Stel67
Νεοφερμένο μέλος
Η Stel67 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3 μηνύματα.

27-02-22

19:47
Γεια σας! Είμαι μαθήτρια της Γ' Λυκείου, θεωρητική κατεύθυνση και δίνω φέτος πανελλήνιες. Θα ήθελα να ρωτήσω για τις πηγές στην ιστορία. Η μέθοδος της παράθεσης βαθμολογείται καλά ή οι περισσότεροι μόλις βλέπουν παράθεση στις πανελλήνιες κόβουν; Με προβληματίζει αρκετά αυτό γιατί έχω προσπαθήσει πολλές φορες για σύνθεση αλλά ή θα μου πάρει πολύ χρόνο και ίσως βγεί καλή ή θα βγει δυσνόητη.
SlimShady
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 901 μηνύματα.

27-02-22

21:01
Προτιμητέα είναι η, έστω και μέτρια, σύνθεση, κατά την άποψή μου.
xakounaamatata
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η xakounaamatata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 343 μηνύματα.

27-02-22

22:53
Δεν ειναι προτιμητέα, πλέον επιβάλλεταιΠροτιμητέα είναι η, έστω και μέτρια, σύνθεση, κατά την άποψή μου.
Εριφύλη
Περιβόητο μέλος
Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.991 μηνύματα.

27-02-22

22:58
Εγώ πρώτα ανέλυα την πηγή σε μία εκτενή παράγραφο και μετά έβαζα τα στοιχεία από το βιβλίο... Και έπαιρνα καλό βαθμό! Γιατί πάντα ανέλυα πολύ καλά την πηγή και δεν ξέφευγα από την ερώτηση... Βέβαια αυτό βοηθούσε εμένα για να μη τα κάνω αχταρμάΓεια σας! Είμαι μαθήτρια της Γ' Λυκείου, θεωρητική κατεύθυνση και δίνω φέτος πανελλήνιες. Θα ήθελα να ρωτήσω για τις πηγές στην ιστορία. Η μέθοδος της παράθεσης βαθμολογείται καλά ή οι περισσότεροι μόλις βλέπουν παράθεση στις πανελλήνιες κόβουν; Με προβληματίζει αρκετά αυτό γιατί έχω προσπαθήσει πολλές φορες για σύνθεση αλλά ή θα μου πάρει πολύ χρόνο και ίσως βγεί καλή ή θα βγει δυσνόητη.
SlimShady
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 901 μηνύματα.

27-02-22

23:11
Αναλόγως τις επιδιώξεις του καθενός, η σύνδεση των στοιχείων με την ιστορική αφήγηση καταλαμβάνει ένα μέρος της βαθμολογίας, όχι το μεγαλύτερο. Θεωρητικά, με "καλή" παράθεση της πηγής, επιτυγχάνεται ένας βαθμός γύρως στο 18-20/25Δεν ειναι προτιμητέα, πλέον επιβάλλεται
Stel67
Νεοφερμένο μέλος
Η Stel67 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3 μηνύματα.

28-02-22

14:18
Οκ ευχαριστώ! Άλλη μια ερώτηση για τις πηγές. Όταν υπάρχουν παραπάνω απο μία πηγές είναι αναγκαίο κάθε φορά να λέω πχ. σύμφωνα με την πρώτη, δεύτερη πηγη;
Εριφύλη
Περιβόητο μέλος
Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.991 μηνύματα.

28-02-22

14:18
ναι, πρέπει να γράφεις πού αναφέρεσαι κάθε φοράΟκ ευχαριστώ! Άλλη μια ερώτηση για τις πηγές. Όταν υπάρχουν παραπάνω απο μία πηγές είναι αναγκαίο κάθε φορά να λέω πχ. σύμφωνα με την πρώτη, δεύτερη πηγη;
xakounaamatata
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η xakounaamatata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 343 μηνύματα.

28-02-22

15:44
ενδιαφέρον. Εγώ γνωρίζω πως η σύνθεση των στοιχείων είναι το προτιμότερο και η μέθοδος που περιγράφεις ''κόβεται''Αναλόγως τις επιδιώξεις του καθενός, η σύνδεση των στοιχείων με την ιστορική αφήγηση καταλαμβάνει ένα μέρος της βαθμολογίας, όχι το μεγαλύτερο. Θεωρητικά, με "καλή" παράθεση της πηγής, επιτυγχάνεται ένας βαθμός γύρως στο 18-20/25
Stel67
Νεοφερμένο μέλος
Η Stel67 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3 μηνύματα.

28-02-22

17:24
Βασικά είναι αναλόγως τον βαθμολογητή. Υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Δεν είναι όλοι αποκλειστικοί στην σύνθεση. Η καθηγήτρια μου στο σχολείο, που είναι βαθμολογήτρια στις πανελλήνιες είχε πει ότι παλιά ήθελαν μόνο σύνθεση αλλά τις τελευταίες χρονιές εάν κάνεις σωστή παράθεση και δεν έχει ασάφεια και επαναλήψεις, μπορεί να σου βάλει ένα 18-20 όπως αναφέρθηκε παραπανω. Φυσικά προτιμάται η σύνθεση περισσότερο, αλλά πρεπει να την κάνεις σωστά, αλλιώς πάλι θα "κόψει"ενδιαφέρον. Εγώ γνωρίζω πως η σύνθεση των στοιχείων είναι το προτιμότερο και η μέθοδος που περιγράφεις ''κόβεται''
xakounaamatata
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η xakounaamatata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 343 μηνύματα.

28-02-22

21:49
Με λίγα λόγια ό,τι και να κάνεις δεν τους πιάνεις απο πουθενα. γουατεβερΒασικά είναι αναλόγως τον βαθμολογητή. Υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Δεν είναι όλοι αποκλειστικοί στην σύνθεση. Η καθηγήτρια μου στο σχολείο, που είναι βαθμολογήτρια στις πανελλήνιες είχε πει ότι παλιά ήθελαν μόνο σύνθεση αλλά τις τελευταίες χρονιές εάν κάνεις σωστή παράθεση και δεν έχει ασάφεια και επαναλήψεις, μπορεί να σου βάλει ένα 18-20 όπως αναφέρθηκε παραπανω. Φυσικά προτιμάται η σύνθεση περισσότερο, αλλά πρεπει να την κάνεις σωστά, αλλιώς πάλι θα "κόψει"
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 31 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.