ΗΜΜΥ ΕΜΠ

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 594 μηνύματα.
Θύελα αντιδράσεων βλέπω και γενικά μερικοί απο ότι φαίνεται όταν ακούτε γενικότερα για κάποια Πολυτεχνική σχολή και ειδικότερα ΗΜΜΥ βγάζετε καντίλες ! :whistle:
Δυστυχώς δεν μπορώ να απαντάω σε 2-3 άτομα ταυτόχρονα και γι αυτό θα προσπαθώ μεσα απο μια απάντηση να καλύπτω όσο το δυνατόν περισσότερους ! :hmm:
καταρχας να ξεκαθαρισω ότι δεν εχω εμπαθεια με κανενα πανεπιστημιακο τμημα η τμημα τει.....


Πίστεψε με σε τέτοια τμήματα μόνο χαζοί δεν μπαίνουν-βγαίνουν αλλά το προσπερνώ και πάμε παρακάτω !
το χαζος το εφερα ως παράδειγμα. επισης ότι καποιος εγραψε 19000+ μορια δε σημαινει ότι είναι εξυπνος...αμα ηταν ετσι ολοι οι γιατροι θα ηταν ιδιδοφυιες....


3) Δεν παραπονέθηκα για το ότι κάνω μαθηματικά/φυσική ίσα ίσα που μου αρέσαν και διάλεξα το εν λόγο τμήμα ΚΑΙ γι αυτο το λόγο, Επιτέλους είδα την πρακτική τους εφαρμογή σε πολλους τόμείς της τεχνολογίας (ΣΗΕ, ΣΑΕ , Τηλεπικοινωνίες, Η/Υ ). Δεν ξέρω γιατί μου το αναφέρεις αυτό αλλά πάμε παρακάτω !
δεν ειπα ότι παραπονέθηκες απλως ανεφερα ότι είναι πολύ λογικο να κανεις αυτά τα μαθηματα...


Όχι δεν κάνουμε αστροφυσική / κοσμολογία / μετεωρολογία το ανέφερα και παραπάνω ! Κβαντομηχανική όμως κάνουμε και συγκεκριμένα έχουμε 2 μαθήματα πάνω στο αντικείμενο που προφανώς δεν τα γνωρίζεις (ονομάζεται Στερεά Κατάσταση της ύλης ή αλλου θα το συναντήσεις ως Υλικά Ι,ΙΙ κλπ με αντίστοιχα εργαστήρια), Ατομική - Μοριακή φυσική τη συμπεριλαμβάνω στην κβαντομηχανική. Δεν είδα κανένανα φυσικό να έχει ξεχωριστό μαθημα ατομική , μοριακή φυσική !!
Τώρα όσον αναφορά θερμοδυναμική απορώ και που το ρωτάς , Σε λίγο θα με ρωτήσεις αν κάνουμε και Ηλεκτρομαγνητιμό :P Ρε συ θερμοδυναμική είναι απο τα βασικά κεφάλαια της φυσικής Ι,ΙΙ που διδασκόμαστε απο τα πρώτα έτη κιόλας !!
τωρα μαλλον εσυ κανεις τον κινεζο... το γνωριζω ότι κανετε αυτά τα δυο μαθηματα και σου ξαναλεω το ότι κανεις αυτά τα μαθηματα δε σημαινει ότι ασχολείσαι με κβαντομηχανική όπως ενας φυσικος..στο φυσικο εκπα κανουν κβαντομηχανική 1, κβαντομηχανική 2, κανουν κβαντομηχανική στη γενικη φυσικη4, ατομικη και μοριακη φυσικη( είναι ξεχωριστο μαθημα ,μαλλον πρεπει να ξανακοιτάξεις τα προγράμματα σπουδων) , φυσικη στερεας κατάστασης 1 και 2, κβαντικη οπτικη,εφαρμογες της κβαντομηχανικης(υπαρχει ολοκληρη κατευθυνση)......τι συγκρινεις???επισης θερμοδυναμική θεωρεις τα μαθηματα γενικης φυσικης???ελα νταξει πλακα μου κανεις??στο φυσικο εκτος από αυτά εχει αλλα δυο μαθηματα στατιστικης φυσικης-θερμοδυναμικης.....αλλα μου φαινεται τωρα μετραμε ποιος την εχε μεγαλυτερη τη....γνωση....


Απο καθαρά μαθηματικά έχουμε ακόμα περισσότερα απο ότι φυσική . Γεωμετρία όχι αν και ήταν απο τα αγαπημένα μου μαθήματα !! :( Φυσικά και κάνουμε ανάλυση/άλγεβρα , Αλίμονο αν δεν κάναμε , δεν θα μπορούσαμε να λύσουμε ένα απλο πρόβλημα σε ηλεκτρικέ μηχανές ή συστήματα ηλ. ενέργειας που είναι καθαρά διανυσματική ανάλυση με μιγαδικούς/φάσορες κλπ ! Παράλληλα κάνουμε τα εξής σε ξεχωριστά εξαμηνιαία μαθήματα:
Γραμμική Άλγεβρα με άμεση εφαρμογή σε προγραμματισμό/Συστήματα Αυτοματισμού
Στατιστική, Πιθανότητες
Γραμμική Άλγεβρα
Διαφορικές Εξισώσεις
Αριθμητικές Μέθοδοι : Άμεσα χρησιμο σε προγραμματισμό, επίλυση προβλημάτων

και άλλα πολλά που δεν έχει νόημα να τα αριθμώ, Σε παραπέμπω στο πρόγραμμα σπουδών του τμήματος για να δεις αναλυτικά την ύλη των καθαρά μαθηματικών / φυσικών !!
καλα μιλας σοβαρα....σαφως και κανετε αναλυση αλλα σε καμια περιπτωση την αναλυση που κανουν στο μαθηματικο.....επισης αλγεβρα εννοεις τη γραμμικη μονο??για κοιτα λιγο εδώ...https://noether.math.uoa.gr/Undergra...opty3c7iaka-mathmata/ypo3c7reotika-mathmata-1
στην αλγεβρα κανουν θεωρια αριθμων, δακτυλιους κλπ....μη μιλησω για στατιστικη, αριθμητικες μεθόδους που αναφέρεις ....


Αντίστοιχα σε παραπέμπω στα ΠΣ των τμημάτων ΗΜΜΥ !
οσο και να το βλεπω αυτό που καταλαβαινω είναι ότι δεν υπαρχει συγκριση...σε καμια περιπτωση δεν αγγιζετε τη φυσικη και τα μαθηματικα όπως στα αντιστοιχα τμηματα (πολύ λογικο αφου ο σκοπος των ημμυ είναι διαφορετικος από αυτων των τμηματων)


Έχω φοιτήσει σε τμήμα ΗΜΜΥ και έχω γνωστούς απο θετικές επιστήμες με τους οποίους έχω ανταλλάξει απόψεις όσον αναφορά το ΠΣ και έχουμε καταλήξει ότι έχουμε σε πολλά απο αυτα κοινη ύλη ! Το ανέφερα το παραπάνω στο συνομιλητή γιατί απο ότι είδα στο προφίλ του δεν έχει φοιτήσει σε κανένα απο τα δυο τμηματα (ΗΜΜΥ ή μαθηματικό/φυσικό) !!
οκ .....(αν και ο npb το μαθηματικο εχει τελειωσει αν λες για αυτόν...)



Απο οτι φαίνεται είσαι εξαιρετικά ευέξαπτος και δεν παρατήρησες ότι το παρανγώ το είχα βάλει μέσα σε εισαγωγικά ("") και όταν βάζουμε κάτι μέσα σε εισαγωγικά έχει μεταφορική και όχι κυριολεκτική έννοια !
το ότι το εβαλες σε εισαγωγικα δε μου λεει κατι....

3) Όχι δεν είναι γι αυτό αλλά για τον απλό λόγο ότι τα εφαρμόζεις συνέχεια μέσα στο Πολυτεχνείο σε πρακτικά πράγματα και συνέχεια τα βρίσκεις μπροστά σου ! Αν δεν έχεις γερές βάσεις σε μαθηματικά/φυσική δεν πρόκειται να τελειώσεις τα εν λόγο τμήματα (Πολυτεχνικά) τον αιώνα τον άπαντα !!
4) Απαιτείται πρώτα μεταπτυχιακό σε αντίστοιχο τομέα !
3) θες να μου πεις ότι στο φυσικο η στο μ αθηματικο δεν τα χρησιμοποιείς συνεχεια? οσον αφορα στη δευτερη προταση συμφωνω απολυτως.....
4)ποιος το λεει αυτο?αυτό εχει να κανει καθαρα με τη χωρα στην οποια κανεις το αντιστοιχο μεταπτυχιακο...στην αμερικη για παράδειγμα σχεδόν παντα θα πρεπει να κανεις μεταπτυχιακο πριν το phd από οποια σχολη και αν εισαι....και μαλιστα προτιμουνται ατομα που εχουν σπουδασει σε αντιστοιχο τμημα με το μεταπτυχιακο...


Καταρχήν η ύλη είναι ίδια, για παράδειγμα Διαφορικές που συζητούσα πριν αρκετό καιρό με ένα φοιτητή μαθηματικού κάναμε τα ίδια ακριβώς. Έπειτα όχι δεν διδάσκονται με διαφορετικό τρόπο, τα αμιγώς μαθηματικά/φυσική διδάσκονται ακριβώς το ίδιο. Συγκεκριμένα στο τμήμα μου είχαμε παιδιά απο άλλες επιστήμες που επειδή είχαν το ίδιο μάθημα παρακολουθούσαν και σε εμας λόγο καλύτερου καθηγητή !
στο ειπα και εγω η υλη μπορει να είναι ιδια..αλλα από οσο μου εχει πει σπουδαστης των πολιτικων μηχανικων του εμπ στο πολυτεχνει δε δινουν τοσο βαση στο θεωρητικο υποβαθρο....μπορει να κανω και λαθος....


Εδω φίλε μου κάνεις ΤΕΡΑΣΤΙΟ φάουλ !! Φαίνεται να έχεις μεγαλη εμπάθεια που σε ορισμένες περιπτώσεις δε σε αφήνει να δεις την πραγματικότητα ! Η ανεργία στα τμήματα ΗΜΜΥ ειναι πολύ μικρή ακόμα και τώρα ! Τα κορυφαία τμήματα απο άποψης επαγγελματικής αποκατάστασης ανάμεσα στα πολυτεχνικά είναι αυτα των μηχανολόγων και των ηλεκτρολόγων , όπως ανέφερα και προηγουμένως εμπλέκονται σε όλα τα έργα που συμμετέχουν μηχανικοί ! Η ανεργία προ κρίσης σύμφωνα με στοιχεία της Public Issue για λογαριασμό του ΤΕΕ ήταν στο 9% και τώρα είναι γύρω στο 20% για τους συγκεκριμένους τομείς. Σε παραπέμπω εδω
Σου αναφέρω συγκεκριμένα ότι όλοι οι φίλοι/γνωστοί που αποφοίτησαν (μηχανολόγοι/ηλεκτρολόγοι) βρήκαν δουλειά με μέγιστη καθυστέρηση ενός 6μήνου.. και δεν μιλάω για 1 και 2 άτομα αλλά 15-20 γνωστους , φίλους και συναδέλφους μου και μάλιστα ακριβώς πάνω στο αντικείμενο σπουδών μας !
Προσωπικά βρήκα δουλειά εντος 5 μηνών απο τη στιγμή που αποφοίτησα σε εργοτάξιο αλλά λόγο στρατου δυστυχώς δεν μπορώ να πάω !
οκ σαφως το 90% που ανεφερα ηταν υπερβολή ...αλλα δεν πιστευω ότι στη σημερινη ελλαδα οι ηλεκτρολογοι εχουν πολύ χαμηλοτερη ανεργια από τους αποφοιτους θετικων επιστημων....

Ναι ισχύει ότι υπάρχει και το αντίθετο αλλά οχι οτι ειναι πιο εύκολο ! Όπως σου είπα απαιτείται και μεταπτυχιακός τίτλος στο σχετικό αντικείμενο για να γίνει το αντίθετο (δλδ έρευνα πάνω σε electrical/mechanicla/chemical κλπ engineering)
απαντησα πιο πανω....και στην αντιθετη περιπτωση απαιτείται μεταπτυχιακο (εξαρτάται τη χωρα)


Σου απάντησα παραπάνω με στατιστικά. Αναζήτησαν δουλειά ; Το ότι είναι άνεργοι 2 ηλεκτρολόγοι δεν σημαίνει ότι ο κλάδος πληττεται απο ανεργία, ενδεχομένως για προσωπικούς τους λόγους το απέφυγαν. Υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις και είναι ανθρώπινες !
σαφως 2 ανθρωποι δεν αποτελουν ικανο δειγμα.....οποτε ας το αφήσουμε ....

Δεν είπα αυτο και μην παρερμηνεύεις τα λόγια μου, Το ότι διδάσκονται στο μαθηματικό δεν δημαίνει ότι δεν γίνεται και στα Πολυτεχνικά τμήματα ! Δεν θα αδικήσω όπως είπα τα Πολυτεχνικά τμήματα μόνο και μόνο για να μη φανώ "αλλαζονικός" ή "υπερόπτης" .
δε σου ζηταω να αδικήσεις κανεναν...απλως αδικεις τα τμηματα θετικων επιστημων....ανωτερα μαθηματικα διδάσκονται σχεδόν σε όλα τα θετικα και τεχνολογικα τμηματα αει και τει....ανωτερα μαθηματικα είναι πολύ ευρυς εννοια....



Εξαρτάται απο ποιο τμήμα νιώθεις σιγουριά. Δεν βγαίνουν χαζοί φίλε μου απο τα πολυτεχνεία ούτε σκράπες !
τελειως λαθος....το ειπα και πιο πιανω αμα ηταν οσοι βγαζουν πολλα μορια να ηταν εξυπνοι οι γιατροι θα ηταν οι πιο εξυπνοι.....

Λάθος ! Για να πετύχεις αυτή τη ψηλή βάση σημαίνει ότι το είχες στόχο στη ζωή σου και αφωσιώθηκες για να το πετυχεις, πράγμα που σημαίνει ότι το έψαξες το θέμα και δεν το άφησες στην τύχη του του στύλ έπιασα 15Κ μόρια που μπάινω ; Ας μπω σε ότι πιάνω !! Δεν είναι τυχαίο ότι το 80% τουλάχιστον των φοιτητών σε ένα πολυτεχνικό τμήμα είναι αυτοί που είχαν ψώνιο με το αντικείμενο και αγαπούσαν αυτο το πράγμα απο μικροί (οι λεγόμενοι και στα απλα ελληνικά Geeks) ! Δεν αμφισβητώ ότι υπάρχει ένα ποσοστό που μπαίνει επειδή δεν έπιασε ιατρική, αλλά να είσαι σίγουρος ότι αν δεν σου αρέσει το αντικείμενο του μηχανικού θα τα βρεις μπαστούνια και ή θα τα παρατήσει ή δεν θα τελειώσει ποτέ !
παλι τελειως λαθος.....εσυ μονο σου πριν ειπες ότι πολλα παιδια περασαν ημμυ επειδή ηθελαν να ασχοληθουν πληροφορικη και το μετανιωσαν....το εβαλαν στοχο αλλα δεν το ειχαν πολυψαξει από ότι φαινεται....το 80% είναι κατά τη γνωμη μου υπερβολικο(όπως και το δικο μου 98% ) .....αρκετοι είναι αυτοι επισης που βγαζουν τοσα μορια και παρασύρονται από φροντιστηρια ,γονεις ,θειαδες......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,836 μηνύματα.
Με αφορμή το post του unπαικτable για το Τμήμα Φυσικής του ΕΚΠΑ:

Η φοίτηση στο Τμήμα Φυσικής είναι τετραετής και το πρόγραμμα σπουδών πραγματοποιείται με:

- την ολοκλήρωση ενός απαιτούμενου πυρήνα υποχρεωτικών μαθημάτων κορμού
- την επιλογή εξειδικευμένων μαθημάτων από την κατεύθυνση,
- την εργαστηριακή παιδεία
- την εκπόνηση διπλωματικής εργασίας (Προϋποθέσεις για εκπόνηση διπλωματικής εργασίας, Δήλωση Θέματος, Δήλωση Θέματος από άλλο Τμήμα)

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Ε.Κ.Π.Α.

Το Τμήμα Φυσικής συμμετέχει στο πρόγραμμα «Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Ε.Κ.Π.Α.».Σκοπός της Πρακτικής Άσκησης Φοιτητών είναι η εξοικείωση των φοιτητών με το αντικείμενο της μελλοντικής τους απασχόλησης, έτσι ώστε να κατανοήσουν τις συνθήκες εργασίας, τα πραγματικά προβλήματα και τις ιδιαιτερότητες της εργασίας, ώστε να γίνει ευκολότερη η μελλοντική ένταξή τους στο παραγωγικό σύστημα.

Κύριοι στόχοι της πρακτικής άσκησης είναι:

  • οι γνώσεις που αποκτούν οι φοιτητές να αξιοποιηθούν με εφαρμογή τους στην πράξη,
  • να δοθεί η δυνατότητα προσανατολισμού των φοιτητών προς εργασίες σχετικές με τις σπουδές τους,
  • η δημιουργία αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ του Πανεπιστημίου Αθηνών και μονάδων της παραγωγικής διαδικασίας της χώρας.

Οι φοιτητές απασχολούνται σε Φορείς και Επιχειρήσεις του Δημόσιου ή του Ιδιωτικού Τομέα, η συνολική διάρκεια απασχόλησής τους είναι 2 μήνες και η αμοιβή σε κάθε φοιτητή καθορίζεται από το Πρόγραμμα.

Αναλυτικότερα, το πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών του Τμήματος Φυσικής έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά στη δομή του:

• Στηρίζεται σε ένα βασικό κορμό είκοσι επτά υποχρεωτικών μαθημάτων (27) για όλους τους φοιτητές ανεξαρτήτως επιστημονικής κατεύθυνσης και τα οποία παρέχονται στα έξη (6) πρώτα εξάμηνα των σπουδών.

• Από τα είκοσι επτά μαθήματα κορμού, τα επτά (7) μαθήματα αφορούν μαθηματική παιδεία και μπορούν να χαρακτηρισθούν σαν μαθήματα υποστήριξης για τη σωστή και απρόσκοπτη διδασκαλία της Φυσικής Επιστήμης.
• Παρέχει υποχρεωτική “πειραματική” παιδεία σε όλους τους φοιτητές με έντεκα (11) εργαστήρια που αφορούν μαθήματα κορμού.
• Εισάγει το θεσμό των κατευθύνσεων που καλύπτουν τα ακόλουθα επιστημονικά πεδία βασικής και εφαρμοσμένης φυσικής.

  • Αστροφυσική, Αστρονομία, Μηχανική
  • Ηλεκτρονική / Υπολογιστές – Τηλεπικοινωνίες/ Αυτοματισμός
  • Φυσική Περιβάλλοντος – Μετεωρολογία
  • Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων
  • Φυσική Στερεάς Κατάστασης και Επιστήμη Υλικών
  • Εκπαίδευση
  • Γενικός Κύκλος

Προσφέρονται τα μαθήματα από άλλα Τμήματα ως μαθήματα επιλογής:

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης: Μέθοδοι Διδασκαλίας Φυσικής
Τμήμα Φυσικής/Μαθηματικών: Στοχαστικές διεργασίες στη Φυσική
Τμήμα Βιολογίας: Θέματα Σύγχρονης Κυτταρικής Βιολογίας
Τμήμα Μαθηματικών: Διαφορική Γεωμετρία και Εφαρμογές
Τμήμα Χημείας: Χημεία, Εργαστήριο Χημείας

  1. Εργαστήριο Φυσικής «Καίσαρ Δ.Αλεξόπουλος»
  2. Εργαστήριο Η/Υ και Πληροφορικής
  3. Εργαστήριο Μηχανολογίας και Σχεδίου
  4. Εργαστήριο Φυσικής Στερεάς Κατάστασης
  5. Εργαστήριο Πυρηνικής Φυσικής
  6. Εργαστήριο Αστρονομίας
  7. Εργαστήριο Αστροφυσικής
  8. Εργαστήριο Γεροσταθοπουλείου Πανεπιστημιακού Αστεροσκοπείου
  9. Εργαστήριο Μετεωρολογίας
  10. Εργαστήριο Ηλεκτρονικής

Το Τμήμα Φυσικής φιλοξενεί στους χώρους του:

  1. ΕΠΙ Φυσικής του Στερεού Φλοιού της Γης
  2. ΕΠΙ Επιταχυντικών Συστημάτων και Εφαρμογών
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

trapex

Νεοφερμένος

Ο trapex αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Επειδη το ποιος το παιζει τρελιτσα φαινεται ας παμε λιγο στο Φυσικο Αθηνας.
-Για να παρεις πτυχια εξεταζεσαι σε επτα υποχρεωτικα εργαστηριακα μαθηματα. Αρα οι φοιτητες φυσικης,που γουσταρουν το τμημα, θα αποκτησουν και γνωσεις εφαρμοσμενης φυσικης(αν σου κανει καλυτερα).
- Συνεχιζουμε με την μοριακη και ατομικη φυσικη που κοντεψε να με τυφλωσει. Στο φυσικο Αθηνας εχει υποχρεωτικο μαθημα στο τομεα Πυρηνικης την Ατομικη και Μοριακη Φυσικη, το οποιο μπορει να επιλεχθει και απο φοιτητες εκτος κατευθυνσης.
- Οσον αφορα την κβαντομηχανικη. Στο προγραμμα σπουδων υπαρχουν δυο μαθηματα που ονομαζονται Κβαντομηχανικη Ι, ΙΙ. Αμα βαλουμε μεσα ως κβαντομηχανικη και αυτα που λες εσυ η λιστα ξεφευγει, ιδιαιτερα στις κατευθυνσεις της Πυρηνικης και της Στερεας Καταστασης.
- Η θερμοδυναμικη συμπεριλαμβανεται σε δυο μαθηματα πρωτων εξαμηνων Φυσικη ΙΙ, Εισαγωγη Φυσικης Ατμοσφαιρας, ενω υπαρχουν και τα μαθηματα Στατιστικη Φυσικη Ι(υποχρεωτικο) και Στατιστικη Φυσικη ΙΙ(επιλογης).

Οποτε ας μην παμε να συγκρινουμε γνωσεις Γενικης Φυσικης και ποσο μαλλον γνωσεις Κβαντομηχανικης.

-Όταν δεν δέχεσαι ότι με τα μαθήματα (λιγα ή με διαφορετική φιλοσοφία διδασκαλίας κατ'εσε) φυσικής/μαθηματικών που έχει το τμήμα ΗΜΜΥ μπορεί ο απόφοιτος του να ισχυριστεί ότι έχει ισάξιες γνώσεις στο αντικέιμενο με ενα μαθηματικο/φυσικό τότε μην μου προβάλεις ως επιχείρημα τα 7 εργαστήρια ως πρακτική εφαρμογή για ευνόητους λόγους !
-Όπως ανέφερες μπορεί να επιλεχθεί , για πες μας και σε τι ποσοστό φοιτητών το επιλέγουν να έχουμε μια εικόνα των αποφοίτων και των γνώσεων στο αντικείμενο ..
- Σε ποιο πρόγραμμα σπουδών είδες κβαντομηχανική Ι , ΙΙ γιατι τα μαθηματα που είπα εγω (στερεα κατασταση υλης και υλικα 1,2) ειναι στο ΠΣ των ΗΜΜΥ, μήπως μπέρδεψες κάτι εδώ ;
-Μπράβο, Θερμοδυναμική όπως είπα έχουν και οι ΗΜΜΥ και ακόμα περισσότεροι οι μηχανολόγοι , τι μου το αναφέρεις όμως αυτό ;

παλι τελειως λαθος.....εσυ μονο σου πριν ειπες ότι πολλα παιδια περασαν ημμυ επειδή ηθελαν να ασχοληθουν πληροφορικη και το μετανιωσαν....το εβαλαν στοχο αλλα δεν το ειχαν πολυψαξει από ότι φαινεται....το 80% είναι κατά τη γνωμη μου υπερβολικο(όπως και το δικο μου 98% ) .....αρκετοι είναι αυτοι επισης που βγαζουν τοσα μορια και παρασύρονται από φροντιστηρια ,γονεις ,θειαδες......

Δεν είπα κάτι τέτοιο απο όσο θυμάμαι δηλαδή. Βρες το σε παρακαλώ και δείξε μου το.. :hmm:
Αν δεν το βρεις προφανώς ο ισχυρισμός σου περι τελείως λάθος δεν στέκει !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
το προβλημα και στην ΗΜΜΥ ειναι οτι κανουν αρκετα απ ολα...καταπιανονται με πολλα..μετα παιρνουν μεν μια κατευθυνση αλλα εχουν ενα σωρο επαγγελματικα σε τομεις που δεν ασχοληθηκαν ουσιαστικα...π.χ καποιος που δνε πηρε κατευθυνση πληροφορικης εχει ωστοσο δικαιωματα πληροφορικου με ποσα?με 8 με 9 μαθηματα πληροφορικης ; ...
ωστοσο ισχυει πως ιδιως η ΗΜΜΥ ΕΜΠ σου δινει ευελιξια για το μετα..αν δηλαδη δεν εχεις κατι στο νου σου απο πριν ακριβως
trapex τι ετος εισαι?

τελος παντων δεν υφισταται θεμα συζητησης..ξαναλεω οπως καποιος φοιτητης πληροφορικης που εχει σπουδασει καμια 6, 7 μαθηματα μαθηματικων και ποσα ακομα σε αλλα μαθηματα δεν μπορει να πει πως ειναι μαθηματικος αναλογως για τους αλλους...
ιδιως η ΗΜΜΥ ΕΜΠ (καμια απολυτως αλλη πολυτεχνικη σχολη δεν μπορει να το ισχυριστει αυτο)επειδη εχει ροη φυσικης και επιλογης φυσικου,μπορει να ισχυριστει πως εχει μια καλη γνωση της φυσικης ο αποφοιτος..αλλα ποσοι παιρνουν την (μιση) ροη?και τα επιλογης? εκτος των αλλων καποια μαθηματα απο αυτα εχουν ενα χαρακτηρα διαφορετικο,περισσοτερο εφαρμοσμενο.Για να μην αναφερουμε πως τελικα συγκριτικα με τις σχολες φυσικου και παλι ο συνολικος αριθμος ειναι μικρος.Εν ολιγοις ειναι οντως αστοχια να θελει να σπουδασει καποιος φυσικη και να βρισκεται στο πολυτεχνειο,θα πρεπε να ειναι αυτονοητο αυτο.

τα παιδια παντως που παιρνουν κατευθυνση πληροφορικης και θελουν να ασχοληθουν με τον κλαδο θα εχουν προβλημα..ειναι πλεον αναριθμητες οι σχολες πληροφορικης...οι φωστηρες ιδρυσαν απειρες σε καθε βουνο της πατριδας μας...βεβαιως οι καλες σχολες εν τελει δεν ειναι πολλες..και παλι ομως αυξησαν τον αριθμο εισακτεων...θα φανει και στον ΑΣΕΠ αυτο για τις θεσεις πληροφορικων...οι σχολες πληροφορικης ηταν η ιατρικη της πρωτης δεσμης την δεκαετια του 90...και συντομα ο αριθμος αυξηθηκε υπερμετρα..
σαν να μην εφτανε αυτο υπηρξε διαχωρισμος θεσεων για τον ΑΣΕΠ,για τις ιδιες θεσεις! σε ΑΕΙ και ΤΕΙ με διαφορετικα θεματα...με αποτελεσματα να χανονται θεσεις εκπαιδευτικων απο τα ΑΕΙ...αφου κατα κανονα ο πρωτος επιτυχοντας ΤΕΙ στον διαγωνισμο ηταν αρκετες μοναδες κατω αποτ ον τελευταιο επιτυχοντα των ΑΕΙ

η δε ιδιωτικη αγορα εχει σφιξει πολυ για ολους...τεραστιες εισροες αποφοιτων καλυπτουν θεσεις και το εξωτερικο δειχνει συντομα μονοδρομος...δεν τα βλεπω πραγματικα καθολου καλα τα πραγματα με τα μυαλα που κουβαλουσαν οσοι πηραν τις αποφασεις..οι χρυσες εποχες εχουν παρελθει μια δεκαετια τωρα...και απο δω και περα το πραγμα θα ζορισει απιστευτα...νομιζω αυτο ειναι το θεμα που πρεπει να εστιασει καποιος που θελει να απασχοληθει στον κλαδο της πληροφορικης,στην ελλαδα.Μακαρι ολοι να εχουν δουλειες εξω απο το σπιτι τους,αλλα η πραγματικοτητα αλλα λεει

ΥΣ να επανελθω στην εκπαιδευση; ποιος θυμαται τα 300ωρα σεμιναρια των 90'ς που διναν αδεια ασκησεως καθηγητη πληροφορικου στα σχολεια σε καθε ειδους ειδικοτητα!αυτα βεβαιως κοπηκανε,αλλα το 50%( ; ) των καθηγητων στα σχολεια προερχονται απο αυτην την πατεντα
αλλα ηδη ξεφευγει η κουβεντα..ας μεινουμε σε αυτα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

aergos

Δραστήριο μέλος

Ο aergos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 410 μηνύματα.
.........
.........
.........
.........
Σε παραπέμπω εδω

Μ' αρέσουν πολύ αυτά τα threads που τσακωνόμαστε για το ποιος την έχει μεγαλύτερη (την ειδικότητα). :D
Ας μπω κι εγώ για να υπερασπιστώ τη δική μου. :P

Το "εδώ" στο οποίο παραπέμπεις, παραπέμπει με τη σειρά του σε έρευνες του ΤΕΕ από τα έτη 2006, 2007 & 2009.
Ας πάρουμε αυτή του 2009 που είναι η πιο πρόσφατη και ας δούμε τι λέει :

σελ. 8
"Για το 65% των μηχανικών, από την απόκτηση της άδειας μέχρι και την εύρεση της πρώτης δουλειάς
μεσολάβησε διάστημα έως 6 μήνες...
Ταχύτερη είναι η ενσωμάτωση στην αγορά εργασίας των Ηλεκτρονικών :thumbup: (69% σε διάστημα έως 2
μήνες)"

σελ.10
"Επτά στους δέκα απασχολούμενους μηχανικούς (70%) εργάζονται στο αντικείμενο της
ειδικότητας
των σπουδών τους, ποσοστό σημαντικά αυξημένο στους Ηλεκτρονικούς :thumbup: (83%),"

σελ.18
"Ικανοποίηση συνολικά από την εργασία δηλώνει το 71% των μηχανικών...
Υψηλότερα είναι τα ποσοστά συνολικής ικανοποίησης από την εργασία στους Ηλεκτρονικούς :thumbup: (81%)"

σελ. 7
"Στο 7% καταγράφεται η ανεργία μεταξύ των διπλωματούχων μηχανικών...
Το ποσοστό ανεργίας εμφανίζει σημαντικές διακυμάνσεις, με το εντονότερο πρόβλημα να
καταγράφεται μεταξύ των Χημικών Μηχανικών (15%), των Μεταλλειολόγων (14%) και των
Ηλεκτρολόγων :down: (9%)...
Σε σύγκριση με την έρευνα του 2006 η αύξηση της ανεργίας καταγράφεται σημαντικά υψηλότερη του
μέσου όρου στις ειδικότητες των Ναυπηγών (6% από 0% το 2006) και των Ηλεκτρολόγων :down: (9% από
4% το 2006),"



8) :hello:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

trapex

Νεοφερμένος

Ο trapex αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Μ' αρέσουν πολύ αυτά τα threads που τσακωνόμαστε για το ποιος την έχει μεγαλύτερη (την ειδικότητα). :D
Ας μπω κι εγώ για να υπερασπιστώ τη δική μου. :P

Το "εδώ" στο οποίο παραπέμπεις, παραπέμπει με τη σειρά του σε έρευνες του ΤΕΕ από τα έτη 2006, 2007 & 2009.
Ας πάρουμε αυτή του 2009 που είναι η πιο πρόσφατη και ας δούμε τι λέει :

σελ. 8
"Για το 65% των μηχανικών, από την απόκτηση της άδειας μέχρι και την εύρεση της πρώτης δουλειάς
μεσολάβησε διάστημα έως 6 μήνες...
Ταχύτερη είναι η ενσωμάτωση στην αγορά εργασίας των Ηλεκτρονικών :thumbup: (69% σε διάστημα έως 2
μήνες)"

σελ.10
"Επτά στους δέκα απασχολούμενους μηχανικούς (70%) εργάζονται στο αντικείμενο της
ειδικότητας
των σπουδών τους, ποσοστό σημαντικά αυξημένο στους Ηλεκτρονικούς :thumbup: (83%),"

σελ.18
"Ικανοποίηση συνολικά από την εργασία δηλώνει το 71% των μηχανικών...
Υψηλότερα είναι τα ποσοστά συνολικής ικανοποίησης από την εργασία στους Ηλεκτρονικούς :thumbup: (81%)"

σελ. 7
"Στο 7% καταγράφεται η ανεργία μεταξύ των διπλωματούχων μηχανικών...
Το ποσοστό ανεργίας εμφανίζει σημαντικές διακυμάνσεις, με το εντονότερο πρόβλημα να
καταγράφεται μεταξύ των Χημικών Μηχανικών (15%), των Μεταλλειολόγων (14%) και των
Ηλεκτρολόγων :down: (9%)...
Σε σύγκριση με την έρευνα του 2006 η αύξηση της ανεργίας καταγράφεται σημαντικά υψηλότερη του
μέσου όρου στις ειδικότητες των Ναυπηγών (6% από 0% το 2006) και των Ηλεκτρολόγων :down: (9% από
4% το 2006),"



8) :hello:
Ναι που θες να καταλήξεις ;
9% ηταν το 2009 και τώρα πρέπει να είναι περι το 20% , δεν είπα κάτι διαφορετικό.. :hmm:
Πάλι το 20% είναι πολύ χαμηλό ποσοστό αν σκεφτούμε την εποχή που διανύουμε και συγκρίνουμε με άλλους κλάδους όπως τους εν λόγο μαθηματικο/φυσικό/βιολογία/φιλοσοφική που όλοι σχεδόν περιμένουν το δημόσιο.. !!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 594 μηνύματα.
-Όταν δεν δέχεσαι ότι με τα μαθήματα (λιγα ή με διαφορετική φιλοσοφία διδασκαλίας κατ'εσε) φυσικής/μαθηματικών που έχει το τμήμα ΗΜΜΥ μπορεί ο απόφοιτος του να ισχυριστεί ότι έχει ισάξιες γνώσεις στο αντικέιμενο με ενα μαθηματικο/φυσικό τότε μην μου προβάλεις ως επιχείρημα τα 7 εργαστήρια ως πρακτική εφαρμογή για ευνόητους λόγους !
-Όπως ανέφερες μπορεί να επιλεχθεί , για πες μας και σε τι ποσοστό φοιτητών το επιλέγουν να έχουμε μια εικόνα των αποφοίτων και των γνώσεων στο αντικείμενο ..
- Σε ποιο πρόγραμμα σπουδών είδες κβαντομηχανική Ι , ΙΙ γιατι τα μαθηματα που είπα εγω (στερεα κατασταση υλης και υλικα 1,2) ειναι στο ΠΣ των ΗΜΜΥ, μήπως μπέρδεψες κάτι εδώ ;
-Μπράβο, Θερμοδυναμική όπως είπα έχουν και οι ΗΜΜΥ και ακόμα περισσότεροι οι μηχανολόγοι , τι μου το αναφέρεις όμως αυτό ;



Δεν είπα κάτι τέτοιο απο όσο θυμάμαι δηλαδή. Βρες το σε παρακαλώ και δείξε μου το.. :hmm:
Αν δεν το βρεις προφανώς ο ισχυρισμός σου περι τελείως λάθος δεν στέκει !


το τι ποσοστο επιλεγει ένα μαθημα δεν εχει σχεση ... και ο unpaiktable και εγω σου ειπαμε ένα καρο μαθηματα που δενεχετε....κβαντομηχανική 1,2 υπαρχει στο φυσικο εκπα ....για αυτό σου μιλαει....θερμοδυναμική αναφέρεις δυο μαθηματα γενικης φυσικης.....στο φυσικο εκτος από αυτά υπαρχουν αλλα δυο που είναι εξειδικευμένα στη θερμοδυναμική....


ισως το ανεφερε καποιος άλλος ...οκ ...παρολα αυτά επιμενω στην προταση που σου ειπα και ας μην το πες εσυ.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr.Nipple

Νεοφερμένος

Ο Dr.Nipple αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Δεν καταλαβαινω ποιος ο λογος αντιπαραθεσης αφου και απο τις συγκεκριμενες σχολες ανεργοι θα καταληξετε.Μαθαινεις 2-3 ασκησεις παπαγαλε διοτι δεν μπορεις να τις κατανοησεις σε 2 νυχτες, γραφεις το 5 σου, παιρνεις πτυχιο και δουλευεις σε σουβλατζιδικο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

trapex

Νεοφερμένος

Ο trapex αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
το τι ποσοστο επιλεγει ένα μαθημα δεν εχει σχεση ... και ο unpaiktable και εγω σου ειπαμε ένα καρο μαθηματα που δενεχετε....κβαντομηχανική 1,2 υπαρχει στο φυσικο εκπα ....για αυτό σου μιλαει....θερμοδυναμική αναφέρεις δυο μαθηματα γενικης φυσικης.....στο φυσικο εκτος από αυτά υπαρχουν αλλα δυο που είναι εξειδικευμένα στη θερμοδυναμική....


ισως το ανεφερε καποιος άλλος ...οκ ...παρολα αυτά επιμενω στην προταση που σου ειπα και ας μην το πες εσυ.....

και εγω ειπα προηγουμένως ότι υπάρχουν 2 ξεχωριστά εξαμηνιαία μαθήματα κβαντομηχανικής στο ΗΜΜΥ και τα ανέφερα παραπάνω ! Θερμοδυναμική είναι 1 εξαμηνιαίο μάθημα πάλι στο πρώτο έτος στους ΗΜΜΥ , στους μηχανολόγους λογικά κάνουν περισσότερο !

Να μην επιμένεις στην πρόταση σου απο τη στιγμή που δεν το ανέφερα εγω ή κάποιος που δεν είναι ΗΜΜΥ γιατί πολύ απλά καταρρέει το επιχείρημα στο οποίο το στήριξες !

@Κομνηνέ δεν είμαι φοιτητής !

Τελος πάντων δεν έχει νόημα άλλο αυτη η "διαμάχη" και νομίζω κούρασε ! Ο κάθε ένας ξέρει τι γνώσεις έχει και το κρατάει για τον εαυτό του, εγω αυτο που ήθελα να θίξω ήταν ότι αν κάποιος αγαπάει μαθηματικά/φυσική σίγουρα θα βρεί άπλετα στο Πολυτεχνείο και ταυτόχρονα θα δει και τις εφαρμογές του.
Τώρα να συνεχίζουμε περι γνώσεων αποφοίτων δεν έχει νόημα ειδικά στην ελλάδα καθώς το επίπεδο γνώσεων που απαιτείται στον ελληνικό επαγγελματικό στίβο στον οποίο σταδιοδρομεί το 90% (δημόσιο,μεση εκπαίδευση) των αποφοίτων θετικών σχολών, δεν είναι και τόσο ψηλό και κάλλιστα ανταποκρίνεται και ο απόφοιτος Πολυτεχνείου σε αυτό.

τα παιδια παντως που παιρνουν κατευθυνση πληροφορικης και θελουν να ασχοληθουν με τον κλαδο θα εχουν προβλημα..ειναι πλεον αναριθμητες οι σχολες πληροφορικης...οι φωστηρες ιδρυσαν απειρες σε καθε βουνο της πατριδας μας...βεβαιως οι καλες σχολες εν τελει δεν ειναι πολλες..και παλι ομως αυξησαν τον αριθμο εισακτεων...θα φανει και στον ΑΣΕΠ αυτο για τις θεσεις πληροφορικων...οι σχολες πληροφορικης ηταν η ιατρικη της πρωτης δεσμης την δεκαετια του 90...και συντομα ο αριθμος αυξηθηκε υπερμετρα..
σαν να μην εφτανε αυτο υπηρξε διαχωρισμος θεσεων για τον ΑΣΕΠ,για τις ιδιες θεσεις! σε ΑΕΙ και ΤΕΙ με διαφορετικα θεματα...με αποτελεσματα να χανονται θεσεις εκπαιδευτικων απο τα ΑΕΙ...αφου κατα κανονα ο πρωτος επιτυχοντας ΤΕΙ στον διαγωνισμο ηταν αρκετες μοναδες κατω αποτ ον τελευταιο επιτυχοντα των ΑΕΙ

η δε ιδιωτικη αγορα εχει σφιξει πολυ για ολους...τεραστιες εισροες αποφοιτων καλυπτουν θεσεις και το εξωτερικο δειχνει συντομα μονοδρομος...δεν τα βλεπω πραγματικα καθολου καλα τα πραγματα με τα μυαλα που κουβαλουσαν οσοι πηραν τις αποφασεις..οι χρυσες εποχες εχουν παρελθει μια δεκαετια τωρα...και απο δω και περα το πραγμα θα ζορισει απιστευτα...νομιζω αυτο ειναι το θεμα που πρεπει να εστιασει καποιος που θελει να απασχοληθει στον κλαδο της πληροφορικης,στην ελλαδα.Μακαρι ολοι να εχουν δουλειες εξω απο το σπιτι τους,αλλα η πραγματικοτητα αλλα λεει
Παρ΄όλα αυτά που λες και ακούγονται λογικά και είναι αυτο που θα περίμενε ο καθενας καθώς πληροφορικάριος βγαίνει και απο το ιεκ κωλοπετινίτσας, οι στατιστικές δείχνουν άλλα !! συμφωνα με ΤΕΕ πάλι η ανεργία των ηλεκτρονικών μηχανικών είναι μηδαμινή, βέβαια δεν μας λεει σε τι δουλειές απασχολούνται και για τι ποσό (μπορεί να είναι πχ για 200 , 300 ευρω ή ευκαιριακές δουλειές και όχι μόνιμες).

Πάντως η λογική λέει ότι ο τομέας πληροφορική έχει τιγκάρει στην ελλάδα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
οι αλλες κατευθυνσεις ειναι ακομα χειροτερης απορροφησης ωστοσο,γι αυτο εστιασα σε αυτην
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr. No

Δραστήριο μέλος

Ο Dr. No αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Τώρα να συνεχίζουμε περι γνώσεων αποφοίτων δεν έχει νόημα ειδικά στην ελλάδα καθώς το επίπεδο γνώσεων που απαιτείται στον ελληνικό επαγγελματικό στίβο στον οποίο σταδιοδρομεί το 90% (δημόσιο,μεση εκπαίδευση) των αποφοίτων θετικών σχολών, δεν είναι και τόσο ψηλό και κάλλιστα ανταποκρίνεται και ο απόφοιτος Πολυτεχνείου σε αυτό.
.

Ούτως ή άλλως και αρκετοί πολυτεχνειάδες φαίνεται πώς γουστάρουν το καθηγητιλίκι και ανταπεξέρχονται μια χαρά. Εμένα τουλάχιστον ο χημικός μου στο λύκειο ήταν χημικός μηχανικός, οι οποίοι κατά τους χημικούς δεν έχουν ιδέα από χημεία. Αλλά χρόνια κρατάει αυτή η κολόνια στο Ελλάντα (η ευγενής διαμάχη του ποιός την έχει μεγαλύτερη) και δεν φαίνεται να αλλάζει κάτι, στο εγγύς μέλλον τουλάχιστον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,836 μηνύματα.
κλάδους όπως τους εν λόγο μαθηματικο/φυσικό/βιολογία/φιλοσοφική που όλοι σχεδόν περιμένουν το δημόσιο.. !!

Γιατί είναι κατακριτέο; :hmm: Αν δεν κάνω λάθος, αρκετοί πτυχιούχοι Πολυτεχνείου επιθυμούν εν τέλει και αυτοί μια θέση στο δημόσιο.

Κομνηνέ τα λες πολύ σωστά. Δεν βλέπω κανέναν να προβληματίζεται με τα 35 Τμήματα που έχουν ως βασική επιστήμη την Πληροφορική. :hmm: Πού στο διάολο θα απορροφηθούν όλοι αυτοί όταν με μεταπτυχιακές σπουδές τους συναγωνίζονται και απόφοιτοι άλλων επιστημών;

Δεν καταλαβαινω ποιος ο λογος αντιπαραθεσης αφου και απο τις συγκεκριμενες σχολες ανεργοι θα καταληξετε.Μαθαινεις 2-3 ασκησεις παπαγαλε διοτι δεν μπορεις να τις κατανοησεις σε 2 νυχτες, γραφεις το 5 σου, παιρνεις πτυχιο και δουλευεις σε σουβλατζιδικο.

Στα δικά σου λημέρια τι ακριβώς κάνετε; Σκονάκι και τις ασκήσεις με τη λύση τους, στην Ιατρική Στατιστική; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
δες το αλλιως...με τοσους αποφοιτους πρεπει να εισαι αστερι για να επιβιωσεις στον ιδιωτικο τομεα

σε δεκα χρονια θα ριχνουμε στα αυτια τους ινδους και λοιπους

ελπιζω οχι σε μεροκαματα:D

το θετικο με την πληροφορικη ειναι πως εχει πολλα πεδια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

unπαικτable

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο unπαικτable αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 963 μηνύματα.
-Όταν δεν δέχεσαι ότι με τα μαθήματα (λιγα ή με διαφορετική φιλοσοφία διδασκαλίας κατ'εσε) φυσικής/μαθηματικών που έχει το τμήμα ΗΜΜΥ μπορεί ο απόφοιτος του να ισχυριστεί ότι έχει ισάξιες γνώσεις στο αντικέιμενο με ενα μαθηματικο/φυσικό τότε μην μου προβάλεις ως επιχείρημα τα 7 εργαστήρια ως πρακτική εφαρμογή για ευνόητους λόγους !

Ειδες που ερχεσαι στα λογια μας. Το γεγονος οτι το Φυσικο εχει επτα σιγουρα εργαστηρια δεν κανει τον φυσικο ηλεκτρολογο ή ηλεκτρονικο, οπως και εσυ επειδη εχεις δεκα μαθηματα φυσικης, και ως επι το πλειστον εφαρμογες της φυσικης, δεν εισαι φυσικος.

-Όπως ανέφερες μπορεί να επιλεχθεί , για πες μας και σε τι ποσοστό φοιτητών το επιλέγουν να έχουμε μια εικόνα των αποφοίτων και των γνώσεων στο αντικείμενο ..

Ειναι γεγονος πως το μαθημα δεν επιλεγεται ιδιαιτερα απο ατομα εκτος κατευθυνσης Πυρηνικης, οπου ειναι υποχρεωτικο.

- Σε ποιο πρόγραμμα σπουδών είδες κβαντομηχανική Ι , ΙΙ γιατι τα μαθηματα που είπα εγω (στερεα κατασταση υλης και υλικα 1,2) ειναι στο ΠΣ των ΗΜΜΥ, μήπως μπέρδεψες κάτι εδώ ;

Στην αρχη του μυνηματος μου εγραψα πως αναφερομαι στο τμημα Φυσικης Αθηνας οποτε στο ΠΣ αυτου του τμηματος αναφερομαι.
Οσον αφορα αυτο που βαφτιζεις εσυ Μοριακη Φυσικη στο Φυσικο υπαρχουν δυο μαθηματα που εχουν σχεση με το αντικειμενο(υλικα) και λεγονται Καταστασεις και Ιδιοτητες της Υλης και Εισαγωγη στην Φυσικη Στερεας Καταστασης.
Και βεβαια υπαρχει και η κατευθυνση Φυσικης Στερεας Καταστασης οπου ασχολειται με αμιγως θεματα Επιστημς Υλικων.

-Μπράβο, Θερμοδυναμική όπως είπα έχουν και οι ΗΜΜΥ και ακόμα περισσότεροι οι μηχανολόγοι , τι μου το αναφέρεις όμως αυτό ;

Εγω σου ανεφερα τεσσερα μαθηματα(εκ των οπιων δυο καθαρα Θερμοδυναμικης) για να σου πω οτι δεν ξερεις καλυτερη θερμοδυναμικη απο τον Φυσικο. Λογικο ειναι ο Μηχανολογος να ξερει καλυτερα θερμοδυναμικη και της εφαρμογες της αφου σχεδον ολη του η δουλεια ειναι μηχανες εσωτερικης καυσης.

και εγω ειπα προηγουμένως ότι υπάρχουν 2 ξεχωριστά εξαμηνιαία μαθήματα κβαντομηχανικής στο ΗΜΜΥ και τα ανέφερα παραπάνω ! Θερμοδυναμική είναι 1 εξαμηνιαίο μάθημα πάλι στο πρώτο έτος στους ΗΜΜΥ , στους μηχανολόγους λογικά κάνουν περισσότερο !

Να μην επιμένεις στην πρόταση σου απο τη στιγμή που δεν το ανέφερα εγω ή κάποιος που δεν είναι ΗΜΜΥ γιατί πολύ απλά καταρρέει το επιχείρημα στο οποίο το στήριξες !

Μπαινω και ξαναμπαινω στην σελιδα του ΗΜΜΥ ΕΜΠ και προσπαθω να βρω τα δυο εξαμηνιαια μαθηματα Κβαντομηχανικης(εκτος αμα θεωρεις μαθημα Κβαντο την Φυσικη ΙΙΙ) οπως επισης και την Θερμοδυναμικη.

Σε αυτο που θελω να καταληξω ειναι οτι μαλλον εσυ εχεις κομπλεξ "ανωτεροτητας" θεωρωντας πως ξερεις καλυτερη Φυσικη(μεχρι και Συγχρονη) σε σχεση με εναν φυσικο. Εγω δεν διατιθεμαι να αποδειξω πως δεν ειμαι ελεφαντας και οτι οπως ενας φυσικος δεν θα φτιαξει μια ηλεκτρικη εγκατασταση ετσι και ο ΗΜΜΥτης δεν θα μπει στο εργαστηριο για να μπορεσει να συγκρατησει και να μελετησει την αντιυλη ή την υπεραγωγιμοτητα καποιων υλικων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
Ούτως ή άλλως και αρκετοί πολυτεχνειάδες φαίνεται πώς γουστάρουν το καθηγητιλίκι και ανταπεξέρχονται μια χαρά. Εμένα τουλάχιστον ο χημικός μου στο λύκειο ήταν χημικός μηχανικός, οι οποίοι κατά τους χημικούς δεν έχουν ιδέα από χημεία. Αλλά χρόνια κρατάει αυτή η κολόνια στο Ελλάντα (η ευγενής διαμάχη του ποιός την έχει μεγαλύτερη) και δεν φαίνεται να αλλάζει κάτι, στο εγγύς μέλλον τουλάχιστον.

σε επιπεδο σχολειου και ο φιλολογος με ενα τριμηνο διαβασμα μπορει να διδαξει βιολογια αλλα και οτι μαθημα θετικης υπαρχει στο γυμνασιο ακομα και πρωτη λυκειου

επισης απαντες με λιγους μηνες σεμιναρια γινονται δασκαλοι

αλλα προφανως δεν προκειται περι αυτου,σωστα;:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
και εν τελει να πουμε την μεγαλη αληθεια;ολο το ζουμι ειναι το παθος με κατι

αν ειναι αυτο παλαιοντολογια...done
αν ειναι οι υπολογιστες;done

φυσικη done
ιστορικο; μια χαρα!
το θεμα ειναι να χεις αγαπη με κατι...να ασχολεισαι οχι με αγγαρεια,αλλα απο αγαπη!μονο τοτε πιστευω εχεις πολυ καλες πιθανοτητες να γινεις καλος
αυτο ειναι ολο
εκει ειναι το ζουμι παιδια.ολα τ αλλα δεν εχουν ουτε νοημα ουτε λογικη

το δυστυχημα ειναι πως η συντριπτικη πλειονοτητα στα 18 και στα 19 δεν ξερει τι αρεσει πραγματικα...εκει ειναι και το λαθος της εκπαιδευσης μας..απο εκει ξεκινανε ολα
βεβαιως παρατηρουμε καποιους αριστουχους να επιλεγουν μαθηματικα,πληροφορικες,φυσικα,κατι που σημαινει πολλα!σημαινει ικανοτητα και παθος! σπουδαιο πραμα αν μη τι αλλο
οποτε αν με ρωτουσατε
καποιος με αγαπη στην φυσικη δεν ειναι φυσιολογικο πιστευω να παει ΗΜΜΥ ΕΜΠ.δεν εχει λογικη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Αν θες να σπουδάσεις μαθηματικά πας μαθηματικό.
Αν θες να σπουδάσεις φυσική πας φυσικό.
Αν θες να σπουδάσεις χημεία πας χημικό.
Αν θες να σπουδάσεις πληροφορική πας πληροφορική.

Φυσικά επειδή πας σε μια σχολή που κάνει λίγο από όλα και μπορεί να χει περισσότερα μαθήματα αυτό δε σημαίνει κι ότι θα κάνεις τα ίδια. Συγκεκριμένα σε πολυτεχνικές σχολές τα μαθηματικά και η φυσική μαθαίνονται ως εργαλείο για κάτι άλλο, όχι ως αυτοσκοπός. Στο μαθηματικό και το φυσικό αντίστοιχα μαθαίνονται ως επιστήμη. Άλλο το ένα άλλο το άλλο.

Ας πούμε δεν έχει αναρωτηθεί κανείς γιατί η ανάλυση μιας μεταβλητής σε όλα τα τμήματα πλην μαθηματικών διδάσκονται ως "Ανάλυση Ι" σε ένα εξάμηνο ενώ στα μαθηματικά τμήματα σπάει σε "Απειροστικός Ι" και "Απειροστικός ΙΙ";
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

trapex

Νεοφερμένος

Ο trapex αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Γιατί είναι κατακριτέο; :hmm: Αν δεν κάνω λάθος, αρκετοί πτυχιούχοι Πολυτεχνείου επιθυμούν εν τέλει και αυτοί μια θέση στο δημόσιο.

Είναι κατακριτέο γιατί μια ολόκληρη γεννιά γαλουχηθηκε με όραμα να μπει στο Δημόσιο . Με αυτή λοιπον τη νοοτροπία οι απόφοιτοι θετικών σχολών δεν έχουν αλλη διέξοδο στην Ελλάδα πέραν του δημοσίου.
Οι Διπλ. Μηχανικοί ως επι το πλείστον δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μαρξ Βεμπερ

Νεοφερμένος

Ο Μαρξ Βεμπερ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Ανακρίβειες? Μπορεί να έχεις διαφορετική άποψη αλλά δεν είναι ανακρίβειες αυτά που γράφω.

Όταν λέμε ότι κάποιος λατρεύει την φυσική, δεν εννοούμε ότι θέλει να κάνει μέχρι θανάτου ηλεκτρικά κυκλώματα, ηλεκτρομαγνητικά πεδία και φυσική Ι και ΙΙ. Φαντάζομαι υπάρχουν ΔΕΚΑΔΕΣ άλλα φαινόμενα που κάνουν στα τμήματα φυσικού, ενώ στους ηλεκτρολόγους θα ασχοληθεί μόνο με το ΡΕΥΜΑ, και συμπυκνωμένα ότι κάνει στα 2 μαθήματα φυσικής που αλλάζει φαινόμενο κάθε μάθημα δηλαδή μηδαμινή εμβάθυνση. Εγώ βλέπω τεράστια διαφορά.

Μαθηματικά όντως, έχουμε πολλά μαθήματα. Όμως αυτά είναι κυρίως εφαρμοσμένα, και δεν κάνουμε σε μεγάλο βάθος όσα δεν χρειαζόμαστε. Γραμμική άλγεβρα, Ανάλυση, Εφαρμοσμένη αριθμητική ανάλυση, Διαφορικές, Μιγαδικές, Πιθανότητα και Στατιστική κλπ, έχουμε αρκετά μαθηματικά αλλά δεν νομίζω να έχουμε το ίδιο υπόβαθρο με τις γνώσεις ενός μαθηματικού. Ένας που αγαπάει τα μαθηματικά γιατί να θέλει να κάνει παλούκια μαθήματα άσχετα με το ενδιαφέρον του όπως Πεδία, Κυκλώματα, Java κλπ?

Το σκεπτικό σου μου θυμίζει καθηγητή στο λύκειο που είπε "Τα πάντα είναι μαθηματικά". Και έτσι όπως τα γράφεις εγώ καταλαβαίνω ΗΜΜΥ ισούται με "τα πάντα", όλοι όσοι αγαπάνε κάτι από αυτό που κάνουν στο τμήμα του ΗΜΜΥ πρέπει να πάνε εκεί!

Τα μαθηματικά που αναφέρονται γίνονται σε όλες τις σχολές του εμπ και ειναι μηδαμινα σε σχεση με αυτα του μαθηματικου !Ανακριβεια ειναι να λες σε ενα παιδι που του αρεσει η φυσικη να παει ημμυ και σε ενα παιδι που του αρεσουν τα μαθζ να παει παλι ημμυ ελεος δηλαδη.....Ακομα η φυσικη Ι και ΙΙ ειναι επιπεδου λυκειου με λιγο παραπαναω μαθηματικα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
@Κομνηνός, άμα το συγκεκριμένο άτομο τον ενδιαφέρει ο βιοπορισμός του μετά το πέρας της σχολής, δεν θα του βγει σε καλό να διαλέξει το πάθος του.

Στον φίλο τον ΗΜΜΥ (κι εγώ εκεί είμαι αλλά ακόμα νουμπάς φοιτητής :P ), το πιο πιθανό είναι πως γνωρίζει άτομα που μπήκαν στη ΣΘΕ επειδή δεν έπιασαν πολυτεχνείο/ιατρική, οπότε δεν είχαν μεράκι με το αντικείμενο. Βέβαια υπάρχει και το ενδεχόμενο να μπήκαν με μεράκι και να "βαρέθηκαν" το αντικείμενο, είτε επειδή δεν ήταν αυτό που φανταζόντουσαν είτε επειδή απλά τους κούρασε το πήξιμο με τον συγκεκριμένο κλάδο. Λογικό, κι αυτός είναι ένας λόγος που δεν σου βγαίνει σε καλό να πηγαίνεις στη σχολή της λυκειακής σου γκαύλας.
Αλλά όταν συγκρίνεις έναν πολυτεχνίτη μ' έναν πωρωμένο μαθηματικό/φυσικό/πληροφορικό, το θεωρώ αυτονόητο πως ο δεύτερος θα έχει καλύτερες γνώσεις στον κλάδο του, εκτός αν περιορίσεις την σύγκριση σε κυκλώματα/ηλεκτρονική/ψηφιακά/ΗΜ πεδίο/ανάλυση σήματος ας πούμε!

@Μαρξ :D :D :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top