Dias
Επιφανές μέλος
Επειδή παντού υπάρχει ένας μύθος, δες το δεύτερο μισό της ύλης της ηλεκτρολογίας που έχει η Τεχνολογική-1.Δία εγώ αναγκαστικά στην γ' θα είμαι τεχνολογική 2 γιατί νομίζω ότι ο προγραμματισμός θα μου είναι απαραίτητος αν πετύχω τις σχολές που στοχεύω. Έτσι κι αλλιώς δεν με ενδιαφέρουν πολύ τα μαθήματα της τεχνολογικής .......
Γίνεται πιο κομπιουτερική ύλη? Η απόφαση φυσικά είναι δική σου....Ηλεκτρονικά
Γενικά:
4-1 Ηλεκτρική Αγωγιμότητα.
4-2 Αγωγιμότητα των ημιαγωγών.
4-2-1 Ενδογενείς ή αυτοτελείς ημιαγωγοί.
4-2-2 Ημιαγωγοί πρόσμιξης.
4-3 Επαφή p-n.
4-3-1 Πόλωση της επαφής p-n.
4-3-2 Χαρακτηριστική καμπύλη της επαφής p-n.
4-4 Κρυσταλλοδίοδος επαφής.
4-5 Εφαρμογές των διόδων.
4-5-1 Μετατροπή της εναλλασσόμενης τάσης (ac) σε συνεχή τάση (dc).
4-5-2 Οπτικοηλεκτρονικές διατάξεις.
4-6 Κρυσταλλοτρίοδος (transistor)
4-6-1 Λειτουργία του τρανζίστορ
4-7 Ενισχυτής
4-7.1 Χαρακτηριστικά ενισχυτών
4-10 Ολοκληρωμένα κυκλώματα (Integrated Circuits, IC).
4-11 Ερωτήσεις – Ασκήσεις (όσες αντιστοιχούν στην ύλη).
4-12 Ψηφιακά Ηλεκτρονικά (Digital Electronics).
4-13 Πραγματοποίηση ψηφιακών κυκλωμάτων.
4-14 Συστήματα αρίθμησης.
4-16 Άλγεβρα Boole.
4-17 Λογικές Πύλες (Gates).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giorgakisss
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Ναι, βέβαια. Η Τ-1 έχει και το μάθημα Χημεία-Βιοχημεία που έχει σχέση με τη Χημεία Β (κατευθυνση+γενική) και με τη βιολογία Β.Η χημεία της β' έχει σχέση με κάποιο από τα μαθήματα της τεχνολογικής 1?
Δλδ: η Τ-1 αντί ΟΑΔΕ και ΑΕΠΠ έχει Ηλεκτρολογία και Χημεία-Βιοχημεία. Τα άλλα είναι τα ίδια.
Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι η Τ-1 αξίζει τον κόπο. Πάντως αν δεν υπάρχει σχολείο σου πρέπει να μαζευτούν άτομα που να το απαιτήσουν. Και προσοχή στο ότι την Τ-1 την έχουν θάψει τα σχολεία και κυρίως τα φροντιστήρια. Εμείς κάναμε αγώνα για να το πετύχουμε. Η γνώμη μου είναι εσύ και οι συμμαθητές σου να το ψάξετε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikoTexXx
Πολύ δραστήριο μέλος
Σκεφτομαι ως 6ο μαθημα στις πανελληνιες να δωσω μαθηματικα γιατι ημουν καλος φετος ... και ετσι θα κανω και στη 2α λυκειου ιδιαιτερα αλγεβρα. Η καθηγητρια που εκανα περσι μου ειπε οτι φτανουν 2 ωρες για την β' λυκειου αλλα απο την αλλη σκεφτομαι ισως ειναι χασιμο χρονου και στην τελικη να μην γραψω καλα στις πανελληνιες σ'αυτο το μαθημα.. (επειδη ειναι ενα απροβλεπτο μαθημα). Γι΄αυτο σκεφτομαι να σταματησω τα μαθηματικα και να διαλεξω την βιολογια στην γ' λυκειου που ειναι καθαρο διαβασμα και μπορω να γραψω 20. Εσεις τι μου προτεινετε να κανω ? Να συνεχισω αλλα να κανω 1,5 ωρα και να δω πως θα τα παω και αν οχι καλα να παρω βιολογια στην γ' λυκειου? Η να μην κανω καθολου μαθημα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stathakis
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tulip
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σοφιστής
Δραστήριο μέλος
Τελικά τα μαθήματα που θα κάνω ιδιαίτερα σίγουρα είναι Μαθηματικά Κατ,Άλγεβρα,Φυσική Κατ+Φυσική Γεν,Χημεία Κατ και Έκθεση. Τί λέτε να κάνω Χημεία Κατεύθυνσης με το φυσικό μου ή να βρω χημικό? Να κάνω και Χημεία Γεν?
Σημείωση: Μέχρι 11 Σεπτεμβρίου θα έχω κάνει 30 ώρες Μαθηματικά Κατεύθυνσης. Είναι καλά? Επίσης θα πάω Θετική Κατεύθυνση και στοχεύω Ιατρική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giorgakisss
Εκκολαπτόμενο μέλος
ΥΓ: ιδιαίτερα είναι τα από πάνω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Εντάξει, καθένας είναι διαφορετικός και δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ανάγκες. Όμως να σας πω τι έκανα: Σε όλο το γυμνάσιο και την Α λυκείου δεν πήγα ποτέ φροντιστήριο ούτε ιδιάιτερο (ξένες γλώσσες εξαιρούνται), αλλά πάντα διάβαζα μόνος μου. Το ίδιο έκανα και στη Β λυκείου για τα μαθήματα της τάξης μου και δεν νομίζω να πήγα άσκημα. Από τον Σεπτέμβριο της Β άρχισα ιδιαίτερο 1½ ώρα έκθεση και από τον Φεβρουάριο άρχισα πάλι ιδιαίτερο 2+2 ώρες μαθηματικά και φυσική αλλά για ύλη Γ λυκείου μόνον και έτσι συνεχίζω τώρα το καλοκαίρι.
Έβλεπα πέρυσι (Β λυκείου) όλη τη χρονιά, συμμαθητές μου να πηγαίνουν ως και 20 (!!!!!!!) ώρες φροντιστήριο + 34 σχολέιο = 54 ώρες μάθημα!!!! Έλεος!!!! Τα παιδιά αυτά δεν είχαν χρόνο για τίποτα: ούτε για διάβασμα ούτε για ψυχαγωγία!!! Έτρεχαν όλη μέρα με μια τσάντα πηγαίνοντας βόλτα τα βιβλία τους και οι επιδόσεις τους στα μαθήματα μόνον καλές δεν ήταν. Νομίζω ότι την όλη κατάσταση μας την έχουν φορέσει τα φροντιστήρια με τα πολύωρα πακέτα τους.
Τελικά η γνώμη μου: Μην κάνετε κανένα φροντιστήριο για Β λυκείου, μπορείτε μόνοι σας. Αν θέλετε μόνο αρχίστε χαλαρά μόνον προετοιμασία για Γ λυκείου έκθεση και τα σκληρά μαθήματα της κατεύθυνσης σας. (Προσοχή: αυτή είναι μόνον η προσωπική μου γνώμη. Για να μην παρεξηγηθώ: δεν επιμένω ότι η γνώμη μου είναι η σωστή και καθένας μπορεί να έχει τη δική του διαφορετική γνώμη).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stathakis
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ZETAXA
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tzwrtzia
Δραστήριο μέλος
Τώρα, λοιπόν, έχοντας μια περισσότερο ολοκληρωμένη και καθαρή άποψη για τις απαιτήσεις της Β', θεωρώ πως το φροντ. δεν είναι απαραίτητο παρά μόνο όταν δε γίνεται μάθημα στο σχολείο (π.χ στο δικό μου άλγεβρα-γεωμετρία δεν κάναμε ούτε μία φορά μάθημα και σχεδόν όλοι είχαμε 19-20). Σίγουρα, βοηθάει το γεγονός ότι κάποια πράγματα τα ακούς 2 φορές, αλλά πιστεύω πως όταν υπάρχει συστηματοποιημένο διάβασμα από την πλευρά του μαθητή και όταν ο ίδιος ψάχνεται (π.χ λύνοντας θέματα από πανελλαδικές εξετάσεις προηγούμενων χρόνων) δεν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα.
οι μαγικές λέξεις για ένα πολύ καλό αποτέλεσμα είναι: επιμονή, υπομονή, συστηματοποίηση και πάνω θέληση!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
love 2 b hated
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chainsaw
Νεοφερμένος
Ο διανυσματικος λογισμος κυριως και λιγο ο κυκλος.Αλλα αυτα που εξεταζονται ειναι τα πολυ βασικα(αποσταση σημειου απο ευθεια πχ.),τα οποια νομιζω οτι τα μαθαινεις και χωρις φροντιστηριο,αν ασχοληθεις αρκετα.ποια κεφαλαια απο τα μα8ηματικα κατ της β χρειαζονται για την γ;ρωτησα στο φροντιστηριο που 8α κανω αλγεβρα(4 ωρες) κ μου λενε πως ειναι 4 ωρες και τα μαθηματικα κατ και επειδη μου φαινονται πολυ λεω να μην κανω καθολου αν δεν ειναι τοσο χρησιμα...εσεις τι λετε?
Για την αλγεβρα νομιζω οτι χρειαζεται σιγουρα και για να καλυψεις κενα προηγουμενων ετων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Σε κανένα μάθημα της Β λυκείου δεν χρειάζεται φροντιστήριο, εκτός από την έκθεση που είναι μάθημα ...διαχρονικό. Όλα τα άλλα μπορεί ο καθένας να τα παρακολουθεί στο σχολέιο του, να διαβάζει μόνος του και να χρησιμοποιεί βοηθήματα. Ακόμα και αν έχει κενά από την άλγεβρα της Α μπορεί και μόνος του να τα καλύψει. Αν θέλει μπορεί από το Φεβρουάριο που το σχολείο χαλαρώνει, να αρχίσει μαθήματα για προετοιμασία της Γ στα σκληρά της κατεύθυνσης.
Είναι λάθος να βλέπετε το θέμα ποια μαθήματα ή κεφάλαια της Β χρειάζονται στη Γ. Αυτό που είναι σημαντικό είναι να μπείτε στον τρόπο σκέψης του κάθε μαθήματος. Για παράδειγμα από την ύλη της φυσικής κατεύθυνσης της Β σχεδόν τίποτα δεν χρειάζεται σαν ύλη στη Γ. Όμως αν δεν έχεις ασχοληθεί στη β με φυσική κατεύθυνσης και δεν έχεις εξασκηθεί σε σύνθετα θέματα, θα βρεις δυσκολίες στη Γ.
Θεωρώ άχρηστες και βλαβερές τις τόσες πολλές ώρες φροντιστήρια που γίνονται στη Β. Έβλεπα όλη την περσμένη χρονιά συμμαθητές μου να έχουν πάρει πακέτα 20 ωρών στο φροντιστήριο + 34 ώρες σχολείο. Έλεος!!!! Δεν έμενε χρόνος ούτε για διάβασμα ούτε για ψυχαγωγία. Αυτά τα παιδιά ήταν όλη μέρα με μια τσάντα στον ώμο και πηγαινόφερναν βόλτα τα βιβλία τους με αποτέλεσμα τίποτα.
Σκεφτείτε το........
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zaraki
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
avenger92
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
crine
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
steve2810
Νεοφερμένος
Τέλος, προτείνω σε όσους θέλουν να είναι πιο "χαλαροί" στην Γ' λυκείου να ξεκινήσουν μαθήματα για την Γ' λυκείου, κυρίως μαθηματικά και φυσική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 278211
Επισκέπτης
Λοιπόν, πιστεύω πως φροντιστήριο πρέπει να πάει κάποιος για να εμπεδώσει καλύτερα τις γνώσεις του και να λύνει απορίες, κάτι που μερικές φορές δε γίνεται στο μάθημα λόγω χρόνου. Προσωπικά, θα ξεκινήσω φέτος φροντιστήριο γιατί έχω δει τα βιβλία και έχουν αρκετές ελλείψεις και επειδή θέλω να μάθω και κάτι παραπάνω από αυτά του σχολείου.
Αν κάτι σε ενδιαφέρει πραγματικά και σου αρέσει, θα το μάθεις ολόκληρο και ολοκληρωμένο, χωρίς να κάνεις εξαιρέσεις. Δεν υπάρχουν εξαιρέσεις στη γνώση. Και κατά συνέπεια ο στόχος σου δε θα είναι σου να μάθεις 5 τύπους για να γράψεις καλά στις όποιες εξετάσεις! Θα αποβλέπεις σε κάτι ανώτερο!
Αν και, δυστυχώς, δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά για να αποφύγουμε αυτό το σύστημα, πρέπει να μην αφήσουμε τον εαυτό μας να γίνει μέρος του όλου συστήματος! Θα πρέπει να καταφέρουμε να αποκτήσουμε ουσιαστική γνώση και μόρφωση! Άντε, καταλαβαίνω εν μέρει κάποιον που π.χ. είναι της θεωρητικής και δεν του αρέσουν τα μαθηματικά (αν και πιστεύω πως είναι αδύνατο! ο μαθηματικός τρόπος σκέψης χρησιμεύει παντού!). Αλλά σε καμία περίπτωση δε θα καταλάβω αν αυτό το άτομο δε διαβάσει ένα συγκεκριμένο κεφάλαιο των Αρχαίων μόνο και μόνο επειδή δεν χρειάζεται για τις Πανελλήνιες! Μιλάμε για την πλήρη εξειδίκευση!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.