Επιλογή μαθημάτων στο φροντιστήριο

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Δία εγώ αναγκαστικά στην γ' θα είμαι τεχνολογική 2 γιατί νομίζω ότι ο προγραμματισμός θα μου είναι απαραίτητος αν πετύχω τις σχολές που στοχεύω. Έτσι κι αλλιώς δεν με ενδιαφέρουν πολύ τα μαθήματα της τεχνολογικής .......
Επειδή παντού υπάρχει ένας μύθος, δες το δεύτερο μισό της ύλης της ηλεκτρολογίας που έχει η Τεχνολογική-1.
Ηλεκτρονικά
Γενικά:
4-1 Ηλεκτρική Αγωγιμότητα.
4-2 Αγωγιμότητα των ημιαγωγών.
4-2-1 Ενδογενείς ή αυτοτελείς ημιαγωγοί.
4-2-2 Ημιαγωγοί πρόσμιξης.
4-3 Επαφή p-n.
4-3-1 Πόλωση της επαφής p-n.
4-3-2 Χαρακτηριστική καμπύλη της επαφής p-n.
4-4 Κρυσταλλοδίοδος επαφής.
4-5 Εφαρμογές των διόδων.
4-5-1 Μετατροπή της εναλλασσόμενης τάσης (ac) σε συνεχή τάση (dc).
4-5-2 Οπτικοηλεκτρονικές διατάξεις.
4-6 Κρυσταλλοτρίοδος (transistor)
4-6-1 Λειτουργία του τρανζίστορ
4-7 Ενισχυτής
4-7.1 Χαρακτηριστικά ενισχυτών
4-10 Ολοκληρωμένα κυκλώματα (Integrated Circuits, IC).
4-11 Ερωτήσεις – Ασκήσεις (όσες αντιστοιχούν στην ύλη).
4-12 Ψηφιακά Ηλεκτρονικά (Digital Electronics).
4-13 Πραγματοποίηση ψηφιακών κυκλωμάτων.
4-14 Συστήματα αρίθμησης.
4-16 Άλγεβρα Boole.
4-17 Λογικές Πύλες (Gates).
Γίνεται πιο κομπιουτερική ύλη? Η απόφαση φυσικά είναι δική σου....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgakisss

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 142 μηνύματα.
Η χημεία της β' έχει σχέση με κάποιο από τα μαθήματα της τεχνολογικής 1?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Η χημεία της β' έχει σχέση με κάποιο από τα μαθήματα της τεχνολογικής 1?
Ναι, βέβαια. Η Τ-1 έχει και το μάθημα Χημεία-Βιοχημεία που έχει σχέση με τη Χημεία Β (κατευθυνση+γενική) και με τη βιολογία Β.
Δλδ: η Τ-1 αντί ΟΑΔΕ και ΑΕΠΠ έχει Ηλεκτρολογία και Χημεία-Βιοχημεία. Τα άλλα είναι τα ίδια.
Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι η Τ-1 αξίζει τον κόπο. Πάντως αν δεν υπάρχει σχολείο σου πρέπει να μαζευτούν άτομα που να το απαιτήσουν. Και προσοχή στο ότι την Τ-1 την έχουν θάψει τα σχολεία και κυρίως τα φροντιστήρια. Εμείς κάναμε αγώνα για να το πετύχουμε. Η γνώμη μου είναι εσύ και οι συμμαθητές σου να το ψάξετε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NikoTexXx

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,554 μηνύματα.
Παιδιά είμαι σε δίλημμα !!! θα πάω τώρα β' λυκείου (θεωρητικη κατευθυνση) και οπως ειναι λογικο θελω να δωσω βαση στα μαθηματα της κατευθυνσης!!
Σκεφτομαι ως 6ο μαθημα στις πανελληνιες να δωσω μαθηματικα γιατι ημουν καλος φετος ... και ετσι θα κανω και στη 2α λυκειου ιδιαιτερα αλγεβρα. Η καθηγητρια που εκανα περσι μου ειπε οτι φτανουν 2 ωρες για την β' λυκειου αλλα απο την αλλη σκεφτομαι ισως ειναι χασιμο χρονου και στην τελικη να μην γραψω καλα στις πανελληνιες σ'αυτο το μαθημα.. (επειδη ειναι ενα απροβλεπτο μαθημα). Γι΄αυτο σκεφτομαι να σταματησω τα μαθηματικα και να διαλεξω την βιολογια στην γ' λυκειου που ειναι καθαρο διαβασμα και μπορω να γραψω 20. Εσεις τι μου προτεινετε να κανω ? Να συνεχισω αλλα να κανω 1,5 ωρα και να δω πως θα τα παω και αν οχι καλα να παρω βιολογια στην γ' λυκειου? Η να μην κανω καθολου μαθημα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stathakis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ευσταθιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,671 μηνύματα.
εγω παιδια θα παω β' λυκειου και σκεφτομαι να παω φροντιστηριο αρχαια ,λατινικα,εκθεση,καποιοι μου λενε να μην παω λατινικα γιατι τα θεωρουν ευκολα.αλλα θελω να ειμαι σιγουρος!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tulip

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η philippa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 235 μηνύματα.
Εγώ θα κάνω μαθηματικά-φυσική κατέυθυνσης/γενικής και χημεία. Φτάνει πιστεύω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σοφιστής

Δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 779 μηνύματα.
Λοιπόν παιδιά εγώ κάνω από τη Β Γυμνασίου ιδιαίτερα Μαθ + Φυσ και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Στην Α Λυκείου έκανα Άλγεβρα, λίγο Γεωμετρία, Φυσική και λίγο Χημεία με το φυσικό μου. Τώρα στη Β Λυκείου θα αρχίσω σε καμιά εβδομάδα Μαθηματικά Κατεύθυνσης+ Άλγεβρα. Φυσική μου είπε ο καθ. μου ότι δεν χρειάζεται να κάνω καλοκαίρι και να ξεκουραστώ.
Τελικά τα μαθήματα που θα κάνω ιδιαίτερα σίγουρα είναι Μαθηματικά Κατ,Άλγεβρα,Φυσική Κατ+Φυσική Γεν,Χημεία Κατ και Έκθεση. Τί λέτε να κάνω Χημεία Κατεύθυνσης με το φυσικό μου ή να βρω χημικό? Να κάνω και Χημεία Γεν?
Σημείωση: Μέχρι 11 Σεπτεμβρίου θα έχω κάνει 30 ώρες Μαθηματικά Κατεύθυνσης. Είναι καλά? Επίσης θα πάω Θετική Κατεύθυνση και στοχεύω Ιατρική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgakisss

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 142 μηνύματα.
Εγώ θα κάνω μαθηματικά κατ-άλγεβρα-φυσική κατ και έκθεση. Μιας και είμαι θετική και θα αλλάξω σε τεχνολογική στην Γ είπα να μην επιβαρύνω άλλο τους γονείς μου και να παλέψω τις χημείες και την φυσική γενικής μόνος μου :)

ΥΓ: ιδιαίτερα είναι τα από πάνω :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Παιδιά, με συγχωρείτε, αλλά νομίζω ότι πολλά από αυτά που λέτε είναι υπερβολές. Δεν νομίζω να χρειάζονται για τη Β τόσες πολλές ώρες φροντιστήριο που γράφετε μερικοί. Για μένα, αν κάποιος δεν έχει κενά, δεν χρειάζεται καθόλου φροντιστήριο για τη Β λυκείου. Μπορεί να διαβάζει άνετα μόνος του, παρακολουθώντας το σχολείο του (όσο και να μην είναι καλό) και να έχει και βοηθήματα.
Εντάξει, καθένας είναι διαφορετικός και δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ανάγκες. Όμως να σας πω τι έκανα: Σε όλο το γυμνάσιο και την Α λυκείου δεν πήγα ποτέ φροντιστήριο ούτε ιδιάιτερο (ξένες γλώσσες εξαιρούνται), αλλά πάντα διάβαζα μόνος μου. Το ίδιο έκανα και στη Β λυκείου για τα μαθήματα της τάξης μου και δεν νομίζω να πήγα άσκημα. Από τον Σεπτέμβριο της Β άρχισα ιδιαίτερο 1½ ώρα έκθεση και από τον Φεβρουάριο άρχισα πάλι ιδιαίτερο 2+2 ώρες μαθηματικά και φυσική αλλά για ύλη Γ λυκείου μόνον και έτσι συνεχίζω τώρα το καλοκαίρι.
Έβλεπα πέρυσι (Β λυκείου) όλη τη χρονιά, συμμαθητές μου να πηγαίνουν ως και 20 (!!!!!!!) ώρες φροντιστήριο + 34 σχολέιο = 54 ώρες μάθημα!!!! Έλεος!!!! Τα παιδιά αυτά δεν είχαν χρόνο για τίποτα: ούτε για διάβασμα ούτε για ψυχαγωγία!!! Έτρεχαν όλη μέρα με μια τσάντα πηγαίνοντας βόλτα τα βιβλία τους και οι επιδόσεις τους στα μαθήματα μόνον καλές δεν ήταν. Νομίζω ότι την όλη κατάσταση μας την έχουν φορέσει τα φροντιστήρια με τα πολύωρα πακέτα τους.
Τελικά η γνώμη μου: Μην κάνετε κανένα φροντιστήριο για Β λυκείου, μπορείτε μόνοι σας. Αν θέλετε μόνο αρχίστε χαλαρά μόνον προετοιμασία για Γ λυκείου έκθεση και τα σκληρά μαθήματα της κατεύθυνσης σας. (Προσοχή: αυτή είναι μόνον η προσωπική μου γνώμη. Για να μην παρεξηγηθώ: δεν επιμένω ότι η γνώμη μου είναι η σωστή και καθένας μπορεί να έχει τη δική του διαφορετική γνώμη).
Υ.Γ. Οι γνώμες είναι σαν τις κω..τρυ..δες: καθένας έχει από μία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stathakis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ευσταθιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,671 μηνύματα.
εγω παντως παιδια φετος αρχιζω αρχαια εκθεση λατινικα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZETAXA

Δραστήριο μέλος

Η ZETAXA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 695 μηνύματα.
Εγω στην Α λυκειου ξεκινησα ιδιαιτερα στα αρχαια και την εκθεση και ημουν απολυτα ικανοποιημενη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzwrtzia

Δραστήριο μέλος

Η tzwrtzia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
εγώ παιδιά ξεκίνησα από τη Β' το φροντιστήριο(θεωρητική κατεύθυνση) και έκανα συνολικά 12 ώρες τη βδομάδα. ο λόγος που ξεκίνησα το φροντ. ήταν επειδή στην Α' δεν έδινα και τόση σημασία και από 19 που έβγαζα στο γυμνάσιο έπεσα στο 16. μου δημιουργήθηκε, λοιπόν, η εντύπωση ότι το φροντ. είναι απαραίτητο και για την Β'. φέτος μαζι με το φροντ. έβγαλα 18.2(με έριξαν η φυσικοχημείες που δεν εχουμε και την καλύτερη σχέση). Βέβαια, φέτος ήμουν σαφώς περισσότερο συνειδητοποιημένη και συγκροτημένη σε σχεση με την Α' αφού πλέον έχω θέσει κάποιους στόχους και έχω και κάποιες απαιτήσεις απ' τον εαυτό μου και έτσι περνούσα πολλές ώρες διαβάζοντας θεωρίες ή κάνοντας ασκήσεις με δική μου πρωτοβουλία. Δεν ήταν λίγες οι φορές που καθόμουν μέχρι τις 3 τα ξημερώματα διαβάζοντας (εννοείται πως δε θέλω να τρομοκρατήσω, η να φανώ υπόδειγμα- ο καθένας έχει το δικό του σύστημα-).
Τώρα, λοιπόν, έχοντας μια περισσότερο ολοκληρωμένη και καθαρή άποψη για τις απαιτήσεις της Β', θεωρώ πως το φροντ. δεν είναι απαραίτητο παρά μόνο όταν δε γίνεται μάθημα στο σχολείο (π.χ στο δικό μου άλγεβρα-γεωμετρία δεν κάναμε ούτε μία φορά μάθημα και σχεδόν όλοι είχαμε 19-20). Σίγουρα, βοηθάει το γεγονός ότι κάποια πράγματα τα ακούς 2 φορές, αλλά πιστεύω πως όταν υπάρχει συστηματοποιημένο διάβασμα από την πλευρά του μαθητή και όταν ο ίδιος ψάχνεται (π.χ λύνοντας θέματα από πανελλαδικές εξετάσεις προηγούμενων χρόνων) δεν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα.
οι μαγικές λέξεις για ένα πολύ καλό αποτέλεσμα είναι: επιμονή, υπομονή, συστηματοποίηση και πάνω θέληση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

love 2 b hated

Νεοφερμένος

Η love 2 b hated αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αργοστόλι (Κεφαλλονιά). Έχει γράψει 49 μηνύματα.
ποια κεφαλαια απο τα μα8ηματικα κατ της β χρειαζονται για την γ;ρωτησα στο φροντιστηριο που 8α κανω αλγεβρα(4 ωρες) κ μου λενε πως ειναι 4 ωρες και τα μαθηματικα κατ και επειδη μου φαινονται πολυ λεω να μην κανω καθολου αν δεν ειναι τοσο χρησιμα...εσεις τι λετε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chainsaw

Νεοφερμένος

Ο chainsaw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σητεία (Λασιθίου). Έχει γράψει 61 μηνύματα.
ποια κεφαλαια απο τα μα8ηματικα κατ της β χρειαζονται για την γ;ρωτησα στο φροντιστηριο που 8α κανω αλγεβρα(4 ωρες) κ μου λενε πως ειναι 4 ωρες και τα μαθηματικα κατ και επειδη μου φαινονται πολυ λεω να μην κανω καθολου αν δεν ειναι τοσο χρησιμα...εσεις τι λετε?
Ο διανυσματικος λογισμος κυριως και λιγο ο κυκλος.Αλλα αυτα που εξεταζονται ειναι τα πολυ βασικα(αποσταση σημειου απο ευθεια πχ.),τα οποια νομιζω οτι τα μαθαινεις και χωρις φροντιστηριο,αν ασχοληθεις αρκετα.
Για την αλγεβρα νομιζω οτι χρειαζεται σιγουρα και για να καλυψεις κενα προηγουμενων ετων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
(Θα πω τη γνώμη μου για θετικοτεχνολογική - για θεωρητική δεν ξέρω/δεν απαντώ)
Σε κανένα μάθημα της Β λυκείου δεν χρειάζεται φροντιστήριο, εκτός από την έκθεση που είναι μάθημα ...διαχρονικό. Όλα τα άλλα μπορεί ο καθένας να τα παρακολουθεί στο σχολέιο του, να διαβάζει μόνος του και να χρησιμοποιεί βοηθήματα. Ακόμα και αν έχει κενά από την άλγεβρα της Α μπορεί και μόνος του να τα καλύψει. Αν θέλει μπορεί από το Φεβρουάριο που το σχολείο χαλαρώνει, να αρχίσει μαθήματα για προετοιμασία της Γ στα σκληρά της κατεύθυνσης.
Είναι λάθος να βλέπετε το θέμα ποια μαθήματα ή κεφάλαια της Β χρειάζονται στη Γ. Αυτό που είναι σημαντικό είναι να μπείτε στον τρόπο σκέψης του κάθε μαθήματος. Για παράδειγμα από την ύλη της φυσικής κατεύθυνσης της Β σχεδόν τίποτα δεν χρειάζεται σαν ύλη στη Γ. Όμως αν δεν έχεις ασχοληθεί στη β με φυσική κατεύθυνσης και δεν έχεις εξασκηθεί σε σύνθετα θέματα, θα βρεις δυσκολίες στη Γ.
Θεωρώ άχρηστες και βλαβερές τις τόσες πολλές ώρες φροντιστήρια που γίνονται στη Β. Έβλεπα όλη την περσμένη χρονιά συμμαθητές μου να έχουν πάρει πακέτα 20 ωρών στο φροντιστήριο + 34 ώρες σχολείο. Έλεος!!!! Δεν έμενε χρόνος ούτε για διάβασμα ούτε για ψυχαγωγία. Αυτά τα παιδιά ήταν όλη μέρα με μια τσάντα στον ώμο και πηγαινόφερναν βόλτα τα βιβλία τους με αποτέλεσμα τίποτα.
Σκεφτείτε το........
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zaraki

Δραστήριο μέλος

Ο Zaraki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 536 μηνύματα.
Σε κανενα.Μονο λιγη ορεξη για δουλεια χρειαζεται:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

avenger92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η avenger92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Στην εκθεση και στην αλγεβρα(μιλω για παιδια που προκειται να ακολουθησουν θετικη-τεχνολογικη κατευθυνση στην γ' λυκειου)..Καλο θα ηταν τον φεβρουαριο της β' λυκειου να ξεκινα η προετοιμασια για τις πανελληνιες..(προσωπικα δεν το εκανα αλλα αν γυρνουσα τον χρονο πισω θα το εκανα σιγουρα..)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

crine

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Katerina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 163 μηνύματα.
εγώ παιδιά τώρα θα πάω δευτέρα λυκείου κ επέλεξα θεωρητική κατεύθυνση... σκέφτομαι να ξεκινήσει πρώτα το σχολείο κ αν δω ότι έχω πρόβλημα με κάποιο μάθημα τότε να ξεκινήσω φροντιστήριο... είμαι καλή στα θεωρητικά μαθήματα παρόλ αυτά λέω να ξεκινήσω κάνα ιδιαίτερο στην έκθεση.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

steve2810

Νεοφερμένος

Ο steve2810 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Έχοντας ολοκληρώσει την Β' Λυκείου κάνοντας μόνο Έκθεση και Άλγεβρα με γενικό 19,8 (το γράφω, όχι για να περηφανευτώ, αλλά μόνο και μόνο για λόγους αξιοπιστίας) πιστεύω πως για τους μαθητές που σκοπεύουν να ακολουθήσουν θετική η τεχνολογική κατεύθυνση και είναι διατεθημένοι να καθήσουν να διαβάσουν μόνοι τους και από εξωσχολικά βιβλία κανένα μάθημα δεν είναι απαραίτητο (πέρα από την έκθεση). Όσον αφορά το μάθημα της έκθεσης τώρα, αν και δεν είναι απαραίτητο, εγώ θα συνιστούσα στον καθένα να κάνει μαθήματα καθώς στα περισσότερα σχολεία δουλειά δε γίνεται.
Τέλος, προτείνω σε όσους θέλουν να είναι πιο "χαλαροί" στην Γ' λυκείου να ξεκινήσουν μαθήματα για την Γ' λυκείου, κυρίως μαθηματικά και φυσική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ε μανία με τις Πανελλήνιες! Τα νεύρα μου πια! Υπάρχει ζωή και μετά τις Πανελλήνιες!

Λοιπόν, πιστεύω πως φροντιστήριο πρέπει να πάει κάποιος για να εμπεδώσει καλύτερα τις γνώσεις του και να λύνει απορίες, κάτι που μερικές φορές δε γίνεται στο μάθημα λόγω χρόνου. Προσωπικά, θα ξεκινήσω φέτος φροντιστήριο γιατί έχω δει τα βιβλία και έχουν αρκετές ελλείψεις και επειδή θέλω να μάθω και κάτι παραπάνω από αυτά του σχολείου.

Αν κάτι σε ενδιαφέρει πραγματικά και σου αρέσει, θα το μάθεις ολόκληρο και ολοκληρωμένο, χωρίς να κάνεις εξαιρέσεις. Δεν υπάρχουν εξαιρέσεις στη γνώση. Και κατά συνέπεια ο στόχος σου δε θα είναι σου να μάθεις 5 τύπους για να γράψεις καλά στις όποιες εξετάσεις! Θα αποβλέπεις σε κάτι ανώτερο!

Αν και, δυστυχώς, δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά για να αποφύγουμε αυτό το σύστημα, πρέπει να μην αφήσουμε τον εαυτό μας να γίνει μέρος του όλου συστήματος! Θα πρέπει να καταφέρουμε να αποκτήσουμε ουσιαστική γνώση και μόρφωση! Άντε, καταλαβαίνω εν μέρει κάποιον που π.χ. είναι της θεωρητικής και δεν του αρέσουν τα μαθηματικά (αν και πιστεύω πως είναι αδύνατο! ο μαθηματικός τρόπος σκέψης χρησιμεύει παντού!). Αλλά σε καμία περίπτωση δε θα καταλάβω αν αυτό το άτομο δε διαβάσει ένα συγκεκριμένο κεφάλαιο των Αρχαίων μόνο και μόνο επειδή δεν χρειάζεται για τις Πανελλήνιες! Μιλάμε για την πλήρη εξειδίκευση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
    • *
  • Φορτώνει...
Top