σχετικοι με το θεμα)....Φυσικα η αποφαση ομως ειναι αποκλειστικα προσωπικο θεμα....


Φίλε μου, εγώ θα σου προτείνω να πας φυσικό..Αν έχεις τόσο μεγάλο έρωτα και κάψα με την φυσική πήγαινε..Ύπάρχουν πολλοί διέξοδοι στο εξωτερικό για δουλειά..Ίδιως σε τομείς όπως νανοτεχνολογία, κβαντικούς υπολογιστές, κβαντική κρυπτογραφία, ηλεκτρονικά οι οποίοι είναι πολύ στα πάνω τους και έχουν τεράστια ζήτηση..ΌΡΕΞΗ και ΘΕΛΗΣΗ να υπάρχει..!
Δεν θα αναλωθώ σε ανούσια πράγματα του στυλ ποιά σχολή είναι πιο δύσκολη και τέτοια γιατί πολύ απλά ΟΛΕΣ οι σχολές έχουν την δυσκολία τους.Απλά να θυμάσαι γιατί την διαλέξες και πήγες..
Και κάτι άλλο.. Μια ζωή την έχουμε..Καλό είναι να παλεύουμε γι' αυτά που θέλουμε ώστε να είμαστε ευτυχισμένοι!
Καλη επιτυχία
:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Yπάρχει ψυχολογία του ηλεκτρονίου;
Σχήμα λόγου ρε συ. Κάτι άλλο δεν είχες να σχολιάσεις; :P

Εγώ βασικά δεν έχω καταλάβει το εξής: όσοι είστε σε Φυσικομαθηματικά, ΤΙ ακριβώς θέλετε; Να μπείτε στο ΤΕΕ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Σχήμα λόγου ρε συ. Κάτι άλλο δεν είχες να σχολιάσεις; :P

Εγώ βασικά δεν έχω καταλάβει το εξής: όσοι είστε σε Φυσικομαθηματικά, ΤΙ ακριβώς θέλετε; Να μπείτε στο ΤΕΕ;
Το να μη μας υποτιμάτε είναι αρκετό, τουλάχιστον για εμένα. :)
Και φυσικά να σταματήσει η χούντα του ΤΕΕ θέλω... Αυτό σημαίνει να μη δίνονται επαγγελματικά δικαιώματα στους Μηχανικούς, επειδή απλά είναι μηχανικοί (βλ. ενεργειακούς επιθεωρητές - αν και δεν έχω πλήρως ενημερωθεί για τις τελικές εξελίξεις, νομίζω ότι και οι φυσικοί με μετ' εκπαίδευση μπορούν να κάνουν τις μελέτες...)

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nathalie

Νεοφερμένος

Η nathalie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Πω,πω πραγματικα επειδη η ολη υποθεση εχει κουρασει εγω προτεινω να σταματησει το θεμα εδω.:giveup:Το πιθανοτερο μετα απ ολα αυτα ειναι το παιδι να αποφασισει τελικα να μην παει.....σε καμια απ τις δυο τοσο που θα χει αγανακτησει!:P Αλλωστε το πιο σημαντικο σε ολα ειναι πραγματικα να παει εκει που αυτος αισθανεται καλυτερα και τον ελκυει περισσοτερο.Αν θελησει περισσοτερες πληροφοριες μπορει να επισκεφτει τα αντιστοιχα πανεπιστημια και να κρινει κ απο κει μονος του.
Οπως και να χει ευχομαι να παρεις την σωστη αποφαση!
Οσο για μας τους υπολοιπους καλη εξεταστικη να χουμε!!πφφφφ....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Το πιθανοτερο μετα απ ολα αυτα ειναι το παιδι να αποφασισει τελικα να μην παει.....σε καμια απ τις δυο τοσο που θα χει αγανακτησει!


To παιδί πήγε ΗΜΜΥτης... Συνεχίστε την μάχη :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top