Ερώτηση για τα Λατινικά (πάλι)

melina_51

Νεοφερμένο μέλος

Η melina_51 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Λοιπόν θεωρητική γ' λυκείου εδώ, δεν πάω φροντιστήριο στα λατινικά αλλά από το καλοκαίρι έχω αρχίσει να διαβάζω από ένα βοήθημα (ελληνοεκδοτική). Όλα καλά μου φαίνονταν αλλά τώρα που άρχισαν τα σχολεία έχω χαθεί εντελώς: στη σύνταξη που κάνουμε στο σχολείο η καθηγήτρια μας λέει διαφορετικούς χαρακτηρισμούς (για εμπρόθετους, αφαιρετικές, μετοχές κλπ). Και δεν λέω οκ κάποια πράγματα είναι αμφιλεγόμενα, αλλά τελικά με τι γνώμονα διορθώνουν στις πανελλήνιες; Ακόμα και αυτοί που παν φροντιστήριο έχουν μάθει κάποια πράγματα διαφορετικά. Εγώ γενικά συμβουλεύομαι και το study for exams αλλά μας είπε η καθηγήτρια ότι είναι και αυτό φροντιστηριακό κ έχει λάθη. Έχω ψιλοαγχωθεί γιατί τα λατινικά τα είχα για στάνταρ μάθημα, ό,τι μάθεις γράφεις, αλλά τώρα δεν ξέρω καν τι πρέπει να μάθω... Αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει θα το εκτιμούσα πολύ.
 

Reader

Διάσημο μέλος

Η Reader αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 2.526 μηνύματα.
Λοιπόν θεωρητική γ' λυκείου εδώ, δεν πάω φροντιστήριο στα λατινικά αλλά από το καλοκαίρι έχω αρχίσει να διαβάζω από ένα βοήθημα (ελληνοεκδοτική). Όλα καλά μου φαίνονταν αλλά τώρα που άρχισαν τα σχολεία έχω χαθεί εντελώς: στη σύνταξη που κάνουμε στο σχολείο η καθηγήτρια μας λέει διαφορετικούς χαρακτηρισμούς (για εμπρόθετους, αφαιρετικές, μετοχές κλπ). Και δεν λέω οκ κάποια πράγματα είναι αμφιλεγόμενα, αλλά τελικά με τι γνώμονα διορθώνουν στις πανελλήνιες; Ακόμα και αυτοί που παν φροντιστήριο έχουν μάθει κάποια πράγματα διαφορετικά. Εγώ γενικά συμβουλεύομαι και το study for exams αλλά μας είπε η καθηγήτρια ότι είναι και αυτό φροντιστηριακό κ έχει λάθη. Έχω ψιλοαγχωθεί γιατί τα λατινικά τα είχα για στάνταρ μάθημα, ό,τι μάθεις γράφεις, αλλά τώρα δεν ξέρω καν τι πρέπει να μάθω... Αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει θα το εκτιμούσα πολύ.
Από προσωπική εμπειρία, κανένας καθηγητής δεν είχε πρόβλημα με τους διαφορετικούς χαρακτηρισμούς.
 

melina_51

Νεοφερμένο μέλος

Η melina_51 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Από προσωπική εμπειρία, κανένας καθηγητής δεν είχε πρόβλημα με τους διαφορετικούς χαρακτηρισμούς.
στις πανελλήνιες όμως θέλουν πολύ συγκεκριμένα πράγματα ή δέχονται και τις διαφορετικές εκδοχές;
 

melina_51

Νεοφερμένο μέλος

Η melina_51 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Μπορείς να δώσεις κάποιο παράδειγμα;
πχ η μετοχή aversos στην πρόταση Tum Cacus pastor, fretus viribus, boves quosdam in speluncam caudis traxit aversos στο βοήθημα χαρακτηρίζεται χονική/επιθετική, και το ίδιο μου είπαν κάποια παιδιά ότι τους είπαν στο φροντιστήριο. αλλά στο σχολείο μας είπαν πως είναι επιρρηματικό κατηγορούμενο του τρόπου
 

constansn

Δραστήριο μέλος

Η constansn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 624 μηνύματα.
Οτιδήποτε υπάρχει στα σχολικά βιβλία ή προκύπτει από αυτά θεωρείται σωστό. Ψάξε, επίσης, στο διαδίκτυο το βιβλίο του καθηγητή, δεν έχει αναλυτική σύνταξη αλλά αναφέρει κάποια πράγματα. Επίσης, και αν θες απαντάς, ποιος είναι ο στόχος σου, με τι βαθμό θα ήσουν ευχαριστημένη στα λατινικάς
 

Κάμπια

Διάσημο μέλος

Η Κάμπια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2.303 μηνύματα.
πχ η μετοχή aversos στην πρόταση Tum Cacus pastor, fretus viribus, boves quosdam in speluncam caudis traxit aversos στο βοήθημα χαρακτηρίζεται χονική/επιθετική, και το ίδιο μου είπαν κάποια παιδιά ότι τους είπαν στο φροντιστήριο. αλλά στο σχολείο μας είπαν πως είναι επιρρηματικό κατηγορούμενο του τρόπου
Στο study τι λέει;
 

melina_51

Νεοφερμένο μέλος

Η melina_51 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Οτιδήποτε υπάρχει στα σχολικά βιβλία ή προκύπτει από αυτά θεωρείται σωστό. Ψάξε, επίσης, στο διαδίκτυο το βιβλίο του καθηγητή, δεν έχει αναλυτική σύνταξη αλλά αναφέρει κάποια πράγματα. Επίσης, και αν θες απαντάς, ποιος είναι ο στόχος σου, με τι βαθμό θα ήσουν ευχαριστημένη στα λατινικάς
Ευχαριστώ, θα ψάξω το βιβλίο καθηγητή, απλά γενικά το κακό είναι ότι στο σχολικό βιβλίο δεν λέει σχεδόν τίποτα, ούτε καν τη μετάφραση (για εμένα αυτό είναι αδιανόητο. εφόσον ζητείται στις πανελλήνιες, θα έπρεπε να υπάρχει στο βιβλίο). Τέλος πάντων, εγώ στοχεύω για ψυχολογία στο απθ, και θα ήθελα τουλάχιστον ένα 19 στα λατινικά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Στο study τι λέει;
αν δεν απατώμαι την χαρακτηρίζει επιθετική μετοχή ως επιρρηματικό κατηγορούμενο. Στην προκειμένη βγάζεις άκρη, αλλά υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που διαφωνούν 100% το study με το βοήθημα (πχ στο studyforexams χαρακτηρίζει έναν προσδιορισμό επιθετικό κ στο βοήθημα κατηγορηματικό). Και μετά έρχεται κ η καθηγήτρια στο σχολείο που μπορεί να στο πει παράθεση 😂
 

Reader

Διάσημο μέλος

Η Reader αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 2.526 μηνύματα.
στις πανελλήνιες όμως θέλουν πολύ συγκεκριμένα πράγματα ή δέχονται και τις διαφορετικές εκδοχές;
Δέχονται και τις διαφορετικές εκδοχές,τουλάχιστον έτσι μας έλεγαν όλοι οι καθηγητές.
πχ η μετοχή aversos στην πρόταση Tum Cacus pastor, fretus viribus, boves quosdam in speluncam caudis traxit aversos στο βοήθημα χαρακτηρίζεται χονική/επιθετική, και το ίδιο μου είπαν κάποια παιδιά ότι τους είπαν στο φροντιστήριο. αλλά στο σχολείο μας είπαν πως είναι επιρρηματικό κατηγορούμενο του τρόπου
Ισχύουν και τα δύο. Ό,τι και να γράψεις είναι σωστό.

Και επειδή λες πως διαβάζεις από το study4exams, πρόσεχε πολύ. Με το που αρχίζουν οι πανελλήνιες, κατεβάζουν το σάιτ, και μπορείς να μπεις μόνο όταν τελειώσουν. Είχα μπει μια μέρα πριν τα λατινικά να ξαναρίξω μια ματιά στις μεταφράσεις και έτσι το έμαθα.
 

Κάμπια

Διάσημο μέλος

Η Κάμπια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2.303 μηνύματα.
Ευχαριστώ, θα ψάξω το βιβλίο καθηγητή, απλά γενικά το κακό είναι ότι στο σχολικό βιβλίο δεν λέει σχεδόν τίποτα, ούτε καν τη μετάφραση (για εμένα αυτό είναι αδιανόητο. εφόσον ζητείται στις πανελλήνιες, θα έπρεπε να υπάρχει στο βιβλίο). Τέλος πάντων, εγώ στοχεύω για ψυχολογία στο απθ, και θα ήθελα τουλάχιστον ένα 19 στα λατινικά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


αν δεν απατώμαι την χαρακτηρίζει επιθετική μετοχή ως επιρρηματικό κατηγορούμενο. Στην προκειμένη βγάζεις άκρη, αλλά υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που διαφωνούν 100% το study με το βοήθημα (πχ στο studyforexams χαρακτηρίζει έναν προσδιορισμό επιθετικό κ στο βοήθημα κατηγορηματικό). Και μετά έρχεται κ η καθηγήτρια στο σχολείο που μπορεί να στο πει παράθεση 😂
Εγώ σου προτείνω να ακούς το φροντιστήριο. Οι καθηγητές του σχολείου είναι αρκετά επίφοβοι
 

melina_51

Νεοφερμένο μέλος

Η melina_51 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Δέχονται και τις διαφορετικές εκδοχές,τουλάχιστον έτσι μας έλεγαν όλοι οι καθηγητές.

Ισχύουν και τα δύο. Ό,τι και να γράψεις είναι σωστό.

Και επειδή λες πως διαβάζεις από το study4exams, πρόσεχε πολύ. Με το που αρχίζουν οι πανελλήνιες, κατεβάζουν το σάιτ, και μπορείς να μπεις μόνο όταν τελειώσουν. Είχα μπει μια μέρα πριν τα λατινικά να ξαναρίξω μια ματιά στις μεταφράσεις και έτσι το έμαθα.
Οκ, ευχαριστώ πολύ, δεν το ήξερα
 

constansn

Δραστήριο μέλος

Η constansn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 624 μηνύματα.
πχ η μετοχή aversos στην πρόταση Tum Cacus pastor, fretus viribus, boves quosdam in speluncam caudis traxit aversos στο βοήθημα χαρακτηρίζεται χονική/επιθετική, και το ίδιο μου είπαν κάποια παιδιά ότι τους είπαν στο φροντιστήριο. αλλά στο σχολείο μας είπαν πως είναι επιρρηματικό κατηγορούμενο του τρόπου
Οι δύο απόψεις δεν είναι τόσο αντικρουόμενες νομίζεις. Εξηγώ. Το aversos είναι αδιαμφισβήτητα μετοχή. Όταν αναγνωρίζουμε επιθετική μετοχή ο χαρακτηρισμός αυτός δεν επαρκεί γιατί μια επιθετική μετοχή μπορεί να λειτουργήσει ως επιθετικός προσδιορισμός ή κάτι άλλο. Ο χαρακτηρισμός ως επιρρηματικο κατηγορούμενο του τρόπου πρέπει να προέρχεται από το βιβλίο του Κανελλόπουλου (δεν σε αφορά εσένα είναι για φιλολόγους)
Ευχαριστώ, θα ψάξω το βιβλίο καθηγητή, απλά γενικά το κακό είναι ότι στο σχολικό βιβλίο δεν λέει σχεδόν τίποτα, ούτε καν τη μετάφραση (για εμένα αυτό είναι αδιανόητο. εφόσον ζητείται στις πανελλήνιες, θα έπρεπε να υπάρχει στο βιβλίο). Τέλος πάντων, εγώ στοχεύω για ψυχολογία στο απθ, και θα ήθελα τουλάχιστον ένα 19 στα λατινικά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


αν δεν απατώμαι την χαρακτηρίζει επιθετική μετοχή ως επιρρηματικό κατηγορούμενο. Στην προκειμένη βγάζεις άκρη, αλλά υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που διαφωνούν 100% το study με το βοήθημα (πχ στο studyforexams χαρακτηρίζει έναν προσδιορισμό επιθετικό κ στο βοήθημα κατηγορηματικό). Και μετά έρχεται κ η καθηγήτρια στο σχολείο που μπορεί να στο πει παράθεση 😂
Το βιβλίο του καθηγητή έχει μέσα μετάφραση. Τώρα για τα υπόλοιπα σε καταλαβαίνω αλλά είναι αρκετά τα προβληματικά σημεία. Τα λατινικά είναι μάθημα της λεπτομέρειας. Το μόνο καλό είναι ότι αποκλείεται να μπουν στις εξετάσεις όλα τα προβληματικά σημεία μαζί.
 

Viktoriaki

Νεοφερμένο μέλος

Η Viktoriaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 18 μηνύματα.

kost1a

Νεοφερμένο μέλος

Ο kost1a αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Υπάρχει πιθανότητα να πέσει φέτος μεταγραφή δευτερεουσων προτάσεων σε μετοχικές φράσεις ; Η δεν μπαίνουν πια αυτά
 

smarw

Δραστήριο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 488 μηνύματα.
όλα μπορεί να πέσουν
 

smarw

Δραστήριο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 488 μηνύματα.

kost1a

Νεοφερμένο μέλος

Ο kost1a αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 56 μηνύματα.

Κάμπια

Διάσημο μέλος

Η Κάμπια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2.303 μηνύματα.
Γενικά μην σκέφτεστε έτσι. Τα πάντα είναι πιθανά. Να τα έχετε όλα διαβασμένα γιατί δεν ξέρετε από πού θα σας βρει.
 

kost1a

Νεοφερμένο μέλος

Ο kost1a αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 56 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top