melina_51
Νεοφερμένο μέλος
Η melina_51 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 34 μηνύματα.

30-09-24

14:47
Λοιπόν θεωρητική γ' λυκείου εδώ, δεν πάω φροντιστήριο στα λατινικά αλλά από το καλοκαίρι έχω αρχίσει να διαβάζω από ένα βοήθημα (ελληνοεκδοτική). Όλα καλά μου φαίνονταν αλλά τώρα που άρχισαν τα σχολεία έχω χαθεί εντελώς: στη σύνταξη που κάνουμε στο σχολείο η καθηγήτρια μας λέει διαφορετικούς χαρακτηρισμούς (για εμπρόθετους, αφαιρετικές, μετοχές κλπ). Και δεν λέω οκ κάποια πράγματα είναι αμφιλεγόμενα, αλλά τελικά με τι γνώμονα διορθώνουν στις πανελλήνιες; Ακόμα και αυτοί που παν φροντιστήριο έχουν μάθει κάποια πράγματα διαφορετικά. Εγώ γενικά συμβουλεύομαι και το study for exams αλλά μας είπε η καθηγήτρια ότι είναι και αυτό φροντιστηριακό κ έχει λάθη. Έχω ψιλοαγχωθεί γιατί τα λατινικά τα είχα για στάνταρ μάθημα, ό,τι μάθεις γράφεις, αλλά τώρα δεν ξέρω καν τι πρέπει να μάθω... Αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει θα το εκτιμούσα πολύ.
Reader
Διάσημο μέλος
Η Reader αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 2.526 μηνύματα.

30-09-24

15:19
Από προσωπική εμπειρία, κανένας καθηγητής δεν είχε πρόβλημα με τους διαφορετικούς χαρακτηρισμούς.Λοιπόν θεωρητική γ' λυκείου εδώ, δεν πάω φροντιστήριο στα λατινικά αλλά από το καλοκαίρι έχω αρχίσει να διαβάζω από ένα βοήθημα (ελληνοεκδοτική). Όλα καλά μου φαίνονταν αλλά τώρα που άρχισαν τα σχολεία έχω χαθεί εντελώς: στη σύνταξη που κάνουμε στο σχολείο η καθηγήτρια μας λέει διαφορετικούς χαρακτηρισμούς (για εμπρόθετους, αφαιρετικές, μετοχές κλπ). Και δεν λέω οκ κάποια πράγματα είναι αμφιλεγόμενα, αλλά τελικά με τι γνώμονα διορθώνουν στις πανελλήνιες; Ακόμα και αυτοί που παν φροντιστήριο έχουν μάθει κάποια πράγματα διαφορετικά. Εγώ γενικά συμβουλεύομαι και το study for exams αλλά μας είπε η καθηγήτρια ότι είναι και αυτό φροντιστηριακό κ έχει λάθη. Έχω ψιλοαγχωθεί γιατί τα λατινικά τα είχα για στάνταρ μάθημα, ό,τι μάθεις γράφεις, αλλά τώρα δεν ξέρω καν τι πρέπει να μάθω... Αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει θα το εκτιμούσα πολύ.
melina_51
Νεοφερμένο μέλος
Η melina_51 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 34 μηνύματα.

30-09-24

16:04
στις πανελλήνιες όμως θέλουν πολύ συγκεκριμένα πράγματα ή δέχονται και τις διαφορετικές εκδοχές;Από προσωπική εμπειρία, κανένας καθηγητής δεν είχε πρόβλημα με τους διαφορετικούς χαρακτηρισμούς.
Κάμπια
Διάσημο μέλος
Η Κάμπια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2.303 μηνύματα.

30-09-24

16:07
Μπορείς να δώσεις κάποιο παράδειγμα;
melina_51
Νεοφερμένο μέλος
Η melina_51 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 34 μηνύματα.

30-09-24

16:18
πχ η μετοχή aversos στην πρόταση Tum Cacus pastor, fretus viribus, boves quosdam in speluncam caudis traxit aversos στο βοήθημα χαρακτηρίζεται χονική/επιθετική, και το ίδιο μου είπαν κάποια παιδιά ότι τους είπαν στο φροντιστήριο. αλλά στο σχολείο μας είπαν πως είναι επιρρηματικό κατηγορούμενο του τρόπουΜπορείς να δώσεις κάποιο παράδειγμα;
constansn
Δραστήριο μέλος
Η constansn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 624 μηνύματα.

30-09-24

16:19
Οτιδήποτε υπάρχει στα σχολικά βιβλία ή προκύπτει από αυτά θεωρείται σωστό. Ψάξε, επίσης, στο διαδίκτυο το βιβλίο του καθηγητή, δεν έχει αναλυτική σύνταξη αλλά αναφέρει κάποια πράγματα. Επίσης, και αν θες απαντάς, ποιος είναι ο στόχος σου, με τι βαθμό θα ήσουν ευχαριστημένη στα λατινικάς
Κάμπια
Διάσημο μέλος
Η Κάμπια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2.303 μηνύματα.

30-09-24

16:31
Στο study τι λέει;πχ η μετοχή aversos στην πρόταση Tum Cacus pastor, fretus viribus, boves quosdam in speluncam caudis traxit aversos στο βοήθημα χαρακτηρίζεται χονική/επιθετική, και το ίδιο μου είπαν κάποια παιδιά ότι τους είπαν στο φροντιστήριο. αλλά στο σχολείο μας είπαν πως είναι επιρρηματικό κατηγορούμενο του τρόπου
melina_51
Νεοφερμένο μέλος
Η melina_51 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 34 μηνύματα.

30-09-24

16:47
Ευχαριστώ, θα ψάξω το βιβλίο καθηγητή, απλά γενικά το κακό είναι ότι στο σχολικό βιβλίο δεν λέει σχεδόν τίποτα, ούτε καν τη μετάφραση (για εμένα αυτό είναι αδιανόητο. εφόσον ζητείται στις πανελλήνιες, θα έπρεπε να υπάρχει στο βιβλίο). Τέλος πάντων, εγώ στοχεύω για ψυχολογία στο απθ, και θα ήθελα τουλάχιστον ένα 19 στα λατινικά.Οτιδήποτε υπάρχει στα σχολικά βιβλία ή προκύπτει από αυτά θεωρείται σωστό. Ψάξε, επίσης, στο διαδίκτυο το βιβλίο του καθηγητή, δεν έχει αναλυτική σύνταξη αλλά αναφέρει κάποια πράγματα. Επίσης, και αν θες απαντάς, ποιος είναι ο στόχος σου, με τι βαθμό θα ήσουν ευχαριστημένη στα λατινικάς
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
αν δεν απατώμαι την χαρακτηρίζει επιθετική μετοχή ως επιρρηματικό κατηγορούμενο. Στην προκειμένη βγάζεις άκρη, αλλά υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που διαφωνούν 100% το study με το βοήθημα (πχ στο studyforexams χαρακτηρίζει έναν προσδιορισμό επιθετικό κ στο βοήθημα κατηγορηματικό). Και μετά έρχεται κ η καθηγήτρια στο σχολείο που μπορεί να στο πει παράθεσηΣτο study τι λέει;

Reader
Διάσημο μέλος
Η Reader αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 2.526 μηνύματα.

30-09-24

16:51
Δέχονται και τις διαφορετικές εκδοχές,τουλάχιστον έτσι μας έλεγαν όλοι οι καθηγητές.στις πανελλήνιες όμως θέλουν πολύ συγκεκριμένα πράγματα ή δέχονται και τις διαφορετικές εκδοχές;
Ισχύουν και τα δύο. Ό,τι και να γράψεις είναι σωστό.πχ η μετοχή aversos στην πρόταση Tum Cacus pastor, fretus viribus, boves quosdam in speluncam caudis traxit aversos στο βοήθημα χαρακτηρίζεται χονική/επιθετική, και το ίδιο μου είπαν κάποια παιδιά ότι τους είπαν στο φροντιστήριο. αλλά στο σχολείο μας είπαν πως είναι επιρρηματικό κατηγορούμενο του τρόπου
Και επειδή λες πως διαβάζεις από το study4exams, πρόσεχε πολύ. Με το που αρχίζουν οι πανελλήνιες, κατεβάζουν το σάιτ, και μπορείς να μπεις μόνο όταν τελειώσουν. Είχα μπει μια μέρα πριν τα λατινικά να ξαναρίξω μια ματιά στις μεταφράσεις και έτσι το έμαθα.
Κάμπια
Διάσημο μέλος
Η Κάμπια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2.303 μηνύματα.

30-09-24

16:51
Εγώ σου προτείνω να ακούς το φροντιστήριο. Οι καθηγητές του σχολείου είναι αρκετά επίφοβοιΕυχαριστώ, θα ψάξω το βιβλίο καθηγητή, απλά γενικά το κακό είναι ότι στο σχολικό βιβλίο δεν λέει σχεδόν τίποτα, ούτε καν τη μετάφραση (για εμένα αυτό είναι αδιανόητο. εφόσον ζητείται στις πανελλήνιες, θα έπρεπε να υπάρχει στο βιβλίο). Τέλος πάντων, εγώ στοχεύω για ψυχολογία στο απθ, και θα ήθελα τουλάχιστον ένα 19 στα λατινικά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
αν δεν απατώμαι την χαρακτηρίζει επιθετική μετοχή ως επιρρηματικό κατηγορούμενο. Στην προκειμένη βγάζεις άκρη, αλλά υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που διαφωνούν 100% το study με το βοήθημα (πχ στο studyforexams χαρακτηρίζει έναν προσδιορισμό επιθετικό κ στο βοήθημα κατηγορηματικό). Και μετά έρχεται κ η καθηγήτρια στο σχολείο που μπορεί να στο πει παράθεση![]()
melina_51
Νεοφερμένο μέλος
Η melina_51 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 34 μηνύματα.

30-09-24

16:52
Οκ, ευχαριστώ πολύ, δεν το ήξεραΔέχονται και τις διαφορετικές εκδοχές,τουλάχιστον έτσι μας έλεγαν όλοι οι καθηγητές.
Ισχύουν και τα δύο. Ό,τι και να γράψεις είναι σωστό.
Και επειδή λες πως διαβάζεις από το study4exams, πρόσεχε πολύ. Με το που αρχίζουν οι πανελλήνιες, κατεβάζουν το σάιτ, και μπορείς να μπεις μόνο όταν τελειώσουν. Είχα μπει μια μέρα πριν τα λατινικά να ξαναρίξω μια ματιά στις μεταφράσεις και έτσι το έμαθα.
constansn
Δραστήριο μέλος
Η constansn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 624 μηνύματα.

30-09-24

16:53
Οι δύο απόψεις δεν είναι τόσο αντικρουόμενες νομίζεις. Εξηγώ. Το aversos είναι αδιαμφισβήτητα μετοχή. Όταν αναγνωρίζουμε επιθετική μετοχή ο χαρακτηρισμός αυτός δεν επαρκεί γιατί μια επιθετική μετοχή μπορεί να λειτουργήσει ως επιθετικός προσδιορισμός ή κάτι άλλο. Ο χαρακτηρισμός ως επιρρηματικο κατηγορούμενο του τρόπου πρέπει να προέρχεται από το βιβλίο του Κανελλόπουλου (δεν σε αφορά εσένα είναι για φιλολόγους)πχ η μετοχή aversos στην πρόταση Tum Cacus pastor, fretus viribus, boves quosdam in speluncam caudis traxit aversos στο βοήθημα χαρακτηρίζεται χονική/επιθετική, και το ίδιο μου είπαν κάποια παιδιά ότι τους είπαν στο φροντιστήριο. αλλά στο σχολείο μας είπαν πως είναι επιρρηματικό κατηγορούμενο του τρόπου
Το βιβλίο του καθηγητή έχει μέσα μετάφραση. Τώρα για τα υπόλοιπα σε καταλαβαίνω αλλά είναι αρκετά τα προβληματικά σημεία. Τα λατινικά είναι μάθημα της λεπτομέρειας. Το μόνο καλό είναι ότι αποκλείεται να μπουν στις εξετάσεις όλα τα προβληματικά σημεία μαζί.Ευχαριστώ, θα ψάξω το βιβλίο καθηγητή, απλά γενικά το κακό είναι ότι στο σχολικό βιβλίο δεν λέει σχεδόν τίποτα, ούτε καν τη μετάφραση (για εμένα αυτό είναι αδιανόητο. εφόσον ζητείται στις πανελλήνιες, θα έπρεπε να υπάρχει στο βιβλίο). Τέλος πάντων, εγώ στοχεύω για ψυχολογία στο απθ, και θα ήθελα τουλάχιστον ένα 19 στα λατινικά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
αν δεν απατώμαι την χαρακτηρίζει επιθετική μετοχή ως επιρρηματικό κατηγορούμενο. Στην προκειμένη βγάζεις άκρη, αλλά υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που διαφωνούν 100% το study με το βοήθημα (πχ στο studyforexams χαρακτηρίζει έναν προσδιορισμό επιθετικό κ στο βοήθημα κατηγορηματικό). Και μετά έρχεται κ η καθηγήτρια στο σχολείο που μπορεί να στο πει παράθεση![]()
Viktoriaki
Νεοφερμένο μέλος
Η Viktoriaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 18 μηνύματα.

01-10-24

23:22
aversos: επιρρηματική χρονική μετοχή, με υποκείμενο boves (συνημμένη), ως επιρρηματικός προσδιορισμός του χρόνου στο traxit.
ριξε μια ματια εδώ https://filologika.gr/lykio/v-lykiou/prosanatolismou/latinika/enotita-18/
ριξε μια ματια εδώ https://filologika.gr/lykio/v-lykiou/prosanatolismou/latinika/enotita-18/

16-12-24

21:36
Υπάρχει πιθανότητα να πέσει φέτος μεταγραφή δευτερεουσων προτάσεων σε μετοχικές φράσεις ; Η δεν μπαίνουν πια αυτά
smarw
Δραστήριο μέλος
Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 488 μηνύματα.

16-12-24

22:22
όλα μπορεί να πέσουν

16-12-24

22:42
Ευχαριστώ με καθησύχασες πολύ τώραόλα μπορεί να πέσουν

smarw
Δραστήριο μέλος
Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 488 μηνύματα.

16-12-24

22:50
σόρρυ αλλά η αλήθεια είναι αυτή... υπομονήΕυχαριστώ με καθησύχασες πολύ τώρα![]()

16-12-24

22:51
Απλά κοιτώντας τα θέματα είδα ότι με το νέο σύστημα σε αυτές τις τρεις φορές των πανελληνίων δεν έχουν πέσει και είχα ελπίδεςσόρρυ αλλά η αλήθεια είναι αυτή... υπομονή
Κάμπια
Διάσημο μέλος
Η Κάμπια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2.303 μηνύματα.

17-12-24

15:56
Γενικά μην σκέφτεστε έτσι. Τα πάντα είναι πιθανά. Να τα έχετε όλα διαβασμένα γιατί δεν ξέρετε από πού θα σας βρει.

17-12-24

16:40
Απλά αυτό με τις μετοχικές φράσεις δεν το καταλαβαίνω καθόλουΓενικά μην σκέφτεστε έτσι. Τα πάντα είναι πιθανά. Να τα έχετε όλα διαβασμένα γιατί δεν ξέρετε από πού θα σας βρει.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 34 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.