ΗΜΜΥ vs ΣΕΜΦΕ ΕΜΠ

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Το πανεπιστήμιο δεν έχει να κάνει με τα συγγράματα. Οι διαλέξεις, τα εργαστήρια, η πρακτική, ο τρόπος διόρθωσης των ασκήσεων, οι εγκαταστάσεις και πάρα πολλά άλλα πράγματα που ο μόνος τρόπος να τα καταλάβουμε είναι να πάμε σε ένα ξένο πανεπιστήμιο, κάνουν τη διαφορά.

Ναι, βέβαια σκέψου ότι μεταξύ Τμημάτων του ίδιου Πανεπιστημίου και παρατηρείται διαφορά...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Διαφωνω κάθετα σε αυτό. Σε καμιά περίπτωση δε μας λοίπουν μόνο αυτά. Πρώτα απ'όλα το έχουμε καλούς καθηγητές είναι γενικό. Ακόμα και να έχει μεγάλο όνομα πρέπει να διδάσκει κάτι που να έχει σχέση με την ειδίκευση του, π.χ. σε ένα τμήμα πληροφορικής τα προγραμματιστικά μαθήματα πρέπει να τα διδάσκει κάποιος που ασχολείται με την ανάπτυξη λογισμικού. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. Επίσης τα προγράμματα σπουδών και η γενικότερη φιλοσοφία πολλών τμημάτων πρέπει να αλλάξει ριζικά και να εξυχρονιστεί. Αυτά και άλλα καθιστούν τα ελληνικά πανεπιστήμια σε ίδια επίπεδα σχεδόν με αυτά της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας.

Επίσης πόσοι καθηγητές είναι αισχροί; Πάρα πολλοι όπως και πολλοί καθηγητές που έχουν βαρεθεί και βάζουν επαναλαμβανώμενα θέματα.


Το πανεπιστήμιο δεν έχει να κάνει με τα συγγράματα. Οι διαλέξεις, τα εργαστήρια, η πρακτική, ο τρόπος διόρθωσης των ασκήσεων, οι εγκαταστάσεις και πάρα πολλά άλλα πράγματα που ο μόνος τρόπος να τα καταλάβουμε είναι να πάμε σε ένα ξένο πανεπιστήμιο, κάνουν τη διαφορά.

Οι απόψεις μας είναι εκ διαμέτρου διαφορετικές, απλά δεν καταλαβαίνω πως μπορείς ενώ είσαι ακόμα Α' εξάμηνο (ουσιαστικά έχεις 1 μήνα στη σχολή) να διαμορφώνεις μια τόσο απόλυτη και αρνητική άποψη.

Δεν έχεις δει τίποτα ακόμα.
Όταν με το καλό θα ολοκληρώσεις τις σπουδές σου εδώ θα είμαστε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Οι απόψεις μας είναι εκ διαμέτρου διαφορετικές, απλά δεν καταλαβαίνω πως μπορείς ενώ είσαι ακόμα Α' εξάμηνο (ουσιαστικά έχεις 1 μήνα στη σχολή) να διαμορφώνεις μια τόσο απόλυτη και αρνητική άποψη.

Δεν έχεις δει τίποτα ακόμα.
Όταν με το καλό θα ολοκληρώσεις τις σπουδές σου εδώ θα είμαστε.
Μακάρι να αλλάξω γνώμη. Όντως τα περισσότερα από αυτά που είπα είναι πάνω κάτω απόψεις παρμένες από εμπειρίες άλλων δεν βλέπω όμως το λόγο να μην τις υιοθετήσω. Η αλήθεια είναι πως είμαι γενικότερα απαίσιοδοξος απέναντι στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Το "δεν έχεις δει τίποτα ακόμη" όσες φορές μου το χουν πει δεν ήταν για καλό.;)

Ναι, βέβαια σκέψου ότι μεταξύ Τμημάτων του ίδιου Πανεπιστημίου και παρατηρείται διαφορά...;)
Δεν σε καταλαβαίνω πρέπει να χεις ξεχάσει ένα ρήμα.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Μακάρι να αλλάξω γνώμη. Όντως τα περισσότερα από αυτά που είπα είναι πάνω κάτω απόψεις παρμένες από εμπειρίες άλλων δεν βλέπω όμως το λόγο να μην τις υιοθετήσω. Η αλήθεια είναι πως είμαι γενικότερα απαίσιοδοξος απέναντι στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Κοίτα, ο καθένας μπορεί για τον x,y λόγο να λέει το μακρύ του και το κοντό του.
Δεν λέω ότι το πρόγραμμα σπουδών δεν θέλει ανανέωση αλλά μην γινόμαστε γραφικοί!

Μπαίνουν άτομα που δεν έχουν ιδέα από Πληροφορική η που τελικά δεν τους αρέσει και προσπαθούν να αιτιολογήσουν το ότι πήραν καθυστερημένα το πτυχίο τους λόγω συγκεκριμένων καθηγητών και "άσχετων" μαθημάτων.
Η τα βλέπουν όλα αρνητικά επειδή τελικά τελειώνουν και δεν έχουν αναπτύξει καμία δεξιότητα και δεν έχουν αποκομίσει κάτι σπουδαίο.

Υπάρχουν άτομα όμως που είναι ΕΚΕΙ, το γουστάρουν, οκ τους ενοχλεί αν κάτι δεν γίνεται καλά η αν ένα μάθημα είναι εκνευριστικά αχρείαστο η προιστορικό για τα νέα δεδομένα, αλλά ξέρουν ότι μετράει το σύνολο των πραγμάτων.

Ξέρω απόφοιτους του Τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ που είναι κάτι παραπάνω απο ευχαριστημένοι και μάλιστα τυχαία είναι αυτοί που δουλεύουν σε καλές εταιρείες πάνω στο αντικείμενό τους.

Να αξιολογείς πρώτα τα άτομα αυτά που σου λένε την άποψή τους περί του Τμήματός σου, να φιλτράρεις αυτά που λένε και μετά να τα υιοθετείς.

Και βάσει της εμπειρίας μου μέχρι τώρα, πρέπει να σου πω ότι το κύριο πρόβλημα των Πανεπιστημίων είναι οι παρατάξεις και τα αδρανή μέλη τους και όχι 1-2 καθηγητές που βάζουν επαναλαμβανόμενα θέματα η δεν έχουν μεταδοτικότητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Κοίτα, ο καθένας μπορεί για τον x,y λόγο να λέει το μακρύ του και το κοντό του.
Δεν λέω ότι το πρόγραμμα σπουδών δεν θέλει ανανέωση αλλά μην γινόμαστε γραφικοί!

Μπαίνουν άτομα που δεν έχουν ιδέα από Πληροφορική η που τελικά δεν τους αρέσει και προσπαθούν να αιτιολογήσουν το ότι πήραν καθυστερημένα το πτυχίο τους λόγω συγκεκριμένων καθηγητών και "άσχετων" μαθημάτων.
Η τα βλέπουν όλα αρνητικά επειδή τελικά τελειώνουν και δεν έχουν αναπτύξει καμία δεξιότητα και δεν έχουν αποκομίσει κάτι σπουδαίο.
Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό. Προφανώς και δεν πρόκειται ποτέ μου να ακούσω έναν τέτοιο. Για μένα και ένας παραπάνω χρόνος είναι σημαντικό "κακό".
*Αυτός είναι ένας ακόμα λόγος που τα πανεπιστήμια στην Ελλάδα είναι έτσι όπως είναι.
Ξέρω απόφοιτους του Τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ που είναι κάτι παραπάνω απο ευχαριστημένοι και μάλιστα τυχαία είναι αυτοί που δουλεύουν σε καλές εταιρείες πάνω στο αντικείμενό τους.

Να αξιολογείς πρώτα τα άτομα αυτά που σου λένε την άποψή τους περί του Τμήματός σου, να φιλτράρεις αυτά που λένε και μετά να τα υιοθετείς.
Και είμαι κάτι παραπάνω ευχαριστημένος μέχρι τώρα αλλά για το τμήμα μου σε σχέση με τα υπόλοιπα ελληνικά μήπως το ίδιο πιστέυουν και αυτοί;
Και βάσει της εμπειρίας μου μέχρι τώρα, πρέπει να σου πω ότι το κύριο πρόβλημα των Πανεπιστημίων είναι οι παρατάξεις και τα αδρανή μέλη τους και όχι 1-2 καθηγητές που βάζουν επαναλαμβανόμενα θέματα η δεν έχουν μεταδοτικότητα.
Δε νομίζω να είναι 1-2 τέτοιοι καθηγητές. Ένας καλός καθηγητής θα βάλει απαιτητικά θέματα που θα απαιτούν σωστή κατανόηση της θεωρίας και όχι αποστήθιση μεθοδολογιών. Δε νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να αμφιβάλλει πως αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα υπάρχουν πάρα πολλοί πραγματικά άσχετοι απόφοιτοι. Τα συμπεράσματα δικά σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iremora

Νεοφερμένος

Η iremora αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Γεια σας..θα ηθελα μια μικρη βοηθεια γιατι πραγματικα ειμαι σε απογνωση. εχω περασει στο ΟΠΑ τμημα ΛΟΧΡΗ και καταλαβα οτι αυτη η σχολη δεν κανει για μενα.θελω να κανω μεταπτυχιακο εξω και χρειαζομαι καλο βαθμο στο πτυχιο μου και με τα θεωριτικα μαθηματα που εχω να αντιμετοπισω δεν ξερω κατα ποσο θα τα καταφερω! Εκανα και μια συζητηση και με τον καθηγητη που μας κανει μαθηματικα και η συμβουλη του ηταν να φυγω. Εχω σκοπο να δοκιμασω το 10% αλλα θελω να κατασταλαξω σε μια σχολη. με ενδιαφερουν υπερβολικα πολυ τα μαθηματικα και ειμαι μεταξυ σεμφυ ημμυ του εμπ ή μαθηματικο στο εκπα. αν μπρειτε θα ηθελα τη γνωμη σας και ειδικα για το ημμυ τι γινεται με τις ροες και πως μπορω να συνδιασω την ροη μαθηματικων.
η βοηθεια σας θα ειναι πολυτιμη γιατι ειναι πραγματικα πολυ σημαντικο για μενα η σωστη αποφαση
σας ευχαριστω πολυ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Γεια σας..θα ηθελα μια μικρη βοηθεια γιατι πραγματικα ειμαι σε απογνωση. εχω περασει στο ΟΠΑ τμημα ΛΟΧΡΗ και καταλαβα οτι αυτη η σχολη δεν κανει για μενα.θελω να κανω μεταπτυχιακο εξω και χρειαζομαι καλο βαθμο στο πτυχιο μου και με τα θεωριτικα μαθηματα που εχω να αντιμετοπισω δεν ξερω κατα ποσο θα τα καταφερω! Εκανα και μια συζητηση και με τον καθηγητη που μας κανει μαθηματικα και η συμβουλη του ηταν να φυγω. Εχω σκοπο να δοκιμασω το 10% αλλα θελω να κατασταλαξω σε μια σχολη. με ενδιαφερουν υπερβολικα πολυ τα μαθηματικα και ειμαι μεταξυ σεμφε ημμυ του εμπ ή μαθηματικο στο εκπα. αν μπρειτε θα ηθελα τη γνωμη σας και ειδικα για το ημμυ τι γινεται με τις ροες και πως μπορω να συνδιασω την ροη μαθηματικων.
η βοηθεια σας θα ειναι πολυτιμη γιατι ειναι πραγματικα πολυ σημαντικο για μενα η σωστη αποφαση
σας ευχαριστω πολυ!

Τι σχεση εχουν η ημμυ με το οτι σου αρεσουν τα μαθηματικα? Εχει πολλα περισσοτερα απο αυτο κι αν σου αρεσουν μονο τα μαθηματικα τοτε θα πηξεις και θα ξενερωσεις. Αν σε ενδιαφερουν μαθηματικα θα πας ειτε Μαθηματικο ειτε ΣΕΜΦΕ. Εκει θα μπορεσεις να ασχοληθεις σε βαθος με αυτο που σε ενδιαφερει ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
η ΗΜΜΥ που κολαει ρε παιδια με τα μαθηματικα?
αν ειναι ετσι κολανε και οι πληροφορικες τα φυσικα και δεν συμμαζευεται!

ΗΜΜΥ για φυσικο,για μαθηματικο,για μαραγκος,για ποδοσφαιριστης:lol:

και η λογιστικη ,η σχολη σου μαθηματικα εχει...με αυτην την λογικη

μαλιστα αν κανετε και οικονομετριες ειναι βαρβατα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Γεια σας..θα ηθελα μια μικρη βοηθεια γιατι πραγματικα ειμαι σε απογνωση. εχω περασει στο ΟΠΑ τμημα ΛΟΧΡΗ και καταλαβα οτι αυτη η σχολη δεν κανει για μενα.θελω να κανω μεταπτυχιακο εξω και χρειαζομαι καλο βαθμο στο πτυχιο μου και με τα θεωριτικα μαθηματα που εχω να αντιμετοπισω δεν ξερω κατα ποσο θα τα καταφερω! Εκανα και μια συζητηση και με τον καθηγητη που μας κανει μαθηματικα και η συμβουλη του ηταν να φυγω. Εχω σκοπο να δοκιμασω το 10% αλλα θελω να κατασταλαξω σε μια σχολη. με ενδιαφερουν υπερβολικα πολυ τα μαθηματικα και ειμαι μεταξυ σεμφυ ημμυ του εμπ ή μαθηματικο στο εκπα. αν μπρειτε θα ηθελα τη γνωμη σας και ειδικα για το ημμυ τι γινεται με τις ροες και πως μπορω να συνδιασω την ροη μαθηματικων.
η βοηθεια σας θα ειναι πολυτιμη γιατι ειναι πραγματικα πολυ σημαντικο για μενα η σωστη αποφαση
σας ευχαριστω πολυ!

Είσαι ακόμα πρώτο εξάμηνο (πρώτο έτος) και είσαι ακόμα στα γενικά μαθήματα.
Πίστεψέ με ότι τα επόμενα έτη είναι πολύ πιο ενδιαφέροντα και μην κάνεις βιαστικές κινήσεις γιατί σε όλα τα τμήματα τα μαθήματα του 1ου έτους είναι εισαγωγικά.
Για πολύ καλό μεταπτυχιακό έξω αρκεί να έχεις ένα 8.
Βέβαια αν αγαπάς τα μαθηματικά σαν επιστήμη, τότε φύγε για το Μαθηματικό.
Καλά το ΣΕΜΦΕ αλλά το ΗΜΜΥ που κολλάει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iremora

Νεοφερμένος

Η iremora αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
οι σχολες που σας ειπα μου προτάθηκαν απο τον ιδιο ταν καθηγητη που μου κανει μαθηματικο λογισμο στο πανεπιστημιο. δεν ειχα σκοπο να φυγω απο εκει αλλα συζητησαμε αρκετα και μου ειπε οτι με περιμενουν πολυ θεωρητικά μαθηματα και θα ηταν καλυτερα για μενα αν πηγαινα σε μια απο αυτες τις σχολες. τωρα οσον αφορα γιατι ημμυ δεν το ειχα τοσο στο μυαλο μου αλλα μου ειπε οτι αναλογα με τις ροες που θα συνδιασω μπορω να βγαλω ενα αποτελεσμα που να με ενδιαφερει πολυ γι αυτο σας ρώτησα με τι μπορω να συνδιασω την ροη των μαθηματικων

σας ευχαριστω πολυ παντως για τις αποψεις σας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Καλά το ΣΕΜΦΕ αλλά το ΗΜΜΥ που κολλάει?

Eίναι όπως η περίπτωση του Πολ.Μηχανικού που έβγαζε άχρηστους τους Πτυχ.Οικονομολόγους σε θέματα Οικονομίας, Λογιστικής κλπ! Θυμίζω περίπτωση arctech, PaMaK..:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
α μαλιστα για ΗΜΜΥ ΕΜΠ ειδικως ο λογος,δεν προσεξα το αρχικο μηνυμα
μπορεις στην ΗΜΜΥ ΕΜΠ παιρνοντας τα σχετικα επιλογης και την ροη να κανεις ακομα και 12,13 μαθηματα μαθηματικων αν δεν κανω λαθος
μια σχολη που εχει συν τοις αλλοις ισχυρα επαγγελματικα δικαιωματα.
αντιλαμβανεσαι ομως πως ακομα και η ΗΜΜΥ ΕΜΠ με τις ροες δεν ειναι σχολη μαθηματικων..κανουν περισσοτερα στη τελευταια
συν τοις αλλοις η ΗΜΜΥ ΕΜΠ εχει συνολικα 60 μαθηματα,αν δεν σου αρεσουν τα υπολοιπα που αποτελουν την μεγαλη πλειοψηφια στο προγραμμα τα πραγματα θα ειναι σκουρα.

μπες στην σχολη και μελετησε την.το προγραμμα ,οδηγων σπουδων,ολα ,οπως και στις αντιστοιχες που ενδιαφερεσαι...
η ΗΜΜΥ ΕΜΠ λογω των ροων οντως δινει την δυνατοτητα σε καποιο που δειχνει κλιση αλλου να τροφοδοτησει αυτο το ενδιαφερον του...εχει μια σφαιρικοτητα δηλαδη
αλλα μην υπερβαλλουμε κιολας
το να μπεις στην ΗΜΜΥ ΕΜΠ για να σπουδασεις φυσικό ή μαθηματικά μου ακουγεται παλαβο
υποθετω αλλωστε ελαχιστοι επιλεγουν τις σχετικες ροες,αφου αλλα ενδιαφεροντα τους παρακινησαν σε αυτην
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
οι σχολες που σας ειπα μου προτάθηκαν απο τον ιδιο ταν καθηγητη που μου κανει μαθηματικο λογισμο στο πανεπιστημιο. δεν ειχα σκοπο να φυγω απο εκει αλλα συζητησαμε αρκετα και μου ειπε οτι με περιμενουν πολυ θεωρητικά μαθηματα και θα ηταν καλυτερα για μενα αν πηγαινα σε μια απο αυτες τις σχολες. τωρα οσον αφορα γιατι ημμυ δεν το ειχα τοσο στο μυαλο μου αλλα μου ειπε οτι αναλογα με τις ροες που θα συνδιασω μπορω να βγαλω ενα αποτελεσμα που να με ενδιαφερει πολυ γι αυτο σας ρώτησα με τι μπορω να συνδιασω την ροη των μαθηματικων

σας ευχαριστω πολυ παντως για τις αποψεις σας

O μαθηματικός μωρέ τι θα σου έλεγε?
Εντωμεταξύ όλα τα μαθήματα έχουν την θεωρία τους.
Αν λέμε την Λογιστική και τα Χρηματοοικονομικά, θεωρητικά μαθήματα ΟΚ, i'll die now :P
Κοντός ψαλμός αλληλούια, πάντως! Στο Β'εξάμηνο θα έχεις Χρηματοδοτική Διοίκηση & Αρχές Λογιστικής :)
Ρώτα και κανένα άλλον ;)

Φιλικά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

iremora

Νεοφερμένος

Η iremora αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
θα περιμενω και το β εξαμινο να δω οπως λες αλλα σιγουρα τωρα θα κανω για το 10%
δεν αμφιβαλω οτι και στη σχολη μου εχω αρκετα μαθηματικα αλλα καταλαβα οτι δεν με ενδιαφερει το αντικειμενο της,τα οικονομικα.
οποτε το να φυγω ειναι μονοδρομος
ευχαριστω πολυ παντως

εχεις δικιο..εχω κοιταξει το προγραμμα σπουδων και μπορω να πω οτι σου παρεχει πολλες επιλογες και μπορεις να διαμορφωσεις μονος σου το προγραμμα αναλογος με τις ροες.
ειναι οντως τρελο να παω ημμυ αν με ενδιαφερουν τα μαθηματικα αλλα ειμαι διατεθιμενη να ακολουθισω ενα προγραμμα με διαφορα μαθηματα που με ενδιαφερουν φυσικα που η πλειοψιφεια τους να αποτελειται απο μαθηματικα
στο ημμυ ειναι 60 μαθηματα και οντως δεν ξερω κατα ποσο μπορει να βγει ενας συνδιασμος που πραγματικα να εχει επικεντρο τα μαθηματικα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
θα περιμενω και το β εξαμινο να δω οπως λες αλλα σιγουρα τωρα θα κανω για το 10%
δεν αμφιβαλω οτι και στη σχολη μου εχω αρκετα μαθηματικα αλλα καταλαβα οτι δεν με ενδιαφερει το αντικειμενο της,τα οικονομικα.
οποτε το να φυγω ειναι μονοδρομος
ευχαριστω πολυ παντως

εχεις δικιο..εχω κοιταξει το προγραμμα σπουδων και μπορω να πω οτι σου παρεχει πολλες επιλογες και μπορεις να διαμορφωσεις μονος σου το προγραμμα αναλογος με τις ροες.
ειναι οντως τρελο να παω ημμυ αν με ενδιαφερουν τα μαθηματικα αλλα ειμαι διατεθιμενη να ακολουθισω ενα προγραμμα με διαφορα μαθηματα που με ενδιαφερουν φυσικα που η πλειοψιφεια τους να αποτελειται απο μαθηματικα
στο ημμυ ειναι 60 μαθηματα και οντως δεν ξερω κατα ποσο μπορει να βγει ενας συνδιασμος που πραγματικα να εχει επικεντρο τα μαθηματικα

Αφου το ενδιαφερον σου ειναι τα μαθηματικα να πας σε σχολη μαθηματικων. ΗΜΜΥ ειναι Ηλεκτρολογοι. Το οτι η σχολη εχει πολλα μαθηματικα ΔΕΝ την κανει σχολη μαθηματικων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
ειδικα η ΗΜΜΥ ΕΜΠ με το κυρος που εχει και τις πολλες ροες ειναι λογικο να βαζει σε διλημμα εναν νεο
αλλα ειπαμε μην επαναλαμβανομαστε ακομα και αυτη ειναι πολυτεχνικη σχολη,ακομα και αν επιλεγουν ροες φυσικομαθηματικης τα μαθηματα δεν ειναι τοσα οσα διδασκονται στο φυσικομαθηματικο...και μην ξεχναμε πως υπαρχουν ενα σωρο ακομα αλλα που δεν εχουν να κανουν με θεωρητικη φυσικη κ.λπ
οποτε προσοχη και σωστη σταθμευση των θελω και των πρεπει μας

αλλωστε τοσο το φυσικομαθηματικο(ισως και περισσοτερο) οσο και η ΗΜΜΥ ειναι δυσκολες σχολες...λαθη δεν συγχωρουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

quintana

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο quintana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 281 μηνύματα.
Υποκειμενικη η αποψη μου ως (απογοητευμενος απο τη δυσκολια) φοιτητης Ημμυ Εμπ αλλα περιεχει αληθειες :P Εχω να πω οτι η σχολη ημμυ εμπ πρεπει να ειναι πιο δυσκολη ακομα και απο το μαθηματικο και φυσικο , εκτος των αλλων και λογω αριθμου μαθηματων που πρεπει να περασεις για να παρεις πτυχιο, που ειναι 60 και διπλωματικη , ενω εκει νομιζω κατω απο πενηντα . Επισης , η δυσκολια των μαθηματικων και της φυσικης του κορμου στη σχολη μου ειναι μεγαλυτερη απο οτι σε αυτες τις σχολες γιατι το καθε μαθημα εχει μεγαλυτερη υλη για να συμπεριλαβει ολα τα απαραιτητα, ενω στις σχολες αυτες σπαει σε πιο πολλα μαθηματα...Πιστευω οτι οσον αφορα το περασμα μαθηματων , ειδικα αμα δεν εισαι καλα διαβασμενος ή δεν αγαπάς τη σχολή και δεν σε ενδιαφερει αυτο που διαβαζεις , πιθανον ειναι η δυσκολοτερη σχολη στην Ελλαδα λογω μεγαλης υλης και δυσκολων θεματων , με την ενοια οτι δεν μπορεις ευκολα να "καθαρισεις" μαθηματα που σου φαινονται αδιαφορα .Σε σχεση με τη σεμφε δεν ξερω ποια ειναι πιο δυσκολη , τα φυσικομαθηματικα μας τα εχουν και αυτοι και οι καθηγητες που μας κανουν ειναι της Σεμφε.
Υποκειμενικα αυτα που λεω βεβαια γιατι στη σχολη οι περισσοτεροι που μπαινουν ειναι μαθητες που τους αρεσουν τα μαθηματικα και τη φυσικη και εχουν μεγαλη ευχερεια οποτε δεν εχουν προβλημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Δε νομίζω πως τίθεται θέμα σύγκρισης. Για την ακρίβεια ίσως και να το χω ξανά πει αληθινά μαθηματικά κάνουν μόνο στο μαθηματικό. Αλλού κάνουν περισσότερο εφαρμογές των μαθηματικών, το οποίο μοιάζει και αρκετά με τα λυκειακά μαθηματικά. Αν κάτσετε και συγκρίνετε σημειώσεις καταλαβαίνετε εύκολα τι εννοώ.
Άρα αυτό το "πιο πολλή ύλη" δε στέκει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Τα Μαθηματικά και η Φυσική σε ακαδημαϊκό επίπεδο δεν έχουν σχέση με μεθοδολογίες επίλυσης ασκήσεων. Ξεφεύγουν πολύ από λύνω λύνω και στο τέλος δεν ξέρω τι λύνω. Αυτή η νοοτροπία ξεκινάει και τελειώνει με το σχολείο. Η κάθε επιστήμη έχει διαφορετική κοσμοθεωρία σκέψης από αυτή που ενδεχομένως ήρθε σε επαφή ο μαθητής (αν διδάχτηκε κάτι πολύ εισαγωγικό και στοιχειώδες στο σχολείο).

Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο πάντα στη συζήτηση θα πρέπει να μπλέκουμε Τμήματα Πολυτεχνείου όταν τα Τμήματα που είναι αποκλειστικά αφιερωμένα σ' αυτές στις βασικές επιστήμες (Μαθηματικά και Φυσική) είναι τα Τμήματα Μαθηματικών και Φυσικής, αντίστοιχα. Σαφώς και σε άλλα Τμήματα διδάσκουν κάποια στοιχεία από τις βασικές επιστήμες αλλά πάντα στο πνεύμα που να καλύπτουν τις προαπαιτήσεις για την κύρια επιστήμη που διδάσκει το Τμήμα. Όμως μέχρι εκεί. Γι' αυτό και υπάρχουν τα "Μαθηματικά για": π.χ. Μαθηματικά για Χημικούς Μηχανικούς, Μαθηματικά για Βιολόγους, Μαθηματικά για Αρχιτέκτονες, Μαθηματικά για Πολιτικούς Μηχανικούς, Μαθηματικά για Οικονομολόγους,...κλπ. Νομίζω ότι είναι αφελές να επιδιώκουμε ή να εξετάζουμε αν διδάσκουν ή όχι καλά Μαθηματικά ή καλή Φυσική σε ένα Τμήμα που δεν διδάσκει ως κύρια επιστήμη (τουλάχιστον) μια από αυτές τις δυο. Εξάλλου το Πολυτεχνείο έχει διαφορετικό προσανατολισμό επιστήμης. Η διδασκαλία έχει καθαρά εφαρμοσμένο χαρακτήρα, με αποτέλεσμα το ενδιαφέρον περί Μαθηματικών ή Φυσική, να περιορίζεται στο πως και που ακριβώς εφαρμόζεται ανάλογα την επιστήμη του Μηχανικού που αναφερόμαστε. Οι λεπτομέρειες γιατί, η διερεύνηση, και άλλα πολλά ξεφεύγουν από το Πολυτεχνείο. Στο Πολυτεχνείο πάει κάποιος να σπουδάσει μια ειδικότητα Μηχανικού και όχι να σπουδάσει Μαθηματικά ή Φυσική. Σπουδάζει Μηχανικός χωρίς να σημαίνει ότι ξέρει Μαθηματικά ή Φυσική. Εξάλλου δεν είναι και ο στόχος του, αυτός. Όποιος θέλει κάτι τέτοιο ενδεχόμενα κάνει κάποιο μεταπτυχιακό μετά σε ένα Τμήμα Φυσικής ή Μαθηματικών, "τερματίζοντας" την Πολυτεχνειακή του παιδεία και ξεκινώντας μια άλλη πορεία σε άλλη επιστήμη. Έχοντας ψάξει σε βιβλία αλλά και σε σημειώσεις Μαθηματικών ή Φυσικής σε άλλα Τμήματα που χρησιμοποιούν τις 2 αυτές επιστήμες ως εργαλείο με τελείως συγκεκριμένη λογική, διαπίστωσα ότι είναι αρκετά επιφανειακά. Δεν καλύπτουν γνώση για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με αυτές τις επιστήμες γιατί η γνώση είναι προσαρμοσμένη σε άλλα πλαίσια. Στοχεύουν σε συγκεκριμένους αποδέκτες για συγκεκριμένες ανάγκες.

Quintana δεν μπορώ να δεχτώ ότι υπάρχει Τμήμα δύσκολο σε σχέση με κάποιο άλλο. Το κάθε Τμήμα εφόσον ανήκει στο Πανεπιστήμιο είναι αντικειμενικά δύσκολο. Η δυσκολία πολλαπλασιάζεται μετά με βάση άλλα κριτήρια: π.χ. προφίλ του κάθε φοιτητή, δυσκολία προγράμματος σπουδών, προφίλ καθηγητών,...κλπ. Ο αριθμός των μαθημάτων δεν λέει κάτι, αν δεν εξετάσουμε το κάθε μάθημα ξεχωριστά τι βαθμό δυσκολίας έχει ή τι είδους βιβλιογραφία έχει που να το υποστηρίζει επαρκώς. Διότι υπάρχουν αρκετά μαθήματα με ανεπαρκή βιβλιογραφία κατάλληλη για προπτυχιακούς φοιτητές και εκεί τα πράγματα είναι πολύ σκούρα για τους προπτυχιακούς φοιτητές. Για να τελειώσει κάποιος ένα Τμήμα, πρέπει να του αρέσει αυτό που σπουδάζει. Αυτό ισχύει παντού, σε κάθε Τμήμα, σε κάθε Πανεπιστήμιο, σε κάθε χώρα. Γι' αυτό και σε κάθε Τμήμα ελάχιστοι ξεχωρίζουν. Με τη λογική σου, θα έπρεπε όλοι οι φοιτητές του Τμήματός σου, να βγάζουν τουλάχιστον μ.ο. πτυχίου 9,5 εφόσον εσύ επικαλείσαι το καλό σχολικό υπόβαθρο. Αν θεωρείς ότι σχολικό υπόβαθρο παίζει σημαντικό ρόλο στο Τμήμα σου, τότε ισχύει αυτό που λέει ο Βασίλης. Η αντιμετώπιση κάποιων βασικών μαθημάτων γίνεται τελείως εφαρμοσμένη. Εκεί παίζει ρόλο η εξάσκηση, η μεθοδολογία. Αντιθέτως αν πας σε ένα Τμήμα Μαθηματικών ή Φυσικής ή Πληροφορικής, θα διαπιστώσεις ότι το σχολείο στο υπόβαθρο του φοιτητή μάλλον ζημιά έχει κάνει. Ως φοιτητής δεν θυμάμαι ποτέ να έλυσα άσκηση του στυλ: «λύνω λύνω για να βρω» ή με κωδικοποιημένα δεδομένα «κάνω αντικαταστάσεις των αντικαταστάσεων».
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
δεν υπαρχει αυτο που λεμε πολλη υλη σε καθε μαθημα..συγκεκριμενες ειναι οι ωρες σε καθε μαθημα εξαμηνου.
η ΗΜΜΥ μια εφαρμοσμενη σχολη οπως λενε σωστα και παραπανω εχει 60 μαθηματατα απο πολλα ομως πεδια


την ωρα που στην φυσικη εχουν το φυσικο...και τα μαθηματικα ...τουτεστιν η εμβαθυνση ειναι αυτονοητη.

η θεωρητικη φυσικη ειναι εκ των πραγματων το δυσκολοτερο πεδιο ολων των επιστημων,απο κοντα και τα μαθηματικα,ή μαλλον μαζι με τα μαθηματικα


ειναι μια δυσκολη σχολη φυσικα η ΗΜΜΥ,απ τις δυσκολοτερες στην χωρα αλλα και παλι πιστευω οποιος μπει σε αυτην με ουδετερο ενδιαφερον την παλευει,τέλος παντων εχει και περισσοτερα κινητρα,αλλα και πιθανοτητες να βρει μεσα κατι που να τον ενδιαφερει...οποιος μπει στο φυσικομαθηματικο με ουδετερο ενδιαφερον δεν ξερω κατα ποσο την παλευει...

αλλα αυτα λιγη σημασια εχουν.το θεμα ειναι να βρει καποιος κατι που αγαπα ,μετα και το δυσκολοτερο πραγμα ειναι απλο και αν οχι απλο παντως εφικτο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top